מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דימום מסיביליליאן04/06/2010
שלום, בת 43 לאחר טיפולי IVF ללא ילדים.
שבוע שביעי+ 5 אמש החל דימום מסיבי בלתי פוסק רצתי למיון ומסתבר שיש דופק והעובר בסדר.
1 מה יכולה להיות הסיבה לכך
2 האם זה מעמיד את ההריון שלי בסיכון
3 האם יש צורך במנוחה מעבר לרגיל
זהו הריון מאוד יקר ואם יש משהו שמומלץ לעשות אעשה בלי להסס.
תודה
לילי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
ד''ר אלי רימון05/06/2010איננו יודעים מה מקור הדימום ולא ניתן לצפות אם ההריון ימשיך
אין טיפול תרופתי יעטדי למניעת הדימום
רב הרופאים ממליצים על מנוחה כי זה נשמע הגיוני אך לא מוכח רפואית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך-עדכון
ליליאן12/06/2010נאמר לי שהיתה היפרדות שליה חלקית, אולטרא סאונד כשבוע לאחר הדימום הכבד (שבוע 9) הראה דופק והעובר בהתפתחות התואמת את גילו.
נצפתה המטומה בגודל 3X4 סמ שלא מועכת את שק ההריון.
כמו כן האזור בו נפרדו הקרומים תחום.
1. האם יש סיכוי שהאיזור ייתאחה?
2. אני נחה הרבה ובהחלט הדימום פסק רק פה ושם הכתמות חומות, האם ישנן עוד אילו המלצות?
זהו הריון מאוד יקר אעשה הכל...
תודה
לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך-עדכון
פרופ' יריב יוגב12/06/2010לצערנו אין הוכחה כי שינוי התנהגתי או תרופה כלשהי משפיעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות יתר בלוטת התריס בהריון- דחוףלילך פ04/06/2010
אני בהריון בשבועה 8+6
עשיתי שבוע שעבר בדיקות דם כשהערכים הם:
TSH- 0.01
FT4- 32.15
TT3- 5.6
בבדיקת U.S חוזרת היום, הרופא אמר ששק ההריון שלי קטן בשבוע, כלומר שהעובר מתאים לשבוע 7.5 ושיתכן שזה בגלל פעילות הבלוטה. האם זה נכון??? העובר שלי יכול כבר להיפגע מכך??
בנוסף הוא אמר שיש סיכוי להפלה של 50%,האם זה נכון?
דבר שני שרציתי לדעת הוא האם התרופות שניתנות לאיזון הבלוטה יכולות להזיק לעובר?? כי הן עוברות אליו דרך השיליה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ב תריס
ד''ר אלי רימון05/06/2010יתר פעילות יכול להיות קשור להפלות
הטיפול גורם להפרעת פעילות בלוטת התריס של העובר במקרים נדירים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לתפור צואר הרחם ?נטלי03/06/2010
שלום רב.
אני בהריון שני - תאומים שבוע 12+5.
בעברי בהריון הראשון היתי עם קיצור צואר (בערך 1.5) החל משבוע 24
בגלל צירים מוקדמים (ללא תפר) . לאחר שמירת הריון ,מנוחה ושכיבה ילדתי בשבוע 40.
היום חלק מהרופאים אומרים לי שאני חייבת לתפור את צואר הרחם ,וחלק אומרים
שבשום פנים ואופן - לא לתפור.
אני נקרעת ולא יודעת מה לעשות.
1) מה דעתכם בנושא ,האם לתפור צואר הרחם ?
2) מה הסכנות והחסרונות של התפר?
3) אם יתפרו לי עכשיו ,ובשבועות 20+ יתחילו הצירים
ולא יספיקו להוריד את התפר -
מה הסכנה והאם זה יכול להיות בלתי הפיך?
מאוד אודה לכם לתשובה בהקדם..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפר
ד''ר אלי רימון05/06/2010ראי תשובתי ב BEOK
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותטלי03/06/2010
שלום
אני בהריון בשבע 32 , בת 40, סכרת הריונית חוזרת.
כיום מאוזנת בדיאטה, ערכי הבוקר מגיעים עד 95
ובמהלך היום מאוזנת
העובר- בן בבהערכת המשקל -אחוזון 80
מדדי הראש גדולים בכ- 3 -4 שבועות
bpd- 90 mm
HC 324 MM
שאלותיי:
האם סכרת הריונית יכולה לגרום למימדי ראש גדולים?
כלומר האם יש קשר בין הסכרת למדדים אלו?
האם עלולה להיווצר בעיה בלידה עקב ראש גדול?
