מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת אגן קטן.בטי05/07/2016
שלום רב צהריים טובים,
פעם אחרונה כתבתי לך שלא קיבלתי מחזור שלושה חודשים (בעוד 4 חודשים בת 50),בתאריך 24.6.16 קיבלתי מחזור והוא היה תקין לחלוטין שלושה ימים בלי שום שאריות וטפטופים כמו כן ביצעתי בדיקת אגן קטן בתאריך 3 ליולי לפי בקשתה של הגניקולוגית וברשותך להלן הממצאים:
מנח רחם קדמי, גודל הרחם 46X40X55מ"מ רקמת רחם תקין.
נפח הרחם 53 סמ"ק.
נצפה מעט נוזל בצוואר הרחם, במרכז נצפה ממצא אקוגני בקוטר 5 מ"מ לא ניתן לשלול פוליפ בצוואר הרחם.
רירית הרחם בעובי 8.5 מ"מ תיאור הרירית שלוש שכבות דוגלס ללא נוזל.
שחלה ימנית הודגמה ללא ממצא חריג בגודל 2918 נמצא זקיק בגדול 12 מ"מ.
שחלה שמאלית הודגמה ללא ממצא חריג בגודל 36X13 נמצא זקיק בגודל 14 מ"מ.
אני רוצה בבקשה לשאול האם המצאות של מעט נוזל ברחם וממצא אקוגני זה משהו מסוכן ? האם זה יכול להיות סרטן? האם זה מצריך המשך מעקב ?
ברצוני לציין שלפני כחודש ביצעתי בדיקת פאפ והיא תקינה לחלוטין.
אני מאד אודה לך באם תענה לתשובתי מאד לחוצה ופוחדת.
תודה רבה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת אגן קטן. - תגובה
ד``ר איתן פאר10/07/2016להשלמת הבדיקות יש לבצע ביופסיה משרדית מחלל הרחם, בדיקה הנקראית פייפל אותה מבצע כל גניקולוג בקופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמונים בגיל מעבר ומראה עור הפניםקרן01/07/2016
שלום שמי קרן אני בת 50. המחזור החודשי פסק בגיל 40 לערך ומעולם לא טופלתי בהורמונים. אין לי תופעות גיל מעבר, בבדיקת מיפוי הורמונים אין הורמונים כלל בגוף. עור הפנים שלי ממש הזדקן ונהיה דקיק. אחרי ביקור אצל רופא הנשים שלי לפני שלשה חודשים הוא נתן לי הורמון הוויאנה. השאלה שלי היא האם הטיפול יעיל לאחר שכ8 שנים לא נטלתי הורמונים כלל ? האם זה ייתן מענה או יישפר את מראה עור הפנים? ואם לא האם ישנו הורמון או תרופה כלשהי לשיפור "חיות" העור ומראהו
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורמונים בגיל מעבר ומראה עור הפנים - תגובה
ד``ר איתן פאר02/07/2016יש תכשירים בצורה של קרם לעור הפנים המכילים אסטרוגן
ניתן גם למרוח קרם אסטרוגני המיועד בעצם ליובש נרתיקי, אובסטין, על עור הפנים. יעיל
כמובן שמניעה תמיד מוצלחת יותר היות ובביולוגיה לא ניתן תמיד להחזיר עטרה ליושנה
לגבי אוואנה- היות ומעל 5 שנים את ללא פעילות הורמונלית חובה לבצע קודם למתן הורמונים בכדורים בדיקת של דפנות עורקי הצואר - דופלר אולטראסאונד של עורקי הצאר - לבדיוק האם יש כבר משקעים טרשתיים או עיבוי של הדופנות. במידה וכן נסגר "חלון ההזדמנויות" ואסור לך לקבל טיפול סיסטמי בכדורים
במידה ודפנות כלי הדם נקיים ממשקעים טרשתיים הייתי הולך על מינון מאסטרוגני גבוה יותר , כגון אקטיבל או אנג'ליק ולאו דוקא אוואינה לאור תלונותיך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דעתך בבקשה לגבי טיפול הורמונאליאור29/06/2016
שלום אודה לעצתך
בת 46 בביקור אצל רופאת נשים עקב הפסקת מחזור ותופעות של גלי חום וכ"ו המליצה על הורמונים אך כששמעה שיש לי דודה שחלתה בסרטן שד טענה שבמקרים כאלה היא לא ממליצה... מה הטיפול המוצע במקרה כמו שלי שיש סיכון כזה? האם יש קשר בין התפתחות סרטן שד לנטילת הורמונים? כל טוב אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דעתך בבקשה לגבי טיפול הורמונאלי - תגובה
ד``ר איתן פאר02/07/2016מאד ממליץ על טיפול הורמונלי
אין לכך כל קשר לגבי הדודה עם סרטן השד. כיום ידוע שסוגים שונים של הורמונים אפילו מ ורידים הסיכון לסרטן שד
במידה ולדודה היה סרטן שד לפני גיל 50 , האם בוצעו בדיקות גנטיות לה ולבנות שלה?
