מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האטת גדילת עובר ותנגודת חבל הטבורsharon02/06/2011
שלום רב.
אני נמצאת בתחילתו של שבוע 34 להריון ואתמול נערכה לי בדיקת הערכת משקל, לפיה משקל העובר 1759 ונמצאה תנגודת דם [???] בחבל הטבור. גודל הראש תאם את שבוע 33. הבטן והגפיים את שבוע 30-31.
רופא קופת החולים המליץ לי על מעקב מוניטור אחת לשבוע וכן חזרה על בדיקת האולטרה סאונד בעוד כעשרה ימים.
האם כשנצפה עיכוב של כ-3 שבועות בגדילה וכן בעיה במעבר חמצן / דם לתינוק, כדאי לחכות עוד 10 ימים עד לבדיקה הבאה?
מה כדאי לעשות? האם לפנות לרופא פרטי לחזור על הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האטת גדילת עובר ותנגודת חבל הטבור - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/06/2011יש מקום לברור ומעקב יותר הדוק
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית לצורך הערכה פרטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריוןאא01/06/2011
שלום רב . אני בהריון שני ורציתי לשאול האם פריצת דיסק היא סיבה לשמירת הריון. אני סובלת מהבעיה מס שנים עם ההריון הכאבים מחמירים. בהריון הקודם לקחתי בסוף ההריון חופשת מחלה כי לא היה לי כוח ויכולת לכל הבדיקות שהרופא נשים הפנה אותי....השאלה שלי אם הרופא נשים ממליץ על שמירת הריון עקב פריצת דיסק זה יאושר
תודה אא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/06/2011בפני עצמו נוכחות פריצת דיסק אינה סיבה לשמירת הריון
יש מקום להערכת מידת המגבלות כתלות גם בסג העבודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצר נשימה בשבוע 32נטלי01/06/2011
שלום, אני בהריון בשבוע 32 וקרה משהו שגרם לי לבהלה ולקוצר נשימה למשך 10 דקות בערך האם נגרם נזק לעובר כתוצאה מהקוצר נשימה? אני עדין מרגישה תנועות אבל האם יכול להיות נזק מוחי לעובר? תודה מראש נטלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר נשימה בשבוע 32 - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/06/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה פרופ' יריב
נטלי03/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבוכיםא.ס01/06/2011
האם זה נכון שבהריון אחרי הפריית מבחנה יש סיכון לעובר בחודש התשיעי למשוך עד סוף ההריון ?
והאם לאחר הריון של הפרייה יש יותר גמישות לרופאים לצורת הלידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבוכים - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/06/2011אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב גדילהלילך31/05/2011
שלום,
אני בשבוע 33 להריון תאומים לא זהים.
האם ההיקפים של העוברים תקינים לשבוע זה? האם עובר מספר 2 לא קטן מדי? אשמח לחוות דעת נוספת
עובר 1
BPD - 79
Femor Length - 62
היקף בטן - 90 מ"מ
משקל: 1832 גרם
עובר 2
BPD - 75
Femor Length - 62
היקף בטן - 83 מ"מ
משקל: 1513 גרם
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב גדילה - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/06/2011העוברים באחוזון 38 ו 11 בהתאמה
דרוש המשך מעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריוןשלומית קסורלה31/05/2011
אני בשבוע 26+5 ,הופניתי לאשפוז יום הריון בסיכון עקב אנמיה(מטופלת בונופר) ועקב סכרת הריון(מטופלת ב32 יחידות אינסולין)
הופניתי לרופא תעסוקה להפחתה בשעות,אך הוא המליץ על שמירה.
בנוסף,התגלה אצלי חלבון גבוה בשתן והגניקולוג רשם לי שמירת הריון.
א.האם לאור הנתונים תאושר השמירה?
