מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- דם בצואהאמא16/09/2010
בתי בת שנתיים וחודש. לפני כשבועיים היה לה וירוס של שלשולים שעבר כעבור יומיים. בשבוע האחרון יש לה יציאות גדולות וקשות וגם לא כל יום. אתמול היא ממש התאמצה ולבסוף יצא לה גוש גדול וקשה שמסביבו היה דם אדום טרי. בניגוב לא היה דם. מאז לא עשתה שוב. יש לציין שהיא לא התלוננה על כאב ביציאה למרות המאמץ הרב. האם צריך להילחץ? האם ניתן לחכות ולבדוק אם זה חוזר על עצמו? בהרגשה שלי הגוש הגדול והקשה הזה פשוט פצע אותה וגרם לדם. מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אמא16/09/2010עכשיו היתה לה יציאה רכה יחסית ללא דם כלל....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאמא
ד''ר בתיה וייס19/09/2010קרוב לודאי שאת צודקת. צריך לעקוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול ממושך (כחצי שנה) אצל תינוקתזהר16/09/2010
שלום רב,
בתי היקרה בת כשנה וארבעה חודשים. לפני כחצי שנה עברה תקופה של שלשולים מהם לא התרגשנו כי נאמר שישנם וירוסים וילדים נוספים חלו אולם מאז לא היתה לה ולו פעם אחת יציאה נורמלית או קשה אלא רק נוזלית,מריחה מאוד ומשתנה בצבעה ומרקמה. הילדה נמצאת באחוזון גדילה נמוך מאוד (3) ואפילו חלה ירידה, היא חיוורת ולרוב חסרת מנוחה. בדיקות דם וצואה היו תקינות. האם ישנן בדיקות נוספות שעלינו לבצע?
תודה רבה וגמר חתימה טובה
זהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לזהר
ד''ר בתיה וייס16/09/2010כדאי לבצע מס' בדיקות- ספירת דם ובדיקות לצליאק. במידה ולא בוצעו בדיקות צואה יש לבדוק לפרזיטים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
זהר16/09/2010ד"ר וייס,
תודה על תגובתך המהירה.
עשינו בדיקות דם, בדיקות לצליאק וכן לפרזיטים ולא נמצא דבר. כעת ביקשתי בדיקות נוספות לפרזיטים. האם די בכך? האם יש בחיוורון ובכך שאינה עולה במשקל, מקום לדאגה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול כרוני אצל תינוקתשירלי16/09/2010
שלום רב,
בתי בת השנה סובלת משלשול במשך כמעט שבועיים. כמובן שהרופא שלה בדק אותה פעמיים ונעשתה בדיקת תרבית צואה, אך הכל נראה תקין ולא ברור ממה הדבר נובע (היא חוסנה נגד רוטה כשהייתה בת שלושה חודשים). באופן כללי ניתן לומר כי היא מתנהגת לגמרי כרגיל, ואף במצב רוח טוב רוב הזמן (אין לה חום והיא גם לא חיוורת). לעתים נראה שיש שיפור והצואה פחות מיימית ותכיפותה יורדת, אך לצערי כעבור יום או יומיים לרוב המצב שוב מחמיר. אנחנו מאכילים אותה באורז, ירקות מבושלים ומטרנה צמחית. בנוסף אני משתדלת להיניק אותה הרבה ולהשקותה בתה צמחים בכדי למנוע התייבשות חלילה. אשמח לקבל בבקשה המלצה להמשך הטיפול בעניין.
תודה רבה מראש וגמר חתימה טובה,
שירלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירלי
פרופ` יורם בוינובר16/09/2010שבועיים של שלשול לסירוגין אינו שלשול כרוני. מצב זה לאחר מ חלה זיהומית במע העיכול שכיח. מניפולציות בכלכלה והזמן בדכ פותרים העיה. בכלכלה ממליץ להפחית השתיה, למנוע מיצים, כלכלה סמיכה או מוצקה מומלצת. האורז והסויה וכל יתר הפעולות מיותרות. לעתים מתן קל בטן למספר ימים מסייע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבשקד16/09/2010
בעקבות שלשול ממושך לביתי בת השנה וחודשיים הפסקתי ל 10 ימים מתן מוצרי חלב מכל סוג.
