מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלותאלכס02/05/2012
שלום .
אני סובל מרפלוקס כי שבע שנים. יש לי בקע סרעפתי קטן-כי 2 סמ .לפני חצי שנה התגלה גסטריטיס קלה.קיבלתי אנטיביוטיקה לטיפול בהליקובקטר למרות שתוצאה הייתה שלילית-הבדיקה בוצה בזמן גסטרוסקופיה ללא הפסקה לפני בדיקה של נקסיום. ואחרי שיפור טוב כי חצי שנה שוב הרגשתי לא טוב למרות שאני התחלתי לקבל נקסיום 20 מג בבוקר ו40 בערב לפני שלושה שבועות.
שאלות- האם כדאי לעשות שוב בדיקת נשיפה לגילוי הליאובקטר.
האם אפשר לקחת מוטיליום בנוסף.בהעבר זה עזר לי.
האם מוטיליום אפשר לקחת עם נקסיום ביחד-לפי הוראות שני כדורים לוקחים לפני אוכל אבל בהוראות למוטיליום כתוב-אם לוקחים כדור להורדת חומציות-לוקחים אוטו אחרי אוכל ומוטיליום לפני
איזה בדיקות צריך אות לקחת לבדיקה במרפעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק03/05/2012ניתן לקחת נקסיום עם מוטיליום.
אנני חושב שיש קשר לחיידק הליקובקטר לתלונותיך ולכן לא הייתי מתמקד בזה.
יתכן שיש מקום לבצע בדיקה של ניטור חומצה בושט לבדוק אם יש קשר לתלונותיך לבין הופעת חומצה בושט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנזימי כבדשירה02/05/2012
ד"ר שלום רב,
החל ממרץ 2011 עליה קלה באנזימי הכבד. פעם ישנה עליה באנזימי הכבד, ופעם מראה שהתנרמל וכך חוזר חלילה. פעם בבדיקה מראה עליה ובפעם אחרת יכול להראות שהתנרמלו תפקודי הכבד לסירוגין. (תמוה).
בבירור גסטרו לא נמצא עדות למחלה. אין גורמי סיכון לכבד שומני. כולסטרול תקין. אין סכרת. אין שומנים. אוכלת באופן מסודר ללא ג'נק פוד. רזה מאד. לא שותה אלכוהול לא מעשנת , לא לוקחת כדורים.
לפני כשנה וחודשיים בוצע אולטרסטונד שהראה כבד שומני מדרגה קלה.
כעת, שוב בבדיקת דם היום :
GOT 51 (כשטווח הנורמה הינו 0-31).
GPT 51 (כשטווח הנורמה 0-34).
GGT 43 (כשטווח הנורמה 0-38).
שאר הבדיקות בטווח הנורמה.
לציין, כי יש לי הפרעה קלה בצד ימין של הבטן. מאין חוסר נוחות.
מה זה יכול להיות? האם זה יכול להיות משהו מסוכן? חלילה?
מה דעתך?
האם יתכן כבד שומני ללא כל גורם סיכון? ואיך מטפלים בזה כשאיני אוכלת ג'נק?
מה עלי לעשות?
מודאגת מאד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנזימי כבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק03/05/2012קודם כל יכול להיות כבד שומני. יש גם קשר לאוכל מהיר וגם לשתית קולה למשל.
לא ציינת גילך.
במיוחד אם אתה צעיר יש מקום לשקול ביופסיה של הכבד על מנת לנסות להגיע לאבחנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתך אני מוסיפה פרטים
שירה03/05/2012ד"ר שלום.
ציינתי שאני לא אוכלת ג'נק פוד וכמו כן איני שותה קולה ו/או כל משקה מוגז אחר. אני בת 57.
האם יש דרך אחרת במקום ביופסיה לבדוק מה הסיבה לכך שאנזימי הכבד לא מתנרמלים כבר למעלה משנה?
האם זה מספיק שעשיתי רק פעם אחת אולטרסאונד לפני כשנה וחודשיים על מנת לקבוע שזה כבד שומני? כשאין גורמי סיכון?
מה דעתך?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתך אני מוסיפה פרטים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/05/2012אנני חושב שיש דרך אחרת להשלים הבירור ואין צורך לus חוזר.
גם לאחר ביופסיה יתכן ולא תהיה אבחנה אך לפחות ניתן לשלל בעיות מסוכנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרסאונד בטן מהיום
שירה20/05/2012ד"ר שלום רב, רציתי להגיד שכעט אני חוזרת מבדיקת אולטרסאונד בטן כמעקב ובשל עליית אנזימי הכבד כפי שציינתי שהחלו מאז מרץ 2011 לסירוגין, פעם חורגים מהנורמה כפי שציינתי ופעם מתנרמלים לחלוטין. להזכירך, באולטרסאונד ממרץ 2011 כבד שומני מדרגה קלה. כעט אולטרסאונד מהיום כבד לא מוגדל, מרקם אחיד, לא הדוגמה הסננה שומנית. מה דעתך אם כך כעת, איך יתכן שעדין יש עליה של אנזימי הכבד, ומה גם כפי שציינתי אין גורמי סיכון כגון סוכרת, יתר לחץ דם, שומנים בדם, כולסטרול וכו'. וכעט גם לא נצפה כבד שומני באולטרסאונד מה זה אם כך יכול להיות? כמו כן להזכירך, כפי שציינתי במייל הקודם, בוצע בירור בגסטרו לשלילת מחלות אוטואימוניות, וירליות, וכו'. מה דעתך אם כך, ומה עלי לעשות כעת? איזה בירור עלי לבקש? תודה מראש ב ב ר כ ה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול חריף...שי02/05/2012
שלום, אני כרגע משרת בצבא ומזה שלושה ימים משלשל בתדירות של 10 עד 15 פעמים ביום. הרופא הצבאי הביא לי כדור בשם סטופיט, לקחתי ביום הראשון ונהיו לי כאבים חזקים בבטן ובאותו יום עד הצהוריים לא יצא צואה. לאחר מכן החלטתי לשבת בשירותים עד שיצא לי והכאבי בטן חלפו. חזרתי לרופא לאחר יום ובגלל שאיבדתי מלא נוזלים הביאו לי עירוי. והוא כמובן אמר לי להמשיך לקחת סטופיט. אני נמצא היום ביום השלישי לשלשולים מבלי לקחת סטופיט והמחלה לא עוברת. מה אתם ממליצים לעשות כרגע עם המצב? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשול חריף... - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק02/05/2012כדי לשלוח בדיקה של צואה ולבדוק אם יש חיילים חרים עם שךשול.
גם להמע ממוצרי חלב לכמה ימים.
אם יש לך חום גבוה יש מקום לשקות טיפול עם אנטיביוטיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CT אנטרוגפרישמרית02/05/2012
שלום,
רציתי לשאול מה הסיכוי לחלות בסרטן אחרי בדיקת CT שנייה.. הופנתי לבדיקת CT בטן בפעם השנייה (הראשונה הייתה לפני שנתיים) בשל קרוהן ואני מאוד חוששת מהקרינה כי אני בחורה צעירה ללא ילדים ואני לא רוצה ללקות בסרטן או בעיות פוריות.
עד כמה הבדיקה הזו מסוכנת?
שמרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT אנטרוגפרי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק03/05/2012אני חושב שאת מעלה נקודה חשובה מאוד. יש עבודות הקושרות ct לעליה בסיכון לסרטן .
יש אלטרנטיבה mri לחולה עם קרוהן - למעשה mre.
מציע לדון על זה עם הרופא המפנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאה אחרי האוכל חשוב ביותרנירית02/05/2012
שלום !
אני כבר תקופה דיי ארוכה מתקשה לאכול מצד אחד אני רוצה אבל מצד שני אחרי שאני אוכלת האוכל פשוט עולה בגרון וזה כל כך מגעיל שלא בא לי לאכול כבר , אני בקושי מצליחה לאכול ולא מבינה מה קורה איתי . אני רוצה וצריכה לעלות במשקל אבל זה פשוט לא מאפשר לי , למה זה קורה ?? ומה אפשר לעשות בשביל שאני יוכל לאכול כמו בנאדם נורמלי שלא יצא כמו איזה תינוק עם בעיות ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאה אחרי האוכל חשוב ביותר - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק03/05/2012יש תלונות רציניות ואני ממליץ שתפני בהקדם לרופא גסטרו לבירור.
לא אוכל לתת הצעות מדויקות דרך הפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילולולו01/05/2012
מזה שלושה חודשים יש לי כאבים בבטן ימין תחתונה עם הקרנות למפשעה וגם לכל הרגל
מדי פעם יש לי גם כאב בגב צד ימים ורגישות בשריר הישבן .
עשו לי סיטי בטן ולא מצאו כלום רופא טוען שזה מעי רגיז
עדיין הכאבים מתחזקים מדי פעם וגורמים לי לירידה באיכות החיים
הפנו אותי לאורטופד שנתן לי קספו לעשרה ימים ושום דבר לא עזר
תעזרו לי
אני צריכה רופא טוב אמין שיבין אותי ולא יזרוק אותי לרופא אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצילו - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק01/05/2012לא ניתן להגיע לאבחנה דרך הפורום.
יש אפשרות של כאב ממקור ע"ש עקב ההקרנה לרגל ולעקוז.
אולי יש מקור במערכת הנשים.
מבחינת מערכת העיכול יתכן ויש מקום לבצע קולונוסקופיה.
בכל מקרה מציע להגיע לרופא גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות ללקטוזדנה30/04/2012
שלום,
יש לי אי סבילות ללקטוז וגם אלרגיה לחלב. רציתי לדעת האם כשאוכלים משהו שידוע שיש רגישות אליו זה מזיק לגוף כי לפעמים שאני אוכלת למשל פיצה אין לי שום תופעות (יש סוגים של פיצה שדווקא יש הרבה גירודים)
תודה,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות ללקטוז - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק30/04/2012אם אין תלונות אז לרוב אין נזק- למעט צליאק שיכול לגרם סיבוכים גם ללא תלונות ברורות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזר ריפלוקס-בבקשה דחוףמירה30/04/2012
שלום ד"ר,
אבי כבן 80 מזה כמה חודשים מתלונן על תחושת שובע וממעיט לאכול, כשהוא אוכל ולפעמים גם בזמן שתיית מים הוא מרגיש שזה עולה לו בחזרה. הוא עשה בדיקת גאסטו וקלסקופיה התשובה הייתה תקינה.
הרופאה אמרה שלא תמליץ על ניתוח בגלל גילו.
אודה לך אם תוכל להנחות אותי מה ניתן לעשות במצב זה כדי להקל ובכדי שהוא יוכל לאכול בצורה תקינה. הוא דיי רזה ומצב זה מדאיג אותי מאוד.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזר ריפלוקס-בבקשה דחוף - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק30/04/2012יתכן שיש בעיה גם בהתרוקנות של הקיבה. האם יש לו סוכרת למשל?
בכל מקרה צריך לחשוב על הסבר לתלונותיו וכמובן בהתחשבות בגילו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחזרה ריפלוקס דחוף-בבקשה
מירה30/04/2012שלום ד"ר,
תודה על תשובתך המהירה,
אבי אינו חולה בסכרת.
ואכן יש לו בעיה ביציאות ולשם כך הוא משתמש בתרופה שעוזרת לו.
האם לדעתך יש מקום לדאגה?
בתודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחזרה ריפלוקס דחוף-בבקשה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק01/05/2012קשה לקבוע מה קורה.
יתכן ויש מקום לבצי צילום ושט קיבה - לפעמים יש דברים מתחת לשכבה של הרירית שרואים בגסטרוסקופיה.
להפנות עוד פעם לרופא גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כריתת כיס מרהמיכל29/04/2012
שלום רב
אני כמה ימים אחרי כריתת כיס מרה. סובלת מעצירות והרבה גזים. האם אני צריכה לקחת תרופות של מיץ מרה? האם להמשיך להמנע מאוכל שומני כדי שלא יווצרו אבנים חדשות במקומות אחרים כמו כליות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כריתת כיס מרה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק30/04/2012אין קשר לאבנים בכליות.
מקובל כלכלת דלת שומן לתקופה אך אנני יודע כמה שזה עוזר. אין צורך לקחת מלחי מרה.
לדעתי השינוים ביציאות יסתדרו בהמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד שומנייפה29/04/2012
אני בת 46 , לפני כשנה התחילה נפיחות בבטן ממש כמו בטן הריונית , לפני אוכל היא נפוחה ולאחר אוכל היא פשוט ענקית. יש לציין שמיום שאני בעצם מכירה את עצמי אני מאוד רזה ונשארתי רזהעם בטן נפוחה מאוד בגלל כאבים בבטן עשיתי US בטן וגילו כבד שומני. קראתי שזה נגרם כתוצאה מעודף משקל, אלכוהול , גבינות שמנות ועוד. כמו שציינתי אני אדם רזה ואפילו מאוד, לא שותה אלכוהול לא אוכלת גבינות כלל גם לא רזות ובקיצור שום דבר שמאפיין כבד שמן. אם כך למה יש לי כבד שמן? האם יש לזה טיפול? והאם יש קשר בין חיידק בקיבה שממנו אני סובלת לכבד השומני? והכי חשוב איך נפתרים מהבטן הנפוחה זה כואב, לא נעים ולא אסטתי תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבד שומני - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק29/04/2012התלונות של נפיחות נשמעות כמו ביטוי למעי רגיז. אין קשר לחיידק.
הכבד שומני יכול להיות גם קשור לשתית קולה וכולי וגם לאוכל מהיר.
יש צורך להבדק אצל רופא כבד על מנת לבדוק סיבת הכבד שומני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימוםשלום28/04/2012
שלום,
בן 40+, סובל אחת לשנה/שנה וחצי מדימום מטחורים מזה כמה שנים אך עדיין התופעה מפחידה אותי כל פעם מחדש.
