מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- lambliaאבנר11/05/2012
שלום רב.
בבדיקות צואה שנעשתה לצורך בירור גרד באזור פי הטבעת מצאו אצלי Giardia lamblia. הממצא הפתיע אותי משום שאינני סובל משלשולים או מבעיות עיכול כלשהן.
לפני מספר שנים אכן סבלתי משלשול כרוני במשך תקופה ממושכת מאוד, אך אז לא בוצעה בדיקת צואה, ובחלוף הזמן השלשול עבר מעצמו.
ראשית, רציתי לשאול האם יתכן שהפרזיט נותר במעי מספר שנים, אך אינו גורם כעת לסימנים קליניים, או שאין זה יתכן וכנראה מדובר בהדבקה חדשה מהתקופה האחרונה?
שנית, רציתי לשאול מהו הטיפול המומלץ לטפיל זה והאם כדאי לקחת טיפול זה לצורך הכחדת הטפיל, גם אם אין סימנים קליניים?
שלישית, האם יתכן שהטפיל הוא גורם אפשרי לגרד באזור פי הטבעת?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר lamblia - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/05/2012המחלה היא פשוטה ואינה מסוכנת והטיפול בפלגיל או תרופה אנטי פרזיטרית אחרת, טפיל שכיח בילדים והוריהם קרוב לוודאי שנדבקת שוב, אם כי בגלל ההסתמנות שיכולה להיות גם מינימלית אין לשלול זיהום ממושך אינו גורם לגרד בפי הטבעת לכך גורם אוקסיאוריס וורמיקולריס המטופל בוורמוקס
0אך כאמור טשרניחובסקי "במקום בו ייפול האחד שם יפלו עוד שניים-ובהשאלה טפילים העוברים מילדים להוריהם ואחיהם).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי הטיפול
אבנר13/05/2012ראשית תודה על התשובה.
רציתי לשאול לדעתך, האם כדאי לטפל באנטיביוטיקה גם אם אין סימנים קליניים של שלשול וכדומה. הבנתי שתופעות הלוואי של הפלג'יל לא סימפטיות...
כמו כן, שמעתי שיש טיפול טבעי חליפי לאנטיביוטיקה, כגון מיצוי של שמן אורגנו. האם הוא יעיל להכחדת הטפיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרונית10/05/2012
שלום,
ביצעתי בדיקת CT בטן ואגן, בתוצאות הבדיקה כתוב:
" בוצעה השוואה לבדיקה מ- 2006...
קשרי לימפה מוגדלים בשער הכבד בקוטר 1.3 לאורך 3.0 ס"מ מעט גדלו.
ציסטה קורטקלית זעירה בכליה שמאלית ללא שינוי.
קשרי לימפה בולטים בכמות מעט מוגדלים ברטרופריטונאום בקוטר 0.9 ס"מ ממצאים חדשים.
קשרי לימפה בודדים פרא-איליאקליים בקוטר 0.8 ס"מ.
קשרי לימה מוגדלים במפשעות בקוטר 1.3 ס"מ.
סיכום:
הופיעו קשרי לימפה מוגדלים בשער הכבד ברטרופריטונאום באגן ובמפשעות
מומלץ המשך ברור כדי לשלול תהליך לימפופרוליפרטיבי.שאר הבדיקה ללא שינוי.
"
1. מה משמעות התוצאות?
2. מה המשמעות של הגדלים שתוארו - 1.3 ס"מ, 0.9 ס"מ וכו'?
3. מה המשמעות של המצאות קשרי לימפה מוגדלים במספר איברים (בשער הכבד, ברטרופריטונאום, באגן ובמפשעות)?
3. אילו בדיקות המשך כדאי לעשות?
אודה לתשובה,
בברכה,
רונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' דורון זמיר10/05/2012מדובר בבלוטותלימפה מעט מוגדלות בכמה מקומות שיכולות להעיד על לימפומה אך גם תתכנה במחלות ויראליות ממושכות ומסיבות אחרות כדאי לשקול ביופסיה מבלוטה זמינה, ביצוע ביופסיתמח עצם או CT חזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכום בדיקהיפים09/05/2012
שלום רב !
אבקש את עזרתכם בהסבר של תוצאות הבדיקה אשר פרטיה רשומים מטה
CBD מורחב לכד 15 ממ בחלקו הפרוקסימלי . כ 1 סמ דיסטליים שלו באיזור הפפילה בקוטר 4 ממ .
בין החלק התקין למורחב ספק איזור סולידי בקוטר כ 15 ממ.
צינור הלבלב 3.5 ממ לכל אורכו .
איזור הצליאק תקין
המון המון תודה
יפים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכום בדיקה - תגובה
פרופ' דורון זמיר10/05/2012משמע צינור מרה ראשי מורחב (רוחב תקין עד 6-7 מ"מ עם קצה צינור בגודל תקין ולפניו ממצא סולידי-אבן? הגורמתלהרחבה לפניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבנים בדרכי המרה
יפים10/05/2012שלום רב !
המון תודה על תגובתך !!!
שאלתי אליך היא האם הבדיקה שעברתי לא הייתה אמורה להראות אבנים
בצינור של דרכי המרה במידה והיו קיימים ?
תודה
יפים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידקא09/05/2012
שלום בת 34 בהריון שבוע 30 נוטלת ברזל כחודש, מאז הצואה בצבע שחור נאמר לי שזה הברזל, לפני שבועיים היו לי כאבים בצד שמאל חזקים לאחר שבאותו יום הייתה יציאה רכה פעמיים גם בצבע שחור עם מעט ריר הייתי במיון לאחר בדיקות דם ושתן נאמר לי שזה כנראה וירוס (עמילז היה מעט גבוה 144 אך הרופא לא ייחס לכך חשיבות) מאז היציאות שלי עדיין שחורות ויש עדיין לפעמים מעט מאוד ריר וריח הצואה הוא שונה חריף. סליחה על האורך אני פשוט רוצה לדעת האם הריר מצביע על בעיה? האם הברזל גם משנה את ריח הצואה? אציין בר נוסף שיש לי את חיידק ההליקובקטר (לפני כשנה וחצי עשיתי בדיקת קולונוסקופיה+ גסטרוסקופיה שגילתה רק את החיידק כיוון שהנקתי רק חצי שנה אחרי לקחתי אנטי' וחודש לאחר סיומה עשיתי בדיקת נשיפה בה התברר שעוד יש את החיידק ואז כבר נכנסתי להריון הנוכחי כך שעוד לא לקחתי שוב אנטי') האם הריר יכול להיגרם מהחיידק והאם בכלל יכולה להיות הצואה השחורה חלילה דימום?(למרות שהפסקתי את הברזל למס' ימים חזר הצבע החום אז המשכתי בנטילת הברזל) מצטערת על האורך אני פשוט כבר מודאגת ממה שקראתי באינטרנט על צואה שחורה. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק - תגובה
פרופ' דורון זמיר10/05/2012הצואה השחורה כנראה מהברזל הנותן צבעשחור-ירוק ואכן צריכה להפסיק בהפסקתו. ריר בצואה איננו ספיציפי וקיים גם במחלות דלקתיות גם במעי רגיש וגם באנשים רגילים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ' זמירדני09/05/2012
האם נשא חדש של הפטיטיס בי יכול למנוע, בתזונה, בטיפול תרופתי וכו, התחלה של שחמת הכבד, או שמא כל נשא יהיה חייב לפתח שחמת.
האם התרופה טנופוביר אם היא נלקחת בזמן, יכולה למנוע שחמת או רק לעכב הופעתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופ' זמיר - תגובה
פרופ' דורון זמיר10/05/2012נשא משמעו בד"כ חולה כרוני עם רמת פעילות נמוכה שאינה מתקדמת לשחמת. רק חלק מבעלי המחלה הפעילה יותר מגיעים לשחמת. טנופוויר מוריד פעילות הנגיף מעלים HBe והנגיף נעלם מהדם אך עדיין פעיל בכבד . קרוב לוודאי שפעילות המחלה יורדת וכן הנטיה לעבור לשחמת, אך אין על כך עבודות לאורך שנים (אין די שנות נסיון עמו).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירגור קל באיליוםיוסף08/05/2012
בבדיקת קולוסקפיה במעי שעברתי קיבלתי תוצאה: שהמעי הנבדק :לא תקין שיש גירגור קל באיליום בוצעה רטרופליקסיה רקטלית ונשלח חומר (רירית) לביופסיה מה זה? ומה המשמעות של תוצאות הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירגור קל באיליום - תגובה
פרופ' דורון זמיר10/05/2012לא ספיציפי, כלומר הרירית ספק תקינה ספק לא ולכן הביופסיה שקרוב לוודאי תהא תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מת הALT (GPT שלי גבוהה מהנדרשMisterM08/05/2012
שלום רב!
