מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי בטן תחתונהאורפז15/05/2014
שלום רב, אני בן 30. סובל מכאבים במשך יממה מכאב בבטן תחתונה בצד ימין,במהלך היום אני סובל מכאב בבטן תחתונה במרכז.וכעת לקראת ערב סובל מכאב בצד ימין. כמו דקירה,ולאחר מכן מרגיש כאבים בצד. ממה זה יכול להיות?
לפני כשבוע יום שני שעבר סבלתי מקלקול קיבה(כולל שילשולים דם במשך יום וכמה שעות בבוקר),מחכה לתוצאות של בדיקות דם ובדיקות צואה שנלקחו עדיין לא קיבלתי תשובה.בתודה יוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן תחתונה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/05/2014שלום,
במקרה של כאב בטן מרכזית שעבר לצד ימין יש לשלול דלקת תוספתן חריפה.
גש לרופא.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןsofi10/05/2014
שלום,
בת 34, בריאה בדר"כ, בשבועיים האחרונים יש לי כאבי בטן שבאים וחולפים לסירוגין, כאבי הבטן בעיקר בבטן תחתונה ובעיקר בצד ימין, מגיעים עד הגב, הכאבים הם די עמומים אך יוצרים תחושת אי נוחות. ולעיתים תחושת סחרחורת וחיוורון.
מהיום התחיל בנוסף כאב ראש די חזק בזמן שאני מתכופפת.
מה זה יכול להיות לדעתך?
האם יש קשר בין שני סוגי הכאב? האם עליי להיבדק אצל רופא או לחכות שזה יחלוף?
בברכה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/05/2014שלום,
על פניו לא נראה שיש קשר.
כדאי להבדק.
בעיה בדרכי שתן?
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשולים ודםאורפז06/05/2014
שלום רב, בן 30 אני בחור בריא בדרך כלל מיום ראשון אני סובל משלשולים והתכווציות בבטן תחתונה כולל חום (החום כבר היום יום שלישי אין חום כרגע).קיבלתי אתמול כדורים מהרופאת משפחה ,אתמול והיום כל פעם שאני הולך לשירותים אני רואה שאני משלשל דם. יוצא לי דם מה זה יכול להיות? זה מסוכן? בתודה יוני
לפני חצי שעה,יצא לי ממש בקלות גוש גדול,וגם כמו ריר כזה יחד עם הדם.
זה לא נראה לי טחורים כי טחורים היו אמורים לכאוב לי וגם לא לצאת בצורה הזו.
והדם נראה באופן ברור לחלוטין ביחד עם השלשול הרבה מאד דם.
אודה לתגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים ודם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי09/05/2014שלום,
נראה שמדובר בדיזינטריה. יש לשלח תרבית צואה ולטפל באנטיביוטיקה בהתאם.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוטרדת...יעל04/05/2014
שלום רב,
עשיתי בדיקת שתן בשירותים ציבוריים בקופת חולים.
השתדלתי לעשות את הבדיקה עצמה כמה שאפשר באוויר אך לאחר מכן ראיתי שהאסלה הייתה מלוכלכת ואני מוטרדת שנגעתי בה קצת במהלך הבדיקה.
האם יש סיכוי כלשהוא בעת ביצוע בדיקת שתן בשירותים ציבוריים להדבקה בחיידקים\להריון?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוטרדת... - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/05/2014שלום,
זיהום אפשרי, הריון לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לכספיתאליסה04/05/2014
היה במעלית בבניין שלי משהו שדומה לכספית וכשדרכתי על זה זה נשאר מוצק.
האם זו יכולה להיות כספית? ואם לא אז מה היה קורה לחומר כשדרכי עליו אם הוא כן היה כספית? האם יש סיבה להילחץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לכספית - תגובה
ד''ר יעל כוכבי09/05/2014שלום,
כספית מתפרקת במגע, כמו נוזל.
לא נראה לי שיש סיבה לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת לימפהליא02/05/2014
שלום לכם
כבר כחודש חשה בלוטות לימפה באזור המפשעה בקו התחתונים הרופאה בדקה כבר כמה פעמים ואמרה שזה טבעי ולכולם יש את הבלוטות האלה אני כבר הלכתי כמה פעמים על אותו הנושא של הבלוטות והרופאה מסבירה אותו הדבר שאין מה לחשוש ושזה טבעי ושאם חס ושלום זה משהו ממאיר כמו לימפומה אז הבלוטות הם בגודל אגוז ! האם זה נכון??
היום במקרה חשתי כאבים ברגליים מלמעלה מיששתי את הירכיים הפנימיות והרגשתי בלוטות בשני הצדדים בירך ימין וגם בשמאל לא ניתן לראות אותם אך במישוש הרגשתי .. האמת אני כל הזמן לחוצה שאולי יש רשלנות רפואית האם רופא משפחה יכול לזהות בין בלוטות חשודות לתמימות ?? אני בת 22 אציין שאני עושה פעילות אירובית 3 פעמים בשבוע.. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת לימפה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/05/2014שלום,
קשריות לימפה במפשעה יכולות להיות תגובתיות לזיהומים ברגליים כגון פטריות.
ישנם מאפיינים פיזיים של קשרית תגובתית או חשודה לגידול.
בכל מקרה של ספק, היעדר סיבה , המשכות או החמרת הבעיה, או קיום סימפטומים נוספים כגון חום, הזעות לילה, גרד או ירידה במשקל, יש להעמיק את הבירור.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורן30/04/2014
שלום,רמת חומצה פולית 2.3 ml,שבאופן ברור גורמת לבעיה רפואית{הפרעות נ=במצב רוח,הפרעות קוגניטיביות},,האם זה סיבה ליטול זריקות בהתחשב ש4 חודשיים לפני ביצוע בדיקת הדם נילקחה חומצה פולית בכדורים במינון של 5מג יום יום ובברור לא גרמה לשום תועלת,כלומר מצב כזה מצדיק נטילת זריקות?רמה כזאת של חומצה פולית יכולה להשפיע באופן שלילי על המטבוליזם,כלומר להקשות על איבוד משקל למרות ירידה חדה בצריכת הקלוריות?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/05/2014שלום,
חוסר בחומצה פולית עלול לגרום לאנמיה.
חוסר שיפור ברמה לאחר טיפול דרך הפה, מעיד על בעיית ספיגה ולכן הוצע לך טיפול בזריקות. אין קשר לבעיה בירידה במשקל.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון טטנוס בתוך טווח החיסון הקודםיהונתן30/04/2014
שלום וברכה,
אני בן 24 שקיבל היום חיסון טטנוס בגלל חתך בזרוע למרות שקיבלתי את החיסון לפני שנתיים בערך במסגרת הצבא ובנוסף חשוב לי לציין שאני בתוך תקופה של צריכת אנטיביוטיקה כבר 3 ימים מסוג "ציפרודקס"....האם הדבר תקין?
אנא התייחסותכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון טטנוס בתוך טווח החיסון הקודם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/05/2014שלום,
לא ברור למה קבלת שוב חיסון לאחר שנתיים בלבד. ההוראות הן: כל 10 שנים, או 5 במקרה של פציעה קשה. מקובל לתת אנטיביוטיקה בזיהומים בפצע.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
יהונתן03/05/2014קיבלתי את האנטיביוטיקה בגלל חשש לדלקת בדרכי השתן, במקרה באותו שבוע נחתכתי מברזל והיות ולא היה כתוב בתיק הרפואי שלי חיסון טטנוס כלשהו ע"כ ניתן לי החיסון, פנקס החיסונים שלי לא היה עלי ולכן לא זכרתי במדוייק מתי קיבלתי...השאלה היא האם יכול להיגרם לי נזק כלשהו בגלל שקיבלתי לפני שנתיים כבר את החיסון? (כאמור בגלל שקיבלתי את החיסון בצבא הוא לא הופיע בשום מקום...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשה כללית לא טובהאבי30/04/2014
שלום,
נתחיל בזה שהרופא בדק אותי וסובר שמדובר במחלה ויראלית. עשיתי בדיקות דם מקיפות שלדברי הרופא תקינות לחלוטין.
זה כבר שבועיים שיש לי הרגשה כללית לא טובה, חוסר תאבון וירידה במשקל. התסמינים באים לסירוגין אבל אין יום שאני מרגיש בריא וחיוני. יש ימים שהתסמינים חזקים מאוד. יש לי פה ושם שילשולים או יציאות רכות, הייתי מאוד מאוד עייף בשבועיים האלה, על גבול התשישות, כולל שינה מרובה ותשישות וחוסר יכולת לתפקד במשך היום. היו לי שלושה לילות עם רעידות גפיים שלאחריהן הופיע חום, עד 37.8. אני מעט יותר עירני מיום ליום אבל עדיין מרגיש חולה. אתמול ניסיתי להגיע לעבודה וחזרתי הביתה אחרי שעתיים בהרגשה ממש רעה ותחושה כללית לא טובה בכלל. לא היו תסמינים אחרים מלבד ההרגשה. אני בחור בריא וחיוני ולא יודע להיות בחוסר פעילות. אשמח לקבל חוות דעת. תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצה חשובה
ענת30/04/2014שלום אבי
אני מאד מזדהה עם מה שרשמת בפרט שזה נמשך שבועיים
וזה הזכיר לי את הסיפור שלי שדומה לסיפור שלך והתברר בסופו של דבר
גם כן כזיהום וירלי ( EBV-CMV ) הוירוסים שגורמים למחלת הנשיקה.
לא הלאה אותך וארשום לך את עיצת הזהב לפני יום העצמאות.
לרופא משפחה קונבציונלי אין מה להציע לך.
מה שהציל אותי בתוך ימים בודדים של טיפול הוא תכשיר צמחי בשם אקטימור
תחפש בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה.
אתה תגיע לאתר של המטפל
הטיפול באקטימור מחסל וירוסים מסוגים שונים והוא בבחינת מציל חיים ואין לי הגדרה אחרת.
על תצפה מרופא משפחה לכלום - סל התרופות שלו למחלות עלוב למדיי
אנטיביוטיקה במקרה הטוב.
לך לגוגל זה קל למצא את האתר.
יש באתר בפרק מחלת הנשיקה את המלצתי ואת הסיפור שלי.
בהצלחה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ענת
אבי30/04/2014תודה ענת. בבדיקת הדם לא מזהים מיד שזה מחלת הנשיקה? אצלי בבדיקה לא התגלה משהו. למרות שהתסמינים מאוד מזכירים. תודה על העצה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרגשה כללית לא טובה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/05/2014שלום,
יתכן שמדובר במחלה וירלית.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקה בכלבתתמר29/04/2014
שלום וצהריים טובים,
שבוע שעבר היינו ביער בן שמן והיו שם שני כלבים קטנים לבנים שהתרוצצו בין אנשים, הם היו משוחחרים מרצועה. וגם הגיעו אלינו, ליטפתי אחד מהם, ליטוף קטן כי הכלב מיהר למקום אחר ולאחר מכן שמתי לב שהיה לי קילוף עור שהיה מאד קטן באחת מהאצבעות, עם דם יבש, איני זוכרת אם זה קרה באותו יום קודם לכן או יום לפני.
הכלב נראה מטופח וחיוני, לא נבח או נשך ולא שרט אף אחד, הרבה ילדים ליטפו אותו וגם הבעלים שלו, הוא נתן לכולם לתת לו תשומת לב. לאחר כשעה ראיתי את אותם שני כלבים עם רצועה ובעליו. למיטב זכרוני לא הרגשתי רטיבות של רוק על הפרווה כשליטפתי אותו, היא היתה יבשה.
מה הסיכוי להדבקה בכלבת מאירוע כזה? אני קצת לחוצה.
אני בעיקרון קיבלתי חיסון לפני פחות משנה וחצי ונאמר לי שהוא תקף לשנתיים במאה אחוז.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקה בכלבת - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/05/2014שלום,
אין שום דבר שמחשיד לכלבת וגם חוסנת.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקות שתןלימי28/04/2014
שלום רב.
