מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אקטרופיוןפריהאן27/11/2010
אני בת 30
הבן הקטן הוא בן 4 היה לי דימום לאחר המגע והרופא זהה אקטרופיון
עד כמה זה מוצדק ואיך רופא יכול להוןת כל כך בטוח שזה לא משהו מסוכן
אני כל כך דואגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקטרופיון - תגובה
ד''ר אלי רימון28/11/2010בדכ מקובל לעשות קולפוסקופיה- הסכלות על הצואר במקרוסקופ לשלילת בעיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאים-פעילות גופניתדקלה27/11/2010
שלום,
הנני בת 35. מתאמנת 5 פעמים בשבוע (30-40 דק' פעילות אירובית ו-30 דק' תרגילי כוח הכוללים מכשירים או משקולות). מתאמנת מזה שנה וחצי באופן קבוע. הריון יחיד בעברי לפני 5 שנים, סובלת מקרישיות יתר, הריון קודם עם רעלת אחרי הלידה. כיום ל"ד 100/65. מנסה בימים אלה להיכנס להריון שני.
שאלותיי:
1. האם אוכל להמשיך להתאמן בהריון באותה פעילות, עוצמה ותדירות?
2. אצטרך להזריק קלקסאן. חששותיי הם שבמהלך פעילות גופנית ישנה עלייה בל"ד והשילוב של קלקסאן ול"ד מסוכן בגלל הסיכון לדימום מוחי. האם מסוכן? מה לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לרופאים-פעילות גופנית - תגובה
ד''ר אלי רימון28/11/20101.האם אוכל להמשיך להתאמן בהריון באותה פעילות, עוצמה ותדירות? אני מצדיע לך על פעילות הנמרצת ואולם נראה לי שכדאי שתמתני פעילותך.
2. אצטרך להזריק קלקסאן. חששותיי הם שבמהלך פעילות גופנית ישנה עלייה בל"ד והשילוב של קלקסאן ול"ד מסוכן בגלל הסיכון לדימום מוחי. האם מסוכן? מה לעשות? אין בעיה כזו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מחוסנת לcmv כשבני נדבק בcmvדנה27/11/2010
שלום
זהו הריוני השני. אני בשבוע 24. עדכה הכל בסדר.
אני לא מחוסנת ל- cmv :
igm ו- igg שליליים.
לפני כחודשיים בני בן ה3 חלה ב- cmv ( נמצא בבדיקות דם).
מאחר והייתי כבר בהריון התחלתי לשמור מאוד לא להדבק. ואני חוזרת על בדיקות cmv כל כמה שבועות.
בדיקה אחרונה הייתה בשבוע 22 וגם בה cmv שלילי לחלוטין אצלי.
1.האם אני צריכה לעשות עוד דברים?
2. האם העובדה שבדיקות הcmv שלי שליליות יכולות להרגיע אותי
3. האם אני צריכה לעשות עוד מי שפיר לבדיקת cmv
4. האם כדאי לי לעשות בדיקת שתן ל-cmv
אודה לכם על מתן תשובות לכל 4 שאלותיי אלו.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מחוסנת לcmv כשבני נדבק בcmv - תגובה
פרופ' יריב יוגב27/11/20101. רצוי לבצע בשבוע 28 בדיקת דם ושתן ל CMV
2 עד כה כן
3. לא
4. ראי 1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות המשך לתשובות שקיבלתי
דנה29/11/2010תודה על התשובות פרופ יוגב.
עוד כמה שאלות המשך ברשותך:
1. מהם בדיקות הדם שעליי לבצע בשבוע 28 ? האם אלו שובבדיקות הנוגדנים או בדיקה אחרת?
2. לגבי בדיקת שתן שהמלצת עליה ביררתי אצל הרופא שלי והוא אמר שיש רק בדיקת שתן לאנטיגן ( מרכיב של הוירוס) האם לזה התככונת או לבדיקה אחרת?
3. לגבי אותה בדיקת שתן , חקרתי מעט והסתבר לי שהיא הרבה פחות אמינה מבדיקת נוגדנים בדם . האם זה נכון? ואם כן אז למה כדאי לעשות גם אותה בשבוע 28 ?
4. שאלה מאוד חשובה - נאמר לי שישגם בדיקת PCR ( בדיקה שמזהה את הוירוס בדם). למה בעצם שאני לא אעשה אותה? האם אתה לא ממליץ לעשות אותה ?
5. ואם כן ( לגבי ה-PCR) איך אני עושה אותה ? רק בבית חולים? בתשלום פרטי?
אני מאוד מאוד אודה לך על תשובותיך על שאלותיי אלו
המון תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות המשך לפרופ יוגב- מקפיצה השאלה
דנה30/11/2010תודה על התשובות פרופ יוגב.
עוד כמה שאלות המשך ברשותך:
1. מהם בדיקות הדם שעליי לבצע בשבוע 28 ? האם אלו שובבדיקות הנוגדנים או בדיקה אחרת?
2. לגבי בדיקת שתן שהמלצת עליה ביררתי אצל הרופא שלי והוא אמר שיש רק בדיקת שתן לאנטיגן ( מרכיב של הוירוס) האם לזה התככונת או לבדיקה אחרת?
3. לגבי אותה בדיקת שתן , חקרתי מעט והסתבר לי שהיא הרבה פחות אמינה מבדיקת נוגדנים בדם . האם זה נכון? ואם כן אז למה כדאי לעשות גם אותה בשבוע 28 ?
4. שאלה מאוד חשובה - נאמר לי שישגם בדיקת PCR ( בדיקה שמזהה את הוירוס בדם). למה בעצם שאני לא אעשה אותה? האם אתה לא ממליץ לעשות אותה ?
5. ואם כן ( לגבי ה-PCR) איך אני עושה אותה ? רק בבית חולים? בתשלום פרטי?
אני מאוד מאוד אודה לך על תשובותיך על שאלותיי אלו
המון תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות המשך לפרופ יוגב- מקפיצה השאלה - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/11/2010הרבה שאלות...
1. בדיקת נוגדנים ו avidity
2. ניתן לבדוק תרבית ל CMV בשתן
3. היא בדיקה משלימה
4. ניתן לבצעה אך לא בכל מקום
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן ללדתנטע25/11/2010
שלום
בת 35 עם (ITP)בעיית חוסר קרישה ובהריון תאומים.
רציתי לדעת על בית רפואה מומלץ ללדת בהתחשב בעובדות אלו.
היכן יש רופאם מתמחים בתחום שיוכלו ללת לי את המענה המקצועי למקרה זה?
בברכה
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היכן ללדת - תגובה
פרופ' יריב יוגב25/11/2010בכל חדר לידה בארץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון וסכרתעדי24/11/2010
שלום,
אני בת 33 , שבוע רביעי להריון שהתגלה בבדיקה ביתית עדיין לא עשיתי בדיקות דם/ בדיקה אצל רופא, סובלת מסכרת טרום הריונית, לא מאוזנת (ערכים בצום 140-150)
קיבלתי תור למרפאת הריון בסיכון גבוה רק בעוד שבוע, בינתיים הפסקתי לקחת את הכדורים (מטפורמין). האם עליי ללחוץ להקדמת התור? האם להמשיך בכדורים?
הבנתי שהשבועות הראשונים הם הקריטים ביותר ולכן אני מאד לחוצה.
תודה
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון וסכרת - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/11/2010שבוע זהו זמן יחסית סביר במסגרת אילוצי המערכת הציבורית
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית מקיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשירת צוואר הרחםטל23/11/2010
שלום,
אני בת 30, לפני כ- 8 חודשים עברתי לידה מוקדמת בשבוע 23 + יומיים. כעת אני שוב בהריון בשבוע 7, האם הינך ממליץ לבצע קשירה לצוואר הרחם? נאמר לי כי בעת הקשירה יכול להיווצר גם זיהום ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשירת צוואר הרחם - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/11/2010תפירת צוואר הרחם מבוצעת במספר אינדיקציות
לידה מוקדמת אחת בעבר אינה חד משמעית אינדיקציה לבצע זאת
לכן לצורך ייעוץ מסודר לגבייך יש להכיר את פרטי המקרה הקודם ולבצע בדיקות נוספות
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשירת צוואר הרחם
טל24/11/2010היי,
בהמשך לשאלתי הקודמת, אנא אפרט, בת 30, לפני כשמונה חודשים עברתי לידה מוקדמת: ירידת מים בשבוע 23 + יומיים ללא צירים, או כל כאב. כל המדדים היום תקינים כולל אורכו של צוואר הרחם. לא הייתה פתיחה. אושפזתי בבית חולים ובוצעה הרחבה מלאכותית של צוואר הרחם על מנת לבצע את הגרידה. (בהרדמה מלאה) עד כה לא קיבלתי תשובה משום רופא לסיבת המקרה, יש השערות שמדובר בזיהום כל שהוא במי השפיר.
