מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- cmvטלי03/01/2011
שלום רב
בהמשך לשאלתי הקודמת:
אני בשבוע 24+6. לפני חודש וחצי עשיתי בדיקת cmv שיצאה תקינה.
היום, לאחיינית שלי גילו במשטח דם ככל הנראה cmv או ebv/
נדע זאת רק בשבוע הבא.
מעולם לא היה ליCMV אך כן היה לי EBV.
רציתי לשאול מספר דברים מאחר ואני נמצאת איתה יום יום ואף שותה מהכוס שלה ואוכלת ממנה:
1. האם מסוכן להידבק בנגיף בשלב זה של ההריון?
2. האם העובר יכול להידבק מבלי שאני אידבק?
3. כמה זמן ממועד החשיפה למחלה ועד שניתן יהיה לראות זאת בבירור בבדיקות דם?
שבוע שעבר חלקנו יחד מנה פלאפל ומחר ביקש ממני הרופא להיבדק. האם יש סיכוי לראות משהו בבדיקת הדם אם נדבקתי ממנה לפני שבוע?
סליחה על האורך אך אני ממש בלחץ. זהו הריון שני אחרי הפלה ועוד לי אין ילדים כך שהחרדה בשיאה...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/01/20111. סכון נמוך בהדבקה כעת
2. לא
3. 4-6 שבועות
4. לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אורך צוואר רחם תקין בהריון?א03/01/2011
מה אורך צוואר רחם תקין בהריון והאם צוואר באורך29 מ''מ מהווה סכנה או תחילת מחיקה והאם מצריך שמירת הריון ?(מדובר בהריון ראשון שבוע 27 ופעילות ריחמית וירידת מים)
והאם כדאי לבצא הגר טסט לאחר הילדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה אורך צוואר רחם תקין בהריון? - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/01/2011מעל 25 מ"מ תקין
אין צורך בהגר טסט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרסולט- עד מתי ניתן לקבל?אימא03/01/2011
שלום,
קראתי כתבה באינטרנט על לידות מוקדמות,
לכתבה התראיין ד"ר רוטמנש מנהל היח' לרפואת אם-עובר בוולפסון והוא צוטט כשאמר "אם לפני חמש שנים היינו גורמים לעצירת צירים באמצעות תרופות עד השבוע ה-36 להריון", אומר ד"ר רוטמנש, "הרי שהיום מהשבוע ה-34 לא מטפלים בשום אמצעי, אלא נותנים לטבע לעשות את שלו".
השאלה שלי היא כזו,
אני בשבוע 34 להריון, משבוע 25 אני עם צירים מוקדמים מטופלת בפרסולט- 4 פעמים ביום 20 מ"ג.
אני מעוניינת ליטול פרסולט עד שבוע 36, הגניקולוג שלי אמר שזה בסדר.
אז מדוע אם כך שונתה הגישה שהייתה בעבר (כשנתנו עד 36 וכיום עד 34)?
האם ישנה סכנה בליטול פרסולט עד שבוע 36 או שזה בסדר?
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרסולט- עד מתי ניתן לקבל? - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/01/2011אין סכנה אך גם איו יתרון בכך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' יריב יוגב-תשובה
אימא04/01/2011היום הייתי אצל הגניקולוג שלי והוא אמר לי שאני מבחינתו יכולה לקחת פרסולט עד שבוע 38.
האם עדיין אין סכנה בכך?
ומה זאת אומרת שרשמת אין יתרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' יריב יוגב-תשובה - תגובה
פרופ' יריב יוגב05/01/2011אין יתרון בנטילת התרופה מבחינת דחיית הלידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' יוגב אשמח אם תוכל לפרט לי
אימא05/01/2011אם אין יתרון מדוע הגניקולוג שלי נותן לי עד שבוע 38?
האם זה יכול לגרום נזק?
אשמח אם תוכל לפרט לי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' יוגב אשמח אם תוכל לפרט לי - תגובה
פרופ' יריב יוגב05/01/2011מוטב שתפני את השאלה לרופא המטפל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' יריב יוגב - הרופא המטפל אמר
אימא09/01/2011שאני צריכה להקשיב למי שאני בוטחת בו.
למרות שאמרתי לו שיש מקומות שמפסיקים בשבוע 34 ומקומות שמפסיקים ב-35.
הוא אמר שהוא מאשר לי להמשיך עד שבוע 38.
אז רציתי גם את דעתך המפורטת כפרופ'.
אשמח לתגובה.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' יריב יוגב - הרופא המטפל אמר - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/01/2011דעתי היא שיש להפסיק הפרסולט בשבוע 34-35
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכנון הריון בגיל 41דנה02/01/2011
שלום
אני בת 41 ומעוניינת להיכנס להריון שני. הריון ראשון היה בגיל 36. ילדתי בשבוע 36 עקב מיעוט מיי שפיר. מהלך כל ההריון היה תקין וזכור לי שנאמר לי ע"י הרופא שיש לי פרופיל הורמונאלי צעיר נכון ללפני 6 שנים.
המחזור שלי סדיר ומדוייק בן 28 ימים. ביוץ ביום ה-14(מרגישה אותו לרוב). בהריון הראשון נכנסתי להריון מייד בניסיון הראשון כשתכננתי לפי יום הביוץ.
מה הסיכוי שלי היום, אחרי 6 שנים, להיכנס להריון באופן טבעי? במידה והסיכוי נמוך, מה עלי לעשות כדי להגדיל את סיכויי?
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תכנון הריון בגיל 41 - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/01/2011ובכן גיל 36 אינו דומה לגיל 41 מבחינת פוטנציאל הפריון
מציע לפנות מהר לאופא לצורך הכנה להריון ובמידת הצורך סינכרון ההריון
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש ללידה מוקדמתאנונימית02/01/2011
שלום רב אני שבוע 26 +5 ימים
עם חשש ללידה מוקדמת 2 הריונות במועד..
יש לי התקצרות של הצוואר 0.2 עד 2.4
קיבלתי 2 זריקות להבשלת ריאות העובר
פעמים סירוב בבית חולים לאישפוז אז הוחלט שאני אגיע כל 3 ימים למעקב במיון
האם אם החליט להתאשפז אני אשאר עד סופו של ההריון
רציתי לדעת מה הסיכויים של פג לשרוד בשבוע שלי??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש ללידה מוקדמת - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/01/2011בשבוע 27 סיכויי השרידות קרוב ל 80%
יש לקוות שלא תלדי בקרוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיערמיטל01/01/2011
שלום הנני בשבוע 6-7 להריון,האם מותר לצבוע את השיער בזמן ההריון?
האם מותר לעשות פסים בשיער בצבע בלונד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/01/2011כן וכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסונים לחולשיר30/12/2010
היי, אני בת 27
לפני חודשיים טסתי להודו ולמען הטיסה ביצעתי את החיסונים הבאים:
טטנוס,הפטיטיס A ,הפטיטיס B ,טיפוס הבטן (אם אינני טועה Hepaterix)במהלך שהותי בחול נכנסתי להריון
האם קבלת החיסונים הללו כחודש -חודשיים לפני כניסתי להריון יכולה להשפיע על העובר?האם יכולה לגרום איזשהו נזק/מום לעובר?
2.אני אמורה להמשיך לקבל את המנה השניה של החיסונים הללו האם מותר לקבל אותה בזמן שאני בהריון או שעדיף לחכות עד אחרי ההריון?
3.האם ישנם איזשהם חיסונים שאסור לקבל לפני שנכנסים להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסונים לחול - תגובה
ד''ר אלי רימון30/12/2010האם קבלת החיסונים הללו כחודש -חודשיים לפני כניסתי להריון יכולה להשפיע על העובר?האם יכולה לגרום איזשהו נזק/מום לעובר? אם טרם ההריון אין בעיה
2.אני אמורה להמשיך לקבל את המנה השניה של החיסונים הללו האם מותר לקבל אותה בזמן שאני בהריון או שעדיף לחכות עד אחרי ההריון? אם את עדיין בהודו קחי מנה לחיסונים להפטיטיס, לטיפוס הבטן אין מספיק מידע
3.האם ישנם איזשהם חיסונים שאסור לקבל לפני שנכנסים להריון? לפני ההריון אין מניעה לקבל חיסונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- hcgגבוה בחלבון עוברינירה30/12/2010
בת 36 , שבוע 20
בחלבון עוברי hcg= 4.23 . יתר המדדים תקינים בנורמה.
סיכון לפי גיל 1:270
סיכון לפי גיל ובדיקות 1:270 (עשיתי את התבחין המרובע)
עברתי דיקור ,אין עדיין תוצאות. שקיפות וסקירה ראשונה- תקינים.
מקריאה הבנתי שההורמון שלייתי ויכול להיות מסיבה כרומוזומלית או בעייה בשלייה שמחייבת מעקב
שאלתי - האם אפשר להגיד שלאור התוצאות של שאר הבדיקות התקינות אפשר לומר שייתכן שזו סיבה שלייתית? , יש איזשהו מחקר שעשו בנושא?
כמובן ששום דבר לא ודאי עד לתשובות של הדיקור אבל אני מחפשת קצת הרגעה לנפש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר hcgגבוה בחלבון עוברי - תגובה
ד''ר אלי רימון30/12/2010אם תוצאות דיקור תקינות הנתון מכוון לבעיה שלייתית חד משמעית מגובה במחקרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דםרונית29/12/2010
אני לקראת הריון ראשון, יל"ד כרוני, נוטלת (מקפידה בקביעות..) דיזותיאזיד ונורווסק, ל"ד בסביבות 140/90 לאחר כדורים. מה הסיכון שזה יוצר בהריון? האם ההריון שלי ייחשב להריון בסיכון גבוה? האם תהיה לי בעיה לעבוד כרגיל במהלך ההריון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם - תגובה
ד''ר אלי רימון30/12/2010ההריון בסיכון גבוה
בדכ ל"ד עולה בהריון ובנוסף יכולה להתפתח רעלת הריון וכן האטה בצמיחת העובר
לגבי עבודה תלוי בל"ד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IUFD עקב היפרדות שיליהאלה29/12/2010
שלום,
לפני כשלושה חודשים, בשבוע 23 עברתי IUFD. העובר והשיליה נשלחו לנתיחה. מהממצאים עלה שהמוות נגרם עקב היפרדות שיליה (חשוב לציין שלא היה כל דימום טרם המוות). לאחר המקרה עבר ברור קרישיות שיצא תקין. טרם ההריון עברתי צילום רחם שיצא תקין פרט לכך שצורת הרחם נצפתה כקשתית. אני בת 27 כמעט ולהריון נכנסתי לאחר 9 חודשי נישואין וסבב אחת של זריקות פיוריגון במינון נמוך (לשם השראת ביוץ). בריאה וגם מהלך ההריון עד המקרה היה תקין (סקירה, חלבון עוברי, לא היתה רעלת או לחץ דם ולא קיבלתי מכה).
מה היכולה להיות הסיבה בכל זאת למה שקרה?
מה ניתן לעשות כדי למנוע הישנות בהריון הבא?
אילו בדיקות עוד אפשר לעשות כדי לברר את הסיבה בה ניתן אולי לטפל?
אני ממש מיואשת ומרגישה כי לא אצליח יותר לסיים שום הריון בשלום ועם תינוק חי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IUFD עקב היפרדות שיליה - תגובה
ד''ר אלי רימון30/12/2010היעוץ מורכב מכדי שנסכמו באתר
פני ליעוץ רופא הריון בסיכון ליעוץ מסודר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה בגיל מבוגרנעמה29/12/2010
שלום רב
אני בת 44 אמא לשנייים ,חושבת להיכנס להריון שלישי ויש לי כמה שאלות :
אני בעלת עודף משקל של כ-20 15 ק"ג
1.במהלך ההריונות סבלתי מסכרת הריון ,הריון ראשון רק מעקב , הריון שני אינסולין ומעקב ,לידה בניתוח קיסרי .
2.מהם הסיכונים בלידת ילד שלישי בהתחשב בעברי הרפואי במהלך ההריונות ובגילי,גם לי וגם לעובר
3.ידוע לי שבמידה וכן אחליט על הריון שלישי תהיה לי סכרת במהלך ההריון ,הייתי רוצה לדעת האם לאחר לידה יכולה להתפתח לי סכרת שלא תהיה סכרת הריונית.
תודה,
נעמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לידה בגיל מבוגר - תגובה
ד''ר אלי רימון30/12/2010היעוץ מורכב מכדי שנסכמו באתר
פני ליעוץ רופא הריון בסיכון ליעוץ מסודר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום חוזר מהאףדפנה29/12/2010
שלום רב
אני חולת לופוס במעקב הריון בסיכון
בהריון שבוע 18 לאחר IVF במשך 4 שנים
מקבלת קלקסן 60
בשבוע האחרון דימום מהאף פעם - פעמיים בלילה. כשאני קמה ומחזיקה האף הדימום נעצר.
בבדיקות דם PLT תקין 206
האם לדאוג ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום חוזר מהאף - תגובה
ד''ר אלי רימון30/12/2010דימום מהאף שכיח בהריון ולא קשור לקלסאן
פני לרופא אאג יתכן וצריך לצרוב כלי דם
התיעצי עם הרופא המטפל לגבי הפסקה זמנית של הקלקסאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט מי שאיילת29/12/2010
נמצאת בשבוע 40.
בביקורת נמצאה כמות מים 60
ורוצים לבצע לי זירוז לידה האם זה הכרחי? מה מקובל במקרה זה?
לחוצה מא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט מי ש - תגובה
ד''ר אלי רימון30/12/2010מומלץ זירוז מחשש למצוקת עובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרדות שליהיעל28/12/2010
שלום, אני בשבוע 18 בהריון ראשון ומזה כחודש עם דימומים שבאים והולכים כנראה עקב היפרדות שליה חלקית, העובר נראה בסדר גמור והותר לי לחזור לפעילות לאט לאט, אולם לאחר יום התחילו שוב דימומים ורופא אחר שהתייעצתי איתו אמר לי לחזור למנוחה.
האם מנוחה היא בגלל הדימומים? כשאין דימום אני יכולה לחזור לפעילות?
מה הסיכוי להמשך הריון תקין?
יכול להיות שהדימומים ימשיכו עד סוף ההריון ועדיין העובר יולד בריא או שצריך לקוות שיפסקו?
מה הסיכון לפגמים מוטוריים בעובר?
אציין כי כל פעם הדימום הוא בינוני ונפסק לחלוטין כעבור 4 ימים. ועוד כי ההיפרדות אינה נראת באולטרסנד אך הרופאה שלי אמרה שכנראה זה הסיבה לדימומים כי לא יכול להיות סיבה אחרת בשלב זה..
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרדות שליה - תגובה
ד''ר אלי רימון29/12/2010לדעתי בנוכחות דימומים כדאי לנוח
אין טיפול אחר
עדיין סיעוי טוב להמשך הריון תקין
לא מבין איזה "פגמים מוטוריים" צפויים לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון בהריוןגלגל28/12/2010
שבוע 18 הריון ראשון
התחילו לי כאבי גרון בבליעה .
איזה כדורים נגד כאבי גרון מותר לקחת? מאיזה סוג?
אשמח לתשובה מהירה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גרון בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון28/12/2010עלייך לגשת לבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)