מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקן מירנה בגיל 50 - החלשת הדימוםאיריס14/06/2016
ד"ר שלום,
בת 52 מחזורים חזקים לא סדיר,קיבלתי פעמיים בחודש מאי לאחר הפסקה של 3 חודשים, רציתי לדעת האם יש כדור שאפשר לקחת להחלשת הדימום במידה ואקבל מחזור כי אני נוסעת לחו"ל ,ולא רוצה לקלקל לי את הטיול.
2) מעונינת בהתקן מירנה,האם קופ"ח מכבי משתתפת בעלות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקן מירנה בגיל 50 - החלשת הדימום - תגובה
ד``ר איתן פאר16/06/2016לחו'ל- להחלשת דימום שילוב של הקסקפרון ביחד עם מטרגין
מירנה בגיל 50 על רקע של דימומים כלולה בסל הבריאות של כל הקופות ונימכרת במחיר מאד מסובסד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי חום אחרי כריתת רחם. האם אסטרופם מומלץ?יעל14/06/2016
בת 52. בריאה. לפני 10 שנים עברתי כריתת רחם עקב ריבוי מיומות. סובלת מגלי חום מטורפים כבר שנים. לגלי החום עליות וירידות אך ברוב הזמן הם ברמה מטורפת שהופכים את חיי לבלתי נסבלים. נמנעתי מלקחת הורמונים (מפחד) אך מאחר והגלים רק מתגברים ( מלווים בדפיקות לב חזקות ובחולשה) , נשברתי ואתמול ניגשתי לרופאת נשים שנתנה לי את ההורמון אסטרופם 2 מ״ג. לפני שמתחילה לקחתם ( עדיין לא שקטה ומתלבטת קשות), אשמח לשמוע את דעתך לגבי לקיחת הורמונים בכלל ואסטרופם בפרט.
תודה רבה - מחכה לתשובתך לפני שמתחילה ליטול את הגלולה הראשונה.
יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלי חום אחרי כריתת רחם. האם אסטרופם מומלץ? - תגובה
ד``ר איתן פאר16/06/2016חובה , וצודקת הרופאה. ותתחילי מיד.
אני הרבה יותר "מפחד" מאלצהיימר שיותר ויותר נקשר למשך עומצה ותדירות גלי חום וההורמונים המונעים את גלי החום מפחיתים את הסיכון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהר.13/06/2016
שלום דר
אני אישה בת 51 . 10 חודשים ללא מחזור. האם אני צריכה אמצעי מניעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד``ר איתן פאר16/06/2016לא
טיפול הורמונלי חלופי- כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות הורמונים ומה זה אומראורית09/06/2016
כתבתי לך ב-31.5.
יש לי עוד שאלה:
1. האם אני עדיין צריכה לשמור בקיום יחסי מין עם קונדום או אפשר בלי?
2. ואם כן והקונדום נקרע (כי זה כבר קרה וקניתי פוסטינור) אני צריכה לקחת פוסטינור ??
תודה רבה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות הורמונים ומה זה אומר - תגובה
ד``ר איתן פאר11/06/2016כפי שכתבתי הסיכוי להריון במצבך קלוש אבל היו כבר מקרים ולכן שימוש בקונדום רצוי ולא פוסטינור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר
אורית11/06/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות הורמונליות - פענוח תוצאותענת09/06/2016
undefinedשלום,
בת 49, מחזור אחרון היה לפני כחצי שנה. יש לי קצת גלי חום בלילה.ללא גלולות/התקן.
בדיקות הורמונליות:
TSH- 1.49.
PROLACTIN - 129
LH - 34.2
FSH- 117.8
בדיקת הריון שלילית.
האם זה אומר שאני בגיל המעבר? יש סיכוי להיכנס להריון או שאפשר להפסיק עם אמצעי מניעה.האם יש צורך בטיפול הורמונלי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות הורמונליות - פענוח תוצאות - תגובה
ד``ר איתן פאר11/06/2016הבדיקות תואמות גיל המעבר
טיפול הורמונלי בהתאם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה דחוף - מה לעשות עם הסימפטומיםהדס08/06/2016
מרגישה מוטרפת לגמרי. דכאונות, חרדות ועוד. תוצאות הבדיקות היו: פרוגרסטרון 1.13, LH- 33.5, 87.5 -FSH , EZ-82.86 .
