מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- הקאות חוזרות אצל ילד בן 5הילי17/11/2011
ד"ר שלום! בני בן ה5 מקיא כבר חדשיים וחצי. הלכנו לגאסטרו והוא שלח אותנו לבדיקות דם וכמה מהתוצאות מדאיגות אותי PLT459 (היחס 150-450) ויש בצד משולש אזהרה. IRON 144 (היחס 25-115) FERRITIN 11(היחס 22-322) NEUT60.9 (היחס 40-60) LYM 25.6 (היחס 35-50) מה זה אומר? בבקשה תענו לי מהר, אני מודאגת מאוד (יש לציין שכל שאר הבדיקות בנורמה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות חוזרות אצל ילד בן 5 - תגובה
ד''ר בתיה וייס20/11/2011החריגות אינן משמעותיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 9 וחצי חודשיםשיר17/11/2011
שלום
ביתי בת 9 וחצי חודשים ,מתהפכת לשני הצדדים אך אינה זוחלת עדין, הובחנה כהיפוטונית , בבדיקת רופא ילדים הוא ראה שיש לה נפיחות קלה בגוף , מתבטא בעיקר בבטן , אך ניתן לראות זאת גם בפנים וגם בידים -אין לה עודף משקל.
לכן הוא שלח אותנו לבדיקות דם
ואלו התוצאות שהיו צבעות באדום
עד שנגיע אליו שוב אני רוצה לשמוע מכם אם זה משהו מפחיד , או שהטיפול בזה הוא מהיר ופשוט , או....
תודה
BILIRUB.TOTAL 0.16 MG/DL ( 0.30- 1.20)*(.........)
CREATININE SER. 0.20 MG/DL ( 0.30- 0.70)*(.........)
(.*.......) IRON 36.00 UG/DL ( 40.00- 100.00) *(.........)
MAGNESIUM 2.55 MG/DL ( 1.90- 2.50) (.........)*
PLATELETS 563.00 K/UL ( 200.00- 500.00) (.........)*
בנוסף יש לציין שיש לה דלקות אוזנים חוזרות ונשנות שמתבטאות ביציאת נוזלים מהאוזנים בכמיות
לא יודעת אם זה הפורום המתאים
במידה ולא אשמח אם תפנו אותי למקום המתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 9 וחצי חודשים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר17/11/2011זה לא הפורום. רצוי גם להתיעץ קודם כל עם הרופא המטפל ששלח הבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשוליםזהבית16/11/2011
שלום רב,
הבן שלי בן 5 חודשים וניזון מנוטרמיגן הנקה (לא הרבה) ובשבוע האחרון גם תפוח ובננה (פעם ביום).
לפני שבועיים + החלו אצלו שילשולים שהלכו ונהיו יותר תקופים. תחילה היה מרקם נוזלי. אחר כך קטג' ואז היה עישה אחת עם ריר (בכולם היה רירי) כעת השילשולים ירדו ל 6 פעמים (זה ככה 3 ימים ) ביום ובמרקם של קוטג עם רירי גם ירוק וגם צהוב. עשו לילד בדיקות צואה שנמצאה רירית אך התרבית יצאה שלילית. בכל מקרה הרופאה החילטה לתת לילד אנטיביוטיקה אך אין כל שינוי ולאורך כל השבועיים האלו הוא מקבל תוספת של פרוביוטיקה פעמיים ביום.
עדיין אנחנו לא נפתרים מהשילשולים האלו.
ואני לא יודעת מה עוד אני צריכה לעשות אם בכלל. הילד משחק צוחק ועם שמחת חיים אך אני לא שולחת אותו לפעוטון. ואני ממש רוצה לגאול אותו מהשילשולים האלה.
