מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- שלשולים בפעוטהנאור10/07/2010
שלום רב,
ביתי בת השנה וחצי משלשלת כשלושה שבועות בהפסקות - היו שתי הפסקות בהם נתנה צואה רגילה ובאפיזודה השנייה גם העלתה חום גבוה (39.8). השלשול נע בין נוזלי מאוד וצהבהב לבין חום סמיך ובעל ריח חזק. הילדה עברה בדיקת תרבית צואה וחיפוש טפילים (3 בדיקות עוקבות) וכל התוצאות שליליות. כמו כן התיאבון שלה ירד יחד עם משקל הגוף. האם הגיע הזמן לחשוד בדברים חמורים יותר? (כרון, PLEת אלרגיות וכו')?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנאור
פרופ` יורם בוינובר12/07/2010הסיבה הסבירה ביותר היא מחלה זיהומית- וירלית. הקפידו לא להאביסה. לא להרבות בשתיה. בשלב זה לא הייתי גולש לאבחנות שהזכרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלושה שבועות של כאבי בטןאודי08/07/2010
ילדתי בת השנתיים וחצי, בריאה להפליא ותמיד שמחה.
לפני שלושה שבועות החלו אצלה כאבי בטן ושילשולים.
השילשולים הפכו לעצירות וחזרו לשילשול.
בכל התקופה הספקנו : (לראות רופאים פעם בשלושה ימים) ולשלול את הנ"ל.
1. בדיקת צואה לתרבית וטפילים (הכל נקי)
2. בדיקת דם לרגישויות לקטוז עמילן וצליאק (הכל תקין)
3. בדיקות מישוש ושמע של ארבעה רופאים שונים.
4. דיאטה ללא חלב (בהתחלה) ולאחר ממצקי קיבה (אורז וחבריו)
5. אולטרסאונד בטן ללא ממצאים.
6. בדיקה כירוגית לחלל הבטן (במישוש חיצוני אצל כירוג - לשלילת בקע טבורי)
בכל התקופה היא סובלת מכאבי בטן אשר בעיקר מדירים שינה ממנה ומהוריה.
קרי בשעות היום בהם היא פעילה היא אוכלת רגיל, יוצאת סדיר (במועד ולא באיכות)
אך עם רדת החשיכה בבואה לישון מתכיל לו סיוט הלילה.
הילדה פשוט לא מסוגלת לשכב בכל תנוחה שהי היא מתפתלת וחסרת מנוחה. ובוכה על כאבי בטן.
בביקורנו האחרון בקופ"ח הוצע לנו סירופ להרגעת התנועתיות הפרסטלתית.
מניסיון של יומיים חוץ מאשר שהילדה נלחמת בכל מתן הסירופ (בטענה שהוא חריף)
אין שום שיפור בלילותנו הלבנים.
אני יודע שמעל פורום באינטרנט לא מקבלים איבחונים מקצועיים.
אך מאד הייתי שמח לקבל התייחסות בדבר כיווני בדיקה נוספים שלא חשבנו עליהם
או ניסיונות אישייים של תופעה דומה או זהה ממישהו אחר.
תודה מראש
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאודי
פרופ` יורם בוינובר08/07/2010זו כנראה שארית של המחלה הזהומית שעברה. ניתן לטפל דיאטטית- הפחתת פחמימות. תרופתית ניתןלתת נוטנסיל- פנה לרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווחים משדה הקרב
אודי11/07/2010קודם כל תודה על התגובה
אחר כך אנו 3 יממות לאחר הדיאגנוזה האחרונה.
"נוטנסיל" זו התרופה החריפה שביתי מסרבת ללגום בעקשנות.
לאחר שתי יממות ללא הקלה החלטתי לא לענות אותה יותר ממה שהיא כבר מתענה ולהפסיק.
לעומת זאת ביעוץ פיזי (שלי ולא שלה - אני מסרב בתקיפות לקחת ילדה חולה למיון שניידר)
במיון מסר לי הרופא התורן כי אופטלגין ילדים (סירופ שהם מחזיקים במיון) ולא טיפות האופטלקין
שהמבוגרים צורכים יכול לסייע בהרגעת הכאב.
ניסינו. וכמו במטה קסמים הילדה ישנה לילות שלמים.
עכשיו יכול להיות שאכן זו הייתה סוף המחלה ועם או בלי האופטלגין היא הייתה חוזרת לשנת הלילה
אבל אני רוצה להאמין שהצלחנו זוגתי ואני להרגיע את הילדה באופטלגין ילדים.
נישאר רק לבדוק בבדיק הדם הקרובה שאכן אינה רגישה לחומר (אינזים הפול הידוע)
למרות שגם כאן אני גורס שאם עברנו את הניסוי הטוב ביותר.
שוב המון תודה על התגובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאודי
פרופ` יורם בוינובר12/07/2010סוף טוב הכל טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרופאים שלום!לירן08/07/2010
בני בן 4.5 סובל מאדמומיות בפי הטבעת ודמם חיצוני בעת מתן צואה-אינו מתלונן על כאבי בטן אך מתלונן ששורף לו ומגרד-ביצענו בדיקת צואה לתולעים שיצאה שלילית ובכל מקרה גם נתנו ורמוקס ליתר ביטחון-התופעה קיימת כבר כמעט חודש!-מה יכול להיות הדבר???רופא ילדים שבדק אותו חשב שזה תולעים אך זה לא נראה כך -ואם צריך לאיזה תחום מומחיות שייך העניין כדי שאוכל לקבוע לו תור בהקדם.
תודה ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל
ד''ר בתיה וייס08/07/2010לא ברור מדברייך האם הדמם הוא מהעור מסביב או מפי הטבעת. צריך להתרשם אם יש פיסורה מקומית. פני לגסטרואנטרולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה?גליה07/07/2010
כאמור מניקה תינוקת בת חודש ומידיי פעם יש נקודות דם קטנטנות בצואה. רופא שלל פיסורה.
בכדי לנסות ולבודד איזה מאכל עשוי לגרום לביתי לאלרגיה ולדם בצואה רציתי לדעת כמה זמן חולף מרגע שאכלתי מאכל החשוד כאלרגני ועד הופעת הדם בצואהשל ביתי?
כלומר, אם אכלתי אתמול מאכל חדש (טחינה) והיום היה דם בצואה, יתכן כי הטחינה גרמה לכך?
בנוסף, האם יוגורט/חלב מכבשים/עיזים גם עלול לתת תגובה של דם בצואה או שאני יכולה לנסות ולצרוך מוצרי חלב אלו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגל
פרופ` יורם בוינובר08/07/2010לדעתי את יכולה להתעלם מהטיפות ולהפסיק המניפולציות במזון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומיותפוצי05/07/2010
ערב טוב
בני בן ה-13 מתלונן על שריפה בזמן עשיית צרכים.
הסתכלתי וראיתי מעט אודם בקיפולי פי הטבעת פנימה יותר
נתתי לו מגבונים עם אלוורה והממליס- - לא מועיל !!!
האם יכול להיות בגיל כזה "פיסורה" ?
אוכל לא בריא במיוחד,ללא פירות וירקות והרשימה עוד ארוכה (לא יודע אם זה קשור )אבל.........
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפוצי
ד''ר בתיה וייס08/07/2010יכולה להיות פיסורה, צריך לבדוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפוצי
פרופ` יורם בוינובר08/07/2010רצוי יעוץ פרוקטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לכם וערב נעים
פוצי08/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה?רזכו05/07/2010
מה זה נודולריות בתריסריון שנצפתה במהלך בדיקת גסטרוסקופיה?
על מה זה מצביע?
מדובר בתינוקת בת 8 חודשים?
נלקחו גם ביופסיות מושט קיבה ותריסריון אבל תוצאות יהיו עוד 3 שבועות..
אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרזכו
פרופ` יורם בוינובר08/07/2010איני מבין מדוע לא שאלת את מבצע פעולת האנדוסקופיה על פשר הממצאים שראה. אני מניח שהמדובר בנודלריות- שזה בליטות שמיצגות את בלוטות הריר בתריסריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנודולריות בתריסריון
אינה27/06/2011אדוני שלום,
גם לי יש ילדה בת שמונה חודשים שנצפתה אצלה נודולריות בבצל התרסריון,
ונלקחו ביופסיות (היום).
