מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם זה עדיין משאיר את הויטמינים והמינרלים?מיה26/09/2016
שלום
אני נוהגת להשרות עדשים שחורות וירוקות ולאחסן בפריזר ולהוציא לפני הבישול. בישול עדשים שכבר הושרו הוא הרבה יותר מהיר.
האם זה עדיין משאיר את הויטמינים והמינרלים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה עדיין משאיר את הויטמינים והמינרלים? - תגובה
שושנה שרשבסקי26/09/2016אם את מקפיאה בצורה נכונה, זה בסדר גמור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק הליקובקטר לילדה חמודה בת 9עינת25/09/2016
מחפשת עצה מהטבע
לבת החמודה שלי התגלה הליקובקטר(בעקבות בירור של כאבי בטן)
בדיקות הדם תקינות וגם בדיקת הפרזיטים בצואה.
ניסינו את התרופה הקונבנציונאלית, אך הגוף שלה דחה זאת עם הקאות.
הפסקנו ונותרנו ללא טיפול.
מחפשת משהו נכון, מה שתגידו כולל שייק ירוק, טיפות של משהו
(רק לא כדורים כי היא לא יודעת לבלוע).
התזונה שלה ביום יום מאוד דלה. זה מתחיל בלחם עם גבינה, בצהריים אורז או פתיתים(לעיתים מצטרף שניצלון תוצרת בית).
ערב שוב לחם עם גבינה
אוכל זה לא התחביב שלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק הליקובקטר לילדה חמודה בת 9 - תגובה
שושנה שרשבסקי26/09/2016
שלום,
נתחיל בתזונה
את כותבת שהתזונה שלה מאד דלה, הגורם הוא הליקובקטר, כי כל מאכל למעשה גורם לה לאי נוחות בבטן, לכן יש לבחור מזון שלא יגרום לה לאי נוחות
היא צריכה לאכול מזון בסיסי עשיר בסיבים מסיסים
ירקות, פירות , קטניות מושרות ומונבטות, אגוזים, שקדים להשרות אותן לכמה שעות)
נבטי ברוקולי במקרר בחנויות טבע) (מעלה את החומציות, וגורם לכאב, להימנע מ
להימנע עד כמה שאפשר מסוכר וממוצרי חלב (מעלים את החומציות בקיבה
מיץ כרוב: זו תרופה טבעית מעולה לטיפול בהליקובקטר:
המינון למבוגרים הוא כוס ארבע פעמים ביום משך עשרה ימים
לילדה , תתחילי ברבע כוס, ותעלי עד חצי כוס אם הכל בסדר
היא זקוקה גם לתוספים(ויטמינים, מינרלים, פרוביוטיקה
אין לי אפשרות לטפל כראוי בילדה דרך הפורום
צריך להכיר אותה, להבין מה הרקע להליקובקטר על מנת לטפל בצורה נכונה
אני ממליצה לך להביא אותה לנטורופתית מומחית לבעיות עיכול ולאחר תשאול שלך ושלה תקבל הטיפול האופטימאלי
את יכולה לפנות למועדון המטפלים הישראלי, ימליצו לך על נטורופתית מומחית לבעיות עיכול באזור מגוריך
בהצלחה ורפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם טיגון בשמן זית לפני הבישול בריא?מיה24/09/2016
שלום
אני מבשלת קטניות, אורז מלא, פסטה מקמח מלא וכו'
אך לפני זה אני מטגנת בצל ושום עם 2-3 כפות שמן זית עד שמזהיב.
האם זה בריא טיגון בשמן בכמות כזאת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם טיגון בשמן זית לפני הבישול בריא? - תגובה
שושנה שרשבסקי25/09/2016זה בסדר גמור, אני הייתי מסתפקת באחת עד שתי כפות, כמובן תלוי בכמות המזון המוכנס לסיר
הטיגון על אש בינונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המזון המתאים אימון כמו הליכה אינטינסיביתחיים19/09/2016
בוקר טוב מה המזון המתאים אחרי אימון?
אם אוכל אחרי אימון טונה כמה זמן אחרי כבר אוכל לאכול ארוחה רגילה לדוגמה פסטה ברוטב וכאלה והאם זה מבטל את האפקטיביות של האימון אם אוכל אוכל לא מתאים מבחינה תזונתית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה המזון המתאים אימון כמו הליכה אינטינסיבית - תגובה
שושנה שרשבסקי19/09/2016תזונת ספורט
לפני האימון: פחמימות (דגנים), על מנת לקבל אנרגיה זמינה
לאחר האימון: חלבון, על מנת להחזיר לשרירים מה שנשרף (באימון רוצים לשרוף שומן, לא שרירים, להיפך רוצים לבנות שרירים!אפשר כמובן לצרף לכך גם דגן וירקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה זמן אחרי אימון אפשר לאכול ארוחה
חיים לוזון19/09/2016כמה זמן אחרי אימון אפשר לאכול ארוחה מלאה רגילה לא ממוקדת חלבון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה זמן אחרי אימון אפשר לאכול ארוחה - תגובה
שושנה שרשבסקי19/09/2016ממוקדת חלבון תוך שעה לאחר האימון,כמה שיותר קרוב לאימון, לאחר מכן מתי שאתה רוצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה לגבי אוכל אחרי אימון
חיים19/09/2016לאכול אחרי אימון פסטה עם רוטב אדום אחרי אימון יפגע באפקטיביות שלו?
בגלל שהיא פחמימה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה לגבי אוכל אחרי אימון - תגובה
שושנה שרשבסקי19/09/2016אם אתה אוהב פסתה, תאכל פסטה, אין שום בעיה, אם אתה יכול גם לצרף חלבון כלשהו עוד יותר טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בישול בסיר לחץ פוגע בערכים התזונתיים?חיים17/09/2016
האם הבישול בלחץ גבוה פוגע בערכים התזונתיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם בישול בסיר לחץ פוגע בערכים התזונתיים? - תגובה
שושנה שרשבסקי17/09/2016הבישול בסיר לחץ שומר היטב על הערכים התזונתיים של המזון, אפשר להשתמש בסיר לחץ ללא חשש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נבטי קייל טובים כמו העלים?אנה14/09/2016
שלום,
רציתי לישאול לגבי נבטי קייל,
האם נבטי קייל טובים כמו העלים?
ומה הכמות שרצוי לאכול ביום מנבטי הקייל כדי לקבל את היתרונות ולהפיק מהם תועלת?
תודה אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נבטי קייל - תגובה
שושנה שרשבסקי14/09/2016שלום,
נבטי קייל מעולים, וכן נבטי ברוקולי, נבטי חמניה וכו', רק בריאות!
באופן כללי ניתן לאמר שהיתרונות התזונתיים של נבטים עולים על היתרון של הירק עצמו.
כמות: חופן טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף תזונה של סולגאר HNS ויטמינים ומינרליםל12/09/2016
האם תוסף תזונה צריך לקחת לפני הארוחה או אחרי הארוחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוסף תזונה של סולגאר HNS ויטמינים ומינרלים - תגובה
שושנה שרשבסקי12/09/2016בדרך כלל עם הארוחה, אלא אם כן יש המלצה ספציפית אחרת
HNS של סולגאר עם הארוחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב אורזסופי09/09/2016
שלום רב,
רציתי לשאול לגבי חלב אורז טבעי,רשום עליו אינו מכיל סוכר
ולמרות זאת הוא מתוק
מה יכול להיות ההסבר לכך שהמשקה אינו מכיל סוכר ולא ממתיק אחר ולמרות זאת הוא מתוק ?
תודה למענה
סופי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלב אורז - תגובה
שושנה שרשבסקי09/09/2016שלום,
אורז לבן שייך לפחמימות הפשוטות.
פחמימות פשוטות, מעצם הגדרתן הן "מתוקות", כוללות עמילן וסוכר. הן מעלות את רמת הסוכר בדם מהר כאשר אוכלים אותן (אינדקס גליקמי גבוה).
דגנים מלאים יהיו עשירים בסיבים וגם תכולת החלבון תהיה גבוה יותר לכן הסוכר יהיה פחות מורגש וגם אינדקס הגליקמי יהיה נמוך יותר
אפשר לשתות מעט חלב אורז, אין צורך להוסיף לו סוכר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכת סידן ממזון במקום תוסףסופי04/09/2016
שלום רב,
אובחנתי בבדיקת צפיפות עצם שיש לי אוסטופניה,
אני לא מעוניינת לקחת תרופה או תוסף מזון,ומעדיפה לקבל סידן ממזון,
מה דעתך על התפריט הנ"ל האם זה מספיק?
אני אוכלת על בסיס יום יומי, 3-4 פרוסות גבינה צהובה+יוגורט אחד
טוחנת 2-3 כפות שומשום מלא
וכמה כפות גבינת ריקוטה עיזים 5%* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכת סידן ממזון במקום תוסף - תגובה
שושנה שרשבסקי04/09/2016שלום לך,
לא מספיק לדאוג לסידן בתזונה על מנת למנוע דלדול העצם.
