מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צוואר רחם קצרשרי21/11/2010
שלום וברכה,
אני בשבוע 26+3 להריון תאומים זהים.הריון שני.
לפני כשבוע נפלתי על הרגל ועקב זה הופנתי לבית חולים לבדיקה.עקב הנפילה פניתי גם למחלקת נשים לבדוק את מצב ההריון.באולטראסאונד הכל אובחן תקין אבל כשבדקו לי את אורך צוואר הרחם הוא התברר כלא תקין.אורך צוואר 8 מ"מ ,22 faneling מ"מ.
אושפזתי במשך חמישה ימים במעקב מוניטור וטיפול תרופתי ובהחלטתי האישית החלטתי להמשיך את המעקב בבית במנוחה.
אני שוכבת במיטה בלא תזוזה,מטופלת בקלקסן ובפרסולט.
שאלתי מהי רמת הסיכון במקרה זה ואיך להמשיך לטפל עד הלידה.?(שכיבה עד הלידה?)
אשמח לקבל תשובה.
תודה רבה שרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר רחם קצר - תגובה
ד''ר אלי רימון21/11/2010בהמשך לפניתך הטלפונית את בהחלט בסיכון ללידה מוקדמת
המשיכי את הטיפול שאת מקבלת עד ליעוץ נוסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmvרחל19/11/2010
שלום,
אני בהפסקה מטיפולי ivf בגלל הדבקות ב- cmv. נראה לי שאני עכשיו בתחילת הריון באופן טבעי.
לפני חודש אלה הערכים שנצפו: האם נראה שיש סיכוי להמשך תקין-
CMV Ab IgG AU/mL 136.5 Nonreactive: <6.0 AU/mL
Reactive: >=6.0 AU/mL
CMV Ab IgM Index 1.11 Reactive Nonreactive: <0.85 Index
Reactive: >=1.00 Index
CMV IgG Avidity % 46.32 IgG with low avidity: <35%
IgG with high avidity: >45%
CMV IgG (VIDAS) aU/mL 19 Negative: < 4 aU/mL
Equivocal: 4 - 6 aU/mL
Positive: >= 6 aU/mL
CMV IgM (VIDAS) Index 0.81 Equivocal בדיקה בוצעה פעמיים
Negative: <0.70 Index
Equivocal: 0.70 - 0.90 Index
Positive: >=0.90 Index
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/11/2010קיימת המלצה שאינה מבוססת על מחקר "טהור" להימנע חצי שנה מהריון לאחר חשיפה ל CMV מאחר ולך יש כבק נוגדנים מסוג IGG המקנים הגנה אינך שונה בהרבה מהרה שנחשפה לוירוס לפני שמן רב אין מניעה מהריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה לקרישיותלימור19/11/2010
ד"ר שלום שבוע 28 שאלה לגבי בדיקת ANTICARDIOLPIN IGG AB בדיקה זו לפני כ 10 שנים לבירור קרישות יצא 0.74 ולפני כשנתיים בדיקה זו יצא NEGTIVE מה המשמעות של 0.74 לאחותי יש את זה
אני הומוזיגוטית ל MTHFR מטופלת בחומצה פולית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה לקרישיות - תגובה
ד''ר אלי רימון19/11/2010ערך נמוך תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותלימור19/11/2010
ד"ר שלום על מה מצביע קרטנין נמוך???? האם זה תקיון?? UREA 15 שבוע 28 +
Creatinine (B) 0.40 mg/dl 0,51 - 0,95 *(..........).
יוניש לח 19.05.08 ךיראתמ לחה
,שדח לויכ בקע סוחייה יכרעב
.םידדמנה םיכרעב הדיריל םרוגה
Uric Acid (B) 2.4 mg/dl 2,6 - 6,0 *(..........).
Bilirubin Total 0.60 mg/dl 0,30 - 1,20 .(..*.......).
ALKP-Alkaline Phosphatase 70.5 u/l 30,0 - 120, .(....*.....).
ALT (GPT) 12 U/l 0 - 31 .(...*......).
AST (GOT) 13 U/l 10 - 31 .(*.........).
LDH-Lactic Dehydrogenase 244.0 u/l 233,0 - 440, .(*.........).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
ד''ר אלי רימון19/11/2010תוצאה תקינה בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmvלחמית18/11/2010
לפני 7 שנים היה לי סי.אמ.וי חיובי. אך מזה 5 שנים רשום לי רק שזה היה לי בעבר. ואני שואלתף האם יש חשש להיכנס להריון? בגלל שרשום שהיה בעבר אני צריכה להיות יותר במעקב? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - תגובה
ד''ר אלי רימון19/11/2010אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוליטיס בהריוןליאת18/11/2010
שלום,
הריון ראשון שבוע שישי התקף קוליטיס מטופלת בראפאסל 3 גר' + חוקן 1 גר'.