אמא שלי ביצעה בדיקת שתן לאחר טיפול בזיהום בדרכי השתן (10 ימים לאחר טיפול באנטיביוטיקה )
אשמח לדעת מה אומרות התוצאות.
תודה
URINE CULTURE תרבית שלילית
SG 1.01 SG
LEUCOCYTES UR. 25.00 LEUK./UL
NITRITE NEGATIVE
PH (URINE) 5.00
PROTEINE UR NEGATIVE
GLUCOSE URINE NORMAL
KETONES NEGATIVE
UROBILINOGEN NORMAL
BILIRUBIN UR NEGATIVE
ERYTHROCYTES NEGATIVE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקות שתן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי03/05/2014שלום,
הבדיקה תקינה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ec27/04/2014
היי שלום. כבר כמעט חצי שנה יש לי לחה. מטםלת בזה חלקית, לחה עקב מיצי קיבה ככל הנראה. לוקחת אומרפדקס אף היתה תקופה שהפסקתי וזה שוב חזר, מנסה שוב לחזור לאומפרפקדס. אגבל מרגישה שהלחה בריאות שלי ולפני כמה ימים היו לי קשיי נשימה והרגשת חום רב בבית החזה.האם אני צריכה צילום חזה?
ששאלה נוספת, לפני כמה זמן הזזתי מיטה ןהיתי בעמידה מרובה והיו לי כאבים באזור בטן תחתונה -רחם, זה עבר,אבל אתמול שטפתי כלים ועמדתיכולה 15 דקות והכאבים הללו החלו,לא הרמתי דבר כבד וכו ... מה פשר הכאבים?
תודה רבה! אציין שאני בת 22* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר e - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/04/2014שלום וברכה,
האבחנה הרפואית תלויה בהרבה נתונים שנלקחים ע"י הרופא בזמן הפגישה וכמובן בדיקה גופנית ולצערי אינה יכולה להיעשות בפורום.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותגל25/04/2014
שלום.
לבני היה חום גבוה כשבוע , בבדיקות נמצא :
CRF=6.94mg/di
TOXOPLASMA IgM , CMV igM = שלילי
EBV IGg - EBNA = <600 POSITIVE
הבנתי שזו מחלת הנשיקה .
מה הקשר בין מחלת הנשיקה ל: CRP
מה זו הבדיקה שהתוצאות שלה שליליות
ממה נגרמת מחלת הנשיקה .
כיצד יודעים האם המחלה עברה
מה הטיפול שניתן לחיסול המחלה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה
ענת25/04/2014אני ממהרת לכתוב לך עיצה גדולה ולחסוך בכך לבנך סבל מיותר
בתור מי שחוותה על ברשה את הסבל של מחלת הנשיקה.
אין לך מה לצפות כי תבוא תרופה מרופא קונבציונלי כי אין לו מה להציע .
הטיפול היחיד שקיים כיום למחלת הנשיקה הוא קקוקטייל צמחי שממגא לחלוטין את שני הנגיפים שגורמים לה.
הטיפול נקרא אקטימור.
תחפשי בגוגל - אטימור למחלת הנשיקה .
את תגיעי לאתר של המטפל עם כל המידע.
הטיפול המציל הזה מחסל אהמחלה בתוך 3 ימים
וזה מה שהציל אותי מהצרה הזו.
רפואה שלימה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/04/2014CRP הינו חלבון שעולה במצבי דלקת.
מחלת נשיקה- שם עממי למחלה הנגרמת ע"י אחד משני וירוסים מאד נפוצים , שעוברת לבד לאחר ביטוי של מספר שבועות. אין לזה טיפול או "חיסול" .
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרליאור24/04/2014
שלום רב,
האם גלוקוז 90 נחשב תקין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכר - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/04/2014כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג דםליאור24/04/2014
שלום רב,
האם
אמא: סוג O
ואבא: סוג A
יכולים להביא ילד : סוג B?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוג דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי28/04/2014לא.
רק ילדים עם סוג דם O או A .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

