מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המשך לד"ר רימוןציפי09/06/2011
האם ידוע על נשים שיצאו לשמירת הריון בגלל מיומה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לד"ר רימון - תגובה
ד''ר אלי רימון10/06/2011אין צורך בשמירה אוטומטית אלא על פי הנתונים בהמשך כגון צירים או אורך צואר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיומה, שבוע 19 הירוןציפי09/06/2011
שלום רב,
אני בת 27, שבוע 19 להריון
יש לי מיומה סובסרוזית - שירין קידמי ימני היוצא מהדופן בגודל 73*84 מ"מ
בחודש האחרון היו לי פעמיים התקפי כאבים איומים שנמשכו שבוע שלם, הדבר היחיד שעזה לי זה משכחי כאבים (2 אדקס 3 פעמים ביום), הנ"ל רק הפחיתו את הכאב.
האם הריון כזה הינו הריון בסיכון.
מה הסיכונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיומה, שבוע 19 הירון - תגובה
ד''ר אלי רימון09/06/2011ההריון בסיכון ללידה מוקדמת ודימומים וכמו כן יהיה צורך להעריך אם השרירין איננו מפריע ללידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmv - דחוףשני07/06/2011
שלום רב,
ביצעתי בדיקה בשבוע 7
cmv igg - positive 7.40
cmv igm - גבולי
cmv avidity - 0.60
בשבוע 11 ביצעתי את הבדיקה שנית:
cmv igg - positive 7.40
cmv igm - חיובי
cmv avidity 0.60
הרופא שלי אמא שלהערכתו 0.60 אומר שנדבקתי לפני הכניסה להריון
חייבת את תשובתכם המהירה, אני ממש לחוצה!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - דחוף - תגובה
ד''ר אלי רימון08/06/2011ההסבר קצת יותר מורכב
מציע שתפני ליעוץ מסודר של רופא הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר רחם קצר בעקבות ניתוחמיכל07/06/2011
שלום ,
עברתי ניתוח לפני 4שנים שבמהלכו הוסר חלק מצוואר הרחם , כיום אורכו 28.7 ממ , ללא הריונות , ואני לא בהריון ..אשמח אם תוכל לענות לי על כמה שאלות ( סורי על האורך)
1 .מקריאה ומשיחה עם חברות הבנתי שלכולם יש התקצרויות של צוור הרחם במהלך ההריון..האם אכן זה תהליך נורמלי וצפוי בכל הריון או שיש הריונות שאין בכלל התקצרות?
2.לכשאהייה בהריון האם אני נכנסת באופו אוטומטי לקטגוריה של " הריון בסיכון " והאם זה אומר ש 9 חודשים אצטרך לשכב במיטה והימנע ממאמץ?
3.האם תפירת הצוואר משחרתת מהעונש לשכב במיטה?
4.האם תפירת צוואר יכולה לגרום להצטלקויות שיהיו להם משמעויות בעתיד , השלכות אחרות ??
5. יש לי הפרשות מימיות שבודאי הגיעו בעקבות הפרצדורה בצוואר , בלוטות ? מה המשמעות של הנוזלים האלה??...
תודה מראש
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר רחם קצר בעקבות ניתוח - תגובה
ד''ר אלי רימון08/06/2011
1 .מקריאה ומשיחה עם חברות הבנתי שלכולם יש התקצרויות של צוור הרחם במהלך ההריון..האם אכן זה תהליך נורמלי וצפוי בכל הריון או שיש הריונות שאין בכלל התקצרות? ברוב ההריונות הצואר מתקצר אבל בשלבים מאוחרים בהריון
2.לכשאהייה בהריון האם אני נכנסת באופו אוטומטי לקטגוריה של " הריון בסיכון " והאם זה אומר ש 9 חודשים אצטרך לשכב במיטה והימנע ממאמץ? לא , רק מעקב אורך צואר
3.האם תפירת הצוואר משחרתת מהעונש לשכב במיטה? כן
4.האם תפירת צוואר יכולה לגרום להצטלקויות שיהיו להם משמעויות בעתיד , השלכות אחרות ??בהחלט יתכן סיבוך כזה של "הצטלקות הצואר"
5. יש לי הפרשות מימיות שבודאי הגיעו בעקבות הפרצדורה בצוואר , בלוטות ? מה המשמעות של הנוזלים האלה??..אין משמעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירה ראשונהטלי07/06/2011
שלום, אני בהריון תאומים.
יש לי אפשרות לעשות סקירת מערכות ראשונה בשבוע 14+3 או ב- 16+3. מה עדיף יותר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירה ראשונה - תגובה
ד''ר אלי רימון08/06/2011לא משנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן קטנה לגיל ההריון+RF גבוהlir06/06/2011
בת 26, הריון ראשון. ת.וסת 23.10, כעת נמצאת בשבוע 32+2 עובר זכר.
החל מהסקירה השניה היה פער של שבוע בגדילת העובר. אני מטופלת אצל רופא של הריון בסיכון. נשלחת למעקב כל שבועיים. להלן הערכות המשקל האחרונות שביצעתי.
הערכות המשקל נעשו באותו המכון ע"י אותו המכשיר ואותה הבודקת.
הערכת משקל שבוע 28+1:
bpd 65 תואם 26+3
hc 247 תואם 26+4
ac 220 תואם 26+2
fl 50 תואם 27+0
משקל 954
הערכת משקל לאחר 10 ימים שבוע 29+4
bpd 70 תואם 28+2
hc 262 תואם 28+0
ac 227 תואם 27+0
fl 52 תואם 27+6
משקל 1083
הערכת משקל לאחר 11 יום, שבוע 31+1:
bpd 75 תואם 30+3
hc 282 תואם 30+4
ac 240 תואם 28+1
fl 57 תואם 29+6
דופלר בחבל הטבור s.d = 2.7
משקל: 1350
לדברי הרופא העובר מצמצם פערים, אך הבטן שלו קטנה לגיל ההריון. ורק מגדילה הפערים בכל בדיקה.השקיפות,ס.ראשונה+שניה מורחבת+תבחין משולש-תקינים.
לאור פער של 3 שבועות בגדילת הבטן נשלחתי לבדיקת דם
(gucose,cbc,ana,rf,c3,c4,pt,lipidis profile,liver profile, renal profile, )
ולחזור שוב על הערכות משקל. התשובות לבדיקות: ציינתי מדדים לא תקינים
C3 141.20 MG/DL ( 90.00- 180.00 (....*....)
C4 35.27 MG/DL ( 10.00- 50.00 (.....*...)
RF 29.50 IU/ML ( 0.00- 20.00 (.........)*
ana שלילי
מה אומר ה RF הגבוה? האם יש קשר לעיכוב בהתפתחות?
האם יש סכנה במום כלשהו לעובר?
האם משום שאני בשבוע מתקדם נמנע ממני טיפול מתאים?
יש לי תור לרמטולוג רק בעוד שבוע, האם דחוף להקדים?
אנא עיזרו לי, אני מודאגת נורא..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן קטנה לגיל ההריון+RF גבוה - תגובה
ד''ר אלי רימון08/06/2011
מה אומר ה RF הגבוה? האם יש קשר לעיכוב בהתפתחות? יתכן שיש קשר אך לא ניתן לדעת בבטחון
האם יש סכנה במום כלשהו לעובר?לא
האם משום שאני בשבוע מתקדם נמנע ממני טיפול מתאים?אין טיפול לעצירה בגדילה ברחם
יש לי תור לרמטולוג רק בעוד שבוע, האם דחוף להקדים?לדעתי לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום חוזר לאחר לידה-דחוףאתי06/06/2011
לפני 18 יום ילדתי בן בלידה רגילה. מהלך לידה תקין ואישפוז לאחר לידה תקין.
לאחר הלידה-דימום עם קרישי דם גדולים יחסית(קוטר 1.5-2 ס"מ) לערך.נאמר לי שהדבר נורמטיבי בביה"ח.
שוחררתי כעבור 40 שעות(תל השומר).
כעבור מספר ימים קרישי הדם הלכו ונעלמו, נותר דימום קל יחסית שכמעט ונעלם.
שבועיים לאחר לידה חזר דימום חזק עם קרישי דם גדולים כמו לאחר הלידה,שנכון להיום טרם פסק.אני מרגישה שאני מאבדת המון דם.
יש לציין שנאמר לי שבוע לאחר הלידה ,במרפאת משכב לידה,כי נותרו לי קרישי דם ברחם.
שנית-במהלך כל ההריון(H.R ) היה מעקב אחר שרירן גדול ברחמי( 7ס"מ קוטרו).
שלישית- אני מקבלת מאז יום לאחר הלידה זריקות קלקסן 40 מ"ל אחת ליממה עקב דליות שנוצרו במהלך ההריון,וכעת מצב הדליות השתפר מאוד.
האם המהלכים הללו תקינים של הדימום או שמא יש מקום לדאגה?
אשמח לתשובה כמה שיותר מהר.תודה.אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום חוזר לאחר לידה-דחוף - תגובה
ד''ר אלי רימון06/06/2011זה חריג
גשי למיון לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמיםמור06/06/2011
שלום רב,
אני בת 28 הריון ראשון- IVF בעית זרע.
שבוע 24+3. במהלך השבועיים האחרונים הבחנתי בטיפטיפה דימום בניגוב. נבדקתי מס פעמים , אחת מהן אתמול שנצפתה פעילות רחמית. 2 צירים ב20 דקות בערך..קיבלתי 2 ליטרים נוזלים ושוב מוניטור הראה פעילות רחמית אך צירים התרחקו. צואר רחם נשאר ארוך 45 מ"מ וסגור. היום בבוקר התעוררתי להפרשה חומה כהה ושב הלכתי למיון. במוניטור נצפה ציר אחד וצואר רחם נותר אותו דבר...
ניסיתי להבין מהרופא אם ההפרשה החומה יכולה להיות כתוצאה מהבדיקה אתמול אך הוא חשש להגיד כן ולקחת אחריות.
גם חשוב לציין שנבדקתי עם ספקולום ודי כאב לי בשתי הפעמים.
הרופא שלי בחו"ל ואני אובדת עצות:
מה עלי לעשות עכשיו? האם לבדוק אפשרות של שמירת הריון?
האם הנתונים שאני מציגה מעלים חשש ללידה מוקדמת? באילו מקרים עלי לרוץ שוב למיון? והאם לדעתך הייתי צריכה לקבל תרופה לעצירת צירים?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים - תגובה
ד''ר אלי רימון06/06/2011הצירים שציינת אינם משמעותיים ואין צורך בטיפול
הדימום יתכן עח רקע בדיקה אך גם דימום מהרחם ולא ניתן לקבוע
אין צורך בשמירת הריון לדעתי אלא במעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה אם אפשר
מור06/06/2011מעקב כל כמה זמן? האם ניתן להתעלם מדימום כל עוד צואר רחם ארוך וסגור?
מה צריך להביא אותי לבדיקה שוב?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה אם אפשר - תגובה
ד''ר אלי רימון06/06/2011בכל אירוע של דמם גשי לבדיקה
אם אין דימום לדעתי מעקב כל שבועיים מספיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי מי שפיר מוחלטאנה06/06/2011
שלום,
בשבוע 38 להריון נמצא אצלי ריבוי מי שפיר מוחלט ( אינדקס 262). במהלך ההריון עשיתי דיקור מי שפיר ואקו לב עובר והכל היה תקין. האם כדאי במקרה זה לבצע זירוז או ניתוח קיסרי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר מוחלט - תגובה
ד''ר אלי רימון06/06/2011רוי מים עצמו איננו מכתיב לידה בניתוח
יש צורך בהתיעצות יותר נרחבת כולל נתוני ההריון, בירור סוכרת ועוד על מנת לשקול ניתוח
פני ליעוץ מסודר אצל רופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןשמש מחייכת05/06/2011
היי,
בעקבות לחצי דם גבוהים (שהתמתנו וחזרו לערכים נוראמליים) וצירים בשבוע 30 הופנתי לבדיקת איסוף שתן. בתוצאות:
Protein (U)/24 hr 208.6
ברקע: סכרת הריון מאוזנת בדיאטה גם בהריון הנוכחי וגם בהריון הקודם.
רעלת הריון בהריון הקודם וזירוז בשבוע 37 .
האם יש כעת חשש לרעלת? יש לציין שמשבוע 30 אני מודדת לחץ דם לפחות פעמיים בשבוע - תקינים.
אני נמצאת כעת במנוחה בבית...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון בשתן - תגובה
ד''ר אלי רימון06/06/2011אם ל"ד הדם תקינים, בדיקות דם נלוות תקינות ואיסוף שתן תקין ( 208 תקין בהריון) לא מדובר ברעלת.
עדיין יש צורך במעקב לאור רעלת בהריון קודם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור צוואר הרחםענבל05/06/2011
שלום
אני בשבוע 21 ולפני שנתיים עברתי קונליזציה בעקבות CIN 3. בחודש האחרון התקצר צוואר הרחם ל 32 מ"מ ובשבוע שעבר בבדיקה נראה שצוואר הרחם מחוק 40%. רציתי לדעת מה המשמעות של זה בגלל הקונליזציה שעברתי (בהמלצת הרופאה אני במנוחה בחודש האחרון וטרם קיבלתי אישור לשמירה מביטוח לאומי)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור צוואר הרחם - תגובה
ד''ר אלי רימון06/06/2011יתכן שהצואר היה קצר כבר מתחילה לאור קוניזציה
הקוניזציה מעמידה אותך בסיכון מוגבר ללידה מוקדמת
לדעתי יש צורך במנוחה בשלב זה ומעקב אורך צואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בנרתיק בעת הריוןרונית04/06/2011
שלום,
אני חושדת שאני סובלת מפטריה בנרתיק המתבטאת בריח לא כ"כ נעים (אך יחד עם זאת לא כזה נורא)
מלבד זאת, אין גרד / אדמומיות וההפרשות שלי נראות לי נורמליות.
מאז ומתמיד סבלתי מפטריה חוזרת ונשנית ולכן כבר באיזשהו שלב התעלמתי מזה ורופא הנשים שלי אמר שאם נוח לי לחיות איתה וזה לא מציק אז זה בסדר מבחינתו.
האם במידה ואינני מטפלת בזה כעת משהו יכול לקרות להריון כתוצאה מזה או לעובר עצמו?
ושאלה נוספת: האם יש תרופה שבמידה ואחליט לקנות בבית המרקחת - ניתן לקנות עצמאית ללא מרשם רופא / בדיקת רופא?
תודה, רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בנרתיק בעת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/06/2011חשוב בדיקה
ניתן לנסות טיפול בנרות אגיסטן הנמכרים ללא מרשם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקשות של הבטן בהיריוןרונית04/06/2011
התקשות של הבטן בהיריון
שלום,
אני בהיריון, בשבוע 28. מזה כחודשיים אני סובלת מהתקשות של הבטן, מספר פעמים ביום, יכול להיות בתדירות של כל רבע שעה, הבטן שלי ממש נהיית קשה משני צידיה למספר שניות ועובר.....
אני בהריון בסיכון, מכיוון שאני סובלת מסכרת נעורים.
ציינתי את הסימפטום בפני הרופא שלי והוא אמר שאין לי מה לדאוג, ייתכן ומדובר בצירים שלא יביאו בסופו של דבר ללידה.
שאלותיי הן:
האם מדובר בברקסטונים? האם זה טבעי שזה קורה ובכזו תדירות?
האם יש סיכוי שצירים אלו יהפכו ללידה בשלב זה?
האם לא צריך לבדוק את צוואר הרחם אצלי ולראות את הוא מתקצר?
והאם יש צורך בשלב זה לחבר אותי כבר למוניטור?
אודה אם תתיחס לכל שאלותי, מכיוון שאני מוטרדת.
תודה,
הילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקשות של הבטן בהיריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב04/06/2011קרוב לוודאי שמדובר בצירי ברקסטון היקס אך לא ניתן לגעת בודאות ללא בדיקה והערכת אורך צוואר הרחם
מאחר ושיעור הלידות המוקדמות גבוה יותר בנשים עם סוכרת נעורים יש מקום לבדיקה והערכה
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מיןאילי03/06/2011
בעבר ירידת מים שבוע 27 כיום בהריון שבוע 14 האם אורגזמה יכולה להזיק ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/06/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב ..ליז02/06/2011
שלום ד"ר, שבוע 26 עם תאומים לא זהים.
ממש מתחילת ההריון התחילו לי כאבים באגן שהולכים ונהיים יותר ויותר כואבים
בעיקר במצב של ישיבה, אני ממש סובלת.מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב .. - תגובה
פרופ' יריב יוגב03/06/2011ללא בדיקה והערכה קשה לדעת
פני להיבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)