בכל מקרה אין בכך שום בעיה מבחינת הטיפול ההורמונלי שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. האם אתה מקבל מטופלות מכללית?
אור02/07/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בכשת שחלתי מוקדם - בת 38דנה29/06/2016
שלום,
אני בת 38 + 3 ילדים ללא קושי בכניסה להריון. ללא מחזור טבעי כבר כ- 9 חודשים. לפני כן מחזור סדיר עם גלולות. בדיקות הורמונליות מצביעות על כשל שחלתי + רירית דקה. הרופא נתן לי מחזור אחד של גלולות ששכחתי את שמן כדי לגרום למחזור. לאחריהן אכן קיבלתי משהו כמו מחזור. חודש לאחר מכן - עוד אחד ומאז, כבר 3 חודשים, ללא דימום.
אני לא סובלת משום תופעות של גיל המעבר. לא דיכאון, גלי חום או חוסר באנרגיה. להפך - אני מרגישה טוב.
לאמי הפסיק המחזור בגיל 42, גם ללא תופעות לוואי משמעותיות.
האם במקרה כזה נדרש טיפול קבוע בהורמונים?
האם יש איזשהו סיכוי שהמחזור יחזור או אפילו כניסה להריון (רצוי)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בכשת שחלתי מוקדם - בת 38 - תגובה
ד``ר איתן פאר02/07/2016לכשל שחלתי מ וקדם אכן יש גם מרכיב גנטי.
אבל 5% מהמקרים חוז רמדי פעם מחזור ואפילו תוארו הריונות.
נעשה נסיון טיפולי להחזיר פעילות הורמונלית ע'י מתן הורמון הנקרא DHEA במינון של 25 הנמכר בארה'ב על המדפים ללא צורך במירשם רפואי אבל התןצאות לא בצדיקו הפיכתו לטיפול מוסכם
כן רצוי לקבל טיפול הורמונלי מחזורי , כגון נובופם, שישמור על רירית הרחם ויגרום למחזור חודשי וימנע לחלוטין תסימני הזדקנות מוקדמת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובדן מחזורדניאלה28/06/2016
שלום,
אני בת 46 וכבר חודשיים לא קבלתי מחזור. האם יתכן שהמחזור הפסיק? איך אדע זאת? מה עליי לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובדן מחזור - תגובה
ד``ר איתן פאר02/07/2016גשי לרופא. יבדוק , יסתכל ( אולטראסאונד רירית רחם ושחלות) ויפנה לבדיקות הורמונליות בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגיל כזה המחזור יכול להתחיל "לשחק"
ג'יליאן26/07/2016אין מה לרוץ לבדיקות, המתיני עוד חודשיים - המחזור יכול להיעלם לארבע חודשים ולחזור לסדירות, אלו כפי הנראה סימני טרום גיל המעבר - מאד מוכר, ותמוה שהרופא כבר מריץ אותך לבדיקות מיותרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לויאל- גיל המעבר תופעות מדוע עדיין לא משפיע עליי ההורמוןרחלי26/06/2016
היי שלום רב, בזמנו התייעצתי פה לגבי תופעות גיל המעבר - בת 52 ללא מחזור 4 שנים לערך סובלת מדכאון..בלי מצב רוח ואי חשק מיני. המלצת לי על לויואל.. אכן התחלתי לקחת מזה 3 שבועות למרות החשש שלי... הענין הוא שאין שום שינוי ממש אבל להיפך הדכאון הוחמר.. אין לי חשק לכלום וגם החשק המיני לא מופיע.. שום דבר באמצע לא משתנה.. למה.? האם זה עדיין זמן מועט איןע דיין השפעה .. אני פשוט חסרת אונים. תודה רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לויאל- גיל המעבר תופעות מדוע עדיין לא משפיע עליי ההורמון - תגובה
ד``ר איתן פאר02/07/2016הטיפול ההורמונלי כיום מגיע במינון כה נמוכים, מתוך מחשבה על טיפול ארוך שנים, שאין כל אפשרות עלי אדמות שתוך 3 שבועות תראי איזה שיפור
חובה להתאזר בסבלנות מרובה ולהתייחס לשיפור, או להכדר שיפור, בתלונותיך רק כעבור 3-4 חודשים לכל המוקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה
רחלי03/07/2016המון תודה. פשוט אין מילים לייעוץ החם והדיי מהיר דר פאר. מודה לך מאד.בהחלט הרגעת אותי;)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתחלת טיפול לאחר ארבע שנים...
ג'יליאן26/07/2016ללא מחזור, אינה מומלצת, ואף יכולה להעלות סיכונים למחלות לב. תמהתני על כך שהרופא המליץ על התחלת טיפול כה מאוחר ולא מיד עם הפסקת המחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי בעקבות לקיחת אסטרופםיעל25/06/2016
התחלתי לקחת אסטרופם לפני עשרה ימים , סובלת מאז מגזים מטורפים ונפיחות איומה בבטן. האם זוהי תופעת לוואי אפשרית עקב לקיחת הכדור ? אם כן האם התופעה תעלם מעצמה לאחר שהגוף יתרגל לכדור או שהיית ממליץ לי להחליף כדור?
בתודה מראש
יעל.
שבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי בעקבות לקיחת אסטרופם - תגובה
ד``ר איתן פאר02/07/2016יתכן אך 10 ימים של לקיחת תרופה עדין לא מוצדק להתייחס לכך כצורך של החלפת תרופה,
לפחות חודשיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות שינה בגיל המעבר למרות לקיחת הורמוניםאירית25/06/2016
שלום רב
בהמשך לשאלה ששאלתי כאן בעבר על הפרעות שינה למרות שאני לוקחת אוויאנה ,
ובהמשך להמלצתך, התחלתי לקחת אמבייאן בנוסף לאוויאנה .
שאלתי היא האם האמבייאן ממכר ? והאם כדאי לקחת לסירוגין כדור אחר כדוג' נוקטורנו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות שינה בגיל המעבר למרות לקיחת הורמונים - תגובה
ד``ר איתן פאר25/06/2016עדיף מאד אמביין על נוקטורנו
אמביין לא ממכר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אירית26/06/2016תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מקבלת מחזור פעמיים בחודש -אבקש תשובתךליאת23/06/2016
אני בת 51
לאחרונה מקבלת כל שבועיים את המחזור
לאחרונה עשיתי בדיקות אולטרא פאפ
הכל תקין
הם זה תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מקבלת מחזור פעמיים בחודש -אבקש תשובתך - תגובה
ד``ר איתן פאר23/06/2016תמיד תהליך הפסקת המחזור הנמשך חודשים רבים ואפילו שנים מתחיל עם דיומים לעתים קרובות מדי וקרוב לודאי שזה מה שעובר עליך- בהנחה שנבדקת ולא נמצאה כל סיבה אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 41 עוד חודשיים 42 הסתיים המחזורעדי ירון22/06/2016
עדיין מניקה בת שנתיים וחצי .בשתי המחזורים האחרוניים המחזור התקצר ל26 יום ,ועכשיו לא קיבלתי מחזור טיפ טיפה דימום כמה נקודות . ערכתי בדיקת הריון ביתית שיצאה שלילית. האם אפשרי הנקה וכניסה לגיל המעבר? מנסה לקבוע תור לרופא אך הטורים פה מאוד ארוכים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 41 עוד חודשיים 42 הסתיים המחזור - תגובה
ד``ר איתן פאר22/06/2016קשור בהמשך הנקה ולא בגיל מעבר
בדיקה גניקולוגית ופרופיל הורמונלי יתנו פתרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת US גינקולוגי בת 53 עם הפרשה מימית דמית מוגברתהילה20/06/2016
בת 54 כחצי שנה הפרשה מימית דמית מוגברת מידי יום. בבדיקת US
שחלה ימנית - אורך 19מ רוחב 7 ממ במרקם תקין.
