מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מלח לימון האם רעיל?חיים25/04/2017
בוקר טוב רציתי לשאול לגבי מלח לימון לאחר בישול יש כתמים שמופיעים בתחתית הסיר כמו בצבע חום במידה ואני משתמש במלח לימון האם החומר הזה רעיל? ואם לא כמה להשתמש כדי להסיר את הכתמים האלו כף שתיים? אשמח לעזרה בעניין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלח לימון
שושנה שרשבסקי25/04/2017מלח לימון, זה חומצה ציטרית, מופק מחימום, טבעי, לא רעיל.
אפשר בהחלט לנקות אבנית מסירים עם חומצת לימון (בערך כף לקומקום/סיר), אך כמובן לשטוף היטב אחר כך כדי שלא יהיה טעם לוואי למים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חיים25/04/2017שושנה תבורכי תודה רבה זה לא אבנית זה יותר כמו כתמים קטנטנים בצבע חום בתחתית הסיר זה מופיע לי אחרי בישול אולי מהנסיון שלך בעבר בבית שלך הפרטי או כנטורופטתית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמלח לימון
שושנה שרשבסקי25/04/2017ניתן להשתמש במלח לימון לאין ספור שימושים ביתיים לניקוי ועוד, טוב יותר מכל מיני חומרים שקונים, תמצא ברשת רעיונות!
בכל אופן מתאים לניקוי כתמים בסירים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי עוגיות מתוקות בבוקר או בכללחיים23/04/2017
המלצת לי בצורה מושלמת על תרכיז הBD שזה אחד הדברים היותר טעימים ובריאים שקיבלתי דרך הפורום רק שואל לגבי עוגיות שאת ממליצה עליהן שהן בלי חומרים משמרים E NUMBERS ושאר מרעין בישין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוגיות ללא "E"
שושנה שרשבסקי23/04/2017ניתן לקנות עוגיות ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל וכד' בכל חנויות הטבע.
תמצא שם עוגיות לכל הטעמים והסוגים, מחיטה מלאה, מקמח כוסמין, ללא קמח, עם אגוזים כאלו או אחרים, עם דבש , עם סוכר , ללא סוכר, מה שאתה רוצה, והכל ללא תוספות לא רצויות, זה לא זול כמובן, כי משתמשים בחומרים טובים, שמנים טובים וכו'
אני אופה לבד....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין (C(E300 האם בריא?haim louzon23/04/2017
בוקר ושבוע טוב שושנה אני בדרך כלל משתמש בלחם בראשית שלעניות דעתי הוא הבריא ביותר מבין הלחמים(אחרי בדיקה שעשיתי די יסודית)אבל כשקניתי אותו בחמישי פתאום שמתי לב שהוסיפו את ויטמין C והגדירו אותו גם כE300 מעכב חימצון מה זה אומר והאם הויטמין/E300 הזה הוא מסוכן מבחינה בריאותית בלחם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר E 300
שושנה שרשבסקי23/04/2017שלום,
אין בעיה עם E 300, חומצה אסקורבית, אכן כאשר ויטמין C, ח. אסקורבית מוסף ללחם או מזון אחר, הוא משמש כנוגד חמצון , וזה בסדר.
לא כל E בעייתי, האות E משמשת הן לתוספי מזון סינתטים הן לתוספים ממקור טבעי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא מזון אורגנילי04/04/2017
היי שושנה,
רציתי לשמוע הסבר קצר על מזון אורגני.
למה הוא מומלץ יותר? קראתי מס' מאמרים באינטרנט שטוענים שאין יתרונות בריאותיים לאוכל אורגני על פני לא אורגני.
ההבדל במחיר הוא משמעותי ולכן ההתלבטות.
תוכלי לסבר את אוזניי על יתרונותיו וחסרונותיו של מזון אורגני (בדגש על פירות וירקות אורגניים)?
תודה רבה מראש על תשובתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזון אורגני
שושנה שרשבסקי04/04/2017שלום לי,
לגידול מזון אורגני יש תקנות מחמירות, ממיקום השדה ומרחקו מכביש עד סוג חומרי ההדברה המותרים.
בגידול אורגני מותר רק מספר חומרים ביולוגים בזמן שבגידול רגיל משתמשים בהדברה כימית (גם היא אמורה להיות תחת פיקוח (סוג , כמות וכו')).
לכן יש עדיפות לירקות אורגניים, אבל המחיר!
