מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה יכול לעזור?דנה27/02/2011
אני בשבוע 29, סובלת יותר ויותר מצרבות שהחריפו מאוד לאחרונה.
כל השיטות לא מועילות-שקדים ,מים , מלפפונים
זה מגיע למצב שאני בקושי אוכלת ומקיאה כבר את מה שכן נכנס לפחות פעם ביום.
מה אפשר לעשות?אני נמצאת בהיי ריסק למעקבי גדילה וגם ככה בקושי עליתי במשקל כל ההריון .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה יכול לעזור? - תגובה
ד''ר אלי רימון27/02/2011ניתן לקחת כדורי גסטרו פעמיים ביום לפי מרשם רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה , ועוד שאלה
דנה27/02/2011יכול להגרם נזק מההקאות האלו מבחינת הגדילה? זה אומנם רק בשבוע האחרון החמיר ככה להקאות יום יומיות אבל רגשי האשמה כמובן מתחילים ...
יש קשר לזה שלא עליתי הרבה במשקל לגדילהשל העובר בפנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה , ועוד שאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון27/02/2011אין כל נזק לעובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב ורגליים - שבוע 16אני26/02/2011
ערב טוב לכם,
אני בהריון תאומים לא זהים שבוע 15+4.
כבר שבועים אני חשה כאבים נוראיים בגב תחתון וזה מקרין לרגל ימין עד כדי כך שלא יכולה לדרוך עליה. כמו כן יש לי כאבים ברגליים . מה אפשר לעשות??? האם מותר ללבוש גרבי לחץ ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב ורגליים - שבוע 16 - תגובה
פרופ' יריב יוגב27/02/2011גשי לבדיקת אורטופד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 22 הריון תאומיםליבי26/02/2011
צהרים טובים,
אשמח לדעת אם עדיף להימנע מקיום יחסים ו/או מהגעה לאורגזמה בדרכים חלופיות, בשבוע 22 להריון תאומים.עד כה, הכל תקין ללא התכווצויות/התקשויות.
האם יכול לסכן את ההריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 22 הריון תאומים - תגובה
פרופ' יריב יוגב27/02/2011אין מניעה מיחסי מין או מאורגוזמה בכל דרך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש מזיהום הרפס וכדו'מיכל24/02/2011
שלום ותודה מראש.
אני בשבוע 34 ו-5/7. היום במהלך קניות נגעה באחד המוצרים שלקחתי אישה עם שני פצעים גדולים על הפנים. לצערי לא חשבתי יותר מידי ולקחתי חזרה את המוצר... האם זוהי סתם פרנויה מיותרת או שעלי לחשוש מזיהום הרפס או משהו אחר חלילה (ואם כן האם יש דרך לבדוק ומתי)? יש לציין שידי יבשות מאוד וכפות הידיים כוללות מספר חתכים מהיובש.
אודה לתשובתכם וסליחה אם השאלה טיפשית מעט...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש מזיהום הרפס וכדו' - תגובה
פרופ' יריב יוגב25/02/2011אין לחשוש מזיהום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על "שמן נר הלילה"צ'יפופו24/02/2011
מקורות לא מוסמכים אמרו לי שזה טוב לקחת כמה ימים לפני לידה , כי זה מרכך את צואר הרחם . האם זה יכול להיות מסוכן לאישה בהריון בסיכון ?
האם מותר לקחת את זה עם פרה-נטל
מדובר בקפסולות של 1300 מ"ג
האם הרופא ממליץ/שולל לקיחה של תוספים מסוג זה ?
