מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקת שתן ודםבהריון29/06/2010
אלו התוצאות שחורגות מהטווח בספירת הדם:
WBC-Leucocytes 12.00 10*3/micl 4,50 - 11,0 .(..........)*
RBC-Red Blood Cells 3.65 10*6/micl 3,80 - 5,30 *(..........).
Hemoglobin 10.70 g/dl 11,70 - 16,0 *(..........).
Hematocrit 32.10 % 35,00 - 47,0 *(..........).
Neutrophils % 80.0 % 40 - 75 .(..........)*
Lymphocytes % 15.6 % 22 - 44 *(..........).
Neutrophils # 9.60 # 1,80 - 7,70 .(..........)*
ואלו התוצאות של בדיקת השתן, אני מבינה שהשתן לכללית תקין, אך מה זה שתן מיקרוסקופיה ומדוע זה נבדק, ומה משמעות התוצאות?
PH (U) 5.50 5,00 - 8,00 .(.*........).
Nitrit (U) NEGATIVE
Ketone (U) NEGATIVE 0,00 - 0,00
Glucose (U) NORMAL 0,00 - 0,00
Urobilinogen (U) NORMAL 0,00 - 1,00
Bilirubin (U) NEGATIVE
Protein (U) 30.00 mg/dL 0,00 - 30,0 .(.........*).
Leucocytes (U) NEGATIVE 0,00 - 10,0
Erythrocytes (U) NEGATIVE 0,00 - 10,0
ואז כתוב שבדקו גם שתן מיקרוסקופית ואל התוצאות בלי שום טווחי ייחוס
Leucocytes (U)/Field 6.00 Leuco/F
Erythrocytes (U)/Field 3.00 Ery/F
Epithelial Cells (U) /F ++
+++ Calium Oxalate crys
תוצאה של תרבית עדיין לא הגיעה.
האם מדובר בדלקת? אני אמורה לעבור מי שפיר ביום א', האם על פי התוצאות יש מניעה לכך? (זה כבר שבוע 22+0 בשל דיקור ל-cmv שצריך להיעשות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן
ד''ר אלי רימון30/06/2010הבדיקות לא מכוונות לזיהום בשתן
תשובה סופית היא התרבית
הציגי המסמכים לרופא שמבצע מי שפיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, התרבית שלילית
בהריון01/07/2010האם זה אומר שהכל תקין או שעדיין יש להמשיך לברר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכוןלילי29/06/2010
בת 40, השמנת יתר, BMI 37, יתר לחץ דם.
אני מאוד רוצה להכנס להריון.
מה הסיכוי לעבור הריון בשלום ועד איזה שלב.
הריון קודם שקלתי בערך 10קילו פחות. והתינוק נולד בשבוע 36 עקב רעלת הריון. זה היה לפני 6 שנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילי
ד''ר אלי רימון29/06/2010קיימים סיכונים בעיקר לרעלת חוזרת
לכן יש צורך במעקב הריון בסיכון
לפני הריון פני לרופא משפחה לבקרת ל"ד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה - והוספה
לילי30/06/2010תודה על ההתייחסות.
לחץ דם - בד"כ קצת יותר מ-140/90 ולעיתים, לדעתי בעיקר בעת מאמץ אפילו קטן או התרגזות יכול להגיע גם ל- 160/100.
רוצה להתחיל אלדומין כבר מעכשיו.
בפעם הקודמת הרעלת התחילה בסוף חודש 5.
האם לאחר כל כך הרבה שנים והמשקל, ל"ד - אני בסיכון גבוה יותר מאשר בפעם הקודמת או שבערך אותו סרט צפוי גם הפעם.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירה מוקדמתשרון29/06/2010
שלום,
היום שבוע 14 בדיוק.
עקב דימומים וכאבים הומלץ לי להקדים את מועד הסקירה המוקדמת.
זהו הריון IVF אז ידוע בוודאות חישוב ווסת אחרון (23.3.2010).
(אולם בשקיפות נראה כי העובר גדול ב 4 ימים מתאריך הווסת).
הקדמנו ליום חמישי (ייצא שאני בשבוע 14 + 2 לפי ווסת ואולי קצת יותר לפי US אחרון אם ההתפתחות המשיכה כפי שהייתה).
