מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון תאומות שבוע 25- המוגלובין 8.4אני01/02/2011
היי,
לפני כחודש בספירת דם יצא לי המוגלובין 10.3 ולכן הרופא הוסיף לי בנוסף לפרנטל גם פעמיים ביום כדורי ברזל.
כעבור חודש- היום ביצעתי שוב ספירת דם ויצא לי המוגלובין 8.4.
הוא ביקש ממני לבצע בדיקות דם נוספות מסוג- B12 פריטין ואלקטרופורזה של המוגלובין.
מה החשד??? מה עושים עם אנמיה כזו???
עכשיו אני גם מבינה למה קשה לי לנשום ויש לי לחצים בחזה מידי פעם....
האם יש משהו מיידי שיכול להקל עליי???
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומות שבוע 25- המוגלובין 8.4 - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/02/2011ניתן לשקול עירוי דם או עירוי ברזל תוך ורידי התיעצי עם הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ודקירות במפשעהשירלי31/01/2011
שלום,
בהריון תאומים שבוע 12.
כבר כמה ימים סובלת מכאבים בחיבור בין המפשעה לרגל שמקשים על ההליכה ודקירות שונות ומשונות באזור המפשעה. בהתייעצות עם הרופא המטפל הוא אומר שהתופעה מוכרת אך מופיעה בשלבים מאוחרים יותר. האם יש סיבה לדאגה מההופעה המוקדמת של תופעה זו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ודקירות במפשעה - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/02/2011ללא בדיקה לא ניתן לדעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזו בדיקה?
שירלי01/02/2011שלום,
איזו בדיקה ניתן לעשות?
הרופא שלי ביקש שאצביע על המקומות הכואבים, האם זה מספיק?
על מה זה עלול להצביע?
אני מטופלת אצל רופא בקופת חולים ולא במרפאה להריון בסיכון גבוה בגלל שאני גרה בצפון (הכי צפון שאפשר), האם כדאי לעשות את הנסיעות למרכז לטובת מרפאה להריון בסיכון גבוה?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזו בדיקה? - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/02/2011לא בהכרח
מספיקה בדיקה גופנית פשוטה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומציות יתר וצרבת בהריון תאומיםאני31/01/2011
ערב טוב,
אני בהרין תאומים שבוע 11+5.
אני סובלת מצרבת וחומציות יתר באופן לא נורמלי אני מקיאה המון, ואני לוקחת פראמי וזה עושה לי שלשול ופוגע בערנות שלי באופן לא נורמלי , הגעתי למצב שאני מקיאה רק חומצה זה מאוד מאוד כואב וזה עושה צרבת שלא עוזר שום דבר לא טמס ולא שקדים ולא כלום.
שאלתי מה עוד אני יכולה לעשות בשביל להמעיט מהחומציות והצרבת האם מותר לקחת לוסק או אומפרדקס???
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומציות יתר וצרבת בהריון תאומים - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/02/2011כעיקרון כן
ישנם טיפולים חדשים ויעילים מאוד כיום
פני לרופא המטפל או תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר קיסרחגית31/01/2011
ערב טוב
אני חודשיים וחצי לאחר קיסרי לפני חמישה שבועות הכנסתי התקן ללא הורמונים
בשל קרישיות יתר היום לתהמתי גיליתי בטא 6718 לאחר יומיים איחור( באולטראסונדעובר עם דופק )ולא רואים את ההתקןאיךיחכול להיווצר מצב כזה?האם זה בסדר להמשיך בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון לאחר קיסר - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/02/2011יתכן וההתקן נפלט וזו הסיבה שלא נצפה בסונר או שהוכנס בטעות לחלל הבטן
אין מניעה מהמשך ההריון במידה ומעוניינת בכך
יש לבצע בדיקת סונר חוזרת
יש לשקול במידה ורואים ךנסות ולהוציא ההתקן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר הריון חוץ רחמיצליל31/01/2011
בעבר: 2 הפלות טבעיות, מנסים להכנס להריון כבר חצי שנה.
אין בעיות בכניסה להריון אלא שהעובר לא מתפתח.
היה לי הריון חוץ רחמי בנובמבר האחרון שטופל בזריקה.
הונחתי עי הרופאה להמתין 3 מחזורים ולנסות שוב להרות. עקב תקלה קטנה נכנסתי להריון לאחר חודש. מה הסיכויים שלי להריון הזה? האם יש סיכוי ולו קלוש שישרוד?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון לאחר הריון חוץ רחמי - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/02/2011כן
הבעיה אינה בשרידות כי אם באופן תאורטי מהחשיפה לחומר אותו קיבלת בזריקה
חומר זה (מטרוטרקסט) יכול לגרום למומים אך חודש הוא זמן סביר
פני לרופא המטפל או קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהלילי31/01/2011
אני בת 40.5, עודף משקל גדול, ילד 1, לחץ דם.
מאוד מעוניינת בילד נוסף.
בהריון קודם לפני 7 שנים, התפתחה רעלת בסוף חודש 5.
לידה שבוע 36.
לאחר לידה אישפוז של 10 ימים עקב לחץ דם.
שוחררתי כאשר לחץ הדם ירד ל-150/100.
אני יודעת שלא יהיה קל וסביר להניח שתהיה שוב רעלת.
השאלה היא - האם אני מסכנת את חיי או שיש אפשרות לעבור הריון בשלום, באמצעות רופא להריון בסיכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' יריב יוגב31/01/2011טווח הייעוץ חורג מעל תשובה אינטרנטית
אני מציע כחי תתיעצי בצורה מסודרת טרם הכניסה להריון
במידה ומעונינת ביעוץ אישי ופרטני והכנה מהירה להריון נוסף תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאי דם אדומים בשתןגלגל30/01/2011
שלום לרופאים
שבוע 23 נמצאו תאי דם אדומים בשתן (כמות 20) תרבית שלילית.
מה זה אומר? ומה צריך לעשות בנידון..?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאי דם אדומים בשתן - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/01/2011יש להשלים תרבית שתן
בכמות שתיארת בד"כ אין סיבה לדאגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה- תרבית שלילית וליקוציטים גם
גלגל31/01/2011תודה על התשובה.
נמצאה תרבית שלילית וליקוציטים 500.
מה עושים במקרה כזה? האם צריך לעשות בדיקות נוספות ואיזה..?
קצת בלחץ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה- תרבית שלילית וליקוציטים גם - תגובה
פרופ' יריב יוגב31/01/2011בשלב זה שום דבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שליה עבהדנה30/01/2011
שלום אני בת 27 אני בשבוע 14 בשקיפות עורפית שביצעתי לפני שבועים הכל נראה תקין.אך בסקירה ראשונית נאמר לי כי יש לי שליה עבה והבדיקה דם של סמיסטאר ראשון יצא סיכון של 1:360 .
מה ההשלכות??האם החלבון עוברי שאני צריך לעשות בעוד שבועים יצא גם לא תקין.
איך זה משפיעה על העובר(בסקירה הכל יצא טוב חוץ מעובי בשליה)
מה ההשלכות של שליה עבה?האם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שליה עבה - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/01/2011יש להשלים בדיקת חלבון עוברי
לא ניתן לתתת תשובה רק על סמך המתואר ויש להשלים בדיקות נטספות
במידה ומעונינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 31אנונימית30/01/2011
בחילות פתאומיות ללא הקאות
יצאה רקה אבל פעם אחת
והרגשה כללית גרועה
עבר של צוואר מקוצר בהריון הזה הגיעה עד 16 מ"מ
העם יש צורך להבדק??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 31 - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/01/2011לא בשך התלונות
הצידה וכאבי בטן או תחושת צירים יש מקום להערכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיהוקיםלנה30/01/2011
שלום רב! אני שאלתי את השאלה הזו בפורום של דיאטניות, אבל אולי אתם יכולים גם להמליץ על משהו שיעזור? רוצה להוסיף להודעה שאני ניסיתי לקחת טאמס, אך שגם זה עוזר לכחצי שעה ולא יותר!!!
אני בהריון תאומים שבוע 14 (הריון שני). מאז תחילת ההריון יש לי המון גיהוקים ורפלוקס ושטי נוראי, הרבה פעמים נגמר בהקאה, כאשר זה מוקל על ידי ההקאה או/ו אכילת ארוחה יותר יבשה (לחם עם גבינה לבנה, למשל)
הבעיה, שההקלה היא לפרק זמן קצר בלבד - כחצי שעה עד שעה מקסימום - אין לי תאבון מוגבר כדי שאני אוכל לאכול כל הזמן, אני לעתים מכריחה את עצמי לאכול משהו רק על מנת להמנע מההרגשה הנוראית הזאת או מההקאה. אין ולא היו לי בחילות "רגילות" של תחילת ההריון אלא רק הבעיות הנ"ל. זה גורם לי גם לכאבי ראש קשים, אני לא מסוגלת לשתות מיים רגילים (בכמות הנכונה) מכוון שזה מגביר את התחושות הללו, אלא רק תה מתוק,שעוזר לפעמים.
ידוע אצלי על רפלוקס ושטי סמוי (אין לי צרבות כלל במצב רגיל, ההבחנה היא על ידי רופא א.א.ג על סמך בדיקה וסימנים נוספים.
אני לא שותה שתייה מוגזת, לא אוכלת כל כך דברים שגורמים לגזים, לעומת זאת אני כן אוכלת דברים שהומלץ להימנע מהם עקב הרפלוקס כגון עגבניות ואוכל מתוגן - הבעיה שזה מה שטעים לי כרגע , ואכילת אוכל מבושל לא מונע את התופעות.
כל זה גורם לי 90% מהיממה להרגשה כללית של "חולה".
אולי יש לכם מה להמליץ לי להקל על המצב - אני באמת מרגישה רע מאוד!!!
תודה מראש על התשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיהוקים - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/01/2011פני לדיאטנית המתמחה בבעיה זו רצוי במכון גסטרו בבי"ח לצורך התאמת דיאטה
התיעצי גם עם רופא גסטרו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיהוקים
שירלי01/02/2011היי,
אני בשבוע 35 וסבלתי מאותה הבעייה, ולכן הרופא שלי כמעט מתחילת ההריון נותן לי אומפרדקס 20 מ"ג וזה מאוד עוזר עד 24 שעות, ניתן לקנות גם ללא מרשם אך זה יקר יותר וגם פחות כדורים בקופסא.
המון בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיהוקים
לנה01/02/2011תודה על התשובות!!!! רוצה רק לספר שיום אחרי שכתבתי את ההודעה, קצת שיניתי את הדיאטה שלי - קודם כל ויטרתי על התה (קפה אני גם לא שותה) - המליצו לי על לואיזה - חקרתי קצת באינטרנט - כתוב במספר מקומות, שמותר לשתות תה עם לואיזה (VERBENA) בהריון ---- במכון טרטולוגי, לצערי, לא ידעו בוודעות לענות לי על זה...
עדיין, תה עם לואיזה ובמקביל הפסקתי לאכול עגבניות בכלל....
אני בעצמי לא מאמינה, אבל כבר יומיים אני מרגישה כמו בן-אדם!!!! אני באמת לא יודעת - האם הסיבה לכך היא ויטור על שתיית תה או האם כל הסיוט היה נחלת טרימסטר הראשון, אבל הכל נעלם כמעט בכלל!!! נשארו ממש מאת צרבות שמגיבות יפה לטמס 1 ביום בלבד ולעתים רחוקות גיהוק אחד או שניים ללא הרגשה הרעה שהייתה מתלווה אליהם!!!!
זה יומיים מאז 14 שבועות של סיוט!!!
תודה בכל מקרה, אני מניחה, שבעוד מספר חודשים אני בכל מקרה אצטרך לפנות לרופא גסטרו ולהשתמש בלוסק (פשוט חשבתי שאסור לקחת אותו בהריון)...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתקנת את עצמי...
לנה01/02/2011מצאתי דווקה במקורות באנגלית ששימוש בלואיזה (VERBENA) בהריון לא כל כך מומלץ עקב סיכוי קל להפלות!!!
חבל! זה עשה לי טוב:-(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmvרוני29/01/2011
אני בשבוע 35 להריוני
עד כה :
בדיקה ל-CMV גם IGM וגם IGG שליליים.
בדיקה אחרונה עשיתי בשבוע 34.
השבוע כולנו היינו חולים בבית.גם בני הקטן בן ה-3 וגם אני.
הייתי עם כאבגרון, שיעול נזלת כאבים בגוףואפילו יום אחד עם חום עד 38.5
יש לי כמהשאלות:
1. האם כדאי לבדוק שוב CMV בשבוע 35 ( עכשיו)
2. האם קיים סיכון לעובר בשלב זה אם נדבק. שוב, עדשבוע 34 וחצי - הבדיקות שליליות לחלוטין.
3. האם אפשר לבדוק AVIDITY גם כאשר IGM ו- IGG שליליים לחלוטין. ואם כן, האם יש טעם בכך? . לפי מה שהבנתי לא בודקים AVIDITY אם הסרולוגיה שלילית לחלוטין.
אודה לתשובותיך
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/01/20111. לא יש צורך ב 4 שבועות להופעת נוגדנים וחשיפה בשבוע זה בד"כ ללא משמעות קלינית
3.ממש לא זו בדיקה הבודקת את מידת "ההזדקנות" של נוגדנים מסוג IGG ואם שלילי אין טעם לבדוק
לא כל שפעת זה CMV
תרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת בנוגע ללידהאני28/01/2011
יש לי בעיית טחורים חמורה מאוד בעקבות ההריון.
טחורים חיצוניים רבים וכואבים ושום דבר לא עוזר נכון לעכשיו...
האם זה והעובדה שאני בהריון תאומים אומרת שאין לי סיכוי לחלום על לידה וגינלית???
האם להתכונן מראש נפשית לקיסרי???
או שיש סיכוי למרות הטחורים ללידה רגילה??
עוד שאלה - האם נכון שבבלינסון מיילדים תאומים וגינלית רק במנח ראש-ראש??
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת בנוגע ללידה - תגובה
ד''ר אלי רימון28/01/2011אני מציע שאת השאלות תעלי שוב ביום א ,אז יענה לך פרופ יוגב מבילינסון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומות שבוע 25אני28/01/2011
היי, מתחילה מחר שבוע 25 בעוד שבוע בערך מתחילה מעקב הריון בסיכון בבלינסון.
בשבוע 22 בוצע לי מוניטור בו נצפו צירונים, הופנתי למיון שם קיבלתי 2 עירויי נוזלים מוניטור נוסף תקין ושוחררתי הביתה.
מאז ניגשתי עוד פעמיים למיון עקב כאבים דומים והמוניטורים היו תקינים.
אני קצת מתוסכלת ואשמח אם תעזרו לי.
יש לי את כאבי הצירים כל יום- זה מתחיל שאני מרגישה שנהיה קשה לנשום ואז הבטן מתקשה בעיקר במרכזה למשך כ-30 ונרגע, כך חוזר חלילה במהלך כל היממה במיוחד כשאני פעילה כמו בישולים ניקיונות עבודה וכו'.
אני לא רוצה ללכת כל פעם סתם למיון, ואשמח לדעת מתי כן לתת לזה התייחסות רצינית ומתי זה נחשב "נורמלי" ומצריך רק מנוחה ונוזלים???
בנוסף, איך תמיד שאני עושה מוניטור במיון פתאום אין שום צירים... (אני גם לא מרגישה התקשויות במהלך המוניטור) האם נכון שהם יחשבו שהכול תקין אצלי? הרי במהלך המוניטור אני לא מרגישה את הכאבים שיש לי... וכנראה שבגלל זה זה יוצא תקין.
נכון לעכשיו אף רופא לא שוחח איתי על שמירת הריון, הצוואר שלי נכון ללפני שבועיים היה ארוך מאוד וסגור, מאז לא נבדק.
מה מומלץ לעשות???
אני מפחדת להזניח את הנושא, ומצד שני ממש לא רוצה לרוץ למיון על כל פיפס.
תודה וסליחה על האורך.
שירן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומות שבוע 25 - תגובה
ד''ר אלי רימון28/01/2011אין דרך לדעת מראש ובכל מקרה כדאי לגשת להבדק
לגבי שמירה יש לדון עם רופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות גופנית בהריוןדקלה27/01/2011
שלום,
מס' שאלות לרופאים הנכבדים:
1. האם פעילות גופנית בהריון עלולה לגרום להשרשה לא טובה של השליה בעקבות אספקת דם פחותה ולכן מאוחר יותר לרעלת או היפרדות שליה. השאלה נוגעת לתחילת ההריון בפרט ולהמשך ההריון בכלל.
2. האם פעילות גופנית עלולה לגרום להפלה? אין בעברי הסטוריה של ה הפלות (הריון יחיד לפני 5 שנים, הריון תקין ללא מדללים אל אף קרישיות ברקע, תינוק במשקל 4 ק"ג בערך לאחר כמה ימים מהלידה התפתחה רעלת).
3. מהו מינון הפעילות הגופנית המומלץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
דקלה27/01/2011שכחתי לציין שגילי הוא 35 ואנו מנסים בימים אלה להיכנס להריון. במידה ואקלט מיועדת לטיפול בקלקסאן ע"פ המלצת פרופ' קופרמינץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות גופנית בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון28/01/20111.לא
2.לא
3. אין כללים ברורים, יש חוגים יעודיים להתעמלות נשים בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר ללא דופקשחר27/01/2011
שלום. זה קצת ארוך ומייגע..., אני בת 43. הריון שני טבעי לאחר הפסקה מטיפולים. מחזור אחרון 30.11. לאחר בטא שמכפילה עצמה לאט והגיעה ל - 569 הפרוגסטרון 29.4 וחשש להריון מחוץ לרחם הלכתי למיון להיבדק. נצפה שק הריון המתאים לשבוע 5 ויומיים. נצפה שק למרות שהערך פחות מאלף. באמת מוזר. אחרי שלושה ימים ב-9.1 הגיעה ל- 817. פרוג' 13.2. החלו הכתמות חומות והתכווצויות חזקות עם קרומים קרישים חומים-שחורים התחיל להופיע דם אדום וגושים, נבדקתי ונראה אותו שק ללא עובר. אחרי הבדיקה התחזק הדימום. בדיקת הבטא מתאריך 12.1 עלתה ל - 1365. שוב בדיקה - הרופא טוען שזו הפלה טבעית ומראה לי שק הריון שנפל לאיזור האיסטמוס. אחרי שבוע מגיעה לביקורת כדי לבדוק ש"הכל נקי" ולמרבה ההפתעה נצפה הפעם ה - שק הריון עם קוטב עוברי. מה שהיה עד עכשיו זה בכלל קרישי דם ולא "שקי הריון" . הרופא אמר לבוא עוד שבוע לבדיקת דופק. היום 27.1 הרופא מספיד את ההריון אומר שאין דופק ועובר בגודל 4 מ"מ ואין סיכוי. ולטענתו אני בשבוע 7. הוא אומר שהיה דופק שהעובר גדל קצת ואז הפסיק. האם דופק לא אמור להופיע בגודל 4 מ"מ? האם יש סיכוי לדופק? בינתיים מרגישה את כל תופעות ההריון, הדימום פסק, ובטא לא עשיתי המון זמן. תודה על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובר ללא דופק - תגובה
ד''ר אלי רימון28/01/2011אם נצפה דופק ופסק מדובר בהפלה
אם אינך בטוחה בצעי סונר 5-7 ימים מהאחרון ואם אין דופק זה סופי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין דופק - המשך
שחר28/01/2011אבל לא נצפה דופק. בבדיקה הקודמת נצפה לראשונה השק וקוטב עוברי. חזרתי לבדיקה אחרי שמונה ימים. העובר היה בגודל 4 מ"מ ללא דופק. הרופא אומר שאני בשבוע 7. (למרות שלפי הווסת האחרונה אני הייתי אמורה להיות בשבוע 8 ושלושה ימים). עצם זה שגדל אומר שהיה דופק ופסק? או שדופק נצפה מגודל מסוים של העובר? כשנאמר לי לפני שבועיים שאני עוברת הפלה (וזה היה בעצם קריש דם שנראה בצוואר הרחם) הלכתי לדיקור סיני. לא נדקרתי בבטן, אבל היא שמה לי מנורת חימום מרחוק . יש קשר לאין דופק? תודה על תשובתך. ועוד קצת... אם ביום חמישי עשיתי את בדיקת האין דופק אפשר כבר בשני לחזור עליה? ומתי הכי מאוחר לקחת את הכדור שגורם להפלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובתכם לשאלת ההמשך....
שחר30/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין דופק - המשך - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/01/2011אין קשר לדקור הסיני
כדי ךהתחיל את תהליך ההפלה מוקדם ככל האפשר
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית לצורך התאמת הטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)