מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון חמישי, ושאלותאפרת27/06/2010
לאחר מאמצים רבים השגתי הריון נוסף. (הריון חמישי, ילד אחד)
ביום חמישי הבטא היתה 29 והפרוגסטרון 43 (12 יום לאחר ביוץ מתועד)
ההנחיות שקבלתי הן קלקסן 80 ואספירין 100 מבטא חיובית עקב APLA
כמו כן אני מטופלת במטפורמין 3 פעמים ביום עקב PCO
יש לי גם מחיצה של 20% ברחם שתועדה בהיסטרוסקופיה ובUS תלת מימדי.
הריונות קודמים: הראשון עם רעלת הריון, זרוז בשבוע 37 ומשקל לידה נמוך. השני PPROM שבוע 22 עם צוואר ארוך וסגור ללא דינמיקה רחמית- השראת לידה עם פיטוצין. השלישי blighted ovum שבוע 9. הרביעי missed שבוע 9.
חלק מההריונות לאחר השראות ביוץ וחלק ספונטניים.
(לא ברור לי מה מכל מה שרשמתי רלבנטי לצורך השאלה. מחק את המיותר)
שאלותיי:
1. האם יש להימנע מקיום יחסים בתחילת הריון, ואם כן אז לכמה זמן?
2. האם יש חשיבות לשעת הזרקה קבועה ומדוייקת של קלקסן?
3. האם יש מבין התרופות שאני נוטלת שעדיף לא ליטול יחד, או לחילופין דווקא יחד? (קלקסן, אספירין, מטפורמין, סידן+ויטמין D, חומצה פולית, ברזל, B12)
4. מה עוד חשוב שאדע עד שאפגוש את רופאת המעקב שלי כדי למקסם את הסיכוי שההריון יצלח בפעם הזו?
הרבה תודות ושבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאפרת
ד''ר אלי רימון27/06/2010. האם יש להימנע מקיום יחסים בתחילת הריון, ואם כן אז לכמה זמן? אין מניעה
2. האם יש חשיבות לשעת הזרקה קבועה ומדוייקת של קלקסן? לא, שינויים עד שעה שעתיים סביר
3. האם יש מבין התרופות שאני נוטלת שעדיף לא ליטול יחד, או לחילופין דווקא יחד? (קלקסן, אספירין, מטפורמין, סידן+ויטמין D, חומצה פולית, ברזל, B12) לא
4. מה עוד חשוב שאדע עד שאפגוש את רופאת המעקב שלי כדי למקסם את הסיכוי שההריון יצלח בפעם הזו? את מטופלת היטב, בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכוןהדס26/06/2010
שלום לכם
אני נמצאת בהריון עם תאומיםבשבוע 16 השאלה שלי אצל עובר השני שהוא השמאלי התגלו בעיות כגון חיך ושפה שסועה ואני בדעה להוריד את העובר השמאלי אני מתלבלטת לגבי העובר השני שהוא בצד ימין ואצלו הכל בסדר כרגע אני גם בת 40 וחצי אז ההריון שלי נמצא בסיכון וגם עם סוכרת הריונית האם להמשיך את ההריון עם עובר אחד או שגם אותו אני צריכה להוריד
תודה הדס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון
פרופ' יריב יוגב26/06/2010ע"ס המידע לא ניתן לתת יעוץ רציני
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ פרטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהדס
עדי27/06/2010אני עברתי הפחתת עובר מתוך שניים לפני כשבועיים בשבוע 17, אם תרצי פרטים אשמח לשתף ולענות על שאלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קצת מוזרהשלום26/06/2010
שלום יש לי שאלה קצת מוזרה אך הנושא מטריד אותי מאוד. אני כרגע בשמירת היריון בבית עם תאומים (לאחר טיפולי IVF ) עקב שליה נמוכה ודימומים. כל לילה כשאני הולכת לישון אני מתוך שינה מותחת את השרירים ומן הסתם גם הבטן נמתחת ואז אני קמה בבוקר עם כאבים בבטן התחתונה האם דבר זה נורמלי או יכול לגרום למשהו? אני משתדלת להמנע מלעשות את זה אך זה קורה מתוך שינה אין לי כל כך שליטה על זה אז מה אתה ממליץ? תודה על עזרתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קצת מוזרה
פרופ' יריב יוגב26/06/2010אין בכך כל בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה מגרדת בעורליליאן25/06/2010
בת 43 שבוע 11
יש לי תופעה של פריחה וגרד חזק בעור שמופיעה ככתמים אדומים ונפיחות, כשריטות וכפצעונים, שמופיעה במקומות שונים בגוף.