אני אשמח לעצה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף
זהבית16/11/2011שכאשר הוא אוכל את הבננה והתפוח הצואה יוצאת כהה וגושית יותר והשאר יוצאים בצורת שילשול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילשולים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר17/11/2011במידה ומצנהג רגיל ועולה במשקל לא צריך לעשות מאומה. רצוי לא להעמיס באכילה או שתיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון צליאקאמא16/11/2011
שלום,
לאור חשד קל לצליאק אצל בן 4, התחלנו דיאטה נטולת גלוטן. חודש לאחר מכן בדיקת דם הראתה המוגלובין מעל 13 (ערך מינימום 11) ועדיין אין תשובות לבדיקת הצליאק עצמה ("צליאק סקרין"). לא ביצענו בדיקת דם לפני תחילת הדיאטה נטולת הגלוטן. האם ערך כזה לאחר חודש ללא חשיפה לגלוטן מרמז כי לא היתה בעיית ספיגה גם לפני התחלת הדיאטה, או שבתוך חודש יכולה להתרחש החלמה מלאה של המעי? קצת רקע: החשד לצליאק עלה לאחר התלוננות על כאבי בטן ועל רקע ירידה בתאבון. האם הדרך היחדה לאיבחון מבחינתנו היא לחשוף שוב לגלוטן ואז לבצע בדיקות דם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רופאה אך מנסיוננו הדומה...
אנט16/11/2011גם אנחנו הפסקנו ישר חשיפה לגלוטן עוד בטרם הבדיקה (שבוע וחצי ללא גלוטן) וננזפנו קשות... נאמר לנו אז ע"י פרופ' רענן שמיר שבייחוד בילדים יכולה להתרחש החלמה מהירה יחסית שעלולה לתת תוצאה לא חד-משמעית בבדיקות. לכן ייעצו לנו לחשוף שוב משך 6 שבועות כדי לשחזר את הנזק...זוועה מבחינה מוסרית וכהורים ממש קשה "להרעיל" כך את הילדים כי כבר ידענו שכנראה יש לה צליאק... אך רצינו תשובה חד משמעית כדי שנוכל להקפיד לכל החיים ולא ישאר לנו ספק.
ואכן קיבלנו תשובה כזו לצערנו אך השד אינו כ"כ נורא. ב"ה שזו מחלה שמטופלת ללא תרופות ויש החלמה מלאה.
מאחלת דרך צלחה
ובשורות טובות
בריאות
אנט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחון צליאק - תגובה
פרופ` יורם בוינובר17/11/2011חכי לתשובות המעבדה. במידה והיה צליאק חודש של כלכה ללא גלוטן בדכ לא ינרמל הבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
אמא17/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשוליםאור15/11/2011
בוקר טוב
בני בן שנה ושלושה חודשים,משלשל כבר כשבוע וחצי.אין לו חום,מצב רוח טוב,אוכל טוב.פעמיים ביום סימילאק או מטרנה והשאר אוכל רגיל .הוא באחוזון הנמוך.לפעמים יש לו גם צואה יותר קשה אך הוא עושה כמה פעמים ביום צואה וכל יום.
עשינו לו בדיקת צואה והבדיקה יצאה ללא טפילים.הרופאה רוצה לעשות שוב בדיקת צואה למציאת עוד טפיל וספירת דם.אם התוצאות תצאנה טובות ולא ימצאו כלום תשלח אותם לגסטרו.
האם כדאי לעשות שוב בדיקה לטפילים כמו פרזיטים,כי שמעתי שצריך לעשות כמה פעמים את הבדיקה הזאת,מכיוון שלפעמים בבדיקה השניה או השלישית מוצאים משהו.
האם יכול להיות משניים(צומחות לו שתי שיניים למעלה)
הםא יש צורך להחליף את התזונה?מה עדיף לתת?
המודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר17/11/2011יציאה מספר פעמים ביום אינה בהכרח מצביעה על מחלה. החיפוש אחר פרזיטים מוגזם. שמרי על כמות מזון לא מוגזמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקם דל - צליאקטלי15/11/2011
שלום. בתי בת 8 אובחנה לפני כחצי שנה כחולת צליאק. אנו מקפידים על תזונה נטולת גלוטן. לאחרונה בבדיקת דם שביצעה התברר כי הצליאק סקרין עדיין גבוה - מעל 300. האנדומיסל ירד מחיובי 40 ל-20 והטרנסגלוטמינס ירד מ-116 לפני חצי שנה ל-36 כעת. מה דעתכם? האם הירידה מספקת או שהיא נמוכה ומראה על חשיפה?
נקודה נוספת - תוצאת בדיקת דם לנוגדני צהבת B היא שלילית ורופאת הילדים (לא גסטרו) אמרה שיש צורך בחיסון. האם החיסון צריך להנתן כבר עכשיו או בהמשך לאחר שערכי הצליאק ירדו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל תשובה - שאלתי לא נענתה
טלי18/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקם דל - צליאק - תגובה
ד''ר בתיה וייס20/11/2011נורמליזציה של הסרולוגיה אורכת לעתים שנה ויותר.
ניתן לחסן להפטיטיס B.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס ועצירותאור14/11/2011
היי,יש לי בן 4 חודשים וחצי,ניזון מאינפמיל ar1 עקב גילוי של הריפלוקס
התחללנו לתת לו טיפות הומופאתיות שנקראות GUNA REFLUX .
מאז שבני נולד הוא סובל מעצירות,אבל המצב החמיר עם נתינת האינפמיל,כלומר הוא עושה צואה פעם ביום אבל אחרי צרחות,סבל,איש שקט נוראי,וברבורים חוזרים ונשנים במערכת העיכול,ובבטן.
האם יש משהו שאוכל לעקל עליו?(פרט לעיסוי אותו אני כבר עושה מידי יום)
אודה לך לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס ועצירות - תגובה
ד''ר בתיה וייס15/11/2011אפשר לתת פורמולה עם הסמכת קורנפלור במקום האנפמיל . כמו כן נית להתחיל טעימות של ירקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן וגזים בגיל 8 חודשיםהדר14/11/2011
בני בן 8 חודשים והחל משבוי לאחר שנולד סובל מכאבי בטן המלווים בגזים.
במהלך היום הוא פעיל כך שהבעיה לא מפריעה במיוחד, הוא פשוט משחרר הגזים. אך במהלך הלילה הבעיה מתעוררת כאשר הוא במנוחה וזה מעיר אותו עד כדי צרחות!!!
אני ממש מתוסכלת, רופאת הילדים אומרת שזה תקין, יחלוף עם הזמן ואין צורך בבדיקה גסטרואונטאורולוגית אך אין זה נראה הגיוני שתינוק צריך לסבול כל כך הרבה זמן!!!!
מה אני יכולה לעשות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן וגזים בגיל 8 חודשים - תגובה
ד''ר בתיה וייס15/11/2011אכן התופעה חולפת עם הזמן. אין טיפול ספציפי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרפסים - עד מתי?אסנת13/11/2011
בתי בת 8 וחצי חדשים, פעילה מאד מוטורית - זוחלת, יושבת, נעמדת.
מלידתה סובלת מהבטן - קוליק, גזים וגרפסים. עדיין זקוקה לשחרר המון גרפסים אחרי כל ארוחה - בעיקר אחרי בקבוק אבל גם אוכל מוצק. לעתים גם שעתיים ושלוש אחרי הארוחה עוד תקוע לה גרפס. מגיל 4 חדשים, בהמלצת רופא ילדים, שותה כל בקבוק מטרנה בהסמכה של קורנפלור - דבר שהקל עליה מאד בתחילה. אולם עדיין, ולאחרונה חלה החמרה בנושא - אם לא שחררה מספיק גרפסים, לא יכולה לישון [ועקרונית היא ישנה לילה שלם כבר מגיל 4 חדשים]. היא מתעוררת פתאום בבכי של כאב + התפתלויות. כשמרימים אותה למצב אנכי יש בד"כ הקלה אולם רק לאחר שחרור הגרפס הסורר היא יכולה להמשיך לישון.
למה??? איך אפשר לעזור לה ולהקל עליה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרפסים - עד מתי? - תגובה
ד''ר בתיה וייס15/11/2011יצכן ומדובר ברפלוקס, לרב הדברים מסתדרים עד גיל שנה ואין צורך בטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לגזים..
מעין15/11/2011את יכולה להקל עליה עם טיפות של גרפווטר... הקטן שלי גם סבל מגרעפסים ובעיקר מגזים עד גיל מאוחר והגרפווטר נורא הקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלת בלוטות לימפהמירב13/11/2011
ביתי בת השש מתלוננת מספר חודשים על כאבי בטן.ללא שינוי בהתנהגות או ביציאות.הכאבים מופיעים בזמן לא קבוע . ביצעה ברור צליאק ובדיקות דם כללית -תקין
בUS שביצעה הודגמו בלוטות לימפה בגדלים שונים עד אורך 1.6 ס"מ במזנטריום- נראות סונוגרפית תקינות.רופא הילדים ביקש שנחזור על הבדיקה בעוד מספר חודשים אולם נישמח לשמוע מה הם הגורמים האפשרים לדבר. והאם יש צורך בברור כל שהוא נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת בלוטות לימפה - תגובה
ד''ר בתיה וייס15/11/2011לרב מדובר במחלה וירלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בניגוב ילד בן 3נוקי13/11/2011
שלום,
אני ממש בלחץ...
היום ניגבתי לבני בן ה-3 במגבון לאחר שעשה את צרכיו ועל המגבון היו סימני דם.
הסתכלתי בפי הטבעת ולא ראיתי משהו יוצא דופן (לא פצעון או שריטה...).
לפני כיומיים התלונן שכואבת לו הבטן. בד"כ יש לו יציאות בשעות קבועות, אין חום, נראה רגיל, פעיל שמח.
לרוץ לרופא? לחכות ליציאה הבאה? ממה זה יכול להיות?
אודה לתשובה
אמא מודאגת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום בניגוב ילד בן 3 - תגובה
ד''ר בתיה וייס15/11/2011לרב מדובר בפיסורה .גשי לרופא לבדיקה. אם הדבר חוזר על עצמו ואין פיסורה יש מקום לקולונוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוביוטיקהאורית12/11/2011
שלום,
האם יש משמעות למתן פרוביוטיקה (ביוגאיה) לתינוק בן שנה וארבעה חודשים בזמן נטילת אנטיביוטיקה (מוקסיפן לשבוע). הומלץ לנו לתת פרוביוטיקה על בסיס יומי בגלל שלשולים ממושכים.
תודה,
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוביוטיקה - תגובה
ד''ר בתיה וייס12/11/2011ניתן לתת, אך ברווח של לפחות שעתיים מהאנטיביוטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 4 חודשים - ירידה בכמויות האוכלשי11/11/2011
שלום רב
בן 4 חודשים, משקל לידה 3400 בשבוע 40. בריא לגמרי. בסיום החודש השלישי שקל 5800ועכשיו בן 4 חודשים שוקל 6500
ינק לחלוטין עד גיל חודשיים. מאז במשך חודש פעם ביום בקבוק. בחודש האחרון פשוט לאט לאט מסרב לינוק ואוכל יותר תמל עד שמגיע למצב שהיום יונק רק בבוקר ובשאר הזמן פשוט מסרב לינוק...
בשבוע ומשהו האחרון כל פעם נכנס לימים רעים מאוד באוכל...
יש שילוב של כמה דברים - גם לא אוהב לאכול - קשה מאוד להאכיל אותו, באמצע האוכל או לפעמים בהתחלה או באמצע, בוכה בטירוף, שום דבר לא מצליח להרגיע אותו. זה קשור רק לאוכל, מלבד זאת - חייכן וחמוד.
כמויות - עד לפני שבוע-שבועיים היה אוכל 5-6 ארוחות של 130-160 בארוחה. ביומיים האחרונים יש הדרדרות וממש אוכל בארוחה לפעמים 70-80 או יונק 10 דקות ומתחיל ישר לבכות בטירוף בלי שליטה.
אנחנו מודאגים, למרות שעושה פיפי וקקי, למרות שכן עולה במשקל בחודש האחרון - אנו מרגישים שיש בעיה רצינית עם האוכל. פשוט נראה שהוא לא אוהב לאכול בכלל. נכנס להתקפי בכי מטורפים, ובעיקר - הכמויות שלו יורדות...בגלל שהוא מסרב לינוק חוץ מבבוקר, אז אנחנו רואים וסופרים בדיוק כמה הוא אוכל, ורואים שהכמויות ירדו...
האם צריך לברר משהו בכלל אם עולה במשקל, משתין ומחרבן ? אם כן - איך ? נראה שהוא סובל בכל מה שקשור לאוכל....תמ"ל - מטרנה, סימילאק, חלב שאוב והנקה...
תודה
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 4 חודשים - ירידה בכמויות האוכל - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין12/11/2011התמונה מתאימה לבעיות אכילה של הגיל הרך.
