מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קולונסקופיה וירטואליתדני11/04/2012
שלום לצוות,
לפני שבוע בערך עברתי את הבדיקה הנ"ל. להלן ממצאיה: בצקום בקיר הלטרלי מול השסתום האיליו צקלי קיים פוליפ בקוטר 4 מ"מ חתך 346 PRONE וחתך 393 SUPINE. מה פשר הדבר? האם קיים חשש לסרטן המעי הגס? בחודש יוני מתואמת לי קולונקופיה רגילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונסקופיה וירטואלית - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/04/2012יש לך פוליפ זעיר שכדאי לכרתו דרך קולונוסקופ. פוליפ בגודל הזה כמעט תמיד אינו ממאיר, אם כי בטווח של שנים יש לו סיכוילגדילה ולהתמרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומפרדקס לכל החייםג'ני11/04/2012
שלום רב,אני בת 38 ולפני 3 שנים במהלך ההריון עם הילד השני התגלה אצלי רפלוקס שהתבטא בפרינגיטיס/דלקות במיתרי הקול חריפות מאד.מעולם לא סבלתי מצרבות ולקח זמן עד שעלו על הבעיה.מאז אני מטופלת באומפרדקס 20 מ"ג פעמיים ביום.כל פעם שאני מנסה להוריד מינון לפעם ביום או בכלל חוזרות דלקות במיתרי הקול.השאלה שלי האם עלי ליטול כדורי אומפרדקס לאורך כל חיי?האם יש לכך תופעות לוואי?האם זה הפתרון היחיד לבעיה?
בברכה,
ג'ני אורינגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומפרדקס לכל החיים - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/04/2012מובן שקיימת גם אופציה ניתוחית שתחסוך לך טיפול ברוב המקרים, אולם אם הטיפול משתיק הסימפטומים, אין לחשוש ממנו. תופעות הלוואי הינן מזעריות ויש הטוענים שכמותן כשל פלצבו? מדובר ביותר דלקות ריאה , שלשול זיהומי ושברי חוליות וראשי ירך. אולם הסיכון נמוך ולמעשה לא משכנע (עבודות תצפית בלבד). כן תתכן הפרעה בתפקודי כבד, כאב ראש ואחרים-סה"כ נדיר.חולשת הסוגר אינה חולפת, אך קימות תקופות טובות יותר וטובות פחות מבחינת הרפלוקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע סרעפתי וסקוליוזיס בקשה להמלצהירון10/04/2012
שלום, אני בן 29 ויש לי שתי בעיות בריאותיות שאני חושב שיש ביניהן קשר אטיולוגי (יש לי גם צפיפות עצם נמוכה).האחת הינה בקע סרעפתי עם סרעפת מורמת בצד ימין-היאטאל הרניה. השנייה סקוליוזיס לכל אורך עמוד שדרה.
שאלתי היא האם לעשות ניתוח לסגירת הבקע. עברתי אנדוסקופיה במהלך 2006 .(שבמסגרתה אובחן הבקע)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע סרעפתי וסקוליוזיס בקשה להמלצה - תגובה
פרופ' דורון זמיר11/04/2012סקוליוזיס הינה תופעה שכיחה למדי וכן בקע סרעפתי שאינו מצריך ניתוח אלא אם כן הוא פרא אזופגיאלי או מלווה ברפלקס קשה שאינו מגיב ללוסק ומשפחתו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- A.F.P- TMרונן10/04/2012
שלום רב,
רציתי לשאול האם ערך 2 IU/ml של החלבון AFP אצל בחור בן 23 היא תקינה? מה משמעות תוצאת הסמן הנ"ל?
תודה וכל טוב!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר A.F.P- TM - תגובה
פרופ' דורון זמיר11/04/2012זה ערך תקין, נועדלמעקב חולי כבד כרוניים לאיתור גידולי כבדבשלב מוקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנטון +סוכר+דלקתורד כהן10/04/2012
שלום רב וחג שמח!
1. האם מותר לקחת לנטון לאורך שנים, אם לא מה התחליף?
2. בדיקת הגלוקוז בצום 106, המוגלובין A1C 5.9 - האם צריך לעשות עם זה משהו?