נאמר לנו שיכול להיות כי מדובר ברגישות לחלב פרה והוצא להחליף את כלכלת התינוקת במזון שכבר מפורק חלקית.
כבר ידועה לכם הסיבה לנודולריות זו אצל הילדה שלכם? האם ואיך נפתרה הבעיה?
למה פניתם מלכתחילה לבדיקה, היא לא עלתה במשקל? האם היום זה הסתדר?
תודה רבה רבה,
אינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקל תינוק בן 7 וחצי חודשיםליאת05/07/2010
שלום,
עקומת הגדילה של בני מראה ירידה באחוזונים במדד משקל (בשלשות החודשים האחרונים העלה רק 800 גר' ובחודש האחרון הוריד 100). שאר מדדים תקינים.
משקל לידה 2.970 נולד בשבוע 37 זירוז. הריון תקין.
יונק הנקה מלאה ומקבל בנוסף ארוחת פירות עשירה עם כפית טחינה וארוחת מרק ירקות ובשר (עדיפות להודו). כלומר שתי ארוחות מוצקים ביום.
מצמיח שן ומאוד לא שקט בזמן אוכל ולפני שינה.
מלבד זאת עירני, משחק ומתפתח יפה.
האם צמיחת שיניים יכולה להסביר ירידה במשקל?
מקבל אנטיביוטיקה מסוג רספרים כמניעה 2.5 cc ליום. האם יכולה להיות הסיבה לעליה איטית?
האם ישנה סיבה לדאגה? מה הית ממליץ לעשות?
תודה על התייחסותך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענבל
פרופ` יורם בוינובר05/07/2010לעתים אחרי חודש 4-5 יש עליה איטית יותר מאשר בחודשים הקודמים. העובדה שהגובה לא נפגע וההתפתחות הכללית בדכ מבטאים עליה מספקת. לעתים ההנקה לא מספקת והמעבר לפורמולה עם דייסה משפר עלית המשקל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה עם חוטים שחורים בת 9 חודשיםשירה05/07/2010
שלום לפני 4 חודשים חששתי מהפרשה דמית בצואה עשיתי לביתי בדיקת צואה שיצאה תקינה . לפני חודשיים גיליתי חוטים שחורים בצואה דיברתי עם רופא הילדים שאמר להפסיק ברזל הפסקתי ברזל וגם הפסקתי לתת בננה כי משפחה אמרה שיכול להיות שזה מהבננה ולאחר שבוע באמת הפסיקו החוטים השחורים . עכשיו שוב הופיעו חוטים שחורים הפסקתי ברזל והמשכתי לתת בננה ועדין יש חוטים שחורים בצואה אני ממש מפחדת שזה דם בצואה זה באמת יכול להיות מבננה? מזה יכול להיות סה"כ היא ילדה שמנמונת שאוכלת יפה מגיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמא
פרופ` יורם בוינובר05/07/2010העובדה שבדיקת הצואה תקינה והילדה מתפתחת היטב מאפשרים התעלמות מהחוטים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאותימית04/07/2010
בס"ד
בוקר טוב,
בני בן ה-7 הקיא לאחרונה מס' פעמים בתדירות של כפעם/ פעמיים בשבוע , מרבה להיכנס לשירותים לאחרונה, ז"א ישנה תכיפות מוגברת של יציאות (2-3 ביום). בתחילה חשבתי כי מדובר בוירוס
של הקאות ושילשולים אך הדבר חוזר על עצמו ולאחר כשבוע.
בנוסף לכך הוא מתפתל מכאבי בטן, מתלונן על איזור הקיבה במיוחד, עד כדי כך שהעלתי אותו אתמול למיון. בדיקות הדם תקינות, צילום ריאות תקין ובבדיקה ידנית גם הכל טוב.
מה עליי לעשות? ומה זה יכול להיות?
אני מאוד מודאגת, אנא רישמו לי את הבדיקות הספציפיות שעליי לעשות לו.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימית
פרופ` יורם בוינובר04/07/2010במידהה והבדיקות במיון היו תקינות קרוב לודאי שאומנם עבר ארוע זיהומי. הטיפול הוא שמרני. כלכלה בכמות לא גדולה ,הימנעות מאוכל שומני. המשך השגחת רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת סימילאק בנוטרמיגןתהילה04/07/2010
בתי בת החודשיים אוכלת כבר כחודש נוטרמיגן וזאת בהמלצת רופאת הילדים לאחר שפניתי אליה בעקבות אי שקט של הילדה וכאבי בטן איומים עד כדי כך שלא הייתה מסוגלת לאכול בנחת.
בנוסף היציאות שלה היו בדומה לקוטג' (סליחה על התיאור...)-הרופאה טענה שהאוכל לא מתעכל כראוי.
על כן הוחלפה הכלכלה מסימילאק לנוטרמיגן.יש לציין שעדיין היציאות לרב אותו הדבר...
אני מאוד מודאגת מהנוטרמיגן- מבחינת הרכיבים, הויטמינים וכו'.
בעלי ואני ניסינו לשוב לסימילאק והאכלנו אותה 120 cc. אחרי שלוש שעות הילדה התחילה להקיא בלי סוף במשך כל היום והיציאות שלה היו חומות.
האם היא אלרגית לחלב..? הרי אכלה עד גיל חודש סימילאק. יכול להיות שבגלל שהנוטרמיגן קל לעיכול היא לא מסוגלת לקבל את הסימילאק?
איך אפשר לחזור לסימילאק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתהילה
פרופ` יורם בוינובר04/07/2010המעבר מפורמולה אחת לשניה בקצב שכזה היא מקור לבעיות. תחליטו על פורמולה אחת ולפי המהלך לא של האכלה אחת תחליטו מה טוב. צבע הצואה לא צריך להטריד אתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס סמוי - בן עשרה חודשיםאנה03/07/2010
שלום רב. בני, אחד מתאומים, בן עשרה חודשים. ינק מלא עד גיל חצי שנה ופלט בד"כ מעט לאחר כל הנקה. עם זאת, עלה יפה מאוד במשקל ולכן הרופאה הסבירה שלא מדובר בריפלוקס. עניין הפליטות חלף כמעט לחלוטין בגיל חצי שנה. הטמעת אכילה של מוצקים היתה הדרגתית מאוד אולם הגענו למצב שכמעט חודש שלם אכל דיי יפה שתי מנות מוצקים ביום בגיל 7-8 חודשים לערך - מנה של פירות מרוסקים ומנה של מרק טחון. בעקבות מחלה ויראלית של שבוע חל שינוי מהותי ומאז לא חזר לשגרה מבחינת ארוחות מוצקים - 1. פחות מעוניין לאכול מזונות טחונים 2. כשאני מציעה מזון של "גדולים" בטיחותי - חתיכות קטנות ורכות של קציצה או עוף, פסטה ופירה שמח לאכול אולם מעט מאוד 3. נראה כי מוכן לאכול ארוחות קטנות בלבד - גם כשמדובר בדברים במרקם רך שלא מצריכים מאמץ ושמאוד אוהב כמו מעדן, גבינה לבנה, אבוקדו. יש לציין שמלבד המוצקים יונק בוקר + ערב וגם פעמיים בלילה ובנוסף מקבל בקבוק סימילאק אחד בצהריים.
ולשאלתי (סוף סוף) - .בחודש וחצי האחרונים חלה החמרה באיכות השינה שלו. אמנם מעולם לא ישן "כמו תינוק" אולם בזמן האחרון מתעורר המון, בוכה, מתקשה להירגע ומקשית הרבה את הגב לאחור, בייחוד בשנת הצהריים ובשנת הלילה (ופחות בתנומת הבוקר). האם יתכן שמדובר בריפלוקס סמוי ? האם זו תופעה שיכולה לצוץ פתאום בגיל דיי מבוגר ? אם לא - מה זה יכול להיות ? ואם כן - מה מומלץ לעשות ? תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאנה
פרופ` יורם בוינובר04/07/2010לפי תיאור ההאכלה אתם מתאמצים מאוד להאכיל התינוק. תפסיקו לשנות צורת האוכל והדברים יסתדרו עם הזמן. סבלנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תולעים אצל ילד בן 8ענת03/07/2010
בני בן ה-8 סובל מתולעים כבר שנים רבות. כאשר יש התקף הסבל קשה מאד ונמשך מספר ימים.
אנחנו מטפלים לאורך השנים בורמוקס שמצליח למנוע את הסבל הקשה רק אם אנו מזהים סימנים מקדימים. רופא הילדים של בני מזהיר מפני שימוש תכוף בורמוקס שיכול להוביל לפגיעה בכבד.
ההתקפים מתרחשים אחת לחודש-חודשיים. אנחנו נותנים לבני לבלוע כמוסות שום ושמים לו שמן עץ התה בפי הטבעת, אך דבר אינו ממש עוזר.
האם יש משהו שאנו לא יודעים ויכול לעזור ולהקל?
עד איזה גיל ימשך הסבל?
תודה.
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת
פרופ` יורם בוינובר04/07/2010הדבר היחיד שהתולעים גורמות זה גרד בפי הטבעת. כשהוא מגרד ניתן למרוח משחה נגד טחורים פרוקטוזורין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס סמוי?יעל03/07/2010
שלום רב, יש לי תאומות בנות חצי שנה. עד לפני מספר שבועות לא היתה כל בעיה בנושא האכלה ואכלו כמויות יפות בהתאם לגילן ולמשקלן. לאחרונה החלו לאכול פחות כאשר הבעיה היא בעיקר אצל אחת מהן אשר תחילה לאכול (מדובר בתמ"ל בלבד- עדיין לא ממש אוכלות מוצקים) ודי בתחילת הארוחה מקשיטה את גבה ובוכה. היא לא פולטת ולא מקיאה אך מקשיטה ת גבה ומתנגדת להמשיך לאכול. לעומת זאת את הבקבוק שלפני שנת הלילה שותה בשקיקה.
אשמח לחוו"ד.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל
פרופ` יורם בוינובר04/07/2010לא הייתי עושה כל טיפול. התופעה תחלוף עם הזמן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בצואהאמא02/07/2010
שלום רב,
להלן תוצאות של בדיקות צואה שהתקבלו לתינוק בן 10 חודשים. הבדיקה נעשתה לאחר שנתגלה דם בצואה אחרי יומיים של שלשולים וצריבה בטוסיק (כזו שנראית כמו כוויה ומצריכה טיפול במשחות שנתן הרופא).
אשמח לפירוש התוצאות:
STOOL-BACT CAMPYLOBACTER SP
STOOL-DIRECT
ERYTHROCYTES : +
LEUKOCYTES : +
תודה.
אמא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמא
פרופ` יורם בוינובר04/07/2010הבדיקה מוכיחה שהתינוק עבר מחלה זיהומית. תראי התשובה לרופאך. במידה והיה בידוד של קמפילובקטר הטיפול הוא באריטרומיצין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת SMOOTH MUSCLE Ab אצל ילדפנינה02/07/2010
בני בן ה6 וחצי סובל בחודשיים האחרונים מהתקפים של כאבי בטן ולעיתים אף שילשולים, עשינו לו השבוע בדיקות דם מקיפות שיצאו תקינות, היינו אצל רופא גסטרו שאמר שאולי יש לו צליאק למרות שבבדיקות זה יצא שלילי, הוא אמר לנו לעשות לו דיאטה עשירת גלוטן במשך חודשיים ואז לחזור על הבדיקות, אחרי שהיינו אצלו הגיעה התשובה לבדיקה זו והתוצאה היא: +, מה זאת הבדיקה הזאת? מה זה אומר?? ברצוני לציין כי אני חולת קרהון וחוששת מאווווד לגבי הילד.
תודה מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנינה
פרופ` יורם בוינובר04/07/2010תשובת הבדיקה לא ברורה . תראי התשובות לרופאך. תשובה של + לא אומרת לי מאומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
