מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תודהב"ה26/04/2012
האם כאבי בטן עליונה זה חלק מהתבטאות של בקע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה - תגובה
פרופ' דורון זמיר26/04/2012אם ההרניה היא סרעפתית- בד"כ אין סימפטומים או שיש רפלוקס. הרניה בקיר הבטן (אפיגסטרית) יכולה לתת כאב מקומי תנוחתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד שמאלאשר26/04/2012
שלום רב
אני בן 44 וסובל מצהבת בי רדומה.
יש לי כאבים בצד שמאל למטה שבאים בלילה אחרי שעה שאני נרדם, אני מתעורר עם כאב ורעב גדול וכשאני אוכל הכאב נרגע. הכאב מלווה בתחושת מחנק בגרון.
עשיתי בדיקות: סיטי, בדיקות דם, ציליאק, קלנסקופיה דרך הפה ולא נמצא דבר. אני סובל מבעיה זו כארבע שנים.
האם ידוע לך מה הבעיה ואיך לטפל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצד שמאל - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/04/2012הכאב שלך לכאורה פפטי אך מיקומו אינו מתאים-כאב פפטי הוא בד"כ בבטן אמצעית או אמצעית עליונה מאידך תלונת המחנק יכולה להעיד על רפלוקס??? והשילוב כולו על בעיה פונקציונליתהסיפור מצדיק התרשמות פנים אל פנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין תפקודי כבד לא תקינים להריוןמיכל25/04/2012
שלום,
לפני מספר חודשים נתגלה כי אני סובלת מתפקודי כבד לא תקינים:
ALKP-Alkaline Phosphatase 178.2
ALT (GPT) 48
GGT 87
בנוסף, כבר לפני כשנה גילו שיש לי כבד ב"הסננה שומנית קשה" וזה לא השתנה נכון ללפני כחודשיים. עד לפני כ 5 חודשים שקלתי 80 ק"ג וירדתי עד ל- 66.5 היום (גובהי כ 1.65).
לפני ימים ספורים עברתי הפלה טבעית בשבוע 5 להריון (רמות הבטא ירדו והחל דימום שעדיין ממשיך). יש לי שתי שאלות עקרוניות בהקשר זה:
(1) האם ייתכן קשר בין תפקודי הכבד הלא תקינים או הכבד השומני לבין ההפלה המוקדמת?
(2) האם קיומם של כבד שומני ותפקודי כבד לא תקינים מסוכנים לעובר במידה ונכנסים להריון במצב כבד כמו שלי?האם אסור לי להכנס להריון כל עוד מצבי הוא כזה כי אז אני מסכנת את העובר?
מדובר בהריון שני עבורי. ההריון הראשון היה תקין ולא עברתי הפלות בעבר. אני בחורה בשנות ה 20 ואין לי בעיות בריאותיות מעבר לכך, למעט סוכר גבולי)
אשמח לתשובתכם בהקדם,
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר בין תפקודי כבד לא תקינים להריון - תגובה
פרופ' דורון זמיר26/04/2012אם יש לך הסננה שומנית קשה למרות הירידה במשקל, ובצעת סרולוגיה מלאה (כולל AMA)למחלות אחרות כמקובל, כדאי לבצע ניקור כבד או אלסטומטריה להערכת חומרת הפיברוזיס הכבדי.ביחוד לפני עלייה ניכרת בשומן הצפוייה בהריון . כבד שומני אינו גורם מוכר להפלות, ברם כדאי להעריך חומרתו. הסיפור נשמע לי רציני מכדי לתת יעוצים בלי בדיקתך וממצאייך במרפאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תיאבון ועימלאז מעט גבוהרונן25/04/2012
שלום רב,
אני בן 23. ברקע דלקת הוושט (אני מטופל באומפרדקס). יש לציין מזה תקופה ארוכה שאני סובל מחוסר תיאבון, בחילות, גיהוקים ורגישות ברום הבטן. בבדיקות מעבדה יש עלייה קלה בערכי עמילאזה בדם באופן כרוני עם רמת ליפאז תקינה. אולטראסאונד בטן תקין! יש לציין כי הייתי אצל רופא גסטרואנטרולוג שהמליץ לי לקחת תרופה בשם "קראון 10,000" במשך כחודש ואח"כ לחזור על בדיקות הדם כולל רמת עמילאז. למעשה, אני נוטל את התרופה 3 פעמים ביום במשך כ- 10 ימים, אך לצערי בינתיים אינני חש שיפור משמעותי ברמת התיאבון.
מה עליי לעשות וכיצד עליי להשלים הבירור? האם US בטן תקין שולל בעיה לבלבית???
תודה ואשמח לקבל תגובה בהקדם!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תיאבון ועימלאז מעט גבוה - תגובה
פרופ' דורון זמיר26/04/2012הסיפור אינו נשמע מדאיג, עד כמה גבוה העמילז (רמת עמילז תקינה בשתן יכולה לאבחן מקרועמילסמיה שפירה בדם=אגרגצית צברי עמילז) כדאית התרשמות גסטרואנטרולוג ובדיקה לשקילת צורך בכלל בהמשך בירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גילברט סינדרוםאלון25/04/2012
אהלן בשנה וחצי האחרונות רמת הבילורובין הבלתי ישיר עלתה בצורה חריפה והגיעה לרמה של 4.2 הדבר מתבטא בכך שהלחמיות בעיניי בגוון צהבהב .. חשוב לציין כי רמות גבוהות של בלירובין בלתי ישיר מצאתי עוד בבדיקות לפני 9 שנים שהייתי בן 14 ,נמדדו בסביבות 2.5 . כמובן הייתי אצל הרופא וזה קבע כי יש לי תסמונת גילברט .. להבנתי ערכי הבילורבין הבלתי ישיר עולים בזמן של חום לחץ נפשי וצום .. העיניין הוא שאצלי הרמות גבוהות כל הזמן . (לפי הגוון הצהבהב בעיניי. ) האם הדבר תקין ? מדוע רמת הבילורובין לא יורדת הרי שאינני בלחץ נפשי צום או מחלה .. האם יש דרך להוריד את רמת הבילורבין הבלתי ישיר ? ועוד שאלה קטנה למה דווקא עכשיו הרמה עלתה בצורה חריפה ? תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גילברט סינדרום - תגובה
פרופ' דורון זמיר26/04/2012בגילברט עולה רמת בילירובין בלתי ישיר בלבד ללא הפרעה בתפקודי כבד, בולטתצום ומשתפרת עם פנוברביטון. אשמח לראותך ולשלול סיבה אחרת, ברם תתכן וריאביליות רמות תזונתית או יומית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגילברט סינדרום
אלון27/04/2012לא הבנתי את המשפט האחרון שרשמת :ברם תתכן וריאביליות רמות תזונתית או יומית
ולא הבנתי את הקשר של פנוברביטון ..
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ זמיר-רפלוקesti25/04/2012
הנני בן 35 שנים וסובל מהחזר ושט-קיבה בגלל היאטוס הרניה קטנה. בשל השיעול אני מטופל באופן רציף במשך שנתיים וחצי בלוסק 20 מ"ג, פעמיים ביום. בביקורת גסטרין בדם ביולי 2011 -רמת הגסטרין היתה 296. באפריל 2012 רמת הגסטרין ירדה ל- 191.
האם אפשר להמשיך בלוסק למרות הרמה הגבוהה של הגסטרין בדם וכמה זמן ניתן לקבל את הכדורים האלה באופן רציף?
האם עדיף לעבור לתרופה אחרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופ זמיר-רפלוק - תגובה
פרופ' דורון זמיר26/04/2012ערכים גבוהים נראים עם טיפול בלוסק ודומיו, הסיכון לגסטרינומה מזערי מטיפול סטנדרטי. בכ"ז ניתן לשקול הורדת מינון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת דרכי עיכול עליונות Upper GLפרופ' דורון זמיר24/04/2012
פענוח בדיקת דרכי עיכול עליונות Upper GL ו אסתרית « הודעה נוכחית
אתמול עברתי בדיקת גסטרוסקופיה להלן סכום ממצאי הבדיקה :
ושט:נבדק לכל אורכו ונמצא תקין
קיבה: נסרקהובוצע תרגיל היפוך קפל מעט מעובה באנטרום נלקחו דגימות בקע סרעפתי .
תריסריון: הבצל תקין חלקו השני תקין .
שאלותי מתייחסות לסריקת הקיבה,
א. מהו תרגיךל היפוך?
ב.מהו קפל באנטרום ומה יכולות להיות הסיבות /גורמים לעיבויו
ומדוע היה צורך ללקיחת דגימות.
אני אמורה כעת להמתין כ3 שבועות לתשובות הביופסיה מכניס ללחץ שפועל לרעה על המעי הרגיז שלי על לחץ הדם והסוכרת מהם הנני סובלת
אודה לכם אם תמהרו להסביר לי מה קורה????????.
חוסר ידיעה והמתנה ארוכה מזיקים לי יותר אני זקוקה לפרטים כדי להירגע. תודה מראש אסתרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח גסטרוסקופיה - תגובה
פרופ' דורון זמיר25/04/2012איןלך מה להתרגש, תרגיל היפוך הינו סיבוב המכשיר בקצהו על מנת לראון את חלקה העליון של הקיבה וביחוד הפונדוס היטב, זה גם יכול לתת פרספקטיבה נוספת על הקיבה כולה.
