מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- עצירות ותמ"לאסנת05/06/2010
שלום,
בני בן חמישה חודשים. עד לפני שבוע ניזון מנהקה בלבד.
החל מגיל 3 חודשים הוא עשה קקי בפעם בשבוע ולפעמים גם פעם ב10 ימים.
רופאת הילדים הסבירה שאין מה לדאוג ושזה נחשב לנורמאלי.
לפני כשבועיים התחלנו טעימות ועברנו לסימילאק בעקבות תחושה שהוא לא שבע ושאין לי מספיק חלב.
אני דואגת לגבי היציאות. אני לא רואה שינוי למרות שהוא עבר למזון שונה.
האם זה נורמאלי שהוא עושה קקי פעם בשבוע?
האם יש סיבה לדאגה ומה הטיפול הדרוש במקרה כזה?
יש לציין שהוא מקבל ברזל על בסיס יומי
תודה רבה על ההתיחסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאסנת
ד''ר בתיה וייס06/06/2010על הנקה תדירות זו של היציאות תקינה. ברזל יכול להוסיף לכך. צריך לבדוק אותו כולל בדיקה רקטלית. אם הכל תקין והילד אינו סובל אין חובה לטפל. אם יש אי נוחות ניתן להוסיף מעט עגבניה, או לתת רבע כפית פגלקס בפורמולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת חצי שנה - בלימה בעליה במשקליערה03/06/2010
ביתי בת חצי שנה, נולדה במשקל נמוך של 2.24 ק"ג בשבוע 40. בסיום ההריון נבדק חשד ל-IUGR אך שיליה נמצאה תקינה. יש לציין שגם שני הילדים הגדולים יותר נולדו במשקלים לא גבוהים אך יותר גבוהים מזה (2.8 בשבוע 40 ו-2.5 בשבוע 38).
בתחילה התינוקת הראתה עליה במשקל המתאימה לגודלה והיתה על גרף מקביל (אך נמוך יותר) מעקומת 3%. בהתאם לכך לא נעשה מעקב גדילה אינטנסיבי מעבר למקובל.
בין המדידה של 4 חודשים למדידה של 6 חודשים נתגלתה בלימה בעליה במשקל. משקל בגיל 6 חודשים 4.74 ק"ג. הרופאה המטפלת החליפה מזון לאינפמיל אשר בהתחחלה הראה עליה למרות סירובה של הילדה לאכול ועל כן הקטנת כמות האוכל הנצרך. כמו כן יש לציין שהיא משתעלת הרבה אך לא פולטת. בעקבות השיעול היא מפסיקה לאכול. בשבוע הראשון של המזון החלופי נצפתה עליה ובשבוע השני שוב ירידה. חזרנו למזון המקורי והילדה אוכלת אותו באהבה.
הרופאה המטפלת עוקבת ברצינות ובמסירות אך אני חוששת שיווצר נזק בילתי הפיך במידה ולא אטפל בצורה אינטנסיבית ופרואקטיבית יותר.
האם החשש שלי מוצדק? האם מומלץ להתחיל בבדיקות או לאפשר בדיקה של סוגי מזונות?
מה פרק הזמן הסביר המומלץ להמתין במידה ותינוק לא עולה במשקל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליערה
פרופ` יורם בוינובר03/06/2010התינוקת היא IUGR למרות השליה התקינה. הסיבה?. העליה לעתים איטית יותר מתינוקות שאינם כאלה. לא הייתי נותן אנפמיל אלא פורמולה רגילהעם דייסה. רצוי מעקב רופא מטפל ודיאטנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרקורי בטן בלתי פוסקיםנועם03/06/2010
שלום אני נערה בת 16 וחצי שלומדת בכיתה י"א.
יש לי כל הזמן קרקורי בטן שאינם פוסקים, אם אני אוכלת הבטן נרגעת למשך משהו כמו רבע שעה-חצי שעה בלבד!