מה ניתן לעשות? האם התוצאות עלולות להצביע על תחלואים בריאותיים? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה דחוף - מה לעשות עם הסימפטומים - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016תתחילי מד טיפול הורמונלי והסימפטומים יעברו בזמן קצר במידה והטיפול יותאם לך נכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליאק ולקיחת הורמונים בגיל המעבריעלי07/06/2016
שלום.אני בגיל המעבר ויש לי צליאק.האם מי שיש לה צליאק יכולה לקבל הורמונים או שהיא מסתכנת בהחמרת ההמחלה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק ולקיחת הורמונים בגיל המעבר - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016יכולה . מומלץ דרך העור ולא בכדורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור לא סדיר, פענוח בדיקות דם הורמונליותד``ר איתן פאר06/06/2016
שלום רב, בת 47, מזה כשנה המחזור לא סדיר. לעיתים כל חודשיים, לעיתים כל שבועיים ונמשך כשבועיים. כעת, מעל חודשיים ללא מחזור, גלי חום, קשיים בשינה. בדיקות :
fsh 38.48 lh 30.66 progesterone 0.93
מה המשמעות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות דם הורמונליות - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016את בתקופה הנקראית טרום גיל המעבר- פרימנופאוזה
את זקוקה לטיפול לצורך איזון הורמונלי היות ויש לך סימפטומם קשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיל המעברנועה05/06/2016
אני בת 55, עם מחזור כל 30 יום, קצר מהרגיל, יש לי בחילות. יקיצות רבות בלילה, וגליי חום מטורפים, גם בלילה, אני מתעוררת כשכולי מזיעה מים, ובנוסף עקצוצים בכפות הרגליים, האם אני קרובה לגיל המעבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל המעבר - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016כן
והיות ויש לך סימפטומים את זקוקה לטיפול הורמונלי משלים- להבדיל מטיפול הורמונלי חלופי אותו נותנים לאחר שפסקו המחזורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור חודשי.בטי03/06/2016
בוקר טוב,
אני בת 49 וחצי הייתי אמורה לקבל מחזור בתאריך 3 למרץ כלומר לפני חודשים וחצי חודשים לפני יום הייתה לי תופעה של הפרשה שחורה על גבי הנייר טואלט וקצת על גבי התחבושת חשבתי שאני אמורה לקבל מחזור אבל טרם האם זה מחזור מה שהיה לי ? האם זה אומר שסיימתי עם המחזור?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור חודשי. - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016במידה וחולפת שנה מהמחזור האחרון ניתן לומר שסיימת מחזורים
אבל השאלה היא האם לך סימפטומים של גיל מעבר
במידה וכן את יכולה להתחיל לקבל טיפול
במידה ולא יש לבצע מעקב תקופתי אחרי עובי וסדירות רירית הרחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמונים ודמום ופצעיםליאור01/06/2016
לוקחת הורמונים במדבקות שבועיים. במהלך השבועיים האלה יש כל הזמן דימומים שכעת הולכים ומתגברים מיום ליום. בנוסף הופיעו פצעים על הפנים. קראתי שכתבת שיש להפסיק לקחת הורמונים כל עוד הדימום נמשך?
מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורמונים ודמום ופצעים - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016לא ציינת איזה הורמונים את לוקחת
אבל כעיקרון נכון להפסיק טיפול הורמונלי למספר ימים עד שהדימום פוסק ואז לחדשו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת הורמונים ומה זה אומר?אורית31/05/2016
שלום רב.
אני בת 50. בשנה האחרונה המחזור איחר בכמה פעמים בחודש. עשיתי בדיקת הורמונים ביום ה-3 של המחזור וזו התוצאה:ESTRADIOL 274.20 FSH 10.21 LE 10.88 PROGESTERONE 2.60 PROLACTIN 330.39 TESTOSTERONE0.97 . רופאת נשים אמרה לי שתאורטית אני כן יכולה להיכנס להריון ועדיין לא בגיל המעבר. שאלתי היא האם יש סיכוי להיכנס להריון בגילי על סמך תוצאות אלו? האם עדיין צריכה לשמור בקיום יחסי מין. ?(משתמשים בקונדום). תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת הורמונים ומה זה אומר? - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016סיכוי בהחלט קלוש ביותר ובאופן פרקטי ממש לא אבל כבר היו דברים מעולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטלת גלולת קליר ומקבלת מחזור סדיר אל פתאום הפסיקמיכל30/05/2016
שלום ! מקבלת מחזור כל 21 יום באמצעות גלולות קלייר , בחודש האחרון לא קיבלתי מחזור במועד הרצוי , האם נורמלי ? מה יכולה להיות הסיבה ? אין הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוטלת גלולת קליר ומקבלת מחזור סדיר אל פתאום הפסיק - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016זה די שכיח תחת קלייר . אין מה להרגש. זה לא הריון במידה ולא שכחת גלולות. תמשיכי כרגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים על הפנים כתוצאה מלקיחת הורמוניםVERA30/05/2016
אחרי חודש של לקיחת הורמונים בעקבות סימפטומים רבים של גיל המעבר. האם פצעים על הפנים הם חלק מתופעות הלוואי הידועות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים על הפנים כתוצאה מלקיחת הורמונים - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016בד'כ לא אבל תלוי בסוג התכשיר ובעיקר סוג הפרוגסטרון שבתכשיר שאת לוקחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות בשינה בגיל המעבראירית29/05/2016
שלום רב
אני לוקחת 3 חודשים אוויאנה עקב שיבושים קשים בשינה שהתגברו עם גיל המעבר , אך ללא שינוי , האם להפסיק את האוויאנה שכן הם לא משפרים את הבעייה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות בשינה בגיל המעבר - תגובה
ד``ר איתן פאר09/06/2016אל תפסיקי, תמשיכי בסבלנות איתם
במידה ואין שיפוור בשינה יש להוסיף כדור סירקאדין 2 מג'ר שעה לפני השינה או לחלופין כדור אמביין 6.25* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)


.jpg)