האם שימוש באינסולין עשוי להשפיע /לעכב ולו במעט את צמיחת ראש?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטלי
ד''ר אלי רימון03/06/2010סוכרת או הטיפול בה לא משפיע על מדדי הראש לפי מיטב ידיעתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון וקלקסןמעיין03/06/2010
בהריון אחרי IVF, שבוע 6+5 מזריקה קלקסן עקב פקטור 8 גבוה וLAC.
היום כשהזרקתי כנראה פגעתי בכלי דם ואיך שהוצאתי את המחט ירד לי הרבה דם.
האם החומר נכנס בכל זאת?
האם כדאי להזריק שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסאן
ד''ר אלי רימון03/06/2010הזריקי מחר במקום אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון נוסף לאחר גרידה עקב CMVטלי03/06/2010
שלום,
במרץ 2010 נקלטתי ובבדיקות דם שיגרתיות התגלה כי כנראה נדבקתי ב CMV סמוך להריון.
(אוידיטי 34% וה IGM חיובי) יש לציין כי בצעתי בדיקה זו כחצי שנה לפני ההריון ולא הייתי מחוסנת.
לאחר התיעצויות ובדיקת דם נוספת בצעתי לצערי גרידה בשבוע 10.
1. מתי מומלץ לנסות להרות שוב?
2. במקום עבודתי מספר נשים הרות בשלבים שונים בהריון. האם לשמור מהן מרחק? כלומר, לא
לשבת באותו חדר? האם אני מדבקת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV
ד''ר אלי רימון03/06/2010את לא מדבקת
ממולץ להמתין כשנה עד הריון נוסף ובכל מקרה לא פחות מ-6 חודשים
פני להתיעצות רופא הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר מוות תוך רחמיאולגה03/06/2010
שלום,
אני כרגע בשבוע 24 , בהריון הקודם בשבוע 23 התגלה שאין דופק לעובר . בבדיקות שעשו אז וגם לאחר נתיחה של העובר לא נמצא סיבה למקרה.
גם עכשיו כמו אז הכל תקין והופנתי למחלקת אם ועובר,
השאלה האם אני צריכה שמירת הריון?
חייבת לציין שאיני חשה בטוב כבר תקופה יש לי כאבי ראש עזים וסחרחורות התקפי כאבי צלעות שלא מאפשרות לי לנשום. בשתן לא נמצא חלבון.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון
ד''ר אלי רימון03/06/2010אינני רואה את הסיבה לשמירת ההריון
הכאבים על פני הצלעות מוכרים בהריון למעקב בלבד- פני לרופא לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ועוד דבר- בדיקת GBSפולי02/06/2010
הפנו אותי לבדיקה רק עכשו(תחילת שבוע 37). האם לא מאוחר מדי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBS
ד''ר אלי רימון03/06/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי סוכר יורדים בסכרת הריוןפולי02/06/2010
הי
אני עם סכרת הריון בשבוע 37(לא היתה סכרת טרום הריון) ומטופלת בגלובן ואינסולין משבוע 25. לא עליתי כלל במשקל עד כה , אבל אני עם עודף משקל גדול במקור.
בשבועיים האחרונים עם אותו טיפול תרופתי ואותה תזונה ערכי הסוכר שלי ירדו משמעותית (לפעמים שעתיים אחרי ארוחה עיקרית שאין בה פחמימות, רק חלבון, ירקות ושומנים יש לי אפילו סוכר של 60...) לעומת ערכי סוכר משמעותית גבוהים יותר בחודשים הראשונים לטיפול בסכרת.
האם עם הזמן ולאור זה שלא עליתי במשקל, יש ירידה בערכים?
בפורום סכרת אחר, מישהי(שאינה רופאה) כתבה שאולי כדאי לבדוק את זרימת הדם לשלייה. האם באמת כדאי ובכלל האם עליי לדאוג או לשמוח שהערכים נמוכים כ"כ?
תודה
פולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת
ד''ר אלי רימון03/06/2010פני לרופא בהקדם
לעיתים זהו סימן לירידה בפעילות השליה ולעיתים יש לשקול ילוד מוקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס בהריוןדני02/06/2010
שלום רב!
אני בשבוע 25 להריון, לפני 4 שנים אובחן כי יש בגופי הרפס סימפלקס 1+2, משמע גם הרפס וגינלי.
אני מאוד לחוצה- ואף אחד אינו מסביר לי כמו שצריך, יש לי כמה שאלות שאני צריכה לדעת תשובות עליהן:
*האם בזמן ההריון עצמו התינוק יכול להידבק בהרפס?
