מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אנמיה מחוסר ברזלאלי21/04/2012
אני בן 30, בעבר (10 שנים)סבלתי מאנמיה חמורה (המוגלובין 7-8) וערכתי בירור די מקיף אשר לא הניב אבחנה.
הברזל הושלם במהרה עם תוספת ברזל.
כיום, אני חש בסימפטומים של סחרחורות, דפיקות לב עייפות וכו..
בדיקה אחרונה איבחנה רמת המוגלובין של 12.9 ופריטין 40.
אציין שאינני צמחוני ואוכל מגוון.
בשנים האחרונות אני סובל מתחושת עיקול לא תקינה וכן דקירות מידי כמה ימים באיזור הבטן התחתונה, קרוב למפשעה.
קבעתי תור לגסטרואנטרולוג אומנם התור הקרוב הוא עוד חודשיים וחצי ותור לרופא מומלץ הינו כחצי שנה.
אני מתלבט אם לחכות לרופא המומחה יותר וכמו כן מתלבט אם לקחת תוספים או שבכך אני מחבל באמינות בדיקות הדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - עמילאז מעט גבוה- חסימת מעיים?רונן21/04/2012
שלום רב,
רציתי לשאול האם רמת עמילאז בדם- 112 עם ליפאז תקין יכול לרמז על חסימת מעיים? יש לציין אולטראסאונד בטן תקין!!!
כיצד עליי לשלול חסימת מעי בנוכחות US בטן תקין??? תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימת מעי- פרסטלטיקה ערה?
רונן21/04/2012שלום,
ברצוני להוסיף שלעיתים יש לי פרסטלטיקה מוגברת כאשר הרופא מאזין לבטן עם סטטוסקופ!!!
האם הדבר מחשיד לחסימת מעי???
תודה ואשמח לקבל תגובה בהקדם!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהדניאל20/04/2012
שלום רב,
ב-3 שבועות האחרונים אני יורק ליחה (בצבע שקוף-ירוק) כ-15 פעמים ביום.
עד לפני 3 שבועות התופעה כלל לא הייתה קיימת ואף פעם לא הייתי יורק ליחה, בטח שלא בתדירות כזו.
סיפטום של מה זה יכול להיות ?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
דניאל21/04/2012למעשה צבע הליחה שקוף-צהוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיי נשימה אחרי אוכלחיים20/04/2012
שלום,
מעל שנה אני סובל מקשיי נשימה עזים אחרי אוכל, עברתי בדיקת גסטרוסקופיה פעמיים ויש לי דלקת בינונית ובקע סרעפתי קטן
כמובן קיבלתי את כל סוגי הסותרי חומצות וכלום לא עזר אך חשוב לציין כאשר לקחתי את הטיפול משולש מוקסיפין+קארין+סותר חומצה הרגשתי הקלה משמעותית אך עדיין לא הבראתי לחלוטין וכשעוברת תקופה המצב הולך וחוזר אחורה.
אני כבר נואש, הקושי בנשימה מעיק עליי מאוד אני מפחד להכניס אוכל לקיבה
אשמח מאוד מאוד לקבל את העצות שלכם ואפילו להגיע לפגישה במידה ואתם חושבים שיש לכם את הכלים לעזור לי.
תודה,
חיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיי נשימה אחרי אוכל - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/04/2012זה נשמע חשוד לרפלוקס.
ניתן להשלים צילום ושט וקיבה אך לא חובה.
אני לא יודע אם קבלת טיפול מקסימלי נגד חומצה - מציע nexium 40 mg פעמיים ליום.
אם אין הטבה יש להפנות שוב לרופא גסטרו לבירור נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפלוקס
חיים22/04/2012שלום ד"ר מלניק
אם זה רפלוקס או לא אין לי זה מושג ..
אבל מה שכן אני בטוח שזאת בעיה קיבתית
אחרי אוכל הבטן שלי נפוחה כמו בלון ואין לי אוויר לנשום
לגבי הסותר חומצה, קיבלתי קונטרולוק 40 מ"ג פעמיים ליום
יש טעם לנסות גם את התרופה שהצעת לי אע"פ שקיבלתי את המינון רק בתרופה אחרת?
צילום ושט קיבה, 90% שעשיתי (במידה וזה נעשה תוך כדי הגסטרוסקופיה)
חוץ מרפלוקס, איזה עוד בעיה קיבתית עשויה לגרום לקשיי נשימה עזים?
נ.ב
כמו שאמרתי הדבר היחידי שגרם לי להקלה משמעותית זה הטיפול משולש
יש סיכוי שהדלקת (לא חיידקית) יכולה לגרום לקשיי נשימה?
