פורום הריון בסיכון גבוה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת דם
    נטע
    02/12/2010

    שלום,
    בת 35, בהריון תאומים. שבוע 24.
    נשלחתי לבדיקות, מלבד הטסיות(יש לי אי טי פי) רציתי לדעת אם הבדיקות תקינות? יש כמה דברים מחוץ לטווח.
    והאם הבדיקת שתן תקינה?
    והבדיקת סוכר שעשיתי?
    תודה מראש
    נטע


    הערותMY_SUBTITLE
    WBC K/uL 7.11 4 (...*.....) 11 BD1
    RBC M/uL 3.85 4.2 *(.........) 5.4 BD1
    HGB g/dL 10.6 12.3 *(.........) 16 BD1
    HCT % 32.7 35 *(.........) 47 BD1
    MCV fL 84.9 78 (..*......) 100 BD1
    MCH pg 27.5 27 (*........) 34 BD1
    MCHC g/dL 32.4 32 (*........) 37 BD1
    PLT K/uL 65 140 *(.........) 430 BD1
    RDW-SD fL 41.6 BD1
    RDW-CV % 13.6 11.5 (....*....) 15 BD1
    PDW fL 17.3 9 (.........)* 17 BD1
    MPV fL 12.8 7.8 (.........)* 12 BD1
    P-LCR % 49.2 BD1
    DifferentialBH1

    עליון הערותMY_SUBTITLE
    Neutrophils % % 73.8 37 (.........)* 70 BD1
    Lymphocytes % % 18.3 20 *(.........) 45 BD1
    Monocytes % % 6.5 1 (.....*...) 10 BD1
    Eosinophils % % 1.0 0 (*........) 7 BD1
    Basophils % % 0.4 0 (.*.......) 2 BD1
    Neutrophils K/uL 5.25 1.5 (....*....) 7.7 BD1
    Lymphocytes K/uL 1.30 1 (*........) 3.5 BD1
    Monocytes K/uL 0.46 0.1 (...*.....) 1 BD1
    Eosinophils K/uL 0.07 0 (*........) 0.7 BD1
    Basophils K/uL 0.03 0 (*........) 0.2 BD1
    BiochemistryBH1

    עליון הערותMY_SUBTITLE
    Glucose mg/dL 110.5 לאחר 50 גר' סוכר
    BD1
    Viral SerologyBH1
    שם
    בדיקה יחידות ערך
    תצוגה ערך
    תחתון ערך
    עליון הערותMY_SUBTITLE
    Rubella Ab IgG IU/mL ! בעבודה Reference values
    Nonreactive: <10 IU/mL
    Reactive: >=10 IU/mL
    BD1
    Urine analysisBH1
    שם
    בדיקה יחידות ערך
    תצוגה ערך
    תחתון ערך
    עליון הערותMY_SUBTITLE
    Glucose mg/dL Normal BD1
    Ketones mg/dL NEG BD1
    Protein mg/dL 10 BD1
    Blood mg/dL 0.03 TRACE BD1
    Leukocytes Leu/uL 500 LARGE BD1
    Nitrite NEG BD1
    pH 6.0 BD1
    Urobilinogen mg/dL Normal BD1
    Bilirubin mg/dL NEG BD1
    Automated Urine MicroscopyBH1

    עליון הערותMY_SUBTITLE
    Red Blood Cell /HPF 3 BD1
    White Blood Cell /HPF 18 BD1
    Squamous Epith. /LPF MANY BD1
    Mucus /LPF FEW BD1
    Urine analysis, CultureBH1

    עליון הערותMY_SUBTITLE
    Urine,Culture ! בעבודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    02/12/2010

    הבדיקות שהוצגו תקינות למעט טסיות 64000 וזה נמוך
    פני לרופא ליעוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפלה בשבוע 8
    איילת
    02/12/2010

    שלום רב,בהריון שלישי,בבדיקת אולטראסאונד בשבוע 8 נאמר לי כי שק ההריון ריק וכנראה העובר כבר נפלט החוצה מכיוון שהשק מתאים לגודל של שבוע 6. עד מתי כדאי לחכות ששק ההריון ייצא באופן טבעי?האם צריך לעבור גרידה או שאפשר בעזרת כדור לגרום להפלה? והאם אפשריים יחסי מין בזמן שכזה?
    מודה לתשובתכם.
    איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלה בשבוע 8