התופעה מציקה מאוד.
נוטלת לורטדין ומשחת קורטיזון אך התופעה לא חולפת.
1. האם הגורם קשור להריון (לוקחת פרוגסטרון כתמיכה)
2. אילו שהם פתרונות יצירתיים להקלה?
3. האם זה מעיד על בעיה כלשהי בהריון?
תודה
לילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה מגרדת בעור
פרופ' יריב יוגב26/06/2010ללא בדיקה לא ניתן לחוות דיעה םני לרופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת אנדומטרין אחרי המטומהשרון25/06/2010
שלום,
הריון IVF שבוע 13+3 עם המטומה - דימום משבוע 7 למשך 3 שבועות ומאז הכל ב"ה תקין.
אחרי בדיקות פרוגסטרון (גדול מ 127) ו E2 תוצאה (12760) נאמר לי להפסיק בבץ אחת את התמיכה (גסטון הופסק לפני 10 ימים אחרי בדיקה קודמת וביום רביעי האנדומטרין שהיה 3 פעמים ביום).
היום בבוקר התחילה הפרשה צהובה ללא גרד או ריח.
1. האם הפסקת התמיכה בבת אחת היא תקינה במצבי?
2. האם ייתכן וההפרשה נובעת מהפסקת התמיכה והאם זה נ ורמאלי ? עד היום לא יכולתי לשים לב כי היו ההפרשות של האנדומטרין אבל הן היו רק לבנות...
3. לאור ההיסטוריה, האם עליי לפנות למרפאת הריון בסיכון? הבנתי שההמטומה מגבירה סיכון להיפרדות בעתיד??
תודה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת אנדומטרין אחרי המטומה
פרופ' יריב יוגב26/06/20101. כן
2. לא
3. התייעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערב טובאמה25/06/2010
שבוע 33, בשמירה עם תפר צווארי וקלקסן.
לעיעתים (ובעיקר לעת ערב) אני חשה "עומס" על בית החזה ודפיקות לב חזקות (לא מהירות) וחשק לקחת נשימות עמוקות.
ללא קוצר נשימה או תופעות אחרות.
אני חשה צורך לעיתים להרים ידיים מעל לראש כדי להרחיב את בית החזה. לפעמים עוזר, לפעמים לא.
מה המלצתך בנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למימי
פרופ' יריב יוגב26/06/2010אלו ממצאים שכיחים בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש קרישיות שמצריכה קלקסן או לא?לילי24/06/2010
שלום ד"ר , אני מעתיקה לך את תוצאות בדיקת הקרישיות שלי, רופא אחד טוען שיש צורך בקלקסן ורופא שני טוען שאין צורך, אני מחפשת רופא שלישי להתייעץ עימו ובינתיים מבקשת ממך לשפוך לי קצת אור-תודה רבה
PT (Seconds) 8.4 ( 10 ) 11.3
I.N.R 0.9
21.6 (28.7 ) 30.6 PTT
4.44 ( 5.3 ) 13.56 Homocystein
Fibrinogen (Hypercoag.) 200 ( ) 400 486
Protein S Free 37 60( )120
APCR (APC Resistance) 2 ( 2.72 ) 4
Factor VIII 65( )165 |הדגש|226|סדגש|
Factor IX 70( )150 |הדגש|150.6|סדגש|
|46.2 Factor XI 130( ) 60
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש קרישיות שמצריכה קלקסן או לא?
פרופ' יריב יוגב24/06/2010ע"ס הבדיקות הלבד לא ניתן לגבש דיעה
לצורך ייעוץ מפורט ואישי קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMVא24/06/2010
שלום,
שבוע 26+, היום לראשונה במהלך ההריון ביצעתי בדיקת CMV (עד עכשיו גרתי בחו"ל), התוצאות הראו IGG 103 ו-IGM שלילי.