3. C-REACTIVE PROTEIN O.95 האם צריך לעשות משהו בנדון?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטון +סוכר+דלקת - תגובה
פרופ' דורון זמיר11/04/2012ניתן לקחת לנטון שנים הסיכון מזערי (קשר עם יותר שברי עצמות, שלשול זיהומי ודלקת ריאות אך הקשר מינמלי) כדאי לקחת רק כשצריך ומינון מינימלי אפשרי. CRP תקין וכן הגלוקוז וA1C אם כי שניהם בגבול נורמה עליון אנו מעדיפים גלוקוז 100 ומטה בצום אך 106 אינו מעיד על סכרת אלא שכדאי לבדוק שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהנתי09/04/2012
הייתי במגע מיני בתאריך 1.1.12 עקב חתך ביד עשתי בדיקות ל-hiv שיצאו שליליות אך בצהבת קיבלתי את התוצאות האלה האים אפשר לפרש לי אותם והם בוצעו ב-25.3.12 רציתי לישאול למה החיסון קשור חוסנתי בצבא לפני 18 שנה. לפי הבנתי אני אמור לחזור על הבדיקה לאחר חצי שנה ? האים אני ניחשב נשא ? האים אני מדבק לפי תוצאות אלה ? האים צהבת c היה כבר מופיע בבדיקות במידה ונידבקתי ?האים יש אפשרות להיתחסן ל b לפי התוצאות האלה? ויש עוד בדיקה HBV DNA Quant. IU/mL לא בוצע נא ראה הנחיות לבדיקה במדריך הבדיקות 19 IU/mL = 100 Copies/mL BD1 - HB Surface Ag Nonreactive BD1 HB Surface Ab mIU/mL >1000.0 Reactive BD1 HB Core Ab IgG&IgM Reactive BD1 Hepatitis C Ab Nonreactive BD1 תודה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
פרופ' דורון זמיר11/04/2012יש לך נוגדנים כנגד קור ואנטיגן מעטפת ללא אנטיגן מעטפת-משמע עברת הפטיטיס B ונרפאת אין לך כנגד C משמע אין לך הפטיטיס C לא ברור לי מה יש לך 100IU/ML לא כתבת יתכן שמדובר בבגדיקה של HBV DNA ואם כך הרי היא חובית??? אולם איש לא בודק זאת אם HBS שלילי. אנא עדכן תשובותיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה בבקשה
נתי11/04/2012תודה על העזרה אבל לא הבנתי האים אני ניחשב למחוסן טבעי ל-b ?יש סכוי שאדבק שוב ? לגבי ה-c מה אני יכול לעשות כרגע? בזמן של הבדיקה היה כ 3 מחודשים לאחר המגע המיני האים אני אמור לחכות זמן מסוים שהשאר התוצאות יהפכו לחיובי? האים אפשרי להידבק מרוק על חתך קטן שלא דימם מאחר ולא היה מגע מיני אולי מגע ברוק לא בטוח. איזו בדיקה יש לבצע כרגע ל-c הבנתי שאני חיובי ?תודה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה בבקשה - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/04/2012לפי מה שכתבת אין לך נוגדנים לC משמע אתה אינך חולה בC וגם לא בB
עם זאת תשובתך בנוגע למספר ההעתקים אינה ברורה??? אנא כתוב שנית את התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה תודה
נתי12/04/2012HBV DNA Quant. IU/mL לא בוצע נא ראה הנחיות לבדיקה במדריך הבדיקות 19 IU/mL = 100 Copies/mL BD1 שאלתך להעתקים זו הבדיקה הזאת ? מה אומרת התוצאה הזאת האים אני מדבק ביום יום ? ומתיי אני צריך להיבדק שוב ? חצי שנה בכללי ?ומדוע לא בוצעה הבדיקה ? תודה רבה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודש בגרוןלילך09/04/2012
שלום,
אני בשבוע 18 להריון ולאחרונה מרגישה הצטברות של גודש בחלק התחתון של הגרון
כאילו הצטברות של רוק,הפרשות ולעיתים מזון ,מן הרגשה שמשהו עולה בגרון אבל די תקוע שם,אם אני מקיאה באופן יזום (למשל ע"י צחצוח שיניים) יש הרגשה של הקלה מסוימת אבל אח"כ זה חוזר.
לפעמים אני מקיאה לא יזום,פשוט מקיאה למשל מה שאכלתי.
בשני מקרי הקאה גם שמתי לב למעט דם שיצא בהקאה מכיוון הלוע.
מה הסיבה לגודש הזה?ומה אני יכולה לעשות/לקחת על מנת למנוע את זה?
אציין שמתחילת ההריון סבלתי מאוד מהקאות ובחילות,הרגשת הגודש הזו החלה בערך בשבועיים האחרונים יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודש בגרון - תגובה
פרופ' דורון זמיר11/04/2012יתכן שהתלונה קשורה ברפלקס האם יש לך צרבת בכל מקרה כדאי גם להתיעץ עם אא"ג. רפלוקס (מלווה בד"כ בצרבת) שכיח מאד בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לצרבת
לילך11/04/2012מעולם לא היתה לי צרבת לכן קשה לי לאבחן אותה כיוון שלא שורף לי בבית החזה או הגרון ,לעיתים שורף ברון לאחר הקאת אוכל.
