מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אחרי מי שפירעינת08/05/2011
ביום שלישי 3.5 עברתי בדיקת מי שפיר , רציתי לדעת מתי אפשר לקיים יחסים אחרי הבדיקה?
ובכלל האם ומתי ניתן כבר לחזור לשיגרה הרגילה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי מי שפיר - תגובה
ד''ר אלי רימון08/05/2011ניתן לחזור לשגרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היריון תאומים לאחר דילול מ-3טל08/05/2011
שלום,
לפני כשלושה וחצי שבועות עברתי דילול מ-3 ל-2. עד כה הכל טוב (טפו טפו טפו)
הרופא שביצע את הדילול אמר לנו בשום פנים ואופן לא לעשות אולטראסאונד וגינאלי אלא חיצוני בלבד. (לא הסביר למה).
יש לי קצת כאבים בבטן התחתונה ובנרתיק ואני רוצה שהרופא יבדוק אותי (רופא אחר של קופ"ח), מה גם שיש לנו סקירה בשבוע הבא (יוצא שבוע 16 + 6).
האם מישהו יכול להסביר לי למה זה בעייתי לעשות וגינאלי, והאם שווה לוותר על הבדיקה ולשאת את החרדה ?
אני חוששת כל הזמן מהתקצרות של צוואר הרחם והנושא מעולם לא נבדק בגלל האיסור לאולטרסאונד וגינאלי. האם שווה להמתין עוד? עד מתי אסור לעשות וגינאלי?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היריון תאומים לאחר דילול מ-3 - תגובה
ד''ר אלי רימון08/05/2011הגבתי בתפוז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסן ואפידורלרעות08/05/2011
אני לאחר 3 הפלות חוזות ברור קרישיות תקין מלבד LAC גבולי,כעת אני בהריון ומקבלת כל יום זריקת קלקסן 60 ,אני בשבוע 37,נאמר לי שלא ניתן לקבל אפידורל רק לאחר 12 או 24 שעות ממתן זריקת הקלקסן האחרונה,רציתי לברר מדוע והאם זה גם במקרה שלי כשהקלקסן ניתן להגן מהפלה,אשמח לתשובה מהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסן ואפידורל - תגובה
ד''ר אלי רימון08/05/2011מחשש לדימום בתוך עמוד השדרה יש צורך להמתין 24 שעות
אם קלקסאן ניתן בשל הפלות ניתן להפסיקו סמוך ללידה אפילו למספר ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV בהיריוןאסתריקה07/05/2011
שלום,
בת 37. במסגרת ההכנות לקבלת תרומת זרע בת"ש בצעתי ב-09/2010 בדיקות ובינהם CMV.התוצאה:
CMV-IGG 13.40 : positive
CMV-IGM: negative
בהזרעה שניה (3.4.11) נקלטתי להיריון וכיום אני בשבוע שביעי. ב-28.4.11 ביצעתי אותם בדיקות והתוצאה של CMV להפתעתי שונה ומדאיגה:
CMV-IGG 9.20 : positive
CMV-IGM borderline
CMV -AVIDITY > 30%
CMV IGM METHOD2 NEGATIVE
HIGH AVIDITY > 30%
BORDERLINE 15%-29.9%
LOW AVIDITY < 14.9%
מס' שאלות:
מה עלי לעשות, האם יש מצב שהעובר נפגע? האם יש בדיקות שיכולות לברר זאת בודאות ובאיזה שלב? האם זה מוביל להפלה טבעית/יזומה בהרבה מהמיקרים ?איך נדבקים בזה? מאחר ולא הייתי במגע כלשהו עם אף אחד מאז הבדיקה הראשונה בספטמבר אני חוששת שנדבקתי מזרע התורם כבר בהזרעה הראשונה (1/3/11)כי הבנתי שבנק הזרע בת"ש לא בודק את הנוגדנים האלה אצל התורם...
בנוסף, מה אומרת התוצאה CMV IGM METHOD2 NEGATIVE ? ומצד שני תוצאה:
CMV-IGM borderline
אשמח לתגובה בהקדם מאחר ואני מאוד מודאגת וחוששת להפלה או לעובר פגוע ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV בהיריון - תגובה
ד''ר אלי רימון08/05/2011הבדיקה המהימנה ל-CMV מראה ש IGM שלילי
לכן מדובר בזיהום ישן שלא ישפיע על ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון שבוע 19נני07/05/2011
שלום!
(אני בסיכון גבוהה עקב קרישיות , תופעת רינו ., וסקלרודרמה. עם קלקסן ואספירין)
אני בת 32 הריון שלישי בשבוע 19
ביצעתי שקיפות עורפית ונאמר לי כי היא תקינה.