השוויתי את התוצאות עם שנים קודמות וראיתי שיש עליה בערכי ה-IGG בבדיקה הנוכחית 103 ונתן לראות שבבדיקה הקודמת לפני כשלוש שנים היה רק 65י.האם עלי לבצע בדיקות נוספות או שהעליה בתחום הנורמה?האם זה יכול להעיד על הדבקה שניונית בשנה האחרונה?
*
103
CMV IgG 07/06/07 | *
65
CMV IgG | 25/05/06 |
*
62
CMV IgG 04/06/03 | AU/ml |
*
89.1
מה זה אומר???? האם זה בעיתי??? מקווה שזה לא מעיד על בעיתיות כלשהי...
אשמח לקבל תשובה ב
הקדם...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV
פרופ' יריב יוגב24/06/2010חסר משמעות
בדיקות במעבדות שונות קיטים מסחריים שונים אין לכך כל חשיבות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
א24/06/2010המון המון תודה על התשובה המהירה והמרגיעה...
אציין רק שהכל נעשה במעבדות של מכבי וכי יומיים לאחר כניסתי להריון הייתי חולה בסטרופ, דלקת בגרון שאובחנה לאחר לקיחת משטח.אין קשר,נכון?
לדעתך אני יכולה להיות רגועה בנושא??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ' יריב יוגב26/06/2010להערכתי כן
לצורך ייעוץ סופי ופרטני תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ולופוסעמית24/06/2010
שלום רב
אני חולת לופוס מזה כ 15 הבא לידי ביטוי בפרקים.
אני נמצאת בהריון שני שבוע 5.
עשיתי בדיקות דם ויצא שיש לי בעיה בתפקודי הקרישה.
רוצה לציין שעד עכשיו לא היתה לי בעיה לא בתפקודי הקרישה לא בכליות רק בפרקים.
הבדיקה שיצאה חריגה הינה
Beta 2 Glycoprotein 1 IgM
קרישה
Cardiolipin IgG Ab | | NEGATIVE
|
Cardiolipin IgM Ab | | NEGATIVE
|
Beta 2 Glycoprotein 1 IgG | U/ml | (
0 *
2.9 )
5
|
Beta 2 Glycoprotein 1 IgM | U/ml | (
0 )
5 *
5.9
|
שאלתי היא מה המשמעות של התוצאה החריגה מה זה אוומר?
והאם בהריון התוצאות אמורות להיות באותו תחום של ערכים או תחום שונה?
אציין שאני מאוד לחותצה מהתוצאה ואשמח להסבר מפורט
תודה מראש עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון ולופוס
פרופ' יריב יוגב24/06/2010לא ניתן להבין מתוכן ההודעה אילו בדיקות לא יצאו תקינות
בדיקות אלו אינן משתנות כתוצאה מההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
עמית25/06/2010הבדיקה שלא יצאה תקינה הינה Beta 2 Glycoprotein 1 IgM
התוצאה יצאה 5.9 כאשר התחום הוא עד 5
מה משמעות הבדיקה הנ"ל ומה זה אומר לגבי ההריון
אודה על תשובתך שבת שלום עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
פרופ' יריב יוגב26/06/2010יש לחזור על הבדיקה בעוד 12 שבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםענת24/06/2010
אני בשבוע 20 ובשתי בדיקות שתן אחרונות יוצא לי בתרבית שתן "צמיחה מעורבת של מספר סוגי חידקים".שתן כללי תקין ואין לויקוציטים או חלבון בשתן.לציין שאני מנקה מאוד טוב לפני עם מים וסבון ואין לי צריבה במתן שתן.
1.מה זה אומר צמיחה מעורבת?
2.האם תיתכן דלקת?
3.יש צורך לבדוק שוב שתן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
פרופ' יריב יוגב24/06/20101. שלא הצליחו לבודד חיידק בודד ויש כמה חיידקים
2. כן
3. כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקצרות צוואר הרחםגליה24/06/2010
שלום. אני בת 38.הריון שני ספונטני.שבוע 33 הריון בסיכון. לפני 3 ימים נימדד אורך צוואר רחם של 28. ברצוני לדעת מתי רצוי לחזור על הבדיקה והאם יש הנחיות שמירה מיוחדות משום שזהו הריון בסיכון?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקצרות צוואר הרחם
פרופ' יריב יוגב24/06/2010אין צורך לחזור על הבדיקה לאור גיל ההריון אורך צוואר רחם של 28 מ"מ הינו ממצא תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעלת הריוןדקלה23/06/2010
שלום,
קראתי שרעלת הריון מקורה בהשרשה לא טובה של השלייה. על איזה שבועות של ההשרשה מדובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעלת הריון
פרופ' יריב יוגב24/06/2010עד שבוע 14-16 לערך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה!שירן23/06/2010
אני חולה בזאבת ועברתי הפלה שניה בשבוע 10, קיבלתי אספרין במהלך ההריון והרופא אמר לי שרק אחרי הפלה שלישית אפשר לבדוק את הסיבה במכונים ומרפאות מיוחדות. האם יש בדיקות שאפשר לעשות לבירור הסיבה (בצורה פרטית)? האם אפשר לבדוק את העובר בצורה כלשהי כדי לברר? אני מפחדת שזה יקרה שוב. מה יכולה להיות הסיבה להפלות? אני מחכה לתשובה בדחיפות, אני ממש אובדת עצות ומדוכת מהעניין. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה!
פרופ' יריב יוגב24/06/2010יש מקום לברור סטטוס נוגדני APLA וכן יש מקום במידה וחיובית לטיפול בהריון הבא
לצורך ייעוץ פרטני קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנקילוזינג ספודליטיס ויומירה בהריוןלילך23/06/2010
אני נוטלת יומירה על רקע של אנקילוזינג ספונדליטיס. 40 מ"ג אחת לחודש עם תוצאות טובות מאוד. מאז שנכנסתי להריון הפסקתי עם התרופה אך יש החמרה במצבי. כעת בשבוע 10. האם מותר ליטול תרופה זו בהריון? מהם הסיכונים?
תודה, לילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנקילוזינג ספודליטיס ויומירה בהריון
פרופ' יריב יוגב24/06/2010מהמחקרים הקיימים אין מניעה משימוש בהומירה בהריון. קיימת נטיה להפסיקו במהלך הטרימסטר השלישי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך. עוד שאלה ברשותך
לילך24/06/2010למיטב ברוריי נעשו יש מעט מחקרים שבדקו את היומירה על נשים בהריון. רציתי לדעת מה הסיכונים בנטילת ההומירה והאם ניתן ליטול אותי בשליש הראשון והשני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך. עוד שאלה ברשותך
פרופ' יריב יוגב24/06/2010במידה ומחלתך מחמירה יש התוויה טיפולית ברורה
אין מניעה מנטילה בטרימסטר ה I ו II* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעשה מוזררחלי23/06/2010
בוקר טוב,
שבוע 25 בהריון ארוך ו"מעניין". צירים לסירוגין משבוע19 שנראו בניטור בעבר אך לא משפיעים על הצוואר. אתמול בבוקר ניגשתי למוקד נשים עקב צירים תדירים ומורגשים היטב. הרופאה הביטה על המוניטור ואמרה שיש צירים חלקם סדירים. קיבלתי טיפול ונוזלים עד חמש בערב, אז עברתי ניטור חוזר וניגשתי לרופא שהחלף בינתיים. הוא הביט על שני המוניטורים והודיע ליע שבאף אחד מהם אין צירים ושהוא היה משחרר אותי כבר בתשע בבוקר.
כיצד תיתכן אי הסכמה כזו בין שני רופאי נשים? האם המוניטור זה משהו שנתון לפרשנות אישית?
אציין כי אני יודעת שהיו לי צירים, חלקם היו גם ארוכים וחזקים עד שלא יכולתי לדבר. אני בעלת משקל עודף, דופן בטן עבה. ייתכן שזה קשור?
תודה על התייחסתוכם.
רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעשה מוזר
פרופ' יריב יוגב24/06/2010ללא ראיית הניטור קשה לחוות דיעה אך חילוקי דעות קיימים תמיד
השמנת יתר בהחלט מקשה על הפיענוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)