שוב תודה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על "שמן נר הלילה" - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/02/2011אין מידע על מחקר מבוקר בנושא זה ולכן אני נמנע מלהמליץ על כך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- hgu.רותי24/02/2011
סובלת מתרומבוציטוזיס ונמצאת במעקב, ומטופלת באספירין מעונינת להכנס להריון
בימים האחרונים הרגשתי את כל הסמפטומים שדיים כואבים ריחות חזקים בחילות אבל לא היה איחור ממשי מקריאה וממה שהבנתי מרופאים יכול להיות הפלות בגלל מצבי מה ניתן לעשות כדי שלא יהיה מצב של הפלות אם ניתן לעדשות מעקב לפני?,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר hgu. - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/02/2011יש צורך בייעוץ מקיף
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית פרטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לתשובה.אנונימית23/02/2011
היום הייתי אצל הרופא בגלל התלונה הידועה שלי לחצים וכאבי גב תחתון
ואמרתי לו שהרגשתי היום הפרשה מימית מאוד אבל חד פעמי
והוא רשם צוואר אחורי מחוק 50% פתוח 1 ס"מ ראש ללא ירידת מים ברורה
מה זה אומר? ומה זה אומר ס"מ ראש??
ושאני אשמור על עצמי כדי שאסחוב עוד.....
אשמח לתשובות ברורות...
תודה
שבוע 34+2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה. - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/02/2011הכל תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלות חוזרות ונשנותרויטלטל23/02/2011
מטופלת בתרומה. הוחזרו 3 עוברים יפים. נוטלת קלקלסן 40 מ"ל למרות שלא נמצאו בעיות קרישיות היה בפרמטר 1 מאוד גבולי (נבדק פעמיים). בטא ביום א' שעבר 508 ביום ג' 1575. למחרת (יום ד') היה דימום קל עם כריש דם. הרופא הגניקולוג ביקש לתגבר תמיכה הורמונלית ובדיקת בטא שוב ביום ה'. ביום ה' בטא 3064 שוב דימום קל וכריש דם.
ביום ה' בלילה החל דימום והיתה הפלה . שלשום הבטא נפלה ל-368.
לפני שנה הפלה תאומים אבל אז לא נטלתי קלקסן.
האם כדאי לפגוש רופא קרישיות לתגבר את מינון הקלקסן למרות שאין בעיית קרישיות??
האם לקחת "מדלל דם" אחר??
שואלת מה עלי לעשות כדי שההריון יחזיק מעמד. אני ללא ילדים.
אני אובדת עצות
מודה לכם על העזרא.
רויטלטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלות חוזרות ונשנות - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/02/2011לא ניתן לענות על שאלה כה סבוכה מעל גבי האינטרנט
חסרים פרטים נוספים רבים
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעץ אישית לצורך דיון פרטני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בשבוע 10הילה23/02/2011
שלום,
אני בשבוע 9+5, הריון שני. יש לי ילדה בת 3, הריון איתה היה תקין לגמרי.
לפני 4 ימים התחיל לי דימום, דם טרי עם מעט קרישי דם, בכמות מעט קטנה ממחזור.
עשיתי אולטרה סאונד אחרי יום אחד של דימום - והיה תקין, היה דופק, נצפה אזור עם התחלת הפרדות השיליה. אני במנוחה מאז, הדימום לא עובר, אם כבר אז רק מתחזק קצת. האם יש איזה סיכוי שעדיין יהיה בסדר? האם זה בסדר לחכות שבוע לאולטרה סאונד הבא?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום בשבוע 10 - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/02/2011סכוי גבוה כי הכל יהיה בסדר
יש לכך תלות במיקום וגודל ההמטומה סביב השליה
במידה והדימום מתגבר גשי לבדיקה
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדימום להפלה
הילה28/02/2011שלום,
למרות האופטימיות כנראה נפלתי על הצד הרע של הסטטיסטיקה ולאחר 4 ימי דימום היתה לי הפלה.
רציתי לדעת - האם כיוון שההפלה היתה בשלב מאוחר יחסית, בשבוע 10, לאחר שנצפה דופק והעובר התפתח טוב, ובגלל שהבעיה היתה שלייתית/הפרדות קרומים - יש טעם בבירור כלשהו לפני ניסיון הבא להריון? עד כמה הסיכון שלי בהריון הבא להפלה עולה ומה ניתן לעשות על מנת להפחיתו? כתזכורת - יש ילדה בריאה בבית לאחר הריון מלא ותקין, ובנוסף עברתי בעבר הפסקת הריון יזומה בשבוע 8 עם גרידה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדימום להפלה - תגובה
ד''ר אלי רימון28/02/2011אני לא סבור שיש צורך בבירור טרם ההריון הבא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט מי שפירפרח23/02/2011
שלום,
אני נמצאת בשבוע 23+6 בהריון תאומים זהים, שליה אחת.
ביצעתי אולטרה סאונד ע"י טכנאית והיא שאלה אם הייתה לי ירידת מים. כשאמרתי לה שלא היא אמרה לי שיש לי מיעוט מי שפיר.
יש לי תור לרופא לעוד שבוע. האם אני צריכה להקדים אותו? האם זה מהווה סכנה לעוברים? האם יש דרך למנוע זאת או ליצור ריבוי מי שפיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט מי שפיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/02/2011יש להיבדק בהקדם ולא להמתין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שליה היקפיתטל22/02/2011
שלום רב,
אני בשבוע 10, הריון שני. מזה כשבוע וחצי יש לי הפרשות חומות (בניגוב בלבד) שבאות והולכות. בבדיקת אולטרא - סאונד, נצפנ עובר בגודל תקין עם דופק. כמו כן הרופא ציין שבשלב זה מדובר בשליה היקפית ושזוהי כנראה הסיבה לדימום. אני כמובן נמנעת מקיום יחסי מין וממאמצים מיוחדים באופן כללי.
אשמח להבין יותר מהי המשמעות של שליה היקפית והאם יש משהו נוסף שעלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שליה היקפית - תגובה
פרופ' יריב יוגב22/02/2011אינני מכיר הגדרה כזו בשבוע זה של ההריון
במידה ומעוניינת בבדיקה ויעוץ אישי תאמי פגישה אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 50גלגל22/02/2011
שלום רב
בבדיקת העמסת סוכר 50 יצאה לי התוצאה 62.
האם תקין...?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר 50 - תגובה
פרופ' יריב יוגב22/02/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 50גלגל22/02/2011
שלום רב
ביצעתי בדיקת העמסת סוכר 50
בגלל העומס במרפאה בדיקת הדם נלקחה לאחר שעה ורבע (במקום לאחר שעה)
האם הבדיקה תקינה מבחינת הזמנים..?
תודה
מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר 50 - תגובה
פרופ' יריב יוגב22/02/2011כעיקרון כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן "ירדה"?אנונימית22/02/2011
בזמן האחרון מרגישה את הבטן שלי יותר למטה האם משמעותי בלידה 3 ואיך אדע שהיא באמת למטה??
וגם לחץ יותר למטה +דקירות בנרתיק שאני מרגישה בעירך בלילה
ובנוסף כבר יומיים עם אני יושבת נגיב כשאני קמה אני מרגישה כאילו נמך לי שריר או מין דקירה כואבת בבטן התחתונה אבל רגיל ואני צריכה לחזור לשבת מהר ואז לקום לאאט וזה עובר.. וכל מיני מיחושים למינהין בבטן ובגב
מחר אני שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן "ירדה"? - תגובה
פרופ' יריב יוגב22/02/2011מאחר ולא פרטת את גיל ההריון ולאור תלונתייך שבהם לא ניתן לטפל באינטרנט פני לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע 34
אנונימית22/02/2011שחכתי לציין שהיום אחרי מאמץ שטיפת בית ונקיות
התחילו לי כאבי גב אבל באופף קבוע אני חושבת..
הריון 3* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע 34 - תגובה
פרופ' יריב יוגב22/02/2011גשי להיבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלותאנונימית21/02/2011
כבר שובע ימים שהחלו לי בחילות
לפעמים מציקות אבל ללא הקאות כמו בתחילת ההריון תופעה זו תקינה?
שבוע 34!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/02/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