הצעתי, וכך אני נוהגת, להקפיד על כמה דברים
1. ירקות עליים, לקנות עד כמה שאפשר אורגני
2. ירקות- המחיר לא תמיד בשמיים, אז אם זה סביר, כדאי
3. ירקות שקונים בסופר, להקפיד על שטיפה יסודית (רצוי עם חומר לניקוי ירקות)
3. פירות, אורגנים, לרוב , נורא יקרים, אני לא קונה, לשטוף היטב (כמו הירקות).
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך-שאלה נוספת
לי05/04/2017תודה רבה על המענה!
על איזה חומר לחיטוי הירקות והפירות את ממליצה?
איפה ניתן לרכוש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומר חיטוי לירקות
שושנה שרשבסקי05/04/2017Green up
נוזל לירקות ולפרי
אקולוגי
100٪ ידידותי לסביבה
בחנויות טבע
כשר לפסח
יש גם מחברות אחרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה! את עוזרת לי המון !
לי05/04/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה להירשם ללימודי נטורופתיהלי03/04/2017
היי שושנה,
אני מאוד מתעניינת בתחום הרפואה הטבעית ונטורופתיה וברצוני ללמוד את המקצוע.
הייתי ביום פתוח במכון וינגייט ומאוד התלהבתי מהתכנית שהם מציעים שם, אולם לרוב אני שומעת על נטורופתים שלמדו במכללת רידמן. אציין כי גם המיקום של המכללה הוא שיקול משמעותי, והיות ואני גרה ליד נתניה העדיפות שלי מבחינתם מיקום היא וינגייט.
האם את מכירה את המסלול של וינגייט? לי הוא היה נשמע מרתק ומקצועי בו זמנית.
תודה מראש על תשובתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימוד נטורופתיה
שושנה שרשבסקי03/04/2017שלום לך,
וינגייט נחשב כמכללה מעולה, אני לא מכירה את התכנית המדויקת .אני מכירה אחת המורות, דבורי גטי יוסף, שהיא אחת הנטורופתיות המובילות בארץ.
יש היום תחרות מאד גדולה בין המכללות, מה שמביא לשיפור ולהעלאת הרמה וזה מאד מבורך.
השיקול של המיקום הוא שיקול נכון, את יכולה להרשם בוינגייט בבטחה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפוי כיב בקיבה בעזרת סותר חומצהאחת31/03/2017
שלום רב,
רציתי לדעת מה אחוזי הריפוי של כיב בקיבה על ידי נטילת סותרי חומצה?
כמה זמן בממוצע צריך לנטול את הכדורים סותרי החומצה על מנת שהכיב יתרפא?
האם במידה ואקפיד בצורה משמעותית על תזונה נטולת חומציות ניתן יהיה להביא לריפוי הכיב על ידי תזונה בלבד ללא שום כדורים? ( הבנתי שלכדורים יש גם השפעות לא טובות על הקיבה...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיב פפטי
שושנה שרשבסקי31/03/2017שלום,
תרופות סותרי חומצה אינם מרפאות את הכיב, הן מקלות על הכאב ועל הסימפטומים. כמו כל תרופה, עלולות להיות תופעות לוואי .
בל נשכח שתרופות מתערבות במנגנון הטבעי של הגוף ( שני סוגי תרופות נוגדות חומצה: נוגדות קולטן להיסטמין/ מעכבות משאבות מימן)
הטיפול הטבעי מכוון לריפוי הפצע שנוצר ומניע של הישנותו.
הגורמים לכיב הם רבים, לפי הגורם גם הטיפול.
בכל מקרה, כפי שכתבת , בבסיס הטיפול תזונה מתאימה:
הורדה של מזונות יוצרי חומצה , הוצאת מזונות אלרגנים, הגברת מזונות יוצרי בסיס.
לצד תזונה מותאמת אישית, יש מקום לטפל גם בצמחי מרפא לריפוי הריריות והרקמות שנפגעו וכן בתוספי תזונה, הכל לפי הצורך.
אני ממליצה לך לגשת לייעוץ מקצועי אצל נטורופתית.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן לקחת משקה כלורופילחנה28/03/2017
שלום רב!
שתיתי משקה כלורופיל במשך תקופה, וסיימתי שני בקבוקים (כפית אחת בכל בוקר). לא היו תופעות לוואי והרגשתי עם זה טוב מאוד. רציתי לדעת אם כדאי להמשיך לבקבוק שלישי או שהשימוש מומלץ לזמן קצוב ולכמה זמן?
