מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון בגיל 41- האם כדאי לקחת קלקסן?ליאת03/05/2011
ני בתחילת בהריון טיבעי אחרי למעלה משנה של טיפולי פוריות עם תגובה שחלתית נמוכה (FSH נמוך אבל אין תגובה להורמונים). היתה לי הפלה טיבעית לפני 3 שנים בשבוע שביעי אחרי שניראה דופק (שתי הפלות יזומות בגיל 17). למיטב ידיעתי אין בעיית קרישיות. זהו הריון ראשון ומאוד יקר לי, האם כדאי לקחת קלקסן ו/או אספירין? מה עוד ניתן לעשות כדי לשמור עליו, חוץ מתזונה נכונה ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בגיל 41- האם כדאי לקחת קלקסן? - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/05/2011אין מקום לקלקסן או אספירין ללא צורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקות תמיכה בהריון - דחוף בבקשההריונית :)03/05/2011
אני בשבוע 10 עם שלישיה בת 26 בריאה , הריון ivf.
אני מקבלת זריקות פרוגסטרון ret 500 פעמים בשבוע , האחות החליפה לי את המחט ב3 הפעמים האחרונות למחט קטנה יותר , היום שמתי לב שיש לי ממש גולה ענקית ומגרדת בשני הצדדים של הזריקות (בתחת ).
עכשיו הייתה לי הפרשה דמית וכל היום כאבים קלים ומוזרים בבטן .
האם היתכן שהזריקות לא נספגו ?
מה עלי לעשות ?
היום בבוקר עשיתי אולטרסאונד והכל היה תקין .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקות תמיכה בהריון - דחוף בבקשה - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/05/2011זו תגובה ידועה לזריקות
התייעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב גדילהלילך03/05/2011
שלום רב
נמצאת במעקב גדילה עקב עורק טבורי בודד.
תוצאות מעקב שבוע 29.6
מי שפיר : 13 afi
דופק עוברי , תנועות עובר , טונוס עובר, תנועות נשימה - נצפו הודגמו תקין.
bpd 76 מ"מ מתאים לשבוע 30.2
hc 271 מ"מ מתאים לשבוע 29.4
ac 235 מ"מ מתאים לשבוע 27.6
יחס hc/ac 1.15
femur length 63 מ"מ מתאים לשבוע 28.2
גיל הריון אלוטרסאונד 29.4
הערכת משקל לפי הדלוק 1210 גרם מתאים לשבוע 28
אחוזון 20
זרימת דם עורק טבורי 2.6sd
עורק מוח mca : 37 סמ"/שנייה psv
נא תשובתך האם משקל ממש נמוך?האם פער של שבועיים בהיקף בטן מעיד על בעיה?
האם הנתונים תקינים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב גדילה - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/05/2011בדיקה תקינה
המשך מעקב סונוגרפי אחת לשבועיים ומעקב תנועות עובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
לילך03/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmvשרון03/05/2011
הי.אני בהריון שלישי, שבוע 8 בבדיקות הדם שלי התגלו הנתונים הבאים:
cmv igg חיובי
cmv igm חיובי
cmv igg avidity
0.34 borderline
בהריון הקודם שלי בשנת 2009 גם היה cmv igg חיובי אבל igm שליל..
הרופא שלי העביר הבדיקה להריון בסיכון גבוה
האם יש סיבה לדאגה?? ומה לגבי המשך טיפול?
תודה רבה על תשובתך
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/05/2011קרוב לוודאי שנחשפת טרם ההריון
פני לייעוץ מסודר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלות חוזרותנוני03/05/2011
שלום,
אני בת 29, אם לילד בריא ומקסים בן שלוש שנולד בהריון ולידה שגרתיים. לפני כשנה וחצי חליתי בסרטן פפילארי בבלוטת התריס. עברתי ניתוח להוצאת כל הבלוטה וטיפול ביוד רדיאקטיבי. כעת אחרי שתי הפלות. אחת הפלה נדחית בשבוע 8, ואחת BLIGHTED OVA בשבוע 8. TSH= 0.01 בשל חשש לחזרה של הגידול. FT4= 32 ביום של ההפלה, ו 23.5 בשבוע 4 של ההריון השני (גם בהריון הרשאון הוא היה גבוה). הגיניקולוגים שדיברתי איתם חושבים שה FT4 הוא האשם, ואילו האנדוקרינולוגים חושבים שלא. בכל מקרה אני מתחילה להפחית מנון של אלטרוקסין כדי להתאזן. מה דעתכם? האם עלי לעשות בדיקות נוספות? מהן?
