מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם לבצע דיקור מי שפיר??ליז02/03/2011
שלום ד"ר ,
בהריון שלישי שבוע 12 עם תאומים (לא זהים) לאחר IVF בת 32 יש לי 2 ילדים בריאים ברוך השם .
אתמול ביצעתי בדיקת שקיפות עורפית
עובר מס' 1 : הסיכון הסטטיסטי ל DS לפי גיל האישה 1:622
הסיכון הסטטיסטי ל DS לפי גיל האישה והבדיקה 1:192
נצפה גשר אף ודופק. נצפו תנועות ,כמות מי שפיר תקין ,שיליה אחורית .
NUCHAL TRANSLUCENCY 2.9 MM
עובר מס' 2: הסיכון הסטטיסטי ל DS לפי גיל האישה 1:622
הסיכון לDS לפי גיל האישה והבדיקה 1:1944
NUCHAL TRANSUCENCY 1.8 MM
הומלץ לי ייעוץ גנטי וכמובן שפניתי.
אני מאוד חוששת בשל תוצאות הלא טובות של השקיפות בעובר הראשון .האם לעבור דיקור מי שפיר?האם הדיקור מסכן גם את העובר השני ואת כל ההריון?
אשמח לשמוע את חוות דעתך.תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לבצע דיקור מי שפיר?? - תגובה
ד''ר אלי רימון03/03/2011לדעתי כדאי לשקול בחיוב דיקור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 סימנים רכים בבדיקת סקר מוקדמתאורלי02/03/2011
שלוםם רב,
הנני בת 28 בשבוע 15.3 להריוני הראשון,
היום ביצעתי סקירת מערכות ראשונה שהכל היה תקין פרט ל שתי ממצאים הבאים:
1.ציסטות צואריות
2.הודגם מוקד אקוגני בחדר שמאל בלב
א)הרופא שלי המליץ לי לעשות בדיקת מי שפיר ברצוני לדעת מהו הסיכוי לילד בריא לאור הממצאים הנ"ל?האם רוב הילדים הנולדים עם הממצאים הנ"ל יוצאים בריאים?
האם הנניצריכה לדאוג בעקבות המאים הללו?
ב)אחד לכמה ילדים עם הממצאים הנ"ל יוצא חולה בד"כ?
ג)בכמה הממצאים הנל מגדילים את הסיכון לתסמונת דאון (אם לדוגמא בתבחין הרובע יצ 1:4000)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 סימנים רכים בבדיקת סקר מוקדמת - תגובה
ד''ר אלי רימון02/03/2011נתונים מספריים תקבלי ביעוץ גנטי מסודר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה2 סימנים רכים בבדיקת סריקה ראשונה
אורלי03/03/2011שלום ד"ר
האם בד"כ לפי נסיונך ובחתחשב בשני הסימנים הרכים שציינתי נולד אובר בריא???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר קטן בשבוע 38שירה01/03/2011
שלום
לפני 11 יום 36+2 בצעתי הערכת משקל
והתוצאות הן:
הריון ראשון זכר
bpd 84 34+2
hc 309 34+5
av 301 34+1
femur 65 34+0
ממוצע גיל הריון 34+3
s/d 2.2
הערכת משקל 2348
היום 37+6 בצעתי שוב הערכת משקל והפער גדל ל 3 שבועות
bpd 87 34+5
hc 313 35+2
ac 315 35+5
femur 68 35+0
ממוצע גיל הריון 35+1
s/d 2.6
הערכת משקל 2683
זרימות דם ומוניטור תקינים
תמיד העובר היה קטן בין שבוע לשבועיים
האם תקין? מה עלי לעשות?
זה מאוד מדאיג אותי כי בדרך כלל היקף הראש היה יחסית בסדר
והבטן יותר קטנה ועכשיו זה השתנה
התור לרופא בשבוע הבא
יש לציין שבשתי הסקירות הכל היה בסדר כולל דיקור מי שפיר תקין.
הבריאות שלי טובה ללא סכרת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובר קטן בשבוע 38 - תגובה
ד''ר אלי רימון02/03/2011גשי לרופא שישווה את הנתונים
יתכן שיוחלט על השראת לידה
אין דחיפות ואין מצוקת עובר
מדידיות הראש משתנות עקב מצג העובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןיסמיןןןן01/03/2011
אני בהריון עם תאומים שבוע 36+4
בשבוע האחרון לחץ הדם עולה ויורד, מתגלה ונעלם חלבון בשתן וההרגשה הכללית פחות טובה מבעבר.
התוצאה של איסוף השתן ב-24 שעות יצאה: 1200 ml- זו תוצאה גבוהה, לא?