התזונה צריכה להיות עשירה במכלול מינרלים, בעיקר סידן ומגנזיום, וכן בויטמינים : D3 ו-K2
לא נכון לבסס את עיקר התזונה על מוצרי חלב, גם אם הם עשירים בסידן ובמגנזיום (טחינת שומשום מצוין)
חשוב ביותר להעשיר את התזונה
בירקות ירוקים ועלים ירוקים כגון ברוקולי, כרוב חסה ועוד(סידן, מגנזיום, ויטמין K)
באגוזים ובשקדים (סידן, מגנזיום)
גרעיני חמניות, (לא קלויים) פירות יבשים כגון תאנים, משמשים,צימוקים, (כמובן במידה), סרדינים עם עצמות( סידן ועוד)
דגנים מלאים, קטניות, בשר (מגנזיום)
לוייצור יטמין D צריך חשיפה לשמש, (יש גם בחלמון ביצה)
ומעל הכל, אם את רוצה להימנע מתרופות ומתוספם, עליך לעשות התעמלות בונה עצם שלוש פעמים בשבוע, וכן הקפדה על הליכה יומיומית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדשים שחורים או כתומיםסופי15/08/2016
האם עדשים שחורים או כתומים בריאים וכמה צריך לאכול מהם בארוחה כדי להפיק מהם תועלת?
אשמח לקבל את דעתכם
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשים שחורים או כתומים - תגובה
שושנה שרשבסקי18/08/2016שלום
קטניות באופן כללי הן בריאות מאד, הן עשירות בחלבון , אינדקס גליקמי נמוך, אני ממליצה להכניס אותן לתפריט באופן קבוע
עדשים שחורים וכתומים בריאים ומועילים מאד לחלק מהאנשים לאחרים פחות . (היום מדברים על תזונה בהתאמה אישית)
קטניות מונבטות קלות יותר לעיכול וערך התזונתי שלהן גבוה יותר.
כמות: תלוי מה יש עוד בצלחת, רצוי לאכל עם דגן מלא וירקות, חצי כוס מבושל, זו מנה גדולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתרונות אבקת קקאו טבעיתסופי15/08/2016
שלום,
שותה משקה מאבקת קקאו טבעי אורגני ,אני לוקחת כפית לכוס,
אני יודעת שאבקת קקאו מכילה חומרים בריאים,
השאלה עד כמה הכמות של כפית אחת משמעותית כדי לקבל את יתרונות הקקאו?
תודה
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקת קקאו - תגובה
שושנה שרשבסקי15/08/2016כפית הקקאו הטבעי (100%קקאו)מכילה נוגדי חמצון, שהם חומרים בריאים, ואלו מתווספים לתזונה בריאה כוללת, עשירה בויטמינים, מינרלים,ונוגדי חמצון מפרות, ירקות,זרעים, אגוזים
גוון, קצת מכל הדברים הטובים, זה שם המשחק, לכן כפית קקאו, זה בסדר גמור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיר שהיה בו שרוף כתוצאה מבישולחיים30/07/2016
האם לאחר שהסרתי שרוף שהיה בסיר הוא בטוח לשימוש שוב(יש לציין שנדבק לסיר כתוצאה מבישול אורז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיר שהיה בו שרוף כתוצאה מבישול - תגובה
שושנה שרשבסקי01/08/2016אם התחתית לא נסדקה, אין שום בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחינת גרעינים.........................י26/07/2016
שלום
אילו סוגי גרעינים / זירעונים /אגוזים כדאי לטחון על מנת לקבל מהם את המיטב ושיספגו בדם?
מה ניתן לאכול בכדי לשפר את מערכת החיסון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחינת גרעינים......................... - תגובה
שושנה שרשבסקי26/07/2016שלום,
זרעי פשתן וכן זרעי צ'יה, יש לטחון סמוך לאכילה על מנת שיספגו היטב
על מנת לקבל את הטוב ביותר מאגוזים (כל הסוגים) רצוי להשרות אותם במים (שעתיים עד ארבע שעות),
ההשרייה מפחיתה את ההשפעה של החומצה פיתית והחומצה האוקסאלית הנמצאות באגוזים.
שקדים, רצוי להשרות משך שש שעות.
לאחר ההשרייה האגוזים והשקדים קלים יותר לעיכול
בתאבון!
שיפור מערכת החיסון:
תפריט עשיר בפירות וירקות מכל הצבעים - עשירים בנוגדי חמצון, וביטמינים (ויטמין C ובטה קרוטן ועוד), במינרלים
צריכה של מזונות עשירים בחומצת השומן אומגה 3
חשיבות גבוהה לצריכה מספקת של חלבונים לגוף.
(חסר של חלבונים יגרום לירידה ביכולת של הגוף ליצר תאי דם לבנים.) אך יש לצמצם צריכת חלבוני חלב (מוצרי חלב) וחלבון החיטה (גלוטן), המשפיעים לרעה על תפקוד מערכת החיסון
חסרים תזונתיים מחד ומאידך צריכה גבוהה של סוכרים ושל שומנים רעים מדכאים את הפעילות החיסונית
בקיצור, תזונה מאוזנת, טבעית ככל האפשר, תשמור על פעילות מערכת חיסון מיטבית.