בסקירה הראשונה נאמר לי כי נראה מוקד אקוגני בלב בחדר שמאל, ובנוסף יש הרחבת אגן כליה קל 3 .
ביצעתי בנוסף את התבחין המרובע , והתשובה היא 1:12000 ,
ולפי הגיל 1:695 .
האם כדאי בכל זאת לבצע מי שפיר עקב שני סממנים קלים אלו ,למרות החלבון התקין?
אודה מראש על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון שבוע 19 - תגובה
ד''ר אלי רימון08/05/2011התשובה לא חד משמעית
מציע לך לפנות ליעוץ גנטי מסודר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בהכרח אצטרך להזריק קלקסן בהריוןטלי07/05/2011
שלום רב,
בבדיקות קרישה נמצאו אצלי הממצאים הבאים:
פרוטאין C ופרוטאין S נמוכים
אנטי טרומבין 3 נמוך
הטרוזיגוט ל APCR
הומוזיגוט לMTHRF
הטרוזיגוט לפקטור 5 ליידן
פקטור 2 ליידן נורמלי
האם זה אומר שבהכרח אצטרך להזריק קלקסן בהריון
האם כדאי לי להתחיל טיפול תרופתי נוכח התוצאות (אני בת 25)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם בהכרח אצטרך להזריק קלקסן בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון08/05/2011לא ציינת מדוע נבדקת לקרישיות
אם באמת יש לך את כל הפרעות הקרישה שציינת ( מקבץ כזה הוא חריג ) יהיה צורך בהזרקת קלקסאן ומעקב קפדני בהריון
ממליץ לך להבדק על ידי רופא הריון בסיכון טרם ההריון לקביעת המדיניות בהריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה
טלי09/05/2011נבדקתי בגיל 21 בבי"ח בלינסון עקב היסטוריה משפחתית של קרישת יתר כדי לברר האם מותר לי ליטול גלולות. עשיתי את הבדיקות כמה פעמים כך שהן לצערי מדוייקות.
תודה רבה על התשובה.
האם אני צריכה ללא קשר להריון לקבל טיפול תרופתי כלשהו לדעתך? (אספירין אולי?) כרגע אני רק לוקחת טריקרדיה (ויטמינים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון09/05/2011לא קבוע אך לפני טיסות, ניתוחים יש לקחת קלקסאן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 31 מיעוט מי שפירחגית07/05/2011
שלום ובוקר טוב, שבוע אושפזתי 4 ימים בבית חולים במחסור מי שפיר, 4.5 ס"מ, כמו כן חשד לעובר מתחת לאחוזון עשר, אך באיפוז נשלל עובר קטן ונמצא עובר באחוזון 25. כמו כן במהלך האישפוז בדקו דליפה של מי שפיר בני דרכים (פד ווגינאלי עם בדיקה חדשנית לדבריהם), לא נמצא חשד לדליפה, יעצו לי להתייעץ עם יועץ גנטי. אני אישית עשיתי את כל הבדיקות האפשריות לפני ההיריון, חלבון עוברי ואינובין B יצא 1:10000, שקיפות עורפית יצאה תקינה,( 1:3946), סקירת מערכות תקינה פרט לנקודה אקוגנית בשמאל בלב, סקירה שניי תקינה והנקודה נעלמ. במהלך האישפוז שתתי הרבה מים דבר שלא עשיתי לפני, כמו כן עלתה כמות מי שפיר ביום שיחררוי ל9 ס"מ, אתמול יומיים אחרי השיחרור שוב ירדה כמות מי השפיר ל 6 ס"מ, רצוי לציין שעשו לי את כל בדיקות לוירוסים ולא נמצאו וירוסים. שאלתי היא: 1. אם קיים קשר בין שתיה לעליית מי שפיר? 2. האם ישנם פעמים בהם יש מחסור במי שפיר ללא סיבה? 3. האם לפני הנתונים שרשמתי פ מומלץ לי ללכת ליעוץ גנטי ולעשות דיקור מי שפיר (אני כבר בשבוע מתקדם 31+3, דבר שלא משאיר בידי יותר מידי בריריות). אשמח לתשובה מהירה חגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 31 מיעוט מי שפיר - תגובה
ד''ר אלי רימון08/05/2011חגית , ראי תשובתי בתפוז
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ' יוגבמירית06/05/2011
שלום,
אני מטופלת במרפאת היריון בסיכון בשל סכרת נעורים
אני בשבוע 25 ונשלחתי לעשות הערכת משקל + פרופיל ביופיזי
ראשית, אשמח להבין - מה זה בעצם פרופיל ביופיזי?
