מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי ציפס ?חיים לוזון19/04/2016
כף שמן אחת לחצי קילו ציפס או קילו קילו וחצי ציפס זה ריאלי ולא מזיק בריאותית ?
נגיד על בסיס של פעם בשבוע מודה שגם אם אני מאוד מקפיד על תזונה בריאה בא לי לחטוא עם זה פעם בשבוע:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי ציפס ? - תגובה
שושנה שרשבסקי19/04/2016לאכל מדי פעם משהו שמתחשק זה לא חטא, זה טוב לנשמה....
לבריאות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טפלון האם בטוח לשימוש ?חיים לוזון07/04/2016
בוקר טוב אני מתלבט לקנות מולטי קוקר בגלל שיש לו סיר עם ציפוי טפלון בפנים האם טפלון זה בטוח לשימוש בטמפרטורה גבוהה והאם יש איזה סימון בסיר שיכול להעיד על כך שהוא בטוח לשימוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טפלון האם בטוח לשימוש ? - תגובה
שושנה שרשבסקי10/04/2016כל עוד אין שריטות, נחשב כבטוח לשימוש.
לא כראי להגיע לטמפרטורה גבוהה מדי (אנחנו לא רוצים חמצון של השמן)
להשתמש בשמן זית בכבישה קרה (או בשמן קוקוס איכותי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטפלון האם בטוח לשימוש ? - תגובה
שושנה שרשבסקי10/04/2016כל עוד אין שריטות, נחשב כבטוח לשימוש.
לא כראי להגיע לטמפרטורה גבוהה מדי (אנחנו לא רוצים חמצון של השמן)
להשתמש בשמן זית בכבישה קרה (או בשמן קוקוס איכותי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם טפלון בטוח לשימוש בטמפ' גבוהה?חיים לוזון07/04/2016
בוקר טוב אני מתלבט לקנות מולטי קוקר בגלל שיש לו סיר עם ציפוי טפלון בפנים האם טפלון זה בטוח לשימוש בטמפרטורה גבוהה והאם יש איזה סימון בסיר שיכול להעיד על כך שהוא בטוח לשימוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם טפלון בטוח לשימוש בטמפ' גבוהה? - תגובה
שושנה שרשבסקי10/04/2016כל עוד אין שריטות, נחשב כבטוח לשימוש.
לא כראי להגיע לטמפרטורה גבוהה מדי (אנחנו לא רוצים חמצון של השמן)
להשתמש בשמן זית בכבישה קרה (או בשמן קוקוס איכותי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך האם טפלון מסוכן בטמפרטורה גבו?
חיים10/04/2016צריך אישור של מכון התקנים?
וגם מה הטמפרטורה המקסימלית המותרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בבצל שנשאר ונשמר בצנצנת במקררחנה05/04/2016
שלום,
האם מותר להשתמש בבצל סגול שנשאר מסלט, אם עוטפים אותו בניר מגבת ו/או ששמים אותו בצנצנת זכוכית במקרר?
בתודה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בבצל שנשאר ונשמר בצנצנת במקרר - תגובה
שושנה שרשבסקי06/04/2016כך נהגתי עד שקראתי לאחרונה שלא רצוי
אני משתדלת לקנות בצלים אדומים קטנטנים
בכל זאת, יום יומיים במקרר, זה לא נורא, בהחלט לא כדאי להשתמש לאחר שבוע...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. תמיד זרקתי או שלא השתמשתי
חנה06/04/2016תודה על התשובה.
אני שמחה שאפשר להשתמש. בצלים סגולים תמיד גדולים ומסיבה זו לא השתמשתי. ובכלל בבצל טרי בד"כ לא משתמשת או שזורקת, כי אומרים שבצל ושום סופחים אליהם רעלים וגם נדמה לי שיש משהו הלכתי בנושא.
אבל תבורכי על המידע. אשתמש מעתה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בישול במולטי קוקר האם בריא?חיים לוזון05/04/2016
בוקר טוב אם אני עושה בסיר בישול חשמלי שנקרא מולטי קוקר בכף אחת קילו וחצי ציפס האם זה בריא ואוכל ליהנות מהמזון הזה ללא חשש בריאותי הכוונה האם כף שמן על קילו וחצי ציפס זה ריאלי ולא מזיק בריאותית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בישול במולטי קוקר האם בריא? - תגובה
שושנה שרשבסקי06/04/2016אם חשקה נפשך בצ'יפס, זו דרך טובה להכין ,
תוסיף לצ'יפס סלט גדול ומנת חלבון
בתיאבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקפאת בננותמאי27/03/2016
שלום
אני מעונינת לקנות כמות גדולה של בבנות ולהקפיא לקיץ.
