פורום גסטרואנטרולוגיה ילדים, מחלות כבד ילדים - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • שלשולים אצל תינוקת
    יערה
    04/09/2011

    תינוקת בת כמעט ארבעה חודשים, ניזונה מסימילאק. סובלת כבר שבועיים משלשולים. תרבית לרוטה וחיידקים . טפילים חזרה שלילית. השלשולים אומנם כ- 6 פעמים ביום אבל הם מעטים מאוד, כל פעם מעט מאוד נוזל מיימי יחסית.
    מעבר לזה אוכלת כרגיל, עולה במשקל, חיונית עם מצב רוח טוב וללא חום.
    בעצת הרופא אנחנו מוסיפים שלושה ימים דייסת אורז לסימילאק אבל לא נראה שזה ממש עוזר. רק גורם לה יותר קושי בהוצאה והרבה פלוצים.
    כמו כן ציין הרופא שאם זה לא יעזור כדאי לבדוק אלרגליה ולנסות שבוע דייסת סויה.
    אני לא מתלהבת מהרעיון לעבור לדייסת סויה, האם יכול להיות שזה משהו אחר?

    אגב, מגיל חודש סובלת מעצירויות ומקושי יחסי בהוצאת הצואה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשולים אצל תינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשולים אצל תינוקת - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    סבירות נמוכה לאלרגיה שמתחילה בגיל זה על אותה פורמולה.
    יש צורך לבצע בדיקה רקטלית עקב העצירות הקודמת וכעת שלשול ולבדוק את טונוס פי הטבעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייה במשקל
    אפרת
    02/09/2011

    שלום רב,
    הבת שלי בת שנה. ילדה בריאה ומלאת חיים, אוהבת מאד לאכול, הכל...
    לאחרונה (סיפור של חודש וחצי לערך) הצואה שלה הפכה להיות מאד רכה, מסריחה, אם כי לא שלשולית (פעם או פעמיים היה שלשול). לא היה חום בשום מצב או תופעות של מחלה. תדירות הצואה משתנה, יש ימים של מספר פעמים ויש ימים של פעם אחת, גם הכמות בכל פעם משתנה, לעיתים היא גולשת מהחיתול. בבדיקות צואה לא נמצא דבר- לא טפילים, לא חיידקים בבדיקת צואה וגם תשובה שלילית לרוטהוירוס (קיבלה לכך חיסון בינקות). הדבר קצת מטריד אותי, האם זה עלול להעיד על בעיה כלשהי? היום שקלתי אותי וראיתי שהיא עלתה כ500-600 ג"ר מאז המדידה הקודמת שהייתה לפני שלושה חודשים. היא שוקלת היום 8:400, זה מספק? לפי האחוזונים היא ירדה ממש מעט, לא שברה אחוזון. יש איזשהם המלצות?
    תודה מראש
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עלייה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייה במשקל - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    ילד בגיל שנה אמור לשלש את משקל הלידה בערך.
    חזרי על צואה לפרזיטים (3 תרביות) ואם הכל שלילי והשלשול נמשך כדאי לבצע בדיקות דם לצליאק (אם כי אמינותן בגיל זה נמוכה יותר).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשול חוזר לתינוק בן 11 חודשים
    אפרת
    02/09/2011

    שלום
    כבר מספר שבועות שיש לבני שלשול לסירוגין. התחיל ב-10 ימים שלשול לא דמי וללא חום,עשינו תרבית צואה ויצאה שלילית. הקפדנו על דיאטה (אורז,מי אורז בננה וכו') כולל תמ"ל ללא לקטוז. המשכנו עם תמ"ל ללא לקטוז שבועיים אחרי שפסקו השלשולים ובהדרגה חזרנו למוצרי חלב.
    אתמול שיניתי לתמ"ל חלבי רגיל וחזרו השלשולים...האם זה אומר שהוא רגיש ללקטוז? למרות שלא שילשל כשאכל גבינות ויוגורטים? או שזה שוב וירוס שגורם לשלשולים?
    אין לו חום, עולה בסדר במשקל (נולד 2.9 ק"ג ונמצא על אחוזון 15 בערך. היום קרוב ל 9ק"ג)

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשול חוזר לתינוק בן 11 חודשים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    יתכן "גל" שני של הוירוס. לא ממליצה על שינוי כלכלה. עקבי מס' ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנטק + אנפמיל
    ג
    31/08/2011

    שלום,
    הקטנצ'יק בן 4.5 חודשים.
    בגיל 3 חודשים אבחנו ריפלוקס, והחלנו הסמכה של המטרנה עם קונפלור ועם זנטק. לא עזר כלל. לאחר שבועיים עברנו לתזונת אנפמיל א.ר והגדלנו את המינון של הזנטק.