*בזמן הלידה- מכיוון שאין לי מושג אם יש לי נגעים בזמן התפרצות גם בתוך הנרתיק, (יש דבר כזה בכלל נגעים בתוך הנרתיק?) האם יש סיכון להידבקות לתינוק?
*ובזמן הלידה- אם אין נגעים פעילים בזמן הלידה האם הוירוס עדיין מדבק גם כשבעצם אין נגעים פעילים?
קראתי המון כתבות בנושא הזה ובכולן כתוב שבזמן יחסי מין אני יכולה להדביק גם אם אין נגעים פעילים, אז איך זה שרופא הנשים שלי אמר לי שצריך לקחת טיפול מונע החל משבוע 36 כדי למנוע התפרצות בזמן הלידה כשבעצם התינוק עובר בתעלת הלידה ובנרתיק ויכול להידבק גם כשאין נגעים?
ולמה הרופא המטפל שלי כזה אדיש לנושא- זה הרי יכול לסכן את התינוק מאוד?!
אשמח לתשובותיכם המהירות, אני מאוד לחוצה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס
ד''ר אלי רימון03/06/2010הדבקה מהרפס וגינלי היא רק בתהליך הלידה, בדכ אם יש נגע פעיל
אין הדבקה בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלת עובר אחד מתוך שנייםמיכל02/06/2010
שלום,
אני בשבוע 18 עם תאומים.
לאחד העוברים נמצא טטרלוגיה ע"ש פלו. האם אפשר לבקש לבצע הפלה בגלל מום זה?
ואם אפשרי, מתי כדאי לעשות? מה הסיכון לעובר הבריא?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מום עוברי
ד''ר אלי רימון03/06/2010כדאי להפחית את העובר ומוקדם ככל האפשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות חומותרחלי01/06/2010
אני בשבוע 17 לפני כחודש התחילו דימומים, ובמשך שבועים הפרשות חומות (וסמיכות) הייתי בבדיקה וההפרשות לא מהרחם אלא מצואר הרחם. אשמח לקבל הסבר והאם זה מריע להריון תקין. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות
ד''ר אלי רימון03/06/2010פני לרופא שאבחן את מקור הדימום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתן לתרביתפנינה01/06/2010
שלום רב, שבוע 18+5מזה כחודש, כאבים בזמן סיום מתן שתן (מעין משיכות כלפי מטה בבטן תחתונה) וברוב הזמן לא בכל מתן שתן. בבדיקת שתן לתרבית תוצאה - ללא צמיחה. למיטב הבנתי אין דלקת, שאלתי היא ממה יכולים לנבוע הכאבים הנ"ל והאם תקין בשבוע זה והאם ישנן בדיקות נוספות שעליי לעבור. אציין כי אני נמצאת בהריון בסיכון גבוה בשל סכרת טרום הריונית מאוזנת בעזרת אינסולין.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן
ד''ר אלי רימון03/06/2010תופעה מוכרת בהריון עקב לחץ הרחם
אם תרבית חוזרת שלילית אין מה לעשות בנוסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברי 1:48 ודיקור מי שפירדנית31/05/2010
שלום דר',
היריון לאחר IVF, שבוע 21 והמטומה החל משבוע 6 שמסרבת לעזוב.
בשבוע 17 ביצעתי בדיקת חלבון עוברי והתוצאה ימאה 1:48 סיכון לתסמונת דאון.אציין כי שקיפות עורפית וסקירה מוקדמת תקינים וגילי הוא 38.
עקב ההמטומה אין אפשרות לדקר בשלב עקב סכנה ממשית להמשך ההיריון.הרופא המטפל וכן הרופא ביחידה לסיכון גבוה הציעו להמתין עוד שבוע ולבדוק האם ההמטומה מוגדרת. במידה וכן יבוצע דיקור.
ידוע לי כי דיקור לאחר שבוע 22 נחשב למסוכן ביותר, האם יש בדיקה אחרת שאוכל לעשות מלבד הדיקור? למרות שיצאה לי תוצאה נמוכה של חלבון העוברי אין לי חשש שהעוברבעל מום אני יודעת שמבחינה סטטיסטית הנתונים אינם לטובתי: גילי, היריון לאחר IVF, המטומה וכו'.
היש עיצה מעודדת עבורי?
תודה רבה,
דנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
ד''ר אלי רימון03/06/2010לצערי לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהגליה31/05/2010
במשטח שנילקח מהנרתיק נימצא: חיובי Strep gr B
ברצוני לדעת מה זה אומר ואיזה טיפול עלי לקבל. אני בשבוע 30 הריון בסיכון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GBS
ד''ר אלי רימון31/05/2010טיפול רק בלידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