מתי כדאי לקנות הכי קרוב לקיץ? מתי נגמרת העונה כדאי לקנות אותם עוד במצב טוב?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בננות............................ - תגובה
שושנה שרשבסקי27/03/2016לשאול מגדלי בננות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן קוקוס-מדוע אף אחד לא מספר שהוא משמין??שגב25/03/2016
כל הפורומים והמאמרים בנושא תזונה מספרים על תכונותיו הרבות של שמן הקוקוס,
במיוחד על יכולתו של השמן לרפא את מחלת האלצהיימר,
כולם גם מספרים על הרופאה(קונבנציונלית),מנהלת מחלקה בבית חולים בארה"ב שריפאה את בעלה מאלצהיימר בעזרת -2 כפות שמן קוקוס תוך-60 יום.
הגעתי לשמן הקוקוס כשאני באמצע דיאטה וכבר ירדתי ירדתי 3-4 ק"ג,
לקחתי 2 כפות שמן קוקוס ביום לפי ההנחיות,אבל תוך שבוע הירידה במשקל נעצרה ותוך חודש עליתי חזרה את 3-4 ה-ק" ג.
מדוע אף אחד לא מזהיר שהשמן גורם לעליה במשקל ? .
בן 67,סובל מהפרעות שינה ונוטל שנים רבות קסנקס שמשפיע לרעה על הזיכרון,
נוטל 2000 מק"ג B12 ו-1.8 מ"ג אומגה 3 ביום ולא מצליח לעצור את ההידרדרות בזכרון .
באיזה מינון אפשר ליהנות מתכונות שמן הקוקוס ואיזה תוספים נוספים יכולים לעזור לשיפור הזכרון.? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן קוקוס-מדוע אף אחד לא מספר שהוא משמין?? - תגובה
שושנה שרשבסקי27/03/2016שלום,
לגבי שמן קוקוס
זהו שמן רווי צמחי, טבעי, כמו כל שמן ערכו הקלורי תשע לכל גרם!
יחד עם זאת הודות לחומצות שומן בריאות מאד המרכיבים אותו, הוא נחשב לשמן בריא עם סגולות רבות כפי שכתבת, בין היתר מוריד כולסטרול ועוזר בירידה במשקל!
אבל מה לעשות, כל אדם הוא שונה, מזון יכול להיות בריא לאדם אחד וממש טוקסי לשני.
יש גם דעות ששמן קוקוס ממש לא בריא וכדאי להימנע ממנו (גורם לראקציה לא טובה בדם, מאצים טוקסיות של רעלים של מזונות אחרים...)
שמן קוקוס לא עשה לך טוב, אל תאכל אותו!
לגבי הזיכרון
אתה אומר בעצמך שהתרופה שאתה נוטל שנים היא הגורם! אולי שווה לנסות בהדרגה להפסיק את התרופה, ולעבור לטיפול טבעי יותר לבעיות השינה
יש המון צמחים שעוזרים לשינה, למצבי חרדה, לזיכרון
נטורפת או הרבליסט יכולים להרכיב לך פורמולה טובה, לאחר תשאול מעמיק על מנת לתת מה שמתאים לך.
כל עוד שאתה נוטל את התרופה צריך להיזהר עם צמחים (עלולים להיות אינטראקציות בין התרופה לצמח)
התוספים שאתה לוקח טובים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשושנה- טיפול טבעי להפרעות שינה?
שגב15/04/2016לצערי-אין דבר כזה!!.
לא כותב את זה מתוך זלזול-ההיפך,
סבלתי שנים מנזלת כרונית שבכל חורף כמעט הפכה לשפעת/ברונכיטיס וימים רבים של מחלה,עד שהגעתי לוויטמין הפשוט ,ויטמין C ,זה 15-16 שנים אני נוטל במשך כל השנה יום-יום 1000 מ"ג ויטמין C ומאז אפילו לא עשיתי אפצ'י.
סבלתי שנים מערמונית מוגדלת(פרוסטטה) ובלילות "חגגתי",פעם התעוררתי מהפרעות השינה ופעם התעוררתי ללכת לשרותים בגלל הפרוסטטה, קיבלתי כדורים כימיים,או רכשתי בבתי מרקחת כל מיני תוספים טבעיים,לכדורים היו תופעות לוואי והתוספים לא תמיד עזרו.
עד שגיליתי את גרעיני הדלעת,,זה שנה שאני לועס(או מפזר באוכל) פעם ביום חופן גרעיני דלעת קלופים ולא קלויים וחסל סדר -לרוץ בלילה לעשות פיפי.
אולם לצערי להפרעות שינה לא מצאתי פתרון,
הלכתי ל-24 טיפולים במחטים סיניים,,,ושום דבר לא קרה,
נטורופתית ותיקה נתנה לי לשתות מרשם צמחים של פורמולה סינית עתיקה דרך חברת SUNFLOWER -צמחי מרפא סיניים ,ממושב עמינדב ,במשך שבוע זה עזר במעט ואחר כך ההשפעה נעלמה.
הוספתי את התוסף החדש של סופהרב-לקטיום (פורטה) שלא השפיע כלל,לקחתי גם ג'בא ,אבל הפרעות השינה לא פסקו.
אשמח לדעת איזה צמחי מרפא יעזרו לי?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשושנה- טיפול טבעי להפרעות שינה? - תגובה
שושנה שרשבסקי17/04/2016שלום שגב,
השאלה היא מה היא הסיבה להפרעות שינה,, אולי על זה צריך לעבוד
וכן מה "היגיינת" השינה שלך (מתי אתה הולך לישון, האם אתה מתקשה להירדם, מתי אתה מתעורר , כמה פעמים אתה מתעורר בלילה, האם אתה מתקשה להירדם, האם יש לך מחשבות טורדניות בלילה, חלומות,ועוד ועוד שאלות,
רשימת מכולת של צמחי מרפא לא תעזור, צריך להתאים את הצמחים לכל מקרה ומקרה
כמובן שאין אפשרות לעשות זאת במסגרת הפורום
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשושנה- אין פתרון בצמחי מרפא -
שגב24/04/2016הרפואה הסינית(מחטים) וצמחי המרפא לא מצאו פתרון לבעיית הפרעות השינה הקשות שלי,-מדוע עלי להמשיך ולתלות תקוות ולזרוק כסף?,כן פשוט לזרוק כסף .
עברתי כ-24 טיפולים במחטים סינים,במקביל לטיפולים נתן לי המטפל רשימה ארוכה של צמחים וקליפות של עצים שהייתי צריך להזמין כל שבועיים בחנות טבע יוקרתית(לא רוצה להגיד פלצנית) בצפון ת"א(אין לכם חנויות שפויות יותר?) שייבאה את הצמחים מסין,
הייתי מרתיח כל יום את החומרים בסיר אלומיניום ושותה פעמיים ביום,תהליך שנמשך מס' חודשים ו,,,"עזר כמו כוסות רוח".
לפני כחצי שנה נפגשתי עם נטורופתית ותיקה וידועה,קבלתי "פרמולה סינית עתיקה" הזמנתי רבע ליטר במושב עמינדב ליד ליד ירושלים,מהלתי במים ושתיתי בבוקר ובערב,
בשבועיים הראשונים חשתי שיפור קל ,התלהבתי והזמנתי עוד חצי ליטר מהפורמולה,,אחרי 3-4 שבועות השיקוי הסיני הפסיק להשפיע עלי בכלל,זרקתי לפח יותר ממחצית הנוזל.
לפני כשנה וחצי סיפרו לי על ג'אבא ו- 5HTP ,הזמנתי מחו"ל דרך חנות טבע(שוב יוקרתית) במרכז ת"א את המוצרים ,ניסיתי שבוע,לשינה זה לא עזר,אבל הלכתי ביום בזיג זגים וסבלתי מסחרחורות .
לשמחתי שאלתי נטורופתית באחד הפורומים,היא נזפה בי וצוותה עלי לא להתקרב לחומרים האלה וכינתה אותם מסוכנים,
מעניין -בחנות הטבע "יצאו מעורם" לעזור לי להזמין את המוצרים,אבל לא טרחו להזהיר מפני משהו,אולי בגלל דמי המשלוח הגבוהים שהם גבו?.
מניסיון ארוך הגעתי למסקנה שלצמחי המרפא אין תשובה להפרעות שינה-לפחות אצלי.צר לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשושנה- אין פתרון בצמחי מרפא - - תגובה
שושנה שרשבסקי24/04/2016אני יכולה רק לאחל לך שתמצא את מקור או הסיבה לבעיות שינה הקשות שלך וכן תרופה מתאימה
באיחולים לבריאות טובה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווקא לי עזר צמחי מרפא לשינה
ירדן30/06/2016צריך להתעקש ולשלב עוד דברים אז זה עובד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיופי-שמח בשבילך,בנתיים יש שיפור
שגב30/06/2016בשינה בעזרת כדור כימי בתוספת הורמון המלטונין (הורמון שינה) .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם פלפל חריף משפיע על הפרעות קצב ולחץ דם?שגב21/03/2016
סובל מהפרעות קצב ולחץ דם,מטופל בתרופות,לחץ הדם מאוזן והפרעות הקצב בשליטה,לאחרונה התחלתי בדיאטה,
בכל האתרים ממליצים(לאנשים בריאים) להוסיף לדיאטה פלפל חריף כצמח השורף שומן ומסייע בהורדת משקל.
האם הפלפל החריף יכול לגרום להפרעות קצב ולהעלות את לחץ הדם?.תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם פלפל חריף משפיע על הפרעות קצב ולחץ דם? - תגובה
שושנה שרשבסקי22/03/2016מחקרים מראים שפלפל חריף (החומר הפעיל נקרא קפסיקאין) מרחיב כלי דם, מאזן לחץ דם, (מוריד יתר לחץ דם) מחזק דופק,עוזר במצבים של הפרעות קצב, מנקה כלי דם ועוד סגולות רבות (שורף שומן, עוזר לעיכול, מקל על כאבי פרקים, מזרז החלמת פצעים...), בקיצור, בריא מאד
כמובן, כל אדם שונה ( אם אני אוכלת טיפה חריף, אוי לי...)
אם את מתחילה להכניס מזון חריף בתזונה, שימי לב מה זה עושה לך, תבדקי את לחץ הדם לאחר אכילה, שימי לב לקצב הלב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשושנה-בנושא פלפל חריף.
שגב25/03/2016מסתבר שהפלפל החריף לא נועד לגיבורים ,או יחידי סגולה,
לא התפעלתי מהפלפל החריף ,הגעתי אליו בגלל אותם דברים טובים שהוא מכיל ואת כותבת עליהם .
מתחילים עם חריף בווליום נמוך (מערבים בסלט הפלפל פטרוזילה,כוסברה,ושמן זית וטוחנים יחד ,אפשר להוסיף גם שום .) ואט אט מעלים את כמות הפלפל החריף ומתרגלים אליו, ולא מרגישים "וי איזה חריף".
תודה על התשובה המפורטת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשושנה-בנושא פלפל חריף. - תגובה
שושנה שרשבסקי27/03/2016לגבי הפלפל (שחור/לבן)
תדע שיש אנשים רבים שפלפל ממש לא בריא עבורם (למערכת העיכול, למערכת הדם)
פפריקה זה משהו אחר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוכלת באופן בררני, אך האם התזונה מספקת?תום17/03/2016
שלום,
אני בת 30, בריאה בד"כ. אוכלת בצורה מאוד בררנית (נרתעת ממרקמים וריחות, מאז ומעולם..) ורציתי לברר האם יש לי צורך להוסיף משהו לתפריט או שסה"כ התזונה שלי מספקת:
מלפפונים, עגבניות, פטריות, חסה, קולורבי, ברוקולי, כרובית, חצילים, קישואים, שעועית ירוקה וצהובה (לעיתים רחוקות)
שמן זית, אבוקדו
שעועית לבנה (~פעם בשבוע)
סלמון, טונה משומרת
פילה בקר (1-2 בחודש)
נוטלת ויטמינים: D , ברזל עם חומצה פולית ו- B12 (פעמיים בשבוע).
תודה רבה,
עדן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוכלת באופן בררני, אך האם התזונה מספקת? - תגובה
שושנה שרשבסקי17/03/2016בסך הכל, תזונה יפה, יש הרבה ירקות, הם בסיס לתזונה בריאה
צריך לשים לב לכמות החלבון
בימים שאת לא אוכלת דגים או בשר, ובוחרת בקטניה, רצוי להוסיף דגן מלא, על מנת לקבל חלבון איכותי ( דגן מלא עם קטניה נותנים את כל חומצות אמינו החיוניות)
רצוי גם להוסיף מעט אגוזים
ופרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת כאבי ראש בחודשים האחרוניםחסוי09/03/2016
שלום,
אני עוד פחות מחצי שנה בת 23. לפני חצי שנה הפכתי לצמחונית ואני אוכלת 5 פעמים בשבוע בממוצע קטניות ומאכלים מסויה ובנוסף אני לוקחת כל יום את הויטמין B12, אבל אני חשה בכאבי ראש ב-3 החודשים האחרונים פעם בשבוע בממוצע והשבוע כאב לי הראש בראשון ואתמול. מהי הסיבה לכאבי ראש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת כאבי ראש בחודשים האחרונים - תגובה
שושנה שרשבסקי10/03/2016שלום לך,
יכולות להיות סיבות רבות לכאבי ראש
קודם כל, האם את שותה מספיק
האם יש יציאות סדירות יום יומיות
יתכן וכאבי ראש קשורים לשינוי התזונה
מאכלי סויה אינם מתאימים לכל אחד
קטניות מסוימות מעולות לאחד ולא בריאות לאחר
יכול להיות שהתזונה שלך לא מאוזנת מספיק ויש לך חסרים
בכל מקרה כדאי לעשות בדיקות דם לוודא שאין אנמיה
אני ממליצה לך לפנות לייעוץ מקצועי אצל נטורופתית
לאחר תשאול מעמיק והבחנה תוכל לעזור לך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהן הסיבות לכאבי ראש שלי
חסוי20/03/2016עשיתי את הבדיקת דם הכי חשובה לפני שבועיים והתוצאות שלי היו בסדר וזה מה שהרופאה שלי אמרה. אני שותה יותר מ-8 כוסות מים ביום בממוצע והיציאות שלי משתנות קצת מפעם לפעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי מתכות כבדות בעזרת תוספיםעמירם05/03/2016
באיזה אופן ניתן/מומלץ לעשות ניקוי מתכות כבדות ע"י תוספים כמו EDTA או ביוסיל? האם יש צורך בליווי רופא או בבדיקות ספציפיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי מתכות כבדות בעזרת תוספים - תגובה
שושנה שרשבסקי06/03/2016EDTA - ביוסיל תוספים שונים , עם התוויה שונה
ביוסיל הוא על בסיס כולין, הוא לטיפוח השיער, העור והצפורנייםת בטוח לשימוש כל עוד לא עוברים על המינונים המומלצים
EDTA לניקוי מתכות, אני לא מכירה אותו כתוסף, אני יודעת שהוא נמצא במערך הרפואי
, תרופה הניתנת דרך הוריד או השריר במצב של הרעלה
ראיתי שמוכרים אותו בחו"ל כתוסף
העבירי את השאלה לפורום BEOK "ויטמינים ותוספי תזונה" (מנהל: איציק ברדה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף הסוכרתחליף הסוכרתחליף הסוכרתחליף הסוכרתחליף הסוכרמיה01/03/2016
שלום
האם תחליף הסוכר בקישור הוא מומלץ?
בהקשר של סכרת ומשקל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף הסוכרתחליף הסוכרתחליף הסוכרתחליף הסוכרתחליף הסוכר - תגובה
שושנה שרשבסקי01/03/2016נראה בסדר גמור
סטיביה הוא מופק מהצמח, ואין בעיה
אריתריטול, הוא סוכר רב כוהולי, (כמו מלטיטול וכו"), סוכרים כוהולים הם בסדר, (הרבה יותר בריאים מסוכרלוס, אספרטיים וכו').
לפי מה שקראתי עכשיו, ארתריטול הוא הטוב בין הסוכרים הכוהולים, וזה בסדר.
כמו כל דבר שימוש הגיוני, ללא הגזמות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למנהלי האתר - סליחה, אבל הכותרת של הנושא קצרה מידימיה29/02/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
- קצף בבישול מאש - קצף בבישול מאשליאור22/02/2016
שלום רב,
1. אשמח לשאול מה הוא אותו קצף שניתן לראות שממלא את הסיר בעת בישול המאש?
2. האם מומלץ לאחר ההרתחה להחליף את המים בסיר ולשטוף את המאש?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצף בבישול מאש - קצף בבישול מאש - תגובה
שושנה שרשבסקי23/02/2016רצוי לעמוד על יד הסיר וכאשר הקצף עולה, להוריד עם כף, כמובן שיש לשטוף היטב את המאש לפני הבישול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי חלב בריאות ודיאטה0000000000000000000000000מיה21/02/2016
שלום
אני רוצה להוריד לשתי כוסות נס קפה ביום (כיום 4, קפה גרגירים+חלב)
ומלבד זה להוריד מוצרי חלב שעד היום אכלתי, גבינה לבנה, מעט קוטג', אשל, יוגורט וכו'.
האם יש לכך יתרונות מבחינת בריאות ודיאטה?
האם חלב מעלה סוכר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצרי חלב בריאות ודיאטה0000000000000000000000000 - תגובה
שושנה שרשבסקי23/02/2016שלום,
טוב את עושה להוריד את כמות הקפה
טוב גם לצמצם מוצרי החלב, בראש החלב עצמו,
אפשר יוגורט ביו ללא תוספת סוכר
אפשר מוצרי צאן
לסכרתיים, מומלץ להימנע לחלוטין מחלב ומוצריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