במקרה של מחלה, יש מקום להיעזר בתוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה המשך תגובה
י26/07/2016התזונה שלי בריאה מאד
אוכלת הרבה ירקות ופירות, בורגול, אורז, תפוא,
חזה עוף, בקר
סרדינים וטונה
ביצים
מוצרי חלב - כף גבינת סקי, ומעט חלב לשתי כוסות קפה ביום, מידי פעם פרילי עם גוז'י ברי
פתית, מידי פעם פיתה או לחם
זרעונים וגרעינים טבעיים שאני מוסיפה לסלט עם טחינה משומשום מלא כמעט כל יום
לעיתים 4 קוביות שוקולד או עוגה
ללא ג'אנק פוד כמעט, ובכל זאת נדבקת מילדי הגן שלי כמעט כל חודשיים שלוש, אני לא רואה שבתזונה שלי יש משהו לא בריא ובכל זאת מערכת החיסון שלי כנראה לא חזקה
איך עוד ניתן לשפרה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה המשך תגובה - תגובה
שושנה שרשבסקי26/07/2016כל אדם שונה, מזונות בריאים ומצוינים לאדם אחד עלולים להחליש אחר.
מזונות אלרגנים או לא מתאימים מחלישים את מערכת החיסון .
במקרים כמו שלך אני ממליצה לעבור לתזונה על פי סוג דם וכן בודקת רגישויות למזונות.
בנוסף חשוב ביותר לעשות פעילות גופנית, הליכות וכו', מחזק מאד את מערכת החיסונית
יש גם מקום לקחת תוספים מסוימים, כל מקרה לגופו
אני ממליצה לך לקבל יעוץ אצל נטורופתית (אם את ירושלמית, מוזמנת אצלי)
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב מה נכון ומה לא?חיים לוזון12/07/2016
בוקר טוב אני יודע שיש הרבה אגדות אורבניות על חלב ודברים לא טובים שנאמרים עליו האם זה נכון שושנה?
ודבר נוסף גם אם זה נכון יש איזה תצרוכת של חלב שבועית שאם אצרוך אותה הוא לא יזיק לגוף?(כמו לדוגמה 2 כוסות נס בשבוע או משהו בכיוון תוכלי לכוון אותי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלב מה נכון ומה לא? - תגובה
שושנה שרשבסקי13/07/2016יש מזונות שלא מומלץ לאף אחד, כמו מרגרינה, צבעי מאכל, מזון תעשייתי ומעובד....
יש מזונות שטובים ובריאים לרוב האנשים
ויש הרבה מזונות שעשויים להיות בריאים ומועילים לחלק מהאוכלוסיה, ומזיק לחלק אחר.
גם הכמות והתדירות קובעות,גם מזון שאולי אינו הכי מועיל בשבילך, לא יזיק אם תאכל ממנו מעט או מדי פעם!
לגבי החלב
זהדוגמה למזון שאינו מתאים לכל אחד
באופן כללי אנחנו לא ממליצים למבוגרים לשתות חלה ניגר, עדיף לבחור ביוגורט, או גבינות מוחמצות, (אפשר גם מוצרי צאן), אך אם חשק נפשך בקפה עם חלב מידי פעם, תהנה!
אך חלק גדול מהאוכלוסיה רגישה לחלב ולמוצריה, החלב גורם להרבה תחלואים,
בעיקר במערכת העיכול (אך לא רק), סיבה לפנייה לנטורופטית...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי חומצת לימון וסטיויהחיים לוזון30/06/2016
קניתי תירס בקופסה וכתוב עליו מכיל חומצת לימון (זה מה שזכור לי)האם זה חומר טבעי שאינו מזיק או רצוי לא להשתמש ?
ולגבי הסטיויה האם הממתיק הזה בריא לשימוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי חומצת לימון וסטיויה - תגובה
שושנה שרשבסקי30/06/2016חומצת לימון ( נקראת גם חומצה ציטרית או E 330), אין בעיה בכמויות קטנות, זה נוגד חמצון, למנוע חמצון של מתכות, נמצא בהרבה מזונות מעובדים.
יש לי יותר בעיה עם קופסת שימורים...,עדיף לאכל תירס בקלח או גרענים קפואים
ממתיק סטיביה הוא הממתיק הלא קלורי הטוב ביותר, אבל כדאי לקרוא את האותיות הקטנות,( גם אותו צריך לעבד על מנת להפוך את העלה לנוזל או לאבקה), יש על בסיס אלכוהול, יש שמעורב בו ממתיק אלכוהולי(זה בסדר), או דברים אחרים, יש כאלו עם טעם לואי חזק, בקיצור לחפש מה שמתאים לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


