מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוסף אנזימי עיכול ובדיקת תפקודי כבדאלעד31/07/2012
שלום,
הופניתי ע"י רופא משפחה לבדיקת תפקודי כבד לאחר ירידה במשקל של כ- 7 קילוגרם (בערך 10% ממשקלי).
לאחרונה אני נוטל תוסף אנזימי עיכול, ועלה בדעתי כי הוא עשוי להשפיע על תוצאות הבדיקה.
באם נכון הדבר, כמה זמן לפני הבדיקה עלי להפסיק ליטול את התוסף בכדי לנטרל השפעתו על התוצאות?
תודה על התייחסותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוסף אנזימי עיכול ובדיקת תפקודי כבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר31/07/2012לא סביר שההפרעה מכך אם כי תיאורטית זה אפשרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ..מושתל31/07/2012
ד"ר שלום רב,
מושתל כבד על רקע HBV מזה 6 שנים, תמיד משלשל. מקבל תרופות: סלספט 1500 ביום, פרוגרף 3 כדורים ביום, הפסרה כדור ביום, ו-Hepagam שזה דרך הוריד כל חודשיים וחצי כמעט .
עשיתי בחודש אפריל בדיקת למעי הדק ומעי הגס ימני ושמאלי ותריסריון, ויצא בממצאי הבדיקה ההיסטופתולוגית שישנם קטעי רירית מעי דק עם ריבוי בתאי דלקת כרונית ופעילה. לא נמצא מזהמים.
הדלקת נמצאת בוושט וכתוב כך: grade B reflux esophagitis
האם הדלקת הזו שנמצאת בוושט היא מסוכנת ?
האם התרופות שנתן לי הרופא שהם ציפרודקס 500 מ"ג - מטרוג'יל 500 מ"ג - אומפרדקס 40 מ"ג גוברים על הדלקת ? וכמה זמן זה לוקח ?
מה הסיבות לדלקת הזו ?
והרופא המליץ לעשות את הבדיקות האלה ANCA ANA IGM IGG IGA CELIAC-PROFILE ASCA .
אני מאוד מודאג .
תודה רבה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת .. - תגובה
פרופ' דורון זמיר31/07/2012יש לך כנראה גסטריטיס בשל הליקובקטר וקיבלת טיפול משולש. בנוסף יש לך אזופגיטיס רפלוקטיבית לא זיהומית,בביופסיות נמצאה דלקת לא ספציפית של המעי הדקו אתה עובר ברור לשלילת קרון ו/או צליאק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת ..
מושתל31/07/2012אתה יכול להסביר לי עוד על הדלקת הזו מה עושה לי בעתיד ?
האם יש סיכון על הבריאות שלי עם הזמן ?
האם התרופות שנתן לי הרופא הם יעילות לצאת מזה ?
אני כל כך מודאג כי קראתי קצת על הדלקת וכתוב שהיא גורמת לסרטן !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בכבדדלית31/07/2012
שלום, לאמא של חבר שלי היה סרטן במעי הגס לפני 5 שנים, נותח ועבר בהצלחה. מאז היא כל חצי שנה בביקורות. היא עברה בדיקת CT לפני יומיים, והתוצאות נמסרו להם, הם עדיין לא היו אצל רופא. לפי התוצאות, ישנו גוש הטרוגני בגודל 3.5 ס"מ באונה השמאלית. סיום הבדיקה - פיזור משני בכבד. האם הגוש בהכרח גרורה סרטנית, או שיתכן הוא שפיר? האם 3.5 ס"מ זהו גוש גדול? האם ניתן לנתח גוש כזה? מהם סיכויי ההחלמה? מהי שכיחות הופעה חוזרת? אשמח לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בכבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר31/07/2012בהחלט כנראה גרורה באם לא היתה בCT קודם וברת ניתוח ממצא שכיח ונתיח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדונומה בכבדדנית31/07/2012
בת 31, מניקה, 8 חודשים אחרי לידה. מתגוררת בארה״ב. עקב כאבים בצד שמאל (שכנראה בכלל קשורים לעמוד השדרה) עשיתי אולטרסאונד בטן. נמצא (אני כותבת באנגלית כי אין לי מושג איך לתרגם את זה): A small focal hypoechoic lesion 1.4cmx1.2cm involving the right hepatic lobe at the porta hepatis possibly representing adenoma, however, the possibility of neoplastic mass lesion could not be excluded" רופאת המשפחה ממליצה לוותר כרגע על CT עקב קרינה מרובה והעובדה שאני עדיין מניקה, וחושבת ש-MRI לא יעזור הרבה באבחנה, היא רוצה לעקוב עם אולטראסאונד עוד חודשיים-שלושה. מה דעתך? האם מעקב אולטראסאונד מספק או שעליי לעשות CT או MRI? אציין שאני בריאה בדרך כלל, ללא מחלות רקע, ובגיל 20 הוציאו לי פיברואדונומה מהשד. אני מודאגת והעבודה שאיני גרה בארץ משום גם מלחיצה אותי. לתשובתך אודה, תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדונומה בכבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר31/07/2012CT ביד אמונה או MRI עדיפים לאבחנה כאן על US
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרוןנתי29/07/2012
בעלי חולה בקרון, אובחן לפני שנה וחצי. סובל משלשולים, כאבי פרקים ועייפות. במשך כחצי שנה לקח פנטסה וחש הקלה, אם כי חש תופעות לוואי של תחושת צורך להקיא. כיום ללא פנטסה ולא חש שינוי קיצוני. חש אמביוולנטי כלפי התרופה ועל כן הפסיק ליטול אותה 1. האם ההקאות הן תופעת לוואי או סימפטום של הקרון 2. האם כדאי ליטול את הפנטסה גם אם אינו חש בהבדל 3. אילו טיפולים אלטרנטיבים (כמו הכורכומין)
בימים האחרונים יש ירידה בתכיפות היציאות הרכות ולעיתים אף עצירות, מה המשמעות של זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרון - תגובה
פרופ' דורון זמיר29/07/2012הקאות יכולות להיות בשל המחלה. הפנטזה למען האמת תועלתה בקרוהן (בניגוד לUC ) שולית בלאו הכי כך שניתן להפסיקה (למרות שכולנו אוהבים את הטיפול בה שהוא שפיר).כדאי להעריך מצבו עפ"י בדיקה ואנמנזה ומעבדה ירידה ביציאות ונטיה לעצירות יכולה להעיד שהמצב אידיאלי, אך גם על מחלה סטריקטורוטית מתקדמת. על תבני על טיפול אלטרטיבי בקרוהן למעט כורכום? פרטוביוטיקה ותזונה נכונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה מוזרה או כאבים עם הקרנה לגבמירי28/07/2012
שלום,
בשבועיים האחרונים לאחר האכילה, אני מרגישה בתחושה מוזרה (זרמים או התנפחות) ולפעמים כאב עם הקרנה לגב,בבטן העליונה מצד ימין מתחת לחזה.
מה זה יכול להיות? אילו בדיקות עליי לעבור?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה מוזרה או כאבים עם הקרנה לגב - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק28/07/2012לפני שעןשים בדיקןת מציע להבדק אצל הרופא המטפל.
לאחר מכן ניתן להחליט מה לעשות.
יתכן ממקור מערכת העכול העליונה כולל כיס המרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה שאלה דחופה- bilirubin-totalליאור25/07/2012
שלום,
בבדיקה שערכתי היום יצא לי - BILIRUB.TOTAL 1.26 MG/DL שזה מעט גבוה - צריך להיות עד 1.2.
מה המשמעות של זה?
בבקשה תשובה אני לחוץ!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה שאלה דחופה- bilirubin-total - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק25/07/2012אני לא חושב שיש הרבה משמעות.
תהיה רגוע ולהתייעץ עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת מחנק וסימפטומים של ריפלוקסעינת24/07/2012
שלום,
אני סובלת כחודשיים מתחושת מחנק בגרון, התחושה מלווה בדלף אף אחורי (Post nazal drip )ותחושה שאוכל לא מתפנה היטב מהגרון. לקחתי כשלושה שבועות לנסופרזול 30 מ"ג פעמיים ביום, אל ללא הקלה משמעותית. לפי רופא אאג (בדיקה שטחית) וצילום סינוסים הכל תקין. היום עשיתי בדיקת וקת, והתשובה היא: הודגם רפלוקס גסטרו-אסופגיאלי. ושט קיבה ותרסריון בגדר הנורמה.
הגעתי היום לגסטרואנטרולוג שלי והוא אמר שבדיקת הוקת תקינה לחלוטין, וזה שכתוב שהודגם רפלוקס לא אומר כלום...
(לדבריו הבריום תמיד חוזר ולכן להדגמת הריפלוקס אין משמעות) הגסטרואנטרולוג מתעקש שזו בעיית אאג וטוען של Post nazal dripאין קשר לרפלוקס אלא רק לאאג, בנוסף הוא נתן לי להמשיך ברור בבדיקת גסטרוסקופיה ובדיקת מנומטריה של הושט.
יש לי מס' שאלות:
1. חשוב לי לדעת - אם בבדיקת וקת כתובה תשובה שהודגם ריפלוקס, זה נכון או לא?
2. אם יש גוש בגרון שמפריע האם ניתן לראות אותו בצילום וקת?
3. האם לPost nazal drip יש קשר לריפלוקס
4. אשמח לקבל כל התייחסות, אני כבר ממש מיואשת...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת מחנק וסימפטומים של ריפלוקס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק25/07/2012אם רואים רפלוקס בצילום אז יש הוכחה שיש רפלוקס אך לא ברור אם זה מסביר התלונות.
טיפול עם לנזופרזול יכול לקחת עד 3 חודשים להשפיע.
סביר להניח שאין גוש בושט.
בהחלט נראה סביר להמשיך עם מנומטריה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהבת Bרונית24/07/2012
שלום,
יש לי חברה שיש לה צהבת B
רציתי לשאול קודם כל אם עליי לנקוט אמצעי זהירות כלשה ןכשאר אנו נפגשות.
כמו כן יכולל היות שבעבר עשיתי חיסון לצהבת זו (לפני נסיעה לחו"ל) החיסון בוצע פעם אחת ונאמר לי שעליי לחזור עליו אך הדבר נשכח ולא עשיתי את המנה השנייה האם ניתן להתחסן שוב ואם כןכמה פעמים והאם יש תופעות לוואי או סכנות בחיסון זה.
המון תודה,
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צהבת B - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/07/2012קשה לדעת אם החברה יכולה להדביק ללא פרטים נוספים.
בכל מקרה ממליץ להשלים עוד 3 חיסונים נגד hbv
מאחר שלא ניתן למנוע זיהום כי ב30% של המקרים לא יודעים כיצד נדבקו מומלץ עך חיסון לכולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- US-פרנכימה בעובי ואקוגניות שמורים.יפית24/07/2012
שלום רב, בבדיקת אולטרסאונד של כליות קיבלתי את התשובה הבאה- אודה על הסבר: א.ס כליות ודרכי שתן *סיבת ההפניה: DYSURIA בוצעה השוואה לצילומים קודמים מתאריך: *ממצאים: בוצעה השוואה לתשובה לבדיקה מתאריך 25/7/11. הכליות בגודל דומה ותקין. פרנכימה בעובי ואקוגניות שמורים.לא נצפו גושים סולידיים, אבנים או הידרונפרוזיס. שלפוחית השתן בקיבולת טובה ודפנות חלקים. שארית שתן לאחר התרוקנות 44 .ק"סמ סיכום: שארית שתן קטנה, ללא שינוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר US-פרנכימה בעובי ואקוגניות שמורים. - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק24/07/2012הבדיקה תקינה- זה הפירוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום קיבהחיים23/07/2012
שלום
הופנתי לצילום קיבה בעקבות בעיות של צרבות/בחילות/חוסר תאבון/קשיי נשימה ומשום מה לא התגלו בעיות רפלוקס
תוך כדי הופנתי גם למנומטריה וניטור חומציות ואני מחכה לבדיקות הללו
השאלה אם הבדיקות יכולות לסתור את הצילום קיבה זאת אומרת ששם כן יכול להתגלות בעיות רפלוקס?
חשוב לציין שהופנתי לבדיקות האלו ע"י רופא מנתח לאחר שכל סוגי הסותרי חומצות לא עזרו לי
(מסקנות גסטרוסקופיה גסטריטיס בינונית + דאודיניטיס + בקע סרעפתי קטן)
אשמח לקבל תשובה
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/07/2012הבדיוקת משלימות אחד את השני.
אחד מגדיר אנאטומיה והאירות פונקציה ותיפקוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום קיבה
חיים24/07/2012אז למה הצילום קיבה היה בגדר רשות?
המנומטריה והניטור חומציות חובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק24/07/2012ניתן להדגים האנאטומיה על ידי צילום ועל ידי גסטרוסקופיה.
לעתים יש קצת יותר מידע ומידע שונה מצילום.
אין תחליף לבדיקות תיפקודיות לפני תיכנון של ניתוח- צריך להדגים כל מרכיבי הבעיה לפני פתרון ניתוחי.
זה לא מספיק להסתמך על סימפטומים- כי זה יכול להיות מגורמים אחרים ואז הניתוח לא יעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות תיפקודיות
חיים24/07/2012עם אפשר לעלות על בעיית הרפלוקס באמצעות צילום קיבה אז למה צריך לעשות גם מנומטריה וניטור חומציות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות תיפקודיות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק25/07/2012אם יש רפלוקס ולא ניתן לשלןט על זה על ידי טיפול תרופתי צריך לשקול ניתוח.
בשביל ניתוח להצליח צריך להיות לחץ נמוך בסגר התחתון למשל וזה מדגימים במנומטריה.
יש הפרעות אחרות בתנועה שלא ישתפרו עם ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CT בטןברכה22/07/2012
שלום,
אמי בת ה-89 סובלת לאחרונה מכאבי בטן. הכאבים בכל הבטן אך בלחיצה היא מרגישה את הכאב בצד שמאל. היא נאלצת לחלק את ארוחת הצהריים לשתי מנות כי היא מרגישה מהר מאוד שהיא מלאה. בהתחלה קיבלה קל-בטן, אחר-כך אנציפלמד ומשלא השתפר מצבה עשתה אולטרסאונד שיצא תקין לחלוטין. כעת קיבלה הפניה ל-CT בטן. להלן שאלותי:
1. האם CT לא עלול להזיק לאדם חלש בגילה יותר מאשר לאדם צעיר?
2. במקרה וסיבת הכאב בקיבה, האם CT הוא הבדיקה המתאימה ביותר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT בטן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/07/2012קשה לי לדון על זה אך לא טעות לעשות ct.
בנוסף ובמקביל יש מקום לעשות גסטרוסקופיה עקב התלונה של שובע מוקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן חזקים בזמן בדיקת קולונסקופמרינה22/07/2012
שלום ,
אני בת 39 ובזמן בדיקת קולונסקופיה התעוררתי מהטשטוש בשל כאבי בטן חזקים מאוד.בכיתי וצרחתי מכאבים והיתה לי תחושה כי הבטן שלי מתפוצצת .
הרופא הפסיק את הבדיקה וברגע הפסקת הבדיקה והוצאת הסיב נרדמתי שוב בבת אחת.
מרגע זה ועד הגעתי הביתה אני לא זוכרת כלום.
בעלי אומר שדיברתי עם הרופא ועם האחות במקום בעיניים פקוחות ,אבל אצלי כאילו נמחק הזמן.
בנוגע לבדיקה ,הרופא אמר שרק 2 מתוך 1000 אנשים מתלוננים על כאבי בטן בזמן הבדיקה הזו והציע כי אעבור את הבדיקה בהרדמה מלאה או בדיקה וירטואלית.
שאלותיי הן :
1.האם הגיוני שאינני זוכרת שעתיים אלו , בשל הטשטוש ?
2.מהן הסיבות שדווקא אני סובלת מכאבי בטן בזמן הבדיקה ?
3.איזו בדיקה עדיפה ,אולי בשל הלחץ בבטן עדיפה בדיקה וירטואלית ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן חזקים בזמן בדיקת קולונסקופ - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/07/20121- הגיוני בהחלט. זו תופעת לואי שכיחה של חומר הטישטש- בנראה בשם דורמיקום.
2-יש אנשים יותר רגישים לכאבים ויש אנשים עם הרבה סיבובים במעי. בדרך כלל הבדיקות הכי קשות הן אצל נשים רזות.
3-לגבי אלטרנטיבה מציע לדון עם הרופא המטפל- הרבה תלוי על השאלה שנאלת מהבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה ברמת הסרולופלסמין בדם ל-16.5אבניר22/07/2012
הסרולופלסמין שלי בדם הולך ויורד משך 7 השנים האחרונות מ-19 ל-16.5 [ צ"ל מעל 20 ] כנראה שאינני סובל מחלת וילסון , אבל אני סובל מחולשות ותופעות נוספות למרות שאני יחסית בריא עפ"י בדיקות הדם ועושה פעליות גופנית כמידי יום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה ברמת הסרולופלסמין בדם ל-16.5 - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/07/2012צריך הערכה להיות בטוח שזה לו מחלת וילסון וגם לבדוק התיפקוד הכללי של הכבד.
מדובר על מקרה מסובך שלא ניתן לפתור במסגרת פורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנה לקולונוסקופיהאילנה22/07/2012
האם מותר יום לפני הבדיקה בכלכלה נוזלית לאכול קרטיביי קרח במקום גלי תודה לי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנה לקולונוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/07/2012אין בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

