מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צירים מוקדמיםאני27/01/2011
ערב טוב,
הריון חמישי, שבוע 20.כל לידותיי הקודמות התבצעו באפן טבעי בשב' 34-36.
מזה יומיים צירים מוקדמים וכאבים.נאלצת לשכב רוב היום לאור החולשה והכאבים.
האם ניתן לקבל טיפול תרופתי בשבוע כה מוקדם?
מה ניתן/ נכון לעשות?
מודאגת מאד!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים - תגובה
ד''ר אלי רימון27/01/2011ממליץ לך לקחת פרוגסטרון בנירות או בזריקה כדי להוריד שיעור לידות מוקדמות
כמו כן יש מקום למעקב אורך צואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת פעילות בלוטת התריסשלומית27/01/2011
שלום
אני בת 27 , בשבע 5 להריון, הריון ראשון, יש לי נפיחות בצוואר הרופא הפנה אותי לבצע בדיקות של בלוטת התריס
שאלתי אם כן הייתה בעיה בבלוטת התריס האם זה משפיע על ההריון שלי ? הדבר הזה אפשר לטפל בו ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת פעילות בלוטת התריס - תגובה
ד''ר אלי רימון27/01/2011כמובן שניתן לטפל
לגבי השפעה על ההריון תלוי ברמת הומון ב תריס FT4
אם תקין אין השפעה על ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוךאנונימי27/01/2011
אני בשבוע 34, שלייה קדמית פונדלית , מצג עכוז. נוטלת קלקסן בעקבות פקטור 5, עם תפר בגלל לידה קודמת מוקדמת (כנראה אי ספיקה עם חשד לדו קרני). כרגע צוואר 3.5 ס"מ סגור לא נראה כי בשלב זה ישנה ממצא לרחם חריג בצורתו. האם יש מניעה לנסות לעשות היפוך בשלב מאוחר יותר במידה ועדיין במצב עכוז?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוך - תגובה
ד''ר אלי רימון27/01/2011אין מניעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפוך
אנונימי27/01/2011תודה על תגובתך המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דמם לא וגינליאלישבע26/01/2011
אני בשבוע 34+4 להריוני. מטופלת בקלקסן ואספירין עקב APLA גבולית.
שבוע שעבר חויתי הקאה דמית כמקרה בודד. (לא ההקאה בודדת. מקיאה הרבה. הדם היה חד פעמי)
הרופאה אמרה לי אתמול להפסיק אספירין בשבוע 36 מלא.
העניין הוא שהיום דיממתי מהחניכיים בזמן צחצוח שיניים, ואחרי כמה שעות שוב באכילת פרי. התקשרתי לרופאת הפריון (יותר זמינה לי טלפונית מרופאת ההריון בסיכון) והיא אמרה שאפשר כבר להפסיק אספירין היום. הפסקתי.
האם זה בסדר? יש לכם תובנות להוסיף לי בעניין?
(דמם וגינלי לא היה. הפרדות כלשהי לא נצפתה עד כה- US אחרון אתמול. אין פטכיות או משהו כזה על העור)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם לא וגינלי - תגובה
ד''ר אלי רימון27/01/2011החלטה עזו צריכה להנתן על ידי הרופאים שמכירים את ההיטוריה שלך ולכן לא אוכל להתיחס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההסטוריה שלי כוללת:
אלישבע27/01/2011הריון ראשון: השראת לידה בשבוע 37 בשל רעלת הריון. משקל יילוד 2600 גר' ללא בעיות בריאות כלשהן.
הריון שני: השראת לידה וגרידת שליה בשבוע 22 בשל ירידת מים - אמניוניטיס. העובר שנפלט התאים לגיל ההריון.
הריון שלישי: blighted ovum שהתגלה בשבוע 8-9.
הריון רביעי: missed ab שבוע 9 מתאים ל7 לאחר שכבר נראה דופק.
בבדיקות הקרישה LAC בלבד היה חריג. פעמיים היה מעט מעל גבול עליון ופעם אחת בדיוק בגבול העליון.
ההנחיה שקבלתי מפרופ' קופרמינץ היתה: קלקסן 80 מבטא חיובית, להעלות ל100 מדופק ולפצל את ה100 ל60+40 בשבוע 16. כמו"כ אספירין 100 מבטא חיובית. הוא לא ציין עד מתי.
משקלי היום זהה למשקל בו התחלתי את ההריון (ובו גם הייתי אצל פרופ' קופרמינץ) היות שבתחילת ההריון ירדתי 7 קילו ועד כה הספקתי להעלות אותם בחזרה.
אשמח לחוות דעת על שאלתי, בהתייחס לנתונים שהצגתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההסטוריה שלי כוללת: - תגובה
ד''ר אלי רימון27/01/2011לדעתי ניתן להפסיק את האספירין כבר כעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באגןאודל26/01/2011
שלום,
אני בשבוע 26 בהריון עם המטומה שהתגלתה בשבוע 10. שיליה תקינה וההמטומה קטנה יותר.
בשלושה השבועות האחרונים אני סובלת נורא מכאבים בגב תחתון ואגן.
זה מתבטא בכך שממצב ישיבה ושכיבה קשה לי לקום לעמידה רגילה ואף לצעוד לשירותים. ברגע שאני מניחה את כפות הרגליים על הרצפה יש לי מין כאב חד שמקרין לאגן, כך שאנני מצליחה לעמוד עמידה מלאה ונעזרת בקירות ע''מ להגיע לשירותים.
התופעה מתחילה בערב ומחמירה בליילה.
מקצועי הוא פקידה ובמשך כל שעות המשמרת אני יושבת. האם יש לזה השפעה?
עד כה במשך 14 שבועות קיבלתי זריקות פרוגסטרון- אתמול קיבלתי את האחרונה. יכול להיות שמכאן ההשפעה?
אם לא, מה זה יכול להיות ואיך מטפלים? האם יש צורך לבקר אצל אורטופד?
ובנוסף, בדיקת GCT יצאה 130. האם תקין?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באגן - תגובה
ד''ר אלי רימון27/01/2011בדיקת סוכר תקינה
לא ניתן לאמר ללא בדיקה
פני לרופא מטפל ולאורטופד לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן נפוחהמיכל26/01/2011
שלום,
אני 4-5 חודשים בערך אחרי הפלת תאומים בשבוע 21 והייתה לי בטן יחסית גדולה בהריון.
הבטן ירדה כמובן אך נשארה לי נפיחות וחושבים שאני בהריון.
רצוי לציין שתמיד הייתי מלאה טיפה אבל לא עם בטן כזוץ האם זה דבר נורמאלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן נפוחה - תגובה
ד''ר אלי רימון27/01/2011לא ניתן לאמר ללא בדיקה
פני לרופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות חומות, שבוע שמיניאופיר26/01/2011
שלום, נצפה אתמול, יום שלישי עובר עם דופק, שק הריון קטן מכפי הצפוי (שק היריון המתאים לשבוע שש וחצי ואני בשבוע שמיני)
היום הפרשות חומות דיי חזקות בכל נייגוב בשירותים.
האם תחילתה של הפלה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות חומות, שבוע שמיני - תגובה
ד''ר אלי רימון27/01/2011יתכן שמדובר בהפלה
חשוב שתדעי שאין מה לעשות
אם דימום מתגבר פני לרופא
אם לא מתגבר סונר עוד שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפירשולמית26/01/2011
שלום!
אני בהריון עם תאומים לא זהים אחרי דילול שנעשה בשבוע 12+4
לפי ממצאי האולטרסאונד : עובר אחד בשבוע 14+3 ועובר שני בשבוע 15+0
לאור גילי 38, החלטנו (לאחר התלבטות מאוד קשה) לבצע דיקור מי שפיר
הדילול נעשה בשבוע 12+4 ונקבע לי מי שפיר לשבוע 16+4
1. לאור הנ"ל מתי לדעתכם מומלץ לבצע מי שפיר? זה בסדר שנקבע לי חודש אחרי הדילול? מה ההמלצה?
2. האם זה נכון שבהריון של תאומים יש אחוז יותר גבוה לתסמונת דאון ובעיות כרומוזוניות מאשר לעובר רגיל?
3. האם זה נכון, שאחרי דילול קיים אחוז מאוד גבוה של הפלות (כי עושים שתי דקירות-אחת לכל שק) וגם הרחם זוכר שלפני כן נעשתה פעולה פולשנית.
4. הרופא ציין כי עדיף לעשות מי שפיר כמה שיותר מוקדם החל משבוע 16 במיוחד בהריון תאומים כי במידה ונמצאת בעיה כלשהי עדיף להתערב מבחינה פיזית ורגשית כמה שיותר מהר. האם אתה מסכים עם דבריו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור מי שפיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/01/20111. הייתי ממליץ על דיקור בשבוע 19 ולא קודם
2. כן. פשוט בשל העובדה שיש 2 עוברים בהריון אחד ולכן מעלה הסיכוי הסטטיסטי
3. יש מעט עבודות בנושא. בד"כ כאשר המבצע מיומן הסיכוי לכך לא גבוה אך גבוה יותר מאשר בדיקור מי שפיר בהריון יחיד
4. לא לגמרי
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית לצורך התאמת הייעוץ לך כמקרה פרטני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשת רצפת האגן הקטןלנה25/01/2011
שלום רב! הריון תאומים שבוע 13+. זהו הריון השני. יש לי חולשה בשרירי אגן הקטן ופגם קטן בדופן הנרתיק עם צניחה קלה של הקולון לכיוון הנרתיק אחרי הלידה הקודמת מלפני שנתיים וחצי. עברתי בירור מלא - אין פגיעה עצבית. ניסיתי לטפל בזה לפני ההריון, אך לא הייתי מספיק אחראית ועקבית בטיפול (כולל שימוש במכשיר לגירוי חשמלי). כיום מהסימנים יש לי בריחת שתן במאמץ וקושי בשליטה בגזים(שאולי החמירו ממש מעט מתחילת ההריון - גם לא בטוחה לגבי זה).
היום בזמן ישיבה בשירותים הרגשתי כאילו פנים של הנרתיק יורד למטע (לא יודעת איך עוד להסביר את ההרגשה). זה לא היה כתוצאה ממאמץ, לא היו כאבים, דימומים - כלום, רק ההרגשה הלא נעימה הזאת. כרגע כשאני עומדת הכל על פניו בסדר, אך קיימת התחושה שבתנוחה מסויימת זה יחזור.
השאלה היא, מה ניתן לעשות בזמן ההריון במצב של חולשת שרירי האגן הקטן, ואם קורה חס וחלילה צניחה של איברים הפנימיים?
בתחילת ההריון חזרתי לבצע תרגילים לחיזוק השרירים, אך הפסקתי אותם, מכוון שהיה אירוע של התקצרות של צוואר הרחם בשבוע 9+ (שהשתפר) ועל כך נכנסתי להגדרה של סיכון גבוה, ואז אני פשוט פוחדת לאמץ את השרירים.
תודה על התשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשת רצפת האגן הקטן - תגובה
ד''ר אלי רימון26/01/2011לדעתי לא ניתן לבצע הרבה בהריון
אולי תרגילים
בכל אופן כדאי לפנות לאורוגניקולוג להתיעצות וכן החלטה כל צורת הלידה:ניתוח או לידה רגילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דבק מגע בהריוןשלי25/01/2011
שלום
בשבוע 20 עשו אצלי שיפוצים במשרד. צבעו בדבק מגע משטחי תקרה אקוסטית
נשארתי בחדר כחצי שעה ללא אוורור. הריח היה חזק מאד.
אין יל חלונות בחדר.
עד כמה סביר שהעובר ניזוק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דבק מגע בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון25/01/2011לדעתי סיכון נמוך
פני ליעוץ מסודר במכון טרטולוגי בבית חולים הדסה או אסף הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת חדרי מוחדנה25/01/2011
בסקירה ראשונה , שבוע 16+3 הכל תקין חוץ מהערה של חדרי מוח 8 מ"מ.
עכשיו בסקירה שנייה , שבוע 22+3 נמדדו חדרי מוח 10 מ"מ והומלץ מעקב בעוד חודש.
עובר ממין נקבה.
האם העובדה שהייתה גדילה ברוחב חדרים מעיד על כך שזה ימשיך לגדול עם גדילת העובר או שזה לא מחייב ?
אגב, עברתי דיקור בשל גיל ויצא תקין.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבת חדרי מוח - תגובה
ד''ר אלי רימון25/01/2011קשה לצפות את הדבר ולכן יש צורך במעקב
הדיקור מרגיע מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינת למסור חבילות פרסולט חדשותאימא25/01/2011
השתמשתי בפרסולט עד שבוע שעבר (שבוע 25 עד 36).
נותרו לי חבילות סגורות וחדשות (קניתי הרבה מראש מהחשש שאני אתקע בלי).
האם מישהי מעוניינת בהן?
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעוניינת למסור חבילות פרסולט חדשות - תגובה
ד''ר אלי רימון25/01/2011פרסמי בפורום הריון בסיכון-תמיכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעוניינת למסור חבילות פרסולט חדשות - תגובה
ד''ר אלי רימון26/01/2011חפשי בתפוז-פורום הריון בסיכון-תמיכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה בבקשהלילי25/01/2011
כרגע נמצאת שבוע 10.5 משבוע 8 דימומים ממש קלים מידי פעם ,
עברתי אולטרסאד והכל תקין לפי דעת הרופא, יש לציין כי אני מטופלת בקלקסן 40 מילגם וגם נר אנדמטרין,, שהיום אני אמורה להפסיק את טיםול הנרות,
אתמןל היה לי שו דימוןם נידתי עוש לי אולטרסאוונד ויצא שחלה ימינית: בדודל ומרקם תקין
שחלה שמאלית? בתוכה גופיף צהוב בגודל 19 ממ ,
הערות: צמוד לשק מיומה 13*12 ממ אחר?
מה זה אומר האם בגלל זה אני מדמממת מידי פעם? כי אף אחד לא יודע מאיפה הדימום הרופא טוען הכל בסדר
שאלה האם יש סיכוי להפלה בשבוע כזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה בבקשה - תגובה
ד''ר אלי רימון25/01/2011מקור הדימום אכן לא ידוע וקשור בתהליך ההשרשה של השליה כנראה
אין קשר ל"מיומה" שראו
בכל מקרה של דימום קיים סיכון מוגבר להפלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 30אנונימית25/01/2011
יש לי מהבוקר כאבי גב תחתון קלים לא יודעת עם להגיד שהם באים והולכים אבל הם לא חזקים במיוחד רק מציקים קצת
ובנוסף היו לי כאבי בטן הבוקר אבל בשירותים וזה דבר שקורה לי בדרך כלל כל בוקר
ועוברים
יש לי גם היסטוריה של צוואר מקוצר ביון ראשון הייתי במרפה להריון בסיכון הצוואר היה 26 וצירים מוקדמים (אבל שלא נראו במוניטור)
זה נורמלי לעלות למיון??מה עלי לעשות
יש לי רופא רק מחר
היריון 3* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 30 - תגובה
ד''ר אלי רימון25/01/2011ניתן להמתין למחר
אם הצירים מתחזקים פני למיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה השבוע האופטימלי לאקו לב עוברי?אני24/01/2011
נתבקשתי לבצע במסגרת ייעוץ גנטי
אני בשבוע 24 והתור הכי קרוב הוא לעוד שבועיים. הבנתי שככל שמחכים יותר אז הבדיקה קשה יותר לביצוע. האם נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה השבוע האופטימלי לאקו לב עוברי? - תגובה
ד''ר אלי רימון25/01/2011אידיאלי 21-22 שב ולכן במקרה שלך כדאי בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)