שנית, האם את הבדיקות הללו לא עושים בשבוע מתקדם, יותר לקראת שבוע 30?
או שבסכרת נהוג לעשות בדיקות אלו מספר פעמים, החל משבוע זה?
תודה, רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופ' יוגב - תגובה
פרופ' יריב יוגב09/05/2011פרופיל ביופיזי חלר מבדיקת הסונר הבודק את נפח מי השפיר ומידת התנועתיות של העובר כמדד ל"הרגשתו"ברחם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחילת הכתמות שבוע 10אילי06/05/2011
יש סיבה לדאגה התחיל לי היום הכתמות קצת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחילת הכתמות שבוע 10 - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/05/2011ללא בדיקה קשה לדעת
פני לרופא לצורך בצוע סונר לתקינות ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 37-הריון בסיכון גבוהאתי05/05/2011
בבדיקת אולטרסאונד (שבוע 36+3) קיבלתי הממצאים הבאים:
BPD-87mm
HC-317mm
AC-297mm
FL-68mm
EFW-2410gram
OFD-114.9 דם-umbilical cord artery 2.21
יש לציין שאולטרסאונד קודם (10 ימים לפני אולטרסאונד זה) נאמר לי שהבטן של העובר קטנה ביחס לשאר הגוף בשבוע.(הגוף של התינוק מתאים לשבוע אחד פחות מגיל ההריון,והבטן מתאימה לשבועיים פחות מגיל ההריון).
האם יש מקום לדאגה? מהן ההשלכות של "בטן קטנה" ?
אשמח לקבל תשובה כמה שיותר מהר,להפיג את חששותי.
תודה מראש
אתי
אתמול היתה תוכנית בטלביזיה בה ציינה אמא של ילד שנולד עם ממצא של בית חזה קטן(אוטרסאונד חודש שמיני), והילד הוא "גמד".האם יש קשר לבטן קטנה ?-סליחה שאני מעלה את החששות שלי על כתב. יש לציין שהילד שבו מדובר היום הוא בן 21 שנה.ויכול להיות שהבדיקות של היום יותר מתקדמות.
האם ניתן לדעת האם העובר יהיה "גמד" בימינו באמצעות אולטרסאונד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה .תודה.אתי
אתי06/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבוע 37-הריון בסיכון גבוה - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/05/2011אין קשר לתוכנית
בדיקה תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה רבה.
אתי06/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האטה בגדילת עובררותם05/05/2011
הריון שלישי.
עד שבוע 30 היתה התאמה מלאה בין האולטרסאונד לבין גיל ההריון.
באולטראסאונד שביצעתי השבוע (שבוע 36.2) נצפתה האטה בגדילת העובר והמדדים מתאימים לשבוע 32-34:
BPD - 85.1
OFD - 106.8
HC - 300
AC - 282
FEMUR - 65.2
ממוצע גיל הריון - 33.4
הערכת משקל - 2000-2200 גרם
קיבלתי הפניה לרופא גנטיקה בבי"ח ונאמר לי שיתכן ואצטרך לעשות דיקור מי שפיר.
שאלותי:
1) כמה זמן לוקח לקבל תשובה מבדיקת מי שפיר במקרה כזה? אני יודעת שבבדיקה רגילה לוקח כמה שבועות לקבל תשובה וזה לא רלוונטי לגבי.
2) מה יכולה להיות הסיבות להאטה כזו?
3) האם זו האטה משמעותית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האטה בגדילת עובר - תגובה
פרופ' יריב יוגב05/05/2011תשובה מלאה של מי שפיר 3 שבועות
מספר רב של סיבות
במידה ומעוניינת בייעוץ פרטני קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה אובדת עצות....שרית04/05/2011
אני בת 32 בהריון בשבוע עשירי . בעבר עברתי לידה מוקדמת (לפני 10 שנים) בשבוע 29 במשקל של 1.300 בשל אי ספיקה של צוואר רחם ללא צירים . הצוואר רחם התקצר כבר משבוע 25. הייתה פתיחה של 2-4 ומחיקה 70 אחוז הייתי מאושפזת עד לירידת מים . לפני כחצי שנה עשיתי בדיקת הסיטרוסקופיה והכל תקין. היום אני בשבוע עשירי צוואר רחם סגור ואורך צוואר רחם 37 מ"מ. שאלתי היא כזאת במחלקה לסיכון הריון המליצו על טיפול בזריקות ולא תפירה היות ובדיקת הסיטרוסקופיה תקינה. אני קצת חוששת מהזריקות היות שיש סיכון זה עלול לפ-גוע במין העובר.....האם זה נכון ? האם ללא שום טיפול יש סיכוי להריון על חודש תשיעי???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה עזרה אובדת עצות.... - תגובה
פרופ' יריב יוגב05/05/2011יש מקום לטיפול בפרוגסטרון
במידה וקיצור צוואר שקילת תפר צווארח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 34אפרת04/05/2011
שלום שמי אפרת !
