מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- בעית צואהאורלי01/11/2011
שלום רב
יש לי ילדבן 4.7 שנים ילד pdd הוא גמול מפיפי לפני שנה . הבעיה היא הצואה הוא נשכב על הריצפה מקווץ את הטוסיק שלו (כאילו מונע לבצע את הצואה עובר זמן מה צואה בגודל של ענב רך יוצא בתחתונים . עם הצואה שיצאה הוא סוגר את הרגלים ורץ לשירותים יושב באסלה שזה תלוי מנענע את כל הגף באסלה והצואה נופלת. הוא שמח לומר לי "אמא עשיתי קקי" בואי תראי. אני כמובן נותנת פרס . אבל.......אנחנו מסבירים לו שהתחתון התלכלך ושזה לא נעים ומסבירים לו וזה לא עוזר. שאלתי למי אליי לפנות בנושא זה? ויכול לפתור את הבעיה ? האם פסיכולוג קליני ? האם מנחת התנהגות? ההליך הזה יש לו לפחות 9 חודשים. ומה עושים . האם יש המלצה לרופא ? אני נורא מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעית צואה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר01/11/2011ממליץ על פסיכולוג קליני במרכז התפתחות הילד בביח או קופח. ניתן לתת לו נומלקס בניסיון לרוקנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים ועצירותמיכל31/10/2011
בתי בת ה 7 חודשים סובלת מגזים מהשבוע הראשון לחייה ניזונה מהנקה מלאה. לאחרונה לאחר חודשיים של טעימות היא התחילה לאכול כשתי ארוחות מלאות במקום החלב. מאז יציאותיה נהיו קשות, לעיתים יש לה עצירות וכאבי הבטן מפריעים לה לישון בלילה.
רציתי לדעת כיצד אני יכולה להקל עליה? האם יש מזון שיעזור לרכך את היציאות?
האם אני יכולה לתת לה לשתות תה שומר הנחשב כמועיל לגזים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים ועצירות - תגובה
פרופ` יורם בוינובר01/11/2011אין תרופה יעילה לגזים. הוסיפי נוזלים- מים לכלכלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הייתי חוזרת למשהו שיגרום לעצירות
נועה03/11/2011נסי לתת לה טיפות גרפווטר להקלה עם הגזים.. בתקופה שהקטן שלי סבל זה עזר נורא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנת צליאק לתינוק?רינה30/10/2011
שלום, הבן שלי בן עשרה חודשים וזה כבר כמעט חצי שנה שאין עלייה תקינה בגובה ובמשקל, הוא מקיא ומשלשל (מים בלי סוף), והבטן נפוחה. עלה חשד לרגישות לגלוטן או חלב.
בבדיקות הדם שעשינו קיבלנו את התוצאות הרלוונטייות הבאות:
LGA מחוץ לטווח הנורמה (ערכים גדולים יותר),
CELIAC SCREEN - negative 6
ישנם ערכים נוספים בבדיקת הדם החורגים מהטווח, אך הרופא ציין שאין הם מהווים מקור לדאגה.
(מלבד ערך ALK. PHOSPHATASE 1492 U/L 0 אחד אותו פירטתי בסוף השאלה)
האם ממצאים אלו מראים על חשש לצליאק?
תודה, רינה.
