מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- צואה רירית עם דםשי04/10/2010
בני בן 5 מזה שבוע סובל מפריחה ברגליים האחוריות פצעים יבשיים לבניים מגרדים מאוד ניתן לא סירופ נגד אלרגיה וקרם אנטי פיטריאטי.
היום יצאה לא באופן לא צפוי צואה שקופה רירית עם נימי דם?
האם זה קשור לפריחה ונובע מאלרגיה למזון כלשהו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה רירית עם דם - תגובה
פרופ` יורם בוינובר04/10/2010לא ניתן לאבחן זאת מתיאורך. פנה לרופא המטפל או המתן מס ימים להעלמות התופעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן וצואה תכופה בגיל חודשייםיעל03/10/2010
שלום,
בני בן חודשיים, יונק ומקבל מטרנה פעמיים ביום.
עד כה יציאות סדירות כ4 פעמים ביום ולק לעתים קצת כאבי בטן/גזים.
אך לפני כ- 5 ימים הוא החל פתאום לסבול נורא מהתכווצויות חדות בבטן, כל שעתיים הוא בוכה ומתקפל, לוחץ חזק לקקי בליווי התפתלות רבה וכאבים עד שיוצאת צואה ולעיתים גם גזים.
הוא לוחץ כך לקקי כל שעתיים-שלוש (שזו עלייה משמעותית במס' הפעמים ) והצואה עצמה נראית רגיל- חרדלית וגבשושית, רק לעיתים קצת רירית. ללא דם.
הפליטות לא מרובות, אך קיימות רק אם הואהתפתלו לאחר האוכל במסגרת המאמץ לתת צואה.
ההמלצה של הרופאה היא שאמנע ממוצרי חלב ולהאכיל את הילד בנוטרמיגן.
האם יש דברים אחרים שכדאי לבדוק? האם יש דרך להמנע ממתן נוטרמיגן?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן וצואה תכופה בגיל חודשיים
ד''ר עקיבא פרדקין03/10/2010חשיבה על אלרגיה לחלב בגיל זה תמיד אפשרית
אבל קיימות גם אפשרויות אחרות כמו מחלה זיהומית, שינוי בכמויות אכילה (עליה של יניקה עם "תזונה עודפת" שעלולה לתת תופעות דומות) .
אם המצב אינו קיצוני ממליץ להמתין מספר ימים , ללא כל שינוי ולבדוק אם חל שיפור הדרגתי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחלב אצל תינוק בן 4 חודשיםנעמי פרקש03/10/2010
בני בן 4 חודשים. עד כה ינק מלא ולפני כחודש החל לקבל השלמות של מטרנה. לפני כשבוע הופיעו על גופו מספר נקודות אדומות אשר לא נראו כעקיצות. הנקודות הופיעו ונעלמו בחלקי גופו השונים במשךכ-5 ימים. לא היו תופעות נוספות (לא חום, לא שלשול, לא נמנום או קושי להרדם, לא שינוי ביציאות ולא רגזנות).
כשהגעתי לרופא כבר לא היה זכר לנקודות. על פי התיאור שתיארתי כעת אבחן הרופא אלרגיה לחלבון חלב ורשם לתינוק נוטרימגן.
1. האם סביר שפריחה אלגנית תופיע שבועיים-שלושה אחרי תחילת החשיפה לחלב?
2. האם יתכן שהבעייה מקורה במטרנה מקולקלת?
3. האם יש צעד מתון יותר ממעבר לתרכובת עם חלבון מפורק?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לחלב אצל תינוק בן 4 חודשים
ד''ר עקיבא פרדקין03/10/2010הופעה של פריחה כביטוי לרגישות לחלב יכולה להופיע גם לאחר שבועיים. האם התופעה חלפה תוך המשך הזנה של מטרנה? אם כן סביר להניח שאין מדובר באלרגיה. אם הפריחה חלפה לאחר הפסקת המטרנה אין לשלול רגישות לחלב והשקול של נוטרמיגן במקומו. התאור של כתמים אדומים הבאים ונעלמים לסרוגין אכן מתאים יותר לתגובה אלרגית מאשר למחלה זיהומית או עקיצות, ובטח לא להרעלת מזון (מטרנה מקולקלת).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה רכה כרונית- פעוט בן שנתייםרונית03/10/2010
שלום, לבני בן שנתיים יש כחודשיים צואה רכה מאוד פעם- פעמיים ביום, בדר"כ לא יותר.
עברנו לתחליף חלב מסויה (ללא לקטוז או חלבון חלב)
ניסינו פרוביוטיקה במשך כחודש.
בדיקת צואה חזרה תקינה.