כעת אני בשבוע 7+3 ימים והאם לאור עברי, הייתי ממליץ לבצע קשירה של צוואר הרחם?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשירת צוואר הרחם - תגובה
פרופ' יריב יוגב25/11/2010על פניו לא
אך אין לראות בכך כל המלצה ללא הערכה נוספת
התיעצי עם רופא המומחה בתחום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי מי שפירסיגל23/11/2010
שלום, בת 28 הריון שלישי.
בבדיקה שגרתית בשבוע 25 התגלה לי ריבוי מי שפיר AFI 28
נשלחתי לעשות העמסה מלאה (ה-50 יצא תקין), אקו לב עובר וייעוץ גנטי.
הודגמה קיבה וסרעפת במצב תקין.
הכל הכל הכל יצא תקין, ב"ה!
יש לציין סקירה מוקדמת+מאוחרת, שקיפות עורפית - תקינות.
חלבון עוברי - תקין, חוץ מהערך של ה-AFP שיצא 2.30
גם סקירה מכוונת, עקב AFP גבוה (2.30) יצאה תקינה.
ביום חמישי עשו לי שוב הערכה של כמות מים, התגלה שהכמות עלתה וה-AFI עומד כרגע על 30. בפעם הקודמת שבדקו צוואר (בשבוע 26) הוא היה 4.4 ועכשיו התקצר ל-3.5
הערכת משקל עובר מתאימה לשבוע 31 ואני כרגע בשבוע 30.
מה הסיכוי שתהיה לידה מוקדמת?
שהעובר לא יצליח להתבסס באגן עקב הריבוי ויצטרכו לנתח?
מה הסיכוי שחלילה חלילה חלילה משהו לא תקין עם העובר? למרות שכל הבדיקות תקינות לחלוטין...
האם נדרש מעקב בהיי ריסק?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/11/2010יש לשקול ייעוץ גנטי
בנפח מי שפיר שציינת קרוב לוודאי שאין מניעה מלידה רגילה
קיצור הצוואר אינו מדאיג
לא ניתן לשלול באופן מוחלט בעיה בכובר
במידה ומעוניינת בייעוץ מקיף אישי פרטני תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפיר ושיליה קדמיתעינת22/11/2010
אני רוצה לעשות מי שפיר בשבוע 18. אין אינדיקציה מבחינת שקיפות וסקר ביוכמי שליש ראשון וכן סקירה ראשונה תקינה לחלוטין
השיליה שלי קדמית (לא פתח)
כמו כן ההריון בסיכון עקב קרישיות יתר (פקטור 2 הטרוזיגוט וחסר בפרוטאין S) ואני מטופלת בקלקסן 80
ילד אחד בביתולאחריו 3 הפלות (2 הריונות כימיים והפסקת דופק בשבוע 13- עובר עם קריוטיפ תקין)
האם יש סכנה בדיקור עם שיליה קדמית? האם מדקרים דרך השיליה או מוצאים אזור בו היא לא מפריעה? האם זה מגדיל את הסיכון שבדיקור? כמו כן האם דיקור בעבר (בהריון הקודם) בשבוע 32 מלמד משהו על הסיכון האישי שלי בדיוקר בהריון הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר ושיליה קדמית - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/11/2010שאלות רבות....
כעיקרון גם בשליה קדמית משתדלים למצוא חלון שבו ניתן לדקר ללא מעבר דרך השליה אך לעיתים יש צורך לעבור דרך השליה. זו פעולה מקובלת
יש לזכןר שיש להפסיק הקלקסן 24 שעות טרם הדיקור
לא פרטת מדוע בצעת דיקור בהריון בעבר בשבוע 32 אך אין זה משנה את הסיכוי לגבי הסיכון בהריון הנוכחי
המלצתי היא לא לדחות הדיקור לשבוע 32
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעות אישית לצורך הערכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהריון הקודם
עינת23/11/2010בוצע דיקור בשבוע 32 בגלל SEVERE IUGR
בשבועות בהם דיקור רגיל היה רלוונטי- לא היתה אינדיקציה לדיקור (סיכויים בcombined test של 1:8300 וסקירה ראשונה מושלמת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהריון הקודם - תגובה
פרופ' יריב יוגב23/11/2010אין במידע זה כדי לשנות את תשובתי לשאלתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל ראש העוברשרה22/11/2010
שלום רב,
בשבוע 22+5 ביצעתי סקירה מאוחרת, כאשר גודל הראש שנתקבל HC= 202.3 מ"מ.המתאים לשבוע 22+3 . בסקירה המוקדמת אותה ביצעתי בשבוע 14+5 גודל הראש עמד על HC=111 מ"ה המתאים לשבוע 15+3.
