פורום אורולוגיה ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח בדיקות שתן לילדתי בת ארבע
    מירי
    15/12/2008

    ישנם שלושה ממצאים בבדיקת השתן של בתי שמדאיג אותי אשמח לפענוח מהיר specific grav -u stri - 1020 protein -u strip 10 ph-u strip 5.5 האם זה נורמלי או שמא עליי לבדוק בעיה ספציפית הבדיקה נעשתה בבוקר שתן ראשון אחרי מקלחת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    ד"ר עמוס נאמן
    16/12/2008

    רצוי לחזור על הבדיקה רק בגלל החלבון בשתן (ככל הנראה תקין והחלבון הוא טעות מעבדתית עקב שתן מרוכז). אם מחליטים לחזור על הבדיקה יש לקחת בדיקה של שתן לא מרוכז נגיד בצהריים ולא שתן ראשון של בוקר. כדי להיות יותר צדיקים מהאפיפיור אפשר להוסיף גם בדיקה של יחס חלבון לקראטינין בשתן אך סביר להניח שהבדיקה מיותר. שאר הפרמטרים תקינים בברכה ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשכים תמירים ופתח שופכה עקום
    דגנית
    15/12/2008

    שלום, שמי דגנית אני אמא לעומר דוד בן חודש וחצי, לצערי עומר נולד עם שני אשכים טמירים ובביקור אצל רופא הילדים הוא דיבר על כך שפתח השופכה הוא עקום, מכוון לצד רציתי לדעת באיזה גיל להגיע לייעוץ אצל אורולוג לגבי 2 הבעיות. והאם הבעיה בפתח השופכה הפתרון לה הוא ניתוחי בלבד ואם כן באיזה גיל רצוי לנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דגנית

    ד"ר עמוס נאמן
    16/12/2008

    יש להבהיר שתי נקודות חשובות 1. אשך תמיר - האם מדובר בשני אשכים שלא נימושו כלל או באשכים שנימושו במפשעות או הודגמו בבדיקת US. 2. לא ברור למה את מתכוונת בפין מסובב ופתח עקום - האם מדובר בהיפוספדיאס ? במידה ושני אשכים לא נראו כלל וקיים היפוספדיאס משמעותי צריך בירור מקיף יותר הכולל בדיקות דם ולעיתים הדמיה נוספת. מצבים אלו נדירים מאוד במידה והאשכים או אשך אחד לפחות כן נמוש או הודגם ב- US אפשר להבדקת ע"י אורולוג בגיל חצי שנה. אם בגיל זה האשכים עדיין לא ירדו לשק יש צורך בניתוח לקיבוע האשכים. ניתוח לקיבוע אשכים וניתוח לתיקון היפוספדיאס רצוי לעשות בין גיל 6 חודשים לשנה. בברכה ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ויש לי עוד שאלה

    דגנית
    16/12/2008

    יום אחרי שהוא נולד הוא עבר us והאשכים הובחנו וכמו כן בבדיקה אצל רופא המשפחה הם נימושו. לגבי הפתח של השופכה לא קיבלתי אבחנה ואת שם התופעה מהרופא אך הוא דיבר על כך שכאשר נבצע בדיקה אצל אורולוג בגיל שנה לגבי האשכים נבדוק לגבי הפתח היות והוא בצד והעניין יכול לגרום בעתיד לבעיות בפריון, והוא לגמרי לא הרחיב בנוגע לפתרון והאם הנושא מצריך התערבות כירוגית. היות ואני מתחילה להלחץ והמחסור במידע מלחיץ קבעתי תור לאורולוג בשבוע הבא (גיל חודשיים של התינוק) להתייעצות ראשונית האם תוכל לכוון אותי מה לשאול? וכמו כן הייתי רוצה לדעת האם יש סיכוי שהמצב(הפתח העקום) ייפתר ללא הצורך בניתוח. בתודה מראש דגנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב שלום

    ד"ר עמוס נאמן
    17/12/2008

    אני לא רואה סיבה להלחץ. אשכים תמירים הינם מצב נפוץ. עד כ- 3% מילודים מאובחנים עם אשך תמיר. מדובר בממצא נפוץ מאוד וקיים סיכוי שירדו ללא צורך בניתוח. לגבי פתח הפין - אני חוזר ואומר, צריך לבדוק כדי לראות במה מדובר לא ניתן על סמך התאור שלך להגיע לאבחנה. ושוב אין סיבה ללחץ או דאגה בברכה ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה אורודינמית
    יוני
    10/12/2008

    שלום, הייתי אצל אורולוג והוא המליץ על בדיקה אורודינמית. בנוסף לכך הוא תיאר את תהליך הבדיקה וציין שזאת בדיקה לא נעימה, כמו שזה נשמע. אני די חושש מהבדיקה הזאת מכיוון שזה נשמע ממש כואב. האם מדובר בכאבים עזים, או שרק הרגשה כללית של חוסר נוחות? והאם הם נותנים זריקה או משהו כדי להקל על הכאב? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה אורודינמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה אורודינמית

    ד``ר דוד בן מאיר
    10/12/2008

    יוני שלום,
    לא ברור לי אם אתה ילד או נער או מבוגר.
    מדור זה עוסק בילדים ונוער ולכן אתייחס לבדיקה זו בקבוצת הגילאים שתואמת את המדור.
    בשניידר אנו מכניסים קטטר מיוחד, דק ובעל 2 חללים לכיס השתן וקטטר לפי הטבעת- בילדים מעל גיל שנה וחצי פעולה זו נעשית בטשטוש ולא בהרדמה. במהלך הבדיקה על הנבדק להיות ער ולשתף פעולה. מזליפים נוזל דרך אחד מפתחי הקטטר ודרך השני מנטרים את הלחצים בכיס השתן. אנו מבצעים גם בדיקת EMG להערכת התנהגות הסוגרים של כיס השתן במקביל וכן שיקוף רנטגן. בסוף הבדיקה הנבדק מטיל שתן לתוך אסלה מסתובבת. הבדיקה איננה נעימה במיוחד אך עם הכנה מתאימה מרבית הילדים עוברים אותה בצורה סבירה ומשתפים פעולה.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבה בגיל 8.5
    סיגל ל.
    10/12/2008

    בני קיבל מאורולוג את התרופה פרימוניל 25 מ"ג. הייתי רוצה לדעת עליה יותר. אחרי שבוע וחצי של נטילת התרופה, אין עדיין שום שיפור. הכל רטוב. לא מוצאת חן בעיני ההתוויה: נוגד דיכאון. אם וכאשר התרופה תעזור, כמה זמן צריך לקחת אותה? לתשובתכם אודה. (כתבתי לפני כשלושה שבועות בתחתית העמוד).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבה בגיל 8.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבה בגיל 8.5

    ד``ר דוד בן מאיר
    10/12/2008

    סיגל שלום
    פרימוניל היא תרופת "קו שני" כלומר נוהגים לתת אותה לאחר שמוצו הטיפולים הרגילים. היתה בשימוש נרחב לפני כ 30-40 שנה, עם יעילות שנויה במחלוקת. אינני נוהג לתת אותה באופן אישי, יש לבצע אקג לפני תחילת טיפול על מנת לשלול הימצאות תבנית מסוימת שעלולה לגרום להפרעות קצב בלב.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן עשר