מחר בבוקר אנחנו אמורים לפגוש את הרופא - לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון בשתן - תגובה
ד''ר אלי רימון02/03/2011יש צורך בהשראץ לידה אם אכן 1200 מ"ג חלבון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופסור רימון -אנא קראצ'יפופו01/03/2011
אני מנסחת שוב את השאלה
האם קרה שנתקלת באישה שגילה מעל 40 שתוצאות החלבון העוברי שלה היו 1:4000 למשל.?
אני שואלת , כי קיבלתי תוצאות נמוכות , ומכיון שמדובר בבדיקת סקר , אני רוצה לדעת מה המקסימום , שאישה שגילה מעל 40 יכולה לקבל.
אני בשבוע 32. עשיתי את הבדיקה בשבוע 18 . התוצאה שלי לא היתה אידאלית - וחשוב לי לדעת - מה התוצאה המיטבית , לאישה מעל 40.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התוצאה שלי הייתה
צ'יפופו01/03/2011נמוכה מ300 גבוהה מ1:200 . בחרתי לא לעשות את מי השפיר לאחר לבטים , כי אני לא יודעת אם אזכה לעוד הזדמנויות לילדים. אני לא נשואה וישנם עוד גורמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופסור רימון -אנא קרא - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011אין מושג כזה של בדיקה מיטבית
כל בדיקה שהיא סיכון נמוך מ-1/100 הוא טוב מהסיכון לפי הגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפוציטיםגלגל01/03/2011
שלום רב
אני בהריון שבוע 27 ויצא לי בבדיקות דם LYMPHOCYTES% 15
כאשר הטווח הוא מ- 20
מה פירוש...?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימפוציטים - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011בדיקה תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות לאחר דימום שבוע 30ענת01/03/2011
אני בשבוע 30+4 לפני כיומיים הייתי מאושפזת בבית חולים עקב דימום נרתיקי קל- בינוני.
שוחררתי הביתה לאחר שהדימום הפסיק.
היום בבוקר ראיתי הפרשה חומה וצמיגית על מגן התחתון.
האם עליי לדאוג? האם לפנות שוב לרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות לאחר דימום שבוע 30 - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011זה ימשך מספר ימים
אם מופיע דימום טרי פני לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי הכי מוקדם ניתן לזהות הריון מחוץא.01/03/2011
עברתי שני הריונות מחוץ לרחם באותה חצוצרה שבסופו הוצאה בניתוח.
כעת נשארתי עם חצוצרה ימנית.
נקלטתי להריון ספונטני-(בהפסקה בין טיפול פוריות למישנהו) גיליתי רק היום בבדיקה ביתית,
וכעת צריכה לערוך מעקבי בטא (ממחר) -כל כמה ימים?.
מהפחד ששוב יהיה הריון מחוץ לרחם ,בחצוצרה שנשארה,
מתי הכי מוקדם ניתן לעשות אולטאסאונד לראות שהשק בתוך הרחם?
בהריונות הקודמים גילו את זה לפני שבוע שישי אפילו. כיום אני בשבוע 4+4.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי הכי מוקדם ניתן לזהות הריון מחוץ - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011גילוי מוקדם בדכ בשבוע 6 להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא תשובת הרופאצ'יפופו28/02/2011
השאלה הזו מאד חשובה לי .
מהי התוצאה הכי גבוהה של התבחין המרובע לאישה מעל 40 שהרופא נתקל בה ?
אני שואלת , כי אני מעל 40 , כרגע בסוף ההריון . בחרתי לאחר לבטים קשים , לא לעשות את בדיקת מי השפיר - וזאת למרות שבדיקת החלבון העוברי היתה נמוכה.
חשוב לי לדעת , אם יש איזושהי תוצאת גג לאישה מעל 40 - מאחר ומדובר בבדיקת סקר אני מניחה , שבגלל הגיל בכל מיקרה בדיקה של אישה מעל 40 לא תשווה לזו של אישה בגיל 35 למשל. .
תודה רבה מקרב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנא תשובת הרופא - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011אין כזה ערך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט מי שפירל28/02/2011
בבדיקת סקירת מערכות מאוחרת התגלה מיעוט AFI=10לאחר ברור אין דליפה של מי שפיר הייתי בשבוע 25.אתמול בצעתי אולטראסאונד נוסף והכמות נשארה אותה כמות AFI=10.העובר גדל מהסקירה המאוחרת.אך אני לחוצה מהן ההשפעות על העובר?האם יש איזשהיא בעיה בכליות למרות שנאמר לי שהכליות נראות תקינות בסקירה.
בעוד שבועיים יש לי אולטראסאונד חוזר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט מי שפיר - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011בבדיקה הבאה יש להתיחס למבנה הכליות וזרימות דם בשליה
כדאי לפנות ליעות הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיים להכנס להיריון אחרי הפלהעדי28/02/2011
אני בת 33.
לפני כשנה וחצי עברתי הפלה נדחית בשבוע 21, גודל עובר מתאים לשבוע 16.
לאחר ההפלה, לא הרגשתי טוב ולאחר בירורים נמצא שיש לי APLA.
בדיקות הקרישיות הראו ערכים גבוליים לקרישיות, אך כל הרופאים שהייתי אצלהם המליצו קלקסאן בהיריון.
להיריון הראשון נכנסתי ללא בעיות, אבל אחרי ההפלה לא הצלחתי להכנס להיריון שוב.
האם יכול להיות לזה קשר לAPLA?
יש לי לעיתים הפרשות מוזרות מהנרתיק - הפרשות נראות כאילו יש לי דלקת (בעיקר אחרי הביוץ ולפני המחזור).
לאן עלי לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיים להכנס להיריון אחרי הפלה - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011כדאי לפנות לרופא פיריון
לא נראה לי שזה קשור ל-APLA* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
גל05/03/2011גם אני עברתי הפלה בשבוע 21 טבעית,זה שבר אותי, ואחר כך לא נכנסתי להריון,ניסינו מעל שנה וזה לא הלך ואז התחלנו עם הרופאת נשים בירור למה,גם אצלי וגם אצל בעלי הכל תקין . כמובן לא רציתי לחכות שזה יקרה מעצמו כי הייתי בת 32 כשהפלתי והבירורים גם לקחו זמן,התחלנו בטיפולי פוריות ,קודם כדורים משרים ביוץ ואחר כך זריקות בין לבין הזרעות,כלום לא עזר,לא נקלטתי,ועברנו להפריות.הפריה ראשונה לשמחתי הצליחה כך שהסבל לא היה ארוך והיום יש לי את ביתי בת השנה ו8 ,זה לקח זמן של שנתיים בגלל הבירוקרטיה של קופח ,אבל היה משתלם.אם היה לי כסף הייתי עושה בירורים וטיפולים באופן פרטי ואז זה היה מקצר....הסבלנות משתלמת.עד עכשיו לא ברור למה לא נקלטתי טבעי,כנראה משו פסיכולוגי נפשי.....לא להתיאש ולא לבזבז זמן זאת העצה שלי,להתייעץ עם מומחה פריון ולהתחיל תהליך כי זה לוקח זמן שהוא יקר לנו,אנחנו לא ניהיות יותר צעירות.יכול ליהיות שתוך כדי התהליך תירגעי נפשית ותיקלטי טבעי,מי יודע?העיקר לא לעצור,ללכת על המטרה עד ההצלחה....שיהיה בשורות טובות ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעונינת לרכוש מספר אמפולות גסטוןשיר28/02/2011
ניתן ליצור קשר ב [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדיין מעונינית במספר אמפולות גסטון
שיר01/03/2011נמצאת במהלך טיפולי פוריות, מטופלת בגסטון וחסרה מספר אמפולות גסטון
אשמח לפניתכם ל [email protected]
תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין מעונינית במספר אמפולות גסטון - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011פני לפורום פיריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לעשות דיקור מי שפיר? חוששתליאת28/02/2011
שלום רב
אני בת 37 הריון ראשון שלי.
אני חוששת מביצוע דיקור מי שפיר עקב רגישויות שונות שיש לי בהריון.
כמו: התכווצויות ברחם לחצים בבטן התחתונה, דימומים שהיו פעמיים אחד מהם היה פוליפ, שליית פתח שהתגלתה בסקירה מוקדמת ורישות לתרופות.
תוצאות שקיפות עורפית הן:
trisomy 21 1:781
trisomy18 1:1094
trisomy 13 1:20929
עובי העורף 1.5 מ"מ
לאחר בדיקת דם שמבצעים לאחר השקיפות התוצאה שהתקבלה בשקלול עם הגיל היא 1:1500
סקירת מערכות היתה תקינה.
אינני יודעת מה להחליט , חוששת לבצע את הדיקור בגלל הרגישויות שלי וההתכווצויות ברחם שכבר קיימות. אני מודעת לסיכון שכרוך בבדיקה וחוששת ממנה יותר.
באם התכווצויות ברחם אינן מהוות סיכון יתר?
מחכה לעצתכם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לעשות מי שפיר? המשך
ליאת28/02/2011האם יש חשיבות לכך שרופא לסיכון גבוה יבצע את הדיקור?
אני במעקב אצל רופא בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה - המשך
ליאת01/03/2011יש לי התכווצויות ברחם מידי פעם בעבר הן היו יותר משמעותיות ובתכיפות גבוהה אך מכיוון שאני במנוחה אז אני מרגישה אותן פעם - פעמיים ביום. הדימומים פסקו. הם אלו נחשבים לפעילות רחמית משמעותית?
האם במצב זה עדיין מומלץ להמנע מדיקור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
ליאת01/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה - המשך - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011לדעתי לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם לעשות דיקור מי שפיר? חוששת - תגובה
ד''ר אלי רימון28/02/2011אכן החלטה לא קלה
ההחלטה לגבי הדיקור בנוכחות פעילות רחמית היא רפאואית ואם יש פעילות משמעותית כדאי להמנע
הנתונים הסטטיסטיים לא מחייבים דיקור
בסופו של דבר ההחלטה היא שלך עם כל הקושי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר רחם מקוצר- בבקשה זה דחוףשימרית27/02/2011
שלום רב,
אני בשבוע 29 להריון ואני קצת מודאגת.
בשבוע 25 להריון הופיע אצלי דימום הלכתי לבית החולים חיברו אותי למוניטור ובמוניטור נראו צירים קטנים ולא סדירים הרופא במיון בדק לי את אורך צוואר הרחם לראות שהוא לא התקצר לי עקב הצירים ואכן הצוואר נשאר ארוך והוא הציע לי לקבוע תור לרופא נשים שלי בעוד כשבוע לראות שאין שינוי.
כאשר ביקרתי אצל הרופא נשים הוא בדק לי את אורך צוואר הרחם עם האצבע (בלי אולטרסאונד וגינלי) ואמר שיש לי התקצרות ושאני צריכה להיות בבית במנוחה ולשתות הרבה ואכן ה מה שעשיתי ובאמת הרגשתי דיי טוב.
לאחר שבועיים בערך הגעתי אליו שוב לביקורת ושוב הוא בדק לי את אורך צוואר הרחם עם האצבע וללא אולטרסאונד ואמר לי שיש לי ממש התקצרות וזה הגיע 12 מ"מ (אז הייתי בשבוע 26+4) ושהוא מקווה שאני לא אלד בחודש הקרוב לא נתן לי שום טיפול ושיחרר אותי הביתה.
אני ממש נלחצי מהדברים שהוא אמר לי ולמחרת בבוקר החלטתי שאני הולכת למיון ומה שצריך לעשות יבדקו אותי שם הגעתי למיון חיברו אותי לנולים כי ראו במוניטור צירים קטנים ולאחר מתן הנוזלים הצירים עברו נכנסתי לרופא והוא בדק אותי סיפרתי לו את כל הסיפור וגם הוא היה המום בבדיקת אורך צוואר שהוא עשה לי עם האלטרסאונד נראה שהאורך צוואר שלי 3.4 ס"מ (זה תקין?) אבל עדין שאני אנוח ולקבוע ביקורת אצל רופא הנשים. לאחר המקרה החלטתי שאני לא חוזרת אל אותו הרופא והחלפתי רופא ועכשיו שהייתי בביקורת הוא עשה לי בדיקה של אורך צוואר ע"י אולטרסאונד חיצוני מפני שהוא לא רוצה יותר מידי לגעת שם באולטרסאונד החיצוני האורך צוואר שלי היה 3.4 ס"מ
האם האולטרסאונד החיצוני ודאי כמו הפנימי??
האם אפשר לדעת אורך צוואר ע"י מדידה באצבע???
אשמח לדעת מהי דעתך בעניין ומה אני צריכה לעשות... כי למרות הכל אני עדין בלחץ
זהו הריון ראשון שלי עד המקרה היה ההריון תקין וכל הבדיקות שעשיתי גם היו תקינות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר רחם מקוצר- בבקשה זה דחוף - תגובה
ד''ר אלי רימון28/02/2011השיטה המדויקת ביותר זה סונר וגינלי-פנימי
יתן להעריך אורך צואר גם בבדיקה ידנית
אורך צואר 34 ממ הוא תקין ואין לך ממה לחשוש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעצהשירה27/02/2011
אז ככה אני בחורה בת 29 ומבצעת טיפולי לייזרבכל הגוף ומסתבר שעשיתי טיפול ליזר בבטן שבעצם הייתי בשבוע חמישי להריון ולא ידעתי בכלל שאני בהריון ואני נורא מודאגת מזה אשמח לקבל תשובה לגבי ההשלכות ואילו בדיקות צריך לבצע שהכל יהיה תקין והאם ניתן לבצע בדיקות כבר בשלב כזה מוגקדם של ההריון אשמח לתשובה תודההה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעצה - תגובה
ד''ר אלי רימון27/02/2011אינני יודע באיזה עוצמה משתמשים
התקשרי למוקד יעוץ תרופתי בהדסה עין כרם או באסף הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