קפל מעובה-ממצא שכיח, בד"כ סתם התרשמות סובייקטיבית או דלקת, לכן הביופסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחנת דרכי עכול עליונות
אסתרית03/05/2012תודה על תשובתך המרגיעה. מאחר ואני סובלת מכאבים ותחושת רעב מתמדת.
לוקחת נקסיום פעמיים ביום, נמנעת ממזון "כבד" מטוגן וכד מקפידה לאכול כמויות קטנות מס פעמים ביום מה שאמור אף לאזן את הסוכרת אך בפועל הסוכרת אינה מאוזנת והרעב=כאבקיים . מה עוד ניתן לעשות בשלב זה בטרם קיבלתי את פיענוח הבדיקה הנ"ל. בתודה מראש אסתרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחנת דרכי עכול עליונות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/05/2012עם סוכרת יתכן בעיות עם קצב התרוקנות של הקיבה.
יש להפנות שוב ולדון על אפשרות זו עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח גסטרוסקופיה
אסתרית15/05/2012תודה רבה . מזל שיש את הפורום ורופאים כמוכם שיודעים להרגיע בהסבר קטן ופשוט בשפת העם . ישר כח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם ברוקאורי24/04/2012
שלום רב
אני בן 38
אני כבר כ חודשיים מבחין בדם ברוק בוקר, ויש לציין שזה הופיע כל הזמן בבוקר, והיום במקרה הופיע גם במהלך היום, בצבעים שוניים גם כהים צהבהים וגם בצבע אדום.
הייתי לפני כחודש אצל רופא א.א.ג ולא מצא כלום, כמו כן הייתי אצל רופא שיניים ושלל בעייה מהחניכיים.
כמו כן אני לאחרונה מרגיש כאילו הגרון שורף לי, ומרגיש צרידות קלה, וכמו כן מרגיש שיש לי יתר רוק בפה.
חשוב לציין שלפני כחודשיים נטלתי תרופה בשם - ברקסין 7 כדורים בלבד, האם יש השפעה לתרופה זו על מערכת העיכול ?
יש לי צילום רנטגן לחזה ולסינוסים בעוד מספר ימים.
אני ממש חושש ודואג נא עזרתכם, מה יכול להיות הסיבה לדימום, וממה זה נובע ומה אני אמור לעשות בדיקות אחרות.
אני ממש רוצה עזרתכם, ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם ברוק - תגובה
פרופ' דורון זמיר25/04/2012מה שאתה מתאר אינו נשמע כרפלקס דם מהקיבה, האם הצואה שחורה? לא שמעתי על ברקסין, אולי מדובר בנקסין? אם מדובר בNSAID לכאב גב אופרקים זה בהחלט יכול לגרום לכיב בקיבה או בתריסריון ולדימום קל, אך קשה לי להאמין שימשך שבוע ויתבטא כהמופטיזיס, הגע גם לגסטרואנט. להתרשמות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך דם ברוק
אורי25/04/2012שלום לך ותודה מראש
הצואה בצבע רגיל, חום , התרופה שנטלתי היא בשמה הלועזי:- PIROXICAM AS BETA- CYCLODEXTRIM, נגד כאבי כתף,
ממה הדימום יכול להיות ? ואיזה בדיקות בדיוק אני חייב לעשות?
נא עזרתך
ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהדניאל23/04/2012
שלום רב,
ב-3 שבועות האחרונים אני יורק ליחה (בצבע שקוף-צהוב) כ-20 פעמים ביום.
עד לפני 3 שבועות התופעה כלל לא הייתה קיימת ואף פעם לא הייתי יורק ליחה, בטח שלא בתדירות כזו.
סיפטום של מה זה יכול להיות ?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה - תגובה
פרופ' דורון זמיר25/04/2012יתכן רפלוקס מהקיבה (האם יש גם צרבת ועליית אוכל?) ויתכן סתם PND =טפטוף של נזלת מחלל האף ומערות הפנים (האם יש לך נזלת?)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע צואהנולי23/04/2012
שלום רב
בת 34. בריאה בדרכ. בימים האחרונים צבעה של הצואה שלי הוא כתום. לא הצלחתי לזהות דם בצואה אבל היא עצמה בצבע כתום והמים מסביבה עם גוון אדום (סליחה על התיאור).
רוצה לציין כי בימים האחרונים אכלתי סלק כל יום אבל ייתכן והצבע הופיע עוד לפני שאכלתי (לא בטוחה) וגם כי אמי בת ה 67 עברה ניתוח להסרת גידול במעי הגס לאחר שזיהתה דם בצואה.
