פורום תזונה טבעית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת אגוזים עם גבינה
    פנינה
    29/08/2017

    שלום
    האם שילוב של אכילת אגוזים עם גבינה נחשב לשילוב טוב או לא?

    אשמח לתשובה
    פנינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת אגוזים עם גבינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגוזים וגבינה

    שושנה שרשבסקי
    29/08/2017

    אגוזים: כדאי מאד להשרות אותם במים (כשש שעות, לפחות שעתם, ההשרייה מפחיתה את החומצה האוקסאלית.
    עכשיו לגבי שאלתך
    לא רצוי לשלב חלבון מן החי (גבינה) עם חלבון מהצומח (אגוזים)
    אגוזים משתלבים היטב עם פירות
    גם עם ירקות
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובה של תוצאות כולסטרול LDL
    אנה
    27/08/2017

    שלום שושנה ,
    ראשית תודה לתשובה מהירה,
    בדקתי מחדש את התוצאות שהתקבלו בבדיקות האחרונות ,התוצאה של כולסטרול LDL היא 126 וכולסטרול HDL 49
    חילקתי את שתי התוצאות וקיבלתי 2.57
    מה דעתך?
    לגבי התזונה,אני נימצאת בעודף משקל ולכן אני שואלת אותך אם אכילת שמן זית ואגוזי מלך וזרעים,יכולים להטיב עם הכולסטרול אבל להעלות את המשקל,לגבי ברוקולי אומגה 3 וזרעי פשתן אני נימנעת מהסיבה שיש לי תת פעילות גבולית של בלוטת המגן,
    אשמח לקבל את דעתך

    בתודה רבה

    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כולסטרול LDL המשך

    שושנה שרשבסקי
    28/08/2017

    שלום אנה,
    הגוף זקוק לשמנים , כמובן לשמנים טובים.
    להורדת כולסטרול, להורדת משקל ובמצב של תת פעילות התריס, חשוב להכליל בתזונה את השמנים האיכותיים: שמן זית, אגוזים, זרעי פשתן/ צ'יה, כמובן בכמויות סבירות.
    לגבי הברוקולי, מכיוון שיש תת פעילותשל הבלוטה, רק מבושל ובכמות קטנה
    התוצאות שלך גבוליות, בהחלט לא נורא, לא מצדיק לקחת תרופות
    הקפדה על התזונה, הורדת משקל (תורידי מוצרי קמח וסוכר), פעילות גופנית, והערכים יחזרו להיות בטווח
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת כולסטרול LDL
    אנה
    26/08/2017

    שלום רב שושנה,
    התוצאה בבדיקות דם שלי הכולסטרול 136 LDL
    כאשר הטווח הוא עד 100 ,אני יודעת שהתוצאה לא טובה
    רציתי לישאול איזה מזונות מורידים כולסטרול הרע ומעלים את הכולסטרול הטוב.
    בתודה מראש

    אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת כולסטרול LDL

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה להורדת כולסטרול LDL

    שושנה שרשבסקי
    27/08/2017

    שלום אנה,
    לכולסטרול, יש חשיבות רבה לגוף שלנו, מה שחשוב זה לשמור על יחס אופטימאלי בין LDL/HDL : פחות מ 2,5 (לחלק את התוצאה של LDL בתוצאה של HDL וכן למנוע את חמצונו של הכולסטרול וכאן התפקיד של התזונה:
    (אני כותבת באופן כללי, אוהבת להתאים את התזונה באפן אישי, גם לפי סוג הדם)
    תזונה מגוונת עם הרבה ירקות מכל הצבעים והמינים, דגש על ירקות ירוקים וכתומים, ברוקולי (עשיר בפיטוסטרולים)
    הירקות עשירים בנוגדי חמצון
    דגנים מלאים, (עשירים בסיבים תזונתיים, (חשוב מאד!)

