מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נשאות הפטיטיס Bהדר04/07/2012
בבדיקות דם שעשיתי לפני יומיים עלו התוצאות הבאות:
hepatitis bs ab - positive 53.81
hepatitis bs ag - positive
hepatitis bc ab TOT - negative
hepatitis be ag - negative
מציינת כי חוסנתי (בשלוש מנות) כשהייתי ילדה, לפני כ20 שנה
וכי בפעם האחרונה שביצעתי בדיקת HBsAg באוגוסט 2010 התוצאה היתה שלילית
ורמת הנוגדנים HBsAb היתה 59.71.
התוצאות הנ"ל נראו תמוהות לרופאת המשפחה שלי
ולכן ביצעתי שוב את בדיקת HBsAg למקרה שהיתה טעות מעבדה.
לצערי הרב הבדיקה שוב חזרה חיובית.
האם הנתונים מראים על נשאות או על מחלה כרונית?
עד כמה אני מדבקת ואיך להמנע מהדבקה של אחרים?
האם אני עלולה להדביק את בני בהנקה?
על אילו בדיקות נוספות אתה ממליץ לבירור מעמיק יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד מציינת
הדר04/07/2012כי בדיקה לתפקודי כבד מלפני חודשיים תקינה לחלוטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד מציינת - תגובה
פרופ' דורון זמיר10/07/2012בדקי אצל פרופ' ספאדי בהדסה יש להם בדיקה ספיציפיתץ יותץר לHBSAg כולל רמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשאות הפטיטיס B - תגובה
פרופ' דורון זמיר07/07/2012לאחרונה נתקלתי במספר מקרים דומים, אני סקפטי לגבי קיום האנטיגן באמת עם העדר נוגדני קור. כדאי לבדוק DNA ורמת אנטיגן מדוייקת (בדיקות ספיציפיות ואמינות יותרשל האנטיגן יש למשל בהדסה או בשיבא מומלץ ייעץ אישי של רופא כבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן הייתי אצל
הדר09/07/2012רופאת כבד (גסטרואנטרולוגית כבד)
וגם לה התוצאות נראו מוזרות ולא הגיוניות.
היא המליצה לי לבצע את הבדיקות שוב במעבדה אחרת באופן פרטי-
האם חוץ משיבא ידוע לך על מקומות נוספים שניתן לבצע את הבדיקות (באיזור המרכז)?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשאות הפטיטיס B - תגובה - תגובה
פרופ' דורון זמיר15/07/2012אצל פרופ' ספאדי בהדסה עין כרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכים של בדיקות חוזרות
הדר13/07/2012ביצעתי את הבדיקות באופן פרטי בשיבא
עוד אין את כל התשובות אך אחת התשובות שהתקבלה-
hepatitis b core total- negative 1.755
האם יש משמעות לערך המספרי למרות שתשובה היא שלילית?
ודבר נוסף- ערך הHBsAb עלה מ53.71 (לפני כחודשיים) ל67.90
ומתחת לבדיקה מצויין "טיטר נמוך".
מה פירוש הדבר?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסיפה-
הדר14/07/2012שגם בדיקת PCR חזרה שלילית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכים של בדיקות חוזרות - תגובה
פרופ' דורון זמיר15/07/2012שאין עדותץ מבחינתץ נוגדני הקור לכך שעברתץ מחלה ולפי הנוגדנים אין הבדל משמעותץי. בכל מקרה בעידן החיסון הכפול ילוד אין סכנה ריאליתץ כלשהי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכים הכוונהמגרנשפן04/07/2012
שלום רב,
מזה כחמש שנים בעלי (בן 33 היום) סובל מכאבי בטן עזים, חומציות בקיבה. ביצע מספר פעמים בדיקת גסטרוסקופיה - נמצא בקע סרעפתי, מטופל בכדורי גסטרו (לסוגיהם) קבוע. הבעיה היא שהתקפי הכאבים הללו נמשכים, חוזרים אחת לכמה חודשים. עשה גם CT בטן ללא ממצאים. בבדיקות דם שעשה לאחרונה נמצא חוסר בנוגדן IMGa, אך הרופא המטפל טוען שזה לא בעיה ואפשר לחיות עם זה, ואין מה לעשות וזה בכלל לא קשור לבעיה שלו. בנוסף, הוא סובל לעיתים קרובות מהרפס באיזור הפנים (שפתיים, עיניים). אני פשוט אובדת עצות, האם תוכלו לכוון אותנו - מה לעשות, למי לפנות? אשמח לכל עצה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכים הכוונה - תגובה
פרופ' דורון זמיר04/07/2012איני מכיר נוגדן IMGA אם מדובר בIgA זה חסר שכיח יחסיתץ המלווה בזיהומי דרכי נשימה ומערכתץ עיכול. לכאב מומלצתץ התץרשמותץ גסטרו אישיתץ-מוזמן. אגסב אם מדובר בהתץקף בן כמה שעותץ מידי מספר חדשים לאחר ארוחתץ סוף שבוע גדולה זה לא נשמע מדאיג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש מה לעשות עם החסר של Iga
מגרנשפן05/07/2012והאם זו יכולה להיות הסיבה לכאבים?
לצערי לא מדובר בהתקף של כמה שעות, זה בדר"כ כמה ימים, וכמובן זה תמיד מגיע בחגים (אבל דווקא לפני הארוחות, ככה שארוחות החג נדפקות בדר"כ:()
יש איזשהן המלצות לגבי ההתמודדות עם הכאבים הללו? יש מזון שכדאי להמנע ממנו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת גסרוסקופיהחני02/07/2012
עקב כאבי בטן. הקאות ריפלוקס וצרבת הופנתי לבדיקת גסטרוסקופיה ממצאי הבדיקה הם: ושט תקין,מעבר ושט קיבה בגובה 38סמ עם קן מעבר לא סדיר,קיבה כולל היפוך תקינה,שוער תקין,בצל התרסריון וחלקו השני עם רירית היפרמית בצקתית. שאלתי זה מדאיג אותי נלקחו ביופסיות 1. Duodenum 2nd part. והשני stomach. האם יש חשד לממאירות או דלקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת גסרוסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר04/07/2012אין חשש לממאירות לפי התשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת גסטרוסקופיה בגלל כאבים בבטןקארין02/07/2012
בעלי (בן 37) עבר היום בדיקת גסטרוסקופיה בשל תלונות על כאבים בבטן העליונה, הקאות, שלשולים .
להלן הממצאים:
1. מעבר ושט קיבה ב 37 ס"מ.
2. אזופגיטיס דרגה B עם מספר לשוניות החשודות לברט וזהום במוניליה בשליש התחתון של הושט - נלקח ביופסיה
3. גסטריטיס באנטרום עם מספר בליטות קטנות - נלקח ביופסיה
4. דואדניטיס בתריסריון
אבחנות הבדיקה:
BARRETTS ESOPHAGUS
DUODENITIS
EROSIVE DUODENITIS
ESOPHOAGEAL REFLUX
GASTRITIS
HIATUS HERNIA
אני מבינה שיש מספר דלקות אך אשמח לקבל חוות דעת מה זה אומר בדיוק.
האם זה מסוכן ?
האם זה בר טיפול?
האם יצטרך לקחת תרופות על בסיס קבוע ?
אם יש עוד בדיקות שצריכים לעשות בעקבות זה?
בתודה מראש
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת גסטרוסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/07/2012מדובר בדלקת בוושט, קיבה ותריסריון. קיבה ותריסריון אול בשל חידק והביופסיה תראה קיומו בוושט דלקת בשל רפלקס-יתכן קשה יותר מטיפוס ברט המצדיקה מעקב אנדוסקופי מידי שנתיים בשל היותה פרה-ממארת (סה"כ הסיכון נמוך אך קיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי נקסיוםאורן02/07/2012
קיבלתי כדורי נקסיום לקחת עקב צרבות מתמשכות וכאבי בטן. ייתכן וכדורי הנקסיום יכולים לגרום לתופעת לוואי של כאב פנימי מסביב לפיטמה? כי מאז שהתחלתי לקחת יש לי כאב כזה, רציתי לדעת אם יש קשר כלשהו והאם עלי להפסיק לקחת. תודה, אורן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי נקסיום - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/07/2012איני מכיר תץופעתץ לוואי כזו אך החלף הכדור וראה אם יש לכך השפעה (ניסוי מחודש שלו ושיבת הכאב יוכיח זאת)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע מוצק בלבלבמיכל01/07/2012
שלום,
אמי סובלת מסכרת ב -5 שנים האחרונות מטופלת בכדורים , לאחרונה היתה עליה משמעותית בסוכר לכן התחילה עם זריקות אינסולין (בשלושה חודשים האחרונים )מבדיקות דם של סוכר שעשתה לפני שבוע הסוכר התייצב וירד, עקב כאבי בטן וגב תחתון הופנתה לבדיקת נשיפה שהעידה על חיידק בקיבה, התחילה אתמול טיפול אנטביוטי במקביל עשתה סונר בטן להלן התוצאות:
אאורטה בטנית ברוחב תקין עם הסתיידיות בדופן.
באזור גוף הלבלב נגע עם גבולות יחסית סדירים וזרימה מעט מוגברת בתוכו בהפעלת דופלר צבע.
המלצה לבצע c.t בטן.
1.הנגע בלבלב מדאיג מאוד , ידוע לי שצריך המשך בירור אבל ברצוני לדעת האם הממצא מחשיד לסרטן בצורה חד משמעית או שיש אופציות נוספות למתואר לעיל?
2. האם יש קשר בין החיידק בקיבה לממצא בלבלב.
האם יש קשר בין הסכרת לממצא בלבלב (אבא של אמי גם סבל מסכרת)
תודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע מוצק בלבלב - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק08/07/2012יש הרבה אופציות חוץ מסרטן ודווקה הגבול החלק לא מחשיד על סרטן.
חשוב לעשות ה ct ו אין קשר לסוכרת כנראה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעה בעיכולטל29/06/2012
שלום רב בכלליות אני סובל מצרבת מידי פעם אך הדבר שמטריד אותי הוא שאני בן 27 ומעולם לא היה לי בעיה לאכול פירות בעיקר כמו מלון ובננה אך בשנתיים האחרונות כמעט שאיני נוגע בפירות רבים כיון שהם גורמים לי לתופעות של גיהוקים מלווים בכאב בחזה כל מספר שניות ולפעמים אף תחושה של הקאה שבה אני מוציא כמויות גדולות של רוק. ביקור אצל גסטרו גרר טיפול בצרבת בלבד שלא פתר את הבעיה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעה בעיכול - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק29/06/2012קשה לקשור התלונות. יתכן שי החמרה של רפלוקס עקב הפירות.
אנני יודע איזה טיפול נגד צרבת ניסית אך הייתי ממליץ על נסיון עם מינון גבוה של אומרדקס - עד 80 מ"ג ליום לתקופה של חודשיים כדי לבחון השפעתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון וגרד בגבדודו29/06/2012
שלום. אני כבן 30, סובל כ-3 חודשים מגרד בגב ובכתפיים שלא הגיב לטיפול אנטי פטרייתי מקיף (שמפו + כדורים) / נטילת אנטי היסטמין במשך שבועיים / נסיון להמנע מכל גורמים אלרגניים שאני עלול להיות רגיש אליהם לאחר בדיקות אלרגיה כולל Cosmetic Patch Test. הגרד הוא יום-יומי, ממוקד רק בגב מלבד שהתפשט כמה פעמים בודדות לרגליים ולאזור מתחת האשכים. כמו כן אני סובל בערך מאותו זמן מכאב בגרון באזור צידי הגרוגרת שהחל ככאב עם רגישות למגע, אך כעת הרגישות למגע כבר חלפה. מדובר בכאב קל ובתדירות נמוכה (כפעם ביום), ומשום מה פורץ בעיקר לאחר שתיית אלכוהול. כמו"כ כמה מקרים בודדים של כאב קל בבית השחי בשני הצדדים שחלף מהר. לא הבחנתי בבלוטות נפוחות בשום מקום בגוף. כמו"כ אני סובל כחודש מדלקת בעפעפיים שגורמת לגרד בעיניים כמה פעמים ביום. אולטרה סאונד של הגרון תקין מלבד בלוטות לימפה "תגובתיות" בגודל 5 מ"מ. בדיקות דם כולל ספירת ושקיעת דם תקינות, מלבד הידבקות במחלת הנשיקה בעבר. צילום חזה תקין. אולטרה סאונד בטן כולל כבד וטחול תקין. נדבקתי על ידי רופא משפחה, רופא עור, רופא אף אוזן גרון, רופא אלרגולוג, רופא ריאות... ההמלצות של כולם מסתכמות בהמלצה למעקב בלבד. האם יתכן שמדובר בבעיה גסטרואנטרולוגית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון וגרד בגב - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק29/06/2012לא נשמע לי משהו קשור למחלות של דרכי העיכול.
מצטער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזק מתרופותמיה28/06/2012
שלום
רופא העור רשם לי כדורים אנטי פטרייתים בשם terbinafine
בבדיקות הדם התוצאות:
ALK.PHOSPHAT. 61.00 U/L ( 30.00- 140.00) (..*......)
ALT(GPT) 14.00 U/L ( 5.00- 40.00) (.*.......)
AST(GOT) 18.00 U/L ( 5.00- 40.00) (..*......)
BILIRUB.TOTAL 0.40 MG/DL ( 0.30- 1.20) (*........)
שאלתי היא האם זה יכול לעשות לי נזק בהתחשב בכך שאני לוקחת 5 נרוסין בחודש ואופטלגין טיפות לכאבי מחזור מאד חזקים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזק מתרופות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק29/06/2012בדיקות הכבד תקינות ואנני חושב שהשילוב אמור לעשות נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבדאורית28/06/2012
שלום רב.
באם אר אי לעמ"ש גבי
בן היתר ראו תהליך בעל אות מוגבר {בכבד} בקוטר 1.4 ס"מ כנראה בסגמנט 1 של הכבד תהליך מאורך בין שרירי הגב משמאל באורך של 6.9 ס"מ רוחב של כ 2.8 כפול 1.5 ס"מ התהליך בעל אות מעורב מעט גבוה בT2 ולרוב נמוך ב T1 התהליך בחלקו שומני אשמח לקבל הסבר ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/06/2012הממצא בכבד אולי הסנה שומנית מוקדית (לא מדאיג) ואולי לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבה לחרדה??..משה28/06/2012
ד"ר שלום,
בת זוגתי בת 26, לפני כחודש בבדיקות דם שגרתיות התגלתה אנמיה (HB 11.4), וכרגע ממתינה לתור אצל המטולוג בהמלצת רופא המשפחה. לפניי כחודש וחצי היה מקרה חד פעמי שבו היא הייתה בשירותים והיה מעט דם בעת ניגוב פי הטבעת. מאז המקרה לא נשנה. לפני ארבעה ימים קיבלה ווסת ומאז שילשלה במשך יומיים, ויומיים מאז יש לה קושי ביצאיות, כאשר טוענת לכאבי בפי הטבעת בעת נסיון היציאה, בנוסף בחילות וכאבי בטן. לפני ארבע שנים היא עברה בדיקת קולונוקופיה מאחר והתלוננה על שלשולים וכאבי בטן רבים, בבדיקה מצאו פולים אפור (0.3 ס"מ) שבבדיקת הביופסיה התגלה כשפיר. בזמנו השלשולים עברו וככל הנראה היו תוצאה של לחץ ומתח של תקופה (שחרור מצהל), גם כיום היא בתקופה לחוצה (סטודנטית) ויש לה נטייה לקחת לבטן תרתי משמע במצבים כאלה. משום מה אני ממש מפחד שמה יש לה סרטן במעי הגס, אני יודע שהיא צעירה ואין אף רקע משפחתי אך משום מה היא מתלוננת בארבע ימים האחרונים על דברים מדאיגים (בחילות, שלושולים והרגשה של אי ריקנות עד הסוף) ובנוסף גם האנמייה, מה אתה ממליץ לעשות? האם אני חרדתי מידי? או שמה כל הנורות מתריעות על משהו? חשוב לציין שאין ירידה במשקל. בנוסף היה לה הלקיבקטור לפני כשנתיים וטופלה בטיפול משולש
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבה לחרדה??.. - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/06/2012ראשית זוהי בת זוגך או זוגתך . שנית אין סיבה לחרדה לאור קולונו תקינה בגילה הצעיר לפני 4 שנים ואילו אנמיה כזו בגילה שכיחה למדי ולרוב סיבתה גניקולוגית בכל מקרה התיעצות ישריה עם גסטרואנטרולוג כדאית (מוזמנת למרפאתי).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון כתם לא מזוהה בכבד באמצעות USשרית27/06/2012
שלום,
בבדיקת אולטרה סאונד שנעשתה בעקבות כאבי בטן, אובחנה אבן בכיס המרה, ואובחנו מספר המנגיומות וכתם בלתי מזוהה בכבד. נשלחתי לבדיקת CT כדי לאבחן את הכתם הלא מזוהה.
שאלתי היא כמה זמן לוקח עד שמקבלים את תוצאות בדיקת ה- CT?
כמו כן, מה הדיאגנוזות היותר שכיחות שיכולת להיות ?
אני אשה בת 64.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון כתם לא מזוהה בכבד באמצעות US - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק27/06/2012לא יכול לדון על מה זה יכול להיות מאחר שאין מספיק פרטים.
בדרך כלל מקבלים תשובת ל ct תוך יום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותרותם3427/06/2012
שלום רב,
אולי השאלה שלי לא במקום אבל אני ממש לחוצה, לפני שנה היה לי חבר ולאחרונה לצערי גיליתי שהוא חלה בסרטן הכבד וקוליטיס. אני יודעת שסרטן לא מדבק ביחסי מין אבל קראתי באינטרנט שבמקרים מסוימים הוא כן יכול, האם אני צריכה לעבור איזהם בדיקות והאםקוליטיס מדבק???
כמו כן, אתמול גילית בצואה חוטים לבנים ארוכים נראים כמו סוג חוטי דיג, אני ממש מפחדת מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
פרופ' דורון זמיר27/06/2012שאת הכבד אינה מידבקת אם כי מחלה ויראלית שלעיתים גורמת לה כמו הפטיטיס B אוC מידבקת קוליטיס אינו מידבק החוןים בצואה כנראה אוקסיאוריס=פינוורמס-שלחי צואה לתרבית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות - תגובה
פרופ' דורון זמיר27/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב קיבה לאחר גסטרוסקופיה. אני דואגאייל26/06/2012
שלום,
לפני כחודש החלו אצלי כאבים באיזור החזה, ולאחר מכן התברר שזהו כאב קיבה. הכאב הוא באיזור עצם בית החזה, וגם אבל במקומות אחרים בקיבה.
בדיקת נשיפה לחיידק ההוליקייבר יצא שלילי, ולפני יומיים עברתי בדיקת גסטרוסקופיה.
הגסטרולוג אמר שהכל תקין למעט "דקלת קלה מאוד ולא מסוכנת", ואמר שאני "יכול להמשיך לאכול רגיל". בנוסף הוא אמר שהוא לקח ביופסה ואני צריך לחכות שבועיים לתוצאות בשביל המשך טיפול.
באבחנת הבדיקה הוא כתב "Gastritis".
מבחינתי יש לי עדיין כאב ואני מודאג, אני חושב שהכאב אפילו מתגבר.. למרות הכל אני נמנע מלאכול חריף, עגבניות וכו... אבל עדיין אני מתעורר לפעמים בלילה מכאבים ואני דואג. וכאמור יש גם התגברות של הכאב.
אני לוקח כדור של 20מ"ג כל בוקר ששכחתי את השם שלו אבל הוא לא כל כך עוזר. (כדור נפוץ)
האם יכול להיות שעד שאני אקבל את התשובה של הביופסה תתפתח אצלי דקלת חמורה יותר או אולקוס? (או נזק אחר כלשהו) האם הכל אמור להיות בסדר? מה לעשות? אני דואג :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב קיבה לאחר גסטרוסקופיה. אני דואג - תגובה
פרופ' דורון זמיר26/06/2012יש לך בסה"כ דלקת קלה-ממצא שכיח ולא סביר שיהיה שינוי בכך בתקופה הקרובה ניתן לשנות הכדור או להכפיל המינון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדעתי סתירה בתוצאות usמשה26/06/2012
שלום,
תפקודי כבד גבוהים, ggt – 153, ast – 56, alt – 101
כבד שומני בדרגה קלה, אני מבין את המשמעות ואת הטיפול, לא מזלזל בזה.
בבדיקת US נכתב: " הודגמו בלוטות מזנטריאליות באפיגסטרום עד אורך 1.8 ס"מ"
ע"פ מה שקראתי. הבנתי ששני המושגים מציינים מיקומים שונים של הבלוטות. (להבנתי מזנטריום זה הקרום על המעי הדק, ואילו האפיגסטרום נמצא מעל הקיבה)
האם מדובר שיש לי בלוטות בשני המקומות?
האם יכול להיות קשר בין הממצאים ב- us לבין תפקודי הכבד הלא תקינים?
הופניתי לבדיקת ct בטן.
אולי אוכל לקבל הסבר "למה התכוון המשורר"?
ברור לי שהפורום הוא לא תחליף להמשך ברור
המשך יום נעים,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי סתירה בתוצאות us - תגובה
פרופ' דורון זמיר26/06/2012בלוטות פשוט במזנטריום בבטן עליונה ולכך הכוונה קשר יכול להיות בלימפומה או גידול שכנראה אין לך ולהפרעה כנראה אחראי הכבד השומני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

