מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שימוש בסודה לשתיה במזוןחנה13/07/2017
שלום,
האם מומלץ לבשל קיטניות עם סודה לשתיה. אם כן מה היחס, כמה ביחס לכוס קיטנית יבשה?
האם יש הבדל בין סודה לשתיה שנמכרים במקומות שונים, על מה להקפיד בקנייתו?
בתודה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סודה לשתייה וקטניות
שושנה שרשבסקי14/07/2017לריכוך קטניות קשות:
קודם כל השרייה ארוכה, להחליף את המים פעם פעמיים באמצע
לבישול להוסיף ליטר מים, להביא לרתיחה
אפשר להוסיף כפית רז של סודה לשתייה, זה בסדר, רצוי להוציא את הקצף הלבן שעולה עם הרתיחה ( יש שמקפידים גם לשפוך את המים אחרי הרתיחה הראשונה)
אנחנו (נטורופתים) מעדיפים להוסיף אצת קומבו (לא משאיר ריח) או חתיכת ג'נג'ר , טבעי יותר ומצוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה מה זה כפית רז
חנה14/07/2017לשושנה שלום,
תודה על התשובה.
מה החסרונות של סודה לשתיה. ובעיקר מה ההבדל בין הסודה לשתיה שאני קונה בשוק ב- 8 שקלים לק"ג באריזה של בשקביץ לעומת זו שראיתי בחנות טבע ב- 42 ש"ח לק"ג. האם יש סודה לשתיה שהוא ממש מומלץ ויש יתרונות לצרוך אותו כתוספת במזון? (כמובן שאני פונה כאן לאחר שניסיתי לברר בחנות ולא ידעו לענות לי).
בתודה
שבת שלום
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסודה לשתייה המשך
שושנה שרשבסקי14/07/2017רז: עברות לא מוצלח שלי מצרפתית... הכוונה לכפית שטוחה
אין לי תשובה לגבי הבדלי המחיר, לא נראה לי הגיוני(
באבקת אפיה שיש בו גם סודה לשתייה, יש חשש לתוספת אלומיניום , לכן יש המקפידים לקנות אבקת אפיה בחנות טבע, בקופסה עליה כתוב נטול אלומיניום)
אין בעיה כזאת לסודה לשתייה (אני קונה בסופר חבילות של 50 גרם, מוסיפה לפעמים לדברי מאפה)
גם לא ידוע על תופעות לוואי בכמות קטנה
(בכמויות גדולות יכול להרוס ויטמין C
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה על ההתיחסות והמהירות
חנה14/07/2017שבת שלום ומבורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמו של סוכרים בפירותחיים13/07/2017
בגלל בעיה רפואית שבואי נגיד ששזיפים מאוד עוזרים לה אז עשיתי שייק עם תפוחים ושזיפים שמאוד עוזר אפשר להגיד עושה פלאים עם הצורך שלי רק מה שרציתי לשאול מבחינת הסוכרים לצרוך 2 כוסות ביום של שייק כזה זה ריאלי או מה ההגבלה בעצם או שבגלל שזה פירות וזה סוכר טבעי אז זה פחות בעייתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שייק תפוחים ושזיפים
שושנה שרשבסקי14/07/2017על איזו בעיה רפואית את כותבת,עצירות?
2 כוסות, איזה גודל (גודל כוס חד פעמית/ גודל כוס גדולה?