כרגע ללא שינוי כבר שבוע .שלשול דמי וכאבי בטן בבוקר בלבד .
האם ההריון לא מושפע ממצב בריאותי ?
האם לקיחת חוקני בטנזול יכולים להזיק לעובר ולהתפתחות ההריון ?
אני מאוד דואגת - לאחר שנתיים של נסיונות .
בבקשה מה עלי לעשות
עשיתי בדיקות דם - ESR 60 ברזל 58 CRP קטן מחצי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוליטיס בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון18/11/2010התיעצי עם רופא גסטרו לגבי הטיפול. במידה שיש צורך בטיפול בסטרואידים בנירות או בכדורים או לוריד אין מניעה.
מחלה סוערת יכולה לגרום לסיבוכים בהריון אפילו עד כדי אובדן ההריון.
ממליץ מעקב רופא הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לידה ושאנטדנה18/11/2010
שלום
שמי דנה ואני בת 25.אני נשואה כשנה .כתור תינוקת חליתי בקריש דם במוח ויש לי שאנט מגיל 10 ימים . השאנט הוחלף בגיל 16 פעמיים אבל מאז הכל בסדר . אני אדם בריא אוכלת בריא בלי ג'אנק פוד בלי אוכל שומני וכו '. לאחרונה התחלתי לחקור את נושא ההריון אצל נשים עם שאנט ולאחר מס' פגישות אצל מומחים הבנתי שאין מניעה להיות בהריון ,הלידה תהיה קיסרית על מנת למזער את הלחץ התוך גולגולתי ומעקב צמוד אצל רופא להריונות בסיכון גבוה ונוירוכירורג על מנת לוודא שהכל תקין עם השאנט . כמובן שגם במקרה של לידה שניהם יהיו נוכחים . השאלה שלי היא מה אומר מעקב אצל רופא להריונות בסיכון גבוה ? האם זה אומר 9 חודשים להיות בבית?האם זה אומר שבעוד אצל אישה בריאה היא נפגשת עם רופא פעם בחודש אני אצטרך לבוא פעם בשבוע ?כמו כן האם יש לך המלצות על רופאים כאלה העובדים באופן פרטי?האם יש לך המלצות על רופאים באיכילוב? את ניתוחי השאנט שלי ביצע שלומי קונסטנטיני באיכילוב אבל כאשר התקשרתי לשאול אותו על נושא הריון ולידה אצל נשים עם שאנט הוא אמר לי שהוא לא מכיר את הנושא ושלכן הוא לא יכול לתת לי מידע על נשים עם שאנט שילדו\לא ילדו ושמבחינתו זה סיכון .באופן כללי אני מאוד סמכתי עליו עד אותו רגע וגם הרופאים שהתייעצתי איתם אמרו שמאוד מוזר שאדם במעמדו של קונסטנטיני עונה תשובה כמו אין לי מושג וכו' אשמח לכל פיסת מידע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון לידה ושאנט - תגובה
ד''ר אלי רימון18/11/2010בתפקידי כרופא בכיר ביחידה להריון בסיכון נתקלנו במספר נשים עם שנט ובמקרים אלה המעקב היה משותף עם פרופ קונסטנטיני.
כמנהל המרפאה להריון בסיכון באיכילוב אני מציע לך לפנות למעקב במרפאה שלנו כך שאם יהיה סיבוך נוכל להעזר בנסיונו של פרופ קונסטנטיני. אם את מתעדת ללדת בבית חולים אחר כדאי לפנות ליחידה להריון בסיכון שם.
הסיבוך המרכזי הוא עליה בלחץ במהלך ההריון , סתימה של השנט.
המעקב בהריון בסיכון מתיחס לגורמים אלה בנוסף למעקב הריון הרגיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ההשפעה של עבודה , ומצבים מיוחדיםניקי17/11/2010
שלום ד"ר , אם לא תבין את ההודעה , אנא קרא אותה שוב.
העובדה שהיא , שנכון להיום , שבוע 18 ההריון שלי הוא עדיין בגדר סוד . אני גרה עם הורי ועכשיו הם חושבים שאני נוסעת לחו"ל , כשבפועל , אני עוברת דירה , למקום אחר.
בנוסף לכך אני עובדת בבית ספר (עומדת להתפטר לרגל "הנסיעה לחו"ל") .
היום היה לי יום קשה במיוחד. ילדים מתחצפים , בורחים , יוצאים , מעירים הערות - אני נפגעת יותר מבאופן רגיל , כועסת - בתור מורה , אני גם חייבת לעמוד לשבת , ושוב לעמוד ולהסתובב בכיתה - להתעלם מהערות פוגעניות . אני מוצאת את עצמי בין מצבים של כעס , לחוסר אונים .
לא תמיד אני יכולה לשתות , אול ללכת לשרותים כשאני רוצה.
איזו השפעה יכולה להיות על העובר עקב כך. האם , בהנחה שאין לי מקור פרנסה אחר , עדיף לעזוב את העבודה לטובת ההריון? (בת 40 הריון "ספונטני" - אבל מתוכנן )
ותודה על התשובה לפני חודש :) עברתי CMV לפני ההריון.
ניקול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההשפעה של עבודה , ומצבים מיוחדים - תגובה
ד''ר אלי רימון17/11/2010כדאי לך להועץ בעובדת סוציאלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דםא17/11/2010
שלום
אני בשבוע 15 מתחילת ההריון יש לי כאבי ראש שעכשיו פחתו אבל עדיין שם
כמה פעמים בדקתי לחץ דם והיה תקין.
אתמול בערב היה לי כאב ראש ובדקתי והיה לי 80 135 אף פעם לא היה לי כזה גבוה להפך בדכ נמוך.
היום בבוקר בדקתי שוב והיה 70 110 נורמלי
האם יש סיבה להילחץ?
אני רוצה לציין שאני גרה בחול והרופא שלי קר כקרח התקשרתי אתמול והוא אמר לי ללכת לקרדיולוג
אני חשבתי שיתן לי תור אליו ויעקוב
זה לא קצת דרסטי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם - תגובה
ד''ר אלי רימון17/11/2010לא נראה לי של"ד גבוה עד כדי כך שמסביר כאבי ראש
כדאי יותר לפנות לנוירולוג או רופא משפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחצים בבטן התחתונה בשבוע 28מורן17/11/2010
שלום,
ההריון שלי התחיל כהריון תאומים, ועקב חשש למום באחד העוברים, עברתי דילול של העובר הפגוע בשבוע ה 25 להריון.
עכשיו אני בשבוע ה 28 להריון והתחלתי להרגיש לחצים בבטן התחתונה, המופיעים כל כמה שעות, ומצב זה נמשך כבר מספר ימים.
פניתי לרופא המטפל שלי בקופ"ח והוא עשה לי בדיקת אולטרסאונד בלבד, ואמר לי שהכל בסדר.
סיפרתי על כך לחברה שלי שמבינה קצת בנושא, והיא אמרה לי שמאחר ומדובר בהריון תאומים ושגם נעשה דילול עוברים, הרי שאני בסיכון ללידה מוקדמת ולכן הרופא בקופ"ח היה צריך גם לבדוק לי את צוואר הרחם (דבר שהוא לא עשה) או להפנות אותי לבית חולים לביצוע מוניטור ובדיקות נוספות.
אני מאוד מודאגת , האם עלי לפנות לבית חולים ולבקש שיבדקו לי את צוואר הרחם או שיבדקו אותי במוניטור או בדיקות נוספות ?
אבקש תשובה מהירה.
תודה, מורן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחצים בבטן התחתונה בשבוע 28 - תגובה
ד''ר אלי רימון17/11/2010אכן כדאי לבדוק אורך צואר ולבצע ניטור צירים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם גם הסטוריה מגדירה הריון בסיכון?ילדה17/11/2010
שלום רב,
אני בעלת רקע של טיפולים, 3 הפלות רצופות וכרגע ההריון שבוע 11 עם קלקסן ואספירין (אובחנתי כבעלת בעיית קרישיות) -
האם מעצם ההסטוריה הרפואית שלי אני מוגדרת כרגע כהריון בסיכון או שלא ?
תודה לכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם גם הסטוריה מגדירה הריון בסיכון? - תגובה
ד''ר אלי רימון17/11/2010ההריון הוא הריון בסיכון כי עדיין יתכנו סיבוכי קרישיות כמו רעלת והאטה בצמיחת העובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומהאודל17/11/2010
שלום רב!
אני נמצאת בשבוע 15 + להריוני .
בשבוע 10 הופיע דימום מסיבי ולאחר פנייה לבית החולים התגלתה המטומה.
מאז עברתי 3 בדיקות אולטרסאונד שמראות כל הזמן שההמטומה גודלת.
בבדיקה אחרונה שביצעתי אתמול (סקירת מערכות מוקדמת) נצפתה ההמטומה בגודל 5 ס''מ
לא צויין הרוחב, אך לדברי הרופא ''רוחב צר'' - ''המטומה בצורת נקניק''.
התור שלי לרופא הוא רק בעוד שבועיים. האם ממצא זה אמור להדאיג?
האם כדאי שאקדים את התור?
ומה לגבי שמירת הריון? אופי עבודתי מאוד נוח ולא פיזי בכלל, האם בכל זאת עדיף מנוחה?
אציין גם שבהריון ראשון ( זה השני) התאשפזתי בשל צירים מוקדמים משבוע 27- לידה במועד, ומקבלת כרגע זריקות פרוגסטרון פעם בשבוע למשך 10 שבועות.
אשמח לקבל תשובה.
בתודה מראש:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה - תגובה
ד''ר אלי רימון17/11/2010התור שלי לרופא הוא רק בעוד שבועיים. האם ממצא זה אמור להדאיג? מטריד!
האם כדאי שאקדים את התור? אין צורך, כי אין מה לעשות פרט למנוחה
ומה לגבי שמירת הריון? אופי עבודתי מאוד נוח ולא פיזי בכלל, האם בכל זאת עדיף מנוחה? מנוחה למספר שבועות ומעקב סונר ואחכ החלטה על שמירה
אציין גם שבהריון ראשון ( זה השני) התאשפזתי בשל צירים מוקדמים משבוע 27- לידה במועד, ומקבלת כרגע זריקות פרוגסטרון פעם בשבוע למשך 10 שבועות.-כדי להיות במעקב אורך צואר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
אודל18/11/2010תודה רבה על התשובה הזריזה,
וסליחה על הבורות, אך מה זה מעקב סונר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך... - תגובה
ד''ר אלי רימון18/11/2010אולטרסאונד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמטומה
יעל19/11/2010הי,
שמי יעל, אני נמצאת בשבוע 26, עם המטומה (גם בקוטר 5 ס"מ) משבוע 13 בערך.
בשבוע 13 התחילו הדימומים ובמשך חודשיים בערך לא הפסיקו.
זה היה מאוד מלחיץ אבל בכל פעם שפניתי למיון/לרופא אמרו לי שאין מה לעשות ופשוט לנוח ולשתות הרבה.
עד היום אני מקבלת פעם בשבוע זריקת פרוגרסטרון והיא מאוד עוזרת.
כבר חודש שאין לי דימומים (חמסה, חמסה) וההמטומה התמוססה.
אני ממשיכה לנוח בבית, שותה המון מים, לא מרימה דברים כבדים, לא מנקה, נמנעת לחלוטין מיחסי מין ומרגישה יותר טוב.
תהיי אופטימית, תנוחי, תבקשי הרבה עזרה ותקשיבי להמלצות של הרופאים.
שיהיה המון בהצלחה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעל
אודל19/11/2010תודה רבה על ההתייחסות, זה מאוד מעודד.
אשמח אם תפרטי לי יותר לגבי מנוחה, אני נורא מבולבלת ומקבלת חוות דעת שונות מרופאים.
חלקם אומרים לי מנוחה בבית, אחד אומר לי שאני יכולה לצאת לשופינג (ללכת בלי מגבלה, רק לא להרים דברים כבדים), והרופא במיון שלח אותי חזרה הביתה ומבחינתו יכולה להמשיך לעבוד כרגיל רק לא להתאמץ יותר מידי.
איזה סוג של מנוחה קיימת אצלך בדיוק, האם זה כולל שמירת הריון? האם יש לך ילדים נוספים בבית? אצלי יש אחד שיהיה בריא בן שנה ו-9, אני כמעט תמיד מקבלת איתו עזרה מצד המשפחה אבל לפעמים קורה שאף אחד לא פנוי, כך שאין לי ברירה ואני נאלצת לטפל בו טיפול מלא - חוץ ממקלחת.
ועוד דבר:
את מציינת שההמטומה אצלך גם בגודל 5 ס''מ, האם היא הייתה במצבי גדילה כמו אצלי, או נשארה קבועה או קטנה עם הזמן?
זאת הזדמנות להודות לד''ר רימון - תודה על ניהול האתר שעונה על אינספור שאלות ונותן ידע רב:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאודל
יעל21/11/2010הי, מה שלומך?
קודם כל אני רוצה לציין שבנוסף להמטומה יש לי גם הפרדות קרומים, אני לא בטוחה שבהכרח זה קשור אחד לשני ואם אצלך אין הפרדות אז סביר להניח שאצלך שונה.
לכל מקרה...אני אפרט לך קצת יותר.
בתקופה בה היו לי דימומים שכבתי במיטה רוב שעות היום.
בשאר הזמן ישבתי ומעט מאוד התהלכתי בבית.
יצאתי מהבית רק כשהיה לי תור לרופא או לבדיקה.
יש לנו שני ילדים, הגדול בן 5 והקטן בן שנה ועשרה חודשים. אני בשום אופן לא מרימה אותם ואין מצב שאני נשארת עם הילד הקטן לבד ללא מבוגר נוסף בסביבה שיכול להרים אותו במקרה הצורך.
בעלי המקסים עושה הכל!! מטפל בילדים, מנקה, עורך קניות, לוקח ומחזיר את הילדים מהגן ונאלץ להתחיל לעבוד בכל יום שעה מאוחר יותר.
יש לנו גם עזרה נהדרת מהשכנים ומהמשפחה במקרה שהוא חייב ללכת. אני לא נשארת עם הקטן לבד אף פעם (לא לוקחים סיכון).
אני כמובן בשמירת הריון מהיום בו התחילו הדימומים והרופא שלי מבקש שאני אשאר במנוחה עד הלידה.
היום כבר אין דימומים אך עדיין רואים את ההיפרדות ואני ממשיכה לנוח.
אני קצת יותר מסתובבת בבית, מקסימום הולכת לחברים, משפחה, שכנים וממשיכה לשבת שם, לא עולה במדרגות, לא מסתובבת בחוץ כשחם, שותה הרבה מים, בבית אני עדיין לא מתאמצת וכמובן נמנעת לחלוטיו מיחסי מין.
אני מקווה שעזרתי.
תרגישי טוב ותשמרי על עצמך.
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולגבי ההמטומה
יעל21/11/2010בפעם הראשונה שראו אותה היא היתה בקוטר 5 ס"מ. ולאט לאט היא קטנה עד שנעלמה לגמרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יעל
אודל21/11/2010כעת הדברים קצת יותר ברורים לי, אקח את הכל לתשומת ליבי.
מליוני תודות:) הריון בריא ולידה קלה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר רימון היקר!שמרית17/11/2010
מה שלומך?
טופלתי אצלך במהלך ההריון .. הקאות כרוניות , סכרת , גרדת וילדתי בסוף בקיסרי (העובר נתקע ולא עזר וואקום אז..)
אני אחרי שנה ו3 חוד ..האם מותר כבר לחשוב ולתכנן הריון נוסף? מבחינת הקיסרי?
האם נכון להגיד שבגלל תפקוד לבלב בעיתי אז בגלל זה ההריון מלווה בהקאות וסכרת?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר רימון היקר! - תגובה
ד''ר אלי רימון17/11/2010ניתן להרות כעת
בסוכרת הריון תפקוד הלבלב אינו מספיק לצרכים, לא קשור להקאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר רימוןרוני16/11/2010
שלום ד"ר
במידה ואני בניסיונות להיכנס להריון והלפני מס ימים לקחתי תרופה :FLUCONAZOLE TEVA 150MG 1C
האם כדי לא לנסות להיכנס החודש כי כתוב באלון במידה ומשתמשים בתרופה כדאי להימנע מלהיכנס להרון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר רימון - תגובה
ד''ר אלי רימון17/11/2010אין בעיה להרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרת בהריוןמיכל16/11/2010
נכבדיי שלום רב,
אני בשבוע 25 ו3 ימים להריוני הראשון , הריון IVF יקר מאוד. עד כעת עבר יחסית בשלום. היום קיבלתי תוצאת סוכר 50 מ"ג של 197 מ"ג . הבנתי שמדובר בסכרת ואין טעם לעשות את הבדיקה של ה- 100. האם נכון? מה ההשלכות של סכרת בשלב זה? כמו כן המוגלובין נמוך (10) וכן סבירות גבוה לדלקת בשתן למרות שלא מרגישה כלום...
אודה לתשובתכם לעניין הסכרת וכן האם עכשיו אצטרך לעבור למעקב הריון בסיכון? וכן האם ניתן לקבל שמירת הריון בשל מצבי
בברכה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון17/11/2010כדאי לפנות לדיאטנית להתאמת דיאטה ולקבלת מכשיר גלוקומטר למדידת סוכר בדם
רב המקרים אין צורך בטיפול נוסף מלבד הדיאטה ואין סיבוכים להריון
יש צורך במעקב הריון בסיכון אך אין צורך בשמירת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