    חשיבות לחומצות שומן אומגה 3 , נמצא בדגי ים ממים עמוקים, וכן מזון צמחי: זרעי פשתן, זרעי צ'יה, אגוזי מלך,

    חשיבות עליונה לשמנים טובים: שמן זית (מוריד LDL ומפחית חמצונו), , מעלה HDL, אבוקדו
    אגוזים וזרעים
    אפשר בשר רזה או עוף לפי ההרגל (וסוג הדם!)

    להמעיט ככל האפשר ממזון מעובד, משומר, עתירי מלח
    להימנע ממרגרינות (שומן צמחי מוקשה) וכל העוגות/עוגיות קנויות שכתוב בחומרים שמן צמחי מוקשה או מוקשה למחצה,
    להימנע מרטבים מוכנים, ממאכלים עם תוספי סוכר

    בקיצור לאכל בריא והכי חשוב לעשות פעילות גופנית כמו הליכה מהירה
    אפשר לקחת תוספים אך זה חורג מדיון בפורום זה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמניה - איזה לחם עדיף
    לימור
    20/08/2017

    שלום רב, מטופלת בכדורי ברזל המולגין 9.3
    איזה לחם מומלץ לאכילה שאין בו חומצה אוקסאלית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמניה - איזה לחם עדיף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומצה פיטית ולחם

    שושנה שרשבסקי
    20/08/2017

    שלום לימור
    לחם שאור
    (השמרים גם מפחיתים את כמות החומצה , אך לחם שאור מנטרל את החומצה לגמרי)
    אפשרות נוספת: לחם נבוט 100% (ההנבטה של הגרעינים מחסלת את חומצה
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צום או תזונה מותאמת במקרה של תולעים
    מישהיי
    18/08/2017

    היי
    האם צום מים יכול לעזור לי לפנות תולעים מהמעיים?
    אני סובלת מזה הרבה הזמן ולא יכולה לישון בגלל
    הגרד בפי הטבעת והאמת שאני כבר לא יודעת
    אם נגרם לי נזק עצום מחוסר שינה,
    מה כדאי לאכול ומה לא ? ואם עדיף כבר לצום
    פשוט וזה יכול לעזור לי ? תרופות לא בא בחשבון
    כרגע כבר לקחתי וזה לא פתר לי את בעיית
    התולעים.

    אשמח לתשובה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים

    שושנה שרשבסקי
    20/08/2017

    שלום לך,
    אני כרגע בטיול בחו"ל, מנצלת התחברות ל-wify לענות בקצרה:
    צום לא מומלץ (יש הממליצים על גרימת שלשולים, אני לא כל כך מתחברת, אך אם תהיי מעוניינת לשמוע, תהיי בקשר איתי שבוע הבא

    יש חשיבות גדולה לתזונה:
    הימנעות מסוכרים (כולל קמח לבן)- התולעים אוהבים מתוק, הימנעות ממזון תעשייתי, צמצום צריכת שומנים רווים .
    לאכול כל יום חופן גדול של גרעיני דלעת (עישרים באבץ)
    לאכול שום, בצל, ג'נג'ר
    לאכול ירקות שורש כתומים
    להקפיד על מזונות עשירים בסיבים תזונתיים( משפיעים על פלורת המעיים , מעכבים התפתחות של מזהמים)

    לגבי תוספים: פרוביוטיקה (עם fos), שמן אורגנו או שמן אשכוליות (GSE)

    יש צמחי מרפא יעודיים לטיפול בתולעים
    יש מקום גם לחזק את מערכת החיסון על ידי צמחים
    אבל זה מעבר לתשובה בפורום זה,
    לבחירה נכונה של הצמחים יש צורך בתשאול על מנת לדייק ולתת את הטוב ביותר (יש גם פורמולות מוכנות,אך גם כאן יש צורך בהתאמה)
    יכולים לסייע חליטות (כף גדושה של הצמח): קמומיל/שומר/ נענע/לבנדר,
    אפשר גם להיעזר בשמנים אתרים (לטיפול מקומי)
    כמובן היגיינה מאד מוקפדת
    החלפת מצעים לעתים קרובות
    ולטפל בכל המשפחה....
    ממליצה לך לפנות ליעוץ אצל נטורופתית , הצמחים חשובים
    שבוע הבא אני שוב בעבודה
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום.

    ..
    21/08/2017

    היי תודה על המענה.
    אני עושה את כל מה שכתבת לי פה
    ולצערי זה לא עוזר כל התוספים קניתי
    אני בולעת שום קצוץ טרי,
    אני גרה לבד והמשפחה שלי לא נדבקו ממני
    בכלל בתולעים, אני אוכלת רק גרגרי חומוס
    אחרי שהשרתי ובישלתי וגם אורז מלא,
    איזה פורמולות ניתן לרכוש
    והאם את ממליצה להזמין כאלה באינטרנט?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים המשך

    שושנה שרשבסקי
    27/08/2017

    שלום,
    סליחה פספסתי את השאלה האמצעית...
    תהיי בקשר איתי במייל, כי אני לא יכולה להמליץ על חברות וכו' דרך הפורום
    לוחצת על התמונה שלי, יפתח דף, יש לך אפשרות לשאול שאלה באופן פרטי, רושמת את המייל שלך, BeOK יעביר לי את השאלה למייל שלי
    אמליץ לך על פורמולה טובה באופן פרטי
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי המשלשלים במה מדובר

    ..אני
    21/08/2017

    איזה משלשלים לקחת,?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים, המשך

    שושנה שרשבסקי
    21/08/2017

    אין לי את הפרוטוקול לפני,
    זה טיפול מדויק
    מדובר בצמחים
    אענה לך ברצון שבוע הבא( כאמור אני בחופשה בחו"ל)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לטיפול

    ...
    27/08/2017

    אני אשמח לשמוע על הטיפל כשתתפני כי זה חשוב
    חופשה מהנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים המשך

    שושנה שרשבסקי
    28/08/2017

    תהיי בקשר איתי באופן פרטי במייל
    (ראי תשובה שלי של ה27/08 טיפה למעלה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה עקרונית לגבי ארוחת בוקר?
    חיים
    15/08/2017

    בוקר טוב יש לי סיטואציה מורכבת בבוקר אני קם לתפילה וכמובן לפני התפילה אסור לאכול וכשאני חוזר מהתפילה בד"כ יש לי במקרה הטוב 20 דקות לפני שאני יוצא לכיוון העבודה בגלל שאני לא יכול לאכול סעודה עשירה בזמן הזה מהסיבה הפשוטה שלא אספיק האם יש מזון שאוכל לאכול בבוקר בצורה מהירה שיהיה אפקטיבי בריא ושיחזיק אותי לאורך היום (דרך אגב בעבודה אני לא הכי אוהב לאכול אוהב יותר לשתות שתיה חמה)
    איזה מזון היית ממליצה כפתרון?
    יש את הנטיה למתוק יש לי ממרח טבעי לחלוטין שכולו פירות יער(סנדלפור)שתי פריכיות כל בוקר עם ריבה זה בעייתי מבחינת הסוכר?
    או מצד אחת פריכיות עם גבינה אבל גבינה זה בעייתי בגלל שזה מוצר חלב ואני די רוצה להמנע ממוצרי חלב
    אשמח אם תעזרי לי לקבל כיוון איך להתחיל את הבוקר בריא מהיר ואפקטיבי אולי יש לך את נוסחת הקסם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת בוקר

    שושנה שרשבסקי
    16/08/2017

    שלום חיים,
    ארוחת בוקר היא ארוחה חשובה ואין לזלזל בה.
    מה דעתך על שיבולת שועל (קווקר) כבסיס
    כמה אפשרויות: 1. כדייסה (על בסיס מים,
    לבשל כמה דקות או להשתמש באינסטנט), ואחר כך להוסיף כל מיני לפי הרשימה בהמשך
    2. לקנות "גרנולה" ללא תוספת סוכר או להכין בבית, סופר פשוט: קונה חצי קילו שיבולת שועל גס, שם בתנור ואופה כ45 דקות על חום נמוך (130 מעלות), שומר במקרר בקופסה
    בבוקר שתי דקות הבנה:
    יוגורט טבעי/ חלב סויה/ חלב שקדים / רסק תפוח עץ וכו' בסיס
    מוסיף הקווקר
    מכאן מוסיף תערובת של מזונות שאתה מכין מראש בקופסה ושומר במקרר: אגוזים/זרעי דלעת/זרעי חמניה/ צי'ה/ צימוקים/ חמוציות/ ,
    להחזיק במקפיא פירות יער ולהוסיף כף
    זה נוסחת קסם: פחמימה מורכבת/חלבון/ שמנים טובים/ נוגדי חמצון, אתה מסודר עד הצהריים

