פורום תזונה טבעית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לגבי חלב צמחי מה עדיף ומה בריא
    ליאת
    29/06/2016

    איזה חלב צמחי נחשב הכי בריא?
    אני יודעת שהדעות חלוקות לגבי חלב סויה אבל זה די טעים לי האמת.
    חבל שיבולת שועל וקוקוס טעמתי ולא אהבתי.
    איזה טעימים ומומלצים?

    תודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לגבי חלב צמחי מה עדיף ומה בריא - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    29/06/2016

    חלב שקדים מוצלח, אפשר לנסות חלב אורז
    חלב סויה זה מצוין אבל יש להקפיד לקנות חלב סויה לא מהונדס(זה צריך להיות כתוב), וכן לבדוק שאינו מעובד, שאין תוספת סוכר או חומרים משמרים
    בנוסף אינו מומלץ לבעלי סוג דם b,, ולרגישים לסויה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לצמחונות או טבעונות איך עושים זאת בצורה נכונה
    לי
    20/06/2016

    שלום רב,

    בזמן האחרון שמתי לב שמוצרים מהחי משפיעים עליי לא טוב ואני רוצה לנסות להפסיק לאכול אותם. הכוונה היא בעיקר למוצרי חלב ובשר/עוף. בתור התחלה אני חושבת שאמשיך לאכול ביצים ודגים ואראה איך זה משפיע עליי.
    שאלתי היא האם עלולים להיווצר אצלי חוסרים בסידן (עקב הורדת מוצרי חלב) ובחלבון (עקב מיעוט מאכלים מן החי)? אם כן, כיצד אשלים את החוסרים הללו?
    האם תוכלו לתת לי דוגמאות למזונות מן הצומח שמכילים חלבון מלא ואיכותי?
    אשמח אם תוכלו לכתוב לי רשימת מאכלים שעליי לצרוך ושיספקו לי את כל הרכיבים התזונתיים הנחוצים לי.

    תודה רבה מראש על התשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לצמחונות או טבעונות איך עושים זאת בצורה נכונה - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    20/06/2016

    שלום לי,
    הייתי מציעה לך לגשת לנטורופתית לקבל הדרכה, כי לא כל מה שמתאים לשרה מתאים גם למשה....
    במסגרת הפורום, אוכל לתת לך רק כמה טיפים

    שמת לב שמזונות מסוימים לא טובים לך, תורידי אותם ,בשר וחלב בשלב ראשון, יתכן שזה יספיק, מעט ביצים ודגים דווקא יהיו לך טוב.
    יש המון מקורות לסידן, לא צריך לקבל מחלב :ירקות ירוקים עליים (כגון כרוב, ברוקולי, חסה), אגוזים, שקדים, טחינה משומשום מלא, טופו, גרעיני חמניות (לא קלויים), פירות יבשים (תאנים, גם משמישים וצימוקים), סרדינים עם העצמות...

    בפורום זה דברנו לא מעט לאחרונה על חלבון מלא צמחי
    תופו, הוא חלבון מלא
    לרוב הקטניות יש מחסור בחומצת אמינו אחת: (מתיונין) אפונה שעועית ,מש, עדשים חומוס, אך זו לא בעיה, אוכלים באותו היום דגן מלא (אורז מלא, בורגול, כוסמת,, דוחן, פרוסת לחם מלא), נכון גם להם חסרה חומצת אמינו אחת (ליזין) , הם משלימים אחד את השני, ואין שום בעיה, ביחד מהווים חלבון מלא איכותי
    בקינואה כל חומצות האמינו, הוא דם חלבון מלא

    תאכלי גם הרבה ירקות ועלים ירוקים, נבטים, ולא יחסר לך כלום, אבל להיות קשובה לגוף, ולשים לב מה טוב לך ,ומה לא טוב לך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערך תזונתי באבטיח או ענבים?
    חיים לוזון
    14/06/2016

    האם חוץ מזה שהם טעימים בטירוף יש בהם גם ערכים תזונתיים שטובים לגוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערך תזונתי באבטיח או ענבים? - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    20/06/2016

    שלום,
    רוב הפחמימות של הענבים הם סוכרים, יש בענבים ויטמינים ומינרלים, לאכל אשכול זה בסדר גמור, תכולת מים גבוהה לכן מרעננן וטעים, רק לא להגזים בגלל התכולה הגבוהה של הסוכר.
    בקליפת הענבים האדומים יש חומר בשם רזרבטרול שהוא נוגד חמצון חזק (טוב ללב, נמצא גם ביין האדום)