1. האם הפער בין הסקירות נורמלי?
2. אני לא מחוסנת ל-CMV, בפעם האחרונה נבדקתי בשבוע 17 (בדיקה תקינה), האם יתכן שזה קשור?
תודה מראש על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודל ראש העובר - תגובה
פרופ' יריב יוגב22/11/20101. כן
2. אין קשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודרה רבה
שרה22/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחילת הריוןקרן22/11/2010
שלום,
אני עובדת במשרד הנמצא על כביש עירוני סואן ובו תנועה ערה במשך היום.
האם יש לזיהום האויר השפעה כלשהי על ההריון בתחילה ובכלל בהמשך?
עדיף להיות עם חלונות סגורים לגמרי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחילת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב22/11/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסן וטיסות לחו"לגלית22/11/2010
שלום רב,
אני בת 38 ואמא לילד בן 15 חודשים. בלידתו עברתי ארוע DIC קשה כנראה כתוצאה של תסחיף, ובבירור מעמיק שנעשה בהמשך התברר שאני הומוזיגוטית לפקטור V לידן.
אני בתחילת היריון שני והתחלתי להזריק קלקסן 40 לפני שלושה ימים.
העבודה שלי כרוכה בנסיעות לחו"ל. בהיריון הקודם נמנעתי מלטוס כיווון שבעברי נטייה קלה לל"ד. את ההריון עברתי עם ל"ד מאוזן ותקין.
שאלתי היא האם מותר לי לטוס, טיסות קצרות לאירופה? אני מבינה שקלקסן מגן מפני סיכון של פקקת?
תודה רבה
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסן וטיסות לחו"ל - תגובה
פרופ' יריב יוגב22/11/2010כן
יש להקפיד עח גרביים אלסטיות תנועה מרובה בזמן הטיסה והזרקת קלקסן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא נמוכהרחל21/11/2010
שלום, לאחר שנתיים וחצי של טיפולים ושתי הפלות נכנסתילהריון באופן טבעי.
אני היום ב- 4-5 ימי איחור (ווסתות סדירות).
בטא - 102. אני יודעת שעוד יומיים אצטרך לבדוק הכפלה. אך האם זה בכול אופן לא נמוך מידי לאיחור כזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא נמוכה - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/11/2010קשה לדעת
יש להמתין לבדיקה נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות איסוף שתןלאה21/11/2010
שלום
מצ"ב תוצאות של איסוף שתן אחרי שהיה לי מעט חלבון בשתן בסטיק של אחות מעקב הריון. שבוע 27.
האם מעיד על רעלת הריון?
Creatinine (U) /24h 1.30 g/24h 0,80 - 1,80 .(....*.....).
Protein (U)/24 hr 168.20 mg/24h 0,00 - 150, .(..........)*
Urine Volume 2500.00 mL
========================* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות איסוף שתן - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/11/2010לא
ערכים תקינים להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שליה נמוכהשירה21/11/2010
שלום רב,
אני כרגע בשבוע 23+1, בסקירה שעשיתי נמצאה שליה נמוכה במרחק 1.7 ס"מ מהפתח.
1. מהו המרחק המינימאלי הבטוח ללידה רגילה?
2. מהי הסבירות שאצטרך ניתוח קיסרי?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שליה נמוכה - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/11/20101. כיום מקובל 10 מ"מ
2. יש להמתין לשלבים מאוחרים של ההריון להערכה נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירת תאומיםנטע21/11/2010
שלום,
בת 35.5 עם תאומים. עשיתי סקירת מערכות יום אחרי תחילת שבוע 22 .
עובר נקבה יושבת למטה..משקלה 510 גרם.
עובר זכר למעלה..משקלו 437 גרם.
1. האם המשקלים תקינים? מעל/מתחת לממוצע?
2. כמה גרם משלב זה העוברים צריכים לעלות מידי שבוע?
3. האם יש סיכוי שהם יתהפכו? אם כן מה הסיכוי? (במטרה שבעז"ה הבן יצא ראשון כדי שיהיה פדיון הבן)
4. צוואר הרחם 35 מ"מ, סגור. האם האורך בסדר? האורך אמור להתקצר במשך הזמן?
תודה מראש
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירת תאומים - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/11/20101. כן
3. כן
4. כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)