    אני עכשיו בחופשה , רוב הזמן לא לצד מחשב
    אנא שמור שאלות לאחר 27/08
    אשמח אז לתת לך עוד כיוונים
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בטן לאחר כל ארוחה
    ליסה
    13/08/2017

    שלום
    לפני שנתיים סבלתי מנפיחות בטן ועייפות קיצונית בבדיקת דם יצא שיש לי חסר בברזל הרופא הפנה אותי לבדיקת נשיפה יצא חיובי עם דלקת קיבה לקחתי עשרה ימים אנטיביוטיקה להכחדת החיידק המשכתי חמישה חודשים עם תרופות סותרי חומצה אחרי בדיקות נוספות הברזל חזר לנורמה החיידק נעלם והדלקת חלפה מאז אני עדיין סובלת מנפיחות בטן גזים יציאות רכות לקחתי פרביוטיקה לכמה חודשים טובות ולא עוזר כלל על מה את ממליצה אילו תוספי תזונה יכולים לעזור ואילו מאכלים כדאי לאכול על מנת לאזן את חומציות הקיבה אשמח אם אזכה למענה בקרוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות בטן לאחר כל ארוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטן נפוחה

    שושנה שרשבסקי
    13/08/2017

    שלום,
    תשובה ראויה אוכל לתת לך רק לאחר תשאול מעמיק, הצרכים של כל אדם שונים, מה שעשית עד עכשיו לא פתר לגמרי את הבעיה, צריך להתאים את התזונה והתוספים באופן אישי.
    לכן תשובתי היא כללי מאד מאד
    להרבות במזון בסיסי:ירקות ירוקים, ירקות בכלל,
    לאכל במידה דגנים מלאים
    למעט במזון מהחי ובמוצרי חלב
    להעדיף חלבון מהצומח,(שהוא חומצי, אבל הרבה פחות מיליון מהחי
    להקפיד על שמנים איכותיים מכבידה קרה
    לימון הופך לבסיסי בגוף, זה טוב
    אימוץ של תזונה על פי סוג הדם פלוס הקפדה על על היחס חומצה/בסיס עשוי לפתור את הבעיה

    ולכל הגולשים היקרים:
    אני יצאתי לחופשה של שבועיים
    אין לי מחשב, רק הנייד בלילה כאשר יכולה להתחבר לwify
    אנא, חכו עם השאלות (עד 27 לחודש)
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפורניים חזקות שלא נשברות
    סופי
    11/08/2017

    שלום,
    רציתי לישאול,האם ציפורניים חזקות ולא נישברות מעיד שהמצב של הסידן והברזל תקינים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפורניים

    שושנה שרשבסקי
    12/08/2017

    ברפואה משלימה בהחלט רואים בציפורניים חזקות עדות לבריאות טובה
    תזונה טובה עשירה במינרלים, ויטמיני B ובחלבון אמורים לתת מענה מצוין לשמירה על ציפורניים בריאות
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מותר לאכול אורז אחרי צום?
    חיים
    01/08/2017

    היום בערב אחרי הצום זה יהיה נכון לאכול אורז?
    ועוד שאלה מה דעתך על לחם בראשית מכירה אותו ממליצה עליו?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מותר לאכול אורז אחרי צום?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורז אחרי צום/ לחם בראשית

    שושנה שרשבסקי
    01/08/2017

    כדאי לשבור את הצום בשתייה, אחר כך אורז, זה בסדר גמור

    לחם בראשית הוא מחיטה מלאה,ולכן אינו מתאים למי שחיטה לא עושה לו טוב.
    מעבר לכך הוא לחם בריא, כל המרכיבים טבעיים, אין תוספות חומרים לא טובים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית שייק כמה מותר?
    חיים
    29/07/2017

    בוקר טוב שושנה כמה זה 150 מ"ל מבחינת כוסות בכמות הכוונה 1 או 2 ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתיית שייק כמה מותר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מ"ל לכוס

    שושנה שרשבסקי
    29/07/2017

    כוס רגילה שווה 240 מ"ל
    אפשר בהחלט לשתות שתי כוסות של שייק ביום
    חשוב גם לאכל מזון מוצק, ללעוס ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיים
    30/07/2017

    כשאמרתי 150 מ"ל הכוונה היתה בעיקר מהצד של הסוכר היה מאמר בעיתון שאמר שאסור יותר מ150 מ"ל ביום שייק פירות לדוגמה האהוב עליי זה שזיפים ותפוחים ואת אמרת שזה 240 מ"ל כוס אחת אז כוס אחת למעשה או שתיים כי שתיים זה 480 מ"ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שושנה שרשבסקי
    30/07/2017

    שלום חיים,
    אפשר לשתות/לאכל שני שייקים ביום כאשר עושים שייק ירקות שהוא ארוחה,ומוסיפים אולי פרי אחד כמו תפוח וגם כמה אגוזים לקבל חלבון ושומן, פירות יער כנוגד' חמצון חזקים וכו'
    שייק פירות , כמובן במידה, זה המון סוכר/פרוקטוז, ממש לא להגזים!150מ"ל, זה בסדר
    לבריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אילו מזונות מומלצים לבעלי דם O-?
    אבנר
    21/07/2017

    שלום שושנה

    קראתי שאת מומחית לנושא התאמת מזון לפי סוג הדם.
    תודה מראש על תשובתך.

    אבנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התאמה תזונה לסוג דם

    שושנה שרשבסקי
    22/07/2017

    שלום אבנר,
    בסוג דם מדברים על מזונות מועילים, אותם כדאי שיהיו קבועים בתפריט שלנו ומזונות מזיקים (אותם כדאי להימנע)
    בין שתי הקצוות יש המון מזונות שחשוב שיהיו חלק מתפריט מאוזן
    מועילים במיוחד לסוג דם O: בשר בקר (כמובן רזה איכותי), עוף ביצים (אורגניות), דגים לצד רשימה של ירקות, פירות, כו' מועילים

    הכי מזיקים: (רצוי להימנע): חיטה ומוצריה, תירס, שעועית אדומה,תפוח אדמה,עדשים ובוטנים ,אלו נחשבים כדגל אדום לסוג דם O
    רצוי להימנע גם מחלב, גבינות (אפשר גבינת עיזים, חלב סויה, פטה כבשים)

    אני רוצה להזכיר: כל אדם שונה ,סוג הדם מספר לנו משהו עליו,
    ויחד עם הסיפור האישי שלו, ניקח גם את הנתון הזה על מנת לדייק בתכנית תזונתית מדויקת לו יותר.

    תוכל למצוא רשימות של כל המזונות המועילים, הנייטרלים והמזיקים (והרבה יותר מזה) בספרו של ד'אדאמו "לחיות לפי סוג דם שלך",
    אם יש בעיות בריאותיות, כמובן שצריך לפנות למטפל.
    בברכה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שושנה,אני לא מאמין,את כנראה לא ישראלית במובן החיובי,בזכות תשובתך המהירה

    אבנר
    22/07/2017

    ברשותך,מקווה שלא תהיה זו טירחה גדולה מדי
    אני בן 77,לפני כ-5 שנים בלוטת התריס לא תיפקדה היטב.
    הוצע לי לצרוך כל יום קמצוץ אצות ים מיובשות ותוך כמה חודשים הערכים התכנסו לאמצע הטווח וכך זה מאז.אני ונה 2-3 סוגי אצות,עוחן,מערבב ובבוקר מכניס לצלחת עמוק קטנה,מרטיב וא"חכ מפזר על הסלט.
    אבל...הובהר לי שאסור לי לאכול ירקות ממשפחת המצליבים.
    הסיבה-הם מונעים ספיגה של היוד.
    שאלתי-האם אידוי או אפיה מבטלים את התכונה הזו ולחילופין אם אני מפריד בלוחות הזמנים בין אכילת מצליבים לאוכל אחר,האם הפרדה זו מספקת?

    שבוע טוב והמון המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת התריס ומצליבים

    שושנה שרשבסקי
    27/07/2017

    שלום אבנר,
    קודם כל סליחה על אחור התשובה, רק עכשיו ראיתי את המשך השאלה שלך.
    קודם כל יופי שהצלחת לאזן את הבלוטה על ידי תזונה ללא תרופות.
    לגבי המצליבים, לאחר בישול או אפייה, אתה יכול לאכל אותם ,
    הפרדה לא עוזרת, חשוב לבשל אותם בכל מקרה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שושנה,אין כמוך.רב תודות לך.

    אבנר
    27/07/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת פרי לאחר הארוחה
    דליה
    20/07/2017

    שלום רב, כמה שעות לאחר הארוחה מותר לאכול פרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת פרי לאחר הארוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת פרי לאחר ארוחה

    שושנה שרשבסקי
    20/07/2017

    חצי שעה לפני הארוחה או שעתיים אחרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפי סוג דם
    יהודה בונצל
    17/07/2017

    שלום רב לכל המשתתפים,
    אני בן שישים ותשע שואף להגיע רחוק (עד כמה שזה נשמע מצחיק ויומרני)
    לאחרונה שמעתי שלאכול באופן חופשי מדאגות עלול להיות בעל תופעות לא לגמרי רצויות והתחלתי להתעניין בדרכים לשפר את ההפקרות בה חייתי עד היום. וכעת לשאלתי: האם תזונה על פי סוג הדם עשוי לשפר את הרגשתי ואולי אף את בריאותי???
    האם יש המלצה לסוג הדם שלי ? מסוג A,?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה לפי סוג דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לפי סוג דם

    שושנה שרשבסקי
    18/07/2017

    שלום יהודה,
    סוג דם , זה גנטיקה, יש מאפיינים פיזיולוגים ופסיכולוגים דומים ביו נושאי אותו סוג דם ומאפיינים אחרים לנושאי סוג דם שונה כמובן שיש השפעות חיצוניות וסביבתיות.

    אכילה על פי סוג דם ( כאשר לוקחים פרמטרים נוספים בחשבון, כמו גיל, מחלות רקע, רגישויות למזון וכו') עשויה בהחלט לשפר את הבריאות ואת ההרגשה הכללית, הן הפיזית והן הנפשית/רגשית).
    סוג דם A רגיש מאד למזון לא מתאים (ולאורח חיים לא מאוזן) אני ממליצה לך לעבור לתזונה על פי סוג דם שלך
    (באופן כללי מאד, סוג דם A מרגיש טוב יותר עם מזון צמחוני
    (בשר בקר ומוצרי חלב לא טוב לו)
    תזונה מושתתת על ירקות, קטניות, דגנים מלאים לצד מעט ביצים/ דגים/ עוף מטיבה מאד עם סוג דם A
    אני מומחית לתזונה על פי סוג דם ואשמח להדריך אותך!
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייק ירוק- אשמח לחוות דעת
    תמר
    17/07/2017

    היי,
    התחלתי להכין ולשתות שייק ירוק כל בוקר כארוחת בוקר.
    אשמח לחוות דעת לגבי השייק שאני מכינה וכן המלצות לשייקים טובים נוספים.
    השייק שלי מכיל: (כמות ל-2 אנשים)
    5-6 עלי חסה
    2-3 עלי כוסברה ו/או נענע ו/או פטרוזיליה ו/או סלרי
    2-3 תמרים
    2 פירות- בננה/ תות/ אפרסק/ שזיף/ מנגו/ תפוח /אגס/ נקטרינה/ אבוקדו/ דובדבנים/ אוכמניות/ מלון/ אננס/
    5-7 אגוזי מלך ו/או שקדים
    1-2 כפית פשתן טחון
    2 כפיות ספירולינה
    כוס וחצי חלב 1% או כוס חלב סויה + כוס מים