    אבטיח הוא רובו מים...וסוכר, העומס הגליקמי של האבטיח אינו כל כך גבוה הודות לתכולה של המים, לכן , מצוין לאכל אבטיח, אבל, לא להגזים בכמות (כי אז כמות הסוכר תהיה גבוהה ותגרום לעלייה מהירה של הסוכר בדם.
    באבטיח יש מעט מינרלים (סידן, מגנזיום,) , ויטמין C ומעט חלבון

    בקיצור, טוב לאכל, אבל במידה
    לסוכרתיים, מידה מאד קטנה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדשים עם או בלי מכסה? עדשים עם או בלי מכסה? עדשים עם או בלי מכסה?
    ליאור
    10/06/2016

    שלום שושנה,

    אשמח בבקשה להבין פעם אחת מה ההבדל בין בישול עדשים בסיר עם מכסה ובלי מכסה?
    חלקם ממליצים ככה וחלקם ככה.


    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדשים עם או בלי מכסה? עדשים עם או בלי מכסה? עדשים עם או בלי מכסה? - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    12/06/2016

    אני מבשלת עם מכסה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות כלליות ביחס לחלבון מלא
    ליאור
    30/05/2016

    שלום,

    1. האם לאכול כל יום דגן מלא וקטניות יענה על הצורך של אספקת חלבון מלא באופן יומי?
    אני יודעת שלגיוון ישנה משמעות מבחינת טעמים..... אבל עדין לא הצלחתי למצוא חלבון מלא בצורה אחרת..... הכוונה חלבון מלא שאני אוהבת. (טופו ובשר, אני פחות אוכלת)

    2. במידה וממש לא מגוונים
    ואוכלים כל יום דגן מלא עם אותם העדשים (תערובת של שחורות וכתומות)
    האם זה עונה על הצורך של חלבון מלא בצורה מיטיבית?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות כלליות ביחס לחלבון מלא - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    30/05/2016

    חשוב כאמור לקבל חלבון מלא כל יום, בכמות מספקת, כמובן שהגיוון חשוב
    לא רק טופו (שהוא חלבון מלא), אלא גם אפונה ושעועיות שונות, הן חלבון (חסר, לאכל גם דגן מלא)
    מדי פעם ביצה, דג (ממים עמוקים), יתנו לך גוון
    וכמובן גוון גדול במיוחד של ירקות ועלים ירוקים
    שמן זית ולימון
    תגווני גם עם פטריות, חלבון מעולה
    ועוד עיצה: האם ניסית להשרות קוביות טופו ברוטב טמרי, לתגן אותם קלות ואז להוסיף אותן לסלט או לירקות מוקפצים במעט שמן זית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קינואה - שושנה, בהמשך לתשובתך הקודמת בבקשה
    ליאור
    30/05/2016

    שלום שושנה,

    תודה על תשובתך הקודמת
    אני מבינה שקינואה זה חלבון מלא
    לכן, אם אני אוכלת קינואה ללא עדשים, זה עדיין חלבון מלא ונחשב כארוחה שלמה, נכון?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קינואה - שושנה, בהמשך לתשובתך הקודמת בבקשה - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    30/05/2016

    נכון, כאמור, שקינואה הו חלבון מלא, י
    בו כל חומצות האמינו החיוניות, הוא אינו דגן מבחינה בוטנית, יחד עם
    אך הוא די עשיר בפחמימות (משהו כמו פסטות), זה מצוין לאכל אותו עם סלט גדול ושמן זית או ירקות
    וגם טוב עם עדשים (שתכולת הפחמימות קטנה יותר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלט עם טופו? סלט עם טופו? סלט עם טופו?
    ליאור
    26/05/2016

    שלום,

    1. האם סלט עם טופו זו ארוחה המכילה חלבון מלא?
    2. האם חייבים/מומלץ לאכול כל יום חלבון מלא?
    3. האם סלט עם ביצה ואבוקדו נחשבת ארוחה מלאה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלט עם טופו? סלט עם טופו? סלט עם טופו? - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    27/05/2016

    1. טופו הוא חלבון מלא, לכן סלט עם טופו מהווה בהחלט חלבון מלא.

    2.חשוב מאד לאכל כל יום חלבון מלא בכמות מספקת, אבל אפשר לפזר את החלבון משך היום, לדוגמה: בצהריים דגן מלא (זה חלבון חסר חומצת אמינו אחת) ובערב מרק עדשים (העדשים מהווים חלבון חסר חומצת אמינו אחת , אך לא אותו אחת... ביחד זה מלא. במילים אחרות דגן מלא וקטנייה הם חלבון מלא, לא מוכרחים באותה ארוחה.

    3. ביצה הוא חלבון מלא כמובן, האבוקדו הוא פרי בריא מאד, יש בו שומן בריא, פחמימה זמינה וחלבון, לכן עם סלט זה בהחלט ארוחה יפה.

    4. קינואה נחשב כדגן מלא (הוא אינו דגן מבחינה בוטנית!) בעל חלבון מלא,מעולה לאכל אותו יחד עם עדשים.

    בתיאבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות בנוגע לכורכום וחומצה פולית
    ארגiט
    25/05/2016

    1. האם תוסף כורכום (כדורים) פוספוליפיד מריווה עדיף מתוסף כורכום (כדורים) עם פלפל,
    מכיוון שפוספוליפיד מריווה גורם לספיגה טובה יותר, או שזה קשקוש פרסומי?

    2. האם יש מניעה לקחת תוסף כורכום (בכדורים) בזמן הריון? (בנוסף לשאר התוספים)

    3. האם נכון שכבר לא מומלץ לכולם לקחת 5 מ"ג חומצה פולית בהריון אלא 400 מק"ג או שזו שמועה לא מבוססת מחקרית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות בנוגע לכורכום וחומצה פולית - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    25/05/2016

    1. לגבי הכורכום, שניהם טובים, גם הפלפל, גם הפוספוליפיד מאפשרים ספיגה טובה יותר של הכורכום.
    כל אחד צריך לראות מה טוב יותר עבורו.
    יש המון מחקרים היום על כורכום, יוצאים פורמולות חדשות לשוק, בעוד שבועיים אני הולכת לכנס בו אשמע על מחקרים אחרונים על הכורכום, אם יהיה חדש אשמח לשתף אתכם.
    2.אין מניע לקחת כורכום בהריון, לא לעבור על הכמות המומלצת
    3. אין שום צורך כלשהו לקחת חומצה פולית בכמות של 5 מ"ג, בהריון, יתכן אפילו שזה עלול להזיק לנשים מסוימות
    הכמות של 400מ"ג((אפשר עד 1200מ"ג), מספיקה בהחלט.
    עדיף לקבל את החומצה פולית בצורת ה"פולט", שזו הצורה הטבעית, בארץ עדיין לא ניתן לרכוש את הפולאט לבד, קיים ביחד עם b12, בחברת אקוסאפ,
    אני מאמינה שבקרוב יגיע לארץ גם הפולאט, בינתיים להמשיך לקחת חומצה פולית במינונים המקובלים בפרינטל (או /ו בי 12 של אקוסאפ)
    בברכה




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אידוי בסיר לחץ האם יש איבוד ערכים תזונתיים?
    חיים לוזון
    18/05/2016

    האם באידוי ירקות בסיר לחץ האם יש איבוד ערכים תזונתיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אידוי בסיר לחץ האם יש איבוד ערכים תזונתיים? - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    18/05/2016

    אין בעיה בשימוש בסיר לחץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה

    חיים
    18/05/2016

    את אומרת שאין אובדן של ערכים תזונתיים בסיר לחץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    18/05/2016

    בכל שיטת בישול, יש אובדן מסוים של ערכים תזונתיים, בסיר לחץ, הבישול הוא מהיר, הכלי סגור, לכן זו שיטה טובה לבישול /אידוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קמח המיוצר מחיטה מולבנת
    אליה
    12/05/2016

    שלום רב,
    חזרתי מארה"ב שם רוב הקמח מולבן כלומר החיטה עוברת תהליך כימי של הלבנה באמצעות כלורין. ברצוני לדעת האם גם הקמח הלבן שבארץ מיוצר מחיטה העוברת תהליך כזה.תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קמח המיוצר מחיטה מולבנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קמח המיוצר מחיטה מולבנת - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    18/05/2016

    לא ידוע לי על כך! אני מקווה שלא!
    בכל מקרה אני ממליצה לצמצם אכילת מוצרים מקמח חיטה.
    החיטה של היום היא חיטה שעברה עיבוד בשיטות שונות, היא עשירה מאד בגלוטן, גורמת לתחלואה אצל לא מעט אנשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בישול קטניה - עדשים שחורות וכתומות
    ליאור
    09/05/2016

    שלום,

    שושנה, איך את ממליצה לבשל את העדשים השחורות והכתומות?

    1. כמות מים?
    2. זמן?
    3. עם מכסה או בלי?
    4. האם אפשר ביחד?
    5. עם השרייה / בלי השרייה?


