מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמות גבוהות של אינזימי כבדJane05/03/2012
שלום!
אני כחודש לאחר הלידה. היה לי דימום מייד לאחר הלידה בשל יציאת שליה לא שלמה ורמת המוגלובין ירדה ל-7.1, בשיחרור - 7.6 (לא קיבלתי מנות דם). התחלתי לקחת ברזל. לפני כמה ימים חזרתי על בדיקות דם ובין היתר על תפקודי כבד כרוטינה. רמת המוגלובין עלתה ל-12, אך פתאום ראיתי ALT=93.90 ו-AST=49.00.
על מה זה יכול להצביע?
האם זה פשוט מקרי?
תודה על תשומת לבכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמות גבוהות של אינזימי כבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק05/03/2012קשה לדעת ויש צורך לבצע בדיקה חוזרת ולאחר מכן להפנות לרופא כבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום- אובחן בציולםCTיהונתן04/03/2012
אשמח להבין מה המושגים הללו אומרים - "תסנין באיזור הריאה ימנית במרכזו קביטציה קטנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום- אובחן בציולםCT - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2012דלקת ריאות עם חשד למורסה בפנים- יש להפנות בהקדם לרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובחן לאחר CTיהונתן04/03/2012
עיבוי דופן של הוושט הדיסטלי, מצב לאחר ניתוח טבעת. מה זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובחן לאחר CT - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2012יש טבעת סביב לקיבה ואולי דלקת בדופן ושט התחונה בעיקבות כך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיהאבשלום04/03/2012
שלום רב,
אבי (בן 65) אמור לעבור בדיקת קולונוסקופיה בימים הקרובים. חלק מתהליך ההכנה כולל שימוש בפליט אנמה. בעקבות הפרסומים האחרונים בעיתונות רציתי לשאול האם קיים חוקן אחר בשוק, לא מסוכן, בו ניתן לעשות שימוש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2012לשאול הרופא גסטרו אך לדעתי ניתן לעשות הכנה ללא חוקן בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהב02/03/2012
שלום,
אני סובלת ממצב ממושך של תת פעילות של בלוטת התריס שאינו מטופל עדיין מסיבות שאינן קשורות לחוסר התוויה.
יש לי התקפים של דופק לא סדיר ושל ירידות בסוכר בנוסף לחולשה תמידית.
ללא קשר, הומלץ לי לעבור בדיקות קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה באותו יום בגלל תלונות שונות הקשורות במערכת העיכול ולשינוי בהרגלי היציאות.
רציתי בבקשה לשאול אם הצום הממושך, שתיית החומר המשלשל, הטשטוש ועוד עלולים לסכן אותי כל עוד תפקוד הבלוטה אינו תקין. בנוסף, האם במצב זה עולה הסיכון ללקות בזיהום מהאנדוסקופ.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2012הסיכוי לקבל זיהום מאנדןסקופ אפסי אם עובדים לפי הנוהלים.
אין בעיה לעשות גסטרוסקופיה וקלולנוסקופיה היחד.
לדעתי אין קשר לבלוטת התריס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן תחתונה ללא תסמינים נוספיאסנת02/03/2012
שלום ד"ר,
מזה כשבועיים יש לי כאבים עמומים בבטן תחתונה, אבל ממש תחתונה - קרוב למפשעה - המיקום הוא בערך באיזור השחלה הימנית עם משיכה לכיוון האמצע.
כמובן עברתי בדיקה גניקולוגית, כולל אולטראסאונד מקיף, הכל תקין מהבחינה הזו.
אין לי שלשולים או עצירות, אין לי בחילות, אין לי אפילו גזים.
שלפוחית השתן עובדת כרגיל, אין צריבות ואין כאבים בזמן מתן שתן.
לפי ההיכרות שלי עם האנטומיה שלי, זה מתחת למעיים.
אני לא מוצאת עוד איברים באיזור שלא נבדקו.
יש קצת הקרנה של הכאב לרגל,
הכאב הולך ובא, בעיקר בא.
ביום האחרון הוא קצת קבוע וקצת חזק יותר.
