מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובהלילי13/01/2011
לאחר התיעצות עם רופא הוחלט לתת לי קלקסן 40 ואספירין 100 בגלל עובר ללא דופק בשבוע 14 כרגע אני בשבוע 9 התחלתי לקחת את הקלקסן ואחרי יומיים רק את שילוב האספירין, אך שלקחתי אספירין התחיל לי דימום, הרופא בדק וראה שיש דופק והכל בסדר ואמר שיש סיכויי שזה מהאספירין ולכן להפסיק אותו בנתיים,
היש לציין שקבלתי את הטיפול בלל בדיקת קרשיות גבולי,
הוא אמר להמשיך בנתיים רק עם הקלקסו,
האם הקקלקסן יכול לעשות גם פעולה ללא האספירין?
והאם באמת יש סיכויי שהאספירין הוא שגרם אוליי לדימום ? כרגע לא מדממת בלי אספירין רק קלקסן
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד''ר אלי רימון13/01/2011קשה לאמר אם הדימום קשור לאספירין
הפעולות של אספירין וקלקסאן שונות אך האפקט של קלקסאן מספיק בשלב זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח קיסרידנה13/01/2011
שלום
אני 7 שבועות לאחר ניתוח קיסרי, לידת תאומים שבוע 33. ביום הניתוח הוסר תפר צוווארי שנעשה בשבוע 14.
הדימום נמשך 6 שבועות. בשבוע האחרון הפרשות לבנות צהובות מוגברות. עדיין לא ביקרתי אצל הרופא. סובלת מכאבי גב שהתחילו להופיע בשלושה שבועות האחרונים.
האם הכאבים אופיניים לאחר ניתוח?
האם מותר כבר לקיים יחסי מין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח קיסרי - תגובה
ד''ר אלי רימון13/01/2011מהלך לא כל כך אופייני
פני לבדיקת רופא
יחסי מין ימתינו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיליית פתח אחורית מלאהלימור12/01/2011
שלום רב, אני בשבוע ה15 להריון, ובסקירה אובחנה שיליית פתח אחורית מלאה, אך עד כה לא היו לי דימומים... רציתי לדעת האם השילייה יכולה לעלות מעלה או שהמצב נתון וקבוע ?ומהם הסיכונים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיליית פתח אחורית מלאה - תגובה
ד''ר אלי רימון12/01/2011ברב המקרים השליה "נודדת" מעלה
אם נשארת פתח הסיכון המרכזי הוא דימום
המנעי מיחסי מין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר קיסריחגית12/01/2011
שלום
אתמול הייתי אצל הרופא והוא טוען שאולי יש לי מולה ולכן שלח אותי לבטא
פעם נוספת שאלתי היא אם הבטא יוצאת שלילי אז בטוח שזה לא מולה? כי לפני שבועיים יצא 714 ואני כחודשיים לאחר לידה?ואם זה לא מולה מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר קיסרי - תגובה
ד''ר אלי רימון12/01/2011לא נוכל לענות על השאלה ללא בדיקה
אחת האפשרויות היא שמדובר במולה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון וליקוציטים בשתן - סוכר בדםרונית12/01/2011
שלום
אני בשבוע 25 להריון
מאחר ובדיקת העמסת סוכר רגילה יצאה גבוה - 156 - עשיתי בדיקה נוספת כפולה.
בתוצאות אלה:
בדיקה ראשונה - 92
אחרי שעה - 192
אחרי שעתיים - 123
אחרי שלוש שעות - 117
יחד עם זאת, בדיקת השתן שעשיתי (שתן ראשון) יצאה לא תקין
פרוטאין (U) - יצא 50 כשהטווח הוא בין 0 ל- 30
ליקוציטיס (U) - יצא 100 כשהטווח הוא בין 0 ל- 10.