רב תודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלות חוזרות - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/05/2011אין צורך בבדיקות נוספות קרוב לוודאי שההפלות אינן קשורות לערכי ה TSH אך לא ניתן לשלול זו בודאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נוני04/05/2011כלומר-
אם אינך סבור שהערכים הגבוהים הם הסיבה, האם לא כדאי לעשות בירור לקירשיות יתר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/05/2011יש צורך בפרטים נוספים לצורך גיבוש המלצות
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ לצורך גיבוש אסטרטגיה טיפולית אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרה דחוףףףלילי03/05/2011
לפני יומיים עשיתי סקירת מערכות הייתי בול בשבוע 24+1 אני עם תפר צווארי שנעשה בשבוע 13 עקב הפלה מאוחרת לפי מה שכתב הרופא בסקירה אורך הצוואר 28 מ"מ מהם 16 מ"מ עד לתפר האם זה לא קצר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה עזרה דחוףףף - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/05/2011סה"כ בדיקה תקינה
המשך מעקב נחוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזור היפואקוגנידקלה02/05/2011
שלום,
שבוע 7. קיים דופק. בבדיקת אולטרסאונד שגרתית טכנאית האולטרסאונד כתבה: "נצפה איזור היפואקוגני מאחורי השק היכול להתאים לאיזור דימום במימדים 8X25 (לא כתוב אם זה מ"מ או ס"מ). אני לא מדממת. מה זה בדיוק ומה ניתן לעשות. האם זו היפרדות שלייה? האם נובע מהקרישיות או שזה דימום מהקלקסאן? אני סובלת מקרישיות יתר, ללא הפלות בעבר, בת 35 , הריון שני , מזריקה קלקסן 60 מ"ג משלב השק
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזור היפואקוגני - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/05/2011מדובר בהמטומה סובכוריונית - דימום מאחורי שק ההריון
התיעצי עם הרופא המטפל לגבי המשך נחיצות הקלקסן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
דקלה02/05/2011אני מטופלת של קופרמינץ, הוא עדיין לא חזר אליי. ההתוויה לקלקסן ניתנה בעקבות רעלת שהופיעה כשבוע לאחר הלידה והקודמת כן 2 אירועי TIA שהופיעו לאחר הלידה. האם ההמטומה עלולה לגרום להפלה? מה משמעותה בכלל ומבחינת המשך ההריון בכלל?
תודה, אני פשוט לחוצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרופא המטפל המליץ על תפר צווארישירה01/05/2011
אני כרגע בהריון רביעי. בשני ההריונות הראשונים, שהיו בעקבות טיפולים, לא התפתח דופק ועברתי שתי גרידות. מההריון השלישי, שהיה לאחר עוד טיפולים רבים, נולדו לי ב"ה תאומים מקסימים, בני כמעט שנתיים עכשיו. בהריון השלישי הרופא המטפל המליץ על תפר צווארי מטעמים מניעתיים, למרות שלא היה לי עבר של אי ספיקה צווארית (ההריונות הקודמים לא התקדמו מעבר לשבועות המוקדמים) על רקע הרחבות צוואר הרחם בעבר (בנוסף לשתי גרידות עברתי מספר היסטרוסקופיות, כולל ניתוחית) והעובדה שמדובר בתאומים. עברתי את התפר ואכן בשבוע 21 החלו צירים מוקדמים והיה קיצור של צוואר הרחם שלמעשה הוחזק על גבי התפר עד למועד הלידה, בשבוע 34 (ירידת מים וצירים חזקים שחייבו הוצאה מיידית של התפר).