אני נמצאת בתקופה של בגרויות ומתכונות שמן הסתם בזמן הבגרויות והמתכונות שורר שקט בכיתה וזה ממש מפדח שפתאום הבטן שלי מקרקרת.
מה ניתן לעשות כדי למנוע זאת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנועם
פרופ` יורם בוינובר03/06/2010אכילה מסודרת ,ללא משקאות מוגזים, הפחתת מיצים. יציאות סדירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןסילבי03/06/2010
בני בן 4.5 סובל מכאבי בטן חזקים בעיקר בלילה
אחרי שהיינו בבית חולים, אחרי רנטגן אין סימן לדלקת בתוספתן
מה זה יכול להיות? אולי משהו בקיבה? כמו תולעים או דלקת?
האם ניתן לבצע בדיקת נשיפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסילבי
פרופ` יורם בוינובר03/06/2010ש להוציא מחשבון עצירות. רצויה בדיקת שתן לשלילת דלקת בדרכי שתן. רצוי שארוחת הערב תתרחק מהשינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהטלי02/06/2010
כיצד ניתן לדעת אם ילד לוקה בתסמונת ברדר ווילי בהתחשב שתיאבונו אינו מגיע לשובע והוא משמין באופן מפחיד.? האם יש בדיקות מסוימות ומהם הסימנים הברורים לתסמונת זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטלי
פרופ` יורם בוינובר03/06/2010רצוי יעוץ גנטי ואנדוקריני. יועצים אלו יספקו המידע בצורה הטובה ביותר. ניתן גם להשתמש בויקיפדיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה לצליאקטלי01/06/2010
בבדיקת דם לצליאק לבתי שמתלוננת בתדירות על כאבי בטן (אולטרסאונד תקין) נתגלו הערכים הבאים:
TRANSGLUTAMINASE 12.90 EU/ml
ENDOMYSIAL Ab Bord. 1:2.5
פירוט תוצאות הבדיקה
T.TRANSGLUTAMINASE
IgA isotype of tTG
ENDOMYSIAL Ab
IgG+IgA iso. of endomys.
מה משמעות תוצאות הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטלי
ד''ר בתיה וייס01/06/2010תוצאות הבדיקה גבוליותמאוד. כדאי לחזור עליהן עוד מס' חדשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה צליאק
טלי01/06/2010תודה רבה על התגובה.
רציתי לשאול גם לגבי בתי השנייה, הקטנה יותר, שגם מתלוננת על כאבי בטן.
היינו כבר אצל גסטרולוג ילדים (רק איתה ולא עם הגדולה) שלדבריו תוצאות הבדיקה שלהלן אינן מעידות שיש צליאק, אבל הוא לא ראה את התוצאות הגבוליות של בתי הבכורה.
תוצאות בדיקות הדם של בתי הקטנה יותר:
29.8 U/ml CELIAC SCREEN כאשר הטווח הוא 10-16
T.TRANSGLUTAMINASE 1.50 EU/ml כאשר הטווח הוא 0 עד 20
ENDOMYSIAL Ab Negative
(ויש לה רמות תקינות של נוגדני IgA)
האם זה מעלה את החשד שיש בכל זאת לצליאק במשפחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלי
ד''ר בתיה וייס01/06/2010גם כאן כדאי לחזור על הבדיקה לאחר מס' חדשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בפליטותלולה31/05/2010
שלום
בני בן 3 חודשים סובל מריפלוקס ומטופל בזנטק כ-3 שבועות.
עדיין קיימות פליטות מרובות גם 3 שעות לאחר האוכל האם יש דרך להקל על הפליטות ?
ניסינו הסמכה של התמ"ל בהמלצת רופאת הילדים (3 כפות על 150CC ) אך לא עזר כלל
האם יש אופציה נוספת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללולה
פרופ` יורם בוינובר31/05/2010לא ניתן להעלים הפליטות לגמרי. רצוי להפחית את כמות המזון וההסמכה צריכה להיות כפית ל100 מל. זנטק צריך להינתן ב3 מנות ליום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה ושאלה...
לולה31/05/2010האם הכוונה לכפית קורנפלור ? כיום אנחנו משתמשים בתמ"ל (שמים יותר כפות תמ"ל על פחות מיים) בלבד ללא קורנפלור.
האם לחזור למינון של -120 ? שוקל כיום 5.280* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 3רינת30/05/2010
שלום,
יש לי ילדה בת שלוש עם דחף לא מובן להקאה כמעט בכל ארוחת ערב,
אנחנו לא מצליחים להבין למה, היא מגיעה מהגן בשעה 16:00 בדר"כ אוכלת חטיף קטן (טוענת שהיא מאוד רעבה) ובפעם הבאה שהיא אוכלת זו ארוחת ערב בסביבות השעה 19:00-19:30 .
אני לא יכולה להגיד שהיא אוכלת כמויות עד שבא לה להקיא, פשוט בסוף הארוחה עושה תחושה שהיא לקחה ביס אחד יותר מדי ואז היא תופסת את הפה ומתחילה לרוץ בבית ולבכות עד שהיא מגיעה לשירותים ואז היא מקיאה. במידה וזה לא קרה שהיא עוד ערה לאחר בערך שעתיים מזמן הליכתה לישון היא ממש מתעוררת מהשינה משתעלת כמה פעמים מתחילה לבכות ואז מקיאה.
יש לציין שאנחנו מאד מיואשים מהמצב ניסנו את כל האופציות שניתן לעשות (להפריד מזונות לשמור על מרווחים בין ארוחות לא לתת לה ממתקים/שוקולד ועוד...) אבל פשוט כלום לא עוזר.
בנוסף שגורים אצלה בפה מין ביטויים שכל הזמן היא משאירה אותנו עם האצבע על הדופק כגון: "אני לא אוכלת יותר כי אם אני אוכל אני אקיא" או "אם אני אוכל תכאב לי הבטן"
האם מדובר פה בהפרעת אכילה בעיה פיזיולוגית או בעיה ריגשית אחרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרינת
ד''ר בתיה וייס31/05/2010מליצה לברר- צילום בריום לבדיקת האנטומיה והתרוקנות הקיבה בשלב ראשון. יתכן כי מתעוררת בעייה רגשית משנית, אך שלב ראשון צריך לבדוק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זנטק מינוןתומר רווה30/05/2010
שלום,
האם מינון של 0.9 פעמיים ביום של זנטק הוא החישוב הנכון לילד בן 3 חודשים במשקל 5.25 קילו?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתומר
ד''ר בתיה וייס31/05/2010המניון הוא 2 מג' לקג' למנה ועד 6 מג' לקג' גוף ליום. בהנחה שמדובר ב-0.9 סמק שהם כ-12 מג' המינון מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 13 סובל כרוני מבחילות והקאותעדי30/05/2010
לבני רגישות במערכת העיכול מינקות
החל בקושי בהתאמת פורמולה ופליטות רבות ביותר, נשלל ריפלוקס בזמנו. מאופיין בבחילות בנסיעות באופן כרוני, בילדות צעירה כאבי בטן. בדיקת נשיפה תקינה, נמצאה רגישות ללקטוז בחלב, נשלל צליאק בבדיקת דם.
בשנים האחרונות בחילות עצומות כמעט כל יום מלוות בהקאות מרובות, כולל אישפוז מחשש לאפנדציט שנשלל . אני חשה שיש עצירה בגדילה שלו בשנים האחרונות , בסה"כ סובל מאוד, היתה מחשבה שזה על רקע פסיכוסומטי, לאורך השנה בטיפול הומאופטי ופסיכולוגי, אין שיפור ואני חשה דאגה עמוקה. מה עלי לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
ד''ר בתיה וייס31/05/2010יש לבצע בירור מסודר דרך רופא הילדים- בירור גסטרו', בדיקת קרקעית עיניים, בדיקות מעבדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גאסטרוצפון29/05/2010
שלום ד"ר
ברצוני לדעת מי מטפל בדליפה מהגאסטרוסטום בילדים, האם הכירורג או רופא גאסטרו
כי לצצערי הרב שאני הולך לרופא גאסטרו שולח אותי לכירורג וההפך גם נכון
מה דעתכם
בינתיים הילד כאוב מאוד
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למשה1
ד''ר בתיה וייס31/05/2010שני הגורמים- תלוי בעייה. בבי"ח ספרא מתנהלת מרפאת גסטרוסטום- ניתן לקבוע בטלפון 5302034
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות לבת שנתיים+ ושימוש בפגלקסענת29/05/2010
שלום,
בתי בת השנתיים ושלושה חודשים סובלת כבר מס' חודשים מיציאות לא סדירות - אחת ליומיים.
רופאת הילדים לא מתרגשת מהעניין, לבקשתי ערכה לה בדיקות צואה והכל בסדר.
היא אמנם אוכלת בסה"כ בריא, ללא חטיפים או אוכל תעשייתי, הרבה דגנים מלאים, אך מסרבת לאכול ירקות וממעטת לאכול פירות. אולי בזה האשם.
לפני כחודש נפרדנו מהחיתול יפה מאד, אך נדמה כי לאחרונה הבעיה מעט החריפה, ויותר ויותר יש לה יציאה רק פעם בשלושה ימים. לא נראה כאילו זה כואב לה לעשות אבל שמנו לב שלפעמים היא ממש מתאפקת וכשכבר מגיע הקקי זה מאד מלחיץ אותה.
הומלץ לי להשתמש בפגלקס לריכוך צואה כדי לשפר את נושא העצירות וכדי לא להיכנס לבעיה בתחום החינוך לצרכים.
שאלותי:
1. האם לדעתכם הפגלקס הוא פתרון מתאים למצב באופן כללי?
2. עד כמה בטוח המוצר לשימוש? אני נורא מפחדת מחומרים סינטטיים, אנחנו מקפידים על תזונה בריאה בגדר הסביר, אנחנו בעד אורגני עד כמה שאנחנו מצליחים, ויש לי המון חשש מלהשקות את הילדה שלי במשהו שמתקשר לי לניילון....
3. כמובן שבלית ברירה אתן לה את זה כדי להקל עליה - אבל אולי יש לכם רעיון אחר? ניסינו מיצוי שזיפים ולא כל כך הצלחנו עם זה
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת
ד''ר בתיה וייס31/05/2010מצב זה שכיח סביב גמילה מחיתול. אכן כדאי לטפל לפני שהבעייה מחריפה עוד יותר. פגלקס טיפול מתאים כמו גם שמן פרפין או נורמלקס.המוצר בשימוש נרחב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לנוטרמיגן??שירי29/05/2010
בני בן 7 חודשים אלרגי לחלב ולסויה (הופעה של דם בצואה ושלשולים עם המעבר לפורמולה חלבית). עד לפני כשבועיים קיבל נוטרמיגן בקבוק אחד ליום + הנקה ואוכל מוצק ומזה כשבועיים העלינו את מספר הבקבוקים לשלושה ביום מאחר ואין לי כמעט חלב להניקו. מאז החל שוב לשלשל (6-7 יציאות ביום, רכות לעתים עם ריר או מימי). מעבר לזה אין תופעות שליליות, הוא חיוני וחייכן ועד עכשיו עלה יפה במשקל. הרופא שלנו סבור שלא כדאי להחליף את הפורמולה לנאוקייט ולהמשיך עם הנוטרמיגן שזה לטענתו התחליף הכי טוב לתינוקות אלרגיים. אני חוששת שהוא ירד במשקל ולא ברור לי מדוע לא כדאי לנסות בכל זאת את הנאוקייט למניעת השלשול. הוא לעתים משלשל באמצע הלילה! האם הנאוקייט כל-כך גרוע? מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירי
ד''ר בתיה וייס31/05/2010השינוי ביצאיות יתכן גם על רקע הפורמולה עצמה. הנאוקייט אינו גרוע מהנוטרמיגן. כדאי לעקוב אחרי משקל ואם אכן יש בעייה להחליף לנאוקייט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות לתינוקותרונית29/05/2010
שלום
ביתי בת 7 חודשים לפי כשבוע היתה לה עצירות של מספר ימים.
אני מניקה אותה הנקה מלאה, מזה חודש אוכלת מרק( תפוח אדמה, גזר עוף בטטה וקישואים) ומעכלת טוב( היתה עושה קקי אחת ליומיים) לפני כשבוע התחלתי לתת לה פירות- בננה ( חצי בננה) נראה לי שהבננה השפיעה עליה לא טוב( אני לא רואה סיבה אחרת משום שעם המרק לא היתה בעיה של יציאות) היא לא עשתה קקי 6 ימים. היתה דיי נינוחה בימים האלה חוץ משניסתה לעשות קקי ולא הצליחה בכתה. ניסיתי לעשות את ביתנה ננתי לה רסק שזיף אך זה לא עזר. ביום השישי הרופא המליצה לתת לה חצי נר. התינוקת חשה הקלה. ארבעה ימים אחרי הנר עשתה כל יום קקי רך.
כעת היא אוכלת מנת פרי ( אגס או אפרסק) צהריים ( מרק) בערב ( אבוקדו או דייסת אורז)
אתמול היציאות שלה קשות - בגודל של זית ושמתי לב שהיא עשתה קקי אחרי שעסיתי לה עיסוי בבטן . ( בימים האחרונים אני נותנת לה כפית של דייסת אורז מלא ) האם זה תקין ( היציאות שלה )? האם יש לה קושי לעכל את האוכל שאני נותנת לה? אני חוששת שתהיה לה שוב עצירות. אולי זה קשור לברזל? מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרונית
ד''ר בתיה וייס31/05/2010שינוי בכלכלה יכול להביא לשינוי ביציאות, לרב מסתדר מעצמו. רצוי להמנע מגרוי חוזר בפי הטבעת. אם לא משתפר ניתן להוסיף מעט פגלקס לפורמולה (יש לפנות לרופא)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות לאחר תחליף חלב תינוק בן חודשקובי28/05/2010
יש לנו תינוק בן חודש וחצי יונק חלב אם . שלוש פעמים ניסינו לתת לו תחליף חלב גם סימילאק וגם מטרנה והילד מקיא לפחות ארבע שעות אחרי... בהנקה בלבד אין שום בעיה!היום אחרי המטרנה הוא מקיא ומעט אפטי ...עצות.... עזרה .....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קובי
פרופ` יורם בוינובר29/05/2010יתכן ומדובר באלרגיה לחלבון חלב פרה. במקרה זה ניתן לתת נוטרמיגן. דבר עם רופא מטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת ו ד ה....פרופסור בוינבר !!!
קובי29/05/2010לאחר כארבע שעות של שלשול מוזר ושתי הקאות הוא המשיך לינוק והכל בסדר לא מקיא ועירני מאד.
כרגע ניסתדר עם הנקה בלבד כולל שאיבת חלב אם.ננסה עוד חודש מטרנה צימחית.
תודה על התשובה בשבת ועל ההתיחסות
קובי וטליה וכמובן מיכאל החמוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אתה ממליץ דווקא על נוטרמיגן
יערה02/01/2011למה אתה ממליץ על נוטרמיגן ולא על פורמולה על בסיס סויה?
תודה
יערה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