מטרתי - הורדת כולסטרול, ניקוי כבד. והכולסטרול עדיין גבוה מאוד...
אגב אשמח גם להמלצות נוספות להורדת הכולסטרול...
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקה כלורופיל
שושנה שרשבסקי29/03/2017שלום,
אין התוויה לתקופת זמן שאפשר לשתות משקה כלורופיל, כך שאם זה עושה לך טוב אין מניעה להמשיך ולקחת את המשקה.
על אף כל הסגולות של הכלורופיל, הוא אינו יכול לבדו לטפל בניקוי כבד, הורדת כולסטרול וכו'
בבסיס הטיפול, תזונה מתאימה, מותאמת אישית על פי המטרה שרוצים להשיג,אורח חיים, פעילות גופנית.
יש פרוטוקולים שונים לניקוי כבד ויש תוספים יעודיים להורדת כולסטרול, אותם צריך להתאים למצב הכללי של המטופל.
אני ממליצה לך לגשת לייעוץ מקצועי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בכורכום באופן בטוחחנה21/03/2017
שלום,
יש הסכמה שכורכום הן כתוסף הן התבלין , כשורש או כאבקה, בעל יתרונות בריאותיים, במיוחד לכיס המרה - למעט, מי שיש לו בעיה של חסימה בדרכי מרה אז זה מזיק.
הבעיה שעד עד שיש חסימה מוחלטת, שמתפרצת מחלה של ממש לא יודעים שיש איזה שהוא קושי. איך ניתן למנוע מצב ששימוש בכורכום יגרה את המערכת ותביא להתפרצות מחלה ללא הטריגר.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כורכום
שושנה שרשבסקי21/03/2017אכן, לכורכום ,יתרונות בריאותיים רבים, נוגד חמצון, אנטי סרטני, מוריד מדדי דלקת, (מפרקים, שרירים, גידים, מחלות מעי דלקתי וגם יעיל בדלקות כיס מרה ),
יש להשתמש בזהירות רבה במידה ויש אבנים בכיס המרה, השימוש אסור אם יש חסימה (עקב השפעתו הממריצה ייצור והפרשה של מיצי מרה), לכן
מי שלוקח תרופות מרשם, מי שיש לו בעיה רפואית חייב להתייעץ עם רופא או איש מקצוע כאשר הוא לוקח תוספים (לרוב אין בעיה כחלק מהתזונה- כתבלין)
בכל מקרה ,תמיד להתחיל במינון נמוך ולראות איך מרגישים,
קל וחומר אם ידוע על רגישות.
לא צריך לחכות לחסימה!
המניעה הטובה ביותר היא כמובן אורח חיים בריא, ארוחות סדורות, תזונה טובה עשירה בסיבים (פירות וירקות- הסיבים מפנים מרה ומונעים ספיגה חוזרת עודפת)), שתייה מספיקה, פעילות גופנית (
נשימה בטנית - מזרימה מרה), שמירה על בריאות מערכת העיכול...
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה
חנה23/03/2017בדיוק זה העניין, כאשר יש כבר בעיה חמורה של אבנים או חסימה יודעים ויש אבחון. הרופא לא משתף פעולה בהתייעצות ואינו מתייחס לגישה טבעית לתזונה ולתוספים.
איך מאבחנים חסימה חלקית?
אם אולטרסאונד כבד וכיס מרה בצום של 6 או 7 שעות לפי ההנחיות הסטנדרטיות מראה כיס מרה מכווץ לגמרי ובצום ממושך של 16 שעות תקין האם זה מצביע על כוון של בעיה?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרב היתרונות בהכנת סלקרינה17/03/2017
היי,
אומרים שמיץ סלק הוא בריא,
כיצד יש להכין את המיץ,מסלק חי? או מסלק מבושל?
מתי מקבלים את מירב היתרונות?
ומה בנוגע למרק סלק האם הוא גם בעל ערך?
מה דעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלק
שושנה שרשבסקי18/03/2017שלום רינה,
אכן, סלק הוא ירק בריא, השורש עשיר בויטמין A ובבטאין (אנזים המזין ומחזק את הכבד), מקור לאשלגן
את המיץ מכינים מסלק חי, מנקה כבד, כליות וכיס מרה.
כמות: עד שני סלקים קטנים, אפשר לשתות מיץ סלק לבד,
אך אני ממליצה להתחיל במיץ סלק מעורב עם עוד ירקות,
לדוגמה גזר, סלק סלרי וג'נג'ר או גזר,סלרי ותפוח עץ, או כל תערובת אחרת טעימה, (להתחיל בחצי סלק קטן, אם מרגישים טוב, אפשר בפעם הבא להוסיף חתיכה גדולה יותר.
ניתן לאכל את הסלק כסלט (לרסק על פומפיה או במעבד), להוסיף מיץ לימון ושמן זית, מעדן, בצורה זו מקבלים גם סיבים.
ניתן לבשל את הסלק, ולעשות סלט מסלק מבושל, זה לא מנקה את הגוף כמו המיץ הטרי, אבל מתאים יותר למי שמערכת העיכול שלו רגישה (מיץ סלק עלול לשלשל, גם צובע את הצואה...)
אפשר לשתות את מי הבישול,
אפשר גם מרק, במי המרק יהיו אשלגן וויטמינים
לסיכום, כל הצורות טובות,תלוי מה רוצים
לנקות את הגוף? מיץ טרי
בקיץ :סלט צבעוני מרענן (ירקות ירוקים וסלק, יופי של סלט בריא),
בחורף, מרק מחמם, הכל הולך
לבריאות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלק
רינה19/03/2017שלום שושנה,
תודה לתשובה המפורטת שלך,כול הכבוד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן קוקוס האם בטוח יותר לשימוש?חיים12/03/2017
בגלל שהוא לא מחמצן זה אומר שאפשר להשתמש בו בצורה יותר
חופשית בלמשל עשיית ציפס וכולי או לביבות או שניצל או שעדיין יש
אלמנט של סיכון פה וגם מה הכמות הריאלית של שמן קוקוס לקילו ציפס בכפות אשמח אם תאירי את עיניי בנושא:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן קוקוס
שושנה שרשבסקי12/03/2017שמן קוקוס הוא שמן רווי טבעי, לכן הוא בטוח לשימוש בצורה מושכלת .
אני , כנטורופתית , לא אמליץ לך להכין צ'פס, כי זה לא המזון הבריא ביותר...
אם אתה מטגן בשמן עמוק, השמן צריך להיות חם, הטיגון קצר, ולאחר השימוש לזרוק את השמן, לא להשתמש בו שנית.
לביבות/ שניצל עדיף לטגן במחבת פסים
פורים שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לשושנה
חיים12/03/2017הכוונה היתה יותר לגבי תפוחי אדמה בתנור?
ואם כן כמה מהשמן קוקוס ברמה של כפות ביחס לתפוחי האדמה
שנאפים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפייה של תפוח אדמה עם שמן קוקוס
שושנה שרשבסקי13/03/2017כפית לתפוח אדמה בינוני, זה סביר
הכי טוב לשמן עם מברשת את התבנית ואת תפוח האדמה
אני ממליצה להוסיף תבלינים או עשבי תיבול.
בתיאבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לשאלה על הטיגון באורזחיים08/03/2017
ואם כן אפשרי לאכול את זה מבחינה בריאותית כמה שמן לכוס אורז זה בגדר המותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיגון אורז
שושנה שרשבסקי08/03/2017שלום חיים,
צורת ההכנה של אורז הוא בבישול (עדיף לאחר השרייה)
רוצה לגוון ובמקום לחמם שארית אורז, לטגן במעט שמן, זה בסדר גמור. שמן זית הכי טוב, אפשר גם להוסיף ירקות ותבלינים שונים, וכך האורז יהיה לו טעם שונה כל פעם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חיים08/03/2017תוכלי להציע לי מתכון פשוט למתחילים עם בישול בלבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתכונים לאורז
שושנה שרשבסקי08/03/2017תיכנס לקישור :
https://blog.beok.co.il/article/12788/
תקרא מאמר קצר שכתבתי עבור beok
"מתחברים לאורז מלא"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתכונים לאורז
שושנה שרשבסקי08/03/2017תכתוב בגוגל: beok מתחברים לאורז מלא שושנה שרשבסקי
תוכל לקרוא מאמר קצר שכתבתי על אורז והכנתו + מתכונים
בצורה פשוטה ביותר, על כוס אורז (לאחר שטיפה ורצוי השרייה), שתיים עד שתיים כוסות מים , להביא לרתיחה, להמשיך לבשל כארבעים דקות (לאורז מלא, הזמן מתקצר ככל שההשריה ארוכה יותר)
אפשר גם לבשל את האורז כמו איריות, להרתיח סיר עם הרבה מים, מעט מלח ,להוסיף את האורז, לבשל עד שהוא מוכן ולשפוך את עודף המים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן קוקוס?