אני בהריון 5 לידה 3 שבוע 34+4
לאחר 2 לידות תקינות בשבוע ה38 (נקבות)
הפלה טבעית מאוחרת בשבוע 20
והפלה מלאכותיי בשבוע ה5
בשבוע 33+1 אישפזו אותי עקב צירים מוקדמים ללא פתיחה וללא מחיקה וראש עובר בספינה 3- לאחר כמה ימים של אישפוז ועקב המשך צירים נבדקתי שוב וגינילית וגילו שאכן יש דינמיקה צווארית קלה בבדיקה פתיחה 1 ס"מ מחיקת צוואר הרחם 50% וראש עובר בספינה 1- לאור הנתונים האלו הוחלט על צלסטון סיימתי קורס צלסטון.
והוחלט על דיקור מי שפיר בשאלה של תהליך זיהומי תוך רחמי .
עד כה חזרה תשובת תאים בספירה- תאי אפיתל ללא לאוקציטים ,גלוקוז-12, ובצביעת גרם לא נצפו חיידקים אך נצפו מעט wbc.עדיין מחכים לתשובה של בקטריולוגיה.
בהתחלה דובר על סיום הריון והתחלת זירוז לידה ולאחר מכן הוחלט להמתין עד לשבוע הבא לתשובת הבקטריולוגיה.
בנתיים עדיין יש צירים.שוחררתי הבייתה עד ליום ראשון.
הייתי רוצה לדעת מה פשר התוצאות האלו מה זה אומר לגבי העובר? לגבי המשך ההריון ?
האם יש סיכון לעובר?
האם יש סיכוי ללידה מוקדמת?
אשמח להסבר מפורט על מנת להבין מה קורה איתי!!!
בתודה מראש
אפרת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 34 - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/05/2011קשה לתת ייעוץ מסודר ע"ס מה שציינת
במידה ואין צירים פעילים הסיכוי ללידה קטן
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית פרטנית בה ניתן יהיה לעבור על מסמכי האשפוז לבצע בדיקה וסונר ולגבש המלצות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בתחילת הדרך וקלקסן...קסיה04/05/2011
שלום רב,
2 בנים, אחריהם 3 גרידות. העוברים לא פיתחו דופק.ההריונות באמצעות IUI מלווה בפיוריגון ואוביטרל.
לאחר מכן בדיקות קרישיות שהעלו הטרוזיגוטיות לפקטור 2.
מחזוור אחרון: 8.4. בהנחיית הרופא שמלווה אותי אני הזרקתי קלקסן 60 החל היום בו הזרקתי אוביטרל, קרי ב 20.4.
בגלל לחץ, אבל באמת שאין לי תירוצים, עברתי בדיקת דם ב 1.5 שיצאה שלילית. כאבי מחזור, הכתמות, שדיים לא רגישים - החלטתי שאני לא בהריון.
אתמול הרופא אמר שעשיתי בדיקת דם מוקדם מדי והבוקר בדיקת שתן היתה חיובית וכעת אני ממתינה לתוצאות בדיקת הדם.
אני ללא קלקסן ראשון, שני ושלישי - היום בערב אמשיך.
אז זה הסיפור וכעת לשאלות: האם זה שלא הזרקתי שלושה ימים קלקסן עלול לפגוע בהריון?
אוף, אני יודעת שזה טמטום שלי. אשמח לתשובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בתחילת הדרך וקלקסן... - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/05/2011לא. אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוברית עם בטן קטנה מדיה. נ04/05/2011
שלום ד"ר, אני נואשת לעזרה
בשבוע 31 התגלה בהערכת משקל כי לעוברית היקף בטן קטן לגיל ההריון, בשבוע 34 בבדיקה נוספת שוב נמצא כי היקף הבטן הינו קטן לגיל ההריון. הופנתי למיון עם חשש לIUGR שנשלל (המוניטור היה מצויין וכן גם ביופיזיקל). אני בשבוע 35 והופנתי למעקב בהריון בסיכון. הםא היקף הבטן מעיג על פתלוגיה כלשהיא? מה עושים עכשיו? האם ממצא זה הינו תקין?
מבקשת תשובה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוברית עם בטן קטנה מדי - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/05/2011לא ניתן לגבש דיעה ללא בדיקה מסודרת ומעבר על מסמכי ההריון
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית דחופה לצורך ייעוץ פרטני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