האם יכול להיות סתם התקררות? וירוס?...
אנא דעתכם.
תודה
אני יודעת שצריך לראות רופא, אבל היום שישי ואני מקווה לתשובה לפני ראשון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבטן תחתונה ללא תסמינים נוספי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2012ראיתי רק עכשיו. לא ניתן למקם כל כך הכאב אבל נראה לי ממקור מעי גס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קולונסקופיהישראל02/03/2012
שלום,
אני בן 43 ,נמצא בקבוצת הסיכון לסרטן המעי הגס ונשלחתי לבצע את הבדיקה.
אינני מוצא מלווה לבדיקה (אני חי בגפי) ולכן לא מאפשרים לי לבצע.
מה ניתן לעשות ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולונסקופיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2012לא נהוג לעשןת הבדיקה עם טישטוש ללא מלווה.
יש אופציה לנסות הבדיקה ללא טישטוש(מקובל במזרח אירופה) ולעשות קולונוסקופיה וירטואלית עם ct.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו תקוע בגרון..שונית02/03/2012
בוקר טוב,
כבר יומיים-שלושה שאני מרגישה כאילו משהו תקוע לי בגרון/בוושט.. ייתכן ואכלתי משהו והוא נתקע אני לא יודעת.. בכל מקרה כל פעם שאני אוכלת אני מרגישה כאילו האוכל נתקע במחסום הזה וגם כשאני שותה מים אני מרגישה כאילו הם מדלגים מעל משהו שתקוע שם..
ניסיתי לשתות חלב, לאכול לחם, לשתות סודה, מים.. שום דבר לא עוזר וזה מלחיץ אותי!
מה עושים?!?
אשמח לקבל תשובה,
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו תקוע בגרון.. - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2012יש לעבור גסטרוסקופיה על מנת לחפש הסיבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת בארטגדעון02/03/2012
שלום לכם,לפני כשנה נתגלתה אצלי תסמונת בארט.מאז ובהנחיית הרופא אני לוקח כדור אומפרדקס אחד 20 מ"ג בבוקר ובנוסף שיניתי את אורח החיים מבחינת אוכל ושתיה.אינני שותה יותר משקאות אלכוהליים ומוגזים ואינני אוכל מאכלים חמוצים או חריפים כמו כן,אני נמנע במידת האפשר מצריכת שוקולוד ,קפה ותה.
כמו כן הולך לישון רק 4 שעות אחרי האוכל
שאלתי היא האם המינון של כדור אומפרדקס אחד בבוקר מספיק או שאני אמור לקחת יותר?
האם ישנן הוראות אחרות מבחינת אוכל ושתיה ואורח חיים או שזה מספיק?
יש לציין שאני אמור לעבור בדיקת גסטרוסקופיה פעם בשנתיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת בארט - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/03/2012מינון מספיק נקבע לפי העדר סימפטומים עמו. אין שום עבודה המראה שמינון זה או אחר מונע ברט או מונע דיספלסיה (השתנות ממאירה) .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה דילגתם על שאלתי?שירה01/03/2012
ד"ר שלום רב, בת 54. רזה מאד. לא שותה אלכוהול. לא צורכת תרופות. לא אוכלת ג'נק. במשפחתי מחלת לב מצד שני ההורים. במעקב במרפאת גסטרו עקב עליית אנזימי כבד למעלה משנה. באולטרסאונד (ביצעתי פעם אחת לפני שנה) כבד שומני מדרגה קלה. בדיקות שנעשו בגסטרו נשללו מחלות. אבחנה כבד שומני. אני התחלתי לשתות היום אקטונל עקב אוסטופניה. במשפחתי אימי ואחיותיי סובלות מאוסטופרוזיס עם שברי דחיסה בעמוד שידרה. שאלתי היא: היום התחלתי כאמור לשתות אקטונל אחד בחודש. בעלון תופעות הלוואי היה מצויין בין היתר כי יתכנו בעיות בכבד. מה זה אומר? אני חוששת עקב העליה באנזימי הכבד שהאקטונל יפגע לי בכבד . איך אני יכולה לדעת אם להמשיך לקחת את האקטונל ו/או לא? האם זה לא מסכן אותי בעצם? ואם כן איזה תחליף לאוסטופרוזיס יש עבורי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגתם על שאלתי? - תגובה
פרופ' דורון זמיר02/03/2012הפגיעה הכבדית נדירה ואין שום מניעה בשל כבד שומני קל לקחת אתהתרופה. לדעתי גם אין הכרח למעקב תפקודי כבד עם אקטונל, אל את בהחלט יכולה לקחת תפקודי כבד אחרי חודש ומידי שנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקטונל ותפקודי כבד
שירה02/03/2012פרופסור שלום רב, תודה על תשובתך. אך אם אפשר לקבל הבהרה לגבי מה שכתבת: . אל את בהחלט יכולה לקחת תפקודי כבד אחרי חודש ומידי שנה לא הבנתי למה הכוונה אחרי חודש ומידי שנה? לבצע בכל זאת בדיקת תפקודי כבד אחרי אקטונל?? תודנ על סבלנותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהים01/03/2012
מה התרופות הקיימות לטיפול במצב של אבנים בדרכי המרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' דורון זמיר01/03/2012אין תרופות מרפאות למעט כדורים נגד כאבים בהתקף. במקרים נדירים מתאימים ניתן להמיס אבנים עם UDCA=URODEOXYCHOLIC ACID
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב- בחילות, שיהוקים, הזעות...סנדי29/02/2012
שלום רב...
אמי סובלת מזה כחודש מבחילות, שיהוקים, הקאות בתדירות נמוכה, הזעות לילה, תחושה של עייפות והרגשה כללית לא נעימה..
כל זה התחיל מכאב בבטן עליונה שכעת אחרי חודש עבר ונותרו הסימפטומים שציינתי לעיל...
יש לציין כי היא אושפזה למשך שבוע שבמהלכו עשו לה אולטרסאונד בטן וסיטי בטן אשר יצאו תקינים למעט כבד שומני במקצת...
היום היא גם עברה גסטרוסקופיה שגם יצאה תקינה.
ברצוני לשאול מה עוד ניתן לעשות ואיזה בדיקות עוד יש לבצע כדי לגלות את מקור הבעיה.. או לחילופין האם יש חשש או חשד לאבחונים נוספים... תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין...
סנדי29/02/2012שכחתי להוסיף גם שיש לה כאבי ראש חזקים ולחץ דם גבוה במקצת (בבית החולים אמרו כי ייתכן שלחץ הדם נובע מלחץ וחוסר ידיעה ממה מקור הכאב) במשפחתה יש עבר לחץ דם גבוה..ושוב תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב- בחילות, שיהוקים, הזעות... - תגובה
פרופ' דורון זמיר01/03/2012כללית נראה שעברה בירור סביר. יש כמובן הרבה אפשרויות נוספות-סיבות נפשיות כחרדה או דכאון, מחלת חום,גידולים כמו מחלת הוגקין ואחרים חשוב לדעת אם היתה ירידה במשקל אם יש חום, תיאבון ואיך בדיקות הדם גם בעיה נורולוגית או אנדוקרינית יכולים לגרום לכך. אין תחליף לבדיקה רצינית במרפאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראשית תודה רבה!!! שאלה אחרונה נוספת
סנדי02/03/2012ראשית תודה רבה... בתשובה לשאלתך...למיטב ידיעתי בדיקות הדם יצאו תקינות.
כמו כן היו לה רעידות לא רציונליות, חוסר תיאבון ולחילופין צורך
להכניס משהו לגוף כמו פרוסת לחם על מנת להרגיש טוב... יש ירידה משמעותית במשקל (היא בקושי אוכלת מלבד הצורך במשהו כמו קרקר ופרוסות על מנת "להשתיק" את ההרגשה הלא נעימה...
שכחתי לציין שאימי בת 53 וארבעה חודשים..
אגב רופא הגסטרו הפנה אותנו לרופא נשים, היום ההינו שם והוא אמר שאין קשר ושהבדיקה תקינה.