היום, לאחר שהייתי בשירותים כ-3-4 פעמים במהלך היום (ויש לציין כי בכל פעם שהיתי שם די הרבה זמן), הצואה בפעמים האחרונות היתה בעלת ריח חריף ולא נעים והיה מיימי.
ביציאה האחרונה החלו קילוחי דם טרי למספר שניות שנעלמו בהמשך הישיבה.
למרות שאני די מנוסה בנושא אני נבהל כל פעם מחדש ולכן רציתי לדעת:
* האם ישיבה ארוכה בשירותים אכן מביאה להתפקעות טחורים ? האם זה תורם לכך גם אם לא מרגישים שיש טחורים או שהם לא פעילים ?
* האם יתכן כי יציאה רכה מאוד גורמת לטחורים לדמם ?
* האם יתכן כי יהיה דימום במהלך יציאה ובהמשך היציאה כבר לא ייראו סימני דם ?
* האם הדימום יכול להופיע למספר דקות ואח"כ להיעלם ?
* היתכן ויש קשר בין הריח החריף של הצואה לבין הדימום ?
אני נוטל כדורים לסוכר (מטפורמין) שהבנתי שיכולים לגרום לבעיות ביציאה, כאשר החלטתי לרדת משני כדורים לכדור אחד בגלל תופעות היציאה.
לציין כי בניסוי שערכתי, בו הפסקתי את הכדורים לשבועיים, אכן בימים הראשונים הצואה חזרה להיות די רגילה ואח"כ שוב לפעמים הצואה היתה מידי פעם "ריחנית" ומתפוררת.
אודה להתייחסות רצינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק30/04/2012ישיבה ממושכת יכולה להגביר טחורים.
אנני חושב שיש קשר לריח.
הדימום יכול להיות בכל מיניצורוצ ואין אפשרות לבחן לפי התנהגות של הדימום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליאק סקריןקרן28/04/2012
שלום, ביצעתי בדיקת דם לאבחון צליאק סקרין. בתוצאות יצאו מעל הטווח ומאוד מאוד גבוהות!!! הרופאת משפחה קבעה חד משמעית שזה צליאק. האם התשובות של בדיקת צליאק סקרין הן אמינות וחד משמעיות או שבדיקת גסרוקופיה יכולה להראות אחרת? תודה. קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק סקרין - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק29/04/2012זה מאוד חשוד.
אני צעדיף לעשות גסטרוסקופיה ליתר דיוק אבל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות ממושכות וכאבים בבטן העליונהאתי28/04/2012
שלום רב,
אני בת 37 ,חצי שנה אחרי לידה עם בחילות שהתחילו כחצי שנה לפני ההריון ונמשכות עד היום. (קרוב לשנה וחצי) מאז הלידה כאבים עזים בבטן העליונה שבאים והולכים המלווים
בכאבי גב ואגן. בדיקות דם+בדיקת נשיפה להליקובקטר יצאו תקינות. אני מיאושת מאחר והדבר פוגע קשות באיכות חיי ונמשך כבר תקופה די ארוכה
הייתי אצל רופא גסטרו שלא ממש ידע מה לומר לי אבל נתן לי לעשות גסטרוסקופיה
כבר כמה ימים בהמלצת רופא משפחה נוטלת לנסופרזול שהחריף במקצת את הבחילות וגרם לי להקאות האם נורמלי?
איזה בדיקות עוד כדאי לבקש ?
בתודה מראש אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח להתייחסות של פרופסור זמיר
אתי28/04/2012שכחתי לציין ,שנעשה גם אולטרה סאונד של הבטן העליונה וכליות שיצא תקין
האם באולטרה סאונד אפשר לראות גידולים אבנים בכיס מרה אולקוס
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות חן על הכבדאנונימית 2928/04/2012
שלום רב!! ביצעתי אולטרסאונד איברי בטן כחלק מבדיקות לניתוח קיצור קיבה שעברתי באולטרסאונד הרופא אמר לי שיש לי 3 נקודות חן על הכבד מה זה אומר???????????? תודה ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות חן על הכבד - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/04/2012זה כמובן לא מושג רפואי-כנראה התכוון להמנגיומה גידול ווסקולרי שכיח ושפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בטן תחתונהאריק27/04/2012
שלום רב,מזה למעלה מחודש אני סובל מכאבים בבטן תחתונה בעיקר ימין .
וכוללים כאבים במפשעות.הרופא משפחה הפנתה כירוג והכירוג אמר לי שזה תחום של גסטרו ושהפנה אליו,לא מובן לי למה מפשעות קשור לגסטרו?
או שאולי יש קשר בגלל הבטן תחתונה?
אודה לתגובה
אריק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בטן תחתונה - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/04/2012בטן תחתונה היא בתחומו של הגסטרואנטרולוג כמו גם הכירורג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