ריפלוקס זה כמעט בודאות כי לפעמים האוכל עולה לי ואני מקיאה בעיקר בערב.
האם גסטרואנתרולוג יוכל לתת לי משהו למנוע את זה? משהו שמתאים לאישה בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לצרבת - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/04/2012בהריון ניתן לטפל הן בH2 ANTAGONISTS -גסטרו וחבריו והן בPPI אם כיח אלה לא נבדקו מחקרית וזה מובן , בנשים בהריון אך במחקרים לאחרונה נחשבים בטוחים. אני אישית איני מתלהב משתי הקבוצות בשליש ראשון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת צליאקירדן09/04/2012
שלום רב,
לפני כמה ימים עשיתי בדיקה לגלות האם יש לי צליאק
המדד היה מ0 עד 40 CELIAC SCREEN
והתוצאה שלי יצאה : 1.9 U/ml
רציתי לדעת האם זה אומר שיש לי צאליק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת צליאק - תגובה
פרופ' דורון זמיר13/04/2012אין לך צליאק לפי התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת גסטרו בהרדמהסאלי09/04/2012
שלום ברצוני לדעת האם מותר לי ליטול כדור נגד צרבת (לוסק) שבוע לפני בדיקת הגסטרו ,או שיש הנחיות אחרות
תודה וחג שמח סאלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת גסטרו בהרדמה - תגובה
פרופ' דורון זמיר13/04/2012מותר אך זה יוריד אמינות הביופסיה לחידק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונסקופיהקרן08/04/2012
שלום רב, לפני כשבועיים בוצעה בי בדיקת קולונסקופיה, במהלכה נכרתו 2 פוליפים דלקתיים (כדבריי הרופא). לאחר הבדיקה המשכתי ליטול אספירין וקרטיה וכתוצאה מכך, בחלוף 4 ימים החלתי לדמם בצורה מסיבית, אושפזתי בחדר המיון למשך יום להשגחה, כאשר בבדיקה לא נמצאו שרידי דם טרי. הפסקתי עם התרופות למשך מספר ימים היות ונאמר לי כי עקב נטילת התרופות מיד לאחר הבדיקה, ללא הפסקה, נוצר הדימום. מחר יהיה זה 3 שבועות לאחר הקולונסקופיה, כאשר התחלתי לקחת שוב את האספירין לפני 4 ימים, את הקרטיה לקחתי שוב כעבור מס' ימים מהשחרור מבית החולים- בהמלצת הרופאים. האם תתכן הישנות בדימום או שמא "הפצע" לאחר הפרוצדורה התאחה ואין סיבה לחשש?
לתשובתכם אודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר09/04/2012דימום לאחר פוליפקטומיותלמספר ימים אינו נדיר בד"כ לא יותר משבוע. אספירין אגב וקרטייה הינם אותה תרופה. אם הדימום פסק ניתן לחדש האספירין לאחר מספר ימי הפסקה ללאדימום, באם האספירין חיוני לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת
אנונימי09/04/2012שלום רב,
תודה לך על המענה. שתי התרופות אותן אני נוטל הן פלוויקס וקרטיה(חל בלבול עם כינוי פלוויקס כ"אספירין"). אם כך, לאחר שלא היה דימום במשך מספר ימים חידשו לי את התרופות, מבחינת מקום הקולונוסקופיה עצמו, האם התאחה המקום?
בנוסף, דימום מסיבי אינו נדיר?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובה בבקשה.
קרן12/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת - תגובה
פרופ' דורון זמיר13/04/2012קרוב לוודאי שאפשר אכן לחדש הטיפול ואין צורךלדאוג צפה בצואתךמספר ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת MREזה אני08/04/2012
מה ההבדל בין בדיקת MRE לבין פסאג' מעי דק או שזה בעצם אותה בדיקה ?
בעבר עשו לי פסאג' מעי דק ויצא תקין כעת הרופא מבקש לבצע בדיקת MRE
חשד לקרוהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת MRE - תגובה
פרופ' דורון זמיר09/04/2012בדיקת MRE אמינה יותר, נטולת קרינה ומדגימה היטב( בדומה לCTE ) את המעי, יעילה למדי לקרוהן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן מעי הגסתותית08/04/2012
יש לי היסטוריה משפחתית סבתא שלי חלתה בסרטן ,אבא שלה ,אחותה.
לאימי מצאו פוליפים ,לדוד מצאו.
אני רוצה לעשות בדיקות מוקדם לא לחכות לגיל 40 כמו שהרופאה אומרת .
יש היסטוריה ארוכה של הסרטן הזה ואני נמצאת בסיכון,הרופאה אומרת לי שמוקדם אני בת 21 .
מה עלי לעשות.?האם היא צריכה לתת לי הפניה לבדיקה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן מעי הגס - תגובה
פרופ' דורון זמיר08/04/2012אם לאמך מצאו פוליפים בגיל 50 ומעלה את צריכה לעשות קולונוסקופיה 10 שנים צעירה מגיל ההמצאות אצלה או בגיל 40 לפחות . אם ברצונך בכל זאת לעשות בדיקה למרות שאין התוויה, עשי זאת באופן פרטי. עם זאת יש סיכוי של תסמונת לינץ משפחתית וכדאי לבדוק זאת (לאמך 3קרובים מדרגהראשונה , באם אכן מדובר בגידול מעי גס וכדאי לבדוק זאת בדיקה גנטית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
תותית08/04/2012השאלה אם אני אוכל לעשות דרך הקופה ולא באופן פרטי.?
כי בפרטי מאוד יקרר
מה הקופה לא מסבסדת לפחות חלק .?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ' דורון זמיר09/04/2012בעקרון כנראה לא, תלוי בנדיבות הקופה וטיב ההפניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיהב07/04/2012
שלום,
אני אמורה לשתות את החומר "מרוקן" עם 3 ליטר מים לפני בדיקה.
רציתי בבקשה לשאול אם אין סכנה של תופעות לוואי בשל שתיית יתר. כמו כן, אני לא מבינה איך ניתן לבלוע ולהכיל כמות כזו של נוזלים תוך כמה שעות.
אם לא מצליחים לשתות את כל הכמות, האם יתכן שבכל זאת זה לא יפריע לבדיקה?
תודה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק07/04/2012משהו בריא יכול לשתות החומר- זו יותר בעיתי אם יש מחלות רקע קשות כמו אי ספיקת לב.
יש עדיפות לחלק ההכנה לחצי בערב וחצי בבקר- להתייעץ עם הרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופ' זמירגל07/04/2012
שלום רב לך
ראיתי שבעבר ענית על תשובה דומה כי הסיכוי הינו אפסי, וקיים רק אם יש מגע של דם בדם,אך האם לדעתך אני צריך להיבדק, אם קיבלתי מין אוראלי מבחורה שיש חשש כי היא נשאית של HCV? או שסיכוי לא סביר ואפשר להניח לזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה...
גל09/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לפרופ' זמיר - תגובה
פרופ' דורון זמיר12/04/2012סיכוי ההדבקה במגע מיני נמוך מאד ובדרך זו עוד פחות.
אתה יכוללבצע בדיקת PCR שספק אם יאשרו לך בקופה על סמך התוויה זו או בדיקת נוגדנים, אך זו האחרונה לעיתים חובית רק מספר חדשים לאחר ההדבקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרופ' זמיר
אלעד16/04/2012אכן צדקת, בביקור אצל הרופאה משפחה, היא אמרה שבסוג כזה של מגע (אוראלי) זה לא עובר,צריך מגע של דם עם דם בלבד וצריך פציעה מדממת ב 2 הצדדים (מה שלא היה). אז היא אמרה שאין צורך בשום בדיקה..האם אתה חושב שהיא צודקת? האם אתה מסכים איתה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ct enterographyאמיר06/04/2012
שלום,
היום עשיתי בדיקת ct enterography בעקבות תהליך שלילה לאבחון תסמונת מעי רגיז. כחלק מהבדיקה שתיתי כמות נכבדת של משקה לא ברור ואמרו לי שיכול להיות שתהיה לי הרגשה לא נעימה ויציאות מרובות שיעברו תוך שעות. אכן מרגע הבדיקה אני ביציאות מרובות ולא יוצא ממש מהשירותים. רציתי לדעת שני דברים:
1. כמה זמן זה באמת יכול לקחת? האם כדאי לוותר על ליל סדר מחוץ לבית שיכול בעקבות כך?
2. האם אני צריך עכשיו לשנות את האכילה שלי, בדומה לקלקול או וירוס קיבה, ולאכול רק צנימים ואורז או שאני יכול להמשיך בארוחה רגילה.
כמובן שאני ממשיך לשתות הרבה.
תודה רבה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ct enterography - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/04/2012זה ברור קשור לחומר ניגוד ששתית.
זה אמור להסתדר תוך יום אך לא ניתן להבטיח שיחלוף עד לסדר.
אין צורך לשנות כלכלה.
חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