ממליץ לפנות לייעוץ לרופא הילדים/דיאטנית ילדים או למרפאה לבעיות אכילה של הגיל הרך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירידה בכמות האוכל-רפלוקס סמוי
רוחלה05/07/2012מדובר ברפלוקס סמוי ולא בהפרעת אכילה, אני מקווה שהמצב השתפר מאז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדיין דם בצואה- אובדת עצותנועה10/11/2011
שלום רב
ביתי כעת בת 11 שבועות. סובלת מגיל שבוע מכאבי בטן הנמשכים שעות ביום ובלילה ניכר כי היא מתאמצת רוב הזמן.
ניזונה בעיקר מהנקה.
מתפתלת רבות מתוך שינה ומתאמצת.
עד לפני שבועיים כ- 10 פעמים ביום צואה. כיום פחות, פעמיים או שלוש ביום, בעקבות שילוב מטרנה צימחית פעם- פעמיים ביום.
מגיל 6 שבועות (כלומר למעלה מחודש) נקודות דמיות בצואה או בתוך ריר. הצואה עצמה לרוב רירית.
לא בכל צואה יש דם.בבדיקת רופא לא נראה שיש פיסורה.
בבדיקת צואה נמצא שלילי לטפילים ולחיידקים. נמצאו לאוקוציטים. ספירת דם תקינה למעט-
PLT 550. כפי שציינתי בפורום בעבר עלייתה במשקל מעט בעייתית . בשבוע השני לחייה לא עלתה במשקל ושניסינו לשלב סימילאק הקיאה ולכן גם בשבוע השלישי לא עלתה. מאז עלתה כ- 150 גרם בשבוע ובשבועיים האחרונים אף פחות.
כאמור בעצת רופא גסטרו למשך ארבע שבועות לא צרכתי מוצרי חלב ושבוע אחד גם לא ביצים, סויה ודגים, לשלול אלרגיה. חזרתי לכלכלה רגילה כמעט לגמרי (ללא חלב ניגר)וכאמור שילוב מטרנה צימחי פעם או פעמיים ביום.
מדוע יש דם בצואה? האם מומלץ להגדיל את מינון המטרנה צימחי? הנקה ולהתחיל לתת נוטרמיגן? האם זה נורמלי להתאמץ כל כך? מה ניתן לעשות כדי להקל על כאבי התינוקת? האם הסבל תקין? האם יש בדיקות נוספות שיש לעשות
היא קיבלה חיסון מחומש ופרבנר, בשל הדם בצואה לא חוסנה ברוטה.
אודה על התייחסותכם
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין דם בצואה- אובדת עצות - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין12/11/2011הופעה של נקודות דם בצואה אכן יכולות להעיד על אלרגיה למזון. הייתי מנסה שבועיים נאוקייט, ממשיך הנקה ללא מוצרי חלב ועוקב אחר התופעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנועה תעני בבקשה
א12/06/2016נועה אשמח לדעת מה היה הפתרון אצל הבת שלך אנחנו באותה הסירה ואני אובדת.עצות. ד"ר אולי את יודעת מה נסגר הסיפור אצל נועה? מתפללת שנועה תכנס ותקרא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות מעטותנילי דיסקין10/11/2011
שלום לכם. הנכדה שלי בת 10 חדשים. גם כשינקה, וגם כעת כשהיא אוכלת מוצק, יש לה יציאות רק אחת ל10 ימים ( עם נרות אחת ל4- ימים). בתי הפסיקה טיפול בנרות ונותנת לה רק תרופה לריכוך צואה. הילדה לא נראית סובלת. הם גרים בלוס-אנג'לס, ו - 3 גסטרואנטרולוגים (ילדים ) אמרו כל אחד דבר שונה. אני מבינה שבלי לראות את הילדה אי אפשר לתת דיאגנוזה,אבל, האם הסימנים ( לא סובלת, אוכלת מוצקים) של היציאות הלא מספיק תכופות מהוות מקור לדאגה, או רק למעקב? בתודה מראש. נילי דיסקין. סבתא מודאגת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות מעטות - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין12/11/2011יציאה עצמית אחת ל - 10 ימים אינה תקינה בגיל זה גם אם התינוקת אינה סובלת. יש מקום לברור קצר וכמובן להמשך טיפול במרככי צואה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