ספירת דם חזרה תקינה פרט לחוסר בברזל- מקבל 15 טיפות ברזל ביום.ועדיין- הצואה רכה מאוד.
באופן כללי- הילד מתנהג כרגיל, לא נראה כאילו סובל מכאב כלשהו, עולה במשקל, ואוכל כרגיל (בררן כמו כל שאר הילדים...).
האם כדאי להמשיך בבדיקות יותר מעמיקות? (בדיקת דם ורידי, בדיקה אצל גסטרולוג וכו'')
תודה רבה,
הדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה רכה כרונית- פעוט בן שנתיים
ד''ר עקיבא פרדקין03/10/2010תופעה של ריבוי יציאות רכות בפעוטות שכיחה ואף קיבלה שם "שלשןל של פעוטות ". אם נבדקה בדיקת צואה לכללית + פרזיטים (לפחות 3 דגימות טריות) + בדיקת תרבית צואה אחת , הופסקה שתיה ממותקת (כולל מיצים טבעיים) והפעוט משגשג קרוב לוודאי שאין צורך בברור נוסף. מאחר ונמצא חסר ברזל הרופא המטפל אמור לשקול אם ברצונו לשלול רגישות לדגנים (מחלת הכרסת, צליאק) .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה בהירה עם ריח שונה מהרגילשרון03/10/2010
שלום,
לבני בן השנתיים יש מזה כשבוע, צואה בהירה מאוד (חום בהיר) עם ריח לא אופייני (אולי קצת ריח מוגלה) כשהמרקם נוזלי. במקביל הוא אוכל פחות. חשוב לציין שלמרות שיש לו רק 2 יציאות השבוע הן היו מאוד רכות.
האם יכול להיות שזה וירוס חולף? יש טעם לגשת כבר לרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה בהירה עם ריח שונה מהרגיל
ד''ר עקיבא פרדקין03/10/2010בהחלט יכולה להיות מחלה זיהומית אבל מעניין שלילד רק שתי יציאות בשבוע, האם בגמילה? האין מדובר בדליפת צואה רכה סביב לגוש צואה/עצירות קשה? אם נמשך כדאי לוודא שאין מדובר בתופעה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזר קיבה ושטמירי03/10/2010
מודה על תגובתך!
אך האם קיים סיכוי סביר שהבעייה תסתדר מאלייה?
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזר ושט קיבה
ד''ר עקיבא פרדקין03/10/2010בגיל 14 חודש יש עדיין סכוי להבשלה ספונטנית של המערכות ולהעלמות החזר קיבה ושט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 11 חודשים מקיאאמ של פיצפיצ02/10/2010
שלום,
בני בן 11 חודשים, שוקל קצת יותר מ- 9 ק"ג, אוכל אוכל מוצק (על אף שאין לו עדיין שיניים) וכ-2-3 בקבוקי סימילאק ביום (בין 150 ל-180).
לפני כשלושה שבועות הקיא בסילון באופן פתאומי פעמיים ברצף.
אתמול בערב הקיא שוב בצורת סילון.
יש לציין שבזמן ההקאה הראשונה הוא היה אח"כ עם חום יומיים וגם הפעם הזו הוא בדיוק מסיים מחלת חום של יומיים שלושה (באותו ערב שהקיא היה היום הראשון בלי חום...).
אבל הוא מעולם לא הקיא לפני כן וגם לא סבל מפליטות עד כה, גם כשהיה חולה בעבר (היו כבר מספר פעמים צינונים ומחלות עם חום).
האם זה רק וירוס? האם זה יכול להעיד על בעיה כלשהי במערכת העיכול?
קראתי שלתינוקות צעירים הקאה בסילון מעידה על ריפלוקס.האם זה רלוונטי בגילו?
אם כן - מה זה אומר? מה צריך לעשות?
תודה
אמא של פיצפיצ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות ורפלוקס ושט-קיבה
ד''ר עקיבא פרדקין03/10/2010קרוב לוודאי שבנך הקיא עקב מחלות מזדמנות. מחלת הרפלוקס קיבה -ושט באה לביטוי ברוב המקרים סמוך לאחר הלידה. מומלץ בשלב זה לעקוב בלבד ואם הקאות יתמידו לפנות להערכה ראשונית ע"י רופא הילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזר ושטי בגיל שנה וחודשייםמירי02/10/2010
שלום לכם,
בני כיום בן 14 חודשים, החל לפני כשנה הטיפול בריפלוקס סמוי, במהלך השנה ניסינו לעשות הפסקות במתן סותרי החומצה שקיבל אך מסתבר שלאחר מס' ימים של הפוגה- נסיון להפסקה, חוזרות הבעיות המאפיינות את החומציות (משתנק לעיתים קרובות, בעיקר בלילה בזמן השינה, דוחה את האוכל, מיילל וכו'..).
לפני כחודש נעשתה בדיקת גסטרוסקופיה, אך לא הופסק הטיפול לפנייה, כך שהבדיקה והביופסיות שנלקחו יצאו תקינות ולא הייתה עדות לשום דלקת או בעייה אחרת.
מבחינת הרופאה המטפלת סיימנו הטיפול.
מחקירת הנושא באינטרנט הבנתי כי השלב הבא הינו ניטור PH באמצעות החדרת צינורית דרך האף למשך 24 שעות, בדיקה שהומלצה לקרובת משפחה בוגרת, אשר לא הצליחה להתמודד עם בדיקה קשה זו, ווויתרה על הבדיקה, כך שמבחינתי אופציה זו יורדת מהפרק.
שאלותיי: מה ההסתברות שבעייה הקיימת בשוער תוכל להסתדר ללא כל סיוע כירורגי בגיל הנתון? מה השלב הבא? האם צילום בריום יכול לשקף את הבעייה? מה אתם מציעים?
****עליי לציין כי כבר לא חזרתי לעבודה מאז לידתו, כך שהייתי רוצה לסיים עם הנושא הזה במהרה ולחזור כבר למעגל העבודה (מבחינת בדיקות נוספות הנדרשות וכד').
תודה, מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזר קיבה ושט
ד''ר עקיבא פרדקין03/10/2010מחלת ההחזר קיבה ושט שכיחה בתינוקות וחולפת ברוב המקרים. לפי דווח שלך לבנך עדיין תופעות החשודות לבעיה , למרות גסטרוסקופיה + ביופסיות תקינות (טיפול נוגד חומצה ממושך מונע נזק לושט ). על מנת לוודא בצורה אוביקטיבית יותר המשך קיום הבעיה ניתן לבצע ניטור חומציות הושט, או בדיקת אימפדנס וכן צילום ושט קיבה לשלול אפשרות של בעיית מבנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס + שינה מרובהענת02/10/2010
שלום,
בני בן 4 חודשים.
אחרי שבועיים של אכילה מועטה מאוד וצרחות בלתי נסבלות בזמן שהוא ער, אבחנה רופאת ילדים שהוא סובל מריפלוקס ומזה כמספר ימים הוא מטופל בזנטק ואוכל אינפמיל.
עדיין לא ראינו שינוי בהתנהגות ונראה שהוא מאוד סובל ואוכל מעט מאוד (400-600 מ"ל ביממה).
עם זאת , בניגוד למה שמתבקש, הילד ישן המון (!!) - כמעט כל היום (ער שלוש ארבע שעות מקסימום ביום ) וכל הלילה בלי הפסקה - הרבה יותר שינה מילדים בגיל זה.
שאלתי היא :
1. כמה זמן אמור לעבור עד שנראה שינוי בהתנהגות ובאכילה , בהנחה שאכן מדובר בריפלוקס?
2. האם יש קשר לשינה המרובה , האם כדאי לבדוק כיוון נוסף?
תודה,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שקט בתינוק
ד''ר עקיבא פרדקין03/10/2010להעריך שינויים לאחר תחילת טיפול נוגד חומצה מומלץ להמתין שבועיים
אם אין שינוי מומלץ לברר אפשרויות אחרות כמו רגישות לחלב או בעיות אכילה של הגיל הרך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת דם anti ttgטל02/10/2010
בתי בת שלוש וחצי עשינו לה בדיקת דם
תוצאות הבדיקה:anti ttg-108
positive
anti dgp-94
positive
hemoglobin-11.9
iron-138
למה הברזל גבוה? אם anti ttg מראה חיובי זה חשד לצילאק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק
ד''ר עקיבא פרדקין03/10/2010עפ"י בדיקות סרולוגיות של ביתך סיכוי גבוהה מאד שסובלת ממחלת הצליאק. כיום עדיין אבחנה חד משמעית של צליאק ניתנת לאחר דגימת רקמה של מעי (דרך גסטרוסקופיה) . לגבי רמות ברזל גבוהות - בדיקת רמת ברזל בסרום אינה מדוייקת ומושפעת מגורמים שונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לברור תוצאות תפקודי כבדאפרת02/10/2010
gpt:35.
mcv:66.8
mch:22.5
mpv:6.4
micro:24.o
hypo:6.9
בברכה אפרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפרת
פרופ` יורם בוינובר02/10/2010לפי הבדיקות לילדה חסר בברזל. אנזים כבדי אחד מוגבר. בצליאק יש לעתים אנזימי כבד מוגברים. ממליץ לחזור ולבדוק את אנזימי הכבד עי הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם תוכלו להמליץ לי על רופא גסטרונועה02/10/2010
שמתמחה בתינוקות
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועה
פרופ` יורם בוינובר02/10/2010כל הגסטרואנטרולוגים הפדיאטרים מומחים גם בתינוקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירויותחסויה01/10/2010
שלום בתי סובלת מזה שנה מיציאות קשות והיא פוחדת לבצע יציאות הדבר כרוך בבכי ופחד ללכת לשירותים הצואה קשה וארוכה היא מסרבת לאבלק היא נורא רזה וקשה בתזונה מה לעשות לעזור לה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות ובעיות אכילה
ד''ר עקיבא פרדקין01/10/2010עצירות שכיחה בילדים ותמיד מומלץ טיפול מלא וממושך. לא ציינת את גיל הילדה, הזמן בו נגמלה מחיטולים, והאם אכן פתחה "חרדת אסלה". עפ"י דווח שלך אין לשלול שילדתך סובלת גם מבעיות אכילה. ככלל טיפול בעצירות כולל רכוך צואה (מומלץ פגלקס או נורמלקס בהתאם לגילה) ישיבה קבועה בשרותים תזונה מגוונת ושתיה מספקת . לגבי בעיית אכילה מומלץ ייעוץ של רופא הילדים, דיאטנית ילדים ובמקרההצורך מרפאת לבעיות אכילה לגיל הרך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקפצהאפרת28/09/2010
היי,
שלחתי לפני כמה ימים שאלה אך לא קיבלתי מענה, אולי לא שמתם לב להודעה אז אשלח שוב ותודה מראש(:
ביתי בת 17, ולאחרונה התחילה כיתה י"א ולכן היא חוזרת כל יום בסביבות 4 אחה"צ הביתה. בחופש הגדול היא הייתה מתפנה כל בוקר ובגלל שאין לה אפשרות להתפנות לפני בית ספר(והיא גם טוענת שהיא לא מרגישה צורך כשהיא קמה בבוקר) היא מגיעה הביתה והיא מרגישה צורך להתפנות אך לא יוצא ואם יוצא אז זה עצירות וזה ככה נמשך עד לימי חופש או לימי שבת שבהם היא מתפנה בבוקר כמו שצריך.
זאת בעיה מאוד מוזרה, אך היא גורמת לה לכאבי בטן ולבטן נפוחה.
חשוב לציין כי מאז שזה התחיל לקרות היא מקפידה לשתות ולאכול אוכל עתיר בסיבים אך זה לא עוזר.
נשמח לעזרה, אפרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפרת
פרופ` יורם בוינובר28/09/2010שינוי באורח חיים יכול לההשפיע על הרגלי יציאה. ממליץ לתת לה פגלקס או נורמלקס למס שבועות ולהמליץ שלא תתאפק וכשצריך תתרוקן בשרותי ביהס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבה רגישה???שרון27/09/2010
לבתי בת שנה ו-3 חודשים יש תקופות הנמשכות כמספר שבועות שבהן יציאות מרובות במהלך היום- לאחר כל ארוחה ואף יותר מכך. היציאות רכות מאוד, לעיתים מימיות, בכל פעם צבען שונה ו סליחה על התיאור...הריח נוראי.
הילדה מתפתחת נפלא, במשקל תקין, פעילה מאוד וכו'.
בדקנו צליאק והכל תקין. נלקחו בדיקות צואה לתולעים ופרזיטים והכל תקין.
לפני כארבעה חודשים הייתה לה צואה בצבע אפרפר ובעקבות בדיקות דם גילינו שיש לה ערכים מאוד גבוהים של אנזימי כבד. היינו במעקב ולפני כחודש הערכים התאזנו.
היא ילדתי השנייה ומנסיוני זה לא משהו שנתקלתי בו בילדתי הראשונה.
האם נשמע לכם סביר ותקין? האם יש צורך לברר את מהות העניין? אם כן אודה לכם אם תכוונו אותי לגביי המשך הבירור.
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשרון
פרופ` יורם בוינובר27/09/2010לפי התיאור הילדה קרוב לודאי עברה מחלה זיהומית. לא הייתי מתרגש. התופעות יחלפו. הייתי מפחית ההתרכזות בצואה במידה והילדה תפקדת היטב ומשגשגת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה קטנה
שרון27/09/2010פרופ' בוינובר, תודה על תשובתך.
האם יכול להיות שוירוס מסתובב בגוף משך זמן רב כל כך וגורם לתופעות הנ"ל?
תודה
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