סליחה שאני מפריע לך שוב
אני ממש נואש :(
הייתי קרוב ל 10 פעמים אצל רופא גסטרו
זה לא שאני מנסה לעשות קיצורי דרך בשביל לפתור את הבעיה דרך הפורום
בתודה,
חיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לנטוןרון20/04/2012
שלום,
יש לי אי נוחות ממושכת בבטן עליונה (כמעט כחצי שנה)
לאי נוחות אין הסבר התבצעו בדיקות מקיפות כולל גסטרוסקופיה והבעיה הוגדרה כדיספפסיה.
בחודש האחרון לקחתי לנטון 30 מ"ג. ביום האחרון כלמר ביום שלקחתי את הכדור האחרון היתה רגיעה משמעותית של 3 ימים. ושוב חזרה האי נוחות.
רופאת משפחה רשמה לי לנטון לעוד חודש,הפעם במינון 15 מ"ג.
מה המלצתכם?
האם הגיוני שאי נוחות הפסיקה רק בסוף החודש? כמה זמן לוקח ללנטון להשפיע והאם לקחת אותו באופן קבוע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנטון - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/04/2012יתכן מאוד שיש רפלוקס כגורם לתלונות. לעתים טיפול צריך עד 3 חודשים עד שיש הקלה.
אין בעיה לקחת לנטון לטווח הארוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפלוקס
רון20/04/2012תודה על תשובתך,
אך חייבת לשאול, אם מדובר ברפלוקס לא היו רואים את זה בגסטרוסקופיה שעשו לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרפלוקס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/04/2012לא בהכרח.
יתכן רק דלקת מיקרוסקופית שרטואים בביופסיה בלבד ותלונות כמו שיעול ובעיות בשניים מהחשיפה לחומצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביופסיה יצאה תקינה
רון21/04/2012כמו כן אין בעיות שיעול/שיניים.
זאת באמת שאלה אחרונה- לאן תייעץ לי לפנות בשלב זה?
רפואה אלטרנטיבית? רופא מומחה בכיר בגסטרו?
הלנטון מקל אך חוששת שלא יפתור את הבעיה לצמיתות.
תודה רבה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמבותחני19/04/2012
בני בן ה-22 מטייל בדרום אמריקה והוא כעת בפרו.
התגלו אצלו אמבות בבטן והוא קבל מהרופא אנטיביוטיקה,הוא טוען שהוא מרגיש טוב אך אני מודאגת.
האם הטיפול הוא אנטיביוטי והאם זה חולף לאחר הטיפול,ממה עליו להזהר והאם כדאי שיקח פרוביוטיקה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמבות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/04/2012טיפול אנטיביוטי מקובל.
עליו להזהר בשתית מיים - לא מברז ולא עם קרח של מיים מקומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא בכבדיעל19/04/2012
בבדיקת אולטרסאונד בטן עליונה (מעקב אחר ציסטה בכבד) שעשיתי בינואר היה חשד לממצא סולידי סמוך לראש הלבלב, בעקבות כך נשלחתי לmri בטן מכוון לבלב.
בפענוח mri, הלבלב היה בסדר גמור,
ומה שנראה זה- שבכיפת התהליך הציסטי בכבד יש גם מרכיב סולידי שקיבל האדרה לאחר הזרקת חומר ניגודי.
(הרופאה ציינה שזה נראה רק בסדרת ההחסרה...משהו כזה...)
וכתבה שיש חשד לביליאר ציסטאדנומה...
נשלחתי לביופסיה תחת אולטרסאונד אבל באולטרסאונד הרופאה לא ראתה שום מרכיב סולידי, ולא נעשתה ביופסיה.
מה אתה ממליץ לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא בכבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/04/2012מציע להתייעץ עם רופא גסטרו שוב.
יתכן שי צורך לביופסיה תחת הכוונה של ct.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובקטרדני19/04/2012
שלום רב,
שנים אני סובל מבעיות עיכול,לפני כשנה וחצי התברר לאחר בדיקת גסטרוסקופיה כי אני סובל מדאודוניטיס והליקובקטר.קיבלתי טיפול אנטיביוטי שהיה קשה עם תופעות לוואי.לאחר מספר חודשים עשיתי בדיקת נשיפה והתברר שהחיידת עדיין קיים אפילו ברמות יותר גבוהות,קיבלתי שוב טיפול אנטיביוטי בפלג'ל ומוקסיפן.ראוי לציין שבמהלך שני הטיפולים הרגשתי הכללית ביציאות,ובקיבה היו מעולות! מעולם לא הרגשתי כל כך טוב ,השילשולים פסקו,היציאות היו קשות ונורמאליות פעם אחת ביום במקום כמה פעמים ביום שלרוב היו מלווים בשילשולים.כיום לאחר חודשיים מהטיפול שוב התופעות חזרו,שילשולים ותחושה לא טובה במערכת העיכול.לדעתי גם ישנה דלקת במעיים ,לאחר בדיקת פרוקטולוג הוא ציין כי יש לי דלקת קלה בחלחולת.
מה עושים?! איך ניתן להיפטר מהצרה הצרורה הזאת אחת ולתמיד? האם ניגזר עליי לחיות כל חיי כך? האם לרפואה אין תשובה מוחצת לחיידק שאינו מרפה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטר - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/04/2012משדרוש הוא אבחנה. לדעתי אין קשר לחיידק ואין צורך להתמקד בזה.
יותר מ50% של האוכלוסיה בארץ נושאים החיידק ללא לתלונות.
מציע להבדק אצל רופא גסטרו - כי יתכן דלקת במעי שניתן לטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטריטיס בזמן הריוןדניאל19/04/2012
שלום,
אני בהריון בחודש חמישי וכל פעם לאחר ארוחות יש לי כאבים בקיבה (בטן עליונה צד שמאל).
זה התחיל בערך מחודש שני-שלישי, אבל הכאבים התחזקו ונעשו תכופים יותר בעיקר בחודש האחרון.
האם מדובר בגסטריטיס?
האם יש אפשרות להידבקות בחיידק ה-h.pylori?
יש לציין שגם בעלי סבל מגסטריטיס בדיוק באותם חודשים, האם יכול להיות ששנינו נדבקנו בחיידק?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטריטיס בזמן הריון - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/04/2012הכי סביר שיש רפלוקס ל חומצה לושט עקב ההריון.
לא קשור לחיידק וגם אם יש לא הייתי מטפל בחיידק במהלך הריון.
ניתן לנסות תרופות אשר מדכות כמות החמצה בקיבה.
תפני לרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד בעניין בדיקת דם סמוימיקי18/04/2012
שלום
היתה אי הבנה - לא קיבלתי תשובה לשאלה זו בבוקר (אלא רק לשאלות אחרות ששאלתי ביחד איתה). הנה שוב השאלה שלא נענתה:
אני צריך לבצע בדיקת דם סמוי בצואה. קיבלתי מעטפה לתוכה אני שם דגימות ושולח בדואר. ההוראות סותרות - האם צריך לקחת דגימה מ- "שלוש בדיקות רצופות" (כלומר אפילו אם בתוך שעה הלכתי 3 פעמים אפשר לקחת) או שצריך לקחת דגימה אחת ביום משלושה ימים עוקבים (כאשר 6 שעות הפרש בין יציאות יכולות להיחשב יום חדש)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד בעניין בדיקת דם סמוי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/04/2012ניתן לשלוח 3 דגימות- לא משנה באזו תדירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבד תוצאות לא תקינותאור18/04/2012
שלחתי בדיקות כלליות + תפקודי כבד ויצאו לי תוצאות גבוהות בתפקודי הכבד הבאים:
ALK. PHOSPHATASE U/L 139
GOT (AST) U/L 23
GPT (ALT) U/L 126
AMYLASE U/L 43
LIPASE U/L 76
בנוסף HCT % 35.8
חוץ מזה כל שאר התוצאות תקינות.
התחושה היא כאילו כל איברי הבטן בפנים מוגדלים ולוחצים אחד על השני (אם כי בבדיקת רופא כתב שלא חש באיברים מוגדלים)
על מה זה יכול להצביע??
כבר יש לי תור לאולטרסאונד בטן עליונה, האם יש עוד משהו שמומלץ לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקודי כבד תוצאות לא תקינות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק18/04/2012יש הרבה סיבות להפרעה באנזימי הכבד ולא ניתן לקבוע מהמידע למעלה.
מציע להתייעץ עם הרופא לאחר האולטאסאונד ולעשות בדיקה חוזרת של אנזימי הכבד.
לאחר מכן להפנות שוב לפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לציין מידע חשוב
אור18/04/2012בעבר התגלו לי בבדיקה המנגיומות בכבד, די גדולות (קרוב ל 6 ס"מ) ,
האם יכול להיות שהן גדלו עוד יותר וזו הסיבה לבלגן?
אני לא שותה אלכוהול, לא אוכלת יותר מדי מטוגן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לציין מידע חשוב - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/04/2012לא נראה לי אבל בגודל הזה חשוב לעשות מעקב קבוע עם us.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם בצואהמיקי18/04/2012
שלום
לא קיבלתי תשובה לשאלה זו: אני צריך לבצע בדיקת דם סמוי בצואה. קיבלתי מעטפה לתוכה אני שם דגימות ושולח בדואר. ההוראות סותרות - האם צריך לקחת דגימה מ- "שלוש בדיקות רצופות" (כלומר אפילו אם בתוך שעה הלכתי 3 פעמים אפשר לקחת) או שצריך לקחת דגימה אחת ביום משלושה ימים עוקבים (כאשר 6 שעות הפרש בין יציאות יכולות להיחשב יום חדש)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם בצואה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק18/04/2012עניתי בבקר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת US ו -CT ממצאים בכבדדגנית18/04/2012
שלום,
אני בת 37, לאחר כאבים בבטן תחתונה בצד ימין, הופניתי לבצע בדיקת US :
בבדיקה הכל היה תקין מלבד לממצא בכבד להלן תוצאות הבדיקה:
כבד - מעט מוגדל, בעל מרקם בלתי אחיד, עקב קישרית היפראקוגנית בסיגמנט תחתון של אונה ימנית בקוטר 3 ס"מ, מוגדר היטב, יכול להתאים להמנגיומה.
בבדיקת CT התייחסו לאותו ממצא באופן הבא :
בתחתית הכבד בסגמנט מס' 6 מודגמת מלאות רקמתית מעט היפודנסית שאינה מואדרת עם חומר ניגוד וצפיפותה כ - 30HU . קוטרה כ - 20 מ"מ. טיב הממצא אינו חד משמעי אורך הכבד הוא 19.3 ס"מ.
שאלתי היא האם אכן מדובר בהמנגיומה ?
האם בדיקת CT מזהה המנגיומה ?
האם עלייי להמשיך במעקב כלשהו ?
הרופאה שביצעה את האולטרסאונד, אמרה שאין סיבה לדאגה שמדובר בהמנגיומה.
תודה,
דגנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת US ו -CT ממצאים בכבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק18/04/2012זה נשמע כמו המנגיומה באולטראסאונד ואם כך לא ברור מדוע עשית ct.
התמונה בct אינה אופיינית ולכן אני ממליץ לעשות mri על מנת להיות בטוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקה US + CT ממצאים בכבד
דגנית18/04/2012ראשית המון תודה על התשובה, הסיבה שעשיתי בדיקת CT היא מכיוון שיש לי כאבים בבטן ימין חלק תחתון, ב US לא מצאו ממצאים ולכן התבקשתי לעשות את ה -CT
וב CT התייחסו לממצא בכבד, וכל שאר הפרמטרים היו תקינים.
הלכתי לבדוק בעיה אחת ומצאו משהו אחר שכלל לא קשור לבעיה.
לגבי תשובתך אני מבינה שהתוצאה ב CT אינה אופיינית להמנגיומה, אם תוכל להגיד לי מה המשמעות של הממצא אודה לך,
ודבר נוסף, הזמנתי תור לגסטרולוג והתור נקבע לעוד חודשיים, אני יודעת שגם תור לבדיקת MRI לוקח לא מעט זמן, שאלתי היא האם רופא משפחה יכול לתת לי הפנייה לבדיקת MRI בהתאם לממצאים, האם רופא מומחה בהתייעצות פרטית יכול להפנות אותי לבדיקה ?
תודה,
דגנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקה US + CT ממצאים בכבד - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק19/04/2012אם יש המלצה בכתב של רופא מומחה, גם פרטי, הרופא המטפל יכול להפנות לmri
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליאקדנה17/04/2012
שלום,
האם הבדיקה מצביעה בוודאות על כך שיש לי צליאק או שצריך לעבור ביופסיה?
TransGlutaminase (IgA) Ab
יש לי 56 כשצריך להיות 6.9
תודה,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק17/04/2012מאוד מאוד חשוד.
לגבי ביופסיה תדבר עם רופא הגסטרו.
אני מעדיף כן לבצע בנופסיה לפני שמתחילים טיפול לכל החיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנסת פאגרונית16/04/2012
שלום רב , סבא שלי היקר בן 88 אמור לעבור ניתוח ביום א הקרוב הכנסת פאג לדופן הקיבה
ברקע 2 cva חולה לב ואלצהיימר , (דנמטי במצב קשה ) הפסיק לאכול מלבד גלידות שעליהן הוא לא מוותר
החשש שלי שהוא לא ממש יעמוד בניתוח, האם זה ניתן בהרדמה מלאה???
האם יש חשש למות במהלך הכנסת הפאג עקב סיבוכים שונים שחלילה אולי יקרו ..??.
תודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנסת פאג - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק17/04/2012בכל טיפול רפואי יש סיכונים אך פאג הוא טיפול שמבצעים על אנשים חולים - בדיוק כמו סבא שלך.
ללא הרדמה כללית אך עם סדציה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