האם ההמלצה לבוא למרפאתך? תודה רבה רבה והמשך יום קסום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש וכאבי כיבהתאו28/02/2012
שלום
אני גבר בן 36, בריא בדרך כלל
סובל מדי פעם בכאבים בכיבה בחלק העליון. כאבים נסבלים ועוברים אחרי תקופה קצרה.
בשבועייך האחרונים מרגיש בכאבי ראש קלים עם תחושת עייפות וחוסר ריכוז וכל זה מלווה בכאבים בכיבה עם תחושת של רעב מתמיד.
הערה: יש עצירות קלה
האם יש קשר בין כאבי הכיבה לכאבי ראש ועייפות ומה יכול להיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש וכאבי כיבה - תגובה
פרופ' דורון זמיר29/02/2012קרוב לוודאי שאין קשר בין הכאב בקיבה (אני מניחשאליה התכוונת) ולכאב הראש, אלא אם כן שתיהן מקורןבסטרס. בכל מקרה עשה בדיקת נשיפה להליקובקטר או גסטרוסקופיה לחילופין. אם כאב הראש יחלוף לאחר טיפול בחידק או טיפול סימפטומטי בלוסק ודומיו (רק לאחר מבחן הנשיפה) אשריך וטוב לך ואם לאו שקולבירור נוירולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצד שמאלאלכס28/02/2012
שלום רב, בעלי סובל כבר מספר שנים מכאב בטן בצד שמאל (באזור קיבה) עשו לו מספר פעמים גסטרוסקופיה ופעם אחת קולונוסקופיה וגם אולטראסאונד. כל הבדיקות יצאו תקינות לחלוטין,אך הכאב ממשיך.לא מדובר בכאב חזק,אלא יותר נכון משהו מאוד לא נעים.מה זה יכול להיות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בצד שמאל - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/02/2012יתכן ומדובר פשוט בגזיםבכפף הטחול (במעי הגס). , אם הוא סובלמגזים כדאית דיאטהמתאימה וכדורים סופחי גזים כמו אנצפלמד-התרשמות במרפאה עדאית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק ההליקובקטרדנה3528/02/2012
לפני כשנה וחצי התחילו לי כאבי בטן ובועות..כתוצאה מגזים-פניתי לרופא המשפחה שלי והוא נתן לי לעשות בדיקה של החיידק ההליקובקטר..ונאמר לי שיש לי אותו
קיבלתי את הטיפול של 2 סוגי אנטביוטיקה,וכדור לחומציות
קלריתרומיצין-2 כדורים ביום, אמוקסיצילין-4 כדורים ביום,ולוסק כדור בבוקר וכדור בערב..-למשך 14 יום...ולאחר מכן הרגשתי טוב
לאחר כחצי שנה התחילו לי שוב הגזים, פניתי לרופא גסטרו-עשה לי בדיקות דם מקיפות, בדיקת נשיפה, ובדיקת צואה-הכל היה תקין, למעט שנאמר לי שיש לי אובר חיידקים במעיים,קיבלתי אנטיביוטיקה בשם Rifaximin ועוד סוג...וזה בדיוק עזר לי לחודש..ואז שוב התחילו הגזים...
הפעם פניתי לרופא גסטרו אחר..(בגלל מעבר דירה)
עשה לי את בדיקת נשיפה של החיידק ההליקובקטר..ונאמר לי שיש לי אותו שוב..(הפרש של 10 חודשים מהפעם הראשונה שהתגלה אצלי..)ושוב קיבלתי את אותו טיפול משולש של קלריתרומיצין-2 כדורים ביום, אמוקסיצילין-4 כדורים ביום,ולוסק..
השאלה שלי, האם זה הגיוני שאני צריכה לשתות המון סוגים של כדורים? החיידק הזה הולך וחוזר?? הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם...תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק ההליקובקטר - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/02/2012החידק פשוט לא הושמד ולכן כדאי לתת לו קורס אחר .(פלגיל קלבטן ולוסק עם או ללא טטראציקלין). ברם החידק אינו אחראי לריבוי גזים, נסי פרוביוטיקה או וסופחי גזים כאנצפלמד לגזים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