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפלה בשבוע 8 - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    02/12/2010

    רצוי להמנע מיחסי מין
    אין טעםלחכות
    כדאי להתיעץ עם הרופא לגבי כדורים לכיווץ הרחם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף דחוף הזרקת פרוגסטרון
    אוג11
    02/12/2010

    בוקר טוב

    אני בתחילת הריו (אחרי IVF) ובגלל דימומים החליפו לי את כדורי Utrogestan בזריקת פרוגסטרון 250mg.
    (Progesteron retard

    לא נאמר לי שאחות צריכה להזריק לי לשריר והזרקתי לבד בבית תת עורי

    1.האם זה מסוכן ?
    2.האם בצורה זו הספיגה יעילה באותה מידה ואם לא מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף דחוף הזרקת פרוגסטרון - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    02/12/2010

    ראי תגובתי בתפוז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צוואר מקוצר
    אנונימית
    01/12/2010

    צוואר הרחם 28 ממ ללא פנלינג
    ועובר מתאים לשבוע 21
    מיקום השיליה נמוכה
    המליצה מעקב גדילה וצוואר והרחם
    הבנתי שהצוואר מקוצר העם יש סכנה ללידה מוקדמת?
    סובלת מכאבים כבר משבוע 17 יש לציין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צוואר מקוצר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צוואר מקוצר - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/12/2010

    קיצור צואר הוא גורם סיכון ללידה מוקדמת אך במקרה שלך השינוי לא משמעותי עדיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובר במשקל גבוהה מגיל ההריון
    שולה
    01/12/2010

    שלום,
    אני בשבוע 30 להריון ואתמול לאחר הערכת משקל העובר נאמר לי שהוא גדול מידי והופנתי למעקב במרפאה להריון בסיכון גבוהה. משקל העובר כיום הוא 2,040 ק"ג. אני בעצמי עליתי כבר כ-15 ק"ג (מתוכם 8 בחודשיים האחרונים). אני מאוד לחוצה מהתוצאות והייתי רוצה לדעת עד כמה המצב חריג ומה הסיכונים וההשלכות שיכולות להיות. אשמח לתשובה , תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובר במשקל גבוהה מגיל ההריון - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/12/2010

    כדאי לבצע העמסת סוכר 100 גר לאבחנת סוכרת הריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלקסן ולידה
    עדי
    01/12/2010

    שלום,
    בת 41, שתי לידות רגילות וכעת בהריון שלישי תקין ,שבוע 30, לפי המלצת רופא מזריקה קלקסן 40 עד סוף ההריון ,עקב הפלות חוזרות בשנתיים האחרונות אל אף שלא נמצאו אצלי בעיות קרשיות או סיבות אחרות. שאלתי לקראת הלידה -

    1. מה עליי לעשות כדי שאוכל לקבל זריקת אפידורל בעת הצורך ? האם אפשר להפסיק קצת לפני מועד הלידה או בעת תחילת הצירים הראשונים ?

    2. האם הפסקה מוקדמת של הקלקסן יכולה להביא לניתוח קיסרי , ממנו מנסה כמובן להמנע ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלקסן ולידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלקסן ולידה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/12/2010

    1. מה עליי לעשות כדי שאוכל לקבל זריקת אפידורל בעת הצורך ? האם אפשר להפסיק קצת לפני מועד הלידה או בעת תחילת הצירים הראשונים ? אפשר להפסיק אם יש צירים

    2. האם הפסקה מוקדמת של הקלקסן יכולה להביא לניתוח קיסרי , ממנו מנסה כמובן להמנע ? לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CREATININE
    מירב
    30/11/2010

    שלום רב,
    כרגע בהריון שבוע 8
    הריון שני,בהריון קודם החל יתר לחץ דם חודש תשיעי,
    מאז הלידה - כשנה וקצת עד לפני חודשיים לקחתי נורמיטן 50
    לפני חודשיים הפסקתי לקחת את הכדורים
    מדידות אחרונות 130\80 לחץ דם.
    הוחלט שלמרות שהלחץ דם אינו גבוה כעת אני צריכה לעבור לטיפול בהריון בסיכון.
    אני מאוד מודאגת מתוצאות בדיקות היום שקיבלתי היום,האם יש מקום לדאגה????
    בנוגע ל CREATININE
    0.49 mg/dl CREATININE
    18 mg/dl UREA
    GOT (AST)-17 U/L
    14 U/L- GPT (ALT)

    לא הצלחתי להעתיק את כל הבדיקות....
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CREATININE

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבדיקות....

    מירב
    30/11/2010

    הצלחתי ,הנה כל התוצאות
    GLUCOSE 83 mg/dl

    UREA 18 mg/dl

    CREATININE 0.49 mg/dl

    GOT (AST) 17 U/L

    GPT (ALT) 14 U/L

    BILIRUBIN-TOTAL 0.81 mg/dl

    BILIRUBIN-DIRECT 0.17 mg/dl

    BILIRUBIN INDIRECT 0.64 mg/dl

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CREATININE - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/12/2010

    בדיקות תקינות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון תאומים
    מיטל
    30/11/2010

    שלום
    בת 35 בהריון ראשון תאומים.
    1.בתחילת שבוע 21 הרגשתי בבוקר ממש בעיטה בבטן מהעוברים.(זה קרה ברגע שקמתי והתישבתי במיטה) זה קרה כמה ימים(לא רצופים), ומאז ועד היום (מחר מתחילה שבוע 24) לא מרגישה בכלל את העוברים. יכול להיות שבשלב זה לא מרגישים? (ולמרות שהיו כמה ימים שהרגשתי ממש בעיטות)?

    2. לפני ההריון שקלתי 56 (גובה 1.64). כמה בערך צריך לעלות עד שבוע זה?

    3. מאיזה שבוע בערך יש משמעות לתנוחת העוברים לקראת הלידה??אני יודעת שיש מצבים שעובר מתהפך ברגע האחרון, אך רציתי לדעת בד"כ מאיזה שבוע סביר להניח שלא ישנה תנוחה?

    תודה מראש
    מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון תאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון תאומים - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/12/2010

    .בתחילת שבוע 21 הרגשתי בבוקר ממש בעיטה בבטן מהעוברים.(זה קרה ברגע שקמתי והתישבתי במיטה) זה קרה כמה ימים(לא רצופים), ומאז ועד היום (מחר מתחילה שבוע 24) לא מרגישה בכלל את העוברים. יכול להיות שבשלב זה לא מרגישים? (ולמרות שהיו כמה ימים שהרגשתי ממש בעיטות)? בשלב זה התנועות לא סדירות

    2. לפני ההריון שקלתי 56 (גובה 1.64). כמה בערך צריך לעלות עד שבוע זה? 5-6 ק"ג

    3. מאיזה שבוע בערך יש משמעות לתנוחת העוברים לקראת הלידה??אני יודעת שיש מצבים שעובר מתהפך ברגע האחרון, אך רציתי לדעת בד"כ מאיזה שבוע סביר להניח שלא ישנה תנוחה? 37 שבועות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקות פרוגסטרון או נרות
    לירון
    30/11/2010

    שלום,
    אני בשבוע 19 ,לאחר לידה מוקדמת של תאומים בשבוע 23
    (שלא שרדו) הרופא שלי הציע לי לקחת זריקות פרוגסטרון קרפוראט 250 מ"ג פעם בשבוע,
    או נרות פרוגסטרון כל יום.
    מה עדיף?
    (קראתי מאמר על עוברים שנולדים במשקל נמוך עקב טיפול בזריקות פרוגסטרון)
    לתשובתך אודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקות פרוגסטרון או נרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקות פרוגסטרון או נרות - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    30/11/2010

    התרופות נחשבות בטוחות בהריון
    אין בספרות הרפואית מאמרים המשווים את יעלות 2 התרופות.
    ניתו לבחור באחת מהן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צירים מוקדמים ולא סדירים
    סיגל
    30/11/2010