ב.אני עובדת בבי"ח ולדעת מעסיקי אני לא זקוקה לשמירה.אם אתאמץ ואעבוד,יש סכנה שבמידה ותתגלה בעיה לא אהיה מבוטחת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/06/2011השאלות אינן מתאימות לפורום זה
נראה לי כי יש מקום לאשר שמירת הריון ע"פ המתואר אך נדרשים פרטים נוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסריא.ס31/05/2011
אני בשבוע 34 אחריI.V.F הריון שני הריון ראשון גם בהפרייה שהסתיים הניתוח שבוע 36 עם שלית פתח.בהריון הנוכחי היו דימומים מיקום השליה קדמית נמוכה ודרגת השליה 3 אני מעוניית ללדת בניתוח קיסרי האם נתונים אלו מספקים ללידה בניתוח ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קיסרי - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/06/2011בד"כ עצם העובדה כי את לאחר ניתוח קיסרי זו סיבה מספקת לניתוח חוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורמון HCG גבוההילה30/05/2011
בבדיקות סקר שליש ראשון לתסמונת דאון יצא לי HCG 10.04
בבדיקת חלבון עוברי יצא לי HCG 5.77
נאמר לי מהייעוץ הגנטי שעלי להיות במעקב תחת סיכון גבוה.
הרופא שלי לא התרגש כל כך מהתוצאות ואמר שבסך הכל אצטרך להיות במעקב מוגבר יותר.
רציתי לדעת:
א. האם הרופא שלי אדיש מדי?
ב. הריון בסיכון גבוה לגבי מה אומר? שמירה, מעקב צמוד....
ג. בעיות בתפקודי שלייה - מה זה יכול להיות? (הבנתי מהרופא שלי שמדובר בעובר קטן יותר, אך ברצוני יותר פרטים)
ד. האם ניתן לתת משהו תרופתי לתפקודי שלייה?
אשמח ליותר אינפורמציה בנושא.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורמון HCG גבוה - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/05/2011א. אנו לא מבצעים ניתוחי אופי לרופאים המטפלים
ב. מעקב תנועות עטבר מעקב גדילה אחת ל 10-14 יום
ג. מעקב אחר גדילה לשלילת פגור בגדילה התוך רחמית ומעקב אחר התפתחות רעלת הריון
ד. לא בשלב זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילית פתחשלי30/05/2011
שלום לכולם,
הנני נמצאת בהיריון 16 שבועות.
לפני מס' ימים עברתי סקירה מוקדמת שבה נאמר לי שהבדיקה תקינה אך יש לי שילית פתח.
לדברי הרופא אין בזה סיכון אך ככל הנראה הלידה תהיה בניתוח קיסרי.
רציתי את חוות דעתכם בנושא, האם יש סיכונים בשיליית פתח במהלך ההיריון והלידה? מה האחוזים שהשילייה תעלה ותסתדר במהלך ההיריון? והאם יש סיכון בלידה רגילה כאשר יש שיליית פתח?
ארצה לציין שהנני בת 37 אחרי 4 הפלות חוזרות שבעקבות ההפלות אני מקבלת קלקסן 40 מ"ג ביום. (קרישיות תקין מקבלת עקב ההפלות החוזרות).
אשמח לתגובתכם בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילית פתח - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/05/2011במידה והשליה מכסה את הפתח חובה ניתוח קיסרי
מיקום השליה יכול עדיין להשתנות בתנאי שלא מדובר בשלית פתח מרכזית
יש לחזור על בדיקת סונר עוד 4 שבועות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומה ושליית פתח שבוע 12ענת30/05/2011
שלום,
אני בת 31, אמא לשניים (הריונות ולידות תקינים), הריון קודם הסתיים בהפלה בשבוע9 עקב הפסקת דופק עוברי.
היום בהריון, שבוע 12+1 (ווסת אחרונה 06/03/11). בכל בדיקות האלטראסאנד עובר מקדים בכ-5 ימים.
מלפני שבועים דימומים קלים (בעיקר בניגוב, והפרשות חומות קלות ביותר). הדימומים באים והולכים. ללא כאבים. בבדיקות US - נצפה דופק וגדילה תקינים.
לפני חמישה ימים שהייתי בשבוע 11+3, בבדיקת שקיפות עורפית נמצא: שקיפות תקינה. נראו דופק ותנועות תקינים. CRL = 55.3 מ"מ (גיל ממוצע מתאים ל-12.1). שליה קידמית.
בנוסף: " הודגמה המטומה אחורית המגיעה עד הפה הפנימי של הצוואר. קצה השיליה מכסה את הפה הפנימי.".
נאמר לי שההריון עדיין בסיכון להפלה ושכדאי לי לנוח.
שאלותי:
1- האם יש לי שליית פתח? האם זה עוד יכול להשתנות? אם לא מה המשמעויות?
2- תוך כמה זמן אמורה ההמטומה להספג? האם כשהיא נספגת היא יוצאת בדימום או מתפרקת?
3- אם הדימום לא מתחזק (אפילו הפסיק ביומיים האחרונים) - זה סימן טוב?
4- כל כמה זמן עלי להבדק בUS?
5- מה זה אומר לנוח? לשכב כל היום?
אני מאוד מודאגת... אודה מאוד על תשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה ושליית פתח שבוע 12 - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/05/2011המטומה הינה ביטוי לדימום במיטת השליה
יכול להביא להפלה ולידה מוקדמת ומעלה הסיכון להיפרדות שליה
יש לעקוב אחר הגודל של ההמטומה בסונר
במידה ומופיע דמם יש להיבדק
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון עם ילד חולהיעל29/05/2011
בוקר טוב,כרגע גיליתי שאני בהריון עי בדיקות ביתיות יום שישי הייתי אצל הרופא בשל איחור של חודש וקצת עשה לי אולטראסונד ואמר שהריריתמעובה ושלח אותי דחוף לבדיקת בטא (לפני ארבע חודשים הוא שם לי התקן באופן פרטיולכן לא האמנתי)ברקע:7 הריונות 7 לידות כולם בשבועות 33-37 חלקם היפרדות שיליה וחלקם רעלת לא היה אף הריון רגיל סובלת מלחץ דם גבוהה היפרתירואיד וקרישיות יתרלידה אחרונה לפני חמשה חודשים בשבוע 35+3 עובר בריא שוחרר איתי היה קיסרי חירום עקב לחץ דם גבוהה כמובן רעלת .כחודשיים לפני הלידה גילינו כי בננו חולה בלוקמיה לימפוציטית חריפה עשו איסוף מחבל הטבור אף לא נאסף מספיק עשו הכפלה אך עדיין זה לא מספיק.אני מקבלת כרגע כדורי שינה כי אני לא ישנה מםחד לחץ וחששות לפני שבוע הוא עבר סיטי וחתמתי שאני לא בהריון ונכנסתי איתו מחוסר ידיעה זה מסוכן? שבוע הבא יש סבב נוסף של כימו האם זה בסדר שאשהה איתו?גם בזמן בידוד וזיהומים עקב כימו כגון אפטות בפה ודלקות ריאה? ההמטואונקולוג ביקש שאתיעף עם הרופא שלי אך משום מה הוא לא היה סימפטי איתי אולי כי כעסתי שאני לא מבינה לאן נעלם ההתקן כל ההריון שלי היה אצלו במעקב פרטי עקב הרקע שלי ככה שפשוט התבסתי ממנו ביום שישי ולא מתאים לי להסביר לו איפה אני נמצאת כרגע ... האם תוכלו לתת לי דעה בעניין זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון עם ילד חולה - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/05/2011תחילה אאחל בריאות שלמה לבנך
פני למרפאה להריון בסיכון גבוה
אין סכנה כי תשהי ליד בנך בזמן טיפולים כמוטרפיים
יש להימנע מחשיפה לקרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה בנושא חלבון עובריגלינה29/05/2011
אני חיה בגואטמלה עברתי את תחילת הבדיקות בארץ-
סיכון ע"פ גיל - 1:126 אני בת 39 ו8 חודשים
סיכון ע"פ גיל ושקיפות:
1:840
תוצאות בדיקות החלבון העוברי שביצעתיבגואטמלה בשבוע 18.4
afp:45.74
hcg:19.57
estirol libre:6.79
ביצעתי פה גם בדיקת אולטרהסאונד באותו שבוע ויצאה תקינה
אני מגיעה רק עוד חודש לארץ ולחוצה משום שאני כבר בשבוע 22 ולא מצליחה להשיג את הרופא שלי בארץ לא הייתי רוצה לבצע פה בדיקת מי שפיר האם עלי להקדים את הטיסה? מישהו יכול לעזור לי בחישוב בבקשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה בנושא חלבון עוברי - תגובה
פרופ' יריב יוגב31/05/2011לא ניתן לחשב ע"ס הערכים שציינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובה
גלינה31/05/2011אני מבינה כי ע"מ לעשות את החישוב צריך להפוך ערכים אלו איכשהו לערכי mom וזאת בדיוק הבעיה המרפאה היחידה שעושה את זה פה לא יכולה לחשב כי אין להם את התוכנה ... אני בגואטמלה........
יש איזשהי דרך להפון כרכים אלה ל mom ללא התוכנה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובה - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/06/2011לא.. זה בתלות לכל מעבדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmv בשבוע 8 להריוןקוקי27/05/2011
שלום,
אתמול התבשרתי כי בדיקות הדם שלי מעידות שיש לי CMV
שני המדדים יצאו חיוביים וה VALIDITY=0.29 גם כן אינו משחק לטובתי
למיטב הבנתי המשמעות היא שבתקופה של 3 החודשים האחרונים נדבקתי.
חשוב להדגיש כי בדיקות הדם הן מהשבוע השישי להריוני, כך שאם אני מבינה נכון צריך לקחת שלושה חודשים אחורה ממועד זה.
שאלתי, במידה ואעשה בדיקת דם נוספת והערך יעלה, האם המשמעות היא כי הסיכון קטן? כמו כן ברצוני להבין האם הבעייתיות היא אם חליתי ב CMV במהלך ההריון, או שבמידה ונדבקתי כחודש לפני זה מוציא מכלל סיכון.
כיוון שזה סופ"ש ואין עם מי להתייעץ
אודה מאוד לתשובה
קוקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv בשבוע 8 להריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב31/05/2011לא ניתן להתיחס ללא כל הבדיקות אך נראה כי נחשפת לוירוס טרם ההריון
פני לייעוץ מסודר
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרת הריון שימוש בגלובןמורן26/05/2011
שלום, הערכים שלי בצום בבוקר נעים בין 94-102 והרופא של הסכרת הריון המליץ לי להתחיל לקחת חצי כדור גלובן שעתיים לפני השעה. ראיתי שזה לא ממולץ לנשים בהריון. מה לעשות? האם להתחיל? האם להמשיך בדיאטה וזהו?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכרת הריון שימוש בגלובן - תגובה
פרופ' יריב יוגב31/05/2011אין כל סכנה בגלובן בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זכאות לשמירת הריוןא26/05/2011
לרופאים שלום
אני בשבוע 17 להריוני השני מוגדרת בהריון בסיכון מכיוון שההריון הראשון שלי הסתיים בלידה מוקדמת בשבוע 28 שהחלה בצירים מוקדמים משבוע 20 וירידת מים בשבוע26 ללא התקצרות צואר הרחם עד הלידה עצמה.
כאמור היום אני בהריון שני בשבוע 17 מקבלת החל משבוע זה זריקות פרוגסטרון למניעת צירים, אך אני חשה לעיתים קרובות לחץ חזק בבטן התחתונה והרגשה של צורך במתן צועה (רק תחושה כזו של לחץ על החלחולת) וכן לחץ כלפי הנרתיק.
הדבר קורה בזמן שאני הולכת לעבודה יש לי הליכה של קילומטר וחצי לכל צד +שעה נסיעה באוטובוס.ובכל פעם שאני הולכת אני מרגישה את אותו הכאב מה שהיה לי בהריון הראשון שלי אך הרופאה שלי אומרת שכל עוד שאין התקצרות צואר זה לא צירים ולא מסוכן להריון, וכן הליכה לא מזרזת צירים ולידה. (דבר שלדעתי לא נכון מכיוון שבהריון הראשון שלי זה כן גרם לצירים ולידה, בלי התקצרות צואר במהלך ההריון)
רציתי לדעת אם אני זכאית לאור כל המצב הנ"ל וההיסטוריה שלי לקבל שמירת הריון. והאם כבר משבוע זה? ולמי עלי לפנות אם הרופאה שלי לא רואה לנכון לאשר לי זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלחצים לא מפסיקים
א30/05/2011אשמח לתשובתכם המהירה מיכוון שהלחצים באזור הנרתיק לא מפסיקים לי וזה בדיוק כמו שהיה לי בהריון הקודם לאחר הליכה מה לעשות? האם ניתן לקבל על כך שמירת הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלחצים לא מפסיקים - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/05/2011במקרה זה פני לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזכאות לשמירת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/05/2011פני לחוות דעת מומחה להריון בסיכון גבוה
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית
ניתן להתיעץ גם עם רופא תעסוקתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזכאות לשמירת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/06/2011רופא תעסוקתי או מומחה להריון בסיכון גבוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