באמת תוך יום חל שיפור והיציאות רכות ולא שילשול וגם נראה שכאבי הבטן לפנות בוקר פסקו.
האם ניתן להסיק מזה שהיא אלרגית לחלב ?
לא לתת לה יותר או כן לנסות לאט לאט להחזיר את מוצרי החלב ?
אני ממש לא רוצה לעשות לה בדיקת דם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשלומית
פרופ` יורם בוינובר16/09/2010לא הייתי מסיק בשלב זה שיש כאן אלרגיה לחלב פרה והייתי מחזיר בהדרגה החלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוסק...אביטל15/09/2010
האים יש סירופ לוסק? טעמו סביר?(הזנטק איום) ניתן לעבור ללוסק לתינוק בן 3 חודשים עם רפלוקס? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאביטל
פרופ` יורם בוינובר15/09/2010ניתן להשיג הסירופ בסופרפארם. לא טעמתי. ניתן לטפל בגיל זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ירוקה כהה אצל תינוק בן חודשייםבת ציונה15/09/2010
שלום רב,
בני בן חודשיים וחצי וצבע הצואה הינו צבע ירוק כהה מאוד.
צבע הצואה היה אולי בשבועות הראשונים ללידתו בצבא חרדל אך במשך חודש שלם אני רואה שהצבע ירוק כהה ולא חזר להיות בצבע חרדל.
האם צריך לפנות לגסטרולוג או שיש להמתין?? שכן הצבע מדאיג אותי. האם תוכלו לומר למה זה יכול להיות קשור או שיש לעשות בדיקת צואה שכן זה יכול להיות וירוס?
אודה מראש לתשובתכם המהירה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבת ציונה
פרופ` יורם בוינובר15/09/2010זה צבע תקין לתינוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקסאביטל15/09/2010
בני בן 3 חודשיים לדברי הרופא סובל מרפלוקס לפי סיפור של קליניקה מתאימה, שאלתי- הוא יונק ומסרב לבקבוק עם אנפמיל האם רפלוקס זו אינדיקציה להפסקת הנקה, לציין עולה במשקל ומתפתח ומתי צפוי הרפלוקס לחלוף הוא מקבל כעת זנטק תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאביטל
פרופ` יורם בוינובר15/09/2010לא , את יכולה להמשיך להניק האנפמיל אינו חובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה...
אביטל15/09/2010כמה זמן יש צורך להמשיך עם הזנטק, נאים יש צורך בבדיקה נוספת חוץ מסיפור קליני על מנת לאבחן רפלוקס או את חומרתו?כמו כן מתי הרפלוקס יסתדר ויעלם? תודה ושנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה רכה כרונית אצל פעוט בן שנתייםחן15/09/2010
שלום רב,
לבני היקר בן שנה ו-11 חודשים,ישנה בעיה של צואה מאוד רכה שלא מפסיקה כבר כמס' חודשים. שהתחילה בעצם מאז שהוא עבר לגן חדש.
חשוב לציין שמעבר למעבר לגן חדש השתנתה לו מאוד התזונה,כיון שבמשפחתון הקודם הוא אכל לרוב פירות טחונים ומרק עוף טחון. ובגן החדש הוא החל לאכול אוכל רגיל,סנדביצים בבוקר וכו.
בתק' של החופש הגדול כשלא היה בגן אחרי מס שבועות החל להסתדר לו הצואה,כלומר התקשתה לו קצת.
לגבי היציאות עצמן: הן לרוב פעם עד שלוש ליום מקסימום,הצואה לרוב רכה מאוד(נמרחת),רבה ומסריחה,צבע היה חרדלי וכעת יותר חום.
פניתי לרופא גסטרו שטען כי ישנו מושג הנקרא שלשול פעוטות שעובר עם הגיל.
