מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ילד שסובל במתן שתן לאחר ציסטוסקופיהטל21/02/2009
בני בן ה 11 עבר ציסטוסקופיה ו TURT ב 27 לינואר. והוסר פוליפ שפיר בגודל של כסנטימטר משלפוחית השתן. הוא היה עם קטטר כיממה לאחר הניתוח. וקיבל אנטיביוטיקה 5 ימים. אנחנו כמעט חודש אחרי ועדיין מאוד מאוד צורב לו במתן שתן. כמה זמן סביר שהוא יסבול? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום טל
ד''ר עמוס נאמן21/02/2009לרוב הכאבים והצריבה כבר היו אמורים לעבור, ממליץ שתפנו לאורולוג המטפל
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום טל
ד''ר עמוס נאמן18/03/2009אני חשוב שעניתי לך על שאלה זו במקום אחר.
הסברתי כי לעיתים אין מספיק רגישות במיוחד כאשר מדובר במערכת ציבורית לחוצה. יתכן שאותו רופא עסוק במספר דברים במקביל.
בכל מקרה אם אינכם מרוצים מהטיפול תפנו לאורולוג אחר שעליו אתם סומכים
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
טל20/03/2009מעולם לא כתבתי בשום מקום אחר, (אבל אני לא מתפלאה שעוד מישהו הרגיש כך...) אני מרגישה שההודעה הקודמת נכתבה בהלך רוח לא מתאים לפרסום. אשמח אם תסירו אותה מהפורום. תודה על התשובות.למדתי די הרבה גם מקריאה של שאלות ותשובות אחרות. ותודה שאתם זמינים לשאלות עבור כולם, זה לא מובן מאליו. טל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום טל
ד''ר עמוס נאמן22/03/2009מחקתי לפי בקשתך את ההודעה הקודמת.
תודה על הבעת הערכתך.
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבר פעמיים מדלגים על שאלתי..שירי21/02/2009
בני בן שנתיים סובל מחסימה ומרפלוקס בדרכי השתן.הומלץ כי יעבור ניתוח להסרת החסימה בשלב ראשון,מהם היתרונות והחסרונות של ביצוע ההליך בשיטת לפרוסקופיה מול ניתוח פתוח? תודה .האם יש בארץניסיון בניתוח לפרוסקופי מסוג זה או שמא עדיף לעשות בניתוח פתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כבר פעמיים
ד``ר דוד בן מאיר21/02/2009שירי שלום,
ניתוח לתיקון חסימה במוצא הכליה עדיין מבוצע במרבית המקומות בשיטה פתוחה שנחשבת לבטוחה ביותר עם תוצאות ניתוחיות מצוינות במעקב של עשרות שנים. השיטה הלפרוסקופית "תופסת תאוצה" בשנים האחרונות. ניסיון בארץ בגילאים האלה קיים אם כי במספרים לא גדולים. היתרון בניתוח לפרוסקופי בגילאים אלה הוא בעיקר יתרון אסתטי היות שההחלמה בגישה הפתוחה די דומה ולרוב משתחררים הביתה לאחר 3-4 ימים.
בהצלחה,
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה כלואהיעל20/02/2009
בני בן שנה ו-10 חודשים, שביקרתי אצל רופא הילדים הוא הבחין בציסטה קטנה על העור שמסביב לפין והפנה אותי לאורלוג ילדים, ברצוני לציין שהבחנתי בזאת מזמן, אתמול הייתי איתו אצל האורולוג אשר אמר לי שמדובר בציסטה שנוצרה לאחר הברית כאשר העור התאחה, הוא אמר לי שרצוי להוריד אותה כדי שלא כי עלול יום אחד להיווצר זיהום, ושמדובר בניתוח של 3 דקות וההרדמה היא ע"י גז צחוק, אני ממש לא ששה להרדים את בני, רציתי לדעת האם יש באמת סיכוי גדול שיום אחד יהיה זיהום?, האם כדי להסיר אותה, כמו-כן הייתי רוצה לפנות לאורולוג ילדים נוסף לחוות דעת אני מתגוררת במרכז אשמח להמלצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר עמוס נאמן
ד''ר עמוס נאמן20/02/2009אכן יש סיכוי שממצא זה שנקרא inclusion cyst יזדהם. אין מחקר מבוסס שקובע מה אחוז המקרים בהם זה מזדהם.
באופן עקרוני לא נוהג להמליץ על רופאים באתר זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להסרת חסימה upj stenosisשירי19/02/2009
בני בן שנתיים סובל מחסימה ומרפלוקס בדרכי השתן.הומלץ כי יעבור ניתוח להסרת החסימה בשלב ראשון,מהם היתרונות והחסרונות של ביצוע ההליך בשיטת לפרוסקופיה מול ניתוח פתוח? תודה .האם יש בארץניסיון בניתוח לפרוסקופי מסוג זה או שמא עדיף לעשות בניתוח פתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ננ
אלה20/02/2009הוא מקבל אנטיביטיקה מניעתית? מאיזה גיל?" ובאיזה דרגה הרפלוקס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקס דרכי השתןאלה19/02/2009
לבני בן חודשיים יש ריפלוקס בדרכי השתן בדרגה גבוהה מה אחוז האוכלוסיה שסובל מכך? ומה הסיכוי שזה יתרפא מעצמו? אם וצריך ניתוח מאיזה גיל ניתן לעשות זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום אלה
ד''ר עמוס נאמן20/02/2009עלייך לפנות לאורולוג לצורך יעוץ מסודר.
אני נוהג לפרש את הצילומים בעצמי. לעיתים ישנם רמזים בצילומם שיכולים לרמז על סיכוייו של הרפלוקס להעלם.
המצאות רפלוקס בילודים נפוצה, כ- 15%. בילדים עם זיהום בדרכי השתן מלווה בחום יש רפלוקס בכ- 40% . רוב מקרי הרפלוקס הם בדרגה נמוכה ואחוז קטן בלבד ברמה גבוהה.
ככל שדרגת הרפלוקס גבוהה יותר כך הסיכוי לריפוי ספונטני נמוך יותר.
גיל הניתוח תלוי בהתנהגות הקלינית. כלומר ילד עם זיהומים חוזרים הגורמים לצלקות כלייתיות ינותח בגיל צעיר יותר, לעומת ילד ללא זיהומים וללא צלקות בו הרפלוקס משתפר עם הזמן. במקרים אלו לעיתים אין כלל צורך לנתח.
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדכון פרטיםליאת17/02/2009
ד"ר נאמן ... כאשר רציתי להפנות את בני אליך לבדיקה בקריות נאמר לי כי אתה מקבל מטופלים אך ורק בנתניה ובכ"ס. אם אכן הדבר, יהיה נכון לטעמי לתקן את הפרטים המופיעים בפורום תחת שמך על מנת שלא יטעו הורים אחרים. בתודה ליאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ליאת
ד''ר עמוס נאמן18/02/2009את צודקת
עברתי לעבוד בבית חולים מאיר כפר סבא ואני מקבל במרפאות בנתניה, כפר-סבא וחרוצים.
יטופל בהקדם
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוספדיאס*******17/02/2009
שלום רב, בני בן 11 חודשים נולד עם היפוספדיאס קשה , נותח בגיל 7 חודשים הרופא אומר שהניתוח הצליח אך יש צורך בתיקון נוסף שכו הפין שקע ואינו בולט כלל , האם זה מצב שכיח , האם ניתוח נוסף יתקן את המצב ? שכן זה נראה כאילו אין לו פין כלל כי כולו שקוע? אודה על תשובה מהירה הורים מודאגים מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ד''ר עמוס נאמן18/02/2009לעיתים יש צורך בניתוח נוסף בעיקר במקרים של היפוספדיאס קשה. יש מנתחים שמראש מגדירים כי יש יהיה צורך בשני ניתוחים.
מכיוון שלא בדקתי את הילד לא אוכל לענות על השאלה האם זה יתקן את המצב.
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקותמזור17/02/2009
שלום רב! בני בן שנה ושלושה חודשים נימול. ישנה הדבקות של העורלה לשולי הכיפה. ואזור זה אדום מעט. ניסיתי להפריד את העור באמבטיה אך ללא הצלחה. מצב זה נמשך כבר חודשים רבים. אורולוג שראה אותו כשהיה בן חצי שנה אמר שהמצב יסתדר מעצמו ואם לא אז יש לבצע ניתוח. מה עלי לעשות? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מזור
ד''ר עמוס נאמן18/02/2009יש הידבקויות שחולפות מעצמם ויש הידבקויות שצריך לנתח כדי להפריד (נקרא skin bridge).
אין מנוס אלה לפנות לאורולוג ילדים לצורך בדיקה
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול תרופתיטלי17/02/2009
שלום. בני סובל מהרטבת יום ולילה ורציתי לשאול מה דעתך בנוגע לטיפול בעזרת נוביטרופן שיכול לעזור במצב כזה. הבעיה הינה מורכבת מגורם פיסי לא תקין ומבעיה התנהגותית שמסבכת את הענין לכן אני מתענינת בעזרה חיצונית שיכולה לדכא את ענין הבריחות שתן התכופות כל הזמן. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום טלי
ד''ר עמוס נאמן18/02/2009לא כל כך הצלחתי להבין מה את שואלת, לא ברור לי מה הכוונה בעיה מורכבת מגורם פיסי והתנהגותי.
באופן כללי אומר כי בהחלט מקובל לטפל בנוויטרופאן במקרים של הרטבת לילה הנובעת מדחיפות.
כמובן שיש לברר מדוע יש את הבעיה הזו.
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין שקועגלי16/02/2009
לד"ר בן מאיר שלום! השאלה שלי היא כזו: לבני בן ה -5 יש פין שקוע ללא דלקות בעור, ללא הפרעה כלשהי. האם לדעתך מצב זה מצריך מעקב מסויים? טיפול כירורגי? ומה השלכות של בעיה זו בעתיד? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פין שקוע
ד``ר דוד בן מאיר16/02/2009גלי שלום,
המצב שתיארת לרוב אינו מצריך טיפול כלשהוא, קשור ברקמת שומן סביב לפין ובעיקר מעל עצם הבושת. עם הגיל ומיוחד כאשר יורדים במשקל התופעה נסוגה. הפין יקבל פרופורציות שונות אם בנך לא יהיה שמן בגיל ההתבגרות- גיל בו הפין גדל בצורה המשמעותית ביותר.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח עקב הידרוניפרוזיס קשההילה14/02/2009
שלום רב בני בן 6 חודשים עבר ניתוח עקב הידרוניפרוזיס קשה בכיליה שמאל לפני חודשיים נאמר לנו לאחר הניתוח שבאולטרסאונד שנבצע לאחר חודש וחצי ניראה שינוי קל בגודל הכיליה אך לא ניראה כל שינוי הכיליה בגודל 8.3 והפרנכמה הולכת ומדקקת לה האים תוכלו להסביר לי קצת יותר והאים זה אומר שהניתוח לא הצליח?בעוד שבוע אנחנו אמורים לבצע מיפוי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב
ד''ר עמוס נאמן14/02/2009ממליץ שתמתינו לתוצאות המיפוי. תמונת ה- US אינה מראה אם הכליה חסומה . המיפוי יראה אם ההרחבה הקיימת היא כתוצאה מהרחבה שקיימת זמן רב אך הכליה לא חסומה או אם הכליה עדיין חסומה .
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה קטנה ושחורה בקצה הפין - מודאגהראל צרויה12/02/2009
אני מתבגר בן 16, ושמתי לב לא מכבר, ואין לי תשובה למה רק עכשיו החלטתי לעשות משהו בנושא, לנקודה קטנה ושחורה (לא נקודת חן בוודאות!), שנמצאת בדיוק בקצה הפתח של הפין כלפי פנים, היא לא כואבת או מגרדת אבל מאוד מטרידה, ואני לא חושב שמקומה שם. עדין לא סיפרתי להוריי, או ניבדקתי ע"י רופא, אבל אני מאוד לחוץ. אשמח לקבל עזרה! תודה תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה קטנה ושחורה בקצה הפין - מודאג
ד``ר דוד בן מאיר13/02/2009הראל שלום,
אורולג ילדים או רופא עור צריך לבדוק אותך על-מנת לענות על שאלתך ואין צורך לחשוש ולהבדק.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אל התגובה, ורציתי לשאול...
הראל צרויה15/02/2009האם דבר כזה מוכר לך? או שידוע לך שזה סימן למשהו? אני יישמח לדעת.. תודה רבה והמשך יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת סטנט לאחר ניתוח לתיקון רפלוקסלילי12/02/2009
בני בן השנתיים עבר לפני כ6 שבועות ניתוח לתיקון רפלוקס דו"צ בשתן השבוע היה אמור לעבור ניתוח להוצאת הסטנטים אך מסיבות שונות נדחה הניתוח שאלתי היא: כמה זמן אמור לערוך בד"כ ניתוח כזה? האם יש סיכונים מיוחדים ותופעות לוואי? וכן נאמר לי שלא טוב להשאיר את הסטנט בגוף הרבה זמן..... מה מקסימום הזמן שבו יכול להישאר הסטנט בגוף, ובמידה והוא נשאר מעבר למותר לאיזה נזק הוא יכול לגרום??? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת סטנט לאחר ניתוח לתיקון רפלוקס
ד``ר דוד בן מאיר13/02/2009לילי שלום,
פעולה להוצאת סטנט אורכת מספר דקות.
הסטנטים הרגילים מיועדים להשאר בגוף בין 3-6 חדשים (תלוי בסוג התומכן).
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה לאחר מיפוי-דחוף דחוףשירי12/02/2009
בני בן השנתיים עבר אתמול מיפוי מאג 3+פוסיד והוחדר קטטק.זוהי הבדיקה החמישית בערך במספר ששמים לו קטטר והיתה אי נוחות קלה בעבר לאחר הבדיקה אך לא משהו משמעותי. מאתמול בערב צורח ששורף לו, שמתי אזרקאין ונתתי אקמולי, לאחר שהשפעת האקמולי עוברת שוב צורח.התעורר מספר פעמים בלילה כי צרב לו.אין לו חום והחדרת הקטטר הלכה מאוד בקלות.האם יש צורך להבדק במיון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר במשך להודעתי
שירי12/02/2009הוא טופל בצפורל יומיים לפני הבדיקה, ביום הבדיקה והיום-יום לאחר הדיקה באופן מלא. הכאבים נראים בעת מתן שתן . הוא סובל מבעיה של ריפלוקס וככל הנראה גם חסימה (נדע בבירור יותר לאחר תוצאות המיפוי).כמו כן-האם צריך לעשות גם בדיקת מיפוי DMSA טרם החלטה האם לבצע ניתוח רפלוקס או UPJ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתח יציאת השתן מעט קטן בתינוקדרורה11/02/2009
שלום רב, נכבדי בני בן 10 חודשים תינוק מפותח ובריא. בבדיקת שגרה בטיפת חלב נאמר לי ע"י הרופאה שפתח יציאת השתן מעט קטן ושאלה האם הוא משתין בקשת גבוהה. לאור דבריה ,שמתי לב לכך שהוא מטיל שתן, השתן מתרומם בקשת גבוהה. כמו כן, ברגע שפותחים את החיתול מאז שיש לו שליטה בתנועות ידיו מיד הוא שולח את ידיו ומתעסק באיבר. לציין שיש לי בן גדול יותר ולא ראיתי התנהגות דומה. האם יש קשר בן ההיצרות המיזערית של פתח יציאת השתן לשליחת הידיים לשם. כמו כן, הרופאה אמרה לי שהפתח בד"כ מתרחב כשהם מתחילים להטיל שתן בעמידה ואין צורך בהמשך ברור בשלב זה. מה דעתך ? מה המלצותיך ? תודה מראש , זיוית (אמא)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום זיוית
ד''ר עמוס נאמן11/02/2009עצתי הטובה ביותר שתפני לאורולוג לצורך בדיקה.
ככל הנראה אין קשר בין שליחת הידיים להיצרות הקלה.
במידה וההיצרות גורמת להפרעות בהשתנה כגון: זרם שתן דק, מפוצל, נטיה לאחד הצדדים, כאב בזמן השתנה, שארית שתן גדולה או עצירת שתן, יש אינדיקציה לבצע ניתוח קטן של הרחבת הפתח. במידה והתסמינם קלים בד"כ ממשיכים במעקב בלבד.
בברכה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