כיום אני בהריון ספונטני, עם עובר יחיד ומיוחד. השאלה היא אם לאור העבר יש מקום לשקול תפר שוב או שאפשר בלב שלם לוותר על ה"תענוג"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפר צווארי - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/05/2011באופן ברור לא היה מקום לתפר צווארי בהריון השלישי
לגבי ההריון הנוכחי יש צורך בפרטים נוספים לצורך גיבוש המלצה
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמינים- פרנטלעדי01/05/2011
שלום, אני בשבוע 23 הריון שני אחרי לידת פג. יש לי כבר חודש צירים מוקדמים ואני מקבלת זריקות פרוגסטרון אחת לשבוע. חברה המליצה לי לקחת ויטמין פרנטל, האם זה באמת נחוץ ועוזר? האם אפשר לקחת את הויטמינים בשילוב הזריקות?
דבר נוסף: קראתי שזריקות הפרוגסטרון גורמות ללידת ולדים קטנים מהממוצע ובבנות אף יכולות לגרום לבעיות הורמונליות, האם זה נכון? ואם כן מה זה אומר בעיות הורמונליות בולד?
תודה עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמינים- פרנטל - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/05/2011אין קשר לפרנטל ולידות מוקדמות. יש צורך בתוסף בעיקר של ברזל ופחות הוכח לגבי מרכיבים נוספים בפרנטל.
הטיפול בפרוגסטרון אינו קשור ליילודים קטנים יותר או למומים והפרעות התפתחותיות המערכת המין הניקבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכרדקלה01/05/2011
שלום,
אני בשבוע 7. נשלחתי ע"י רופאי להעמסת סוכר 100 גר' ואלו התוצאות:
0 - 93
60 דק' - 84
120 דק' 66
180 ק' - 60
האם זו סכרת/סכרת הריון? האם אני בסיכון לסכרת רגילה/הריון?
הריון קודם ללא סכרת. בת 35 הריון שני מזריקה קלקסאן בשל קרישיות. יש לציין שאני מרגישה כל הזמן יובש בפה. רעבה כל הזמן ואם אני לא אוכלת לעיתים תכופות מתחילה להרגיש רע. קראתי שמה שיש לי זהו מצב שנקרא היפוגליקמיה ריאקטיבית (מצב שמתיש את הלבלב ומוביל לסכרת). מה עושים? לפנות לדיאטנית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/05/2011רמות תקינות
העאך בצום אמנם תקין אך בגבול העליון ויש צורך במעקב
בשלב זה אין צורך בדיאטנית
הקפידי על שתיה מרובה ואכילה אחת למספר שעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר רחם מקוצרחסויה01/05/2011
שלום ד"ר,
אני בשבוע 24.
לפני כשבוע היו לי כאבי בטן חזקים באזור הטבור. בעקבותם פניתי למוקד שם עשו לי אולטרסאונד ומצאו שהצוואר התקצר ל-14 מ"מ. הפנו אותי למיון ואושפזתי למס' ימים, וכשהשתחררתי הצוואר היה באורך 30 מ"מ. היום הייתי אצל הרופא ובאולטרסאונד נמדד 40 מ"מ. הרופא אמר שעלי להקפיד על מנוחה ושתיית מים.
רציתי לשאול:
-מה יכול להסביר את ההתקצרות?
-איך ניתן לזהות אם זה קורה שוב?
-מה משמעות מנוחה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר רחם מקוצר - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/05/2011קרוב לוודאי על רקע צירים
מעקב סונוגרפי
אין צורך בשכיבה במיטה המנעות ממאמצים קשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון קליקסןהיפא01/05/2011
שלום אני בהריון של תאומים בשבוע 15 יש לי קרישיות דם מקבלת קליקסן במינון של 40 קראתי באינטרנט שהמינון מעלים אותו רציתי לברר במה תלוי מינון הקליקסן ואם צריך להעלות אותו מתי מעלים את זה
הערה הלכתי היון לרופא בלי תור בכדי לברר בקשר לנושא זה ואז הוא לא נתן לי את התשובה החד משמעית הוא אמר בגלל שזה תאומים אפשר להעלות את זה ל מינון של 60 אבל הוא לא נתן לי מרשם ולא כלום בגלל שאין לי תור ולא יודעת מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון קליקסן - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/05/2011פרטים חסרים רבים כגון ההתויה לטיפול משקלך ועוד
התיעצי עם הרופא שהמליץ על הטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינון קליקסן
היפא01/05/2011מי שקבע לי את המינון זה המטולוג אחרי שעשיתי את בדיקת הדם והיום מי שהלכתי לדבר איתו זה רופא של סיכון גבוה והוא לא היה לא זמן לתת לי את התשובה כי אין לי תור אני שוקלת 83 ק"ג רק תגיד לי במה זה תלוי במספר בעוברים במשקל או במה ואני מודה לך
הערה : התור הבא שלי בסיכון גבוה זה 8.6.2011 והרופא של השני הוא בחופש עד אחרי העצמאות רציתי לברר אם זה לא מזיק עד שאלך לפגישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינון קליקסן
היפא01/05/2011שכחתי לגיד שאני מוגדרת APLA
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינון קליקסן - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/05/2011עדיין פורום זה אינו נותן המלצות טיפוליות לגבי מינון תרופות
במידה ומעוניינת בייעוץ פרטני תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון חומצה פוליתגל01/05/2011
שלום רב אני בת 42 רוצה להיכנס להריון לראשונה הרופא נשים המליץ על חומצה פולית 5 מ"ג והבנתי שנהוג לקחת 400 מ"ג שמינון גבוה יכול לגרום להתפתחות סרטן
האם אני יכולה לקחת רק 400 מ"ג ליום ? והאם המינון הגבוהה הוא קשור לגיל שלי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון חומצה פולית - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/05/2011מומלץ המינון הגבוה
אין קשר לסרטן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לקיים יחסי מיןדנה01/05/2011
שלום, אני בשבוע +24, הריון תאומים, כאשר ביצענו "דילול" לאחד מהם בשבוע 23, עקב חסימת לב מלאה שהתגלתה בסקירה מאוחרת ואקו לב, אני כרגע בשמירה ונמצאת במעקב הריון בסיכון גבוה. שאלתי היא האם ניתן לקיים יחסי מין?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אפשר לקיים יחסי מין - תגובה
ד''ר אלי רימון01/05/2011התיעצי עם הרופא שנתן לך השמירה ומכיר את פרטי ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובות בדיקת שקיפות עורפית דחוףףף!!שלי30/04/2011
שלום לכולם,
אתמול עשיתי שקיפות עורפית שבוע 11+5
אני בת 37.8 אחרי ivf
ואילו תוצאות הבדיקה:
nuchal translucency 2.2 mm
CRL - 52 mm 11+6
הסיכון הסטטיסטי ל- DS לפי גיל האישה 1: 178
הסיכון הסטטיסטי ל- DS לפי גיל האישה והבדיקה 1:101
רציתי לדעת את חוות דעתכם המקצועית כי מאתמול אני בלחץ אטומי עד שאני יעבור מי שפיר ואדע שהכל תקין.
האם המצב לא טוב? האם הסיכוי למומים פה נחשב כגבוה?
הרופא אמר לי ששלושת הפרמטרים של הבדיקה תקינים והסטטיסטיקה לפי אישה שיולדת בגיל 38 זה תקין וזה הממוצע האומנם???
אגב העובר הראה תנועות מצויינות בלי מנוחה אפילו לשנייה אחת הסתובב מצד לצד בלי הפסקה. אודה לתגובתכם המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות בדיקת שקיפות עורפית דחוףףף!! - תגובה
ד''ר אלי רימון01/05/2011הסכוי דומה למקובל לגיל ולכן אין סיכון מוגבר
יש להמתין לדיקור ואין לצערי פתרון ל"לחץ" הנפשי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