חשוב לציים שעשיתי לו רק בדיקת צואה אחת בתק' האחרונה שיצאה בסדר.
ההמוגלובין שלו 12.3 ,אך היו מדדים שהראו על חוסר בברזל,ואני נותנת לו מטבע שוקולד מולטי וימין.
דבר אחרון: הוא עדיין אוכל בקבוק בוקר ערב ולעיתים אחהצ בגן,עברנו לצמחי,כי כשהוא אוכל חלבי הצואה הופכת למימית ממש. בתור תינוק הוא אכל רק חלבי ולא הראה סימני רגישות.
סליחה על האורך,השא' :האם זה מעיד על בעיה,אלרגית, או שלחכות ולתת לזמן לעשות את שלו. והאם הפורמולה הצמחית לא מהווה בעיה בגדילה שלו?
תודה מראש,
אמא מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה זהה
דנה11/02/2015שלום רב, גם בני בן השנתיים כבר כ 9 חודשים עם אותה הבעיה. צואה בין 1-3 פעמים ביום מאוד רכה / משחתית בצבע צהוב/כתום - חום. אוכל רגיל+ 2 בקבוקי מטרנה ללא לקטוז , עולה במשקל סביר. העניין החל לאחר שבגיל 1.3 התחיל לשלשל מאוד - גילינו שיגלה שטופלה באנטיביוטיקה. מאז הצואה עדיין רכה מאוד- כל בדיקת צואה שעשינו מאז (4-5) תקינות . בזמנו פניתי לרופאת ילדים' - לא התרגשה בכלל + בדיקת צליאק שיצאה בזמנו תקינה. לגסטרלוג- חיפף אותנו. הומאופת - טען שנורמלי. אך העניין מתריד אותי מאוד! נראה לי לא סביר של ילד בן שנתיים שאוכל מוצקים יוצא צואה מאוד רכה ומשחתית רק לעיתים מאוד נדירות הצואה דומה לרגילה. אשמח מאוד שתייעצו לי מה לעשות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצואה רכה כרונית אצל פעוט בן שנתיים - תגובה
פרופ` יורם בוינובר23/02/2015הכלכלה בגיל זה רצוי שתהיה דומה לכלכלת המבוגר , עם הכנה יותר רכה. כל עוד הילד עולה במשקל ומתפקד היטב טיב הצואה לא צריך להטריד. ניתן לבצע בדיקה לצליאק לשלילת הפרעה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחן
פרופ` יורם בוינובר15/09/2010הסיפור ארוך ויש לספרו לרופא מטפל . השינוי בתזונה יכול לשנות ארופי היציאות. לדעתי אין סיבה לדאגה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיפקודי כבד בתינוקותאלה15/09/2010
פרופ' יורם בוינובר שלום,
תודה על תשובתך המהירה . למה הכוונה במחלת כבד והאם הדבר הפיך?למה הכוונה בכתוצאה מפגיעה בשריר על איזה שריר מדובר ומה ההשלכות.
תודה אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלה
פרופ` יורם בוינובר15/09/2010אחרי הברור של הרופא המטפל יובהר או ישלל גורמים להפרעה בתפקודי הכבד. לגבי שריר זה לא שריר מסוים. במידה ומדובר במחה וירלית התפקודים חוזרים לרוב לנורמה אחרי ימים עד חודשים.
קבלי אינפורמציה מליאה מרופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ושילשולים לסרוגין לילד בןאורית15/09/2010
בני בן 12.5 מזה חודשים מכאבי בטן תחתונה ושגורמים לו לרוץ לשלשל כמה פעמים ולאחר מכן הכל נרגע -- יום למחרת אין זכר לארוע והצואה חוזרת להיות רגילה. התופעה קוראת בערך פעם בשבועיים וזה מתריד מאוד. יש לצייין שעשינו בדיקות צואה ויצאו שלילי, עשינו בדיקות דם וביניהים בדיקת CRP והמדדים שלה היו תקינים 0.08 .
עשינו בדיקות רגישות לצליאק , ובדיקות של אנזימי כבד וכמיה ולא נמצא משהוא חריג . איזה בדיקות צריך להמשיך לעשות ומה יכולה להיות הסיבה לתופעה?
תודה רבה האמא המודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורית
פרופ` יורם בוינובר15/09/2010כדאי לעקוב אחר המזונות שלוקח. לקיחת מיצים- תפוח,אגס,שזיפים- בהם יש פרוקטוז וסורביטל גורמים לשלשול. העמסת פחמימות,תירס ושתיה מרובה גם הם לעתים מעוררים היציאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיפקודי כבד בתינוקותאלה14/09/2010
בני בן תשעה חודשים בבדיקת תיפקודי גכבד ערכים גבוהים של 98 AST ו ALT 93 .
מה יכולות להיות המשמעויות של תוצאות כאלה.
מחכה לתשובה מהירה אמא מודאגת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלה
פרופ` יורם בוינובר14/09/2010התוצאות מצביעות קרוב לודאי על פגיעה כבדית. הסיבה העיקרית היא מחלות וירליות. הרופא המטפל צריך לשלוח הבדיקות השונות לברר המקור. רצוי גם לבדוק אנזים CK לשלול מקור של שריר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף - המשךגליה14/09/2010
תודה לד"ר וייס על התשובה המהירה.
הרופא נתן מינון של 2 סיסי כפול 3 פעמים ביום.
אני רוצה לוודא שאין טעות ושזה אכן מינון מתאים לתינוקת בת 3 חודשים במשקל 6 ק"ג.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגל
ד''ר בתיה וייס14/09/2010מוקסיויט פורטה- 50 מג' לכל CC הם 100 מג' 3 פעמים ביום- וזה מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףגליה14/09/2010
שלום,
האם מותר לתת לתינוקת בת 3 חודשים, יונקת, האלרגית לחלב פרה, מוקסיויוט פורטה?
האם מינון של 6 סיסי ליום הגיוני למשקל 6 ק"ג? (מדובר בדלקת אוזניים).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגל
ד''ר בתיה וייס14/09/2010אין בעייה עם מוקסיויט. המינון על פי הרופא המטפל (על פי מג'/קג' )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהשני14/09/2010
שלום,
לביתי בת ה-16 יש כבר תקופה של כמה חודשים בעיה,
כל בוקר ישר שהיא קמה היא צריכה להתפנות ולפעמים זה מעיר אותה.
הבעיה היא שגם בחופשים היא מתעוררת מאוד מוקדם(6 וחצי -7) כדי להתפנות.
השאלה מה אפשר לעשות עם תופעה כזאת שממש פוגעת לה באורח החיים.
חשוב לציין שהיא מרגישה שזה ממש דחוף כלומר אין אפשרות להתאפק.
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
ד''ר בתיה וייס14/09/2010אני מניחה שאת מתכוונת לצורך ביציאה. אם אין מדובר בשלשול ובמשך היום תופעה זו אינה קיימתאין צורך בבירור. נסי לראות אם יש קשר לנאכל בארוחת הערב בעקר מוצרי חלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואהתמר13/09/2010
שלום, היציאות של בני בן ה- 12 מלוות בימים האחרונים בדימום משמעותי. הדם בצבע אדום ונראה טרי. בדיקת רופא ילדיםהראתה כי אין פצע בפי הטבעת. הילד לא סובל מכאבים, לא מתקשה ביציאות (הן רגילות ורכות ) ואין לו חום. מה יכולות להיות הסיבות לדימום מעין זה ? האם יהיה צורך לבצע קולונוסקופיה לברור הסיבה לדימום והאם יש מקום לדאגה ? תודה ושנה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמר
פרופ` יורם בוינובר13/09/2010גורם שכיח הוא סדק. לא תמיד קל לראותו . יכול להיות גם גלע. פוליפ הוא גורם נוסף בגיל זה. דלקת פחות סבירה לפי התיאור שלך. רצוי שיראה פרוקטולוג וזה לפי התרשמותו יחליט על קולונוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