1.0
20.4
31.0
הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - A.P. LIVER %
הוספה לטבלת מעקב
A.P.BONE % 74.5 % 62.0
74.5
102.0
הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - A.P. BONE %
הוספה לטבלת מעקב
A.P.FAST LIVER % 3.8 % 1.0
3.8
7.0
הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - A.P. FAST LIVER %
הוספה לטבלת מעקב
A.P.INTESTINE % 1.3 % 0.0
1.3
14.0
הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - A.P. INTESTINE %
הוספה לטבלת מעקב
HEMOLYTIC 0 mg/dL הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - HEMOLYTIC
הוספה לטבלת מעקב
ICTERIC 0 mg/dL הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - ICTERIC
הוספה לטבלת מעקב
LIPEMIC 0 mg/dL הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - LIPEMIC
הוספה לטבלת מעקב
ALK. PHOSPHATASE 1492 U/L 0
1492
462
1492
הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - ALKALINE PHOSPHATASE
הוספה לטבלת מעקב
GGT 19 U/L 0
19
תודה, ויום נעים, רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחנת צליאק לתינוק? - תגובה
ד''ר בתיה וייס01/11/2011הבדיקות אינן מעידות על צליאק , אך אמינותן בגיל הזה פחותה מהרגיל. AP מוגבר משני לשלשול זיהומי לרב. כדאי לנסות טיפול שבוע בפלג'יל. במידה ואין שיפור- לפנות ליעוץ גסטרו'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטאמבה פרגיליסליאור30/10/2011
לביתי בת ה 3 יצאה בבדיקת צואה אנטאמבה פרגיליס.היינו אצל גסטרו ילדים והוא אמר שלא צריך לטפל בטפיל זה, כי הוא יחזור שוב למעיים לאחר הטיפול. שאלתי היא 1.למה בודקים את קיום הטפיל אם אין צורך לטפל בו? 2. יש מקרים כמו תולעים שלמרות שלאחר הטיפול הטפיל חוזר עדיין יש צורך לטפל, על מנת להקל על הסבל של הילד.
יש לציין שהילדה סובלת מחוסר תאבון שילשולים והקאות מדי חודש ופריחה עורית מגרדת חמורה שלא נמצא לה פיתרון (רופא עור שייך את הפריחה בעבר לטפילים במעיים) ובגללה היא לא ישנה בלילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטאמבה פרגיליס - תגובה
פרופ` יורם בוינובר01/11/2011לתלונות שאת מצינת לרובן אין כל קשר לפרזיט זה. לעתים רחוקות ניתן לשייך שלשול. בדכ לפרזיט זה אין כל השפעה. ניתן לנסות חד פעמית פלגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשולים לילדי בן 7עינת30/10/2011
שלום רב , אשמח לקבל את דעתכם ...
ילדי בן ה 7 , כחודש ימים סובל בכל בוקר משילושלים ומעט חוסר תאבון
הפנו אותנו לבדיקות דם
בדיקת צוואה שעשנו יצאה תקינה
שאלתי היא האם בגיל כזה יכול להיות מעי רגיז ? או שזה רגישות למזון כלשהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשולים לילדי בן 7 - תגובה
ד''ר בתיה וייס01/11/2011מעי רגיז יכול להיות בגיל זה אך התופעה אינה אופיינית. יצכן אי סבילות ללקטוז-ניתן לבדוק על ידי המנעות מוצרי חלב למשך שבועיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלישולים חוזריםאלי30/10/2011
ביתי בת השנה ו 7 חודשים , סבלה לפני כחודש וחצי משילשולים . השילשול נמשך כשבועיים ונפסק רק לאחר מתן אנטיביוטיקה מהרופא. יש לציין כי בבדיקות (בדיקות צואה) לפני מתן האנטיביוטיקה לא נמצאו ממצאים שמצריכים אולם לאור משך הזמן ניתנה התרופה .
מאז ההשתקמות לא מלאה , מידי פעם עדיין חוזר לה השילשול . היציאות רכות . יש ימים של יציאות סדירות ופתאום משום מקום יציאה שילשולית .
נעשת בדיקה לציאליק - שלילית
בדיקות דם תקינות
אנחנו בעצת הרופא מונעים מוצרי חלב (למעט מעט חלב סויה )
הילדה הולכת לגן פרטי .
מה ניתן לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלישולים חוזרים - תגובה
ד''ר בתיה וייס01/11/2011לעתים נמשכים שלשולים אחרי זיהום. אפשר לחזור על בדיקת פרזיטים 3 פעמים. לרב הדברים מסתדרים מעצמם ואין צורך לעשות דבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זנטקרותי29/10/2011
לרופא שלום.