מה אומרות התוצאות הנ"ל? מה עלי לעשות? אינ קצת מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון וליקוציטים בשתן - סוכר בדם - תגובה
ד''ר אלי רימון12/01/2011בבדיקת הסוכר ערך אחד חריג-פני לרופא בשאלה של התיחסות כסוכרת או לא על פי נתוני מעקב ההריון
לגבי השתן בצעי בדיקת שתן כללית +תרבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר קיסריחגית11/01/2011
שלום רב
אני חודשיים לאחר קיסרי
באולטראסונד נראה מן שק והרופא שלח אותי לבטא
התוצאה הייתה 617
איך ייתכן הדבר אם הייתי נידה במשך חמישה שבועות??.??????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון לאחר קיסרי - תגובה
ד''ר אלי רימון11/01/2011אם כוונתך לכך שלא קיימת יחסי מין כלל עולה השאלה של שארית ברחם ודורש המשך בירור של הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכונים למי שחשופה לחולה אונקולגיתרחל10/01/2011
אימי אישה חולת סרטן מעי גס גרורתי. מקבל טיפול כימותרפי. בנוסף אימי כל יום מקבלת זריקת קלקסן. אני עכשיו בהיריון. האם החשיפות שלי לאימי שהיא חולה מסוכנת? בנוסף אני זו שמזריקה לה פעם ביום זריקת קלקסן. מה הסיכונים? אני מאוד חוששת ולא מפסיקה לחשוב שאני מסכנת העובר. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכונים למי שחשופה לחולה אונקולגית - תגובה
ד''ר אלי רימון11/01/2011אם אין לה זיהום נשימתי אין בעיה להיות בקרבתה
הכמותרפיה לא עוברת אלייך וקלקסאן לא בעייתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רימון תבורך תודה רבה על התשובה
רחל11/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת טאי זקסמיכל10/01/2011
שלום רב,
הנני יוצא בריה"מ ואישתי מרוקאית לפני כשבוע ביצעתי בדיקת טאי זקס כחלק מבדיקות תרום הריון ובתשובה שקבלתי רשום כי הינך נושא
את האינזים הקסאמינידאז A כ-67%
א.ברצוני לשאול מה אומרת התשובה הנל?האם היא תקינה או לא?האם הנני נושא את הגן הפגום למחלת הטאי זקס או לא?
ב.האם גם אישתי צריכה לעשות בדיקה לטאי זאקס או שניתן להסתפק רק ע"פ התוצאות שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת טאי זקס - תגובה
ד''ר אלי רימון10/01/2011עליך לפנות ליעוץ גנטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת טאי זקס
מיכל10/01/2011כלומר אני מבין שלא הכל תקין בתשובה שקבלתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת טאי זקס - תגובה
ד''ר אלי רימון11/01/2011בדכ התשובה נשא או לא נשא
נראה לי שהתכוונו שאתה נשא ולכן פנה ליעוץ נוסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירה? מעקב הריון בסיכון גבוה?שירן10/01/2011
היי,
אני בהריון תאומות שבוע 22 אחרי IVF בגלל בעיית זרע.
אני בת 25 ללא בעיות ברקע (אמא חולה בסכרת, ניתוח בקע טבורי בגיל 3).
אני במעקב בדיקות בנוגע לדופק מהיר במצב מנוחה- 120 שאינו משתפר.
עברתי כבר אקו לב ובדיקת קרדיולוג ומחר מבצעת בדיקת הולטר.
בנוסף שבוע שעבר פניתי למוקד בעקבות כאבים בבטן ובמוניטור נצפו צירים- או פעילות רחמית, הופנתי למיון שם קיבלתי 2 עירויים ביצעו מוניטור נוסף שהיה רגוע, בדקו את הצוואר- 45 מ"מ ושחררו אותי הביתה.
מאז אני עדיין מרגישה כאבים בבטן לסירוגין (התקשויות) ומשתדלת לשתות המון (לפחות 2 ליטר ביום).
האם המצב שלי מצריך שמירה בבית?
כבר נורא קשה לי לעבוד במצב הזה, עם כאבי בטן דופק משוגע וסחיבה של הריון תאומים שמאוד כבד.
האם המצב שלי נחשב תקין כרגע בגלל אורך הצוואר?
אשמח לקבל דעתכם בנושא.
(פרופ' יוגב- פגשתי אותך במיון לפני מספר שבועות בבלינסון ורציתי להגיד שאתה מקסים!!!).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה השאלה שלי דולגה?
שירן10/01/2011אשמח לקבל תשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה השאלה שלי דולגה? - תגובה
ד''ר אלי רימון11/01/2011כוונת שאלתך לפרופ יוגב והוא יענה כשיוכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה הופנתה לשניכם, אשמח לקבל תשוב
שירן11/01/2011:-)
רק רציתי לתת מחמאה לפרופ' יוגב שאותו פגשתי.
אך בהחלט הופנתה לשניכם.
אשמח לקבל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמירה? מעקב הריון בסיכון גבוה? - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/01/2011תודה על המחמאה
קשה להעריך את הצורך בשמירת הריון
אורך הצוואר תקין
במידה ןמעוניינת קבעי פגישת ייעוץ לצורך המשך מעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלותדקלה09/01/2011
שלום,
1. אחרי כמה ימים מרגע ההפריה ניתן לזהות הריון בבדיקת דם?
2. מאיזה ערך של בטא ניתן לזהות שק הריון באולטרסאונד? (אני שואלת כי אני צריכה להזריק קלקסן משלב השק).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 שאלות - תגובה
ד''ר אלי רימון10/01/20111. אחרי כמה ימים מרגע ההפריה ניתן לזהות הריון בבדיקת דם?10 ימים
2. מאיזה ערך של בטא ניתן לזהות שק הריון באולטרסאונד? (אני שואלת כי אני צריכה להזריק קלקסן משלב השק). ההזרקה היא לא לפי בטא אלא לפי הדגמת שק הריון בסונר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלות בבקשהגלגל09/01/2011
שלום לרופאים
שבוע 20 עובר אחד לאחר IVF
1. מתי אמורה להתחיל להרגיש תנועות עובר...?
לפני מס' ימים חשתי פעם אחת בלבד בכמו בועות בבטן אך מאז לא הרגשתי עוד פעם.
2.אורך צוואר הרחם 2.9 האם מותר לי לעשות פעילות גופנית רגועה? בחוג המיועד לנשים בהריון?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 שאלות בבקשה - תגובה
ד''ר אלי רימון09/01/2011תנועות מסודרות חשים משבוע 25-26
לעיתים קודם לכן אך הן לא אופיניות
באורך צואר 3 ס"מ ניתן לבתע התעמלות לנשים הרות ללא קפיצות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצמות עובר קצרותאני07/01/2011
אני נמצאת בשבוע 34 אתמול ביצעתי בדיקה בב"ח מאיר לאחר הראו בבדיקה האחרונה כי כל העצמות של העובר מתחת לאחוזון 5 ...4 ש הפרש.שם התוצואות היו ש:
עצמות הרגליים סביב אחוזון 1
הומרוס-אחוזון 2-3
אולנה-אחוזון 1
רדיוס-אחוזון 5
עצם בריח 28- מתחת לאחוזון 5.
נצפו עצמות מטקרפליות ומטטרסליות
אין מפתח חריג באצבעות כף יד
מרווח בין חוליות בעמוד השדרה תקין.הדיות החוליות תקינות
בלחץ המתמר על הגולגולת אין דיפרומציה..
אני לא מבינה ופןחדת עד מוות..אני מיועדת למעקב עוד 10 ימים ויעוץ גנטי ..אני לא מבינה יש סיכוי שזוהי טעות יש אפשרות שזה קשור לגובהי הנמוך 1.50 ..גפ בעלי לא גבוה..היקף הראש מתאים ל34+5
היקף בטן גם
מה אפשר לעשות בשבוע כל..והאם לבדיקת מי שפיר בשבוע כל כך מתקדם יש סיכונים ?ומה בעצם היתרון בעשיית בדיקה בשבוע זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצמות עובר קצרות - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/01/2011קשה לתת ייעוץ על סמך המפורט
יש להשלים ייעוץ גנטי
במיגה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בשבוע 7+2, חייבת עצה דחופהמורן07/01/2011
בת 41, אחרי אובדן הריון ראשון בשבוע 22.
כעת בשבוע 7+2, לפני בדיקת דופק שאמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב.
נתמכת על ידי אנדומטרין.
היום בבוקר ניגוב בצבע ורדרד עדין.
עכשיו הכתמות של דם כהה, לא טרי.אין כאבים.
האם עלי לפנות למיון?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום בשבוע 7+2, חייבת עצה דחופה - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/01/2011קשה לדעת ע"פ המתואר
במידה ויש דמםם טרי פני למיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת עצהאנונימית06/01/2011
שלום רב אני נמצאת בהריון בסיכון לפי מה שנאמר לי
סובלת מצירים משבוע 19 מטופלת באוטרוגסטן 200 משבוע 22 בשבוע 26 עליתי למיון בגלל כאבים שהתחזקו ונתנו לי צלצטון במוניטור נראו צירים כל 3 דקות ונתנו לי זולים צוואר דנאמי מקוצר ל2.2 3. וצוואר מחוק 50 לא ממש כך ונירגע יום אחרי צוואר מקוצר 3.7 ושחררו אותי לבית יש לציין שאני שותה הרבה!
נכון לרגע זה אני סובלת מאתמול בערב מכאבי גב תחתון ובטן כמו מחזור אבל ברמה שאני יכולה לסבול כרגע שלא עוברים גם אחרי מנוחה ושתייה מרובה העם אני צריכה לעלות שוב למיון או לחכות בבית
אני נמצאת כרגע בשבוע 27 +3* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת עצה - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/01/2011גשי להיבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיספראוניהמיטל05/01/2011
שאלה:
אני בשבוע 32 להריוני. מטופלת בקלקסן ואספירין עקב תרומבופיליה, מטפורמין עקב PCO ואוטרוגסטן עקב עבר של לידה מוקדמת (למרות שלא היתה דינמיקה צווארית והאשמה היתה נעוצה בתרומבופיליה כפי הנראה)
צוואר הרחם שלי משביע רצון באורכו: נע בין 3.5 ל4 ס"מ כל הזמן.
לאחר מספר שבועות של הטלת וטו על קיום היחסים מצד הד"ר שלי- קיבלנו אישור לכך וגיליתי שהיה לי קשה מאוד. מעולם לא חויתי דיספראוניה עד כה. האם זה טבעי לשלב זה? האם יש ממה לחשוש? ואם לא, האם יש מה לעשות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיספראוניה - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/01/2011אחרי זמן רב יש לחזור לענינים לאט
יש לנסות משחת סיכוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, והמשך השאלה
מיטל06/01/2011למה הכוונה ב"לחזור לעניינים לאט"? כי היינו מאוד מאוד זהירים ולא השתוללנו, חלילה.
כמו כן, אני לא מחבבת דווקא משחות סיכוך אבל לא נראה לי שזו היתה הבעיה. היתה רטיבות רבה באיזור, פלוס האוטרוגסטן הנמס...
הקושי שלי היה שהרגשתי כאילו הנרתיק שלי נפוח ומלא כך שאין כמעט מקום לחדירה.
(אובייקטיבית זה נכון שיש לי כלי דם בולטים בנרתיק בתקופה האחרונה)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, והמשך השאלה - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/01/2011לא ניתן ללא בדיקה לתת תייעוץ אינטיליגנטי
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)