שחלה שמאלית - אורך 48ממ רוחב 22 ממ בתוכה מספר ממצאים ציסטיים בעלי דופן לא סדירה עם אזורים אקוגניים בולטים לחלל,הגדולים 13*22, 15*13,זרימה בדופן שבין הממצאים הציסטיים - 0.74-RI
תוכן לא סדיר בחלל הרחם בעובי 36 ממ,הודגמו זרימות ערות מהדופן הקידמית של הרחם לתוך הממצאים בחלל. בנוסף באזור סגמנט תחתון של הרחם מימין קיים שרירן 42*52 ממ.
רחם :גודל 69ממ,עובי 46 ממ, רוחב 57ממ. מרקם שרירני
ללא נוזל חופשי בדוגלס.
שאלתי מה הטיפול להפסקת הדימום ? ואיזה המשך טיפול/בדיקה אתה ממליץ.
תודה הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת US גינקולוגי בת 53 עם הפרשה מימית דמית מוגברת - תגובה
ד``ר איתן פאר22/06/2016חובת ברור הממצאים ע'י ביופסיהמחלל הרחם- בדיקת פייפל ובדיקות דם נוספות.
לגשת מיד לרופא שלך להמשך ברור מעמיק ויסודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופאה שלי בחו"ל עד 5.7.16
הילה23/06/2016הרופאה שלי בחו"ל עד 5.7.16 (שבועיים)
האם לדעתך סובל דיחויי או לגשת למיון/רופא אחר למרות שאני לא רוצה להחליף את הרופאה שלי ומעדיפה להמתין לה.
תודה
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופאה שלי בחו"ל עד 5.7.16 - תגובה
ד``ר איתן פאר23/06/2016לשיקולך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות לב והורמון האויאנהאירית19/06/2016
שלום רב
1. לאחר שנים רבות, נשים הוזהרו שלא לקחת הורמונים בשל החשש למחלת הסרטן , לאחרונה רופאים ממליצים על לקיחת הורמונים , אודה על הסבר מה גרם לשינוי ומה דעתך ?
2. האם הורמון האויאנה יכול לגרום לדפיקות לב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דפיקות לב והורמון האויאנה - תגובה
ד``ר איתן פאר22/06/2016תובנות ביולוגיות ומחקרים ברמה של ביולוגיה מולקולארית שהוכיחו מעל לכל ספק שישנם הורמונים המגינים מאד מבפני סרטנים בעיקר שד וקולון, לעומת סוגים אחרים של הורמונים היכולים לעודד סרטנים.
אז - הורמונים זו משפחה גדולה מאד של תרופות , כמו אנטיביוטיקה, ויש לדעת מה , כמה ואיך להשתמש בהם בצורה מושכלת.
כמו כן, שיא פעילות הורמונלית של נשים היא בגיל 18-26 ואין כלל סרטני שד בגילאים האלו היות וההורמונים מגינים על השד - אחרת לכולן היה סרטן שדיים ולא ניתן היה להניק תינוקות והגזע האנושי היה ניכחד. החל מגיל 50 יש זינוק של 100% בשכיחת סרטנ י שד כל עשור שהאשה מתרחקת מהתקופה של המחזור האחרון.
ולכן כיום ההמלצה גורפת - לתת טיפול הורמונלי - לכל החיים.
העדר פעילות הורמונלית קשורה בהאצה בפעימות לב. לא אוויאנה גורם לכך אלא נהפוך הוא. ולכן , במידה ותחת אוויאנה את ממשיכה עם האצות הפעימות הלב יש לברר סיבה - כון הפרעה בתפקודי טיירואיד למשל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקות הורמנליות והאם מדובר כבר בגיל המעבר?שיר18/06/2016
שלום
בת 45, עד לפני חודשיים נטלתי גלולות והדימום היה סדיר. לפני כחודשיים הפסקתי גלולות- מאז ללא מחזור. בדיקות הורמנליות- אסטרוגן <70, פרוגסטרון <2, LH 72, FSH 89 (לפני כחודשיים רמת LH 0.17 ורמת FSH 0.8). מאז הפסקת הגלולות הזעה רבה בעיקר בפנים). האם גיל המעבר? טרום גיל המעבר? האם מומלץ כבר לשקול טיפול הורמונלי? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקות הורמנליות והאם מדובר כבר בגיל המעבר? - תגובה
ד``ר איתן פאר18/06/2016לפי בדיקות הדם ולפי התגובה שלך של תסמיני גיל המעבר אכן קרוב לודאי שאת בגיל המעבר או בטרום גיל המעבר ( שאז יכול לפתע לחזור מחזור ספונטנית והתסמינים יעלמו).
מאד רצוי ומומלץ טיפול הורמונאלי חלופי !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
שיר18/06/2016שאלת המשך.. אם מדובר בטרום גיל המעבר- עדיין מומלץ להתחיל כבר בטיפול הורמונלי? לא כדאי לחכות לגיל המעבר עצמו? איך יודעים אם זה טרום או גיל המעבר- לפי המחזור שיגיע או לא??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור בגיל 53 בלתי סדיר ושלא נגמרענת רימר17/06/2016
אני אהיה בת 53 ביולי. המחזור לי שלי לא סדיר כבר זמן מה. ועכשיו יש לי תופעה חדשה. קיבלתי מחזור שנמשך שבועיים, הוא פסק ולאחר מס' ימים חזר בכמות לא מבוטלת. אני ממש לא יודעת מה לעשות והאם זה נורמלי. כל מחזור נמשך מעל לשבוע ועכשיו אני מפחדת שאני מדממת ולא ממחזור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור בגיל 53 בלתי סדיר ושלא נגמר - תגובה
ד``ר איתן פאר18/06/2016מדובר בדימום שלא בכקבות ביוץ. דבר אופייני לגילך - לתקופה הפרימנופאוזלית.
הטיפול- נובופם או פרוגסטרון כ3 שבועות מתחילת הדימום למשך שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת מחזורלימור17/06/2016
בת 45 שנתיים וחצי בלי מחזור הפסיק בלי סיבה הרופא אומר שהשתנו לי ההורמוני בגוף בתחילת השבוע היו לי יומיים של הפרשות חומות כמו תחילת מחזור זה היה יומיים והפסיק יש מצב שהמחזור יכול לחזור או שזה משהו אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת מחזור - תגובה
ד``ר איתן פאר18/06/2016מהמעט םרטים שאת מוסרת קשה לבצע אבחנה.
שאלות- מהו הפרופיל ההורמונאלי שלך? - בדיקת דם להורמונים.
מה עובי רירית הרחם?- בדיקת אולטראסאונד נרתיקית.
האם יש זקיקים בשחלות?- כנ'ל
האם יש לך תסמינים קליניים של גיל המעבר?
בקיצטר- גשי לרופא שלך ובצעי את מכלול הבדיקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)


.jpg)