בני בן ה6 לוקח זנטק כשנה וחודשיים בערך,7 CC כל ערב,לפני כשנה התלונן על כאבי גרון פנינו לאף-אוזן-גרון והוא טען שהוא סובל מצרבות ואז הרופא המליץ על זנטק,הרופאת ילדים מאותה תקופה ועד היום ממשיכה לו את הטיפול.
לפי ידעתי הצרבות התחילו לו עקב תקופה מאוד ארוכה שהוא לקח אנטיביוטיקה עקב ברונכית ממושכת.
השאלה שלי, האם זנטק הוא לא מזיק לקיבה במשך הזמן עקב טיפול ממושך בו והאם הוא צריך גסטרו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זנטק - תגובה
פרופ` יורם בוינובר29/10/2011לדעתי ניתן בהדרגה להפסיק הזנטק ולעקוב אחר הילד. לצערי רופאי אאג מגזימים בחשיבות הרפלוקס כגורם למחלות דרכי הנשימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה בנדון
רותי29/10/2011אודה לך על תשובתך המהירה.
תשובתך לא ענתה על שאלתי בנדון.
האם יש השלכות ללקיחת זנטק לתקופה ממשוכת לילד,ועוד שאלה,כדי להפסיק את הזנטק כל כמה ימים אני יתן לו כדי לרדת בהדרגה?ואיך לפי התגובות של הילד אני ידע אם זה חזר לו?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואה לילדה בת 4מיכל28/10/2011
הבחנתי כבר מספר פעמים ברציפות שלביתי בת 4 שנים יש דם בצואה. אני רואה את הדם בצבע אדום על נייר הטואלת. יש לא מעט דם אדום. ביתי אינה סובלת מכאבי בטן/ עצירות . אני לא רואה פצע בפי הטבעת .
אציין שהיא קיבלתה לאחרונה חיסון hav ולפני חודש בגלל תולעים היא לקחה שלושה ימים ורמוקס ולאחר שבוע עוד פעם שלושה ימים ורמוקס.
בברור זה דם ולא צבע אדום של אוכל כלשהוא.
אנחנו נמצאים בשליחות בחו"ל ואשמח לדעת אם יש סיכוי שהדם הוא כתוצאה מהחיסון או התרופה נגד תולעים ואילו בדיקות עלי לעשות?
האם עלי לעשות את הבדיקות בדחיפות או לחכות לראות אם יחלוף מאליו.
תודה רבה מראש
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בצואה לילדה בת 4 - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין29/10/2011דימום חוזר בצואה שאינו מלווה בעצירות או כאבים וללא ממצא חיצוני , ללא שלשולים וללא כאבי בטן עלול להצביע על פוליפ "גובנילי" שפיר במעי דק סופי. אם התופעה מתמידה יש להתייעץ עם גסטרו ילדים ויתכן ויהיה צורך לבדיקת קולונוסקופית של המעי הגס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מיכל29/10/2011תודה על התשובה המהירה.
האם הבדיקה שכתבת עליה נעשת בהרדמה מלאה לילדה בת 4?
תודה מראש
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שקטנעמי28/10/2011
שלום, ביתי בת 6 חודשים. ניזונה מיום היוולדה במטרנה. עד גיל 5 חודשים היתה ישנה 6-7 שעות רצוף בלילה והיתה ילדה רגועה יחסית. בחודש האחרון סבלה מדלקות אוזניים ועברה ניקור להסרת נוזלים. בימים האחרונים היא צורחת לפני השינה ולא רגועה עד שאני נותנת אקמול. היום הייתי אצל הרופא והוא אמר שייתכן שמדובר ברפלוקס או באי סיבולת ללקטוז. האם ייתכן שפתאום זה התחיל? הילדה משחררת גזים בלילה אך לא נראה שזה כואב. מה דעתך? האם ייתכן? הוא אמר להחליף לה למזון ללא לקטוז או לאינפמיל AR .אגב יש לה נוזלים באוזניים ללא דלקת. תודה נעמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שקט - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין29/10/2011לא נראה שהילדה פתחה בגיל זה רפלוקס, וגם אין סיבה ברורה לאי סבילות ללקטוז. אין לשלול אי נוחות מהאזניים, שינוי ב"צמחיית החיידקים" של המעי לאחר טיפול אנטיביוטי, או תופעה "פוסט טראומטית" לאחר הדיקור באזניים. היתי מנסה טיפול בפרוביוטיקה (ביוגאיה או תכשירים אחרים) מבלי לשנות בשלב זה את הפורמולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטרוסקופיהמיטל27/10/2011
לרופא שלום רב!