    שלום
    אני בשבוע 32, מזה כשבוע סובלת מצירים מוקדמים. ברקע זיהום שנגרם עקב אבצס שנוקז ביום חמישי האחרון, מטופלת באנטיביוטיקה - צפורל.
    בבדיקות חוזרות ונשנות במיון אין דינאמיקה צווארית
    בנוסף עובר גדול - 2100 נכון לשבוע 31+6.
    עד היום הצירים היו כמעט סדירים (למרות שלא הוגדרו כך) - כל 10-15 דקות במנוחה.
    היום בבוקר המצב השתפר - במנוחה יש ציר כל 30-60 דקות,כבר קשה לעקוב בדיוק. ללא שינוי בעצמת הצירים - לוחצים מאוד אך אינם כואבים.
    בפעילות קלה (הליכה בבית, קימה, התכופפות וכדומה - המצב שונה, הצירים תכופים מאוד, כל כמה דקות. דורשים מנוחה.
    נשלחתי למעקב הריון בסיכון - התור נקבע לחמישי הבא, בינתיים אני בחופשת מחלה (על ימי מחלה שהולכים ומתכלים)

    שתי שאלות לי:
    1. האם זה אומר שהמצב משתפר ואני בדרך להפסקת הצירים המוקדמים? האם אוכל לחזור לעבוד במידה והמצב משתפר עוד?
    2. אני עובדת בעבודה פיזית - פיזיותרפיסטית. האם אוכל לקבל שמירת הריון בשל המצב הזה, גם ללא סיכון ממשי להריון? העבודה שלי ממש בלתי אפשרית במצב הזה, דורשת הרבה יותר ממה שאני יכולה כרגע

    אודה מאוד על תשובתכם, אני קצת חסרת אונים בכל האינפורמציה החלקית שנזרקה לעברי בינתיים

    תודה
    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צירים מוקדמים ולא סדירים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צירים מוקדמים ולא סדירים - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    30/11/2010

    1. האם זה אומר שהמצב משתפר ואני בדרך להפסקת הצירים המוקדמים? האם אוכל לחזור לעבוד במידה והמצב משתפר עוד? מוקדם להתחייב
    2. אני עובדת בעבודה פיזית - פיזיותרפיסטית. האם אוכל לקבל שמירת הריון בשל המצב הזה, גם ללא סיכון ממשי להריון? העבודה שלי ממש בלתי אפשרית במצב הזה, דורשת הרבה יותר ממה שאני יכולה כרגע-את צריכה לגשת לרופא תעסוקתי על מנת לקבל הקלות בעבודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רב תודות

    סיגל
    01/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות
    אמיר
    30/11/2010

    שלום רב.

    אשתי בשבוע ה 20 להריונה ועברו עלינו 20 שבועות קשים מנשוא.
    לעיתים נדמה כי כל הצרות שבעולם התנקזו להריון הזה למרות שאני בתוך תוכי יודע שישנם מקרים גרועים יותר...
    אז ככה,בתחילת ההריון גילה רופא הנשים שלנו כי לאשתי יש רחם דו קרני על שלל סיבוכיו,לאחר מכן אשתי סבלה מהקאות חזקות וקשות ואושפזה מספר פעמים בבית חולים עם טיפול של זופרן וכיום נוטלת כדורי זופרן כדרך קבע גם בבית.
    בשבוע שעבר הגיעו תוצאות החלבון העוברי של אשתי והתוצאות מדאיגות ביותר: בדיקת החלבון יצאה 3.1 כאשר הרף העליון עומד על 2,בדיקת הגונדוטרופין השיילייתי יצאה 12 כאשר הרף העליון עומד על 3... סיכוי הלידה של תינוקת עם תסמונת דאון ביחס לגילה של אשתי ובשקלול הבדיקה הוא 1:109...
    וכעת לשאלות:1. האם מומלץ לבצע דיקור מי שפיר? 2. מה הסיכוי להפלה במקרה כזה והאם הרחם הדו קרני עלול להטות את סיכויי ההפלה לרעתנו במקרה של דיקור?
    3.האם ייתכן כי אין פגם גנטי וזוהי רק השילייה שמדממת (לאחר קריאה מרובה באינטרנט הבנתי כי זו גם אופציה..)ובמידה וכן מה הסיכון בעניין זה?
    עוד בר קטן ששכחתי לציין לאשתי יש שילייה אחורית מרגינלית.....
    תודה מראש לעוזרים.
    אמיר.
    נ.ב
    שקיפות עורפית וסקירה מוקדמת עברו בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    30/11/2010

    אכן אשתך אספה לה גורמי סיכון רבים.
    1. האם מומלץ לבצע דיקור מי שפיר? כן
    2. מה הסיכוי להפלה במקרה כזה והאם הרחם הדו קרני עלול להטות את סיכויי ההפלה לרעתנו במקרה של דיקור? בכל זאת כדאי לבצע דיקור
    3.האם ייתכן כי אין פגם גנטי וזוהי רק השילייה שמדממת (לאחר קריאה מרובה באינטרנט הבנתי כי זו גם אופציה..)ובמידה וכן מה הסיכון בעניין זה? יתכן אך לא נדע עד הדיקור.
    אם הדיקור תקין ההריון בסיכון להפרעה בתפקוד השליה עד האטה בצמיחת העובר וסיבוכים נוספים כמו רעלת הריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו..

    אמיר
    30/11/2010

    האם בבדיקת אולטראסאונד רגילה רופא יכול להבחין באי גדילתו והתפתחותו של עובר?
    האם הוא יכול לראות האטה מפורשת בצמיחה או שהרופא מסתמך על טווח מסוים וכל עוד העובר בנורמה אז הכל תקין?
    מלבד רעלת הריון אילו עוד סיבוכים ייתכנו?
    האם קיימת גם האפשרות שהמשך ההריון במידה ובדיקת מי השפיר יצאה תקינה יעבור כראוי ללא בעיות?
    האם היא יכולה לקבל שמירת הריון?
    האם יש משהו שאנו יכולים לעשות על מנת לסייע בעניין?
    מצטער על כל השאלות אנו פשוט מאוד מבולבלים ואובדי עצות...ותודה על המענה.
    אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו.. - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/12/2010

    האם בבדיקת אולטראסאונד רגילה רופא יכול להבחין באי גדילתו והתפתחותו של עובר? רק בסונר מכוון למדדית הגדילה
    האם הוא יכול לראות האטה מפורשת בצמיחה או שהרופא מסתמך על טווח מסוים וכל עוד העובר בנורמה אז הכל תקין? נכון
    מלבד רעלת הריון אילו עוד סיבוכים ייתכנו? רעלת הוא המשמעותי ביותר
    האם קיימת גם האפשרות שהמשך ההריון במידה ובדיקת מי השפיר יצאה תקינה יעבור כראוי ללא בעיות? סיבוכים כמו רעלת אינם קשורים למי שפיר
    האם היא יכולה לקבל שמירת הריון? על פי הצורך
    האם יש משהו שאנו יכולים לעשות על מנת לסייע בעניין?לצערי לא
    כדאי לפנות לשיחה מסודרת אצל רופא להריון בסיכון גבוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמת נמוכה של טסיות דם -דחוף ביותר
    אנה
    29/11/2010

    שלום,
    שמי אנה אני בת 38, +2 ,בהריון בשבוע 33, בתחילת ההריון טופלתי במשך כחמישה חודשים בזריקות קלקסן ולאחר מכן הטיפול הופסק בהחלטתה של הרופאה המטפלת בי, בשל שלוש הפלות קודמות אני נמצאת במעקב במרפאת הריון בסיכון גבוה. בשבועות האחרונים יש ירידה בטסיות הדם בבדיקות הדם שאני עושה, נכון לעכשיו התוצאה עומדת של 118, מתוכנן לי ניתוח קיסרי (כיוון שגם את השניים הראשונים ילדתי בניתוח קיסרי) רציתי לשאול כמ שאלות -
    1. על פי מיטב הבנתי זה מסוכן לתת הרדמה מקומית-אפידורל כאשר טסיות הדם נמוכות מ-100 , מה עושים במצב כזה?
    2. האם ינתחו אותי לפני שבוע 39?
    3. מה הסיכון בניתוח קיסרי במצב כזה? כלומר מבחינת דימומים פנימיים וכו'?
    4. האם קיים סיכון גם לעובר?
    5.עלי לציין שכרגע אני עובדת במשרה מלאה, האם מצב כזה מצריך מנוחה? אשפוז?

    אודה על תשובתכם הדחופה (אני מאד מודאגת מזה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמת נמוכה של טסיות דם -דחוף ביותר - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    29/11/2010

    . על פי מיטב הבנתי זה מסוכן לתת הרדמה מקומית-אפידורל כאשר טסיות הדם נמוכות מ-100 , מה עושים במצב כזה?ניתוח בהרדמה כללית
    2. האם ינתחו אותי לפני שבוע 39?לא
    3. מה הסיכון בניתוח קיסרי במצב כזה? כלומר מבחינת דימומים פנימיים וכו'? אין סיכון לדימומים רק הסיכון מאפידורל
    4. האם קיים סיכון גם לעובר? לא
    5.עלי לציין שכרגע אני עובדת במשרה מלאה, האם מצב כזה מצריך מנוחה? אשפוז?לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נוספות בהמשך לתגובה

    אנה
    30/11/2010

    תודה על תשובתך,
    האם ישנה אפשרות אחרת חוץ מהרדמה כללית?מה עם הרדמה ספינלית?(הרדמה כללית מאד מפחידה אותי)
    ומה אם רמת הטסיות אצלי תמשיך לרדת בשבועות הקרובים (יש עוד 6 שבועות עד שבוע 39)
    האם עליי לבצע בדיקות דם בתדירות גבוהה יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נוספות בהמשך לתגובה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    30/11/2010

    jכשתגיעי ללידה תלקח בדיקה ואם טסיות פחות מ-100000 תנותחי בהרדמה כללית. אין אפשרות אחרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיאלוניפריטס שבוע 16
    לנה
    28/11/2010

    סובלת מפיאלניפריטיס ודלקת כליות כרונית שבוע 16 האם יש סיכוי לקבל גמלת שמירת הריון? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיאלוניפריטס שבוע 16

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עונה לך מנסיון אישי שלי

    תהילה
    28/11/2010

    עברתי שתי הריונות ולידות עם דלקת כרונית בכליות , לי יש
    הminimal change disease, ואכן קיבלתי שמירת הריון בשתי ההריונות החל משבוע 12 לערך.
    הנפרולוג שלי הסביר לי שעליי להיות במנוחה על מנת שהלחץ דם לא יעלה ולא לאמץ יותר מידי את הכליות.

    בריאות ,
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיאלוניפריטס שבוע 16 - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    28/11/2010

    לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון לאחר קיסרי
    עדיאל
    28/11/2010

    שלום רב
    אני כשלושה חודשים לאחר קיסרי וכעת גיליתי לתדהמתי שאני בתחילת הריון (עובר עם דופק מתאים לשבוע 6+3)
    האם הדבר מסוכן? מה הסיכוי שההריון ימשיך כרגיל אני נגד הפלות! בתודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון לאחר קיסרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון לאחר קיסרי - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    28/11/2010

    אין הוריה להפסיק את ההריון
    הריון בטווח זה הוא בסיכון יתר לקרע של האחם לקראת סוף ההריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרסולט וויטמינים וגלובן
    דנה
    28/11/2010

    שלום
    שבוע 33, לוקחת חצי כדור גלובן כל ערב בשל סוכרת הריון. התחלתי לקחת פרסולט בשל צירים מוקדמים.
    האם אפשר להמשיך לקחת מולטי ויטמינים (מולטיפמינה) כרגיל?
    האם לחכות זמן מסוים בין לקיחת שלושת סוגי הכדורים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרסולט וויטמינים וגלובן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרסולט וויטמינים וגלובן - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    28/11/2010

    האם אפשר להמשיך לקחת מולטי ויטמינים (מולטיפמינה) כרגיל? כן
    האם לחכות זמן מסוים בין לקיחת שלושת סוגי הכדורים?אין מניעה לקחת ביחד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום