מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת דםנטע02/12/2010
שלום,
בת 35, בהריון תאומים. שבוע 24.
נשלחתי לבדיקות, מלבד הטסיות(יש לי אי טי פי) רציתי לדעת אם הבדיקות תקינות? יש כמה דברים מחוץ לטווח.
והאם הבדיקת שתן תקינה?
והבדיקת סוכר שעשיתי?
תודה מראש
נטע
הערותMY_SUBTITLE
WBC K/uL 7.11 4 (...*.....) 11 BD1
RBC M/uL 3.85 4.2 *(.........) 5.4 BD1
HGB g/dL 10.6 12.3 *(.........) 16 BD1
HCT % 32.7 35 *(.........) 47 BD1
MCV fL 84.9 78 (..*......) 100 BD1
MCH pg 27.5 27 (*........) 34 BD1
MCHC g/dL 32.4 32 (*........) 37 BD1
PLT K/uL 65 140 *(.........) 430 BD1
RDW-SD fL 41.6 BD1
RDW-CV % 13.6 11.5 (....*....) 15 BD1
PDW fL 17.3 9 (.........)* 17 BD1
MPV fL 12.8 7.8 (.........)* 12 BD1
P-LCR % 49.2 BD1
DifferentialBH1
עליון הערותMY_SUBTITLE
Neutrophils % % 73.8 37 (.........)* 70 BD1
Lymphocytes % % 18.3 20 *(.........) 45 BD1
Monocytes % % 6.5 1 (.....*...) 10 BD1
Eosinophils % % 1.0 0 (*........) 7 BD1
Basophils % % 0.4 0 (.*.......) 2 BD1
Neutrophils K/uL 5.25 1.5 (....*....) 7.7 BD1
Lymphocytes K/uL 1.30 1 (*........) 3.5 BD1
Monocytes K/uL 0.46 0.1 (...*.....) 1 BD1
Eosinophils K/uL 0.07 0 (*........) 0.7 BD1
Basophils K/uL 0.03 0 (*........) 0.2 BD1
BiochemistryBH1
עליון הערותMY_SUBTITLE
Glucose mg/dL 110.5 לאחר 50 גר' סוכר
BD1
Viral SerologyBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
Rubella Ab IgG IU/mL ! בעבודה Reference values
Nonreactive: <10 IU/mL
Reactive: >=10 IU/mL
BD1
Urine analysisBH1
שם
בדיקה יחידות ערך
תצוגה ערך
תחתון ערך
עליון הערותMY_SUBTITLE
Glucose mg/dL Normal BD1
Ketones mg/dL NEG BD1
Protein mg/dL 10 BD1
Blood mg/dL 0.03 TRACE BD1
Leukocytes Leu/uL 500 LARGE BD1
Nitrite NEG BD1
pH 6.0 BD1
Urobilinogen mg/dL Normal BD1
Bilirubin mg/dL NEG BD1
Automated Urine MicroscopyBH1
עליון הערותMY_SUBTITLE
Red Blood Cell /HPF 3 BD1
White Blood Cell /HPF 18 BD1
Squamous Epith. /LPF MANY BD1
Mucus /LPF FEW BD1
Urine analysis, CultureBH1
עליון הערותMY_SUBTITLE
Urine,Culture ! בעבודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
ד''ר אלי רימון02/12/2010הבדיקות שהוצגו תקינות למעט טסיות 64000 וזה נמוך
פני לרופא ליעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה בשבוע 8איילת02/12/2010
שלום רב,בהריון שלישי,בבדיקת אולטראסאונד בשבוע 8 נאמר לי כי שק ההריון ריק וכנראה העובר כבר נפלט החוצה מכיוון שהשק מתאים לגודל של שבוע 6. עד מתי כדאי לחכות ששק ההריון ייצא באופן טבעי?האם צריך לעבור גרידה או שאפשר בעזרת כדור לגרום להפלה? והאם אפשריים יחסי מין בזמן שכזה?
מודה לתשובתכם.
איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה בשבוע 8 - תגובה
ד''ר אלי רימון02/12/2010רצוי להמנע מיחסי מין
אין טעםלחכות
כדאי להתיעץ עם הרופא לגבי כדורים לכיווץ הרחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף דחוף הזרקת פרוגסטרוןאוג1102/12/2010
בוקר טוב
אני בתחילת הריו (אחרי IVF) ובגלל דימומים החליפו לי את כדורי Utrogestan בזריקת פרוגסטרון 250mg.
(Progesteron retard
לא נאמר לי שאחות צריכה להזריק לי לשריר והזרקתי לבד בבית תת עורי
1.האם זה מסוכן ?
2.האם בצורה זו הספיגה יעילה באותה מידה ואם לא מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף דחוף הזרקת פרוגסטרון - תגובה
ד''ר אלי רימון02/12/2010ראי תגובתי בתפוז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר מקוצראנונימית01/12/2010
צוואר הרחם 28 ממ ללא פנלינג
ועובר מתאים לשבוע 21
מיקום השיליה נמוכה
המליצה מעקב גדילה וצוואר והרחם
הבנתי שהצוואר מקוצר העם יש סכנה ללידה מוקדמת?
סובלת מכאבים כבר משבוע 17 יש לציין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר מקוצר - תגובה
ד''ר אלי רימון01/12/2010קיצור צואר הוא גורם סיכון ללידה מוקדמת אך במקרה שלך השינוי לא משמעותי עדיין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר במשקל גבוהה מגיל ההריוןשולה01/12/2010
שלום,
אני בשבוע 30 להריון ואתמול לאחר הערכת משקל העובר נאמר לי שהוא גדול מידי והופנתי למעקב במרפאה להריון בסיכון גבוהה. משקל העובר כיום הוא 2,040 ק"ג. אני בעצמי עליתי כבר כ-15 ק"ג (מתוכם 8 בחודשיים האחרונים). אני מאוד לחוצה מהתוצאות והייתי רוצה לדעת עד כמה המצב חריג ומה הסיכונים וההשלכות שיכולות להיות. אשמח לתשובה , תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובר במשקל גבוהה מגיל ההריון - תגובה
ד''ר אלי רימון01/12/2010כדאי לבצע העמסת סוכר 100 גר לאבחנת סוכרת הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסן ולידהעדי01/12/2010
שלום,
בת 41, שתי לידות רגילות וכעת בהריון שלישי תקין ,שבוע 30, לפי המלצת רופא מזריקה קלקסן 40 עד סוף ההריון ,עקב הפלות חוזרות בשנתיים האחרונות אל אף שלא נמצאו אצלי בעיות קרשיות או סיבות אחרות. שאלתי לקראת הלידה -
1. מה עליי לעשות כדי שאוכל לקבל זריקת אפידורל בעת הצורך ? האם אפשר להפסיק קצת לפני מועד הלידה או בעת תחילת הצירים הראשונים ?
2. האם הפסקה מוקדמת של הקלקסן יכולה להביא לניתוח קיסרי , ממנו מנסה כמובן להמנע ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסן ולידה - תגובה
ד''ר אלי רימון01/12/20101. מה עליי לעשות כדי שאוכל לקבל זריקת אפידורל בעת הצורך ? האם אפשר להפסיק קצת לפני מועד הלידה או בעת תחילת הצירים הראשונים ? אפשר להפסיק אם יש צירים
2. האם הפסקה מוקדמת של הקלקסן יכולה להביא לניתוח קיסרי , ממנו מנסה כמובן להמנע ? לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CREATININEמירב30/11/2010
שלום רב,
כרגע בהריון שבוע 8
הריון שני,בהריון קודם החל יתר לחץ דם חודש תשיעי,
מאז הלידה - כשנה וקצת עד לפני חודשיים לקחתי נורמיטן 50
לפני חודשיים הפסקתי לקחת את הכדורים
מדידות אחרונות 130\80 לחץ דם.
הוחלט שלמרות שהלחץ דם אינו גבוה כעת אני צריכה לעבור לטיפול בהריון בסיכון.
אני מאוד מודאגת מתוצאות בדיקות היום שקיבלתי היום,האם יש מקום לדאגה????
בנוגע ל CREATININE
0.49 mg/dl CREATININE
18 mg/dl UREA
GOT (AST)-17 U/L
14 U/L- GPT (ALT)
לא הצלחתי להעתיק את כל הבדיקות....
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבדיקות....
מירב30/11/2010הצלחתי ,הנה כל התוצאות
GLUCOSE 83 mg/dl
UREA 18 mg/dl
CREATININE 0.49 mg/dl
GOT (AST) 17 U/L
GPT (ALT) 14 U/L
BILIRUBIN-TOTAL 0.81 mg/dl
BILIRUBIN-DIRECT 0.17 mg/dl
BILIRUBIN INDIRECT 0.64 mg/dl* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCREATININE - תגובה
ד''ר אלי רימון01/12/2010בדיקות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומיםמיטל30/11/2010
שלום
בת 35 בהריון ראשון תאומים.
1.בתחילת שבוע 21 הרגשתי בבוקר ממש בעיטה בבטן מהעוברים.(זה קרה ברגע שקמתי והתישבתי במיטה) זה קרה כמה ימים(לא רצופים), ומאז ועד היום (מחר מתחילה שבוע 24) לא מרגישה בכלל את העוברים. יכול להיות שבשלב זה לא מרגישים? (ולמרות שהיו כמה ימים שהרגשתי ממש בעיטות)?
2. לפני ההריון שקלתי 56 (גובה 1.64). כמה בערך צריך לעלות עד שבוע זה?
3. מאיזה שבוע בערך יש משמעות לתנוחת העוברים לקראת הלידה??אני יודעת שיש מצבים שעובר מתהפך ברגע האחרון, אך רציתי לדעת בד"כ מאיזה שבוע סביר להניח שלא ישנה תנוחה?
תודה מראש
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומים - תגובה
ד''ר אלי רימון01/12/2010.בתחילת שבוע 21 הרגשתי בבוקר ממש בעיטה בבטן מהעוברים.(זה קרה ברגע שקמתי והתישבתי במיטה) זה קרה כמה ימים(לא רצופים), ומאז ועד היום (מחר מתחילה שבוע 24) לא מרגישה בכלל את העוברים. יכול להיות שבשלב זה לא מרגישים? (ולמרות שהיו כמה ימים שהרגשתי ממש בעיטות)? בשלב זה התנועות לא סדירות
2. לפני ההריון שקלתי 56 (גובה 1.64). כמה בערך צריך לעלות עד שבוע זה? 5-6 ק"ג
3. מאיזה שבוע בערך יש משמעות לתנוחת העוברים לקראת הלידה??אני יודעת שיש מצבים שעובר מתהפך ברגע האחרון, אך רציתי לדעת בד"כ מאיזה שבוע סביר להניח שלא ישנה תנוחה? 37 שבועות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקות פרוגסטרון או נרותלירון30/11/2010
שלום,
אני בשבוע 19 ,לאחר לידה מוקדמת של תאומים בשבוע 23
(שלא שרדו) הרופא שלי הציע לי לקחת זריקות פרוגסטרון קרפוראט 250 מ"ג פעם בשבוע,
או נרות פרוגסטרון כל יום.
מה עדיף?
(קראתי מאמר על עוברים שנולדים במשקל נמוך עקב טיפול בזריקות פרוגסטרון)
לתשובתך אודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקות פרוגסטרון או נרות - תגובה
ד''ר אלי רימון30/11/2010התרופות נחשבות בטוחות בהריון
אין בספרות הרפואית מאמרים המשווים את יעלות 2 התרופות.
ניתו לבחור באחת מהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמים ולא סדיריםסיגל30/11/2010
שלום
אני בשבוע 32, מזה כשבוע סובלת מצירים מוקדמים. ברקע זיהום שנגרם עקב אבצס שנוקז ביום חמישי האחרון, מטופלת באנטיביוטיקה - צפורל.
בבדיקות חוזרות ונשנות במיון אין דינאמיקה צווארית
בנוסף עובר גדול - 2100 נכון לשבוע 31+6.
עד היום הצירים היו כמעט סדירים (למרות שלא הוגדרו כך) - כל 10-15 דקות במנוחה.
היום בבוקר המצב השתפר - במנוחה יש ציר כל 30-60 דקות,כבר קשה לעקוב בדיוק. ללא שינוי בעצמת הצירים - לוחצים מאוד אך אינם כואבים.
בפעילות קלה (הליכה בבית, קימה, התכופפות וכדומה - המצב שונה, הצירים תכופים מאוד, כל כמה דקות. דורשים מנוחה.
נשלחתי למעקב הריון בסיכון - התור נקבע לחמישי הבא, בינתיים אני בחופשת מחלה (על ימי מחלה שהולכים ומתכלים)
שתי שאלות לי:
1. האם זה אומר שהמצב משתפר ואני בדרך להפסקת הצירים המוקדמים? האם אוכל לחזור לעבוד במידה והמצב משתפר עוד?
2. אני עובדת בעבודה פיזית - פיזיותרפיסטית. האם אוכל לקבל שמירת הריון בשל המצב הזה, גם ללא סיכון ממשי להריון? העבודה שלי ממש בלתי אפשרית במצב הזה, דורשת הרבה יותר ממה שאני יכולה כרגע
אודה מאוד על תשובתכם, אני קצת חסרת אונים בכל האינפורמציה החלקית שנזרקה לעברי בינתיים
תודה
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים ולא סדירים - תגובה
ד''ר אלי רימון30/11/20101. האם זה אומר שהמצב משתפר ואני בדרך להפסקת הצירים המוקדמים? האם אוכל לחזור לעבוד במידה והמצב משתפר עוד? מוקדם להתחייב
2. אני עובדת בעבודה פיזית - פיזיותרפיסטית. האם אוכל לקבל שמירת הריון בשל המצב הזה, גם ללא סיכון ממשי להריון? העבודה שלי ממש בלתי אפשרית במצב הזה, דורשת הרבה יותר ממה שאני יכולה כרגע-את צריכה לגשת לרופא תעסוקתי על מנת לקבל הקלות בעבודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרב תודות
סיגל01/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלותאמיר30/11/2010
שלום רב.
אשתי בשבוע ה 20 להריונה ועברו עלינו 20 שבועות קשים מנשוא.
לעיתים נדמה כי כל הצרות שבעולם התנקזו להריון הזה למרות שאני בתוך תוכי יודע שישנם מקרים גרועים יותר...
אז ככה,בתחילת ההריון גילה רופא הנשים שלנו כי לאשתי יש רחם דו קרני על שלל סיבוכיו,לאחר מכן אשתי סבלה מהקאות חזקות וקשות ואושפזה מספר פעמים בבית חולים עם טיפול של זופרן וכיום נוטלת כדורי זופרן כדרך קבע גם בבית.
בשבוע שעבר הגיעו תוצאות החלבון העוברי של אשתי והתוצאות מדאיגות ביותר: בדיקת החלבון יצאה 3.1 כאשר הרף העליון עומד על 2,בדיקת הגונדוטרופין השיילייתי יצאה 12 כאשר הרף העליון עומד על 3... סיכוי הלידה של תינוקת עם תסמונת דאון ביחס לגילה של אשתי ובשקלול הבדיקה הוא 1:109...
וכעת לשאלות:1. האם מומלץ לבצע דיקור מי שפיר? 2. מה הסיכוי להפלה במקרה כזה והאם הרחם הדו קרני עלול להטות את סיכויי ההפלה לרעתנו במקרה של דיקור?
3.האם ייתכן כי אין פגם גנטי וזוהי רק השילייה שמדממת (לאחר קריאה מרובה באינטרנט הבנתי כי זו גם אופציה..)ובמידה וכן מה הסיכון בעניין זה?
עוד בר קטן ששכחתי לציין לאשתי יש שילייה אחורית מרגינלית.....
תודה מראש לעוזרים.
אמיר.
נ.ב
שקיפות עורפית וסקירה מוקדמת עברו בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות - תגובה
ד''ר אלי רימון30/11/2010אכן אשתך אספה לה גורמי סיכון רבים.
1. האם מומלץ לבצע דיקור מי שפיר? כן
2. מה הסיכוי להפלה במקרה כזה והאם הרחם הדו קרני עלול להטות את סיכויי ההפלה לרעתנו במקרה של דיקור? בכל זאת כדאי לבצע דיקור
3.האם ייתכן כי אין פגם גנטי וזוהי רק השילייה שמדממת (לאחר קריאה מרובה באינטרנט הבנתי כי זו גם אופציה..)ובמידה וכן מה הסיכון בעניין זה? יתכן אך לא נדע עד הדיקור.
אם הדיקור תקין ההריון בסיכון להפרעה בתפקוד השליה עד האטה בצמיחת העובר וסיבוכים נוספים כמו רעלת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו..
אמיר30/11/2010האם בבדיקת אולטראסאונד רגילה רופא יכול להבחין באי גדילתו והתפתחותו של עובר?
האם הוא יכול לראות האטה מפורשת בצמיחה או שהרופא מסתמך על טווח מסוים וכל עוד העובר בנורמה אז הכל תקין?
מלבד רעלת הריון אילו עוד סיבוכים ייתכנו?
האם קיימת גם האפשרות שהמשך ההריון במידה ובדיקת מי השפיר יצאה תקינה יעבור כראוי ללא בעיות?
האם היא יכולה לקבל שמירת הריון?
האם יש משהו שאנו יכולים לעשות על מנת לסייע בעניין?
מצטער על כל השאלות אנו פשוט מאוד מבולבלים ואובדי עצות...ותודה על המענה.
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו.. - תגובה
ד''ר אלי רימון01/12/2010האם בבדיקת אולטראסאונד רגילה רופא יכול להבחין באי גדילתו והתפתחותו של עובר? רק בסונר מכוון למדדית הגדילה
האם הוא יכול לראות האטה מפורשת בצמיחה או שהרופא מסתמך על טווח מסוים וכל עוד העובר בנורמה אז הכל תקין? נכון
מלבד רעלת הריון אילו עוד סיבוכים ייתכנו? רעלת הוא המשמעותי ביותר
האם קיימת גם האפשרות שהמשך ההריון במידה ובדיקת מי השפיר יצאה תקינה יעבור כראוי ללא בעיות? סיבוכים כמו רעלת אינם קשורים למי שפיר
האם היא יכולה לקבל שמירת הריון? על פי הצורך
האם יש משהו שאנו יכולים לעשות על מנת לסייע בעניין?לצערי לא
כדאי לפנות לשיחה מסודרת אצל רופא להריון בסיכון גבוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת נמוכה של טסיות דם -דחוף ביותראנה29/11/2010
שלום,
שמי אנה אני בת 38, +2 ,בהריון בשבוע 33, בתחילת ההריון טופלתי במשך כחמישה חודשים בזריקות קלקסן ולאחר מכן הטיפול הופסק בהחלטתה של הרופאה המטפלת בי, בשל שלוש הפלות קודמות אני נמצאת במעקב במרפאת הריון בסיכון גבוה. בשבועות האחרונים יש ירידה בטסיות הדם בבדיקות הדם שאני עושה, נכון לעכשיו התוצאה עומדת של 118, מתוכנן לי ניתוח קיסרי (כיוון שגם את השניים הראשונים ילדתי בניתוח קיסרי) רציתי לשאול כמ שאלות -
1. על פי מיטב הבנתי זה מסוכן לתת הרדמה מקומית-אפידורל כאשר טסיות הדם נמוכות מ-100 , מה עושים במצב כזה?
2. האם ינתחו אותי לפני שבוע 39?
3. מה הסיכון בניתוח קיסרי במצב כזה? כלומר מבחינת דימומים פנימיים וכו'?
4. האם קיים סיכון גם לעובר?
5.עלי לציין שכרגע אני עובדת במשרה מלאה, האם מצב כזה מצריך מנוחה? אשפוז?
אודה על תשובתכם הדחופה (אני מאד מודאגת מזה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת נמוכה של טסיות דם -דחוף ביותר - תגובה
ד''ר אלי רימון29/11/2010. על פי מיטב הבנתי זה מסוכן לתת הרדמה מקומית-אפידורל כאשר טסיות הדם נמוכות מ-100 , מה עושים במצב כזה?ניתוח בהרדמה כללית
2. האם ינתחו אותי לפני שבוע 39?לא
3. מה הסיכון בניתוח קיסרי במצב כזה? כלומר מבחינת דימומים פנימיים וכו'? אין סיכון לדימומים רק הסיכון מאפידורל
4. האם קיים סיכון גם לעובר? לא
5.עלי לציין שכרגע אני עובדת במשרה מלאה, האם מצב כזה מצריך מנוחה? אשפוז?לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות נוספות בהמשך לתגובה
אנה30/11/2010תודה על תשובתך,
האם ישנה אפשרות אחרת חוץ מהרדמה כללית?מה עם הרדמה ספינלית?(הרדמה כללית מאד מפחידה אותי)
ומה אם רמת הטסיות אצלי תמשיך לרדת בשבועות הקרובים (יש עוד 6 שבועות עד שבוע 39)
האם עליי לבצע בדיקות דם בתדירות גבוהה יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות נוספות בהמשך לתגובה - תגובה
ד''ר אלי רימון30/11/2010jכשתגיעי ללידה תלקח בדיקה ואם טסיות פחות מ-100000 תנותחי בהרדמה כללית. אין אפשרות אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיאלוניפריטס שבוע 16לנה28/11/2010
סובלת מפיאלניפריטיס ודלקת כליות כרונית שבוע 16 האם יש סיכוי לקבל גמלת שמירת הריון? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עונה לך מנסיון אישי שלי
תהילה28/11/2010עברתי שתי הריונות ולידות עם דלקת כרונית בכליות , לי יש
הminimal change disease, ואכן קיבלתי שמירת הריון בשתי ההריונות החל משבוע 12 לערך.
הנפרולוג שלי הסביר לי שעליי להיות במנוחה על מנת שהלחץ דם לא יעלה ולא לאמץ יותר מידי את הכליות.
בריאות ,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיאלוניפריטס שבוע 16 - תגובה
ד''ר אלי רימון28/11/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר קיסריעדיאל28/11/2010
שלום רב
אני כשלושה חודשים לאחר קיסרי וכעת גיליתי לתדהמתי שאני בתחילת הריון (עובר עם דופק מתאים לשבוע 6+3)
האם הדבר מסוכן? מה הסיכוי שההריון ימשיך כרגיל אני נגד הפלות! בתודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון לאחר קיסרי - תגובה
ד''ר אלי רימון28/11/2010אין הוריה להפסיק את ההריון
הריון בטווח זה הוא בסיכון יתר לקרע של האחם לקראת סוף ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרסולט וויטמינים וגלובןדנה28/11/2010
שלום
שבוע 33, לוקחת חצי כדור גלובן כל ערב בשל סוכרת הריון. התחלתי לקחת פרסולט בשל צירים מוקדמים.
האם אפשר להמשיך לקחת מולטי ויטמינים (מולטיפמינה) כרגיל?
האם לחכות זמן מסוים בין לקיחת שלושת סוגי הכדורים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרסולט וויטמינים וגלובן - תגובה
ד''ר אלי רימון28/11/2010האם אפשר להמשיך לקחת מולטי ויטמינים (מולטיפמינה) כרגיל? כן
האם לחכות זמן מסוים בין לקיחת שלושת סוגי הכדורים?אין מניעה לקחת ביחד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)