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בישול קטניה - עדשים שחורות וכתומות - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    09/05/2016

    לשטוף אותן היטב
    אין צורך בהשקעה
    בישול במים, לכסות (+עוד קצת מים)
    עם מכסה
    יחד עם זאת, טוב יותר להנביט אותן
    להשרות 24 שעות במים, לסנן, לשים במסננת, לכסות, להרטיב פעמיים/שלוש ביום, אחרי 24 שעות(עד 48 שעות אם רוצים נבט ארוך יותר) יש לך עדשים מונבטות, טעימות להפליא, אפשר להוסיף לסלט כמו שהן או להקפיץ אותן עם בצל (ועוד ירקות), לכמה דקות בכף שמן זית, מעדן!
    (אם עצלנים... אפשר לקנות מונבט בחנויות טבע או בסופר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגן עם קטניה - האם שווה לחלבון מלא?
    ליאור
    09/05/2016

    שלום שושנה,

    אני כמעט ולא אוכלת בשר או דגים
    אוכלת המון ירקות ופירות

    שאלתי:
    1. האם דגן + קטניה + סלט = ארוחה מלאה? או שחסר בה משהו? זה מרגיש מוזר שזה רק זה בלי "עיקרית".....
    2. הדגן תמיד מלא מלבד לאורז שאני מעדיפה אורז בסמטי לבן. האם אורז בסמטי לבן וקטניה = חלבון מלא?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגן עם קטניה - חלבון מלא? - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    09/05/2016

    דגן מלא עם קטניה וסלט ירוק/ירקות, יופי של ארוחה, זה חלבון מלא, איכותי
    אורז בסמתי לבן עם קטניה, זה בסדר גם
    לבריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סילאן ללא תוספת סוכר
    רינה
    29/04/2016

    שלום,
    האם סילאן ללא תוספת סוכר ,יכול להזיק לאנשים עם סוכר גבולי?

    תודה לתשובה
    רינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סילאן ללא תוספת סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סילאן ללא תוספת סוכר - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    01/05/2016

    בסילאן תכולת סוכר גבוה לכן אינו מומלץ לסוכרתיים או לבעלי סוכר גבולי.
    נכון שיש בו ויטמיני B, סידן ,ברזל, מגנזיום, נוגדי חמצון, לכן נחשב כממתיק בריא יחסית,(יש לו כל התכונות של הפרי, התמר),אבל ,כאמור, לא למי שצריך לצמצם את הצריכה של הסוכר בתפריטו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נייר כסף האם בטוח להשתמש באפיה ושאלה לגבי שמן זית
    חיים לוזון
    26/04/2016

    בוקר טוב אם אני עוטף תפוח אדמה בנייר כסף באפיה בתנור יש בזה סיכון בריאותי?(אני משתמש בשמן זית)ועד איזה מעלות זה בטוח באפיה
    עד איזה מעלות באפיה אני יכול להשתמש בשמן זית מבלי שיהיה חמצון
    ובאיזה צד של נייר הכסף זה בטיחותי להניח עליו את המזון הצד הכסוף או הצד של המט הכהה יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נייר כסף האם בטוח להשתמש באפיה ושאלה לגבי שמן זית - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    26/04/2016

    נייר כסף:הצד הכהה יותר
    תבניות אלומיניום, רצוי לכסות בנייאפייה
    שמן זית איכותי , באפייה עד 200 --220 מעלות, ( ככל השמן איכותי יותר, נקודת העישון שלו גבוה יותר)
    בתיאבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דייסת תינוקות למבוגרים--------------------------------------------
    מיה
    22/04/2016

    שלום

    בגלל הפסח קניתי במקרה דייסת כוסמת כדאי לשבוע ואכן חצי כוס עם מים ומעט חלב השביעה אותי.

    אני נוהגת לאכול מידי פעם שיבולת שועל גסה ושאלתי היא מכיוון שהדייסה לתינוקות טעימה לי האם כדאי לאכול כל יום (אחרי הפסח) חצי כוס דייסת שיבולת שועל/קינוא/כוסמת לתינוקות עם מעט חלב ומים?

    יש שם רשימת ויטמינים ארוכה...האם זה בריא למבוגרים גם?

    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דייסת תינוקות למבוגרים-------------------------------------------- - תגובה

    שושנה שרשבסקי
    23/04/2016

    הכמויות של הויטמינים הרשומים בפורמולה לתינוקות, הן קטנות מאד, מותאמות לתינוק, הן אינן ממלאות את הצורך למבוגר
    כמובן אין שום רע לאכל מזון תינוקות, רק צריך לאכל עוד כמה דברים , עדיף שיבולת מלאה , כוסמת, קינואה, בצורה הטבעית שלהם, לאחר בישול קצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום