מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הנוגדן אנטי תירואיד פראוקסידאזאייל26/05/2011
שלום, אני בהריון שבוע 4-5 עם בטא 1440 עשיתי בדיקות דם כלליות והתוצאה של נוגדן אנטי תירואיד פראוקסידאז מאד מאד גבוהה 190!
TSH 2.81 FT4 14.3 שניהם בנורמה רק הנוגדן אנטי תירואיד פראוקסידאז בשמיים!
מה זה אומר? האם זה מסכן את ההיריון את התפתחות העובר? מה עושים? איך מאזנים את זה באופן טבעי?
אשמח לתגובה תודה מראש אייל- הריון ראשון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנוגדן אנטי תירואיד פראוקסידאז - תגובה
פרופ' יריב יוגב31/05/2011לא ברור למה בדקו זאת בכלל
בשלב זה מעקב אחר תפקודי בלוטת הטריס
אין כל סכנה להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעילות יתר בבלוטת התריס בהריוןאביטל25/05/2011
אני בשבוע 11 להריון. לפני מס' ימים עשיתי בדיקת דם ויצא לי TSH קטן מ- 0.03, FT4 חורג מהנורמה- 23.2 ו- FT3 בנורמה 6.16
האם מצב זה מסכן את העובר או עשוי לפגוע בהתפתחותו? האם נדרש לעשות משהו באופן מיידי? יש לציין שבדיוק לפני כחודש ערכתי את אותה בדיקה וכל הערכים יצאו תקינים.
אני מאוד מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעילות יתר בבלוטת התריס בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון25/05/2011עלייך לגשת בהקדם לרופא משפחה או אנדוקרינולוג לקבלת טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IUGR וחלבון באיסוף שתןצומס24/05/2011
שלום,
אני בשבוע 33 עם חשד ל-IUGR שהתגלה לפני כשבועיים. מאז אני במעקב פעמיים בשבוע (דופלר ומוניטור), ובין השאר נתנו לי לעשות איסוף שתן של 24 שעות.
באיסוף השתן יצא לי ערך פרוטאין של 177. האם זה מצביע על רעלת הריון? האם אני צריכה לפנות בדחיפות למיון או רק להישאר במעקב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IUGR וחלבון באיסוף שתן - תגובה
ד''ר אלי רימון24/05/2011הבדיקה תקינה ואינה מעידה על רעלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מיןאילי24/05/2011
שלום בעבר לידה מוקדמת בגלל ירידת מים שבוע 27 כיום שבוע 14
הרופאה לא אמרה לי לא לקיים האמת שעד עכשיו לא קיימתי כי חששתי
קיימתי היום וירד טיפה ממש קטנה של דם מה זה אומר??האם מסוכן??יכול לגרום נזק ??
לא לקיים מה לעשות תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין - תגובה
ד''ר אלי רימון24/05/2011לא מסוכן אך כדאי להמנע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופ' יוגבדקלה24/05/2011
שלום,
בת 35, הריון בסיכון בשל קרישיות. כיום בשבוע 10 נתגלתה בצקת עורפית בעובי 3 מ"מ. הבנתי שבבלינסון יש שירות של צ'יפ גנטי. אני מבצעת בימים הקרובים סיסי שלייה ורציתי לשאול אם ניתן לבצע את הצ'יפ באמצעות דגימת סיס השלייה או שרק במי שפיר אפשר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לפרופ' יוגב - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/05/2011יתן גם מבדיקת סיסי השליה
פני למכון הגנטי לצורך ייעוץ ותאום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmvשרון24/05/2011
הי!
אני בשבוע 11 בהריון שלישי.התגלה בשבוע 8 שיש לי cmv
igg חיובי וigm חיובי
avidity 0.35 borderline
נשלחתי להוציא את בדיקת הדם מהמעבדה המרכזית ולעשות בדיקת דם נוספת ותרבית שתן.
התוצאות:לא בודד נגיף בשתן
cmv igg 4.00
האם ניתן להסיק משהו נוסף מהבדיקות הנ"ל?
יש לציין שבהריון קודם לפני שנתיים היה לי cmv igg חיובי אך igm שלילי
תודה רבה על תשובתך!
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - תגובה
ד''ר אלי רימון24/05/2011לצערי לא ניתן לשלול CMV במהלך ההריון
הבדיקות לא מקדמות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכחתי לשאול ..אורלי24/05/2011
והאם אפשר להשתמש ברגיעון של הדס בצורת טיפות במהלך ההיריון כשאני לפני בדיקות( שאז אני חרדה )
האם הוא יעיל בכלל ?תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לשאול .. - תגובה
ד''ר אלי רימון24/05/2011לא יודע אם יעיל ואיננו ממליצים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורלי24/05/2011
ידוע שלחץ דם גבוה הוא מסוכן בהיריון..אם הלחץ דם עולה כתוצאה מדופק לב מהיר כי אני בחרדה מסויימת ? מפחדת להפיל וכו ( יש לי הסטוריה של הפלות )
זה מסכן את ההיריון שלי ? למרות שאני בריאה לחלוטין ???זה רק כתוצאה מהלחץ ברגע הנתון ..( שבודקים אותי ).תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון24/05/2011הלחץ לא מסוכן להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת פעילות בלוטת התריס בתחילת הריוןבע"ה ינואר 1224/05/2011
שלום רב,
אני בתחילת הריון שבוע 6+3, אתמול הייתי באולטרסאונד נצפה שק הריון בגודל 8*16 מ"מ ושק חלמון, טרם נראה עובר ודופק. אמרו לי שמוקדם עדיין.
בבדיקות דם מלפני 10 ימים , התגלות תוצאות בלוטת התריס הבאות :
TSH - 14.3 (כאשר הנורמה היא 0.35-5.5)
FT3 - 15.6 ( כאשר הנורמה היא 10.3 - 19)
לפני כשלושה חודשים הTSH היה 2.14 , והFT3 היה 17.9.
אני ממשיכה כבר כשנה עם אותו מינון של 150 מ"ג ליום.
שאלותי:
1)האם זה בסדר שטרם נצפה עובר ודופק?
2) האם קורה שהריון משבש את הבלוטה בתחילת ההריון?
3) האם העובדה שהT3 בנורמה אז זה אכשיהו מאזן את TSH.
4) האם מספרים כאלה יכולים לגרום להפלה חס וחלילה. אציין שלפני כתשעה חודשים היתה לי הפלה טבעית וגם אז הפרמטרים היו קצת גבוהים ( TSH 11).
מאוד מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת פעילות בלוטת התריס בתחילת הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון24/05/20111)האם זה בסדר שטרם נצפה עובר ודופק? כן
2) האם קורה שהריון משבש את הבלוטה בתחילת ההריון? בהחלט , הורמון ההריון יכול לשבש את פעות הבלוטה
3) האם העובדה שהT3 בנורמה אז זה אכשיהו מאזן את TSH.הנתון החשוב הוא FT4
4) האם מספרים כאלה יכולים לגרום להפלה חס וחלילה. אציין שלפני כתשעה חודשים היתה לי הפלה טבעית וגם אז הפרמטרים היו קצת גבוהים ( TSH 11).הפרעה בבלוטת התריס יכולה לגרום להפלות, מציע שתפני בדחיפות לאנדוקרינולוגית לאיזון
מאוד מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתבלבלתי בפרמטר זה היה FT4=15.6 ...
בע"ה ינואר 1225/05/2011תודה על המענה
התוצאות היו TSH=14.3 , FT4=15.6 , האם תוצאה כזו מנחמת איכשהו? כלומר האם ה- FT4 מאזן את ה- TSH?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתבלבלתי בפרמטר זה היה FT4=15.6 ... - תגובה
ד''ר אלי רימון25/05/2011ה-FT4 שמניסיוני הוא בטווח הנורמה הוא החשוב מבחינת התפתחות העובר אך כנראה שיש צורך בהתאמת הטיפול בכל זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיקור מי שפירפולי4023/05/2011
הי
רציתי לדעת אם סטטיסטית יש יותר סיכון להפלה בדיקור אצל נשים בעלות עודף משקל גדול ובטן גדולה(מבחינת שכבות השומן שהמחט צריכה לעבור והחשש לזיהום)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיקור מי שפיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב31/05/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין סכרת הריון עדיין אבל צריך מעקבפולי4023/05/2011
הי
שאלה זו מופנית לד"ר יוגב
אני בהריון שני שבוע 12+, בהריון הקודם שהסתיים בלידת ילד בריא ומתוק(תרתי משמע) אובחנתי בשבוע 24 בסכרת הריון וטופלתי בהיי ריסק בבלינסון עד הלידה(טיפול מקצועי, מסור ומקסים אני חייבת לומר).
לאחר הלידה הסוכר ירד ובדיקת העמסה 75 ג' יצאה תקינה לחלוטין. בהריון הנוכחי החליט הרופא שלי לבצע העמסת סוכר 100 ג' כבר לפני 3 שבועות שיצאה תקינה אך למרות זאת הוא הפנה אותי למרפאת סכרת למעקב. מכיון שאין עדיין צורך שאקח טיפול תרופתי כלשהו, למה הכוונה במעקב? האם יהיה עליי להתייצב במרפאה כמו בהריון הקודם כל שבוע-שבועיים או שפשוט יתנו לי דיאטה ומכשיר ניטור סוכר? האם מרפאת סכרת בכלל מטפלת במי שטרם אובחנה לה סכרת(גם אם יש סיכוי גבוה שתהיה לי בהמשך)? אשמח להכוונה. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין סכרת הריון עדיין אבל צריך מעקב - תגובה
פרופ' יריב יוגב31/05/2011במידה והבדיקה תקינה לא ברור למה הפנה אותך הרופא
קרוב לוודאי שנמליץ על מעקב בלבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה ורצון להרותגילי23/05/2011
שלום,
גיל 35 , 2 לידות 2 הריונות תקנים, ילדים בריאים לצערי בשבוע 9 לפני כשבוע עברתי הפלה וגרידה עקב אי התפתחות עובר - דופק איטי ברצוני לדעת האם ישנם בדיקות מקדימות מעבר לבדיקות גנטיות שאפשר לעשות כבר בתחילת הריון למנוע מצב זה, כמו כן מה הסיכויים להרות לאחר מחזור ראשון?
בתודה מראש
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה ורצון להרות - תגובה
ד''ר אלי רימון23/05/2011לדעתי אין צורך בבדיקות נוספות
סכוי להרות 20-30%* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות העוברשרון22/05/2011
שלום רב,
ההני בת 28 בהריון ראשון עם בת שבוע 27-שיליה קדמית
החל מהשבוע ה-20 בערך הנני מרגישה את תנועות העובר אך התנועות אינם קבועים יכול להיות יום אחד שאני מרגישה את העובר כמעט כל שעה וכן מרגישה בעיטות חזקות ואחרכך יכול להיות יום יומיים שאני מרגישה תנועות חלשות בערך תנועה בשלוש שעות וכן בעיטות חלשות ואח"כ שוב זה חוזר לתנועות מרובות וכך זה כל הזמן מתחלף
השאלה שלי
1.האם זה בסדר וטבעי כי יום יומיים מרגישים תנועות מרובות וחזקות ואח"כ יום יומיים מעט תנועות ואח"כ שוב זה חוזר על עצמו?
2.האם בשבוע 27 אני לא צריכה להרגיש כל הזמן את העובר?.והאם מעט התנועוות בימים מסוימים לא מצביע על מצוקת העובר ויכול לגרום לו נזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות העובר - תגובה
ד''ר אלי רימון23/05/2011בשבועות אלה התנועות עדיין לא סדירות
אם את חשה תנועות לא מדובר במצוקת עובר
בדכ רצוי לעקוב אחר תנועות לאחר ארוחות 2-3 פעמים ליום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנועות העובר
אריאלה23/05/2011לפי תשובתך אם אני מבינה נכון זה בסדר שכמה ימים אנימ רגישה תנועות מרובות ולאחר מכן כמה ימים תנועות מועטות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנועות העובר - תגובה
ד''ר אלי רימון23/05/2011לדעתי תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאומיםמור וקינמון22/05/2011
מהו מעקב הריון ראוי וטוב בהריון תאומים לאחר אובדן הריון תאומים בשבוע 24 כאשר שני ההריונות הם הריונות טבעיים
האם סתם מעקב אצל רופא נשים רגיל , האם פרופ' וישניצר יכול לתת תשובה לכך (כמי שגרה באזור דרום מה הדרך השיגרתית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים - תגובה
ד''ר אלי רימון22/05/2011פרופ וישניצר הוא בחירה מצוינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקבמור וקינמון22/05/2011
מהיא דרך מעקב הריון הטובה ביותר בהריון תאומים אחרי הריון תאומים שהסתיים בלידה שקטה בשבוע 24 שני ההריונות הם טיבעיים ללא טיפולים.
אני גרה באזור דרום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב - תגובה
ד''ר אלי רימון22/05/2011פני למרפאת הריון בסיכון הקרובה לקום מגורייך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