האם זה מוקדם מדי?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירה
ד''ר אלי רימון29/06/2010ניתן לעשות אך צריך לשאול את הרופא שיבצע את הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכוןשרון28/06/2010
שלום,
הריון IVF שבוע 14+1.
היסטוריה של דימומים והמטומה שנצפצה כבר בשבוע 7.
בין שבוע 7 ל 10 היו דימומים מלווים בכאבי בטן וגב.
עד יום שבת במשך כמעט 4 שבועות - הפוגה בדימומים.
ביום שבת עקב דימום היינו במיון - הדם היה טרי אך בכמות מועטה.
הרופא במיון טען שהוא רואה משהו שיכול להיות שרירן או חלק מהשליה שכנראה נפרד - כי מרקמו נראה אחר. עליי לציין שזה היה US חיצוני ושהוא הראה כי בזווית מסוימת זה נראה תקין ובזוית אחרת לא - ושיש צורך בדופלר.
ההמטומה גדלה מ 1.5 ס"מ על 7 מ"מ לגודל של 3.5 ס"מ על 1.7 מ"מ
שאלותיי:
1. האם ייתכן ופתאום יש שרירן ברחם? אני אחרי צילום רחם תקין ובהריון הקודם הכל היה תקין.
2. מה המשמעות ש"חלק מהשליה לא זורם בו דם"? האם זה אמין לחוות דעה כזו בעיקר לאור העובדה שבזוית אחרת - פתאום זה "יכול להיות תקין"?
3. הרופא במיון המליץ על מרפאה של הריון בסיכון ואמר לבקש הפניה מהרופא. אולם הרופא שלי מסרב לתת לי הפניה כזו בטענה שגם ככה לא ניתן לעשות כלום בשלב זה. מה אני יכולה לעשות??
4. מהי המשמעות של גדילת ההמטומה להמשך ההריון? היא צמודה לשליה וממוקמת ע"י הצוואר.
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה
ד''ר אלי רימון29/06/2010. האם ייתכן ופתאום יש שרירן ברחם? אני אחרי צילום רחם תקין ובהריון הקודם הכל היה תקין.-יתכן כי השרירנים הקטנים גדלים בהריון אך זו לא הבעיה המשמעותית
2. מה המשמעות ש"חלק מהשליה לא זורם בו דם"? האם זה אמין לחוות דעה כזו בעיקר לאור העובדה שבזוית אחרת - פתאום זה "יכול להיות תקין"? בשבו כזה קשה לקבוע כזו קביעה
3. הרופא במיון המליץ על מרפאה של הריון בסיכון ואמר לבקש הפניה מהרופא. אולם הרופא שלי מסרב לתת לי הפניה כזו בטענה שגם ככה לא ניתן לעשות כלום בשלב זה. מה אני יכולה לעשות??
הרופא צודק מבחינה זו שאין שום התערבות כעת. אם הוא מרגיש מנוסה לטפל בכך אין בעיה
4. מהי המשמעות של גדילת ההמטומה להמשך ההריון? היא צמודה לשליה וממוקמת ע"י הצוואר.- יתכנו עוד דימומים , מדובר בדימום פעיל כנראה על רקע הפרדות קצה השליה.
יש מקום למעקב קפדני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישי דם (?) בשיליה שבוע 26רחלי28/06/2010
שלום לרופאים
הריון רביעי, במעקב במרפאה להריון בסיכון גבוה בה אני מטופלת גילו באולטראסאונד "באזור הפרוקסימלי של השיליה נצפה אזור לא סדיר בגודל 22*41 מ"מ (קרישי דם?)" אני סובלת ביומיים האחרונים ממן "התקפי דימום" - דם אדום אפילו עם מעט קרישונים ממלא את האסלה, נספג בפד ולא חוזר אלא לאחר שעות, ללא קשר לקיום יחסי מין.
יש לי אקטרופיון בצוואר אבל הרופאה שבדקה אותי (במוקד לשם ניגשתי כשזה קרה לראשונה) בעת דימום אמרה שזה לא נראה מהצוואר אלא מהרחם. למחרת, היום, במרפאת הריון בסיכון ראו את הממצא הנ"ל.
מה המשמעות? יש ממה להיות מודאגים?
אציין כי בתחילת ההריון עד שבוע 18 הייתה המטומה בשיליה שנספגה ויש כל הזמן צירים ללא דינמיקה.