סוכר הפרי שבא עם הפרי השלם עדיף בהחלט על סוכר לבן שמוסיפים
לאדם בריא (הכוונה שאין לו עודף משקל/ טריגליצירדים גבוהים/ סכרת/ ואחר אין בעיה לשתות 2 שייקי פירות ביום,
אדם עם הבעיות הנ"ל צריך להיזהר
לטווח קצר לטיפול בבעיה כמו עצירות, מצוין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חיים14/07/2017מדובר על עצירות, ומדובר על 2 כוסות שייק רגילות סטנדרטיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שושנה שרשבסקי14/07/2017מצוין, שייק טוב ובריא
אפשר לקחת שתי כוסות( במגבלות שכתבתי)
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שזיף בשייק האם לשמור את הקליפהחיים10/07/2017
שבוע טוב שושנה שאלה לגבי הקליפה של השזיף האם לשמור אותה כשאני עושה שייק בגלל שיש לה ערך בריאותי ?או שזה זניח מבחינת הערך הבריאותי?( דרך אגב זה יחסוך לי את הטירחה בקילוף שלהם אבל אם צריך צריך:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליפת השזיף לשייק
שושנה שרשבסקי10/07/2017אין שום צורך לקלף, פרי שלם תמיד טוב יותר( כמובן בלי הגרעין)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לתשובה בנושא יודסימה09/07/2017
ראשית תודה לתשובה בנושא של יוד,
רציתי לשאול עוד דבר,בדרך כלל אני מאובחנת תת פעילות של בלוטת התריס,
האם אני יכולה להוסיף בתפריט שלי מלח שמועשר ביוד ,וכמה רצוי ממנו להשתמש ביום במקרה שלי?
תודה רבה מראש
סימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לתגובה על יוד
שושנה שרשבסקי09/07/2017לא כדאי להפריז בכמות המלח כדי שלא יהיו בעיות נוספות, אבל מבחינת כמות היוד אין לך שום בעיה, כמה שטוב לך, כמה גרמים דרך המזון אינם עודף כלל וכלל
אני חוזרת : אני ממליצה על מלח ההימלאיה ( הורוד), זה המלח הבריא ביותר שיש היום, נקי , ועשיר במגוון מינרלים, לא רק ביוד, תמיד טוב יותר לצרוך קומפלקס ולא רק העשרה ביוד
גם אם את מטופלת בטירוקסין לתת פעולת התריס, חשוב שהמזון שלך יהיה עשיר ביוד ובמינרלים טובים נוספים.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשמור חצי בצל במקררכרמלה08/07/2017
שלום
האם אפשר להשאיר חצי בצל במקרר,ולהשתמש בו למחרת?
האם הוא מהווה בעיה מבחינת בריאותית?,אומרים שהוא יכול לצבור אליו חיידקים שעלולים להזיק לבריאות,
מה דעתך?
כרמלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצי בצל במקרר
שושנה שרשבסקי08/07/2017שלום כרמלה,
אכן לא רצוי
לגבי הבצל האדום, אני משתדלת לקנות קטנים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך בודקים אם חסר יוד?סימה07/07/2017
שלום רב,
אבקש לדעת איך אפשר לבדוק אם יש חוסר ביוד? איזו בדיקה עושים?
ואם מתגלה חוסר ביוד איזה מזונות אפשר להשלים את החוסר מלבד דגים שאיני אוכלת?
תודה לתשובה
סימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוד
שושנה שרשבסקי08/07/2017שלום סימה,
היוד הוא מינרל מאד חשוב,
בימינו יש חסר אצל הרבה בגלל סיבות רבות, בין היתר חסר במזון
חסר יתבטא באופן שכיח ביותר בתת פעילות בלוטת התריס (הסימפטומים של חסר ביוד דומים לסימפטומים של תת פעילות התריס-) עייפות, דיכאון, עור יבש, השמנה, חוסר פוריות, בעיות זיכרון, השמנה..)
ניתן לעשות בדיקת יוד בשתן אך זו לא בדיקה רוטינית בקופת חולים, זו בדיקה שניתנת לרוב לאנשים עם בעיות בבלוטת התריס (כריתה/ יתר פעילות)
לגבי המינון היומי הדרוש אין הסכמה בעולם הרפואה, עדיין במחקר ובפולמוס, הטווח הולך בין 150 מיקרוגרם ליום על פי ה-RDA עד שישים מיליגרם למבוגר ועוד יותר לאשה הרה!!
יוד במזון (חוץ מדגים): כמה דוגמאות
1 גרם מלח מועשר- 40-80 מיקרוגרם יוד
1גרם מלח הימלאיה- 100 " " (אני ממליצה להשתמש באופן קבוע במלח הימליה, המלח טבעי לחלוטין ועשיר במינרלים רבים
100גרם הודו- 30 מיקרוגרם יוד
100 גרם בשר טחון- 8-10 " "
ספל שעועית לבנה 30-40 " "
ספל אורז 8-10 " "
ביצה מבושלת אורגנית 15-25 " "
יש תוספים של יוד, סוגים שונים, אך אין לקחת ללא פיקוח רופא, או מטפל מומחה, יש פרוטוקול לקיחה ביחד עם מינרלים אחרים
עודף יכול להיות מסוכן
לחילופין אפשר לקחת תוסף של אצות קלפ (300 מיקרוגרם בקפסולה), אם יש חשש בחסר ולא עושים בדיקה
בכל מקרה כדאי בליווי מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה אחרונה לגבי שייק?חיים06/07/2017
נכון שעדיף את המתיקות הטבעית של הפירות אבל בא לי גם להוסיף ממתיק שיהיה לי גם כיף לאכול את זה איזה ממתיק היית ממליצה להוסיף
סירופ מייפל טבעי
סילאן
דבש טבעי
מהו אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שייק/ סילן,דבש,מייפל
שושנה שרשבסקי06/07/2017דבש, סילן וסירופ מייפל, כולם עשירים בסוכרים, (עשירים בקלוריות) אבל עם ערך מוסף
יש בהם גם מינרלים ( מגנזיום, סידן, אבץ, אשלגן וגם מעט ויטמינים), הדבש הוא גם אנטי-דלקתי , ויש בו סגולות רבות
אם אתה בחור בריא, אין שום בעיה להוסיף מעט מתיקות למזון שלך
(סילן לשים לב שיש בו תמרים בלבד , ולא תוספת סוכר או עמילן
תזכור שבמקום סילן אפשר להכניס לשייק תמרים
אם אתה רוצה הוספת המתקה ללא סוכר, אפשר להוסיף סטיביה
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לחלב צמחי לעומת חלב פרהלי04/07/2017
היי שושנה,
בתור אחת שמקפידה על תזונה בריאה אני מתחבטת בשאלת החלב.
מוצרי חלב אני כמעט ולא אוכלת בכלל (לעיתים מאוד רחוקות טועמת קינוח חלבי במסעדה או אוכלת משולש פיצה)
אולם עד היום התקשתי מאוד למצוא תחליף הולם לחלב פרה בקפה.
ניסיתי ממש את כל סוגי החלב הצמחי.
היחיד שהיה נסבל איכשהו היה חלב סויה של תנובה אבל לפי הרכיבים שלו, הוא לא בריא בעליל (יש בו סוכר וחומרים מייצבים, מספרי e למיניהם).
לכן שאלתי היא, מה גרוע פחות: חלב הסויה הזה או חלב פרה?
אציין כי אני שותה כוס נס קפה אחת, מקסימום שתיים ואני מוסיפה מעט מאוד חלב ולא מוסיפה סוכר.
תודה מראש על תשובתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלב סויה
שושנה שרשבסקי04/07/2017תעברי לחלב סויה אורגני של 'הרדוף' או של 'אדמה', אין בהם שום תוספת רעה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אז רק לסיכום מבחינת שימור הערכים הבריאותיים שייקר או מסחטות מיץחיים04/07/2017
אחרי כל מה שדיברנו שורה התחתונה לפני שאשקיע סכומי עתק על מסחטת מיץ טבעי סליל בגדול שייקר שעושה שייק משמר את הערכים התזונתיים כמו מסחטת מיצים סליל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שייק או מיץ
שושנה שרשבסקי04/07/2017שורה תחתונה: שייקים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך ממך טיפ לשייק?חיים04/07/2017
יש הרבה שייקים שבאים עם חלב יש תחליף קבוע שאפשר לשים במקום ?(אני מסורתי ולא רוצה שהכל יהיה חלבי כי לפעמים את השייק אני אוכל אחרי ארוחה בשרית)
ועוד שאלה אני מאוד אוהב מיץ תפוזים זה יכול ללכת עם כל פרי?
לדוגמה תפוזים ושזיפים או כל פרי אחר
ושאלה אחרונה התרכיז B&D יכול ללכת בשייק גם או שהוא דליל מדי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפים לשייקים
שושנה שרשבסקי04/07/2017א. אל תשתמש כלל בחלב פרה בשייקים
תחליפים: חלב קוקוס, חלב סויה, חלב שקדים, חלב שיבולת שועל, מים
ב. אתה יכול להוסיף מעט תרכיז לקבל מתיקות
4 עלי חסה + עלים של 1/2 צרור נענע + 1/2 קופסה דומדומיות + 2 תמרים + כוס מים.
20 עלי בזיליקום + 1 כוס קוביות מלון + 1 גזר + 5 שקדים + כוס חלב שקדים.
5 עלי חסה + 1 אגס + 1 תפוח + כף אגוזי פקאן + ג'ינג'ר טרי + כוס מים.
1 סלק קטן + 1 קיווי + 1/2 בננה + 4 עלי קייל + כוס חלב שקדים.
חופן עלי תרד + צרור בזיליקום + בננה + 1 תמר+ כוס מים.
4 עלי סלרי + 2 תפוחים + ג'ינג'ר + 3 תמרים + מים
חופן עלי נענע + 1 תפוז + 2 אגסים + 2 כפות גרעיני דלעת + מים
2 עלי קייל + 2 עלי מנגול + 1/2 קופסה אוכמניות שחורות + 1 תפוח + 2 תמרים + מים
שייקים פשוטים להכנה
כמובן יצירתיות שם המשחק,
כל מה שכתוב, אפשר להחליף למשהו אחר!
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסחטת מיצים שאלה חלק 2חיים02/07/2017
אם אשתמש במכשיר שנקרא JUICER כמן ninja juicer זה גם ישמר את הערכים התזונתיים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסחטת מיצים טבעית
שושנה שרשבסקי02/07/2017שלום חיים,
מסחטות מסוג "ninja" או "יו רום" או גריניס" , הן מסחטות שסוחטות את הפרי או את הירק באיטיות, ללא מגע במתכת, זו סחיטה בכבישה קרה, סוג זה של סחיטה המשמרת את רוב המינרלים והויטמינים, אבל משאירות בחוץ את הסיבים.
מיצי ירקות מנקים את הגוף וזה טוב (לא להגזים עם הפירות בגלל תכולה גבוהה של סוכר) - ניתן כמובן להשתמש ב"פסולת" - הסיבים שנפרדים ולהשתמש לפשטידות או למרק!)
אפשר גם להכין שייקים , ( זה מכונה אחרת),הסיבים נשמרים -אבל מרוסקים (קל לעיכול יותר מלאכל את הפרי או את הירק שלמים)
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסחטת מיצים טבעיים -תגובה
חיים02/07/2017אז גם שייקים זה טוב אפילו טוב יותר ממכונה לסחיטת מיצים כי הסיבים נשמרים אני טועה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיצים/שייקים
שושנה שרשבסקי02/07/2017תלוי מה רוצים להשיג
התרעננות במיץ קר, קל לעיכול, מעולה בקיץ
או ממש תכנית " ניקוי מיצים", זה כבר משהו אחר, כדאי בהדרכה של מומחה
שייק יכול להיות ממש ארוחה, ירקות טריים, כל מיני ירוקים, ירוקים, פרי ואילו כמה אגוזים, אפשר למצוא כל מיני מתכונים ברשת
בקיצור, גם וגם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי נטורופתיה- שאלה נוספתלי21/06/2017
שושנה שלום, לפני מס׳ שבועות התייעצתי איתך במסגרת הפורום לגבי לימודי נטורופתיה במכללת וינגייט ואמרת שהמכללה מצויינת ואני יכולה להירשם בבטחה. אולם אני נרשמתי ללימודים במכון וינגייט (בית ספר למאמנים ולמדריכים) ולא ידעתי שמדובר בשתי תכניות נפרדות. האם את יודעת על הפיצול הזה? את יודעת האם יש הבדלים מהותיים בין המסלולים? אני ממש ממש מבולבלת ולא יודעת מה לעשות....
אשמח לעזרתך האדיבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימוד נטורופתיה
שושנה שרשבסקי21/06/2017אני לא מכירה את תכנית הלימודים המדויק של וינגייט, למדתי ברידמן, והתכנית גם שם שונה מאד מהתקופה שלמדתי, כי התחום מאד מתפתח
בטוחני שיש בוינגייט יועצ(ת ) לימודים, תגשי איליו, ואני בטוחה שתקבלי מענה לכל שאלותיך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקת קינמון יכולה להזיק?סופי21/06/2017
שלום שושנה,
ושוב תודה על המענה,בענין אבקת קינמון
אני מתנצלת על השאלה בענין זה,חשוב לי לדעת כיוון שקראתי שאבקת קינמון קסיה גם מכיל חומר שעלול להזיק,
ולכן אני שואלת אם אשתמש בקינמון הרגיל קסיה אם אומנם הוא יכול להזיק לבריאות אם אשתש ממנו כפית עד שתיים ביום?
תודה רבה לתשובה
סופי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קינמון קסיה
שושנה שרשבסקי21/06/2017בקינמון קסיה יש קומרינים, (חומר שנמצא בהרבה מאד צמחים), בכמויות גדולות הקומרין עלול להיות רעיל לכבד.
בשימוש כתבלין, אין שום בעיה להשתמש בקינמון הסיני, אבל אם רוצים לקבל ממש את האפקט התרפויטי שלו, להשתמש כעין תרופה, עדיף לחפש את cinammonum verrum, לדעתי אפשר לרכוש אצל מומחים לצמחים מרפא כמו ברא צמחים או דרך האינטרנט מחו"ל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לענין אבקת קינמוןסופי20/06/2017
שלום שושנה
ראשית תודה לתשובה מהירה,
ועוד שאלה בבקשה בענין אבקת קינמון,אומרים שיש שני סוגים אחד ניקרא קסיה והשני ציילון,האם זה משנה באיזה סוג בוחרים?המקובל והקיים בדרך כלל הוא קסיה,הציילון לא מצליחה להשיג ,האם זה משנה?
אשמח לשמוע את דעתך?
דרך אגב סוג הדם שלי הוא O ּּּּ+
סופי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קינמון ציילון- קינמון קסיה
שושנה שרשבסקי20/06/2017הציילון נחשב הקינמון האמיתי,
ככל הידוע לי, האבקות שקונים בסופר הן מקינמון מזון קסיה, זול יותר, אבל כדאי לבדוק בחנויות תבלינים, בשווקים, איפה שמוכרים במשקל, הם אמורים לדעת מה הם מוכרים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמות רצויה של אבקת קינמוןסופי19/06/2017
שלום שושנה,
רציתי לשאול בענין אבקת קינמון כמה רצוי לקחת ביום
מבלי להפגע או להינזק ,אבל עדיין לקבל מירב התועלת
אשמח לקבל תשובה
סופי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקת קינמון, כמות רצויה
שושנה שרשבסקי20/06/2017לקינמון הרבה סגולות בריאותיות, מחזק מערכת החיסון, מאזן רמות סוכר בדם, מפחית סיכון למחלות לב ועוד
ניתן לצרוך בין כפית אחת עד שלוש כפיות אבקה ביום
זה לא מתאים לכל אחד, להיות קשוב לגוף
(לא מומלץ לבעלי סוג דם B)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