    תחילה נראה שהמצב השתפר.
    אולם היה מתקשה מאוד בעשיית צרכיו. אומנם עושה פעם ביום אבל יוצאים גללים. ושוב עתה יש בעיות בהאכלה ובין האכלות. שוב קשה לו לסיים מנה (גם כשרעב), ובין האכלות מתקפל וניכר שיש לו כאבי בטן נוראיים - יש לו מלא פוקים והוא כל הזמן מכווץ את הבטן.
    אציין ששוקל 6 ק"ג, כבר היה אוכל כ 750-800 מ"ל ליום ועתה מתקשה להגיע ל 700 אוכל כ 650-680 מ"ל וניכר שנשאר רעב.

    נראה לי שכל זה קורה עקב השילוב של הזנטק עם האנפמיל - שעושה לו מלא בלגן בבטן. אולי לנסות לגמול אותו מהזנטק? רוצה את המצלתכם בנושא.
    כמו כן, אם גומלים - אז איך? האם להוריד בהדרגה את המינון או להפחית כמות פעמים שנותנים ביום (כרגע מקבל 0.7 מ"ל פעמים ביום).
    או אולי להיפך - גדל וכלן צריך מינון גדול יותר של התרופה.

    הקטנצ'יק סובל ואני מיואשת לחלוטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זנטק + אנפמיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנטק + אנפמיל - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    לא ברור על סמך מה אובחן רפלוקס. אפשר לתת פורמולה מוסמכת במקום אנפמיל. ההסמכה צריכה להיות כ 2-3 כפות קורנפלור על 120-150 סמק פורמולה. מכיון שרפלוקס משתפר עם הגיל ניתן גם לנסות ולהפסיק זנטק ולעקוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זנטק + אינפמיל

    ג
    10/09/2011

    שלום,
    תודה על התגובה.

    בהתחלה הייתי נותנת לו רק חלב שאוב לאכול והוא היה סובל נורא בהאכלות, זורק את הראש אחורה, לוקח שלוק ובוכה,
    כשהלכנו לרופא הוא אמר שזה ריפלוקס ואמר להתחיל להסמיך את המזון עם קונפלור. זה לא עזר כלל.
    לאחר שהילד הפסיק לעלות במשקל, התחלנו עם הזנטק. שגם ההשפעה שלו הייתה מועטה ואז הוספנו את האנפמיל.

    תחילה היה נראה שהמצב משתפר אך הוא שוב נהיה רע עקב היציאות.

    אם אני מנסה להוריד אחד מהם או את האנפמיל או את הזנטק אז הסממנים של הריפלוקס חוזרים - אוכל משמעותית פחות, זורק את הראש אחורה ובוכה באוכל.
    אבל עם שניהם ביחד (ועכשיו עוד הוספתי ברזל לחגיגה) יש קקי גללים - ממש זיתים קטנים שחורים ואני מרגישה במלכוד 22....

    אנא מה עושים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן ממושכים
    גלי
    30/08/2011

    שלום רב, ביתי בת 11 סובלת מזו תקופה ממושכת מכאבי בטן ויציאות מרובות. הרופאה שלחה אותנו לבדיקות שונות . כרגע קיבלנו רק תוצאות של בדיקות דם שהדברים הבעייתיים הבולטים היו:
    ברזל - 38
    crp- 10.9
    platelets 168

    שאר בדיקות הדם בטווח הנורמה. עדיין לא ביצענו אולטרסאונד של הבטן ובדיקות צואה.
    אני בלחץ רב וחוששת מאוד - האם יש בתוצאות עד כה סיבה לחשוש לבעייה רצינית? אודה על תשובתכם. בברכה גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן ממושכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן ממושכים - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    הברזל גבולי ויש עלייה במדד הדלקת CRP. יש להמשיך בירור על פי הקליניקה ובדיקת הילדה. פני לגסטרואנטרולוג ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון
    ליאת
    30/08/2011

    שלום דר' .
    נולד לי פג בשבוע 30 לפני 7 חודשים במשקל 870 גרם.מיום שני לחייו תפיחות בטנית עם צילומי בטן חוזרים שהדגימו דפוס חסימתי עם הרחבה משמעותית של לולאות מעי. טופל בחוקני סליין במחשבה של מקוניום פלאג עם הטבה זמנית, ללא עדות ל"נק" או זיהום.תפיחות בטנית המוקלת ומוחמרת לסירוגין, נסיונות האכלה הופסקו שוב ושוב לאור קליניקה חסימתית, לאור זאת בוצעה אילוסטומיה זמנית על מנת לאפשר מתן כלכלה ועלייה במשקל. (בניתוח הכרורגית לא ראתה שום בעיה/חסימה) גם לאחר הוצאת הסטומה היתה הרחבה של לולאות מעי אך המצב הקליני היה טוב, ספיגה טובה של אוכל (פרוגסטמיל) בטן רכה ויציאות כל הזמן.
    לאחר השחרור המשכנו את הברור: עשינו תבחין זיעה ובדיקה גנטית לשלול CF ויצא תקין. עשינו ביופסיה של הרקטום לשלול הירשפורננג ויצא תקין. בדיקה הבאה היא חוקן בריום .
    הרופאים אמרו שאם החוקן יהיה תקין אין עוד מה לבדוק אלא רק לעשות ניתוח החזרה ולראות מה קורה..
    שאלותיי:
    1. האם הדר' יודע/ת על עוד בדיקות שאפשר לעשות על מנת לבדוק תפקוד של המעי לפני ניתוח ההחזרה?
    2. מה בדיוק החוקן בודק??
    3. את החוקן הם רוצים לעשות מהסטומה (ולא מפי הטבעת) מה ההבדל?ולמה זה עדיף?
    4. אם באמת הכל תקין מה יכלה להיות הבעיה? יכול להיות רק בגלל שהיה פג? כזכור לי הרופאים בפגיה אמרו שגם פגים קטנים אחרי כמה ימים זה מסתדר, ופה זה "לא הלך" הרבה זמן..
    5. מה זה אומר "מקוניום פלג" האם יכול להיות שזה מה שהיה לו? האם לא תמיד זה מלווה ב CF?
    אודה לכם מאוד מאוד אם תוכלן להתייחס ל5 השאלות הנ"ל, ידוע לי שזה מידע כללי והתיק לא לפניך, אך אשמח לשמוע חוות דעתכם.
    תודה מראש מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבחון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    המקרה אינו מתאים למענה בפורום זה. יש לראות צילומים ובדיקות. פני ליעוץ מסודר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון

    ליאת
    05/09/2011

    שלום דר',
    לא מצפה לתשובות ספציפיות לבן שלי, אפשר לענות בכללי, מה חוקן בודק? איזה עוד בידקות יכולות לשלול בעיות במעי הגס וכו'.??
    אשמח מאוד להתיחסות כמה שניתן
    תודה
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס וכאבי בטן
    קרן
    30/08/2011

    ביתי בת 3 חודשים בערך בגיל חודש התחילה לפלוט את המטרנה לצרוח הרבה ולהקשית את הגב ולזרוק את הראש הלכנו איתה לגסטרולוג פרופ' ויסמן נחום שאיבחן ריפלוקס. היא ניזונה מאז באינפמיל + זנטק. מאז היו התקפים רבים של בכי ורק בגיל חודשיים בערך מאז שהתחילה מעט לתקשר עם הסביבה נרגעה מעט. אבל לא שקטה עדיין אחרי הארוחות הלכנו לד"ר להד אבישי שהמליץ להמשיך עם הזנטק ועם האינפמיל ואפשר להסמיכו במעט קורנפלור. התינוקת רוב שעות היום לא ישנה בוכה הרבה אלא אם מסיתים את תשומת ליבה מכאבי הבטן. בלילה ישנה 6-7 שעות. ניסנו להחליף לה את האוכל לאופטימיל עם קורנפלור אבל התעוררה כל שעה בלילה כדי לפלוט.. אני לא יודעת מה יותר גרוע האינפמיל עם הכאבי בטן או הפליטות המרובות. מכיוון שיש שביתת רופאים לא יצא לנו להפגש עם הרופא באיכילוב מאז הפעם היחידה שהיינו שם לפני כחודשיים השארתי לו הודעות אבל טרם נענתי לתשובה. מה אפשר לעשות עם הכאבי בטן שיש מהאינפמיל? התינוקת סובלת מאד ממש מתעוות רואים שהיא רוצה לישון אבל פתאום מתחילה לילל ולעשות פרצופים של כאבים?? ועוד שאלה האם אפשר להאכיל במשך שעות הבוקר באופטימיל וקורנפלור? ובלילה באינפמיל? האם יש עוד משהו שאפשר לעשות? האם יש תכשיר שניתן להקל משהו על כאבי הבטן מהאוכל הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס וכאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס וכאבי בטן - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    נית לתת פורמולה עם קורנפלור במקום אנפמיל. ההסמכה צריכה להיות מספקת- כ 2-3 כפות קורנפלור ל 150 סמק. במידה ואכן מדובר ברפלוקס אפשר לעבור לשימוש בלוסק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני סובלת מעצירות קשה מאוד
    חסוי
    30/08/2011

    אני בת 14 וכבר שלושה שבועות לא הייתה לי יציאה. אמא שלי קנתה לי מהסופר פארם תרופה לעצירות אך היא לא עזרה בכלום. כשאני נכנסת לשירותים אני ממש מתאמצת ועד שיוצא משהו זה ממש קטן בצורת גליל, זה כואב ויש דימומים. בנוסף זה מלווה בריר.
    מה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני סובלת מעצירות קשה מאוד - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/09/2011

    את יכולה לקחת נורמלקס בתוספת של חוקן פליט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס ושינה
    gali
    30/08/2011

    שלום,
    בני בן 9 חודשים
    עם ריפלוקס, מטופל מגיל 3 חודשים עם זנטק, עד אז היה בוכה רוב שעות היום והלילה, מאז התרופה רגוע וחייכן כמעט כל הזמן.
    מאז החל לשבת ולעמוד המעטנו ולבסוף גם הפסקנו את הזנטק, והילד רגוע לגמרי בימים, אך בלילות נע בין התקפות בכי היסטרי לבין לילות רגועים אך עם שינה קלה ביותר של כ 3-4 שעות בלילה (מנסים להרדימו החל משמונה בערב, נרדם בסביבות 11-12, מתעורר ב 3 בבוקר ומשחק עד הבוקר, לא מוכן בשום פנים להישכב במיטה)
    ביום ישן כ 20 דקות בבוקר ועוד כשעה וחצי בצהרים, לא היה שינוי בשנת היום שלו

    האם ייתכן שהזנטק גרם בשל תופעות הלווראי שלו לישנוניות והילד התמכר לו כמו לכדורי שינה? נראה שהוא כבר לא סובל מכאבים ואני לא רוצה לתת לא סתם תרופות ובפרט תרופה זו, מצד שני אני תוהה אם הילד לא מוכן לשכב כי במצב שכיבה יש לו כאבים והוא מעדיף לכן לשבת לשחק למרות העייפות

    אנחנו מיואשים ועייפים אחרי 9 חודשים כמעט ללא שינה
    נשמח לכל עצה ורעיון לגבי אפשרויות למחלות ובעיות, רעיונות לגבי בדיקות שכדאי לעבור, או כל דבר אחר שתוכל להציע

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס ושינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס ושינה - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    30/08/2011

    זהו גיל בו יתכנו בעיות שינה לא ספציפיות. מכיון שאין עדות ברורה לרפלוקס איני ממליצה על תרופות. כדי לבדוק האם מדובר ברפלוקס צריך לבצע בדיקת אימפדנס או pH monitor .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רגוע בזמן האוכל
    ליבי
    30/08/2011

    שלום רב,
    בני בן 5 חודשים עדין יונק (שאיבה)בשילוב נוטרמגן נמצאה רגישות לחלב
    עד לפני חודש נתנו זנטק אור חוסר שקט בזמן האוכל לצערי תופעה זאת עדין נמשכת מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא רגוע בזמן האוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רגוע בזמן האוכל - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    30/08/2011

    חוסר שקט אינו ספציפי לרפלוקס. איני יודעת מי נתן זנטק, אך התייעצי עם גסטרו' ילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצון להקיא בעת לחץ !?
    רן
    28/08/2011

    שלון אני רן בן 14+ ואני מאוד אשמח עם תכלו לעזור לי בבעיה קשה ומעצבנת...

    הבעיה שלי היא שבעת לחץ או שאני רואה משהו מקיא, אני מתחיל להלחץ ויש לי רצון להקיא כל הזמן, אני עושה עוד מעט גאסטרוסקופיה אבל זה לא קשור לזה אני עושה את זה בגלל יש לי כאבי בטן קשים, מה אני יכול לעשות לגבי הבעיה של הרצון להקיא בעת לחץ ?!
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רצון להקיא בעת לחץ !?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רצון להקיא בעת לחץ !? - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    29/08/2011

    רצוי יעוץ פסיכולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר יציאות אצל בן 8 שבועות
    אמא חדשה
    28/08/2011

    שלום

    בני בן 8 שבועות. לאחר הלידה היו 3 ימים של יציאות תקינות אחת ליום ולאחר מכן לא היו לא יותר יציאות , אלא רק במידה ועשיתי לו עיסוי עדין סביב פי הטבעת עם מים חמימים.
    חושב לציין כי ניסיתי לתת לו עד שבוע ימים ללא כל פעולה אך כשהיציאה לא מגיעה עשיתי עיסוי כיוון והילד לא שקט במהלך היום.
    יש לו עוויתות של הבטן והוא מתקפל ובוכה מאוד . יש לו גזים רבים מיום הלידה.

    הוא יונק בלבד לפי דרישה ואני לא אוכלת שום דבר שעשוי לעשות גזים(מוצרי חלב, קטניוצ, סולנים וכו').
    ניסיתי בעצת הרופאה לתת מעט מיץ עגבניות (2 כפיות) ועדין כלום. זה ממש לא מזיז לו ושוב רק עם עיסוי עדין יוצא לו ממש מעט צואה מלווה בהרבה כדוריות אוויר שמעידות על גזים. צבע תקין (כתמתם) ומרקם רך יחסית.

    הבטן לעיתים קשה ולעיתים רכה. אין על פי הרופאה בעיה אחרת הנראית כעת לעין.

    בנוסף אני עושה ו הרבה עיסויים לבטן וכו'.
    מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר יציאות אצל בן 8 שבועות - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    29/08/2011

    התינוק לא צריך לצאת כל יום. במידה ויונק היציאות מעטותלעתים קרובות. סבלנות ובלי טיפולים מיותרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    אביטל
    25/08/2011

    לבני יש למבליה עפ בדיקת פרזיטים הוא מטופל בפלגיל מזה חמישה ימים ועדיין הצואה רכה האים הוא מדבק? (הוא בן שנה ו3 וצריך להתחיל גן)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    29/08/2011

    רצוי טיפול של 7 ימים. יש לבצע בדיקת צואה חוזרת אחרי הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • alt גבוה
    איילת
    25/08/2011

    הבן שלי בן 9.5 חודשיים ביצענו בדיקת דם לפני כ 3 שבועות.
    ה alt(gpt) יצא 166 ויתר הספירה תקינה.
    לאחר שבוע ביצענו שוב ה alt יצא 258 .
    התייעצנו עם גסטרו אמר להמתין ולבצע שוב את הבדיקה.
    לאחר שבוע ביצענו עוד בדיקה וה alt קפץ ל486.
    בבדיקת צואה הכל יצא תקין.
    מה לדעתך ניתן לבדוק האם יש בדיקות נוספות שניתן לבצע וומה זה יכול להיות?
    תודה מראש איילת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    alt גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • alt גבוה - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    29/08/2011

    מאחר וגסטרואנטרולוג בתמונה התיעצי איתו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים לבן שנתיים
    גליה
    23/08/2011

    אנחנו נמצאים בחול ויש איתנו ורמוקס נוזל
    אנחנו כמעט בטוחים שיש לקטנטן תולעים כי אני ראיתי אצלי(קטנות לבנות בערך חצי ס"מ עד ס"מ)
    הוא מגרד מתלונן על כאב ב"קקי" ולא מצליח לישון (הכול בשעות הערב)
    מה המינון של ורמוקס לילד בן שנתיים ומה הטיפול המומלץ?

    למבוגר אני יודעת שמומלץ כדור - שלוש מנות ואחרי שבועיים שוב (בוקר ערב בוקר)
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים לבן שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים לבן שנתיים - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    29/08/2011

    מומלץ כפית ליומיים משחת פרוקטוזורין ל7 מים ולחזור על הטיפול בורמוקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום