מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- השתנקות אצל תינוקת בת חודש וחציהילה21/06/2010
שלום, מאז שביתי נולדה היא משמיעה קולות השתנקות, בזמן האחרון היא החלה לעשות את הקולות בתדירות גבוהה יותר, פניתי למספר רופאי משפחה, 3 מתוכם הפנו אותי למיון לבצע בירור בהגדרה כי מדובר ב-Alte למרות שציינתי כי אין שום סימני מצוקה מצד התינוקת ומדובר בהשצנקויות קלות שלא עולות על שנייה או שתיים.
הרופאה הרביעית טענה כי מדובר בריפלוקס וכדאי להחליף את האוכל לאינפמיל, ניסינו במשך שלושה ימים ולא ראינו שיפור משמעותי אבל ראינו כי היא סובלת מעצירות המלווה בדימום כאשר היא נותנת צואה, כמו כן היה את הרושם שהיא יותר נחנקת לאחר האוכל ואף פולטת או מנסה להקיא, חזרנו לרופאה והיא אמרה להחליף לנוברמיגן, הספקתי לתת לתינוקת שתי ארוחות ואז פשוט ויתרתי על זה, היא הגיבה לתחליף בצורה מאוד לא טובה, הוא עלה לה יותר מכל תחליפים וגרם לה להשתנקות גדולה יותר ולחוסר מנוחה.
אני מרגישה כמו בית מרקחת למזון תינוקות וגם שביתי הפכה להיות מושא לניסויים, עושה רושם שאין שיפור וכל העניין רק גורם ליותר חוסר שקט.
מה עליי לעשות? האם השתנקויות שכאלה הן נורמליות? למי אפשר לפנות לבירור (לא הלכנו למיון מאחר ולא ראינו סיבה מספיק טובה להכניס תינוקת כה קטנה למקום עם כל כך הרבה מחלות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילה
ד''ר בתיה וייס21/06/2010כדאי להצמד לרופא ילדים אחד עליו את סומכת. רצוי שהרופא יראה ויצפה ב"השתנקות" כדי להחליט אם יש צורך בבירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה שחורה לאחר נטילת קלבטן?אג20/06/2010
שלום רב,
בני בן ה-13 סובל כמה ימים מכאבי בטן חזקים מאוד (ללא חום).
הוא מחכה לאולטראסנאוד בטן לאבחון (אולי מדובר בהגדלת בלוטות הלימפה בבטן).
בינתיים הוא נוטל קלבטן מס' פעמים ביום.
היום,לאחר כ-5 ימי עצירות, היציאה שלו היתה די-שחורה.
האם זו יכולה להיות תופעת לואי של קלבטן? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאג
פרופ` יורם בוינובר20/06/2010כן קלבטן עושה יציאה שחורה בגלל הביסמוט שבתוכו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בילרובין אצל תינוק בן חודשאסף17/06/2010
שלום,
בני נולד בשבוע 38 (לאחר זרוז - בשל קרשיות יתר של אישתי) במשקל כ3200
שוחרר מבה"ח לאחר כ-48 שעות עם ערכי בילרובין (total) של כ-8 mg/dl
ביצענו בדיקה חוזרת לאחר 3 ימים התוצאה שהתקבלה 9.7mg/dlבילרובין (total)
חזרנו שוב על הבדיקה לאחר 4 ימים (כשהיה בן שבוע) התוצאה שהתקבלה mg/dl 10.1 בילרובין (total)
מכיוון שעדיין נראה לנו שהוא צהוב חזרנו על הבדיקה לאחר שלושה שבועות (בגיל 27 יום) והתוצאות שהתקבלו 7.7mg/dlבילרובין (total)
ברצוני לציין שהתינוק ניזון מהנקה בלבד
האם יש צורך בהמשך מעקב ו/או הרחבת הבירור לבדיקות נוספות במידה וכן אילו בדיקות מומלצות ?
האם קיימת סכנה לתינוק בשל הימשכות הצהבת ?
תודה מראש !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאסף
ד''ר בתיה וייס17/06/2010הדבר שכיח בהנקה. מומלץ לבצע פעם אחת גם בדיקת בילירובין ישיר. במידה ותקין אין צורך בהמשך בירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכי בילרובין אצל תינוק בן חודש
אסף17/06/2010ראשית ברצוני להודות לך על תשובתך המהירה
בהמשך לתשובתך... האם בדיקת הבילרובין הישיר שהמלצת דחופה או שניתן להמתין עוד שבוע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכי בילרובין אצל תינוק בן חודש
אסף17/06/2010ראשית ברצוני להודות לך על תשובתך המהירה
בהמשך לתשובתך... האם בדיקת הבילרובין הישיר שהמלצת דחופה או שניתן להמתין עוד שבוע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאסף
ד''ר בתיה וייס21/06/2010אין דחיפות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכים חריגים בתפקודי כבד
אסף21/06/2010בהמשך להמלצתך ביצענו את הבדיקות להלן התוצאות:
Bilirubin Total 8.20 mg/dl 0,30 - 1,20 .(..........)*
Bilirubin Conjugated 0.80 mg/dl 0,00 - 0,20 .(..........)*
Bilirubin Unconjugated 7.40 mg/dl 0,20 - 1,20 .(..........)*
תבשוחמ האצותה
ALT (SGPT) 83 U/l 0,00 - 41,0 .(..........)*
AST (GOT) 75.70 U/l 13,00 - 40,0 .(..........)*
G6PD Quantitative U/g Hb
האם התוצאות החריגות מתאימות לתינוק שניזון מהנקה בלבד או שיש צורך בהמשך ברור ?
אם כן מה את ממליצה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דעתך הרפואית בנושא בני בן ה5 חודשיםסמדר16/06/2010
בני בן ה5 חודשים כמעט מעת שנולד יש לו צואה רירית ראוי לציין שהוא ילד עד גיל 4 חודשים הוא רק ינק עלה במשקל חיוני והיו לו מקס' 3 יציאות ליום אחרי גיל 4 חודשים הוספתי לו פומולה סמילאק אדוונס והיציאות לא השתנו המשיך להיות ריר ולאחרונה פסי דם דקים בצבע אדום בהיר בדיקות הצואה שלו שחזרתי עליהם הרבה היו תקינות (של ברזיטים ושל חייקדים ווירוסים היו תקינות )
הלכתי לרופא מומחה ואמר לי כי אני עדיין מניקה אותו להמנע מצריכת מיצרי חלב ושנה לו הפורמולה לנוטרמיגן כבר שבוע וחצי והיציאות לא השתנו .ובדיקות הדם שהפנה אותי הרופא לעשות היו תקינות אפילו של האלרגיה קבלני ערכים נמוכים שאי אפשר להסתמך עליהם ולהגיד אכן יש לו אלרגיה (בדיקות IGA IGM IGכללי )
מה דעתך הרפואית במצב הנ"ל והאם אכן זו אלרגיה ? והאםלהמשיך למנע מאכילת מוצרי חלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסמדר
פרופ` יורם בוינובר16/06/2010במידה והתינוק חיוני עולה במשקל ממליץ לא לעשות כל תרגלי התזונה שאת עושה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות פעם ביום וירידה במשקלפזית16/06/2010
שלום רב,
אני אמא לתינוק בן 7 חודשים, ילד בריא וחייכן,בעל התפתחות תקינה לחלוטין.
החל מגיל 6 חודשיים, בני התחיל להקיא פעם ביום, והתאבון שלו ירד התחיל לאכול בין 400 CC-500 CC ביום(במשך 24 שעות) כאשר לפני היה אוכל כל ארוחה 150-180CC, עקב כך גם החל לרדת במשקל.
משקלו ההתחלתי היה 6170 גרם וכיום 5850 גרם כעבור חמישה שבועות.
לאחר שבועיים שבני ירד במשקל וירד מתחת לעקומה הופננו לבית חולים כאשר שהיינו שם שבועיים.
בבית החולים ביצעו את כל הבדיקות:(בדיקות דם כולל צאליק,צואה ושתן,אולטרסאונד בטן,אולטרסאונד ראש,בדיקות עיניים,רנטגן מערכת העיכול כולל ושט,גסטרוסקופיה)
וכל הממצאים יצאו תקינים,הוחלט לשחרר אותנו הביתה למעקב ולהתחיל שבוע ניסיוני של טיפול בריפלוקס אך המצב החמיר בשבוע האחרון הוא התחיל להקיא בממוצע פעמיים ביום לא משנה סוג אוכל פעם מטרנה,פעם ירקות,פעם פרות.והגיע למשקל 5850 גרם,אנחנו כבר מרגישים חסרי אונים אולי יש לך רעיון מה זה יכול להיות ואיך אפשר לעצור את הירידה במשקל או למי אפשר לפנות.
בברכה,
פזית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפזית
פרופ` יורם בוינובר16/06/2010בספרא יש מרפאת הפרעות אכילה לתינוקות. ניתן לקבוע תור ב5302692
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלושה שבועות של הקאות ושלשוליםענת16/06/2010
בתי בת שנה ושבעה חודשים. לפני שלושה שבועות החלה להקיא (לא בתדירות גבוהה כ5 פעמים מתוכן 4 בלילה) ובעקבות ההקאות הגיעו שלשולים במשך עשרה ימים (ON&OFF). לא היה לה חום, והיא היתה במצב רוח טוב ושתתה המון.
בדיקות הצואה היו תקינות. כשהחלה להקיא הפסקתי עם התמל.
לפני יומיים התחלתי לתת לה תמל לללא לקטוז. הלילה היא הקיאה שוב ושלשלה קצת.
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת
פרופ` יורם בוינובר16/06/2010הסיבה השכיחה ביותר זיהום וירלי. התופעות יחלפ עם הזמן. השתדלי לא להעמיס בהאכלה. לא להגזים בשתיה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קודם כלא15/06/2010
תודה על התשובה המהירה שנתת לי, מאז יש התפתחות היום אמא שלי הלכה לרופאה ואמרה שלתאומה עם הריפלוקס ועם הקיבה הרגישה יש החמרה במצב היא ממש מתפתלת מכאבים כשהיא אוכלת וזה בא לידי ביטוי יותר בלילה שאז אחרי שעה וחצי שהיא אוכלת היא עוד שעתיים שלוש זקוקה להרגעה כדי להוציא גרפסים גזים או מה שזה לא יהיה כמובן שאלה לא חיים אבל העניין הוא כזה - הרופאה אמרה שנחזור לנוטרמיגן שזה היה לה טוב כמה ימים אבל אז פלטה חלק כי זה היה דליל אז היא אמרה להוסיף כפית קורנפלור, ממה שאני שומעת מבנות בפורומים השונים זה שלא מומלץ בגיל חודש וקצת לתת קורנפלור, מה אתה חושב? והאם היא באמת תקבל הכל מהנוטרמיגן הזה?
היא אמרה שבמשך היום אפשר להמשיך עם האינפמיל אבל בשעות הערב להתחיל עם הנוטרמיגן בשילוב עם קורנפלור אשמח לקבל את דעתך המקצועית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל-א
פרופ` יורם בוינובר15/06/2010השינויים התכופים בכלכלה לא לרוחי. תחליטו נוטרמיגן או אנפמיל. ניתן להסמיך בצורה קלה הנוטרמיגן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה בקיקות עושים לזיהוי אלרגית חלבסמדר15/06/2010
הבןי שלי בן חמשה חודשים יש לו יציאות רכות עם ריר ולאחרונה הופיעו פסי דם ביציאות הרופאה אמרה אולי יש לו אלרגיה לחלב ואז מנעה ממני לאכול כל מוצרי החלב כי אני מניקה אותו ולא לתת לו שום אוכל מוצק ומעובד רק חלב נוטרמיגן למשך חודש
רצוי לציין שכבר שבועיים אני עושה מה שהרופאה אמרה והיציאות רכות וגם עם ריר לא ראיתי דם ביציאות
האם זו אלרגיה לחלב ואיזה בדיקות אני צריכה לעשות לו בכדי לדעת אם אכן זו אלרגיה רק לציין שהיציאות עם ריר כמעט מעת שנולד נתתי לו סמילאק ולא השתנו וגם נוטרמיגן ולא השתנו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסמדר
פרופ` יורם בוינובר15/06/2010האלרגולוג הוא עושה הבדיקות. יעילות הבדיקות לא גבוהה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מקבלת את מה שאתה אומר
א16/06/2010לגמרי, הרופאה אמרה רק בערב נוטרמיגן שמתי לפי העין כפית מחוקה של קורנפלור שהיה רשום עג האריזה 4 חודשים ומעלה והיה נדמה לי שלילדה ממש לא נוח בנוסף היה רשום שצריך להכין לגיל שלה 150 5 כפיות של נוטרמיגן האם עשיתי נכון? היום בבוקר לפני שראיתי את תגובתך עשיתי עדיין לפי דברי הרופאה ובבוקר חזרנו לאינפמיל, אז בעצם אני מבינה שאני עושה נזק לילדה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה, הגבתי על תשובתך במקום הלא נכ
א16/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת אלגיליעל14/06/2010
שלום,
מהי תסמונת אלגיל? במה היא מאופינת וכיצד ניתן לאבחן אותה? מהי תוחלת החיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל
פרופ` יורם בוינובר15/06/2010לא ניתן במסגרת אינטרנט כזו לתת הרצאה שלימה על תסמונת זו. בעיקרון מדובר בצהבת חסימתית על רקע של חסר בדרכי מרה תוך כבדייים. ליתר פרטים חפשי בגוגל /ןיקיפדיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלג'יל
כרמית19/06/2010היי יעל, אשמח לשוחח איתך גם אני מחפשת מידע על המחלה ודרכי טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי אחיין שאובחן ככזה
שרי22/06/2010בנות,
אשמח שניצור קשר גם אני במאמצים למצוא מידע בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בכבדלינדה1914/06/2010
הילד שלי בן 8 סובל כבר חצי שנה מהתקפים חזקים בבטן שנמשכים לפעמים שבועות...באולטרסאונד לא מצאו כלום..ברנטגן מצאו שיש לו מבנה היפואקוגני קטן באורך 1.4 סמ...בחלק הקדמי של הכבד..טיבו לא ברור ציסטה או אחר.....מה זה אומר? האם הציסטה הזאת יכולה לגרום לכל הכאבים שממנו הוא סובל ? האם אני צריכה לדאוג שזה משהו לא שפיר?....והאם אני צריכה לשנות לו את התזונה?....תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללינדה
פרופ` יורם בוינובר15/06/2010הממצא בכבד לא מסביר תלונותיו. לא ניתן לת תשובות מדויקות לממצא שלא ראיתי ולא נעשה מעקב אחרי. כמו כן לא ניתן לתת יעוץ דיאטטי . רצוי לפנות לרופא מטפל בשאלות אלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות תינוקת בת חודש וחציסוזאנה14/06/2010
ביתי בת חודש וחצי. ניזונה מתחליפי חלב בלבד
סובלת מעצירויות החל מגיל 10 ימים. לפני כן צואה תקינה.
יציאה אחת ל- 3 ימים עם עזרה באמצעות מסאז' על הבטן ולחיצות של הרגליים לכיוון הבטן.
יציאות שבתחילתן קשות יותר( דומות במרקמן ליציאות של מבוגרים ) ולאחר מכן הופכות לרכות.
ללא שיפור לאחר החלפת פורמולה?
מה לעשות? האם יש מקום לבירור נוסף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסוזאנה
פרופ` יורם בוינובר15/06/2010התלונה לא חריגה. הוסיפי מעט יותאר מים לפורמולה בהכנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
סוזאנה16/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס בתינוקת בת 8 שבועותyoka13/06/2010
נכדתי בת 8 שבועות, סובלת מריפלוקס אשר אינו מתבטא בפליטות והקאות אלא בכאבים חזקים ובכי חזק מאוד בזמן ההאכלה. כמובן ש"התברכנו גם בקוליק". לפי המלצת רופאת הילדים עברנו לאינפמיל א,ר אשר לא מועיל מכיוון שהבעיה אינה כאמור פליטות. כל האכלה נמשך כשעה-שעה וחצי תוך הפסקות מרובות על מנת להרגיעה. רופאת הילדים מסרבת לתת זונטק מאחר שהיא טוענת שגורם לתופעות לוואי. וטוענת ש"ככה זה כל הילדים" וזה יעבור. אבל בינתיים הלב נקרע לראות את הסבל הזה. אנו מחזיקים אותה לפחות שעה אחרי האכילה על הידיים בכדי שהאוכל "ירד". לאחר לחץ מצידנו רופאת הילדים נתנה לנו מרשם לזונטק תוך אמירה שזה על אחריותנו אם לתת או לא.
שאלתי היא האם יכולות להיות תופעות לוואי מהתרופה? האם לא לתת? האם החומצות של הריפלוקס לא פוגעות בוושט של התינוקות.
אנו מאוד דואגים מבולבלים וחסרי אונים..... ומאוד רוצים לעזור לתינוקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליוקה
פרופ` יורם בוינובר14/06/2010זנטק היא תרופה בטוחה למדי. באשר להאכלה יש לשמור על מידות ולא לנהוג בהאכלת יתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי עלייה במשקל וגזים קשיםאלכסיי12/06/2010
שלום,
בני בן 3 חודשים עלה יפה מאוד במשקל עד גיל חודשיים וחצי. הוא שקל אז 6850. אז במשך יומיים היה נראה חולה ואפטי, נבדק ע"י רופא ונאמר שזה כנראה בגלל האכלת יתר. מאז אותו אירוע במשך שבועיים הוא לא עלה במשקל בכלל, יש לו המון גזים בהשוואה למה שהיה קודם. הוא בוכה לא מעט, לפעמים פשוט צורח, אפילו היינו במיון ילדים. נעשה אולטראסאונד וצילום ונשללו בעיות כגון התפשלות.
הילד יונק ולא מקבל תוספים. אחרי אוכל נראה רגוע ועושה הפסקות של לפחות 3 שעות ביום ו4-7 שעות בלילה. בד"כ יש לו 2-4 יציאות ביום.
איך ניתן להתמודד עם שילוב מוזר של המון גזים ואי עלייה במשקל בגיל 3 חודשים?
תודה,
אלכסיי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאלכסיי
פרופ` יורם בוינובר14/06/2010לגזים אין תרופה. עלית המשקל שצפיתם היתה אקססבית כנראה על רקע של אכילת יתר. כרגע פחות אכילה ואכילה יותר מתונה. צריך סבלנות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אלכסיי14/06/2010האם ייתכן שזה ריפלוקס? הילד בוכה גם אחרי אוכל ומפסיק כאשר מחזיקים אותו על הכתף.
תודה,
אלכסיי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית כבד לתינוקת בת 4 חודשמקסים11/06/2010
שלום לא יודעה מי יכול לעזור לנו!
יש לי בעיה ואין אם מי להיתייאץ פה ( צ'כיה) לבת שלי שהיא בת 4 חודש נולדה בארץ .
אחרי שלא העלתה בחודש האחרון אפילו גרם אחד במשקל לקחו לה בדיקת דם ( מצורפת ) הרופה נתן לה תיפות ברזל אך אנו לא ממש בוטוחים בהם פה אני מאוד מבקש אם יש למישהו זמן פנוי קצת לעזור אם עצות.
בדיקת שתן תקינה
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למקסים
פרופ` יורם בוינובר14/06/2010זה לא ליעוץ באינטרנט. אתה צריך לראות רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ירוקהאינה11/06/2010
שלום!1
לבני בן 5 שבועות ישנן יציאות ירוקות רכות מאוד, מן שלשול, עם ריר ובסוף יציאה ירוק צהוב עם גרגרים פעם ביום. הוא ניזון ממטרנה, ובחודש עלה 2 ק"ג, נולד שבוע 36+5 במשקל 2855, אחד התאומים. ביצעו לו US בטן שהיה תקין. הוא סובל מאוד מכאבי בטן לפעמים הבכי נמשך שעות. אני נותנת לו בייביזים נגד הגזים. האם יציאות כאלה יכולות להיגרם מבייביזים או גזים? אם לא, אילו סיבות יכולות להיות?
אציין שהוא גם מנוזל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאינה
פרופ` יורם בוינובר14/06/2010היציאה שאת מתארת היא יציאה מקובלת בגיל זה. צריך רק לשים לב שעולה במשקל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
