מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמירת הריוןאנונימית08/12/2010
אני בשבוע 23 +3
בהריון שלישי
סובלת מצירים כבר משבועות צעירים
היום ביקרתי אצל הרופא ואמר שהצוואר מקוצר 26 מ"מ
והכניס אותי לשמירת הריון ונתן לי לקחת כדור לעצירת הצירים בבוקר ובערב
השאלה שלי היא העם מותר לנו לקיים יחסי מין ואילו בפעולות עדיף לי להמנע והעם מותר לי להתקלח עם מים רותחים
והעם זה יכול להעיד על לידה מוקדמת??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/12/2010אין בעיה להתקלח עם מיים חמים
יחסי מין אינם אסורים ויש מעט מחקרים על השפעתם הייתי ממתין עם יחסי מין עד שבוע 34* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותאנונימי08/12/2010
האם בשל עצירות , מאמץ גדול בשירותים יכול לגרום לנזק בצוואר הרחם? לקצרו ? לפגוע בתפר צווארי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/12/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקשויות בשעות הערבאנונימי08/12/2010
שלום, שבוע 26 הריון בסיכון בשל לידה מוקדמת קודמת, כרגע עם תפר צווארי. חשה בשעות הערב התקשויות לא סדירות בבטן התחתונה, הבטן נעשית קשה לכמה שניות ללא כאב כמעט. נורמלי? מצריך בדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקשויות בשעות הערב - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/12/2010במידה ונמשך כמה שניות אין צורך להיבהל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומה בשבוע 14שחר08/12/2010
לאחותי בת ה40 בשבוע 14 יש המוטומה ,יש לה כבר שבועיים דימום חום.
הרופאה אמרה לה לא להתאמץ.הרופאה אמרה לה לבטל עבודה אך הבעייה היא שזה עדיין מאד לא ברורמה עליה לעשות ,היא גרה בקומה גבוהה ללא מעלית האם עליה להפחית יציאות מהבית ? האם אסור לה ללכת ללמוד?האם מותר לה לבשל ?(זה התחביב שלה ),ההריון של אחותי הוא יקר בכל הגדרה הוא מטיפולים ארוגים ואין לה ילדים,
לכן היא לא רוצה לעשות לעשות טעויות .
תודה רבה
מיתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה בשבוע 14 - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/12/2010אין הוכחה חד משמעית כי מנוחה מטיבה
מותר לה לעמוד ולבשל
במידה ומעוניינים ביעוץ פרטני קבעו פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקשויותנטע08/12/2010
שלום.
בהריון תאומים שבוע 25.
לפעמים יש לי התקשויות של הבטן התחתונה. מרגישה איך הבטן נמתחת ונהיית קשה ואז זה עובר. האם יש מה לבדוק את זה? יש לי תור עוד שבועיים לגניקולוג.
האם חשוב לשים לב לתדירות? מה התדירות שכבר צריך לבדוק את זה?
תודה מראש
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקשויות - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/12/2010במידה ולא בתדירות גבוהה ניתן להמתין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר מקוצר .י.07/12/2010
שלום רב .
אשתי הרגישה כאבים בבטן תחתונה צד ימין במשך כמה ימים שבוע 21. בבדיקה שעשתה בקופת חולים מידת צוואר הייתה 13 ס"מ ראש למטה והפנו אותה מיידית לבית חולים .
חוות דעת - צירים מוקדמים .
באולטרה שנעשה בבי"ח אותה תוצאה 13-22 ס"מ . אישפזו אותה ליומיים . ראש חזר למעלה ושלחו אותנו הביתה לשמירת הריון .
השאלה שלי כתוצאה ממה זה נובע ? ( זהו הריון שני ) הראשון עבר יפה אשתי עבדה עד ליום בו היא ילדה . שבוע 39 . בדיעבד היא אומרת שאולי גם בהריון הראשון היו לה את אותם הכאבים רק שלא ייחסה לזה שום חשיבות .
בדיקת מי שפיר תקינה עובר תקין .רק הצוואר מקוצר.
מה ההשלחות של מקרה כזה ?
אתמול אולטרא הראה 15 ס"מ . תנוחת עובר תקינה מי שפיר תקין .
היא יכולה לחזור לעבוד - או לשבת במנוחה בבית מה המגבלות ?
תודה מראש . וחזקו ואמצו על עבודת הקודש שאתם עושים פה באתר ובכלל .
אבא ובעל של ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב.
י.07/12/2010הלידה הראשונה הייתה לידת וואקום האם יש לכך קשר ?
בקיום יחסים יש לה כאבים ממש ב"כניסה" . שלמעשה הופיעו לאחר הלידה . אולי בגלל התפירה ? אולי יש לה שם פצע בבשר ממש כתוצאה מהלידה/תפירה ?
מיותר לציין שמרגע האבחון (ראה הודעה ראשונה) אנחנו לא מקיימים וכנראה שלא נקיים עד אחרי הלידה. מה עוד צריך לעשות שהכל יעבור בשלום לאם ולבת .?
שוב תודה י.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנ.ב. - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/12/2010אין קשר ללידה או לתפירה
ישלשקול טיפול בפרוגסטרון
במידה ומעוניינים קבעו פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצוואר מקוצר . - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/12/2010קשה לדעת הסיבה אך בד"כ ע"ר צירים
בהקשר לעבודה כתלות בסוג העבודה
יש להתיעץ עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בגולגולת עקב לידת מלקחייםשולה07/12/2010
שלום, חברתי הטובה ילדה השבוע תינוק עם שבר בגולגולת.
הלידה התחילה כלידה רגילה שלא התקדמה, עברה ללידת מלקחיים שהסתבכה והסתיימה בניתוח קיסרי דחוף. כעת התינוק בפגיה.
אשמח לדעת מה המשמעות ומהם הסיכונים/השלכות שעלולות להיות לשבר בגולגולת ואיך תינוקות בדר"כ מגיבים לזה.
יש לציין שההריון היה תקין ובמהלכו גם התינוק היהובריא והלידה היתה בשבוע 41 .תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בגולגולת עקב לידת מלקחיים - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/12/2010יש לפנות לרופאי הילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה עצמית של הצוואראנונימית06/12/2010
העם אפשרי אני יודעת שהצוואר שלי מאט מקוצר 28 ממ
ואני שבוע צעיר יחסית שבוע 23
ובדקתי והצלחתי להכניס אצבע לצוואר הרחם זה כמו גומי כזה
זה אומר שהצוואר התקצר עוד??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה עצמית של הצוואר - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/12/2010לא
אין קשר
בדיקות מסוג אלו מיותרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רירית והפלותיאלי06/12/2010
שלום רב ,
תודה מראש על תשובתך!
עברתי הריון כימי אחד והפלה עקב הפסקת דופק בשבוע 8.
אני מטופלת בנוגדי קרישה עקב הטרוזיגוטיות לפקטור 5 וכשלונות חוזרים ב-IVF.
עובי הרירית בכל מחזור טיפול הוא 6.5-7.5,
בדיקות קריוטיפ שלנו ושל העובר יצאו תקינות,
היסטרוסקופייה - תקינה
צילום רחם תקין
ואנחנו תוהים לגבי סיבת ההפלה:
האם ייתכן כי רירית דקה גורמת להפלות?
האם נכון לומר כי ברגע שהעובר נקלט והבטא חיובית הרירית אינה "משחקת תפקיד" בהריון? אם אני טועה - אודה אם תוכל לציין מהו תפקיד הרירית בהריון?
האם ישנו גורם או גורמים נוספים שכדאי לנו לבדוק?
האם ישנו טיפול שנוכל להיעזר בו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רירית והפלות - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/12/2010אנא פנו לפורום פריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון? מה עכשיו?אני06/12/2010
שלום,
כתבתי פה בעבר- בת 25 אחרי אירוע מוחי (8 חודשים) וסגירת PFO(6 חודשים)ללא בעיות קרשיות.
קיבלתי אישור לנסות להיכנס להריון, וניראה שברוך ה' על הפעם הראשונה זה נקלט (עשיתי אתמול בדיקה הראה פס בחלונית ההריון -בהיר אך משמעותי. אמורה לקבל מחזור רק מחר...אבל הבנתי שאם רואים פס זה מסמל הריון בכל מצב.
אני יודעת שאני אמורה להיות במקב של מרפאה להריון בסיכון גבוה- האם כבר מעכשיו? האם להיות במעקב כפול- גם מרפאה וגם רופא נשים?
לאיפה אני אמורה לפנות כעת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון? מה עכשיו? - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/12/2010פני למרפאה להריון בסיכון גבוה או לחילופין לרופא המומחה בתחום
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רושם לאנצפולוצלהעדי06/12/2010
בשבוע 12 להריון, במהלך שקיפות עורפית ( 3 ממ') , אני בת 34 , הריון טבעי , לאחר לידה קודמת ב- ivf לפני כשנה וחצי, התקבל בבדיקה אולטרסאונד בצקת עורפית עם מחיצות, רושם של אנצפלוצלה. האם בשלב מוקדם זה ניתן לומר על הפסקת הריון או שדרוש בירור נוסף והדבר יכול להשתנות. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רושם לאנצפולוצלה - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/12/2010קשה ע"ס המתואר על ידך לקבל החלטות הקשורות חהפסקת הריון
יש לשקול ייעוץ גנטי
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון שלישייהג'ני05/12/2010
שלום,
אני בשבוע 9 בהריון ראשון עם שלישייה. הרופא המליץ לדלל רציתי לדעת מה הסיכונים או הסיבוכים האפשריים. כמו כן מה הסיכונים ו/או הסיבוכים במידה ואנו מחליטים לשמור על ההריון
כמוכן החל מהשבוע השביעי אני מקיאה ללא הפסקה כל ארוחה שאני אוכלת מיד אחריה או אפילו במהלכה אני הולכת להקיא רציתי לדעת האם יש פיתרון לכך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון שלישייה - תגובה
פרופ' יריב יוגב05/12/2010ההחלטה לגבי דילול הינה אישית אך בד"כ ההמצלצה לדלל לתאומים סביב שבוע 13
סיכוי של כ 5% לאובדן ההריון כולו כתוצאה מפעולת הדילול
החלטה לשמור על ההריון כשלישיה מעלה סיכוי ללידה מוקדמת ופגות קיצונית
לגבי ההקאות יש מספר טיפולים אפשריים יש להתיעץ עם הרופא נמטפל
במידה ומעוניינת בייעוץ אישי קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PARVOVIRUSיפית05/12/2010
מה המשמעות
PARVOVIRUS Igg - positive
PARVOVIRUS igm - negative
HSV-UGM (i+ii) BORDERLINE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PARVOVIRUS - תגובה
פרופ' יריב יוגב05/12/2010חשיפה בעבר ל parvovirus
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בבטן תחתונה צד ימיןמיכל03/12/2010
שלום רב,
אני בהריוני הראשון [הפרייה] שבוע 28 התעוררתי מכאבים בבטן תחתונה צד ימין בלבד כאבי בטן כאלה מטרידים , מה זה יכול להיות ? האם יש חשש לצירים מוקדמים? אפנדיציט? מציינת שמרגישה תנועות עובר. האם צירים הם בכל הבטן או שיש צירים רק בצדדים מסוימים?
תודה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בבטן תחתונה צד ימין - תגובה
ד''ר אלי רימון04/12/2010הכל יכול להיות
ניתן לפתור זאת על ידי בדיקת רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראש קטן... בבקשה עזרה!!lf190902/12/2010
שלום! אני בשבוע 24+5, הריון שלישי (לידה תקינה, הפלה והריון נוכחי). לפני 3 שבועות עשיתי סקירת מע' מורחבת, הראש של העובר שלי היה קטן (אחוזון 6), הרופא ביקש מעקב. הייתי היום שוב, האחוזון ירד (3.6), הראש קטן, הוא שלח אותי לייעוץ גנטי וביקש מעקב עוד שבועיים. מה זה אומר??? מה ההשלכות של דבר כזה? יכול להיות שזה בגלל שאני לא מקפידה עם הויטמינים? מה הסיכוי לצאת עם תשובה מרגיעה מהייעוץ הגנטי? עזרה בבקשה, לא יודעת כבר מה לחשוב... :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראש קטן... בבקשה עזרה!! - תגובה
ד''ר אלי רימון04/12/2010יש הרבה אפשרויות שיפורטו ביעוץ הגנטי
אין קשר לתזונה שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