בבדיקות שגרתיות שנערכו לי, ראיתי כי רמת הALT (GPT שלי גבוהה מהנדרש:
41 כאשר המקסימום הוא 37.
כמו כן, לאורך שנים יש לי מדד uric acid גבוה משמעותית מהנדרש.
אציין כי נשלחתי לאולטרסאונד כבד והוא נמצא תקין לחלוטין.
כמו כן, אני מקבל תוספת הורמונים (האם ישנו קשר?) ונמצא במצב של עודף משקל משמעותי. (מנסה מאוד לרדת במשקל ללא הצלחה רבה)
האם צריך להתרגש מזה? מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ALT - תגובה
פרופ' דורון זמיר08/05/2012עודף המשקל ותזונה עשירה מידי יכולים לגרום לכבדשומני(מוכח בUS ) ולהפרעה קלה בALT וכן לרמת חומצה אורית גבוהה (כמו גם נטיה גנטית וכיוב) ירידה במשקל וייעוץ דיאטטי יכול לעזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה בהירה יותר מבדרך כללשרית08/05/2012
לאחרונה שמתי לב שהיציאות שלי יותר בהירות מבדרך כלל נוטה לצהוב אין לי צהבת בעיננים או בגוף מה עליי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה בהירה - תגובה
פרופ' דורון זמיר08/05/2012קרוב לוודאי נטול משמעות פונקציה של מזון אם כיח צואה בהירה אכולית תתכן גם בצהבת חסימתית אך אז יש צהבת בעןור ולפחות בלחמיות ושתן צהוב כהה מהרגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוק לסיועאלון כהן06/05/2012
אני בחור בן 19, גובה 1.68 משקל 59 בערך(לא בעודף משקל).
לפני כ3 חודשים התחלתי להרגיש מין משהו תקוע בגרון, מעין גרעפסים, בנוסף לתחושת מליאות בבטן (וכאבים בבטן בעיקר תחתונה) וחוסר תיאבון, וכמובן איך אפשר בלי עייפות כרונית.
עשיתי בדיקת צואה וגילו אצלי הילובקטר פילורי, קיבלתי את הטיפול המשולש למשך שבועיים, אחרי שבועיים (ובעצם עד היום) יש לי עדיין תופעות שאפיינו את תחילת המחלה.
לפני כחודש ביצעתי בדיקת גסטרוסקופיה,וגילו אצלי את הממצאים הבאים:
ושט - נמצא בקע נמצאה דלקת בדרגה B בשליש תחתון.
קיבה - נמצאה דלקת דרגה בינונית באנטרום -גוף, נלקחו ביופסיות.
הרופא גם ציין שהחיידק לא נמצא, ושכנראה הדלקות נגרמו מההילובקטר.
בהמלצות נכתב טיפול עם PPI'S באופן פומי, ודיאטה לרפלקס.
עכשיו אני לוקח כבר כמה שבועות אמיפורדקס.
מה שמפריע לי נורא הוא לא רק התחושות, העייפות וחוסר התיאבון המלווה אותי לאורך תקופה זו, אלא בעיקר החוסר וודאות; מה עליי לאכול? האם עליי לעשות ספורט? מה עם מוצרי חלב? מוצרי בשר? האם מצבי לחץ בימים אלה יכולים להשפיע?(אני סטודנט למקצוע מאוד שוחק). אני דיי בבלבלות ואשמח לחוות דעת מקצועית, בעיקר בגלל שרוב התורים שנקבעו לי למעקב, הם בעוד כחודש לפחות...
רציתי לציין משהו שלדעתי אין לו קשר לנושא; בשנה האחרונה ירדתי 12 קילו בערך ממשקלי בעזרת ספורט אינטנסיבי בעיקר ואורח חיים בריא יותר; עכשיו אני לא יודע אם זה קשור באופן או אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוק לסיוע - תגובה
פרופ' דורון זמיר06/05/2012עיקר בעיתך לדעתי רפלוקטיבית בשל רפלוקס חומצה מהקיבה ולכן יש להמשיך עם PPI=לוסק20 מ"ג פעמיים ביום נקסיום 40 מ"ג פעם ביום ודומיו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןענת04/05/2012
שלום רב,
כבר מספר חודשים שאני סובלת מעצירויות. לאחרונה תקפו אותי מספר פעמים כאבי בטן מאוד חזקים בעקבות העצירות (כאבים שהתחילו בגב ועברו לבטן) ולאחר מכן זה עבר גם לשלשולים...
העניין הזה מאוד מדאיג אותי...
כמובן שלאחר שהבנתי שיש לי בעיית עצירות התחלתי להקפיד לשתות הרבה מים ולאכול ירקות וסלק...
האם יש טיפול נגד עצירויות? האם זה מחייב אותי לעשות בדיקות או שזה יעבור לבד אחרי תקופה מסויימת אם אני אקפיד על תזונה נכונה?
תודה מראש,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק05/05/2012לא ניתן לענות לפי תיאור בפורום.
מציע להפנות לרופא המטפל.
בינתיים לנסות סיבים כמו konsyl ושזפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לתשובה מפרופסור זמיר לשאלתי מלאתי04/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אשמח לתשובה מפרופסור זמיר לשאלתי מל - תגובה
פרופ' דורון זמיר08/05/2012כאן הפינה, מה השאלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחמת הכבדבן יעקב04/05/2012
אני סובל משחמת הכבד קרוב לשנה ועשיתי לאחרונה בדיקת איזואנזימים של פוספטזה בסיסית ואלו התוצאות fast liver17 H liver70 bone7 L Intestine6 שאלתי איך הפיענוח של הבדיקה מה זה מלמד על מצבי בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחמת הכבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/05/2012לא אומר הרבה- רק שיש עליה של אנזים של פוספטזה בסיסית ממקור כבדי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס בידני03/05/2012
B Surface Ab Undetectable
זאת התוצאה שיצאה בבדיקות המעבדה שביקשה הרופאה.
מה זה אומר?
האם זה בהכרח אומר שלא התפתחה אצלי מחלה כרונית, כי התוצאה אינה 'נגטיב'.
ראיתי באיזה פורום שמישהו כתבה שהיא נשאית הפטיטיס בי, אבל עדיין מופיע לה התוצאה הזאת בבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס בי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/05/2012התשובה מצביעה על העדר נוגדנים לb.
לא ניתן לדון יותר בלי ניתונים אחרים.
יתכן ללא מחלה ועם מחלה כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפיטטיסאושרית03/05/2012
לפני כחצי שנה עשייתי בדיקות דם ואתמול נודע לי כי יצא תשובה חיובית להיפטטיס סי
אני מבוהלת נורא הייתי רוצה בבקשה שמישהו יסביר לי מה זה בדיוק ומה עליי לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפיטטיס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/05/2012קודם כל זו בדיקה של נוגדנים בלבד- 20% של האנשים אין להם מחלה כלל.
נמרבית האנשים יש מחלה אך לא קשה.
יש צורך להשלים בדיקת hcvrna לחפש הנגיף בדם וללכת לרופא כבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן שלשולים אחרי ctעדי03/05/2012
שלום כדי לבדוק קרוהן נשלחתי לבדיקת ct בטן היום הכללה שתיית נוזל ניגוד וזריקה מאז יותר מ12 שעות אני מרגישה כאבי בטן, נפיחות ועדיין שלשולים האם זה דבר שקורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן שלשולים אחרי ct - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק03/05/2012כנראה שזה משני לשתית חומר הניגוד ואני מצפה שזה יעבור בהמשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