חיים08/03/2017האם שמן קוקוס מחמצן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן קוקוס
שושנה שרשבסקי09/03/2017אפשר גם שמן קוקוס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי ממתיק סטיויה וחלב אורז?חיים05/03/2017
בוקר טוב אני רוצה לעבור לשתות חלב אורז/סויה באופן סדיר אבל כל החלבים שבדקתי עד עכשיו כולם מלאים עד חנק בחומרים משמרים יש חלב אורז/שקדים/סויה שאפשר לקנות בלב שקט בהמלצה שלך שהוא ללא חומרים משמרים חייב להגיד המלצת לח על הBD וזה פגיעה בול אשמח לפגיעה נוספת במטרה
לגבי הממתיק בפעם הקודמת ששאלתי אמרת לי בעיקר על ההרכבים שלהם אבל יש סטיויה שאת יכולה להמליץ עליו ישירות כמו הBD דרך אגב הוא גם עמוס בחומרים משמרים כנראה שלאכול משהו היום ללא חומרים משמרים או בלי חומרים מלאכותיים בכלל הוא נדיר עד לא קיים אשמח שתראי לי שאני טועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר "חלב ", סויה/ אורז/ שקדים- ממתיק סטיביה
שושנה שרשבסקי05/03/2017שלום חיים,
"חלב" , סויה/ אורז/ שקדים - אורגני מחברת 'אדמה' או 'הרדוף', שניהם ללא שום תוספת.
לגבי ממתיק סטיביה, הכי טוב כמובן זה להשתמש בעלים, אבל בהחלט לא נח!
לסטיביה אבקה או לסטיביה נוזלי, יש תמיד תוסף, לרוב ממתיק אלכוהולי (גליצרול , אריטריטול או אחר, וזה בסדר גמור) או שהוא ממש על בסיס אלכוהול (לדוגמה של חברת ברא צמחים: תמצית סטיביה, מים ואלכוהול).
לרוב, יש טעם לוואי, ולכ צריך לנסות עד שתמצא מה שמתאים לך.
אישית לאחר חיפושים , משתמשת ב"סטבינול", פעם ב...כשאני מאד רוצה מעט קפה!
אני ממליצה לקנות בחנות טבע, יותר סיכוי שהתוסף יהיה טבעי, ללא תוספים לא רצויים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות אגוזים וגרעינים לטבעונימשה01/03/2017
שלום
בן 70 . שוקל 50 ק"ג .טבעוני עליתי 2 קג ל50 לאחר שהתחלתי לאכול יותר מהאגוזים למיניהם .
כמות דומה בתמונה המצורפת האם הרבה מדי לארוחה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגוזים וגרעינים
שושנה שרשבסקי01/03/2017אני לא יודעת מה הגובה שלך, אבל אתה כרגע בתת משקל.
הכמות בתמונה נראית לי סבירה למשקל הנוכחי שלך.
חשוב שתעלה את המשקל על ידי אכילת דגנים מלאים, שומנים בריאים וחלבון מן הצומח (קטניות, אגוזים, זרעים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטיפת ריסוס בפירות וירקות?חיים23/02/2017
בוקר טוב שושנה אני רוצה לשאול אני בדרך כלל משתמש בתכשיר שנקרא סטרילי שמנטרל חומרי ריסוס ומזיקים מפירות וירקות השבוע לצערי החומר לא היה בהישג יד וחלק מהירקות שטפתי ידני לאחר שהושרו במים כ10 דקות האם זה מספיק להסיר מהם את חומרי הריסוס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטיפת פירות וירקות
שושנה שרשבסקי23/02/2017גם אני משתמשת ב"סטרילי, או דומה לשטיפה.
אם אין אפשר בסבון כלים טבעי (לא מה שקונים בסופר!), ולשטוף היטב במים אחר כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חיים23/02/2017אני יכול לאכול את הירקות בדרך ששטפתי או לזרוק את התבשיל שעשיתי מזכיר השריתי 10 דקות במים ולאחר מכן שטפתי בברז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שושנה שרשבסקי23/02/2017בוודאי שאתה יכול לאכל!
בתיאבון!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חיים23/02/2017זאת אומרת זה לא רעיל או משהו כזה וסליחה על כמות השאלות זה פעם ראשונה בלי התכשיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לחיים
שושנה שרשבסקי23/02/2017חיים, צריך לזרום בחיים!
אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לחיות בריא, אבל לא בחרדה, זה מאד לא בריא ! אפשר גם להתפנק מדי פעם, יש לנו מערכת חיסון שעובדת טוב ויכולה להסתדר עם סטיות, לא להיות קשוח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות שמן לאפיית תפוחי אדמה שאינה מזיקה כמה.חיים22/02/2017
אם אני אופה תפוחי אדמה בתנור עם שמן זית הכמות היא כ10 תפוחי אדמה בגודל ממוצע אני שואל מבחינה בריאותית וגם מבחינת טעם 3 כפות שמן זית ל10 תפוחי אדמה זה בסדר מבחינה בריאותית או שאפשר פחות או יותר?
דרך אגב אני מבשל הרבה בסיר בגלל שזה נראה לי יותר בריא מאפוי וחייב להגיד שהטעם חסר לי אני טועה בחשיבה שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפוח אדמה בשמן זית
שושנה שרשבסקי22/02/2017שלום חיים,
תפוח אדמה אפוי בשמן זית, זה טעים מאד, אבל לאכל מעט (אחד או שניים), כי אינדקס הגליקמי של תפוח אדמה גבוה (גם בבישול), תפוח אדמה ,זה עמילן, זה סוכר!!
לשמן את תפוח אדמה עם מברשת בשמן זית וקצת שמן זית בתחתית הקערה .
כדאי לאכל מגוון: אפוי, בטמפרטורה בינונית, לא לשרוף
מאודה,
מוקפץ במעט שמן
מבושל (לא יותר מדי, הויטמינים בורחים למים! אפשר כמובן מרקים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חיים22/02/2017תודה על המידע מה הכוונה ערך גליקמי זה טריגר לבעיות סוכר בדם או משהו אחר וגם ה10 תפוחי אדמה זה לשבוע שלם שאני אופה קדימה היות ואני אדם שעובד הרבה שעות ואין לי זמן לבישול במהלך השבוע אז זה 2 תפוחי אדמה לארוחה זה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה 2
חיים22/02/2017אני במינוס 7-8 ק"ג במשקל והאמת צריך להשמין:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפוח אדמה בשמן זית
שושנה שרשבסקי22/02/2017בשבילך שני תפוחי אדמה, זה בסדר גמור
תאכל ליד התפוחי אדמה חלבון איכותי(בשרי או צמחי) וירקות
אינדקס גליקמי מציין את המהירות בו רמת הסוכר עולה בדם לאחר אכילה של אותו מזון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה-3
חיים22/02/2017אני משלב את זה עם תבשיל גזרים ותירס שאני עושה וגם עם לחם מחיטה מלאה ממאפית בראשית אז אם אוכל 3 או 4 זה גם בסדר? כי אני גם מתאמן כ4 פעמים בשבוע(פעמיים ריצה ל5 קילומטר ופעמיים הליכה מהירה מאוד ל6 קילומטר) וכמובן גם סלט והרבה מזה בשילוב עם שמן זית וטחינה גולמית והשוס זה התרכיז המדהים שהמלצת לי BD טעים ברמות על אז אם תאשרי חריגה ל3-4 תפוחי אדמה בשמן זית זה ה"חטא"שלי בכל הסיפור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה 3
חיים22/02/2017לא אמרת לי אם 3 כפות שמן זית על 10 תפוחי אדמה זה בסדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לחיים
שושנה שרשבסקי22/02/2017אני מבינה שאתה בחור רזה, מתעמל, בריא
תאכל לבריאות מזון טבעי ובריא,
אין דבר כזה "חטא" במזון, יש מזונות מועילים או מועילים מאד, יש שהם טובים לחלק מהאנשים ופחות לאחרים, יש מזונות מזיקים לכולם או לחלק מהאנשים
בשבילך תפוח אדמה הוא מזון טוב, נותן לך פחמימות שאתה זקוק (כמות שמן זית שאתה שם בסדר גמורבתיאבון!
טוב לבסס את התפריט על מזונות מועילים ו
תפוח אדמה בשמן זית בתנור , זה בגדר ניוטרל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

.jpg)

.jpg)
