מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- שאלהדרורה29/10/2010
שלום
בני בן 3, סובל מעצירויות מלידה, נבדק את גסטרו, טוען למבנה אחורי.
הצואה שלו הינה ממש אבנים.
בחצי שנה האחרונה מקבל נורמלקס על בסיס יומי, אך עדין מתאפק ועושה פעם בשבוע.
הצואה הראשונית שיוצאת לו היא קשה מאוד ואחר כך מאוד מאוד רך.
אנחנו מקפידים על תזונה עם סיבים מים וכו'. אבל הילד טוען שהוא מפחד לעשות.
בכל זאת יושבים פעמים ביום וביום השישי עושה.
בפעם האחרונה שמנו לב לדם טרי מרוח על הצואה - והיו לו כאבים קטסטרופלים.
האם ייתכן שזה פיסורה והאם צריך טיפול לזה ?
הוא לא ייתן שנכניס לו שום דבר ליישבן.
מה עושים ?
אגב הגסטרו בדק לו רק עם אצבע.
ובנוסף, ניסיתי לרדת עם הנורמלקס לפעמים בשבוע והצואה חזרה להיות אבנים
מה דעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר בתיה וייס31/10/2010הדמם אכן יכול להיות משני לפיסורה-צריך להסתכל. המשך היציאות הקשות מגביר את המעגל של יציאה קשה- התאפקות -יציאה קשה וכד' ולכן אין טעם לרדת בתרופות אלא להגביר את הטיפול עד מצב טוב יותר. ניתן להעלות את מינון הנורמלקס או להוסיף שמן פרפין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוטרמיגן ואלרגיה לחלבתהילה28/10/2010
שלום רב,
הבת שלי היום בת חצי שנה ואוכלת נוטרמיגן כבר 5 חודשים בגלל כאבי בטן (בהמלצת הרופאה, למרות שלא בוצעה בדיקת אלרגיה לחלב).
רציתי לדעת האם יכול להיות שבגלל שהבת שלי אוכלת רק נוטמיגן זה יכול לגרום לה להיות אלרגית לחלב בעתיד ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוטרמיגן ואלרגיה לחלב - תגובה
ד''ר בתיה וייס31/10/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוטרמיגן
מור01/11/2010היי,
בני בן 6 שבועות, בגיל 3 שבועות העברתי אותו בהמלצת הרופאה לנוטרמיגן בעקבות שלשלולים קשים ודם סמוי בצואה, גם אני חששתי ועדין חוששת האם זה ישפיע על אכילת מוצרי חלב בעתיד.
כרגע אני יכולה לציין שהאוכל עושה לו רק טוב גם מבחינת גזים, גם שינה טובה יותר וקיבה כמו שכתוב בספרים "קוטג'.
עם זאת - לא נוכל לדעת עד גיל שנה האם זה ישפיע עליו או לא..כל ילד הוא אינדבידואלי, יש לי חברות שמסרו שהאכילו את ילדיהם עד גיל שנה בנוטרמיגן ולאחר מכן נתנו בהדרגה דברי חלב ללא שום בעיה, רק בשנת החיים הראשונה של הילד זה הקל עליו מבחינת הקיבה, יש לי חברות שלאחר גיל שנה לקחו את הילד לבדיקת לקטוז ואכן היו רגישים לחלב. אל תחששי - אם היא אוכלת ועולה במשקל וטוב לה עם המזון אל תעשי לה ניסויים עם הקיבה, חכי שתתקרב לגיל שנה ואז תתחילו בניסויים
בהצלחה
מבינה ללבך
אמא של תינוק בן 6 שבועות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה באחוזוניםגל28/10/2010
שלום,
ביתי בת 4.5 חודשים. יונקת בהנקה מלאה.
נולדה במשקל 4.370.
אלרגית לחלב פרה שעובר דרך חלב אם. אני נמנעת מכל מוצרי החלב.
ביתי כיום שוקלת 6750 קילו בלבד.
מאז שנולדה יורדת בעקביות באחוזונים (מאחוזון 96 בלידה ל-63 היום).
עם זאת היא ערנית, מפותחת, מאושרת, צואה תקינה.
האם יש משמעות לירידה באחוזונים?
האם עליי לערוך בדיקות כלשהן?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה באחוזונים - תגובה
ד''ר בתיה וייס31/10/2010לעתים יש ירידה לאחוזון "הריאלי" בשבילה וירידה זו תקינה, אך יש לודא כי היא מתייצבת על אחוזון ואינה ממשיכה לסטות כל הזמן. במידה וכן ההקנה קרוב לודאי אינה מספקת ויש לשקול הוספת פורמולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת צליאק יצאה חיובית 55 !!!מיה27/10/2010
השבוע עשינו לביתי בת ה4.5 בדיקות דם בבדיקת הדם למחלת הצליאק רשום חיובי 55 !!בבקשה אם אפשר להגיד לי מה זה אומר כי אני מתה מפחד,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת צליאק יצאה חיובית 55 !!! - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין27/10/2010חשוב לדעת באיזו בדיקה מדובר. חלק מבדיקות סקר לצליאק "רגישות מאד" ותשובה חיובית אינה מלמדת באופן ודאי על צליאק.
ממליץ לך להתיעץ עם רופא הילדים/גסטרו ילדים לגבי הבדיקה. בכל מקרה אבחנה סופית מתבצעת לאחר גסטרוסקופיה ודגימות של המעי.
בכל מקרה אין צורך "למות מפחד" במקרה הגרוע יותר יש לביתך צליאק - רגישות לגלוטן, ובדיאטה ללא גלוטן הילדה בריאה לחלוטין גדלה ומתפתחת נורמלי לחלוטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת שבועיים - צואה נוזליתי27/10/2010
שלום,
התינוקת בת שבועיים.
בבי"ח ומספר ימים לאחר מכן צרכה מטרנה עם שילוב מינורי של חלב אם שאוב. במהלך תקופה זו צואה רכה (לא נוזלית) עם גרגירים (כמו עדשים) בצבע חרדל.
לפני כשבוע עברנו לסימילאק אדבנס 1, עם שילוב מינורי (פעמיים ביום כ-40 CC ביחד) חלב אם שאוב.
מזה כבשבוע:
משך יומיים לא היתה צואה.
לאחר מכן כמות גדולה של צואה נוזלית-מימית בצבע חרדל פעם ביום, במשך שלושה ימים אחרונים. (כמות גדולה הכוונה היא לכמות שהגדישה את הטיטול ודרשה שטיפה או ניקוי בצמר גפן רטוב). כמו כן פעם נוספת ביום של צואה נוזלית בכמות קטנה בצבע חרדל.
חוץ מפעם-פעמיים אלו ביום לא היתה צואה נוספת במהלך היום, אלא רק טיטולים של שתן.
לתינוקת תאבון רגיל.
אתמול בלילה היתה פחות שקטה, אנו חשים בגזים מעת לעת עם ריח של צואה.
האם יציאה נוזלית כזו תקינה?
יש בה ריח של צואה. לא משהו חמוץ או מוזר.
האם יש מקום להוסיף משהו לתזונה?
תודה,
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת שבועיים - צואה נוזלית - תגובה
פרופ` יורם בוינובר27/10/2010במידה ועולה במשקל אין דאגה. הצואה המתוארת יכולה להתאים לתינוק יונק או על פורמולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשוליםנעמה26/10/2010
התינוקת שלי בת שנה, לפני כחודשיים בתי החלה לשלשל (היא התחילה גן אחרי שהתחילו השילשולים) - יש ימים של 6 פעמים ביום ויש ימים של 2. היו תקופות של רך יותר ורך פחות. בד"כ זה צהוב וגרגירי. בכל מקרה זה חריג.
היינו לפני כחודש אצל גסטרו ילדים שביקש מאתנו לחכות עוד חודש לראות אם זה משתפר מעצמו כדי לחסוך את הבירורים 'הפולשניים' ממנה.
עברנו ניסיונות לעבור לחלב ללא לקטוז, צמחי, כלכלה עוצרת, פרוביוטיקה ומעבר לחיתולים אחרים. היו שיפורים מדי פעם.
לפני כשבועיים (אחרי אדמדמת) שוב החל שילשול חריף, התיאבון שלה ירוד מאוד (מילדה שאוכלת מקסימום שני בקבוקי חלב ביום היא אוכלת היום 6 ולא מוכנה לאכול כמעט מוצקים), היא ירדה במשקל אבל בסה"כ המזג הכללי שלה טוב.
אז מה בעצם אני רוצה לדעת...למה בדיוק הכוונה בבדיקות פולשניות?
אילו בדיקות נוספות אפשר לעשות?
ומה בעצם אנחנו רוצים לשלול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשולים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר26/10/2010לנעמה
פולשני הכונה לאנדוסקופיה. לדעתי אין צורך. היא עברה זיהום בדרכי העיכול וזה לוקח לעתים זמן להתאוששות. קימת אפשרות של מתן פרוביוטיקה או שילב של פלגיל עם קל בטן. רצוי להפחית בשתיה. אכילה מסודרת. כלכה סמיכה - מוצקה. רצויה תרבית צואה.
היו בקשר עם הגסטרואנטרולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמילה מלבולקדנה26/10/2010
בני בן שמונה וחצי חודשים, קיבל לבולק במשך ארבעת החודשים האחרונים (על פי הוראת רופא). המינון עלה עם הזמן והגיע ל-8CC פעמיים ביום. כעת הורה הרופא להוריד את מינון הלבולק והוא מקבל 4CC פעם ביום.
האם הגמילה מלבולק צפויה להיות "חלקה" או שיש לצפות לתקופת הסתגלות של מערכת העיכול ואילו תגובות יתכן ויהיו (סוגי קקי שונים, כאבי בטן וכו') ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילה מלבולק - תגובה
ד''ר בתיה וייס26/10/2010תלוי מה סיבת העצירות.עצירות כרונית מגיל 4 חד' דורשת בדיקה טובה של פי הטבעת והרקטום וכן בדיקת תפקוד בלוטת התריס. במידה ואלה תקינים כדאי בהחלט להפחית את הטיפול ולהפסיקו. אם התלונות חוזרות יש להבדק שוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ממושכיםכהן דורית24/10/2010
ביתי בת 10 סובלת מזה כשנתיים מכאבי בטן ממושכים ושלשולים בבדיקות שביצענו התגלה חוסר סבילות ללקטוז, נימצא הליקובקטור בנשיפה ובצואה,
עד כה לא קיבלה כל טיפול אנטיביוטי לטיפול בהיקובקטור, רציתי לדעת האם עלי לבצע בדיקת גסטרונוסקופיה כדי לאשר הימצאות החיידק, או שכדאי על סמך בדיקות שביצעתי להתחיל טיפול אנטיביוטי, כמו כן בביקורי אצל הדיאטנית היום נאמר לי שהילדה סובלת מתת תזונה כלאמר רזה מאוד ונמוכה מאוד, האם כדאי לדרוש לבצע בדיקות המגלות קרוהן למשל ואיזו בדיקה זו, מכיוון שלאחרונה רק שמעתי על קרוהן.
מאז הימצאות חוסר סבילות ללקטוז אני משתדלת שלא לתת לה מוצרי חלב אך מצבה לא משתפר, התופעה המדאיגה היא שלאחרונה מפסיקה לאכול לקראת 6 בערב או מוקדם יותר כי חוששת מכאבי הבטן , אודה על היתיחסותכם.
תודה מראש כהן דורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן ממושכים - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין25/10/2010שילוב של כאבי בטן תת תזונה אי סבילות ללקטוז ושלשולים ממושכים עלולים להצביע על מחלת מעי כרונית כמו צליאק (כרסת) או מחלת מעי דלקתית . איני חושב שלהליקובקטר מקום מרכזי בתחלואה זאת. ממליץ לך לפנות עם ביתך לברור מלא של דרכי עיכול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלקס אצל תינוק בין חודשיים.דנה24/10/2010
הילד שלי בין חודשיים ומשקלו 6.2 קג. הרופא איבחן ריפלוקס והוא מקבל זנטקס 2 ממ פעמיים ביום.
1. הוא יורק את התרופה ומרייר אותה אח"כ-האם לתת לו שוב את אותו מינון של תרופה? ניראה לי כי הוא לא בולע אותה.
2. בשל הקושי לתת לו אותה קראתי כי יש מי שנותן אותה אם סוכר ענבים. האם זה מומלץ? או כל אופציה מקלה אחרת.
תודה , אשמח לכל עזרה.
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלקס אצל תינוק בין חודשיים. - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין25/10/2010ראשית ממליץ לתת את התרופה בצידי הלשון ולא על הלשון במנות קטנות כך הסיכוי ליריקה של התרופה מינימלי. אם בכל זאת התרשמת שהילד פלט חלק מהתרופה ניתן להחזיר את החלק היחסי. אין מניעה להמתיק מעט את הזנטאג עם סוכר ענבים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות אצל בת 10 חודשיםתמר24/10/2010
שלום,
ביתי בת כמעט 10 חודשים. עד לפני מספר ימים היו לה בין 6 ל-8 יציאות ביום, רובן רכות עד רכות מאוד, כאשר בבוקר היו כהות יותר ובמהלך היום בהירות. מבקרים רבים היציאות הכהות יותר היו בצבע חום-שחור-ירוק.
היא ניזונה ממזון מוצק (ירקות, פחמימות, בשר, לחם, גבינה וכו'), מטרנה (2-3 120-180מ"ל ביום) והנקה בשעות הערב, הלילה ומוקדם בבוקר.
בהמלצת רופאה החלפתי לה את התמ"ל לסימילק ללא לקטוז כדי שיקשה לה את היציאות.
בארבעה ימים האחרונים, לאחר שהחלפתי את התמ"ל באמת היציאות התמעטו מאוד (בערך לפעמיים ביום) והתקשו. אולם הצבע הוא שחור, שחור-ירוק וזה מאוד מטריד אותי.
השאלה האם יש מה לדאוג? האם להישאר עם הסימילק ללא לוקטוז או לעבור לרגיל? האם יש צורך בבדיקת צואה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות אצל בת 10 חודשים - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין25/10/2010יתכן ובתך חלתה במחלה שלשולית קלה וכעת בשלבי החלמה. לעיתים לאחר מחלה שלשולית תקופה של אי סבילות לסוכר החלב , סימילק טופ פרי אינו מכיל לקטוז ויתכן ויעזור בתקופת ההחלמה . לגבי צבע הצואה, אם הצואה בצבע שחור אמיתי (ולא ירוק או חום כהה) ואם בתך אינה מקבלת תוסף ברזל הרי היתי ממליץ לך להביא את החיתול עם הצואה השחורה לרופא שיבחן אותו ויחליט אם קיימת בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת חמש עם הקאות חוזרותמירב24/10/2010
ביתי בת חמש סובלת כשלושה שבועות מהקאות. תחילה מידי יום לכן חששתי הגענו למיון נעשו בדיקות דם שתן ולחץ תוך גולגולתי. הכל תקין. לאחר חמישה ימים ההקאות פסקו והיא שבה לגן. לאחר שלושה ימים שוב החלה להקיא פעם פעמיים ביום. יש לציין שבהיותה תינוקת ניזונה מאנפמיל עקב הקאות ייתכן רפלוקס. היום עשיתי לה בדיקת צואה מחר בדיקת הליקובטור . וזאת על פי בקשתי מהרופאה כי היא אמרה שהיא אינה יודעת ?! מה לעשות לדעתכם האם זה מסוכן וממה זה נובע אולי לעשות לה עוד בדיקות כדי לגלות דבר מה שאיני קראתי באנטרנט או יודעת אני לא רופאה ב ב ק ש ה תשובתכם. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת חמש עם הקאות חוזרות - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין25/10/2010הקאות חוזרות עלולות להיות תופעה המלווה מחלות שונות ואכן בראש וראשונה של מערכת העכול. זיהום וירלי חריף של מערכת העכול עלול לגרום להאטה בהתרוקנות הקיבה ולהקאות חוזרות . אבל הקאות יכולות להיות משניות גם לשעול וברונכיט, זיהומים בדרכי שתן, דלקת ושטית משנית להחזר קיבה ושט, ולחץ תוך גולגלתי מוגבר. אני ממליץ לך בשלב הראשון לבצע בדיקת שתן, להאכיל את הילדה במנות קטנות ואם אין שינוי במצב תוך 1-2 שבועות להרחיב את הברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ירוקהשרון24/10/2010
שלום, בתי בת 9 חודשים ובערך מגיל חודש ועד עכשיו היציאות שלה תמיד וללא יוצא דופן בצבע ירוק כהה. יש לה ריפלוקס והיא מקבלת זנטק מגיל 4 חודשים. יש לה יציאות סדירות פעם ביום. יש לי שני ילדים גדולים ואצלם היה צבע צואה שכזה מדי פעם (אחת לחודש חודשיים). האם צואה בצבע ירוק כהה באופן קבוע מצביעה על איזשהי פעילות לא תקינה של מערכת העיכול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה ירוקה - תגובה
ד''ר בתיה וייס25/10/2010אין משמעות לצבע זה וזה אינו מצביע על בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואה של בן 3שראל23/10/2010
נכדי בן 3 וראיתי שיש לו דם בצואה שלא הייתה קשה ולא כאב לו בשעת היציאה
מסתבר שזה כך כבר חודשיים רופא הילדים המליץ על ביקור אצל גסטרולוג אבל האם שפוחדת מהבדיקה לא לקחה את נכדי לרוםא מומחה ( לי סיפרו שכנראה היה פוליפ שנשר וזה עבר - אבל כאמור ראיתי במו עיני שלא . הורים נאורים אבל לא לוקחים אותו לבדיקה
השאלה מה לעשות
הילד חיוני מתפקד בדיקת דם מחודש יולי ש.ז. הייתה בסדר מאז שום מעקב
אנא תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בצואה של בן 3 - תגובה
ד''ר בתיה וייס25/10/2010רופא הילדים צודק- אם הדימום נמשך דרוש יעוץ גסטרו'. במידה ויש פוליפ יוסר במהלך בדיקת קולונוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 11 ימים מתאמץ מאוד ביציאותחיה21/10/2010
שלום,
בני בין 11 יום (נולד במשקל 4 ק"ג, ללא סכרת הריונית), בזמן עשיית קקי הוא מתאמץ מאוד ומשמיע קולות חזקים של מאמץ ולוחץ חזק
הקקי מיימי כמובן, התינוק יונק בלבד
בסקירה מוקדמת בהריון נצפה מעי מעט אקוגני (לא היפר אקוגני, אלא יותר אקוגני מן המקובל)
יש לציין שעד לפני ברית המילה היה עושה בין 5-6 יציאות ביום (שוב במאמץ)
כעת בין 3-5, שזה עדיין מספר יציאות טוב
אבל הוא ממש מתאמץ בכל גופו
חוץ מן העובדה שהוא נראה ממש סובל בעת מתן יציאה, אני מפחדת שהמאמץ לא יפגע בו בפי הטבעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 11 ימים מתאמץ מאוד ביציאות - תגובה
פרופ` יורם בוינובר21/10/2010המאמץ בדכ לא פוגע בפי הטבעת. התופעה שכיחה ביניקה. בשל הממצא בסקירה בלידה יתכן והיה רצוי להפנות התינוק לUS בדגש על מעי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות מרובות אצל בת שנה וחצינטלי21/10/2010
שלום רב,
בתי בת שנה וחמישה חודשים. נולדה עם CMV. קיבלה טיפול בGanciclovir עד גיל שנה, וברוך השם עד עכשיו הכל תקין אצלה.
משקלה הוא 8.2 ק"ג, היא לא אוכלת הרבה ובהחלט קטנה לגילה.
שמתי לב בחודשים האחרונים שיש לה כ- 5 יציאות ביום. היציאות עם מרקם רגיל לא קשה מדי ולא רך מדי.
לעומת כמות האוכל שהיא אוכלת (שהיא לא גדולה) נראה לי שכמות היציאות רבה.
האם יש סיבה לדאגה? האם יש צורך לבצע בדיקה כלשהיא? או שיש ילדים שיש להם כמות יציאות גדולה יותר? נוצר רושם שכל דבר שנכנס לפיה יוצא די מהר החוצה...
תודה
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות מרובות אצל בת שנה וחצי - תגובה
פרופ` יורם בוינובר21/10/2010זה בדכ לא מצביע על מחלה. יתכן ושינוי בכלכה או שתיה מרובה עושה זאת. הייתי בשלב זה עוקב ומיידע את הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)