    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שייק ירוק- אשמח לחוות דעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייק ירוק

    שושנה שרשבסקי
    18/07/2017

    שייק מצויין ( הכמות אכן לשניים)
    תגלגלי מעט למטה, ברבעי לשביעי עניתי לחיים: "טיפים לשייקים," תמצאי רשימה של שייקים בריאים.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה המהיר+ שאולנת

    תמר
    18/07/2017

    כמה קלוריות בערך יש בשייק כזה? (בכמות של אחד) וכמה גרם חלבון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלוריות בשייק

    שושנה שרשבסקי
    18/07/2017

    שלום תמר,
    אני לא סופרת קלוריות, זה לא מעניין אותי...
    השיק שלך מאוזן, החומרים מוקפדים ומגוונים
    יש בו כמות יפה של חלבון ושומנים טובים(אגוזים, ספירולינה, פשתן, חלב,ועוד)
    יש בו נוגדי חמצון חשובים (ירוק, אוכמניות...)
    הכל בכמויות סבירות לחלוטין
    שיהיה לכם לבריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה בנושא תחליפי חלב
    לי
    17/07/2017

    שושנה שלום,
    שאלתי לא מזמן בפורום לגבי תחליף ראוי לחלב פרה והמלצת לי על חלב סויה של הרדוף או אדמה אשר אינם מכילים חומרים משמרים, מספרי e ושאר מרעין בישין.
    קניתי את שני הסוגים ולצערי הם מאוד לא טעימים לי ולמשפחתי. אני מאוד רוצה רוצה להימנע משתיית חלב פרה ומאכילת מוצרי חלב אך אינני מוצאת תחליף ראוי לחלב פרה ניגר. אציין כי בני משפחתי אוהבים מאוד את החלב סויה של תנובה אך לצערי הוא מכיל סוכר ומספרי e שלא הצלחתי להבין אם הם מסוכנים, ובכל מקרה אני מעדיפה שלא לשתות מוצר כזה על בסיס יום יומי. אני באופן אישי כבר ויתרתי על החלב בקפה ואין לי בעיה לשתות בלי. אבל בן הזוג שלי לא יכול לוותר ואני ממש מנסה לחפש אלטרנטיבה.
    ניסית לקנות גם חלבים צמחיים אחרים אורגניים ללא תוספות מיותרות, כמו חלב אורז ושקדים אבל הוא לא התחבר לטעם.
    מה את ממליצה לי לעשות?
    האם את מכירה את המספרים e450, e452, e500? תוכלי לומר לי עד כמה הם מזיקים?
    האם עדיף כבר לחזור לחלב פרה? (זו ממש האופציה האחרונה מבחינתי....)
    תודה מראש על תשובתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליפי חלב

    שושנה שרשבסקי
    18/07/2017

    שלום לי,
    לא לאכל מזונות שלא מתרגלים או לא אוהבים!

    האם ניסית חלב עזים, הוא בריא הרבה יותר מחלב פרה

    אם לא תאהבו , מעט חלב פרה בקפה, זה לא נורא! תשתו לבריאות (כל עוד כמובן שאין כאבי בטן, אלרגיות וכד ' מהחלב)

    e 450 ו-e 452 הם פוספטים ( דיפוספאט ופוליפוספאט), עדיף להימנע
    e-500 זה סודיום ביקרבונט (סודה לשתתיה), לא גורם לבעיות בכמויות קטנות)

    אגב קפה "טורקי" נחשב הכי בריא, יש לו הכי הרבה נוגדי חמצון (פוליפנולים,)
    קפה בלי חלב נחשב בריא יותר( החלב הורס מעט את כמות
    הפוליפנולים הנמצאים בקפה)
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום