מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות דם למחלת הנשיקה ו-cmvשירה21/07/2018
שלום רב,
קיבלתי השבוע תוצאות של בדיקות דם שביצעתי למחלת הנשיקה עקב תשישות גדולה ותחושה כללית רעה מאוד שהרגשתי לאחרונה.
צירפתי את התשובות של התוצאות ואשמח מאוד להסבר..
לא הבנתי אם נדבקתי בנגיף cmv בלבד או גם במחלת הנשיקה (ebv) והאם ההדבקה קרתה לאחרונה?
במידה ונדבקתי בשני הנגיפים האם שכיח להידבק בשניהם בו זמנית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV או EBV
ד``ר רגב כהן29/07/2018יש תגובה צולבת בין הוירוסים. צריך להסתכל על הבדיקות באופן יותר מדוקדק, אבל על פניו נראה שהמחלה היא CMV ולא EBV. מציע לפנות לרופא/זיהומאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהום לאחר ניתוח ניקוז אבצסזואי20/07/2018
שלום רב ביום ה24.6 עברתי ניתוח לניקוז אבצס בלביה השמאלית של איבר המין בהרדמה ספינלית. מהלך הניתוח היה תקין אך כשעה לאחר מכן בחדר התאוששות החלו כאבים ותחושת שריפה חדה באיזור ובצקת חריפה הכניסו אותי לניתוח חירום עם חשש להמטומה או לgas . לא הייתה המטומה ונלקחו תרביות שלא שגשגו ממש אך עדיין היה חשש גדול לחיידק..טופלתי כ4 ימים בקלינדמיצין ורוצפין לוריד ושוחררתי הביתה עם אוגמנטין 875 פעמיים ביום. לאחר כשבןע התפרץ שוב הזיהום אושפזתי שוב למשך 10 עם טיפול דומה קצת יותר חזק ושוחררתי הביתה עם קלינדמיצין 300 4 פעמים ביום וציפרודקס 500 פעמיים ביום. האיזור נראה יותר טוב אך עדיין כןאב ונפוח. בסיטי שבוצע נראו קשריות לימפה מוגדלות ולא נראה זיהום בעצם..שאלתי היא כמה זמן אחרי טיפול אנטיביוטי ממושך כזה אמורה להיגמר הסאגה הזאת? אני כבר במצב שאין לי כוחות להתמודד עם זה כבר חודש שלם עם טיפול אנטיביוטי אומנם חל שיפור אך עדיין לא מספיק מהיר ואני בפחד תמידי שהזיהום יחזור שוב..תודה על המענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבצס
ד``ר רגב כהן21/07/2018מאוד קשה לתת תשובה אחראית בלי בדיקה גופנית. יתכן כי הזיהום עדיין לא חלף. מציע לפנות לרופא המטפל או לכירורג לבדיקה חוזרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בעיכול 5 חודשים אחרי הודומיכל19/07/2018
חזרתי
לפני 5 חודשים ועדיין יש לי שלשולים ובעיות בעיכול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודו ושלשול
ד``ר רגב כהן23/08/2018יכול להיות פרזיט כמו אמבה או גיארדיה לפנות לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלו מחלות יכולות לעבור באמצעות התנשקות?אורי19/07/2018
שלום
אם התנשקתי (כולל מגע של הלשון) לזמן קצר עם מישהי, ואני לא בטוח לגבי הבריאות שלה.
אלו מחלות יכולות לעבור באמצעות התנשקות בפה?
האם יש סיבה לחשוש? לגלות ערנות, להיבדק במשהו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשיקה
ד``ר רגב כהן19/07/2018כן יש מחלות שעוברות במגע עם רוק, בעיקר וירוסים וגם חיידקים. לא הייתי חושש אם היא בריאה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון טטנוס וכוויה לינוק בן שנה ושמונה חודשיםשרית18/07/2018
שלום רב
אתמול בערב בני בן השנה ושמונה חודשים שפך על עצמו חומר לציפורניים דמוי לק שנקרא פריימר. וחטף כוויות בבטן וברגליים ממנו.
בבית חולים המליצו על חבישות עם סילברול. לצערי הוא פספס את החיסון המחומש של גיל שנה מאחר ולא עברה חצי שנה האחות נתנה לו את שאר החיסונים ואת המחומש דחינו.
קראתי קצת על חשיבות חיסון הטטנוס במקרה של כוויות ושאלתי את הרופאה האם כדאי להשלים את החיסון המחומש עכשיו והיא אמרה שלא ושעדיף לחכות. רציתי בבקשה לשאול האם כך הדבר או שעדיף לגשת לטיפת חלב ולהתעקש על מתן החיסון? בנוסף לכך הייתי שמחה להבין מדוע בשנה הראשונה לחיי התינוק ניתנים לו 3 חיסוני טטנוס כאשר החיסון תופס ל5 שנים?
אודה לתשובתך רוב תודות וכל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טטנוס וכוויה
ד``ר רגב כהן19/07/2018הוא אמור לקבל חיסון כנגד טטנוס בחודשים 2, 4, 6, 12. אם הוא פספס את גיל 12 חודשים, יש להשלים. אבל צריך 6 חודשים בין המנה השלישית למנה של גיל 12 חודשים. לא ברור לי מה היה המהלך של החיסונים שלו ולמה פספס את חיסון גיל שנה. מציע לפנות לרופא ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא פספס את החיסון של גיל שנה כי
שרית19/07/2018תודה על תשובתך
הוא פספס את החיסון של גיל שנה כי כשהגענו לטיפת חלב לא עברה חצי שנה מה חומש הקודם אז האחות נתנה לו את שאר החיסונים ואמרה שנשלים רק את המחומש אחר כך. השאלה שלי התייחסה לדחיפות השלמת החיסון בגלל הכוויה .
יש לנו תור לעוד 10 ימים והאחות אמרה שתשלים לו גם את המחומש וגם את החיסון של גיל שנה וחצי. הייתי שמחה להבין ממך אם יש עם זה בעיה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוייה
ד``ר רגב כהן22/07/2018אז זה בסדר להמתין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיסון
ד``ר רגב כהן29/07/2018לא, אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצבת - האם אני מחוסנת?נירית18/07/2018
אני ילידת ינואר 1979 (לפי פנקס חיסונים קיבלתי 3 מנות חיסון חצבת: בגיל שנה, 12 ובגיל 15).
כיום התברר שמישהי באותו בניין שאני עובדת חשודה בחצבת.
אני בהריון שבוע 12.
ברצוני לדעת האם לאור החיסונים שעברתי אני בסכנת הידבקות?
שאלה נוספת במידה ואנשים שסובבים אותי יתחסנו עכשיו נגד חצבת האם כתוצאה מקבלת החיסון הם יכולים להדביק אותי או את העובר באיזה שהוא אופן? כי חיסון זה חיידק מוחלש או מומת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצבת
ד``ר רגב כהן19/07/2018אם קיבלת 2 מנות (ובטח אם 3) את מחוסנת והסיכוי להדבקות הוא אפסי.
החיסון הוא חי מוחלש אבל לא מסכן את הסביבה של המחוסן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת אמטריבר וטיפול ביולוגישון18/07/2018
שלום
אני חולה קרוהן ואמור להתחיל טיפול ביולוגי (חוסם tnf) וכיום נוטל אמטריבר (למניעת hiv) האם זה אפשרי לשלב את שני הטיפולים?
והאם אמטריבר גורן לפגיעה הכבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ביולוגי
ד``ר רגב כהן19/07/2018מציע להתייעץ עם רופא הHIV שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרק משומש שהיה זרוק ברחובאביקו16/07/2018
טיילתי עם כלבי ברחוב וראיתי מזרק של תרופה בשם קלקסן. המזרק היה נתון בתוך שרוול פלסטיק כך שלא ניתן היה להידקר ממנו הרמתי אותו וזרקתי לפח בסביבה. האם ניתן להידבק באיזה מחלה זיהומית כמו הפטיטיס c מהמגע עם המזרק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזרק
ד``ר רגב כהן19/07/2018לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Lyme disease- האם מחייב פריחה?חנה16/07/2018
אני בחשד לזיהום ממחלת ה- Lyme
אבל אין לי כל פריחה, האם זה עדיין יכול להיות?
יש לי אנמיה וחום נמוך.
כמו"כ כאבים , סחרחורת ,רגישות לאור, הייתה ירידה במשקל משמעותית (עליתי קצת חזרה חלקית)
האם יתכן שנדבקתי בארץ כי הייתי בארה"ב רק לפני 14 שנה?
בהתחלה הרגשתי כמו שפעת חזקה/ מונו עם חולשה איומה.
תודה מראש,
אביגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליים
ד``ר רגב כהן19/07/2018יכול להיות ללא פריחה, אין ליים בארץ ישראל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה סרולוגית לקדחת Qשחאדה חאלד14/07/2018
עשיתי בדיקת Q fever ונשלח לי תשובה QI Igmשלילי igm 200
Igm שלילי QII
Igg 200
האם התוצאה בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Q
ד``ר רגב כהן19/07/2018לפי זה, יתכן וחלית בקדחת Q. מציע לפנות לרופא או לזיהומאי להמשך בירור ולראות אם צריך לטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיו פיואר
Khaled19/07/2018תודה רבא על המענה אני חזרתי לקחת תרופה דוקסילין כי אני מרגיש לא טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק קולי כבר חודששירי13/07/2018
לפני כחודש כמה ימים לאחר לידה התגלה אצלי חייידק הקולי בדרכי השתן ובדם,לאחר אשפוז של חמישה ימים עם האנטיביוטיקות דרך הוריד שוחררתי הביתה עם המשך טיפול עם זינט למשך שבוע ימים.
לפני כמה ימים קיבלתי את תוצאות הדם והתרבית שתן, הדם הכל תקין, לא נקחה תרבית דם ובתרבית שתן רואים שעדיין קיים החיידק ב100,000.
כרגע ועפ"י תוצאות השתן קיבלתי CIPROFLOXACIN 250 mg
אשמח לשמוע את חוות דעתך העניין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולי בשתן
ד``ר רגב כהן19/07/2018ככל הנראה אין מקום לטפל בחיידק בשתן בהעדר סימפטומים, כאשר את כבר לא בהריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפוציטים גבוהים ונויטרופילים נמוכיםאנונימית12/07/2018
לפני חצי שנה ב 6.1.18 עשיתי בדיקות והתוצאות הראו לימפוציטים גבוהים ונויטרופילים נמוכים, הרופאה אמרה שהכל בסדר. אלו התוצאות הספציפיות:
37.0 %NEUT
37
הטווח 40.0 75.0
LYM% 53.6 %
הטווח 20.0 50.0
53.6
עכשיו עשיתי עוד בדיקה הלימפוציטים עלו עוד יותר והנויטרופילים ירדו עוד.
אשמח לעזרה מה זה אומר.
אלו התוצאות של הבדיקה הנוכחית:
WBC 5.4 K/ul
4.8
[סמן - ערך תקין]
5.4
10.8
הערות והסבר| גרף
RBC 4.25 M/ul
4.20
[סמן - ערך תקין]
4.25
5.40
הערות והסבר| גרף
HB 12.0 g/dl
12.0
[סמן - ערך תקין]
12.0
16.0
הערות והסבר| גרף
HCT 35.8 %
[סמן - הערך מחוץ לטווח]
35.8
37.0 47.0
הערות והסבר| גרף
MCH 28.2 pg
26.0
[סמן - ערך תקין]
28.2
31.0
הערות והסבר| גרף
MCHC 33.5 g/dl
32.0
[סמן - ערך תקין]
33.5
36.7
הערות והסבר| גרף
RDW 12.9 %
11.0
[סמן - ערך תקין]
12.9
16.0
הערות והסבר| גרף
MCV 84.2 fL
80.0
[סמן - ערך תקין]
84.2
97.0
הערות והסבר| גרף
NEUT% 33.6 %
[סמן - הערך מחוץ לטווח]
33.6
40.0 75.0
הערות והסבר| גרף
LYM% 59.0 %
20.0 50.0
[סמן - הערך מחוץ לטווח]
59
הערות והסבר| גרף
MONO% 4.8 %
2.0
[סמן - ערך תקין]
4.8
12.0
הערות והסבר| גרף
EOS % 2.0 %
0.0
[סמן - ערך תקין]
2.0
7.0
הערות והסבר| גרף
BASO % 0.6 %
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.6
2.0
הערות והסבר| גרף
LUC% 0.0 %
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.0
4.5
NEUT.abs 1.8 K/ul
[סמן - הערך מחוץ לטווח]
1.8
1.9 8.0
הערות והסבר| גרף
LYMP.abs 3.2 K/ul
0.9
[סמן - ערך תקין]
3.2
4.5
הערות והסבר| גרף
MONO.abs 0.3 K/ul
0.2
[סמן - ערך תקין]
0.3
1.0
הערות והסבר| גרף
EOS.abs 0.1 K/ul
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.1
0.6
הערות והסבר| גרף
BASO abs 0.0 K/ul
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.0
0.1
הערות והסבר| גרף
LUC abs 0.0
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.0
0.4
MACRO% 0.0
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.0
15.0
הערות והסבר
MICRO % 0.0
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.0
10.0
הערות והסבר
HYPER% 0.0
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.0
10.0
הערות והסבר
HYPO % 0.0
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.0
10.0
הערות והסבר
MICRO%/HYPO% 0.0
0.0
[סמן - ערך תקין]
0.0
10.0
PLT 272 K/ul
150
[סמן - ערך תקין]
272
450
הערות והסבר| גרף
MPV 11.5 fL
4.0
[סמן - ערך תקין]
11.5
13.0
הערות והסבר| גרף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימפוציטוזיס
ד``ר רגב כהן19/07/2018יתכן ומדובר במחלה וירלית חולפת, אבל יש מקום להמשך מעקב שכן יש לשלול שמדובר ב CLL
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריטה מחתול לא מחוסןנילי12/07/2018
הבת שלי שיחקה עם חתול רחוב והוא שרט אותה, שריטה שטחית בלי דם. האם צריך לטפל בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתול לא מחוסן
דר כהן רגב12/07/2018יש לפנות ללשכת הבריאות המחוזית לשיקול לגבי חיסוני כלבת, ויש לוודא שהחיסון כנגד טטנוס הוא בתוקף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציעה לעיתים קרובות בקרוספיטלהב07/07/2018
שלום דר יקר.אני מתאמן באימוני קרוספיט והרבה פעמים יוצא לי להחתך ןלהפצע מהמהגע של המוט אתמול נחתכתי חתך די עמוק ואני מניח שהרבה מתאמנים לפני גם קורה להם משהו דומה.שאלתי האם יש סיכוי להדבק באיידס או בצהבת בכזה סיטואציה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרוספיט
דר כהן רגב12/07/2018הסיכוי להדבקות קטן מאוד, אם בכלל קיים כאשר לא מדובר בחפץ ששימש להזרקה כמו מחט. מציע לקבל חיסון טטנוס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Cmv וחום עולה ויורד כבר שבועייםטלימר07/07/2018
שלום רב, לפני שבועיים היה לי וירוס קצר בן יום אחד של שלשולים והקאות. כנראה נדבקתי מבתי הקטנה. בעלי נדבק ממני. לאחר יומיים הופיע לי חום ומאז, במשך שבועיים שלמים, יש לי חום כל יום, עולה ויורד. חום שנע בין 37.3 ל38.0. עשיתי בדיקות דם דרך קופת חולים לאחר ארבעה ימי יום. הבדיקות הראו ככל הנראה מחלה ויראלית..היות והחום לא חלף, התלוו לזה כאבי ראש חזקים שבאו והלכו ובבקרים כאב ראש מחשיפה ראשונה לאור הוחלט לשלוח אותי למיון. אושפזתי למשך ארבעה ימים ועברתי בדיקות מקיפות. בדיקות הדם גילו שיש לי cmv. היות ושבוע קודם לא היו לי נוגדנים לcmv וכעת יש סביר להניח על פי דעת הרופאים בבית החולים שיש לי וירוס ושוחררתי. רציתי לדעת האם ייתכן שcmv יגרום לחום כזה שעולה ויורד לאורך היממה תקופה כה ארוכה? אציין ששמתי לב שהוא עולה יותר כאשר אני בתנועה ויורד כאשר אני במנוחה. מעט דואגת... תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV
דר כהן רגב12/07/2018בהחלט יתכן שCMV יגרום למחלה ממושכת, כמו מחלת הנשיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

