מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- TSH גבוה בהיריוןטלי10/02/2011
שלום ד"ר,
אני בשבוע 7 להריון ראשון שלי- שבמהלך בדיקות הדם השגרתיות ששלחו אותי לעשות עם תחילתו, התברר שה- TSH שלי מעל הערכים: 4.84. כאשר ה- T4 תקין: 12.8.
רופאת המשפחה ורופא הנשים שלי אמרו שהכל נורמאלי ולא להתייחס. אבל אני ממש לא רגועה- כי הבנתי שיכול לפגוע בהתפתחות מוח העובר ושצריך ערך של 2.5 בהריון.
האם אתה מציע שאתעקש לבקש אלטרוקסין לאיזון תת הפעילות? או שמא באמת אין צורך ואפשר להיות רגועה?
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TSH גבוה בהיריון - תגובה
ד''ר אלי רימון10/02/2011אם ה-FT4 תקין הסכוי לבעיה עוברית נמוכה
פני לאנדוקרינולוג ליעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקטור 2 הטרוזיגוטאני09/02/2011
שלום לכם,
שני בנים בריאים, אחריהם 3 הפלות בסביבות שבוע 7-8, לפני התפתחות דופק בשנתיים האחרונות.
בת 36. הריונות הושגו ב IUI לאחר נטילת פיוריגון ואוביטרל.
נשלחתי לסדרה ארוכה של בדיקות קרישיות ומהן עולה שאני הטרוזיגוט לפקטור 2.
חזרתי להמטולוג והוא קבע שבטיפול הבא, אצטרך מינון של 40 מ"ג קלקסן, החל מיום הזרקת האוביטרל (48 שעות לפני הביוץ).
בעוד חמישה ימים אתחיל את זריקות הפיוריגון ואת התהליך כולו, הפעם מלווה בקלקסן.
ועכשיו ברשותכם לשאלות:
1. ההמטולוג אמר שהסיפור שלי מכניס אותי אוטומאטית להריון בסיכון גבוה וכאשר אכנס להריון,עלי להגיע למרפאה להריון בסיכון גבוה להמשך מעקב. האמנם? איך הייתם מתייחסים להריון שלי, במידה ויושג לאור הרקע האמור?
2. בעוד ההמטולוג קבע מינון של 40 מ"ג קלקסן ליום, רופא הפיריון שמלווה אותי, לא הסכים לרשום לי פחות מ60 מ"ג ליום (רצה יותר, זו היתה פשרה לאור המלצתו של ההמטולוג).מהו המינון המתאים לאור הרקע?
אשמח מאוד לקצת הסברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקטור 2 הטרוזיגוט - תגובה
ד''ר אלי רימון10/02/20111. ההמטולוג אמר שהסיפור שלי מכניס אותי אוטומאטית להריון בסיכון גבוה וכאשר אכנס להריון,עלי להגיע למרפאה להריון בסיכון גבוה להמשך מעקב. האמנם? איך הייתם מתייחסים להריון שלי, במידה ויושג לאור הרקע האמור? נכון, עלייך לפנות למרפאת הריון בסיכון גבוה
2. בעוד ההמטולוג קבע מינון של 40 מ"ג קלקסן ליום, רופא הפיריון שמלווה אותי, לא הסכים לרשום לי פחות מ60 מ"ג ליום (רצה יותר, זו היתה פשרה לאור המלצתו של ההמטולוג).מהו המינון המתאים לאור הרקע?,איננו ברור חד משמעית, לדעתי 60 מ"ג הוא מינון טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנונימיאנונימית08/02/2011
האם יש אפשרות כזאת שתתפתח תפיחה שקטה?
זוהי לידה 3 שלי בהריון הקודם הגעתי עם צירים לא מאוד כואבים ועוד חשבתי להשאר בבית ושהגעתי לבית החולים ראו פתיחה של 6 7
בהריון הזה אני עם פתיחה של 2 ומחיקה 60% ואני שבוע 32* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנונימי - תגובה
ד''ר אלי רימון09/02/2011תתכן פתיחה ללא צירים בנשים עם כשל צואר הרחם
לכן כדאי להבדק לפחות פעם בשבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך היפוךאנונימי08/02/2011
אינני מבינה את הבעיתיות והקשר בין הקרישיות להיפוך. מה הסיכונים הנלווים? למה יש המתנגדים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך היפוך - תגובה
ד''ר אלי רימון09/02/2011גם אני אינני מבין הקשר בין קרישיות להיפוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן לאחר קיסרילימור08/02/2011
Nitrit (U) NEGATIVE
Ketone (U) NEGATIVE 0,00 - 0,00
Glucose (U) NORMAL 0,00 - 0,00
Urobilinogen (U) NORMAL 0,00 - 1,00
Bilirubin (U) NEGATIVE 0,00 - 1,00
Protein (U) NEGATIVE 0,00 - 30,0
Leucocytes (U) 500.00 cell/µl 0,00 - 10,0 .(..........)*
Erythrocytes (U) 250.00 cell/µl 0,00 - 10,0 .(..........)*
Urine Remarks לבקתת ןתשל היפוקסורקימ תאצות
דחא הדובע םוי ךות
9 ימים לאחר קיסרי עדין יש דימום בדיקת שתן הבוקר מה הם הערכים הגבוהים ועל מה מצביע תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן לאחר קיסרי - תגובה
ד''ר אלי רימון09/02/2011אין משמעות לבדיקה זו לאחר לידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר רחם מקוצרמיטל לוי08/02/2011
שלום רב,
אני כרגע בשבוע 33 להריון ונמצאת בשמירת הריון כבר משבוע 30 לאחר שהצוואר רחם שלי מקוצר כמעט מחוק.
ידוע לי שקיום יחסים אסור בהחלט במצב כזה, ורציתי לשאול אם להגיע לאורגזמה ( כמבון ללא חדירה) זה בסדר ?
אודה לתשובתכם.
יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר רחם מקוצר - תגובה
ד''ר אלי רימון08/02/2011למיטב ידיעתי אין מניעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדרי מוחדנה08/02/2011
שלום רב,
לאחר שבסקירה השנייה נמדדו רוחב חדרים 10 מ"מ , סימטרי כ- 4 שבועות לאחר מכן בסקירה המכוונת למוח נמדדו חדרים עם אסימטריה קלה- 6 ו-8.3
בנוסף , האטה בצמיחה של הבטן (אמרו לי שאין קשר לחדרים)
לשמחתי החדרים קטנו, איך זה קרה והאם חלילה יכול לגדול שוב?
כרגע התבקשתי להמשיך במעקב גדילה של העוברית- האם לבקש גם מדידות חוזרות של המוח או שאפשר כבר להרגע מהכיון הזה?
בת 37, שבוע 26+
דיקור תקין, שקיפות וסקירות תקינות(חוץ מההרחבה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חדרי מוח - תגובה
ד''ר אלי רימון08/02/2011איך קרה אין לדעת
לדעתי כדאי עדיין לעקוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
דנה08/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוךאנונימי07/02/2011
האם יש בעיה לעשות היפוך עוברי במידה ואני נוטלת קלקסן בגלל פקטור 5? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוך - תגובה
ד''ר אלי רימון08/02/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם יורשה לי...
אלישבע08/02/2011כשהעובר שלי היה במצג עכוז, נאמר לי שלא עושים היפוך עם קלקסן. ולכן אצטרך להפסיק את הקלקסן ולבוא להיפוך מתוך ידיעה שבין אם הוא יצליח ובין אם לא- באותו היום התינוק יהיה בחוץ. (לאחר זירוז לידה, או קיסרי)
אינני מתווכחת עם הד"ר שענה לך, אבל רציתי ליידע אותך בדעות של שני רופאים שאמרו לי כך. (בסופו של דבר זה לא קרה כי העובר התהפך שוב למצג ראש, ואני מאחלת לך שזה יקרה אצלך)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עובריא.ס07/02/2011
שקיפות עורפית תקינה 1.4 מ"מ
סקר שליש ראשון סיכון 1:20000
סקירת מערכות מוקדמת תקינה
חלבון עוברי MOM 0.57
גונאדוטרופין MOM 0.99
אסטריול MOM0.34
אחרי I/V/F/ ICSI בת 33
לפי בדיקת חלבון עוברי סיכון 1:229 שהסיכון צריך להיות 1:.522 שאלתי היא האם יש חשש לעבור ?
הומלץ ע"י יעוץ גנטי לבצע מי שפיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי - תגובה
ד''ר אלי רימון07/02/2011הסיכון לתסמונת דאון מחייבת דיקור מי שפיר לדעתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
א.ס07/02/2011האם לאור הנתונים שרשמתי יש המצב לא טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד''ר אלי רימון08/02/2011ההגדרה "מצב לא טוב" לא מתאימה, יש סכוי סטטיסטי מעל לרגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלתונין בהריוןנחמה07/02/2011
שלום רב,
אני נוטלת באופן קבוע מלתונין 0.8 מ"ג (מלתונין נקי במרשם רופא שינה, לא מה שמוכרים ללא מרשם) בשל הפרעת שינה קשה. כעת בהריון שבוע 7 (בסיכון בשל אובדן בשבוע מתקדם בעבר וקרישיות יתר, נוטלת קלקסן ואספירין). האם יש להמנע מנטילת מלתונין במהלך ההריון? בשלבים מסוימים של ההריון? הפסקתי כשגיליתי את ההריון וזה גורם לפגיעה משמעותית באיכות חיי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלתונין בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון07/02/2011פני ליעוץ מרכז טרטולוגי בבית חולים אסה"ר או הדסה עין כרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושיםליטל07/02/2011
אני בת 41 אברתי תסחיף ראתי בגיל 26 יש לי קריש דם בראה השמלית עשיתי הפלה לפנה שנה אני רוצה את התינוק אני לוקחת קומדין 500מיגרפ מא אני עוש ה אני פוחדת למות אחרי הלדה זה מה שקורא לנשים עם קרשי דם לי יש עיתרון שאני יודעת שיש לי את הבעיה הזות אז אני יתופל קראעוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים - תגובה
ד''ר אלי רימון07/02/2011יש צורך ביעוץ מסודר אצל רופא הרון בסיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינוןסיגל07/02/2011
שלום רב,
שבוע 38 הריון בסיכון בשל המטומה, בימים האחרונים התקררתי אני ממש מצוננת, למזלי ללא חום או שיעול.
האם יש בכך סיכון לעובר?
ושאלה שנייה: האם בזמן הלידה הצינון יהווה בעייה באיסוף(או יותר נכון ב"טיבו") של הדם הטבורי?
תודה רבה,
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינון - תגובה
ד''ר אלי רימון07/02/2011לא משפיע על העובר ולדעתי לא מונע איסוף דם טבורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומות שבוע 26-אני07/02/2011
היי, אתמול בלילה שמתי לב שהעוברית התחתונה בועטת לי וזזה מאוד נמוך.
מתחת לבטן באזור המפשעה העליון וקצת מתחת.
האם זה בסדר שהיא נמצאת כל כך נמוך בשבוע כזה??
האם זה יכול לגרום לקיצור בצוואר?
פעם אחרונה שנבדק צוואר היה לפני 3 וחצי שבועות והיה 5 ס"מ.
אשמח לתשובתך בהקדם בכדי לדעת האם זה מצריך בדיקה רפואית, או שזה נורמלי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומות שבוע 26- - תגובה
ד''ר אלי רימון07/02/2011נראה לי תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טוקולנה06/02/2011
שלום! מאיזה שבוע ניתן לבצע טוקו בהריון תאומים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טוקו - תגובה
ד''ר אלי רימון07/02/2011מכל שבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר קיסרילימור06/02/2011
ד"ר שלום
יום ראשון ב 30/1 עברתי קיסרי עם הרדמה SPINAL BLOCK 03.91 היה אירוע של רחם לאמכווץ לאחר מכן ואיבדתי המון דם משוחררת עם המוגלובין 7.6 בזמן הניתוח המרדים ניסה מס פעמים להכניס את האפחידורל ולא בהצלחה.
יום שישי שוחררתי והחלו כאבי ראש די חזקים שלא ממש הגיבו לאופטלגין היתה הקלה אבל לא יותר מדי. היום הכבי ראש קצת פחות אך עדין יש לא חזקים שאלתי: ממה זה יכול לננבוע כאבי הראש?? הייתי במיון אמרו אם הכאבי ראש הגיבו לאופטלגין זה בסדר אם לא נעשה בירור . על איזה בירור מדובר?? האם זה קשור לסוג ההרדמה??? אשמח לקבל קצת הסבר בנושא כי אני קצת מבוהלת ורופא יש לי רק ביום חמישי .
תודה מראש לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר קיסרי - תגובה
ד''ר אלי רימון07/02/2011כדאי להתיעץ עם מרדים
הכאבי ראש יתכנו בהמשך להרדמה האזורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



