מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון וכאבי גרוןלימור28/12/2010
ד"ר שלום אני בשבוע 34 אם יש דלקת בגרון לא מטופלת אהם יכול לגרום נזק לעובר ? אין הופעת חום.
יש שיעול וקצת צרידות ואין באפשרותי להגיע לרופא בימים הקרובים אין בעיה לבלוע.
תודה מראש לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון וכאבי גרון - תגובה
ד''ר אלי רימון28/12/2010ממליץ לך לגשת לרופא כי זיהום לא מטופל יזיק להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר קיסריחגית27/12/2010
שלום רב
אני ששה שבועות לאחר ניתוח קיסרי היום הייתי אצל הרופא לביקורת +הכנסת התקן
לפני כן הוא שלח אותי לאולטארסונד באולטראסונד נמצא שק אם נוזל שחור בפנים ולכן שלח אותי לבטא מה זה יכול להיות אם זה אזור דימום האם לנקז זה מסוכן ? עושים את זה בהרדמה? אם זה הריון צריך להפיל מפני שעבר מעט זמן מאז הניתוח?
תודה וערב טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר קיסרי - תגובה
ד''ר אלי רימון28/12/2010לא ניתן לענות על השאלה כי אין לי ממצאי בדיקה רפואית מפורטת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסריסיגל27/12/2010
שלום,
שבוע 32, הריון שני בסיכון בשל המטומה .
בבדיקה שערך לי הרופא הוא ביקש שאחזור אליו בשבוע 35 לבדיקת מצג העובר שמזה חודשיים במצג עכוז. הרופא ביקש שנקבע תור לניתוח קיסרי לשבוע 39 ובאם ביום הניתוח העובר יהיה במצג ראש אזי נמתין ללידה רגילה.
שאלתי- מה הסיכויים לשינוי במצג העובר נכון לעכשיו?כלומר מתי הוא אמור להתבסס אם בכלל? אני ממש חוששת מניתוח קיסרי ומהשלכותיו.
תודה רבה ויום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קיסרי - תגובה
ד''ר אלי רימון27/12/2010בשב 35 הסיכוי של עובר עכוז להתהפך נמוכים כי הם כבר מקובעים.
בשב 37 ניתן לשקול היפוך חיצוני כדי להמנע מניתוח
הניתוח נעשה בשב 39* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה בשבוע 34מור26/12/2010
שלום,
הריון ראשון שבוע 32,
בשבוע 30 חוויתי ירידת מים ודימום,מאז מאושפזת במעקב אך ללא כל סימן לדימום או המשך ירידת מים.
עם זאת,הרופאים טוענים שבשל החשש להופעת דלקת בשבוע 34 יילדו אותי בניתוח קיסרי או ע"י זירוז..
אני מאוד חוששת מהתהליך ומלידה טרם בשבוע כ"כ מוקדם-בעיקר בגלל שהדימום הופסק וכרגע הכל תקין..
הרופא המלווה שלי טוען שניתן להאריך ההריון לשבוע 36
שאלתי היא-האמנם?האם יש ביכולתי לסרב לניתוח ולהמשיך המעקב בביה"ח עד לשבוע 36 לפחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה בשבוע 34 - תגובה
ד''ר אלי רימון27/12/2010מקובל לילד ב-34 מחשש לזיהום.
בשלב זה הריאות כבר די בשלות.
זכותך כמובן לבקש הארכה של מועד הילוד אך אז הצוות הרפואי מסיר אחריותו במקרה של זיהום תוך רחמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושאלה נוספת
מור27/12/2010האם לידה בשבוע 34 מחייבת שהועבר יוגדר כפג וייכנס לפגייה גם אם יוולד במשקל 2 קילוגרמים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושאלה נוספת - תגובה
ד''ר אלי רימון27/12/2010בדכ מאושפז בפגיה למספר ימים אך הסיכונים נמוכים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני ילדתי גם בשבוע זה
חגית27/12/2010אני ילדתי בשבוע 34+5 קיבלתי זריקות להבשלה פעמיים והבן שלי אושפז למשך שלושה שבועות בפגיה אם הנשמה אל תעברי את זה לפחות שבוע 35 זה הבדל עצום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מידע על gestroschisisשלומית26/12/2010
אני בת 22 יש לי ילד בן שנה, אני בשבוע 18 להריון ולא מזמן איבחנו אצלי גסטרוסכיזיס הרופא שלי לא מכיר את המקרה ולא בקיאה בנושא אני מחפשת מידע על על הריון ועל לידה עם גסטרוסכיזיס והתפתחותו של התינוק אחרי לידה מוצלחת או מסובכת.... תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע על gestroschisis - תגובה
ד''ר אלי רימון27/12/2010בודאי כבר סרקת את כל האתרים בנושא
הבעיה המרכזית לאחר הלידה היא חוסר יכולתינו להעריך את חומרת המום .
יתכן נזק קשה למעי וחסר גדול יחסית ידרוש ניתוחים רבים ונכות
בכל אופן כדאי לפנות לרופא הריון בסיכון לדיון מסודר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי מי שפירשרון26/12/2010
שבוע 37 כרגע, בשבוע 34.5 ריבוי מי שפיר 32 AFI
BPD מתאים ל 33.6
H CIR מתאים ל 33.2
AB CIR מתאים ל 32.3
יחס H/A 1.07
F L מתאים ל 32.1
גיל US 33.0
משקל 2020
האם הריבוי נחשב גדול?
והאם צריך לדאוג מזה שהעובר קטן מהשבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר - תגובה
ד''ר אלי רימון26/12/2010כמות מים גבוהה משמעותית
משקל העובר אינו בעיה
כדאי לשלול סוכרת, לבצע אקו לב וסקירה מכוונת למערכת העיכול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם יתר הממצאים תקינים?
מורן20/06/2011בהמשך לשאלה הקודמת.
גם אצלי ריבוי מי שפיר משמעותי (אני בשבוע 25). עשיתי את כל בדיקות ההריון כפי שנדרש והכל הכל תקין. גם בסקירות הכל תקין..בסקירה בשבוע 23 גודל העובר היה 509 ג"ר ותאם לשבוע 22+3
גם לאמא שלי היה ריבוי מי שפיר ב-2 ההריונות(אני נולדתי בריאה לחלוטין במשקל 400 ג"ר)
האם יש סיבה לחשוש ולבצע דיקור מי שפיר?
מאוד מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמובן שהתכוונתי 4 קילו ולא 400 גרם.
מורן20/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואם יתר הממצאים תקינים? - תגובה
ד''ר אלי רימון20/06/2011הסיבה השכיחה לרבוי מים היא גורם לא ידוע והתוצאות טובות
אין צורך בדיקור מי שפיר בכל מקרה אלא תלוי בנתונים
התיעצי עם הרופא המטפל או במסגרת יעוץ גנטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפורום הזה עוזר מאוד! תודה רבה!
מורן20/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשוליםלימור25/12/2010
ד"ר שלום
אני בהריון שבוע 33 וחצי החלו שלשולים בליווי כאבי בטן מיום רביעי היום הרבה פחות אני אוכלת הכול אך לאחר מכן שוב משלשלת יום חמישי בלילה כשקמתי עם כאב בטן ליציאה בניגוב היה לי דם טרי האם נורמאלי?? מעט טיפות והפסיק.
השאלה איך בכלל מתייחסים לשלשולים בהריון האם אני צריכה לעשות בדיקות כלשהם?יש עדין כאבי בטן לאחר אכילה ובד"כ יציאה שלשולית אך הרבה פחות???
חום חד פעמי בלילה הראשון 37.3 ללא אקמול ירד.
ואם חיליליה הדם היה מהרחם כבר היה מתפתח עוד משהו????
אציין שמטופלת בהריון בסיכון בגלל סכרת הריונית שמאוזנת בדיאטה ולחץ דם שעולה רק בסטרס אצצל הרופא אין חשד לרעלת הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלשולים - תגובה
פרופ' יריב יוגב25/12/2010יש מקום לשלוח תרבית צואה
מעקב רופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוגדני אנטי Kעידית24/12/2010
אני בשבוע 19 להריוני השלישי, נמצאו אצלי נוגדני אנטי K ואני נמצאת במעקב במרפאה להריון בסיכון גבוה. בביקור האחרון לפני שבוע בוצעה בדיקת זרימת דם בחבל הטבור והכל היה תקין. האם מספיקה בדיקה זו או עליי לבצע בדיקה מקיפה יותר של זרימות דם גם במוח העובר. הרופאה טענה שמבצעים זרימות דם במוח רק כאשר נמצאת בעיה בזרימות בחבל הטבור וכאשר הכל סבדר בחבל הטבור אין צורך בעוד בדיקה. האם זה נכון ומספיק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוגדני אנטי K - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/12/2010במקרה זה אין משמעות לזרימה בחבל הטסור
אחת לשבועיין יש לעקוב אחר זרימות דם במוח העובר כסימן לאנמיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- itp חריף בהריוןהילה23/12/2010
שלום,
בגיל 8, לפני22 שנים, התפרצה אצלי itp שעברה מאז ללא זכר וללא מעקב. היום אני בשבוע 31+5, מאושפזת כבר שבועיים בבי"ח רמבם עם רמת טסיות שצנחה ל0 והיום, לאחר שבועיים וטיפול בivig 120,מתן עירוי טרומבוציטים ונטילת פרנדיזון 60 מ"ג עומדת על 40 אלף..לא מצב מזהיר.
הדאגה שלי כמובן היא מהעליה האיטית. האם עליה שכזאת היא תגובה נורמלית לנטילת סטרואידים בכמות כזאת? אני בעיקר מודאגת ממצב של לידה ברמה של 40 אלף טסיות בלבד,האם זה מצב אפשרי? האם עליי להיות עוד סבלנית?
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר itp חריף בהריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/12/2010זו תגובה נורמלית
עלייך להיות סבלנית הלידה אינה קרובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- GBS ועיסוי פרינאום בלידה.23/12/2010
שלום,
הגניקולוג שלי אמר שאני צריכה לקבל אנטיביוטיקה בלידה בגלל GBS.
בנוסף יש לי צירים מוקדמים משבוע 25 (כרגע שבוע 33) לכן אינני אעשה עיסוי פרינאום.
השאלה שלי היא- האם אוכל לבקש מהמיילדת לבצע לי עיסוי פרינאום בלידה או שבגלל ה-GBS יש איזשהו איסור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBS ועיסוי פרינאום בלידה - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/12/2010אין מניעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלתי הקודמת צלילצליל23/12/2010
אני בהריון בסיכון גבוה , הריון תאומים ואחרי הריון שנכשל ( לידה מוקדמת בגלל CNV הדבקה ראשונית )
בשבוע האחרון אני משתעלת הרבה ומצוננת אשמח לקבלל אותות הרגעה
יש לי שיעול טורדני כאילו אני הולכת להחינק כל רגע
זה קורה כל שלוש שעות לערך האם יש סימן לדאגה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לשאלתי הקודמת צליל - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/12/2010לא ניתן לדעת ללא בדיקה
פני לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלית לחץ דם שבוע 34סיגל23/12/2010
שלום רב,
אני בת 32, הריון ראשון, עובר יחיד.
ברקע ורטיגו ומיגרנות.
בשבוע האחרון במהלך מעקב הריון (שבוע 33), לחץ הדם עלה לערכים של 137 על 87, 135 על 80 135 על 91 וכד'.כמו כן, החלו כאבי ראש (לא מיגרנה)
עם בחילות מדי פעם.
כמו כן, ספירת דם מציינת המוגלובין 10.4
בדיקת שתן תקינה.
כמו כן, בחודש האחרון כאבי גב ורגליים קשים בעקבות פריצת דיסק ישנה.
בשבועיים האחרונים החלו כאבים גם במפשעה.
במרפאה נאמר לי לבצע מעקב לחץ דם פעמיים בשבוע אשר הראה תוצאות דומות לאלו משבוע שעבר.
האם מדובר ברעלת הריון? מה ניתן לעשות?
קצת מודאגת ובעיקר כואבת.
תודה רבה מראש על הייעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלית לחץ דם שבוע 34 - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/12/2010אין מדובר ברעלת הריון
המשיכי מעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןגלי23/12/2010
שלום רב,
אני בשבוע 8 בת 41
בדיקת חלבון בשתן הראתה 50 מ"ג חלבון כשהנורמה היא 0-30
האם התוצאה מבשרת רעות?
האם התוצאה היא ממש לא תקינה לשבוע 8 ?
אני מציינת שלפני ההריון היה לי בדיקת חלבון שהראתה תוצאה שלילית.
תודה רבה
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון בשתן - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/12/2010סה"כ תקין בהריון
בשלב זה מעקב בלבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלות והריון אם דימוםהריון23/12/2010
אני בהריון לאחר חמש הפלות כרגע בשבוע 5וחמישה ימים ביום שלישי היה דימום היה שק הריון אם חלון וראו שהרחם מלא דם ביום רביעי עשו עוד פעם אולטרא ראו שק הריון אם שק חלבון והדם התמעט כרגע אם קלקסן ואוטרוגוסטן האם יש סיכוי וזה בסדר בשבוע כזה מה שראו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלות והריון אם דימום - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/12/2010קשה לדעת ע"פ המתואר
בצעי סונר חוזר עוד מספר ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל ותנוחת עוברמיטל23/12/2010
שלום לדר' היקר
בת 35 הריון ראשון תאומים.מחזור אחרון 16/6
1. האם זה אומר שאתמול התחלתי את השבוע ה27? כי הגניקולוג אתמול רשם לי על הטופס שבוע 26.
בבדיקת אולטרסאונד אתמול:
b.p.d 61/64 FEMUR 44/47 H.C 217/227 AC 192/209
CM 820/670
עובר אחד יושב למעלה -עכוז משקלו 670
העוברית יושבת לי ממש למטה עכוז משקלה 820
2. רציתי לדעת מה אלה כל הפרמטרים שנבדקו והאם תקינים?
3. לגבי המשקל, האם 820 זה בממוצע או מתחת? והאם 670 זה נחשב בעשירון התחתון? והאם זה נחשב התעקבות בהתפתחות?? האם יש לי מה לדאוג מזה?
הבעיה זה הפער בינהם או המשקל הנמוך של העובר?
4. בתאריך 18/11 עשיתי סקירת מערכות מורחב וצוואר הרחם היה 35 מ"מ, אתמול בבדיקה צוואר הרחם היה 26 מ"מ.
מה המשמעות של ההתקצרות? האם מצב תקין זה התקצרות רק סמוך ללידה?אני צריכה לחזור לבדיקה שוב עוד שבועיים. רציתי לדעת אם יש סיבה לדאגה או שלפעמים זה מתקצר גם בשלב זה?
מאיזה אורך זה מתחיל להיות בעייתי ומה עושים במקרה כזה?
5. שני העוברים במצב עכוז, מה הסיכוי שהעוברית התחתונה תתהפך?
אודה לך מאוד מאוד אם תוכל לענות על כל השאלות
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת מידע
מיטל23/12/2010רציתי גם לציין שעשיתי סקירת מערכות מורחבת בשבוע 22
העוברית שקלה 510 והעובר437* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקל ותנוחת עובר - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/12/2010נכון להיום שבוע 27+1
ע"פ בדיקת הסונר שבצעת העובר הקטן באחוזון 5% לגיל הריון והגדולה באחוזון 22% לגיל ההריון
יש צורך בברור מאחר והעובר הקטן קטן מדי ולכך יכולות להיות מספר סיבות
אורך צוואר הרחם בגבול התחתון של התקין
הסיכוי לשינוי המצג קיים
יש צורך בברור הסבה לפער בגדילה של העובר הקטן פני בהקדם למרפאה להריון בסיכון גבוה או תאמי פגישת ייעוץ אישית במידה ומעוניינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה דחופה
מיטל23/12/2010תודה על תשובתך
אני מטופלת במרפאה לסיכון. לאור התוצאות הרופא אמר לי לחזור עוד שבועיים לראות איך מתקדם. אך עכשיו אני חוששת זה לא מאוחר עוד שבועיים? הוא לא אמר לי משהו לגבי הסיבה.
מה הסיבות יכולות להיות?
האם כדאי ללכת כבר עכשיו לברור נוסף או שניתן לחכות שבועיים?
תודה מראש
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה דחופה - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/12/2010אינני יודע איזה ברור בוצע
במידה ולא בוצע כל ברור לא סבור כי יש להמתין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