תודה מראש על התייחסותכם שחוסכת הרבה ספקולציות,
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרחלי
ד''ר אלי רימון28/06/2010מדובר ב"המטומה" בשליה שמבטאת איזור הפרדות שליה קטן
מסיבה זו יש דימום
חשוב לדעת שאין טיפול הפותר את הבעיה
מומלץ מנוחה ומעקב הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות וכאביםאמה28/06/2010
שבוע 34+0, הריון עם תפר צווארי, בשכיבה כבר 22 שבועות.
לפני כשבועיים, בעת תזוזת העובר למטה (מצג ראש) הופיע כאב חד בעומק הנרתיק/ איזור צוואר הרחם (אני מניחה לפי המיקום האנטומי), יותר משמאל. בין התזוזות לא היה כל כאב. בבדיקה PV הצוואר והתפר נמושו תקינים, ללא לחץ. ב-TVS אורך צוואר 34 מ"מ, בדומה למדידות קודמות.
לציין כי העובר פעיל מאוד, אולם כל עוד התנועות לא כלפיי מטה, אין כאב.
מזה יומיים תדירות התנועות מטה גהוהה מאוד ומכאן גם הכאבים, עד כדי קיצור זמן המקלחת והקימות המעטות מהמיטה שהרשתי לעצמי.
בשכיבה על צד ימין יש לעיתים הקלה כי היא מוסטת מעט מהאיזור הרגיש, אולם בלתי אפשרי לשכב שעות על צד אחד.
האם התופעה מוכרת? האם תקינה? יש לי ביקורת בעוד 3 ימים. האם יש מקום להקדימה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד''ר אלי רימון28/06/2010בהחלט יתכן שתנועות באיזור התפר יגרמו כאב
אם כזה חמור הקדימי הפגישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת אספיריןיפית28/06/2010
בוקר טוב,
מוטרדת כבר כמה ימים...שבוע 32 הריון לאחר 3 הפלות לא מוסברות, בבדיקות לא נמצאו ממצאים מיוחדים ובכל זאת בהריון הנוכחי מקבלת קלקסן 40+אספירין כל יום וברוך השם הגענו עד הלום.
מחר הרופא שלי ביקש שאפסיק עם הקלקסן, הוא טוען שאם זה היה יעיל זה כבר עשה את העבודה וכרגע אין צורך להמשיך,
אין צורך להסביר כמה שההריון הזה יקר לי וכמה חששות מלווים אותו, אני מתה מפחד להפסיק, וגם לא מבינה למה כל כך מוקדם.
ממה שקראתי מפסיקים בשבועות יותר מתקדמים.
מה אתן חושבות? עם מי עוד אני יכולה להתייעץ בהתראה כה קצרה?
תודה רבה ויום נפלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אספירין
ד''ר אלי רימון28/06/2010הרופא צודק בדבריו שהספירין אם הועיל כבר "עשה את שלו"
בדכ מפסיקם את האספירין בשב 35 לערך לקראת הלידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופא.שני27/06/2010
אני בהריון שבוע 21 עם שלייה אחורית
אני מרגישה כבר למעלה משבועיים את העובר פעם או פעמיים ביום -כמו דג בבטן.
היום משום מה לא הרגשתי כל היום
האם בשבוע זה אמור להיות מורגש כל יום?
כדאי להבדק?לציין שהייתי ביום חמישי אצל הרופא נשים והכל היה בסדר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות
ד''ר אלי רימון28/06/2010התנועות בגיל כזה אינן סדירות ולכן להכנס לבהלה אם לא מורגשות זמן מה
אם נמשך גשי לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רימון תודה ושאלה נוספת
שני28/06/2010כמה ימים של העדר תנועות בשבוע 21 מומלץ לחכות עד שפונים לרופא?
לציין שמשבוע 16 לערך הרגשתי כל יום כמעט ובשבועיים האחרונים כל יום תנועות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנועות
ד''ר אלי רימון29/06/20103-4 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לרופאים המסורים.לירן27/06/2010
בשבוע 19 הריון תאומים ובתוצאות בדיקות הדם נכתב: HEPATITIS Bs Ab-0 ובנוסף TOXOPLASMA IGg-0. שאלתי היא מה אומרות תשובות אלו? האם זה מסוכן להריון או לזמן ביצוע ניתוח קיסרי (כאשר יגיע הזמן בע"ה)? כמו כן האם צריך או ניתן להתחסן בהריון או שצריך לחכות לאחרי הלידה בע"ה?
שאלתי הנוספת היא :בעברי שני קיסריים ובשניהם הזדהמתי ואושפזתי לאחר הניתוח (בשני למשך חודש!!!!)האם ניתן יהיה לקבל טיפול אנטיביוטי לפני הניתוח שיכול לעזור למנוע מצב זה?
תודה רבה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעל
ד''ר אלי רימון27/06/2010הבדיקות תקינות
לנושא הזיהום את מקבלת אנטיביוטיקה מניעתית בכל ניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםענת27/06/2010
רופא משפחה רשם לי ברזל ferrograd folic
בעלון רשום שהוא מיועד למבוגרים ולנשים לא הרות
האם מותר בהריון ליטול אותו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדינה
ד''ר אלי רימון27/06/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתן - תוצאות איסוף שתןכרם27/06/2010
אני בת 38
הריון שני (אחרי הריון ראשון תקין) - שבוע 29
למרות בדיקות חודשיות של חלבון בשתן ולחץ דם תקינות, הגעתי לרופא עם רגליים נפוחות מאד, ונשלחתי לבצע בדיקת איסוף שתן
להלן התוצאות (החורגות מהנורמה) - האם יש מקום לחשש? הרופא שלי בחו"ל עד השבוע הבא ואין לי עם מי להתייעץ
VOLUME URINE 3.50 L/24H
PROTEIN U CONC 6.00 MG/DL
PROTEIN U/24HR 210.00 MG/24H
3500 CC :כמות
אודה לתשובתכם,
כרם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איסוף
ד''ר אלי רימון27/06/2010נחשב תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפה והטלפיים בתחילת הריוןעדי27/06/2010
נודה לי כרגע שאני בהריון, ובימים הארונים מתמלאים לי פצעי הפט לבנים על השפתיים ופצעים קטנים על הלשון והחך העליונה, ששורפים מאוד. ארצה לדעת אם במידה שיש לי הפה והטלפיים (אף שאין לי חום או פצעים על הידיים והרגליים.. ) האם זה מסכן אותי להמשך ההריון ? מאחורי 5 הפלות חוזרות כך שדי מפוחדת מהמצב החדש. תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
ד''ר אלי רימון27/06/2010לשמחתי אין נתונים מבוססים על זה בהריון
כדאי לפהות לרופא עור בהקדם לקבלת אבחנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגסטרון אחרי IVFי'27/06/2010
שלום רב.
הריון שבוע 7 לאחר IVF והחזרת 3 עוברים (עוד לא היה א"ס לדופק).
מקבלת תמיכה של גסטון 50מ"ג ליום + אנדומטרין 2 נרות ביום.
רמת הפרוגסטרון שנמדדה היום היתה 109 וה- E2 היה 2656. האם הפרוגסטרון לא נמוך מדי לשלב זה של ההריון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוגסטרון
ד''ר אלי רימון27/06/2010אני לא רואה משמעות למדוד רמת פרוגסטרון
התיעצי עם הרופא שהפנה אותך לבדיקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב, אני חודשיים לפני הלידה והימירב27/06/2010
להגיש בקשה לשמירת הריון,מה עלי עשות?
תודה
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למירב
ד''ר אלי רימון27/06/2010פני לרופא המטפל לקבלת אישור לביטוח לאומי ( הטפסים באתר ביטוח לאומי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםענת27/06/2010
לפני יומיים התחלתי לצרוך כדורי ברזל בשם פוליפרין ולמחרת ראיתי שיש לי פריחה גדולה על הבטן ומתחת לפופיק.
היום מעט עבר ונשארה רק פריחה ליד הפופיק.
1.האם יתכן מהברזל?לציין שאני נוטלת גם פרנטל כבר 4 חודשים ללא תופעות
2.האם מסוכן לעובר תגובת האלרגיה הזו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
ד''ר אלי רימון27/06/2010אין סכנה לעובר
לא נץקלתי ברגישות לפוליפרין אך זה בהחלט יתכן
פני לרופא לשקול תכשירברזל אחר ואולי סיבות אחרות לפריחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