    סיגל
    14/12/2008

    בני בן עשר, נראה לי שאיבר מינו יחסית קטן(בהשוואה לאחיו בן 7). אני גם לא זוכרת מתי ראיתי אותו בזיקפה לאחרונה(למרות שאחיו קם מדי בוקר עם זיקפת בוקר). כאשר היה תינוק חלה בדלקת בדרכי השתן. לאחר בדיקת ציסטוגרפיה (מאוד כואבת) התברר שאין לו בעיה ואנו לא במעקב.מאז גם לא חזרה הדלקת. שאלותיי: 1. האם זה נורמלי? 2.האם בדיקת הציסטוגרפיה או הדלקת יכלו ליצור בעיה באיבר המין? 3.מהו גודל נורמלי של פין לילד בן עשר והאם הוא לא צריך לקום עם זיקפת בוקר מדי פעם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום סיגל

    ד''ר עמוס נאמן
    14/12/2008

    גודל הפין -צריך להתיחס לאורך הפין ולהיקף הפין. בתקופת הילדות הפין כמעט לא גדל. בגיל 10 אורכו כ- 5-6 ס"מ. מדידת אורך הפין נעשת מקצה הפין עד לבסיס רצוי שהמדידה תהיה ע"י אורולוג ילדים או אנדוקרינולוג. בגיל ההתבגרות יש גדילה משמעותית של גודל הפין.

    זיהום בדרכי השתן וציסטוגרפיה אינם גורמים לפגיעה באיבר המין

    בכל מחזור שינה יש שלב בנקרא REM. שלב זה מתאפיין ע"י תנועה מהירה של העיניים וזיקפה. אם בנך יתעורר בזמן שהוא בשנת REM אז תבחיני בזקפה.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתנה תכופה מאוד
    מלי
    09/12/2008

    שלום בתי בת שלוש וחצי, מזה מספר חודשים מבקרת תכופות בשרותים למתן שתן.בתחילת התופעה ביקרנו אצל רופא משפחה וערכנו בדיקות שתן אשר יצאו תקינות.רופאת המשפחה אפיינה זאת כ"טיק" וכמשהו פסיכוסומטי שיעבור מעצמו ויעצה לנו להתעלם. לאחר כחודשיים אכן חל שיפור בנושא ואולם לפני מספר שבועות שוב החלה התופעה ביתר שאת והדבר ממש מפריע למהלך היום הרגיל . לדוג' אם אנחנו בהצגה או שהילדה נמצאת בחוג היא כל כמה דקות מבקשת לגשת לשרותים. יש ערבים שהיא ניגשת לפני שהיא נרדמת ,עשר פעמים לשירותים בטווח של דקות ספורות . חשוב לציין שאין היא מרגישה צריבה במתן שתן וכן שבמהלך הלילה בדר"כ אין היא מתעוררת לצורך מתן שתן. מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השתנה תכופה מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתנה תכופה מאוד

    ד``ר דוד בן מאיר
    10/12/2008

    מלי שלום,
    התופעה שאת מתארת שכיחה למדי, באם בדיקות השתן תקינות ואולטרהסאונד של דרכי שתן כולל שארית שתן תקין, לרוב סיבתה אינה ידועה והיא חולפת בהדרגה בתוך מספר חדשים. במידה שאין שיפור יש לפנות לאורולוג ילדים לצורך המשך ברור/טיפול.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיאטוטומי והרטבת לילה
    שירה
    09/12/2008

    האם קיים קשר בין הרטבת לילה למיאטוטומי? מדובר בילד בן 6 שנגמל לחלוטין בגיל 3 כולל בלילה וחזר להרטיב בלילה כעבור חצי שנה. כעת הוא לפני ניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיאטוטומי והרטבת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    ד"ר עמוס נאמן
    09/12/2008

    אין קשר בין מיאטוטומי להרטבת לילה (בתנאי שמדובר בהרטבת לילה בלבד)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה לד"ר בן מאיר.
    מירב
    04/12/2008

    שלום רב, מה שלומך? תודה על ההתייחסות בשאלות הקודמות. ד"ר בעוד פחות מחודש אנחנו מגיעים אליך לביקורת. מאז שהבחנתי אצל בני בזרם נוסף לפני כשבוע אני מנסה לבדוק האם טעיתי כי בעלי טוען שראה את בני נותן שתן והיה רק זרם אחד. אנחנו מפשיטים את בני ומנסים לבדוק זאת אך בכל פעם שאנו מפשיטים אותו הוא לא עושה פיפי. האם שנגיע אליך יש דרך לבדוק האם מדובר בחור או שזו הדרך היחידה? אני מאוד מודאגת ואשמח לקבל את תשובתך. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה

    ד``ר דוד בן מאיר
    04/12/2008

    לעיתים לאחר הניתוח בשל בצקת בפיה החדשה מופיע זרם מפוצל שיכול להראות כ 2 פתחים, לעיתים רחוקות פתח קטן שנוצר נסגר (נדיר אך קורה), ולעיתים לצערנו הרב ניבעת פיסטולה שנשארת. הדרך הטובה ביותר היא לצפות בילד מטיל שתן. אם קשה לראות עכשיו, ניתן לחכות ולראות בעוד מספר חדשים.
    בינתיים נקווה שהכל בסדר.
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפוספדיאס
    אלירן
    30/11/2008

    דר' בן מאיר שלום רב, בני מתוכנן לעבור ניתוח היפוספדיאס השבוע בשניידר. ברצוני לשאול אותך מס' שאלות: 1.מהם אחוזי ההצלחה לפתור בעיית היפוספדיאס סוב קורונלי בניתוח אחד? 2.מתי ניתן לקבוע בוודאות כי הניתוח הצליח, ואין חשש להתפתחות של תופעות בלתי רצויות? האם תופעות כמו פיסטולה, תפרים נפתחים, פתח יציאת שתן צר יכולות להתעורר גם לאחר מס' שנים? 3.האם יש חשיבות מבחינה רפואית לביצוע הניתוח בגיל צעיר(בני בן שנתיים וחצי)?האם תהליך הריפוי יעיל פחות בגיל מאוחר יותר? 4.במה אנו ההורים יכולים לסייע להצלחת הניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפוספדיאס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    מירב
    03/12/2008

    הי אלירן מה שלומכם? עברתם את הניתוח? אם כן איך היה? מחזיקה לכם אצבעות. אגב לגבי השאלות ששאלת גם אחרי תקופה יכולה להיווצר פיסטולה. ככל שעושים יותר ניתוחים לתיקון כך יש מצב ליותר פיסטולות. לציין שזה לא תלוי במנתח אלו הסיכונים בכל ניתוח וגם אם אחרי הניתוח אומרים לך שהכל עבר בשלום יכול להיות שיווצרו פיסטולות. אני מחכה לביקורת עוד חודש ואז נדע אם יש לבן שלי פיסטולה או שזו בצקת שירדה. לפעמים, כך הסביר לנו ד"ר פולק אתמול שהיינו אצלו בביקורת , הבצקת ביחד עם הצלקת נראית כמו חור קטן ורק אחרי שהניתוח מחלים ניתן לדעת אם זו פיסטולה. כמו כן הדרך הי טובה לדעת היא פשוט לראות מהיכן הילד עושה פיפי ואם רואים שני זרמים סביר להניח שמדובר בפיסטולה ויש לעשות ניתוח נוסף. לגבי הגיל עדיף כמה שיותר מוקדם מחקרים הראו שככל שעושים את הניתוח בגיל יותר מאוחר יכולים להיות נזקים פסיכולוגיים לילד. וכהורים הדרך הכי טובה לעזור לילד היא לחבק אותו כמה שיותר, להראות לו חום ואהבה ולהסביר לו, כי כמה שתגיד שהילד עוד קטן הילדים היום מבינים הכל גם בגיל של ילדינו. אתם תצטרכו המון סבלנות כי הילד יבכה המון יכאב לו, ישרוף לו שהוא יעשה פיפי. וכמה שכואב לנו ההורים אנחנו צריכים להיות חזקים בשבילם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבקות עור ל"כובע"
    אמא
    29/11/2008

    שלום, לבני בן הכמעט 4 יש פין שקוע וגם עור שדבוק בחלקו לכובע. רציתי לדעת איך משכנעים ילד ללכת לרופא שיבדוק אותו? הוא לא מוכן ללכת בשום פנים ואופן ואני לא רוצה לקחת אותו בכח ולגרום לו לאיזו טראומה. מדובר בהדבקות של העור סביב הכובע בחלק התחתון של הפין מצד אחד בלבד. האם זה יכול להסתדר לבד? בעבר היינו אצל אורולוג שמשך לו את העור מהכובע אך זה חזר ועכשיו הוא גדול יותר ומבין יותר ולא מוכן ללכת לרופא. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדבקות עור ל"כובע"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    ד''ר עמוס נאמן
    01/12/2008

    אענה קודם על השאלה השניה. רצוי להיבדק ולראות במה מדובר. ישנן הידבקויות שיסתדרו ללא התערבות אך ישנן הדבקויות שכן צריך להתערב, רק ע"י בדיקה אפשר לדעת במה מדובר.
    בנוגעה לשכנוע ילד. ללא ספק הליכה לרופא מהווה חוויה לא נעימה לילד, עם כל זאת, רוב הילדים הולכים לרופא ועוברים את הפגישה בשלום. מדוע בנך אינו מעוניין ללכת ? האם היתה לו חוויה קשה פעם שעברה ? תנסי להבין מה מהות הבעיה. בסופו של דבר מי שקובע אם הולכים לרופא זה ההורים ולא הילד בן ה-4 שעדיין אין לו שיקול דעת לקבוע מה נכון ומה לא נכון.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לאורולוג תינוקות בעמקים
    ענבר
    28/11/2008

    שלום לבני בן ה 11 חודשים נטייה של הפין שמאלה. רופא הילדים המליץ לראות אורולוג בגיל שנה. 1. האם יש אורולוג ילדים מומלץ באיזור העמקים (בית שאן-טבריה-עפולה)? 2. האם ניתוח תיקון נעשה באופן פרטי בלבד או שיש אפשרות גם בשירות הציבורי? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ענבר

    ד''ר עמוס נאמן
    28/11/2008

    כמדיניות אנו לא ממליצים באתר זה על רופאים.
    ישנם אורולוגים ילדים טובים באיזור הצפון. ממליץ שתפני לרופא משפחה/קופ"ח/חברים ותבקשי המלצה על אורולוג ילדים.
    באופן כללי אם מדובר בעקמת שעלולה לגרום לבעיה תפקודית אזי יש אפשרות לניתוח במערכת הציבורית. במידה ומדובר בבעיה קוסמטית בלבד לעיתים המערכת הציבורית לא מאשרת ניתוחים אלו.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם צריך ניתוח חדש? דחוף!!!!!!!!
    מירב
    25/11/2008

    שלום רב, בני עבר אצל ד"ר בן מאיר ניתוח היפוספדיאס ב 5/11/08 לאחרונה הבחנו שיש לו חור נוסף ממנו יוצא השתן. האם הוא יזדקק לאותו ניתוח עם קטטר או שיש צורך רק לסתום את החור בניתוח פשוט יותר. בנוסף האם עלי לחכות חודשיים עד לביקורת או שאני יכולה להגיע אליך שתסתכל? לתשובתך המהירה אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    ד``ר דוד בן מאיר
    27/11/2008

    מירב שלום רב,
    התמונה שאת מתארת מכוונת לפיסטולה שדורשת תיקון נוסף. באשר למהות הניתוח - דרושה בדיקה על-מנת לענות של שאלותייך הבאות.
    אין שום דחיפות בביקור אם אין קושי בהטלת שתן היות שתיקון חוזר נעשה לפחות 6 חדשים לאחר הניתוח הראשון.
    לצערי סיבוכים אלה קורים לנו וכל מקרה כזה מלווה בעגמת נפש רבה שלי וכמובן של המטופל והוריו- למרות כל המאמצים שלנו (כמו בכל מקום אחר בעולם) לא ניתן להמנע מהם.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אצל בת 5 במתן שתן תכוף
    נירית
    25/11/2008

    בתי בת 5.5 רצה לשרותים לתת שתן מס' רב של פעמים ביום.כן מתלוננת שלעיתים קשה לה לתת שתן.עשינו בדיקת כליות שיצאה תקינה,וכן בדיקת שתן.מה לעשות?אלו בדיקות עוד נדרשות? אודה על תשובתך המהירה. לרופא הילדים אין תשובות לבעיה בברכה נירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום נירית

    ד''ר עמוס נאמן
    26/11/2008

    ממליץ פניה לאורולוג ילדים לבדיקה בהקדם האפשרי כדי לקבוע מה מקור הבעיה.
    לעיתים מספיק בדיקה ושיחה כדי לקבוע אבחנה ולעיתים יש צורך בבירורים נוספים.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבת לילה בגיל 8.5
    סיגל ל.
    25/11/2008

    בוקר טוב! בני בגיל 8.5 עדיין מרטיב בלילה (לעיתים רטוב מהצוואר ועד הברכיים, ספוג כולו). המצב הזה לא נעים כמובן לכולם, ובעיקר לילד עצמו. ניסינו זמזם ללא הצלחה (אם כי יש לציין שלא התמדנו), ערכנו בדיקת סוכר ואולטראסאונד כליות שיצאו תקינות, בחודשיים האחרונים לוקח מינירין במינון של 0.3 אך ללא שיפור. מה דעתכם? האם האורולוג אכן יכול לעזור לנו? אציין, כי בפעם הראשונה שהיינו אצל אורולג, לאחר חמש דקות של שיחה וללא כל בדיקה צויידנו במרשם למינירין. אשמח לתגובה. תודה ויום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבת לילה בגיל 8.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום סיגל

    ד''ר עמוס נאמן
    26/11/2008

    הרטבת לילה יכולה לגרום לאי נוחות רבה כפי שציינת. לעיתים הבעיה עיקשת מאוד לטיפול וחשוב היענות גבוה לטיפול המוצע.
    רצוי לפנות לאורולוג ילדים או נפרולוג ילדים המתמחים בטיפול בבעיה זו. ישנן אופציות טיפול תרופתיות והתנהגותיות .
    חשוב לציין שברוב המקרים ניתן לטפל ביעילות בתופעה ורק אחוז מאוד קטן ממשיך להרטיב אחרי גיל ההתבגרות.

    בהצלחה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    סיגל ל.
    27/11/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בריחה בדרחי השתן
    ליאל
    20/11/2008

    שלום קוראים לי ליאל ויש לי בעיה שבורח ליי שתן אפילו שאין לי אני בת 11 ואני רוצה יעוץ או תרופה ואני מקווה שתעזור לי תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בריחה בדרחי השתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ליאל

    ד''ר עמוס נאמן
    20/11/2008

    תודה על הפניה.
    אני ממליץ שתשתפי את הורייך בבעיה ותפנו לאורולג ילדים דרך קופת חולים. כך אפשר יהיה לקבוע מה הבעיה ולהתאים תרופה נכונה

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בקע .+ תיקון היפוספדיאס
    אפרת
    20/11/2008

    האם ניתן לתקן בקע באשכים והיפוספדיאס בניתוח אחד או שזה מצריך 2 ניתוחים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אפרת

    ד''ר עמוס נאמן
    20/11/2008

    אפשר לבצע את שני הניתוחים ביחד.
    רצוי להתיעץ עם המנתח שלכם ולשאול אותו אם הדבר מקובל עליו. ישנם מנתחים שלא אוהבים לבצע שני ניתוחים ביחד

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום