מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קלקסן ותסחיפים בריאות בהריוןשני18/01/2011
שלום אני נוטלת קלקסן 60 מ"ג פעמיים ביום ונאמר לי שבלידה יהיה אסור לי לקבל אפידורל או לעשות ניתוח קיסרי אלא לידה טיבעית או הרדמה כללית האם הדבר נכון או שמא יש פתרונות נוספים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסן ותסחיפים בריאות בהריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב18/01/2011אין הדבר מדויק
יש לפנות לייעוץ מוקדם לבי"ח בו תלדי לצורך תיאום האלחוש בלידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות נוזליות אחרי דילוללילך17/01/2011
שלום.
עברתי דילול משלושה עוברים לשניים לפני 6 ימים.
במשך 6 ימים רוב הזמן שכבתי במיטה חוץ מהפעולות השיגרתיות (שירותים, מקלחת, אוכל ).
שמתי לב וזה גם די מלחיץ אותי שלפעמים אחרי שאני קמה מהמיטה יש לי הפרשות נוזליות בכמות סבירה לא ריח. לפי הרופא זה בסדר שיש הפרשות מוגברות אחרי דילול עוברים ואף לפי המידע באינטרנט לגבי ההריון עצמו.
האם זה נכון?
נקבע לי אולטרסואנד לעוד שבוע (אם הכל בסדר)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות נוזליות אחרי דילול - תגובה
פרופ' יריב יוגב17/01/2011קשה לדעת ללא בדיקה
במידה ומדובר בהפרשות רבות פני להיבדק לודא שלא ירדו מיים
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעלת הריון?איילת16/01/2011
שלום רב,
אני בשבוע 25 בסקירה מאוחרת נאמר לי שיש לי תנגודת יחסית גבוהה בעורק הרחם עם NOTCH - יחס סיסטולי לדיאסטולי 2.7.
אני קצת מודאגת מהנתון הזה - לחצי דם בינתיים תקינים סביב 110/70
האם עלי לנוח יותר מהרגיל או לעשות משהו אחר?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעלת הריון? - תגובה
פרופ' יריב יוגב17/01/2011מעקב בתדירות גבוהה אחר גדילת העובר וסימנים לרעלת הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מצריך שמירהקרן16/01/2011
בבדיקה האחרונה
שבוע 27 שליה אחורית
צוואר רחם קצר 28 מ"מ
השרשה של חבל טבור כ 1.24 סמ משולי השיליה. לכוון צוואר הרחם
הבנתי מהרופא שיבוצע ניתוח קיסרי
שעלי לשמור , להמנע ממאמץ
האם ניתן לקבל שמירת הריון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מצריך שמירה - תגובה
פרופ' יריב יוגב17/01/2011בעיני אין צורך בשמירת הריון
התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יילוד בהריון תחת תרומבופיליה מטופלתאביטל16/01/2011
שלום לרופאים הנכבדים.
אני בשבוע 33+1 להריוני. מטופלת בקלקסן ואספירין עקב APLA. אוטרוגסטן וגינלי כסוג של כסת"ח ומטפורמין עקב PCO.
העובר שלי אקטיבי מאוד ומחליף מצג מדי מספר ימים.
נכון לעכשיו מצבי טוב מאוד. צוואר ארוך וסגור. ללא צירים. תנועות סדירות. משקל עובר תקין וכמות מים תקינה.
נקלעתי לחילוקי דעות בין הרופאים המטפלים בי.
דעה אחת: אם יהיה מצג ראש- ליילד בשבוע 39 מלא. אם יש צורך בהיפוך- לעשותו ב38 מלא וליילד (או לנתח במקרה שההיפוך לא עולה יפה)
דעה שניה: מצג ראש- ליילד בשבוע 38 מלא לכל המאוחר. מצג עכוז- להפוך ב37 מלא לכל המאוחר וליילד. (או לנתח, כנ"ל)
מציינת גם שהשליה קדמית, מה שמן הסתם לא אמור לתרום להצלחת ההיפוך.
הדעה הראשונה של רופא היי ריסק המטפל. השניה של רופא הפריון שהוא גם הרופא הפרטי שאקח ללידה עצמה.
(אציין ששניהם ידידים טובים היכולים לפתור את הדילמה בינם לבין עצמם ומתכוונים לעשות זאת בבוא היום. אני רוצה עבורי לדעת מה נכון יותר)
תודה מראש.
א.מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יילוד בהריון תחת תרומבופיליה מטופלת - תגובה
פרופ' יריב יוגב16/01/2011שתי הגישות הגיוניות
תני לרופאים המטפלים הך להחליט ע"פ שיקולים נוספים שיעמדו לפניהם בשבוע 37* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך יתכן ששתיהן הגיוניות באותה מידה
אביטל16/01/2011הבנתי שהגישה להקדים נובעת מן החשש להזדקנות השליה מוקדם מן הצפוי באישה רגילה. רופא הפריון שלי סבור ש38 זה שיא השיאים שמותר להגיע אליו. זה נשמע כמו סתירה מוחלטת בין הגישות הללו!!
אין ספק שאם תהיה איזושהי התפתחות חריגה, חלילה, יישקל הכל בהתאם לנסיבות.
השאלה היא מה לעשות במקרה שהכל ממשיך להיראות תקין ותואם גיל הריון?
(אני אישית נוטה להקדים, אבל רוצה להיות בטוחה שאינני עושה זאת מחמת לחץ לא מוצדק. אחרי הכל גם אני יודעת שהמקום הטוב ביותר להתפתחות העובר הוא ברחם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך יתכן ששתיהן הגיוניות באותה מידה - תגובה
פרופ' יריב יוגב17/01/2011ההבדלים בין 2 הגישות סמנטיים ובסה"כ מדובר בכמה ימים לכאן או לכאן
יש מספר גורמים נוספים שיילקחו בחשבון מצג העובר הערכת המשקל נפח מי השפיר הרגשתך הכללית ל"ד וכו
לכן יש להמתין לשבוע 37 ואז שיקול מושכל ופרטני לגביך והחלטה על אופן ומועד היילוד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהטלי16/01/2011
רקע: לא בהריון ולא נוטלת גלולות. אני סובלת מכאבי מעי ותופעות גסטרו חריפות סביב תנודות הורמונאליות (מחזור וביוץ וכו') וממעין סימפטומים דמוי מעי רגיז קיצוני כתולדה של תנודות הורמונאליות. בנוסף, יש לי פוליפ שגורם לדימומים קלים מאוד מדי פעם (ונאמר לי לא לגעת בו בשלב זה). בתוך כך, היו לי כמה אירועים שאני חוששת שאולי פגעו באיברי הרבייה, במובן זה שאם אכנס להריון יכול להיוולד עובר פגום כתוצאה מאותם פעולות.:
אחד הסימפטומים מהם אני סובלת הוא לחץ בטני חזק, במיוחד כאשר יש משהו הלוחץ או אפילו מתככך עם הבטן, (אפילו בגדים צמודים) עד כדי כך שמאוד קשה לי לשכב על הבטן ואם אני נרדמת על הבטן אני מתעוררת מכאבים ומיד משנה תנוחה (בד"כ אני מצליחה להרדם על הבטן רק אחרי פעילות מעי מאסיבית שכאמור מופיעה סביב תנודות הורמונאליות). באחד הלילות האחרונים במהלך השינה הסתובבתי בטעות על הבטן (מתוך שינה) וכאשר הבטן באה במגע עם המזרן חשתי כאב אקוטי מאוד כמעין חבטה חזקה ואגרוף חזק לתוך הבטן. הכאב התמתן אחרי ששיניתי תנוחה אך דומני שראיתי דימום קל או הכתמה בבוקר ואני לא יודעת האם זה קשור לחבטה/ל"אגרוף" בבטן או לפוליפ כי החשש שלי זה שאם זה לא קשור לפוליפ אולי זה כתוצאה מהחבטה? ואם כן, האם זה ביטוי לפגיעה פנימית באברי הרבייה היכולים לגרום לנזק לעובר פגום אם אכנס להריון? שאלה זו רלוונטית גם לאירוע הבא: במחזור בד"כ הלחץ על הבטן גובר ובמחזור האחרון חשתי לחץ בטני חזק מאוד (שזה לא חריג אצלי) אך הוא החריף במיוחד כאשר התיישבתי למרוח משהו על כף הרגל. תנוחת הרכינה והתכופפות בישיבה כלפי כף הרגל החריפה מאוד את הלחץ (והרגשתי במקביל גם תכונה והתכווצויות במעי) עד כדי כך שלא יכולתי להמשיך להתכופף ונאלצתי להפסיק את הפעולה. האם יתכן כי התנוחה שהחריפה את הלחץ הבטני פגעה לי באברי הרבייה (היה לי בהמשך דימום מאסיבי אך זה קורה לי לעיתים גם בלי קשר לתנוחה שעשיתי כך שקשה לי לבודד אם הדימום החריף בעקבותיה ואם כן, אם, שוב, הוא ביטוי לפגיעה במערכת הרבייה היכולה לגרום לנזק לעובר פגום אם אכנס להריון? אציין כי לאחר מכן, לא חשתי המשך של הכאב. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' יריב יוגב16/01/2011אין קשר בין המתואר ופגיעה באברי הרביה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
טלי16/01/2011תודה רבה על תשובתך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברי ומי שפירנירה16/01/2011
לאחר תוצאות חלבון עוברי סיכון 1:270 בגלל HCG גבוה (4.23)
עשיתי מי שפיר . התוצאה התקבלה תקינה , תודה לאל.
מה הלאה? האם אני נחשבת להריון בסיכון ? זה משהו שאמרו לי לפני הדיקור אבל לעומת זאת רופא של קופ"ח טען שאם הדיקור תקין המשך מעקב רגיל מבחינתו.
בנוסף בסקירה שניה רוחב חדרי מוח 10 מ"מ.נתבקשתי להמשיך מעקב בעוד חודש.אני שבוע 24.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי ומי שפיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב16/01/2011HCG גבוה קשור בסיכוי מוגבר להיפרדות שליה הפרעות גדילה והתפתחות רעלת הריון
יש צורך במעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומהא.ס16/01/2011
שלום רב
אני בשבוע 15+2 אחרי IVF ICSI לפני שלושה שבועות היה דימום מסיבי במיון הומלץ על זריקות פוגסטרון ומנוחה (לידה בשבוע 36 עקב שילית פתח)לאחר שבועים שוב דימום אך לא מסיבי.
לאחר התיעצות אצל רופא פרטי נצפו שני המטומות בשליה בגדל 4-5CM
בסקירה מוקדמת נאמר לי השעובר בסדר וגם בשקיפות עורפית.
שאלתי האם גודל כזה עלול לסכן את ההריון?
האם הדמם שפסק מעודד?
מקבלת אנטיביוקה בכדי למנוע זהימום ונשלחתי לבדיקות גם
אשמח על תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה - תגובה
פרופ' יריב יוגב16/01/2011כן. סיכון מוגבר ללידה מוקדמת והיפרדות שליה
הפסקת הדמם מעודדת אך יש לעקוב בסונר
אינני מבין הסיבה לטיפול האנטיביוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
א.ס16/01/2011ניתן טיפול אנטיביוטי מחשש לזיהומים כך נאמר לנו
האם לפי הגודל זה נחשב להמטומה גדולה במיוחד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ' יריב יוגב16/01/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
א.ס16/01/2011האם לפי הנתונים האלו יש לנו סיכוי טוב להריון תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה - תגובה
פרופ' יריב יוגב17/01/2011קשה לדעת ולנבא. בד"כ תוצא ההריון תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה ועינייםלימור15/01/2011
ד"ר שלום
אני מיועדת לניתוח קיסרי עוד שבועיים וביצעתי בדיקת שדה ראיה לאחר ייעוץ נירופתומולוגי שהיה תקין במידה ובדיקת שדה הראיה לא תקינה יש בעיה לעבור את הקיסרי??
אני הומוזיגוטית ל MTHFR* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה ועיניים - תגובה
ד''ר אלי רימון16/01/2011לא ציינת למה בצעת שדה ראיה
לא ניתן לתת יעוץ כזה כללי
עלייך להתיעץ עם רופא עיניים ורופא נשים במחלקה שבה תנותחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות מים בשבוע 8מורן14/01/2011
אחרי דימום כתוצאה מהמטומה שנרגע בינתים,
שבוע 9.מטופלת באנדומטרין.
כל השבוע הפרשות מים, נראה כמו ירידת מים.
מה זה אומר?
האם יש מי שפיר בכלל בשבוע כזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות מים בשבוע 8 - תגובה
ד''ר אלי רימון16/01/2011יש מי שפיר אך נדיר שיש רק ירידת מים
פני לביצוע סונר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע טבורי בילדות- עכשיו מגרד ונפוחשירן14/01/2011
היי,
בגיל 3 עברתי ניתוח לתיקון בקע טבורי שנולדתי עימו.
היום התחילו לי גירודים בטבור באיזור הצלקת ללא הפסקה ואף אזור הצלקת התנפח מעט.
האם יש מה לעשות עם זה??
אני בהריון שבוע 22+0 עם תאומות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע טבורי בילדות- עכשיו מגרד ונפוח - תגובה
ד''ר אלי רימון14/01/2011יש צורך בבדיקת רופא לראות שאין כליאה של הבקע בטבור בגלל הלחץ הבטני המוגבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! אכן אקבע תור לרופא
שירן14/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד למולהחגית13/01/2011
שלום
חודשיים לאחר קיסרי פני שבועיים בטא 714 הרופא חשד שזה מולה והפנה אותי לבטא חוזרת ואם יהיה מעל 10000 לבית חולים
אתמול בטא פחות מ-1 והיום לשמחתי קיבלתי מחזור ( יש לציין שלא הנקתי ביכלל)
האם אני יכולה להיות רגועה ולחזור לשיגרה? או שעלי ללכת לבדוק זאת לעומק ? תודה וערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד למולה - תגובה
ד''ר אלי רימון14/01/2011יש צורך רק בסונר לאחר הוסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילול - משלושה לשנייםלילך13/01/2011
שלום רב,
אתמול בבוקר עברתי דילול משלושה עוברים לשניים (שני שקים נפרדים)
אני מאוד מודאגת ולחוצה ואשמח שתתיחסו לשאלותי:
1. כמה זמן מומלץ לנוח בבית? כמה זמן מומלץ לשכב במיטה?
2. איזה פעולות אסור בהחלט לבצע?
3. באיזה תנוחה מומלץ לשכב: על הגב או על צד שמאל? מאתמול שכבתי על הגב האם זה בסדר?
4. האם זה תקין שיש כאבים במתן שתן?
5. אני מרגישה צורך ל"התרוקן" אבל מפחדת שאגרום ללחצים בבטן. האם כדאי להתאפק או שמאמץ זה מוגדר כבסדר?
6. האם בעקבות הדילול ההריון מאוד רגיש? כלומר לשים לב על כל דבר קטן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילול - משלושה לשניים - תגובה
ד''ר אלי רימון13/01/20111. כמה זמן מומלץ לנוח בבית? כמה זמן מומלץ לשכב במיטה? כשבוע
2. איזה פעולות אסור בהחלט לבצע? מאמץ משמעותי או הליכה ממושכת
3. באיזה תנוחה מומלץ לשכב: על הגב או על צד שמאל? מאתמול שכבתי על הגב האם זה בסדר? לא משנה
4. האם זה תקין שיש כאבים במתן שתן? לא, כדאי לבצע תרבית שתן
5. אני מרגישה צורך ל"התרוקן" אבל מפחדת שאגרום ללחצים בבטן. האם כדאי להתאפק או שמאמץ זה מוגדר כבסדר? אין בעיה ביציאות
6. האם בעקבות הדילול ההריון מאוד רגיש? כלומר לשים לב על כל דבר קטן? כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיסוי פרינאוםמור13/01/2011
שלום,
כעת בשבוע 34+3,בשמירת הריון בבית לאור ירידת מים בשבוע 30 שנעצרה.
מאוד רוצה להתחיל להשתמש בשמן שקדים לעיסוי הפרינאום אך לאור השמירה והעובדה שאני כבר שבועיים עם פתיחה של 2 ס"מ-קצת חוששת
האם יש אפשרות למרוח השמן בשלב זה של ההריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיסוי פרינאום - תגובה
ד''ר אלי רימון13/01/2011לדעתי כדאי להמנע כי עלוול להגביר סיכון לזיהום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקטור 5 בהריוןרחל13/01/2011
שלום
אני בשבוע 36.
גילו לאמא שלי ולאחותי פטור 5 הטרוזיגוט.
אחותי עברה 2 הפלות עד כה.
לי טפו טפו לא היו הפלות ולא שום ארוע.
האם נדרש שאעשה את הבדיקה גם בהריון.. אני עתידה לעבור ניתוח קיסרי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקטור 5 בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון13/01/2011כדאי לבצע את הבדיקה כי אם תהיה חיובית נמליץ על טיפול המדללי דם לאחר הלידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