האם כדאי להבדק או לחכות ולראות שזה חולף?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע צואה - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/04/2012יתכן מאד שמדובר בצבען (קרוב לוודאי של סלק, אם כי הצבע בד"כ מעט שונה) המנעי מספר ימים מסלק וראי באם התופעה נעלמת, לאחר הפסקת הסלק עשי גם צואה לדם סמוי. אינך עומדת בקריטריונים לקולונו. אלא אם כן אכן מדובר בדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בבטןשלום23/04/2012
שלום ותודה לעוזרים
בתקופה האחרונה יש לי בעיות בבטן. יש לי תחושת נפיחות בבטן לפעמים, כמו גם גזים וגיהוקים מרובים. יש גם שינוי במרקם הצואה - לפעמים שלשול ולפעמים לא. בנוסף, נלווים לכל אלו גם רעשים בבטן שאינם נובעים מרעב.
הלכתי לרופא והציעו לי ללכת לרופא גסטרו - אך עד התור אני מנסה לקבל ייעוץ נוסף. בינתיים אני משתמש בתוספת סיבים תזונתיים, לוקח מדי פעם כדורי פחם להקלה בנפיחות ובגזים, וגם מורח שמן מנטה ומעסה באזור הבטן.
הרופא אינו הציע בינתיים לבצע בדיקות כלליות, אם כי ללכת לרופא גסטרו.
אשמח לדעת מהי אבחנתכם, ומה לדעתכם אוכל לעשות על מנת להקל על הבעיות.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק אוסיף
שלום23/04/2012רק אוסיף שאני בן 15, ואין לי בעיות השמנה.
בנוסף הפסקתי לשתות משקאות מוגזים על מנת להקל על הבעיות שפירטתי למעלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות בבטן - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/04/2012נראה שיש לך תסמונת מעי רגיש. כדאי לבצע בדיקת צואה לפרזיטים לשלילת גיארדיה לצד בדיקות דם לצליאק CRP ותפקודי כבד וכליה וספירה. אם הכל תקין, ניתן לבצע נסיון דיאטה ללא חלב ומוצריו ל10 ימים לשלילת חסר לקטז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה פרופסור!
שלום23/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
שלום27/04/2012האם ניתן להמשיך ולהשתמש בכדורי פחם עד שאדע מה יש לי?
בינתיים אני רואה שהם עוזרים לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
שלום27/04/2012או לחילופין האם יש משהו אחר מומלץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/04/2012בהחלט כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה לך מקרב לב. שבת שלום.
שלום28/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבשרון22/04/2012
לפני כחודש ימים הובחנתי שאני סובלת מחיידק האליקובקטר קיבתי 2 סוגי אנטיביוטיקה+ אומברדקס אך ללא הקלה בכלל עדיין סובלת מליחה מרובה , איבוד קול שהולך ונחלש, כאבי בטן ולעתים שלשולים חריפים..
מה ניתן לעשות שזה יחלוף כמה ששיותר מהר
בעוד שבוע יש לי בדיקה נשיפה חוזרת .
מה שאני מבינה החידק אצלי כבר חודש ימים ללא כל הטבה הסימפטומים נשארו לפני ואחרי האנטיביטקה אותו דבר..
האם יש טיפול נוסף?????????????
תודה על תשובתם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - צליאקדנה22/04/2012
שלום,
יש לי צליאק ורציתי לדעת האם יש תרופות עלולות להכיל גלוטן?
תודה,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/04/2012בד"כ מערבבים את התוצר עם לקטוז אך לעיתים עם עמילן, יש לברר ספיציפית לגבי כל תרופה עם הרוקחים או החברה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליאקקרן22/04/2012
שלום, לפי הנתונים הבאים יש לי צליאק?
IGA -428
CELIAC SCREEN-300
TRANSGLUTAMINASE_IgA-42.9
בבקשה תענו לי, אני בלחץ
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/04/2012צליאק אינה מחלה קשה בד"כ , יש בה רגישות לגלוטן ויש להקפיד על דיאטה מתאימה בהתיעצות עם דיאטטיקאית וגסטרואנטרולוג, בתוך חדשים של דיאטה נטולת גלוטן יש שיפור בהסתמנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחבושת סופחת גזיםמיכאל22/04/2012
שלום,
קראתי באיזושהי כתבה כל פתרון שהוא מעיין תחבושת אישית (כמו תחבושת הגיינית לנשים) אשר עשויה מסיבים המשולבים עם פחם פעיל ואשר אמורה לספוח גזים ולצמצם משמעותית את הריח הלא נעים הנלווה אליהם.
האם ניתן להשיג מוצר זה בארץ?
האם למישהו יש ניסיון עם מוצר מסוג זה ויכול לומר האם הוא אפקטיבי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחבושת סופחת גזים - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/04/2012לצערי אין לי ידע בנושא, אוכל לבררבהמשך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