הגענו עם בני בן השנתיים לגסטרואנטרולוג בעקבות יציאות רכות מאוד (עד כדי שלשול) במשך תקופה ארוכה (כחצי שנה לערך).
בתקופה זו שמנו לב גם כי הוא אינו עולה במשקל ו'שובר עקומות' (שוקל כ-10.3) ולעומת זאת הגובה נמצא תקין. (יש לציין כי אני רזה מאוד וכך גם כל משפחתי).
בנוסף חלה ירידה משמעותית בברזל (37) ובפריטין (11) , שהיו תקינים בבדיקה של גיל שנה.
הרופא העלה חשד לצליאק ושלח אותנו לגסטורוסקופיה, על אף שבבדיקת הדם הראשונה שערכנו הסרולוגיה הייתה שלילית. הוא גם ביקש שנעשה בדיקה חוזרת ולהלן התוצאות:
חומצה פולית- 8.6 (ננוגרם/מיליליטר)
ויטמין D25- (ננוגרם למיליליטר) 24
TSH- 3.07
IgA- קטן מ-3 (תשובה שלילית)
אימונוגלובין איי - 45.3
1) האם לאור התוצאות עדיין קיים חשד סביר לצליאק? האם הוא מצדיק בדיקה פולשנית?
2) האם ניתן לאבחן גורמים אחרים לבעיה באמצעות הביופסיה (כדוגמת חיידק או רגישויות אחרות לאוכל)?
תודה רבה על זמנך, מיטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטרוסקופיה - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין29/10/2011בדיקה סרולוגית חוזרת לצליאק שלילית (אני מניח שהתכוונת ש - TTG היה קטן מ 3 בנוכחות IGA תקין) שוללת באחוז גבוהה מחלת צליאק (לא 100%) מצד שני אם קיימת הפרעה משמעותית בגדילה, שלשולים , אנמיה מחוסר ברזל , ולא נמצאה סיבה אחרת לבעיה כמו עודף שתיה מתוקה, פרזיטים בצואה או בעיות אכילה של הגיל הרך אנחנו נאלצים לבצע גסטרסקופיה + ביופסיות ממעי דק קיבה וושט על מנת לשלול תחלואה אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צןאה - בן 3 וחצי חודשיםאורית27/10/2011
שלום, בני בן 3 וחצי חודשים. עד גיל חודש וחצי תזונה משולבת של הנקה וסימילאק ומאז סימילאק בלבד. מגיל 3 שבועות צואה ירוקה מימית ו"מצחינה". התינוק אינו סובל מגזים , כאבים או עויתות. ההפרשות הן על בסיס יומי- אחת ליום. הוא רגוע וישן כל הלילה. הריח הופך להיות פחות פחות נעים.
האם הדבר מצריך בדיקה כלשהי?
רוב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צןאה - בן 3 וחצי חודשים - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין29/10/2011צבע ירוק של הצואה אינו דווקא לא תקין אם אינו שלשולי ואינו מלווה בריר או דם. לעיתים מצביע על חימצון של חומרים שונים בצואה. אם קצב גדילה תקין תינוק נינוח , אין פריחות על העור או סביב פי הטבעת הרי אין צורך בברור נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ירוקענת27/10/2011
לילד שלי בן ה-8 יש לרוב צואה ירוק כבר תקופה. מידי פעם הצבע חוזר להיות רגיל, אבל לרוב הוא ירוק לחלוטין, כמו הירוק של הדשא.
הוא אוכל אוכל רגיל, כמו כל בני המשפחה. לא צורך צבעי מאכל.
מה זה יכול להיות? האם זה מעיד חלילה על בעיה כלשהי?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה ירוק - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין29/10/2011צואה ירוקה כמו דשא אינה צבע רגיל אצל ילד בן 8 שנים
צבע ירוק חלקי יכול להופיע עם חימצון שונה של הצואה.
אני ממליץ לך להראות דגימת צואה כזו לרופא, יתכן והתיאור דרמטי יותר מהמציאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נאוקייט ושוקוהדר ד.27/10/2011
אני מקווה שאני שואלת במקום הנכון...
האם ניתן להוסיף אבקת שוקו לנאוקייט (אחריי שהנאוקייט הוכן כמובן...)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נאוקייט ושוקו - תגובה
פרופ` יורם בוינובר27/10/2011תוספות לניאוקט מצביעות על כך שקרוב לודאי המטופל לא צריך פורמולה מפורקת ויקרה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מבינה את התשובה שלך...
הדר ד.27/10/2011הבן שלי בן שנה ושמונה חודשים עם רגישות חריפה לחלב... כיוון שהוא לא מוכן לשתות את הנאוקייט ורואה את אחותו שותה בוקר בוקר את השוקו שלה ומעוניין בזה גם... חשבתי לשלב בין השניים וככה גם לספק את רצונו וגם להרוויח את השתייה של הנאוקייט...
ממש לא הבנתי את התשובה שלך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעים אצל תינוק בן שנהליה26/10/2011
שלום, תינוקי נדבק בתולעי מעיים ,כנראה מילדתי הבכורה.
מזה חודשיים התינוק בלילה לא רגוע, ראיתי שלוש פעמים תולעת דקה ולבנה על הטוסיק. מוסיפה שום כתוש לתזונתו וגם גרעיני דלעת . אבל כנראה לא ממש עוזר.
רופא משפחה נתן טיפול לכל המשפחה וורמקס (לכולם אותו מינון 5 CC), אבל כשהגעתי לרוקח אמר , בשום פנים ואופן לא לתת לתינוק. ומאז עברו חודשיים. ואני מנסה להתעייץ עם כל מיני רופאים. וזה פשוט לא יאמן- יש המון דעות בקשר לכן לתת לא לתת, כמה לתת... ואני כבר מיואשת מצד אחד רוצה לסיים עם זה, ומצד שני גם מפחדת, כי הוא עדיין קטן ולא ממש יודעת אילו נזקים יכולים להיות מהוורמקס הזה.
בבקשה עזור לי!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תולעים אצל תינוק בן שנה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר27/10/2011כל הסיפור על שום ודלעת אינו על בסיס מדעי. לגבי ורמוקס יש נסיון קטן של הטיפול בתרופה בגיל מתחת ל2 שנים ולכן צההסתיגות. מצד שני ידוע שתופעות הלואי בילדים הם כמו במבוגרים בעיקר כאב בטן ושלשול. לדעתי ניתן לתת חד פעמי כפית של ורמוקס כל זאת בהשגחת ואישור הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר יציאות בת חצי שנהש26/10/2011
בתי בת 6 חודשים. אוכלת מזה כחודש 4 ארוחות סימילאק 180 סמ"ק ו-2 ארוחות מוצקים שעלו בהדרגה בנפח (פירות ומרק). בשבוע האחרון יש לה ריבוי יציאות - לעיתים אף 6-8 יציאות ליום, רובן מוצקות/משחתיות. עולה יפה במשקל.
האם זה תקין?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר יציאות בת חצי שנה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר27/10/2011במידה ועולה במשקל ומתנהגת רגיל אין מקום לדאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)